Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
kazia1233  15-10-07, 14:34 Zgłoś
+ 256 -
Dodano: 2015-10-07, 14:34:52   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 256  Zgłoś nadużycie
283
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(45)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szyps
    Ocena: 14 (glosow:16)
2015-10-08 11:07:35
I to jest lewacka merytoryczna dyskusja... Jak ktoś ma inne zdanie to zabierają mikrofon i wyrzucają z sali. Ten koleś dobrze powiedział żeby spróbowali zrobić takie spotkanie w synagodze albo meczecie wtedy by zobaczyli "tolerancję".

diamondvp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-11-10 14:00:29
I ciągle poczekalnia kochany stronniczy admin

Fryzjer845 
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-04-12 21:47:05
Smutne. Ale niemiecki narod musi sam sobie z tym poradzic. Niemieccy politycy zawiedli obywateli i wpuscili islamska zaraze do kraju, a teraz rdzenni obywatele cierpia

Zubkownik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-10 00:32:11
Gdzieś w Szwecji był dokładnie taki sam przypadek. Budowę przerwano bardzo prosto - zakopano na placu budowy truchło świni i zamieszczono filmik na interku. Muzułmanie sami zrezygnowali z budowy w tym miejscu.

ojciecdyrektorrr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-05-31 20:49:35
Sytuacja o ktorej piszesz miała miejsce w Paryżu. To chyba nie jest gdzieś w Szwecji. Jak wiadomo we Francji w każdym miescie jest pare meczetów ale mieszkancy nie chcieli sie zgodzic na nastepny. Z tej lokalizacji zrezygnowano, na nastepej działce była juz ochrona i do tego teren ogrodzono. Niestety nowy meczet itak wybudowano. Walka z wiatrakami.

awesomebeauty
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-09 08:14:25
Ludzie musza sobie zdac sprawe, ze pewna sila elity bankwej celowo robi syf w europie I chca zeby ludzie sie gryzli na tle kulturowym. Identyczne dzialanie mozna bylo zaopserwowac w drugiej wojnie swiatowej z zydami. Po czym ludzie wycienczeni wojna domagali sie rozwiazania I zostalo zaproponowane NATO czyli armia swiatowa. Teraz po tym konflikcie co jest przed nami ich celem jest rzad swiatowy. To wszystko chlodna kalkulacja nic nie dzieje sie z przypadku.

nexus4610
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-10-09 07:11:56
a motloch klaszcze raz jednemu raz drugiemu. dotarlo do nich co oklaskuja wgl?

zonkumariano
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-09 01:18:35
Przypatrzcie się na samym końcu urzędnikowi w okularach a zwłaszcza jego dłoni- złączony w kółko kciuk z pierwszym palcem z wyprostowanymi trzema pozostałymi - jest to znak rozpoznawczy masonerii, iluminatów !!

nexus4610
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-09 06:49:57
twoj komentarz jest znakiem rozpoznawczym idioty. btw kciuk jest pierwszym palcem a kciuk i wskazujacy zloczony w kolo oznacza OK

awesomebeauty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-09 08:21:20
MA racje pod oslona demokracji narzucane sa prawa,ktore konsoliduja wladze w europie I na swiecie. Jesli sadzisz ze UNIA europejska zostala stworzona po to zeby ci sie lepiej zylo to jestes w bledzie. Zostala stworzona by wprowadzic miedzynarodowe prawa co z tym sie wiaze wszystkie te Panstwa maja g..o do powiedzenia stracily suwerennosc I wladza jest rekach tych co steruja bankiem swiatowym czyli jak kolega wspomnial masoneria illumaniti.

oleum
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-09 00:57:21
Niemcy mówią jak jest. Szacunek.

nikeson6
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-08 23:40:59
Niemcom wciskają to gówno już od dawna co teraz u nas zaczynają wciskać polskiemu narodowi, widać jak to się rozprzestrzenia na wschód europy od Francji do Niemiec i do Polski...

Kristofn
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-10-08 17:54:25
Proste wyjscie!Na miejscu budowy zakopac swinie,i po klopotach.

de_vall
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-08 17:15:39
skoro polski rząd sprzedał się Niemcom - to komu sprzedali się rządzący w Niemczech, bo z tego co widać to figuranci - przychodzi mi tylko jedno na myśl

predi888
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-08 18:03:04
Amerykanom?

lolo88888888
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-09 09:10:07
żydom

sylwus304
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-10-08 17:15:05
Zbliża się nieubłaganie koniec Europy... Smutne, ale prawdziwe :(

DkNG
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-10-08 16:51:48
Mam kumpla który jeździ służbowo do Niemiec co tydzień i mówił mi że tamtejsi wcale nie są pro-emigranccy ale nie mogą tego głośno mówić pod groćbą kary sądowej... widocznie starsi Niemcy ze wschodnich landów już mają tego dość i grupowo zaczynają sie głośno sprzeciwiać temu najazdowi... nareszcie

WiesiuWiejski
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-10-08 16:49:10
"nie wolno krzyczeć jak ja to teraz robie" hahaha. zoorganizowali spotkanie dla tłumu, że niby obgadają sprawę, a i tak już wszystko uchwalone. Bez użycia siły te rządy się nie zmienią

thyr
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-10-08 16:21:54
niezle postawili ich przed faktem dokonanym i chca dyskutowac ;)

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-10-08 15:00:23
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-10-08 15:33:02
Bo to Niemcy z Lipska są czyli z dawnego NRD. Tam mentalna komuna ma sie jeszcze swietnie, podobnie jak u naz zresztą.

barbarella123
    Ocena: -16 (glosow:22)
2015-10-08 14:59:50
komentarz usunięty przez moderatora

JoannaUrszula
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-10-08 16:23:01
A ty jesteś kobieta? wątpię! ty nie masz logicznego rozumu... jak tam w psychiatryku barbbarella?

barbarella123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-10-08 16:38:32
komentarz usunięty przez moderatora

egon785
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-10-08 17:00:17
komentarz usunięty przez użytkownika

egon785
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-08 17:01:41
komentarz usunięty przez użytkownika

barbarella123
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-10-08 17:19:29
komentarz usunięty przez moderatora

maestra666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-08 18:53:42
Spoko trolling, bejbe.

atony
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-09 03:10:19
"Ja to wolę meczet jako kobieta" hahaha jaka qrwa kobieta czy ty nie masz lustra w domu ?

Melanz89
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-08 14:16:34
Jeszcze trochę a na ulicę będzie strach wyjść... Wtedy każdy powie "to była zła decyzja" meczety niech budują u siebie. Ciekawe jak u nich z tolerancją...

lilack
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-10-08 13:51:16
Z tego co widać to w całej Europie rządy są antyobywatelskie.

robsonic
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-08 12:13:18
Kolejnego? Mają ich ponad 1000 na tą chwilę, więc co za różnica?

ANTYallah
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-10-08 11:25:29
Niemiecki Naziole nie chcą uchodźców,dlaczego? Dobrze niemcom za 2wś! POLSKA WOLNA OD ISLAMU!

predi888
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-08 11:12:18
Cholewcia ,a ja myślałem że Niemcy lubią asymilować się z muslimami.

szyps
    Ocena: 14 (glosow:16)
2015-10-08 11:07:35
I to jest lewacka merytoryczna dyskusja... Jak ktoś ma inne zdanie to zabierają mikrofon i wyrzucają z sali. Ten koleś dobrze powiedział żeby spróbowali zrobić takie spotkanie w synagodze albo meczecie wtedy by zobaczyli "tolerancję".

bajbusADHD
    Ocena: -4 (glosow:16)
2015-10-08 10:54:37
komentarz usunięty przez użytkownika

trepek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-08 14:08:32
Niedługo w lewackim kraju będziesz miał meczety.

bajbusADHD
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-08 17:14:15
komentarz usunięty przez użytkownika

spacz
    Ocena: 41 (glosow:53)
2015-10-07 17:23:14
komentarz usunięty przez moderatora

bajbusADHD
    Ocena: -6 (glosow:14)
2015-10-08 11:03:16
komentarz usunięty przez użytkownika

ANTYallah
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-10-08 11:38:51
Fakt masz rację.Ale h... z niemcami!CHWAŁA WIELKIEJ POLSCE!

bajbusADHD
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-08 19:12:37
komentarz usunięty przez użytkownika

spacz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-08 19:58:42
komentarz usunięty przez moderatora

dudus54
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-07 16:05:00
glupi to ty jestes

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-10-07 15:11:33
Ja bym tak opodatkował świątynie ze już żadna nowa by nie powstała. Skoro na alkoholu są akcyzy bo ogłupia to też powinny być akcyzy na świątyniach bo ogłupiają.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taki tam...
  •  Sprawiedliwość dopada szeryfa drogowego!
  •  Idiota za kółkiem pokazuje swój brak umiejętności
  •  Logika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400