Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
bossnr1wpl  15-11-11, 18:38 Zgłoś
+ 401 -
Dodano: 2015-11-11, 18:38:21   przez: bossnr1wpl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 401  Zgłoś nadużycie
424
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Kobieta i telefon
  •  Turyści w ataku.
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
andrzejgoldap
    Ocena: 11 (glosow:17)
2015-11-11 18:45:36
Więżniowie tez tak uważają :) Sami garną się do pracy. Polskie prawo im tego zakazuje.

Damian100512
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-16 09:26:45
He skoro koszt utrzymania wie?nia,ktry nic nie robi i nigdzie nie wychodzi kosztuje 2500 to jak normalni ludzie maja miesiecznie wy?y? za 1750..Nasza Kochana Polska(Kabaret)..Wszystkich merdercw powinno wysy?a? sie do przymusowej pracy a nie do wygodnego le?enia,ogladania tv i podania ?arcia pod nos !

iva_h
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-08 20:38:27
zwrocmy uwage, ze czesto w polskich wiezieniach nie siedza przestepcy, lub sa wypuszczani, a miejsca ich zajmuja ZLODZIEJE BATONIKOW lub WINNI ZUS'OWI "GROSIKA"!

agentkamax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-08 01:37:34
jeżeli nawet nie ma dla nich tymczasowo zajęcia to nawieść piachu i przerzucać kupki tak dla rozrywki albo do kopalni

Lizard1488
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-07 15:38:08
Szkoda żeby zabierali uczciwym ludziom pracę. Niech wykonują pracę ale bezcelową np 12 godzin kopią doły zasypują je i tak w kółko.

klos74
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-07 13:47:07
Więźniowie powinni mieć zagwarantowane 2 m2 betonowej podłogi. Wszystko ponadto powinno być płatne, łącznie z jedzeniem i pościelą. Jak nie ma rodziny, która wspomoże to do pracy lub .... w naturalny sposób zwolnić miejsce dla następnego.

iroo123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-07 10:41:34
Jak mi tych więźniów szkoda którzy mają pod celami konsole, po dwa telewizor za które nie płacą abonamentu, siłownię dwa razy w tygodniu,boisko do gry w piłkę lub siatkę dostęp do każdego lekarz specjalisty praktycznie do zaraz, jedzenie take że w szpitalu jest gorsze, a jak pracują to zarabia jak nie ma komornika to z 700 zł i co najlepsze że na nic nie musi wydawać bo wszystko jest za friko. Boże jak mi ich szkoda

PikejKruL666
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-07 06:07:05
Trzeba być skończonym idiotą żeby myśleć że ta kasa idzie na więźnia.....taa odwalajcie głupoty i myślcie że będziecie miło ugoszczeni z dobrym wyżywieniem, opieką medyczną itd.. 95% tej ładnej sumy idzie do kieszeni prezesów, urzędów za różne podpisy, straży więziennej itp.

kosma1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-07 04:43:48
W POLSCE JEST BEZROBOCIE kropka PS. Niestety 1 miejsce pracy dla osadzonego kosztuje tyle co 3 miejsca na wolności. Nadzór, ochrona , kontrola. Życie jest drogie.

fixxxer85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-07 00:25:42
Stare dane. Obecnie, utrzymanie jednego osadzonego, to już 2800 netto.

Calvus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 21:49:21
To więcej niż niektórzy zarabiają ciężką pracą. Może powinni zamknąć wszystkich polaków którzy zarabiają poniżej średniej krajowej? Będą mieli lepiej niż na wolności.

GIZMO.82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 21:06:23
Powinni pracować na siebie jak minisi warzywa owoce wszystko, plus praca i produkcja np. w Stanach Zjednoczonych więźniowie produkują tablice rejestracyjne... i było by 2 mld więcej, grosz do grosza i coś z tego będzie, ale rządzący są albo za tępi albo mają w tym biznes że tak ma być, wszyscy wiemy o co chodzi...

komercjusz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 20:46:00
Za tej złej komuny istniały zakłady karne dla alimenciarzy i tych z małymi wyrokami które działały na zasadach PGR gdzie hodowało się świnie ziemniaki i całą resztę potrzebną na wyżywienie skazanych, przy zakładach karnych działały zakłady pracy gdzie produkowało się wiele rzeczy , bo bezczynność jest dodatkową karą

ramtime
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 20:05:35
nie 2,500 a 3,500 i za zwykłego. czyli p1 z p2 pracują. normalny etat czasem za 800 zł. niektóre prace są darmowe (niewolnictwo???) zato terapia albo programy resocjalizacyjne to drugie tyle pieniędzy. administracja więzienia to jest odrębny organ służący wyłudzaniu pieniędzy nie rzeczywistej resocjalizacji

krysto1959
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-06 18:23:56
Tendencyjny mem, jeżeli nie stek bzdur. Koszt utrzymania więźnia w Polsce, to 700zł miesięcznie. W skład tego: ubranko, środki czystości, jedzenie i inne stricto bytowe elementy. Reszta to koszty utrzymania więzienia, pensje klawiszy w pełnym zakresie jaki przysługuje. To kosztuje resztę z tych 2.5 tyś. Więźniowie Ci co mogę i dostąpią zaszczytu pracy dostają mniej niż średnią krajową. jakieś 450 zł. Reszta to kasa odkładana na wolność jakieś 100 zł miesięcznie. Więc praca praktycznie darmowa na rzecz więziennictwa. Więźniowie pracują również całkowicie darmo. Dla hipotetycznego skrócenia kary

irekpszk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-06 19:29:58
Owszem, masz rację. Bezpośrednio na potrzeby więźnia jest wydawane rzeczone przez Ciebie 700 zł. Nie zmienia to faktu, że koszt utrzymania więzienia, opłacenie strażników oraz pozostałe wydatki są wliczane w ogólny koszt utrzymania więźnia.

rzeznianumer5
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-06 18:11:14
Mieliby zabierać pracę Tobie, Twojej mamie czy tacie?

dziki72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 17:27:37
Nie "mogliby", tylko MUSIELIBY pracować!!!

fati65
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-06 16:12:22
Przywrócenie kary śmierci dla morderców przyniosło by spore oszczędności .

zaldbag
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-06 17:10:40
Żadne oszczędności. W Polsce dochodzi do ok. 500 zabójstw, ale na pewno zdecydowana większość sprawców by się nie kwalifikowała do kary śmierci, nawet jeżeli by ją przywrócono. Powiedzmy 50 skazanych rocznie. Jednak zapominasz o bardzo dużych kosztach wykonywania takich wyroków. No i jeszcze konieczności wypłacania ogromnych odszkodowań rodzinom osób niesłusznie straconych (podobno w USA ok. 15% skazanych na karę śmierci).

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 15:53:19
Tam jest wiekszy deal. Od firmy ochroniarskiej po cateringowa. W USA na wojnach najwieksza kase zarabia firma ,ktora dostarcza gacie i czyste przescieradla na linie frontu. Nawet nie zbrojeniowka tylko pralnia...........pieniedzy. W Polsce takze sa kumate jednostki. Kasa jaka chcesz i na czas a termin krotki. Kolesie wiedza jak sie wate kreci.

spokoadi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 15:01:10
I znów to samo, 2,5tys na miesiąc, tyle to może ma z jednego osadzonego administrator, który dzieli się pod stołem z wychowawcami, jak ich nazywają i resztą wyżej postawionych tam ludzi. Nie chodzi o to aby przestępca miał tam dobrze, bo poszedł tam za kare!!! Ale wszystkim tym którzy nie doświadczyli, proponuje zasmakować a potem dopiero pisać bzdury. Wspomnienia z ośrodka w waszym mniemaniu chyba turystycznego, Łódź Smutna, spleśniały chleb, żarcie na szmacie podłogowej, do którego zanim nie przywykniesz to siedzisz na kiblu pół nocy. Sprawa ma drugie dno, co najmniej dla CBA.

Heydrich
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-06 14:40:07
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-06 15:28:54
masz sie czym chwalić

Heydrich
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 14:39:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Perez06
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-06 14:26:34
Jeśli 80 00 tysięcy więźniów będzie pracować, nawet w najgorszej tyrze, zabierze pracę 80 000 tys uczciwym obywatelom. Pokrętna logika, ale jednak. U nas nadal jest 20-30% bezrobocia, ludzie się zabijają o pracę w kopalni czy kamieniołomach. Lepiej więc by każdy miesięcznie dorzucił drobniaki na więźniów niż by 80 000 tys obywateli straciło pracę na rzecz kryminalistów. Więźniów można wysyłać do pracy tam gdzie nie ma bezrobocia, u nas jest potężne. Tv mami i liczy tylko zarejestrowanych w urzędach. Jakby nagle wszyscy się zwalili z zagranicy a niezarejestrowani zarejestrowali to 30% jak byk.

Zetar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-06 14:45:22
Ja mam pracę dla więźniów - wykopanie 500mb rowu za 100 zł. Rów mi jest do niczego niepotrzebny, ale jak kilku bandytów urobi się po pachy, tak że im się odechce to chętnie wydam 100 zł na niepotrzebny mi rów. I to wielokrotnie.

Illimar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 12:19:49
Jeśli komuś nie chcę się poszukać info w necie - w Polsce są zakłady karne, w których więźniowie pracują (na rzecz państwa). Przykładem jest Zakład Karny we Wronkach (zresztą jeden z największych w Polsce) przy którym stoi zakład metalurgiczny. Wybrani więźniowie pracują tam przy wyrobie różnych śrubek, nakrętek itp.

brudny18
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-06 11:39:05
fakt też jest taki że mordercy i pedofile latają na wolności bo nie był swiadomy swojego czynu, niepoczytalny, a koleś co spalił blanta jest kryminalistą..

zbynio4
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-06 11:32:46
Temat wraca jak bumerang ... kur*a jakim trzeba być tępakiem by ciągle pisać to samo. NIE MA PRACY na wolności to skąd niby ma być w więzieniach? 3/4 więźniów spokojnie by pracowało nawet kilkanaście godzin dziennie gdyby tylko praca była, nawet za symboliczne fajki. A koszt utrzymania więźnia to płace strażników, urzędasów i cała kupka innych wydatków. Dzienna stawka żywieniowa to 4.80 + jedna maszynka do golenia na miesiąc + jedna rolka srajtaśmy + jedno mydło i najtańsza pasta do zębów - dupy nie urywa co? A żarcie mają dlatego lepsze niż w szpitalach bo sami sobie gotują.

ikswohceicjow
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-06 12:24:09
czekałem na mądry oddający prawdę komentarz w sprawie ogromnych pieniędzy wydawanych na więźniów, ludzie są idiotami bo nie są w stanie wyliczyć że gdyby 2500 zł. szło na jednego więźnia to stać by go było na miesiąc wakacji nad morzem (pokój z łazienką 40 zł. na dobę) + 4 Kebaby dziennie (120 kebabów miesięcznie) a lemingom się wmawia że za cele w której przysługują 4 metry kwadratowe na więźnia i żarcie w którym 80% składników to woda kosztuje nas 2500 zł... propaganda na każdym kroku

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-06 12:26:06
Mimo wszystko powinni chociaż przewalać kamienie z jednej kupki na drugą przez 8h, albo kopać doły i je zasypywać. Kryminaliści muszą mieć świadomość, że więzienie to nie dom wypoczynkowy.

ikswohceicjow
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-06 12:38:22
Kryminaliści jak to opisałeś w większości są drobnymi przestępcami siedzącymi za kradzież "jabłek z supermarketów" to że ktoś np. siedzi za posiadanie 10 gramów marihuany świadczy jedynie o ułomności naszego prawa i poczucia braku sprawiedliwości wśród obywateli, sami mordercy to nawet nie jest 10 % wszystkich więźniów, a nawet wśród tych morderców większość to nachlani menele którzy jednym uderzeniem zabili swojego kumpla z którym chlali.

wieslav
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-06 14:56:59
Akurat więzienie za posiadanie 10 gram jest bardzo wskazane. Ta ilość świadczy o tym, że delikwent prawie na bank handluje (typowy frajer osiedlowy sprzedający dzieciom) i za to odsiadka jest wskazana. Taki cieć powinien przez cały okres paki przerzucać kamienie, żeby trwale odbiło się to na jego psychice, żeby nigdy nie wrócił do nielegalnego zajęcia. Narkotyki w Polsce są zabronione i koniec. Jak ktoś tego nie kapuje to jest kretynem.

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 18:57:49
twój komentarz jest na miare kury znoszacej jajka własnym dziobem, "ruszaj" własnym rozumem a nie suchymi artykułami tworzonymi przez ludzi którzy wydają więcej pieniędzy niż mają w budżecie, jeżeli dla Ciebie

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 19:50:48
Jakimi suchymi artykułami?! Narkotyki są zakazane i koniec. Co uraziłem ćpuna czy może dilera?

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 20:35:24
"narkotyki są zakazane i koniec" a kto zakazał narkotyki pan minister który jest w dziesiątce największych złodziei w Polsce? jutro zakażą picia mleka a taki debil będzie uważał to za zbrodnie.. myśl człowieku a nie zgrywasz pajaca cyrkowego argumentując że każdy z 10 gram zioła to diler sprzedający narkotyki dzieciakom...

cavefalcon
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 11:27:13
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 11:30:31
komentarz usunięty przez użytkownika

muttley13
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-06 10:17:52
Dlaczego na rzecz państwa? Powinni pracować na rzecz pokrzywdzonych przez siebie osób.

stary2002
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-12 17:30:40
Przykro mi ale nie masz racji . Po objęciu władzy przez ugrupowania "solidarnościowe" zatrudnienie więźniów spadało o około 20% rocznie i to nie tylko z ich winy (Ich wina góra 80%) ale z przestawiania gospodarki . Moje doświadczenie ??? 17 lat pracy w Służbie więziennej nie jako klawisz !!!! Zrobili wszystko , żeby to uwalić ......Niejaki kr....n PAN Moczydłowski zmniejszył liczbę miejsc dla skazanych o 20 tysiecy a wtedy było ich około 64 tysiące . Teraz to się odbudowuje :):)

diabelek71
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-11-12 13:50:27
Tylko ty tak uważasz frajerze!!!

bossnr1wpl
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-12-06 09:52:55
komentarz usunięty przez moderatora

Vitas91
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-11 23:30:15
Ale wiesz, że większość idzie nie na więźnia tylko na pensje dla personelu? Już nie wspominam o takich rzeczach jak prąd, gaz, woda. Na jedzenie więzień ma 5-10 zł dziennie.

Zetar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-06 14:50:08
Na żywność, prąd i wodę więźniowie powinni zarobić sobie sami. Nie zarabiają to siedzą w ciemności, bez mycia, o kawie zbożowej i zwykłym chlebie (i to takim pół-czerstwym).

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-11-11 19:57:14
ot, problem w tym, że taki dotowany robol byłby tańszy, i pozbawił pracy robola na wolności, a ten łatwiej by wtedy trafił do pudła. kółeczko się domyka...

scuff
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-11 23:01:29
Myślę, że są zajęcia, w których nie stanowili by konkurencji dla zwykłych pracowników. Trzeba tylko chcieć, ale politycy (wszystkich opcji) mieli do tej pory inne zajęcia (kolacje z ośmiorniczkami czy wyprawy z pijaną żoną do Madrytu), może sejm nowej kadencji coś ogarnie (wątpię).

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-06 11:27:11
@gruzawik, chciałeś wyjść na intelektualistę, a nie udało się:( Gdzie jest powiedziane, że więzień ma wykonywać pożyteczną pracę? Może stanąć obok maszyn w kamieniołomach i machać młotem przez 10 godzin dziennie za miskę ryżu. Gwarantuję, że żadne tam resocjalizacje i inne durne wymysły nie będą potrzebne, a przestępczość zmaleje.

sphinx125
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-11-11 19:30:14
Pamiętam jak 30 lat temu zimą kopali rowy,odśnieżali itd.Ale teraz to pewnie dyskryminacja ludzi bez praw obywatelskich.

andrzejgoldap
    Ocena: 11 (glosow:17)
2015-11-11 18:45:36
Więżniowie tez tak uważają :) Sami garną się do pracy. Polskie prawo im tego zakazuje.

dlugi1974
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-06 11:15:30
Niczego im nie zakazuje! Kto chce ten pracuje z tym że za pracę dostaje pieniądze.

stoney
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 16:37:10
A konkretnie, to która ustawa zakazuje pracy? Bo ja słyszałem, że nie pracują bo nie ma komu ich pilnować: koszt zabezpieczenia i organizacji pracy sprawia, że ich zatrudnienie nie ma uzasadnienia ekonomicznego.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500