Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Muzułmanin urodzony w ultratolerancyjnej Holandii i oto efekty!
toudiz  15-11-07, 10:18 Zgłoś
+ 209 -
Dodano: 2015-11-07, 10:18:41   przez: toudiz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 209  Zgłoś nadużycie
30
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
thor102
    Ocena: 34 (glosow:38)
2015-11-07 12:53:58
a gdzie jest w tym piepszonym koranie napisane że brudasy mogą grać w piłkę zawodowo????

KrisAxe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-09 20:59:39
Nigdy sie nie naucza:)

zbych2202
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-10 19:31:08
tak właśnie można odróżnić małpę od cywilizowanego człowieka

Marek-irl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-10 13:22:03
komentarz usunięty przez użytkownika

BMB14
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-10 09:31:51
Niewychowany, ale my ich nauczymy szacunku do kobiet!

Made-In-Poland
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-16 13:34:50
Bydła nie da się czegokolwiek nauczyć.

Zubkownik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-10 08:00:58
K..wa - ta tzw. przyszłość Europy wnosi na kontynent jedynie gwałty, rozboje, kradzieże i w niedalekiej perspektywie wojnę domową - ale USA o to właśnie chodzi destabilizując Bliski Wschód- osłabi się Unię jako gospodarczego konkurenta i zarobi się na pożyczkach wojennych ( jak w pierwszej i drugiej wojnie światowej)

Daroeu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-09 23:17:56
Powinna sie cieszyć ze taki śmieć ludzki jej nie zbrukał

wojtage
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-11-09 23:02:48
ten kolo w marynarce powinien mu wyje..bać...

rabin777
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-09 19:53:04
Ręki nie podał, ale kuta...a by jej wsadził.

franekmucha
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-09 18:29:26
Teraz wróci do domu i kozę przytuli.

Pablo93csw
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-11-09 18:20:00
dzisiaj 7.11.15 w tvp 2 pani lisowa puściła materiał o "rasizmie polaków wobec islamskich terrorystów" że źli Polacy, wyjdą na ulice 11 listopada głoscić swój rasizm i ksenofobie. Niech pis w końcu zrobi coś z tą propagandą peło w tvp, widać jak się władzy tvp tyłki palą i zaczynają jechać propagadną póki jeszcze mają posadki w tvp.

nissin
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-11-09 18:13:45
Wiocha i poglądy jej wiesniakow to prawdziwa rozrywka. Pomyslec ze jeszcze jest takie badziewie w Europie.

caleanka
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-11-09 18:06:05
To dziennikarka zachowala sie nie wlasciwie, wyciagajac reke. Niby cywilizowana, niby swiatowa a jednak bez podstawowych wiadomosci. Wymagacie szacunku, to wykazujcie szacunek.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-09 17:37:50
I teraz katoprawica ma problem. Pochwaliłaby za brak szacunku dla kobiet, ale nie można bo niewierny, ciapaty i brudas...

greturt
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-11-09 15:46:52
Czemu on gra w pilke nozna? Przeciez to rozrywka zgnilego zachodu.

michalng
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-11-09 20:12:45
Ale on jest 'zgniłym zachodem'. Urodził się i wychował w Holandii.

nissin
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-11-09 11:58:35
"Po pierwsze, w islamie zwraca się ogromną uwagę na sposób zachowania kobiety i mężczyzny, zwłaszcza jeśli nie są małżeństwem lub rodziną, i dlatego rezygnuje się z wzajemnego gestu, żeby nie wzbudzać podejrzeń. W kręgach konserwatywnych panuje powszechne przekonanie, że powinno się unikać jakiegokolwiek, nawet najmniejszego kontaktu cielesnego mężczyzny i kobiety, ponieważ każdy rodzaj dotyku może mieć znamiona seksualne.

nissin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-09 12:01:15
Po drugie, muzułmanie wzbraniają się od podawania ręki, żeby – podobnie jak ortodoksyjni żydzi – nie ściągnąć na siebie nieczystości rytualnej. Jeśli jednak doszło do uściśnięcia dłoni, to – według szafiickiej szkoły prawnej – należy dokonać małej ablucji.

nissin
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-09 12:03:19
Wielu młodych muzułmanów, żyjących zwłaszcza w Europie, nie przestrzega tego typu przepisów religijnych, dostosowując się do ogólnie panujących zwyczajów młodzieżowych. Niemniej, jeśli spotkamy dorosłego muzułmanina, a zwłaszcza muzułmankę, warto zawsze odczekać chwilę z podaniem dłoni, czekając na reakcję drugiej strony. "

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-09 16:45:25
I dla tego jest tyle gwałtów w wykonaniu muzulmanow, wystarczy sprawdzic .

rogerwiocha
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-11-09 16:52:05
musliny to pojeby

quanticox
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-11-09 18:14:51
Ręki to nie poda, bo kobieta jest fee ale do ruchania to wszyscy pierwsi. Od gwałtów na niewinnych kobietach po użalanie się uchodźców "na ból jąder" i ich potrzeby - wtedy już nie patrzą, że są w niewiernej Europie i pieprzyć chcą co popadnie.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-11-09 19:53:30
@gajcy - mendrek wiejski, katol, moher i podwladny plebana.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-09 19:59:33
@gajcy - "30 tys. zgwałconych kobiet w Polsce rocznie Statystyki są bezwzględne - z badań, które przeprowadziła prof. Beata Gruszczyńska z Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości wynika, że każdego roku przemocy fizycznej lub seksualnej doświadcza od 700 tys. do miliona Polek, a 10 proc. kobiet w Polsce zostaje ofiarami gwałtu lub usiłowania gwałtu. Według raportu prof. Gruszyńskiej co roku w Polsce zostaje zgwałconych około 30 tys. kobiet. Do tego każdego roku ginie w Polsce około 150 kobiet, które są ofiarami przemocy domowej. To trzy kobiety tygodniowo."

bajbusADHD
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-11-09 11:28:13
komentarz usunięty przez użytkownika

brumby
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-11-09 11:25:37
Oczywiście, że nie miał prawa, bo przeprowadził się do kręgu kultury europejskiej i zobowiązany jest przestrzegać tych reguł. Jak się jedzie do Iranu to też można tam wprowadzać swoje zasady kultury? Np. chodzić po ulicach w krótkich spodniach i popijać piwko przy fontannie? Nie wydaje mi się.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-11-09 11:55:10
"Oczywiście, że nie miał prawa" - No to powiedz, jaki paragraf w holenderskim prawie zabrania niepodawania ręki kobiecie? Wyraźnie jest napisane, że dziennikarka była o tym uprzedzona, więc nie może się uważać za ofiarę. Robiąc z nim mimo to wywiad, tylko zwiększyła jego popularność wśród holenderskich muzułmanów. Zamiast tego wszyscy nie-muzułmanie (piłkarze, kibice, dziennikarze, sponsorzy) powinni tego człowieka olać, nigdzie nie zapraszać itp., czyli poddać społecznemu ostracyzmowi.

brumby
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-11-09 13:02:46
Nie chodzi o prawo w sensie stricte, tylko o prawo zwyczajowe. Kultura nakazuje by przestrzegać zwyczajów gospodarzy a nie wprowadzać swoje.

michalng
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-11-09 15:04:08
Czyli jak jadę sobie do ludorzerców to mam obowiązek ludzkie mięsko zajadać ? A jak na wyspy Mikronezji to nago mam biegac jedynie genitalia mam sobie zawiązać w supełek ? Nie. Mój ubiór czy moja ditea to moja sprawa, podobnie jak moja religia. Owszem musze się dostosowywać do miejscowego prawa i powinienem starać się nie "urażać' gospodarzy ale moja kultura to moja kultura.Poza tym on urodził sie w Holandii. Jest u siebie i jest gospodarzem.

brumby
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-09 19:46:17
Podanie ręki kobiecie nie jest nieprzeskakiwalne kulturowo i nie porównywanie tego do kultury ludożerców zakrawa mi na jakieś lewakowanie. Jak pojedziesz do Bośni i będziesz zwiedzał meczet to wpadniesz tam w krótkich spodniach i sandałach, bo tak lubisz chodzić czy się dostosujesz?!

michalng
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-09 20:10:26
Pisałeś o prawie zwyczajowym i konieczności dostosowywania sie do zwyczajów gospodarzy. Skoro nie podobaja ci sie 'ludorzercy' to moze skoro w Wielkiej Brytanii nie obchodzi się Wigilii to Polacy na wyspach powinni dostosowując się do zwyczajów gospodarzy przestac Wigilie obchodzić ? Nie. A tu mamy do czynienia z 'religią'. Czy katolik powinien jeść mieso w Wielki Piatek bo go jakiś 'gospodarz' poczęstował ? A moze musi spedzić noc z żoną eskimosa bo taki tam mają zwyczaj. Nie. Bo dla niego to grzech.

Leszy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-10 07:29:50
"Czyli jak jadę sobie do ludorzerców to mam obowiązek ludzkie mięsko zajadać?" To zależy od zwyczajów ludożerców, ale w zasadzie tak. Odmowa mogłaby urazić gospodarzy. Bardzo często się to zdarza w prymitywnych kulturach, że odmowa spożycia posiłku jest okazaniem barku szacunku i ma swoje przykre konsekwencje.

koksownik91
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-11-09 10:46:12
No litości czy jeszcze wam trzeba więcej dowodów że oni mają gdzieś nasze prawa moralność i kulturę??? piszecie i mówicie chreścijaństwo to ciemnogród a ja się pytam jak to nazwiecie...

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-09 11:20:51
No jak...nowoczesność, tolerancja ble ble ble :) :) :)

michalng
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-11-09 11:28:18
To taki sam ciemnogród jak Chrzescijaństwo. Taki sam zbiór nakazów i zakazów z których spora część jest kompletnie nie zgodna ze zdrowym rozsądkiem, wiara w niestworzone historię, przekonanie o tym ze tylko 'moja wiara" jest prawdziwa i ze tylko ja wiem co jest dobre a co złe (bo mam informacje przekazane przez Boga) ze jestem moralnie lepszy od niewierzących i ze mam prawo mówic innym jak mają żyć i stanowic prawo tak jak chce moja religia.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-11-09 11:49:53
Chrześcijaństwo w samym założeniu złe nie jest, to taka uniwersalna moralność, co prawda ludzie i księża trochę je wypaczyli. Poczytaj koran czy talmud, zobaczysz założenie ich wiary...

michalng
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-09 14:36:29
"W założeniu" to i komunizm zły nie był ;-) I nie chce dyskutować który "ciemnogród" jest leprzy a który gorszy. Wszystkie są podobne. Stek bzdur powstałych setki lat temu kompletnie nie przystających do wspólczesności. A coś takiego jak uniwersalna moralnośc nie istnieje. Moralność jest zawsze subiektywna. Dla tego gościa dotykanie ręki obcej kobiety jest nie morlane.

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-09 15:31:35
Masz dużo racji, ale mi chodziło o to że w biblii pisze nie zabijaj, nie kradnij...w koranie zabijaj niewiernych a w talmudzie że żyda okraść nie można a goja już tak. Nie zabijaj, nie kradnij czy cudzołóż sprawdza się w większości cywilizowanego świata.

michalng
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-11-09 19:25:17
Akurat "Dekalog" masz zarówno w Talmudzie jak i w Koranie. Niektóre przykazania się różnią ale 'nie kradnij' , 'nie zabijaj' i 'nie cudzołóż' masz wszędzie.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-10 08:52:32
Pisać może bo te trzy wiary mają wspólne korzenie, ale w talmudzie jest taka mała gwiazdka i pisze "nie dotyczy gojów" a w koranie "nie dotyczy niewiernych"...w koranie rozwiązano też problem cudzołóstwa - małżeństwo tymczasowe chyba się to nazywa. Można poślubić 10 letnią dziewczynkę i rżnąć bez grzechu...nawet 2 letnią, ale "pakować" można tylko między uda :) Nie tnę się za tym że księża i chrześcijanie nie wypaczyli tego, ale Ty nie tnij się są sobie równe. Ps. Kwestię istnienia boga pomijam.

barbarella123
    Ocena: -9 (glosow:13)
2015-11-09 10:32:08
komentarz usunięty przez moderatora

oryginalgabber
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-09 13:54:43
Przecież to nie POLKA głupia franco

borwielki
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-11-09 10:17:41
Mi religia zabrania podawania ręki muzułmanom. Zabrania również udzielania jakiejkolwiek pomocy ludziom uznających swoją wyższość nad ludźmi innego wyznania oraz płci.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-11-09 11:47:12
A to z ciekawości zapytam, jaką religię wyznajesz?

borwielki
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-11-09 13:23:30
Religia nie musi mieć nazwy ani być zarejestrowana w sądzie aby móc w nią wierzyć. W Polskiej konstytucji jest zapisana wolność wyznania bez specyfikacji jakie są opcje.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-09 14:23:24
Ależ oczywiście! Tylko, że w tej sytuacji dla tzw. prawdziwych-Polaków-katolików jesteś takim samym heretykiem, jak żydzi czy muzułmanie.

zezorek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-08 08:59:10
komentarz usunięty przez moderatora

kresto
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-11-07 19:47:40
Niech wraca. !!!!!!!!!!!

lemmingz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-07 16:00:02
komentarz usunięty przez moderatora

Nietolerancja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-07 15:57:06
Jeb...ny brudas!

nissin
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-11-09 11:40:45
"Śmierdzenie narodowe". Polak na bakier z wodą, mydłem i szczoteczką do zębów.Polacy to brudasy? Choć z roku na rok, spada liczba osób nie dbających o higienę, to wciąż nie osiągnęliśmy zadowalającego poziomu. 3,8 mln Polaków nie myje zębów, a co czwarty mężczyzna kąpie się raz w tygodniu."

ASY37
    Ocena: 10 (glosow:16)
2015-11-07 14:39:14
Jakby właściciel klubu miał jaja to by wywalił muslima na zbity pysk.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-09 11:45:00
A wtedy zostałby podany do sądu o dyskryminację i musiałby płacić gigantyczne odszkodowanie.

toudiz
    Ocena: 10 (glosow:16)
2015-11-07 12:56:04
Gdyby to bialy chrzescijanin nie podal reki muzulmanowi albo czarnemu to by media krzyczaly ze rasizm, islamofobia, ksenofobia.

thor102
    Ocena: 34 (glosow:38)
2015-11-07 12:53:58
a gdzie jest w tym piepszonym koranie napisane że brudasy mogą grać w piłkę zawodowo????

menwroclaw35
    Ocena: 4 (glosow:18)
2015-11-07 12:44:33
Aż musiałem się zalogować.....to są zwierzęta,dzicz stepowa i to europejczyka,który boi się tej zarazy nazwą faszystą,nazistą itp.Precz z tym,niech wracają tam skąd przybyli.Jeśli moje poglądy mają oznaczać że jestem rasistą,faszystą i takie tam to......TAK! jestem nim

michalng
    Ocena: -9 (glosow:19)
2015-11-07 10:30:16
Moim zdaniem zasymilował się dobrze, uprawia sport który jest najpopularniejszy w Holandii, był nawet jej reprezentantem (w u-17), po holendersku mówi biegle (co nie jest dziwne bo w Holandii sie urodził). A to ze jego religia nie pozwala mu dotykać obcych kobiet to jedynie jego sprawa.

gajcy
    Ocena: 13 (glosow:21)
2015-11-07 10:51:13
Ciekawe ze muzułmanin nie moze podać ręki obcej kobiecie ale spokojnie zgodzie ze swoja religia moze je gwałcić .

michalng
    Ocena: -14 (glosow:22)
2015-11-07 11:03:10
Muzułmanie nie mogą gwałcić w zgodzie se swoją religią.(Tak jak chrzescijanin) Wręcz przeciwnie,kultura muzełmanska utrudnia gwałcenie. W krajach muzułmańskich liczba popełnianych gwałtów jest zdecydowanie mniejsza niż w Europie.

gajcy
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-11-07 11:31:11
Mich, slyszale wypowiedzi duchownych muzułmańskich , i muzulmanie akurat gwałcą wystarczy zobaczyc dane z krajow zachodnich.koran zabrania asymilacji ..Niech wierzący nie biorą sobie za przyjaciół niewiernych, z pominięciem wiernych! A kto tak uczyni, ten nie ma nic wspólnego z Bogiem, chyba że obawiacie się z ich strony jakiegoś niebezpieczeństwa. Bóg ostrzega was przed samym Sobą i do Boga zmierza wędrowanie.Koran 3:28

gajcy
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-11-07 11:35:27
Wielki ajatollah szyicki pochodzący z Iraku, który związany jest z pewnymi grupami rebeliantów walczących w Syrii, Ahmad Al-Bghdadi Al-Hassani stwierdził, że uzasadnione jest porywanie chrześcijanek przez muzułmanów oraz ich gwałcenie...Jak doniosły ostatnio niemal wszystkie media, muzułmańscy mężczyźni wykorzystują seksualnie dzieci. Gangi muzułmańskie regularnie gwałcą dziewczynki, ale policjantom każe się nie zwracać uwagi na przynależność etniczną i wyznawaną przez sprawców religię, szczególnie jeśli ofiarami są białe obywatelki Wielkiej Brytanii.

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-07 11:39:57
Były muzułmanin ostrzega przed naiwnością wobec islamu..Muzułmanom zawsze mówiono , że jest to dla nich szczególny zaszczyt zabijać dla islamu i jeszcze większy zaszczyt ginąć za islam..Świat ma zostać zislamizowany , jest to nauczane w wielu surach koranu.Jest to propagowane przez islamskich naukowców , duchownych , przywódców religijnych w krajach islamskich.. Tylko poprawnosc polityczna z niezrozumiałych powodów nie mowi , o gwaltach strefach szariatu o islamie... Choc przed islamem ostrzegają ludzie ktorzy mieli bliski kontakt z tym swiatopogladem .

michalng
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-11-07 12:24:12
Za dużo słuchasz wypowiedzi duchownych i to zdecydowanie 'złych' duchownych. Wypowiedzi kilku fanatycznych imamów mające na celu zwiększenie posłuszeństwa i wzmocnienie fanatyzmu "żołnierzy" ISIS to nie jest "religia". Owszem muzułmanie gwałcą, gwałcą tez chrześcijanie, buddyści , hinduiści (czy ateiści). I oni wszyscy nie robią tego w zgodzie ze swoimi religiami. Karą za gwałt w szariacie jest kara śmierci. W krajach muzułmańskich gwałtów jest mniej niż w Europie. To nie "religia" powoduje ze muzułmanie gwałcą w Europie. Chłopcy w krajach muzułmańskich żyją &q

michalng
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-11-07 12:33:53
żyją 'oddzielnie' od dziewcząt. W kontakcie z europejskimi dziewczynami, nie potrafią się zachować, nie wiedzą gdzie jest "granica" co wolno a co nie, na co dziewczyna pozwala a na co nie. Dodatkowo są wychowywanie w przeświadczeniu ze są 'lepsi' od dziewczyn, a zwłaszcza od 'europejek' które 'się puszczają'. Tylko ze to nie jest 'religijne' a 'kulturowe'. Najwięcej gwałtów 'na obywatela' masz w RPA. Wogle najwięcej gwałtów jest w południowej Afryce i Ameryce Południowej. W Afryce nie tej "muzułmańskiej" (RPA - Boswanma czy Lesoto ) i w 'Katolickiej' Ameryce Południowej

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-09 11:41:59
Panowie, obaj macie rację, tylko że obaj mówicie o zupełnie innych obliczach islamu. Islam to nie jednolita religia. Ma różne nurty, odłamy, różny stopień ortodoksji, zupełnie tak jak w religii żydowskiej czy chrześcijańskiej (katolicy, prawosławni, mnóstwo odłamów protestanckich, amisze, lefebryści itd.) Najlepszym dowodem na to, że to nie jest jednolita religia, jest fakt, że muzułmanie różnych odłamów zabijają się nawzajem w tych krajach, które zostały pozbawione zamordystycznego reżimu, który trzymał wszystkich "za pysk".

nissin
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-11-09 11:45:03
@gajcy - "30 tys. zgwałconych kobiet w Polsce rocznie Statystyki są bezwzględne - z badań, które przeprowadziła prof. Beata Gruszczyńska z Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości wynika, że każdego roku przemocy fizycznej lub seksualnej doświadcza od 700 tys. do miliona Polek, a 10 proc. kobiet w Polsce zostaje ofiarami gwałtu lub usiłowania gwałtu. Według raportu prof. Gruszyńskiej co roku w Polsce zostaje zgwałconych około 30 tys. kobiet. Do tego każdego roku ginie w Polsce około 150 kobiet, które są ofiarami przemocy domowej. To trzy kobiety tygodniowo."

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-07 10:22:16
A ciekawo czy Grodzkiej by podał.

gajcy
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-11-07 10:23:31
A wyobraź sobie ze bym podał ,

michalng
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-07 10:31:19
A pocałował byś Grodzką w rękę ? ;-)

gajcy
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-11-07 10:38:14
Mezczyzn nie całuje w rękę

michalng
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-07 12:51:26
Nawet Papieża ?

gajcy
    Ocena: -6 (glosow:10)
2015-11-07 10:22:13
I tak byl wyrozumiały, po pierwsze rozmawiał , po drugie dał sie dotknąć, po za tym dla czego muzułmanin w swoim kraju ma tolerować jakies zwyczaje jakis tam psów niewiernych?

michalng
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-11-07 10:34:46
Mylisz tolerowanie zwyczajów z ich 'uprawianiem". On toleruje europejskie zwyczaje , nikomu nie zabrania podawania ręki . A ze sam tego nie robi to jego prawo.Przecież nie zarzucisz Polakowi na wyspach który nie je na śniadanie fasoli i nie pije o 17 herbaty ze nie toleruje brytyjskich zwyczajów ?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Miasto monitorowane
  •  Pijany odjechał spod komendy policji
  •  Taka prawda
  •  Blacharka w mistrzowskim wykonaniu


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.6200