Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sphinx125  15-09-28, 16:29 Zgłoś
+ 111 -
Dodano: 2015-09-28, 16:29:06   przez: sphinx125
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 111  Zgłoś nadużycie
73
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Na jesienne chłody
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(17)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pokeroman
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-10-18 11:57:44
Chyba w-f od matematyki w szkole.

MaxMaksimow
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-18 21:23:20
Gdybym mial wybierac pistoletdo obrony to cos polautomatycznego z wiekszym magazynkiem, latwiejszy w przeladowaniu, lzejszy, i taki ktory mozna ukryc. Taka armata to tylko na strzelinicy. Ale tekst smieszny.

stoney
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-18 19:27:08
superowo, ale gdzie wiocha?

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-18 19:17:25
Dobry na wypadek kiedy mieszkasz w strefie zarazonej poprawna migracja uchodzcow ,ktorzy jeszcze dobrze nie staneli na starym kontynecie a juz dzihaduja.Wyposazyc wszystkich w taki sprzet od granicy Wegiersko-Syryjskiej po Malme i fala sie cofnie. (kolo ma zaklad pogrzebowy-za 600 euro(obiecane od Makreli) bedzie ich zbieral 25 godzin na dobe).

waniasor
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-18 15:28:11
Każdy powinien mieć w domu do obrony coś takiego 50 kaliber , a zagrożeń coraz więcej nawet w Rosji wprowadzili ustawę że każdy może mieć broń, a u nas dalej do obrony będzie różaniec :-) :-) :-)

noigel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-18 10:18:38
Wole Desert Eagle 0.50

pokeroman
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-10-18 11:57:44
Chyba w-f od matematyki w szkole.

memonic1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-18 23:02:37
Tłumacząc na Polski dla niekumatych matematyków kaliber .50 cala to 12.7 mm ;)

geniuszczura
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-28 16:43:46
komentarz usunięty przez użytkownika

Suzzi86
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-09-28 16:43:03
piękny :D

spacz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-28 16:54:07
komentarz usunięty przez moderatora

Guardian1486
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-29 10:57:58
Wszystko spoko tylko jak nie umiesz z tego strzelać to jeszcze podczas płaczu z bólu po złamanym nadgarstku zobaczysz jak włamywacz wynosi na luzie pół twojej chaty.

gruzawik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-29 20:15:03
nic nie zobaczy, bo włamywacz prewencyjnie odstrzeli gospodarza. ale ładna rzecz...

Suzzi86
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-10-02 12:11:18
Spaczu, kup mi takiego :D do tej pory najbardziej lubiłam strzelać z AK47, teraz dzięki tobie może się to zmienić :D a o torebkę się nie martw, ja noszę pojemną sportową torbę :)

Epy0
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-10-18 11:24:25
Guardian widać, że nie miałeś okazji z takiego strzelać bo bzdury piszesz. S&W Magnum 500 (kal.50) i amunicja z drążonym wierzchołkiem wcale tak nie kopie. Ma sporą siłę obalającą i zostawia spore dziury po sobie, ale wiele pistoletów 9mm o połowę mniejszych bardziej kopie i podrywa po strzale.

kary1977
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-10-18 12:12:08
Epy0- to podstawowa zasada fizyki z podstawówki.

saderwa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-18 12:58:32
komentarz usunięty przez moderatora

Epy0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-25 13:45:31
saderwa kbk akm / kbk akms / kbk akgr itd. to też nie jest prawidłowa nazwa roboczej nazwy karabinu AK-47, bo to Polskie oznaczenia. Fabryczne oznaczenia to KB-P-580


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300