Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zobacz jaki socjal jest w Europie...
pablo1122334455  15-12-02, 10:32 Zgłoś
+ 136 -
Dodano: 2015-12-02, 10:32:54   przez: pablo1122334455
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 136  Zgłoś nadużycie
163
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  Szkolana łazienka
Ukryj komentarze(100)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kircholm
    Ocena: 32 (glosow:42)
2015-12-02 10:37:02
hehe... a większość tych dotacji z zachodnich krajów i tak trafia do rodziców islamskich dzieci. Tylko nasze antypolskie szambomedia i kilku debili z internetu sugeruje, że polskim dzieciom się nie należy.

oley86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-17 16:47:14
Racja - zlikwidujmy ustawę 500+ , lepiej niech nie dostają nic, przynajmniej nie będziemy źle wypadać na tle Muzułmańskiej Europy

griff
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-16 17:49:18
A ile chłopczyku dawało na dziecko PO? COŚ POMIĘDZY ZERO A NIC.Widzisz różnicę?

cerber111
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-16 17:13:59
Jak nawet 500 Tobie mało, to jedź do Francji, Luksemburgu czy gdziekolwiek chcesz. Tutaj są inne zasady ale też nikogo na siłę się nie trzyma.

gierand
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-16 13:29:59
w POlsce wsPOmaga sie ale rzesze urzedasów,nie wsPOminając o biednych prezesach spółek.

komoniarz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-16 12:27:13
stek bzdur Belgi 4082e śmieszne mieszkam w belgi i jest 90e 1 miesiąc to jest 1080e na 1 rok

joasia260
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-15 20:31:43
Wysokość zasiłków powinna być proporcjonalna do zarobków. Niemcy 30000 euro rocznie płacy netto, 2300 zasiłku. Czyli u nas: ok 19200 wynagrodzenia rocznie i ok 1470 zasiłku rocznie, czyli 123 miesięcznie.......

sz1601
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-15 18:59:39
lepiej to niz nic. kop w dupe dla hejtera

krzychoo33
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-01-15 13:02:00
Tak przesadzone, ze az razi w oczy, a ze mialem chwile, to postanowilem sprawdzic jak jest w rzeczywistosci. Wedlug najnowszysch zrodel, ze stron socjanych poszczegolnych krajow: Luksemburg - 185.6e/m-c = 2227.2/rok; Niemcy - 184e/m-c = 2208/rok; Austria - w zaleznosci od wieku od 109.7e/m-c do 158.9e/m-c; Dania - 90.28e/m-c = 1083.36; Irlandia - 140e/m-c = 1680e/rok; Szwecja - 112.5e/m-c = 1350e/rok; U.K. - ok. 1400e/rok. W niektorych krajach wysokosc dodatku zalezy od roznych czynnikow, a nie chcialo mi sie w to zaglebiac. Tak czy inaczej powyzsze "info", to jedna wielka bzdura.

krzychoo33
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-15 13:06:50
Sorry, wlasnie zauwazylem, ze od 01.01.16 w Niemczech zmienila sie stawka. Teraz jest 190e/m-c, czyli 2280e/rok, co i tak ma sie nijak do 4843, ktore wymyslil autor "absurdu".

cipycipy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-16 23:45:48
W polsce zasiłek rodzinny na dziecko wynosi 89 zł. Przelicz sobie na euro :D Niemcowi nawet tyłka by się nie chciało ruszyć po takie śmieci.

bakabi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-15 11:49:18
To dopiero Niemcy i moje dzieci ucieszyliby się jakby tyle kasy dostali. Po co ktoś takie bzdury wypisuje?

wertyxal
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-15 10:12:20
Bzdura! nie wiem jak z reszt ale w szwecji jest 1369,85euro rocznie na dziecko niecałe 500zł miesięcznie...

euroguard
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-15 09:32:52
Jak się nie podoba to wyp....lać !

latrell
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-01-15 08:58:40
a ja, jako mlody ojciec dwójki dzieci nie chce tych pieniędzy,żeby nikt mi nigdy nie mowił, ze patol wziąl kase na bachory. Chcialbym tylko nie brac kredytu na całe zycie na mieszkanie,bo tylko tego sie boje. Te 500zł mogliby przeznaczyc na mieszkania, bo gdyby państwo zrzekło sie profitów od budowalańców, to koszt wybudowania jednego mieszkania to były by śmieszne pieniądze, a te 500 zł co miesiąc spokojnie starczyłoby na spłacenie raty za mieszkanie.

mikiiras
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-15 07:30:54
Irlandia 3240? child benefit 12x135eur = 1620eur tyle dostaja rodzce kazdego dziecka, kwoty rosna jesli dzieciakow jest wiecej(nieproporcjonalnie).

sztefanhunter
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-01-15 03:14:55
Skoro 500zł to mało to niech lepiej rodzice nie dostają nic. Oto żelazna logika pajaca co to umieścił.

mara62
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-15 01:11:32
Kogoś fantazja poniosła, Niemcy Rocznie 2256€ 12x188€

Rick83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-15 10:37:33
Od 01.2016 jest 190€. Uaktualnij dane i nie wprowadzaj ludzi w błąd, tak samo jak wstawiajacy post.

deka777
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-01-15 00:47:22
Niemcy 4843 Euro!!!co za bzdura miesiecznie otrzymujesz 190 euro

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:11)
2016-01-15 00:13:17
Załamuję ręcę nad ludźmi, którzy popierają ten projekt "500 zł na dziecko" pokazując kompletnie swoją nie widzę o realiach polskiej pomocy społecznej. Czy wy nie rozumiecie, że w pomocy społecznej nie chodzi o to by dawać na tacy hajs rodzicom- alkoholikom, który pójdzie na wódę tylko na "naprawę" takiej rodziny i umożliwienia jej powrotu do normalności.

terrorparty
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-01-15 00:19:22
Ja osobiście nigdy nie korzystałem z takiej pomocy społecznej, ale na studiach poznałem dziewczynę, która pochodzi z takiej rodziny i słuchając tego co ona opowiadała, byłem w szoku jak na wiele rzeczy pomoc społeczna w Polsce pozwala. Dawanie pieniędzy takim rodzinom tylko pogarsza sytuacje. Takich ludzi powinno się najpierw wyleczyć, a później usiłować im pomóc finansowo.

castagir
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-15 08:39:57
Hahahaaa. Zabawny jesteś. Moja kuzynka, która jest śmierdzącym patusem roszczeniowym i którą gardzę, zrobiła sobie z pomocy społecznej sposób na życie. Od 8 lat tak żyje, po pierwszej wpadce zauważyła, że jest to dobry biznes, jako, ze oficjalnie nie jest zamężna, wiec ma status samotnej matki - w praktyce ojciec jest, bo pracuje i odwiedza często gówniaki. Niedawno urodziło się jej czwarte choć ma dopiero 27 lat. Kiep w mordzie, piwko i wytapirzona i mająca wszystko i wszystkich gdzieś. Typowy cham. Drugi przykład, który dobrze znam...

castagir
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-15 08:44:52
Kobieta z tej samej wsi, z której pochodzi moja narzeczona. Ta to już jest dno i ze 20 metrów mułu. Mieszka w rozwalonej lepiance, gdzie siedzi z !11! dzieci. Oczywiście ojcowie są różni i także prawdopodobnie nie wiedzą, że nimi są. Maciora zadowolona z siebie, bo trzaska prawie 5 tyś na miesiąc i również nastawienie do życia. Na wieść o 500zł od PiSu podczas rozmowy ze sklepową, powiedziała "jak wprowadzą to bedę do końca życia rodziła...". To są tylko dwa dla mnie najlepiej znane przykłady, za które mogę sobie dać łeb obciąć, a mógłbym podać z swojego środowiska jeszcze kilka...

castagir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-15 08:47:44
... które mógłbym przytoczyć, lecz sytuacji tych "rodzin" już nie znam tak dobrze. Wiec powiadasz, że takie rodziny da się naprawić i że inwestycja w nie ma sens? To jest właśnie socjalizm. Socjalizm ze swojej definicji ma okradać ambitnych i zaradnych, a oddawać nierobom i patusom. Tylko, że w dzisiejszych czasach to już doszło do takiego stopnia, że nieroby mają więcej pieniędzy niż ludzie pracujący posiadający tyle samo dzieci. Takie komentarze tylko pokazują jak ludzie nie znają realiów i jak rzeczywiście wygląda "pomoc" i co z tą pomocą robią...

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-15 12:13:43
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem - czytanie ze zrozumieniem się kłania.

castagir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-15 12:30:51
Właśnie przeczytałem. Pamiętaj, że własnie pomoc tym prawdziwie potrzebującym nie jest wykonalna przez państwo, a chociażby dlatego, że państwo sprawdza tylko liczby a nie jakie są to rodziny. Widocznie nadal nie rozumiesz o co chodzi.

Brst
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-01-15 00:05:56
Jak jeszcze raz usłyszę, że młodsze pokolenie będzie pracować na moją emeryturę to mnie krew zaleje. To po co ja pracuję do 67 roku życia i oddaję 1/3 zarobków na składki żeby jeszcze ktoś pracował na moją emeryturę??? co to za bajki i straszenie ludzi tym że nie będzie komu zarabiać na ich emerytury, wysyłanie 6-latków do szkoły bo rynek pracy i przyszłe emerytury i całe to straszenie nas naszą niepewną przyszłością na którą zapierdzielamy w pocie czoła całe życie ?? Ano po to że ktoś te nasze pieniądze przepierdzielił a my zamiast się o nie upominać pozwalamy aby obciążano tym długiem nasze

Brst
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-15 00:10:08
dzieci. A żeby komuś dać 500 zł socjalu to komuś innemu trzeba zabrać 600 zł bo ktoś to musi zebrać potem naliczyć a jeszcze potem wypłacić i trzeba utrzymywać urzędników budynki i tak dalej i tak dalej.

castagir
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-15 08:54:37
Ty to wiesz, ja to wiem i znajdzie się jeszcze parę osób. Niestety w Polsce już wszystko jest przesądzone. Polaczki są ociemniali i ogłupieni do szpiku kości, dlatego nawet nie dociekają prawdy i łykają papkę medialno-propagandową. Dodatkowo maciory, które tylko na samą myśl o darmowych pieniądzach robią się mokre i od razu płodne roznoszą to wszystko wychwalając i przekabaacjąc ludzi. Zobacz na symym tylko FB w ciągu 2 miesięcy wyrosło dziesiątki fanpejdżów gdzie roszczeniowe złodziejki nawołują i organizują się, aby ponaglić rząd do wprowadzenia tego... Ten kraj przepadnie i tak.

castagir
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-15 09:10:59
Prawda jest taka, że dalej będą na nas zarabiać zachodnie firmy, tylko dodatkowo jeszcze konsument będzie musiał opłacić dodatkowych urzędników i koszty biur - bo jakby nie patrzeć administracja w tym kraju zawsze jest najdroższa. Dlatego dziwi mnie postępowanie ludzi. Tak to ciągle wykrzykują, że politycy i urzędasy to nieroby a są za tym aby było ich więcej i zdzierali z obywateli jeszcze więcej. Brawo polaczkowa logika!!!

mark336
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-14 23:57:48
500 miesięcznie to 6 000 rocznie. To chyba nie najgorzej w stosunki do kosztów życia w Polsce. Zarabiając 2000 euro i mając zasiłek w euro, a w Polsce zarabiając podobną kwotę w złotówkach, to 6000 zł plasuje nas w czołówce.

smoczycaBXL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-14 23:03:05
komentarz usunięty przez użytkownika

smoczycaBXL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-14 22:59:49
Belgia 90e co miesiąc na pierwsze dziecko

bercik3589
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-14 21:42:26
W irlandii od 2016 roku jest po 140 euro miesięcznie na każde dziecko = 1680 euro rocznie

bercik3589
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-14 21:39:23
W irlandii od 2016 roku jest po 140 euro miesięcznie na każde dziecko = 1680 euro rocznie

toznowuja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-14 21:34:15
Tak się składa, pablo1122334455, że z tą kwotą w Niemczech 2-krotnie przesadziłeś! Za to kwota w Anglii się zgadza. W pozostałych krajach? Nie wiem.

wieslav
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-01-14 21:04:59
Ja nie rozumiem dawania pieniędzy za nic. W ogóle nie rozumiem socjalu. Mamy kapitalizm i każdy jest kowalem swego losu. Dawanie "ryby" nic nie da, bo biedny i tak kupi fajki lub alkohol, a dodatkowo się rozleniwi. Trzeba stworzyć warunki, żeby ludzie mieli "wędki" i wtedy dopiero będzie dobrze. Ewentualny socjal powinien ograniczać się do imiennych bonów na niezbędne rzeczy jak jedzenie, odzież itp, uniemożliwiających zakup alkoholu i papierosów. Takie 500zł nie starczy na dobry fotelik samochodowy, a pozwoli kupić 100 butelek buzuna..

Samsara
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-14 21:01:55
I do 8 spośród tych 10 krajów (prócz Słowacji i Irlandii) walą imigranci właśnie po ten socjal. Szkoda że akurat Europę wolicie doganiać w rozdawnictwie, a nie w wynagrodzeniach.

zbysiula154
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-01-14 21:01:15
Powinno być okrągłe zero złotych na dziecko i kogokolwiek innego w tym np. górników, rolników, Kościół itd. nikomu nic z państwowej puli. Zabieranie w podatkach Kowalskiemu i dawanie Wiśniewskiemu jest złodziejstwem, a przykazanie siódme mówi jasno "nie kradnij". Poza tym to właśnie taka polityka socjalna jest powodem masowych najazdów ciapatych i innych mentów na europę.

miniek_nrw
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-01-14 20:59:53
Jakieś bzdury. W Niemczech dostaje się na pierwsze i drugie dziecko 188 euro miesięcznie, to jest 2256 euro rocznie. skąd te dane? Można sprawdzić w internecie.Nie wiem, jak w innych krajach, ale w Niemczech jest 188eu, to tak jak by w Polsce było 188zł. Jeśli w Polsce będzie 500zł a wiemy, że nie będzie, to mielibyśmy najprawdopodobniej najwyższy socjal na dzieci w Europie względem zarobków. I wierz tu, w to co piszą. Ktoś tu nawet napisał kiedyś: "Jeśli chcesz poznać prawdę, to poznaj ją sam."

slyuk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-14 20:48:47
EEE to jakieś brednie :D W Wielkiej Brytanii dodatek na jedno dziecko to 80 funtów miesięcznie, chyba że się przekracza kwotę roczną dochodu 50 tyś funtów. Ktoś się pomylił, i wpisał child tax credit, co nie jest tym samym co polskie 500zł. Więc, 80 funtów po dobrym kursie razy 6 mamy 480zł. Więc gdzie będzie lepiej? :D Jak taki kolega mądry, to niech wpadnie do UK, zapłaci wszystkie podatki, ubezpieczenia itd. Zobaczymy jak jest wesoło :)

matesz123
    Ocena: -6 (glosow:6)
2016-01-14 20:39:49
Czyli lepiej wcale niż 500? Będę szczęśliwy gdy ten socjal będzie w ogóle funkcjonował, kwota na polskie realia jest do przyjęcia. Szwadrony nowoczesnej i innych będą i tak krzyczeć że źle, a za konstruktywną pracę nie ma się komu u nich wziąć.

Rycerz1990
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-01-14 21:02:28
Widać, że ekonomi uczył cię rydzyk

matesz123
    Ocena: -4 (glosow:4)
2016-01-14 23:04:08
Rycerz1990 rydzyk akurat finansowo dobrze kombinuje więc uznaję to za komplement :) ale ja na starszych i biednych się nie wzbogacam. Dowiedz się skąd rząd chce wziąć pieniądze na swoje obietnice, a później komentuj. Złej woli nie ma, płaczą za to ci, którzy mają za to zapłacić - w większości obcy bardzo duży kapitał który do tej pory jest nietykalny.

matesz123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-14 23:14:43
Jeżeli te pieniądze trafią do ludzi na prawdę potrzebujących (a takich, oprócz rodzin patologicznych, w Polsce nie brakuje), to ja się pod tym podpisuję. To tak jakby stwierdzić, że nie dam na WOŚP, bo Owsiak się przy okazji nachapie, a tymczasem te pieniądze są przeznaczone w większości na potrzebujących: chorych ludzi, sprzęt szpitalny itd. Więc czemu nie? Czemu zapominacie o potrzebujących, którym te pieniądze pozwolą na zakup czegoś ponad to co potrzebne do samego przeżycia? Wiadomo, że część ludzi będzie na tym żerować, ale.. mimo wszystko.

castagir
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-15 09:02:37
Jak to skąd weźmie? Od podatników. Zawsze wszystkie koszty ponosi zwykły konsument i obywatel. Jeżeli myślisz, że ten podatek od marketów i banków coś da to się mylisz, bo wszystkie podatki za towar zawsze ponosi klient, czyli - MY! Druga sprawa. Nigdy nie uwierzę w coś takiego, że są rodziny potrzebujące. Co za idiota w ogóle wymyślił takie pojęcie. W praktyce te rodziny potrzebują sterylizacji a ich potrzeby indywidualne ograniczają się do alku i papierochów. Jeżeli są jacy potrzebujący to jest ich mało. I gdyby były niskie podatki, to ludzie z własnych pieniędzy by im pomogli wyjść z dołka.

matesz123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-01-15 11:51:32
Teraz ktoś komuś pomoże z własnej woli, yhym. Tak było po wojnie, każdy sobie pomagał w biedzie i robił to bezinteresownie. Teraz to co mówisz jest w znikomym stopniu. Skoro nie widzisz biedy w rodzinach gdy matka nie pracuje, ojciec za granicą by jakoś się żyło to gratuluję. W każdej rodzinie jest jakiś emigrant który wyjechał za chlebem. Bezrobocie sięga obecnie niecałe 10%, więc bieda sięga wielu rodzin i nie zawsze kończy się depresjami i alkoholizmem. W Polsce nie każdy zarabia 6000, ba nawet 4000 to dużo, a niektórzy nazywają mniej zarabiających niż te 6k debilami (pani Bieńkowska)..

castagir
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-15 12:35:55
Ludzie pomagają sobie nadal. Tylko widocznie nie chcesz tego zauważyć. Druga sprawa, że ludzie przechodząc obok tragedii chcieliby pomóc, tylko po prostu ich na to nie stać bo sami wiążą ledwo koniec z końcem. Po trzecie wiele osób nie pomaga, bo wie, że z jego podatków już i tak wystarczająco idzie na socjal, więc też nie czuje obowiązku. Gdyby były niskie podatki to ludzie zarabiali by dużo więcej i towary byłyby dużo tańsze, a co za tym idzie zostawałoby więcej pieniędzy w kieszeniach Polaków, a ci dużo chętniej by wspierali akcje charytatywne czy po prostu dali bezpośrednio potrzebującemu.

mopshtein
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-01-14 20:37:08
Taaa... Szkoda tylko, że za moje 500 złotych ktoś ma swoje dziecko wychowywać. Nie stać cię na dziecko to nie rób. Potem wyrośnie kolejny wielbiciel socjalu, który nic nie robi a hajs chce. Pieprzenie, że to inwestycja w przyszłość to gówno prawda. To inwestycja w kolejnego nieroba, który całe swoje życie będzie opierał na zasiłkach. Zamiast żebrać o 500 złotych (ukradzione uczciwym podatnikom) lepiej się dokształćcie i znajdźcie dobrą pracę. Dość tanie z was prostytutki, skoro za 500 złotych miesięcznie dajecie dupy Kaczyńskiemu.

ken299
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-14 20:36:38
ale Tusk,PO.KOD,LIS.i wiele innych nie pozwoli by odbywało się to kosztem banków i Marketów,Zachodowi i unii też to się nie podoba,bo Polacy są przyzwyczajeni że pracują za grosze do śmierci,można im dowalać podatki a w mediach tylko drobna informacja,jak paliwo taniało na świecie,PO od razu podwyższało akcyzę i wiele innych sytuacji o których nawet nie chce już się pisać

castagir
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-15 09:09:03
Masz rację tutaj i plus ode mnie. Lecz ta sytuacja z 500zł nie będzie się wiele różnić od tych PO. Jeśli dowalą podatki bankom to wtedy wszystkie usługi bankowe pójdą w górę, a jakby nie patrzeć większość ludzi jest uzależniona od banku i się i tak pogodzi z nowymi kosztami. Co do marketów zachodnich: nie zrezygnują ze swoich tysięcy oddziałów w kraju tylko ze względu na podatek. Podatek jak zwykle pójdzie w koszta a marże które i tak mają niskie, będą dalej utrzymywać będą utrzymać dalej - czyli w praktyce to będzie wyglądało, że każdy produkt zdrożeje od 5-20%.

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-14 20:31:43
biorąc pod uwagę różnicę w kosztach utrzymania, prawie 1500 EUR w Polsce nie wypada źle w stosunku do np. Wielkiej Brytanii. co i tak nie zmieni mojego stosunku do PiS i jego wariacji.

tomek-orlowiec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-14 20:27:00
Tak i tamte kraje wyp?acaj? zasi?ki na KA?DE dziecko,nikt nie robi r?nic zale?nych od dochodu...

jaczuro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-14 20:31:39
Nie, poniewaz tam panuje innym standard i model zycia. Kiedy nie masz dzieci, placisz na dzieci czyjesz. Jak zrobisz wlasne, to reszta Ci do tego doplaca. Konczysz wychowywac (dzieci dorastaja) znowu dokladasz sie do innych. socjalizm, jednak dziala na odrobine innej zasadzie. Przypominam, ze byly projekty w Polsce opodatkowania rodzin (badz singli) bezdzietnych.

thc84
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-01-14 20:25:13
kiedy w końcu zrozumiecie, że niema lepszej inwestycji niż kapitał ludzki. Każdy kto sprzeciwia się polityce prorodzinnej jest zwykłym ignorantem, bo gdy przejdzie na emeryturę może się okazać, że niema komu na nią pracować tak więc poszerzcie horyzonty i przestańcie pie...lić głupoty

mopshtein
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-14 20:34:05
Dzieciak wychowany w przekonaniu, że może zarabiać gówniane pieniądze a i tak państwo da mu hajs zabrany innym, nie będzie przynosił wielkiego dochodu, a tym bardziej nie będzie dokładał do mojej emerytury.

Brst
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-14 23:56:49
Przepraszam ale na moją emeryturę nikt nie musi pracować co miesiąc wpłacam na nią dość dużą część moich zarobków i sam na nią sobie zapracuję. A to że system emerytalny to jedna wielka ściema i moje pieniądze idą na emerytury moich dziadków to tylko i wyłącznie wina tych którzy mają te środki w opiece. Nie ma czegoś takiego że młodsze pokolenie pracuje na emerytury starszego, po prostu ktoś te pieniądze przepierdolił i teraz szuka sposobu jak to ukryć/załatać.

thc84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-15 08:06:23
@brat rozumiem twoje rozgoryczenie ale wystarczy sprawdzić jakie zadłużenie ma obecnie ZUS żeby się przekonać, że młodzi zarabiają na emerytów

jaczuro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-14 20:23:48
Te 2500 euro rocznie w Anglii to nie do konca. Za free dowtaje sie 1000funtow rocznie na dziecko, to fakt ( jakies 1300euro na oko liczac). Zeby wiecej, Trzeba spelniac pare warunkow (podstawowy warunek to pracowac minimalnie na 1/3 etatu, badz na caly etat bedac jako para). Wtedy jest to uznawane jako wyrownanie pensji dla osob pracujacych, lecz nie mogacych pracowac ponad dany wymiar bo...przeciez trzeba siedziec z dzieckiem. Wtedy doplata wychowawcza siega nawet 9000 funtow rocznie. Nie, nie pomylilem sie o jedno zero. Jest to ponad 50'000zl zlotych rocznie wyrownania za utrzymanie dziecka.

stoney
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-14 19:25:20
Patologia się cieszy. Ciężko pracujący dalej zostaną z problemem braku miejsc w żłobkach, przedszkolach, dziwnych godzinach pracy szkół. Problemem z opieką nad chorym dzieckiem...

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-14 19:05:28
Oprócz nieprawdziwych danych, co wiele osób przede mną skomentowało, chciałbym zwrócić uwagę na jeden "drobiazg". Na liście są państwa znacznie bogatsze od Polski, więc porównywanie socjalu w tych krajach z socjalem w Polsce to zwykła demagogia.

merfi9
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-18 11:22:18
ojezu jaki ty jestes głupi!!!!

awika
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-01-14 18:45:20
PISowska indoktrynacja dla odmóżdżonych:) Jak kogoś stać, to dzieciom domy kupuje, działki, wysyła na drogie studia, zagraniczne wycieczki w 5* hotelach, a jak ktoś nie ma pieniędzy, to ich nie wydaje i dzieciom nie zostawia długów do spłacania w przyszłości. Banalnie proste... dla posiadających mózgi.

gola20061
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-14 18:42:01
Mieszkam w Irlandii 11 lat i wiem ze roczny zasiłek na dziecko to 1620 euro jeśli jesteś taki rzetelny w pozostałych stawkach krajów UE to możne poproś Kurskiego o prace na pewno się teraz nadasz w TV

ziola1988
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-14 18:40:03
500 zł to dużo ... Ale kto tą śmieszną tabele wziął ? W Niemczech od tego roku jest 180 euro rodzinnego . Więc nie wiem jak komuś ta kwota wyszła 4843 euro .

jacbob77
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-14 19:16:08
Dokładnie to 190 Euro na pierwsze i drugie dziecko, 196 na trzecie, a na czwarte i każde następne każdorazowo 221 Euro. Ale co racja to racja, 4843?

KurdePL
    Ocena: 6 (glosow:6)
2016-01-14 18:31:23
Ja pi****le. Nie było - źle. Jest - też źle. Polak pełną gębą.

olokaloryfer
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-01-14 18:12:00
nie dzielcie skóry na niedzwiedziu jak wam pisiory dadza to wtedy bedzie a jeszcze nie dali

Vitas91
    Ocena: 3 (glosow:15)
2016-01-14 18:10:25
Social to najgorsze co państwo może wymyślić. Przez takie coś jest pełno nierobów którzy wolą wziąć zasiłek zamiast iść do pracy.

Vitas91
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-14 18:27:47
Na razie 3 nieroby które wolą ciągnąć zasiłek zminusowały. Ile jeszcze się takich ujawni?

ladyem88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-14 18:35:08
komentarz usunięty przez moderatora

kasia2016
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-01-14 18:05:09
Proszę zobaczyć jak manipulują absurdami. Wczoraj o godzinie 20:02:35 dodałem absurd o petru przez 40 minut miał 25 plusów i przerzucili go do archiwum, ponieważ bali się że dostanie się na główną. A oto screen zapodaj.net/ca1c9372f871f.png.html

g6307844
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-01-14 18:02:39
żeby komuś dać najpierw trzeba komuś zabrać. no a przy okazji żyją z tego całe masy urzędników

tem101
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-01-14 17:57:36
W UK dają na dziecko (pierwsze) Ok 20 funta tygodniowo, co daje Ok 1300-1400 euro rocznie. A skąd się wzięła suma dwa razy większa w tym zestawieniu?

jackfromcavan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-02 17:27:23
komentarz usunięty przez użytkownika

jackfromcavan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-02 17:25:56
Zastanawiam się skąd taka kwota zasiłku na dziecko w Irlandii skoro miesięcznie jest wypłacane 135 euro?

jackfromcavan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-02 17:24:47
komentarz usunięty przez użytkownika

vader770215
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-02 15:00:19
W szwecji to jest 1050 krorn miesiecznie czyli troche ponad 100 euro na dziecko do 16 roku zycia ... AA nie 2832 euro rocznie !!!

gruzawik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-02 14:29:24
no i mają efekty: rozród bez pracy... a ja nieżyczę sobie niczego dostawać, życzę sobie móc zarobić. tyle. to właściwa kolejność, a nie stawianie spraw na głowie.

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-14 18:27:00
Bez stawiania spraw na głowie nie wygrywa się wyborów.

irek285
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-02 13:00:28
Zasiłki powinny byc przyznawane tylko w poszczegolnych przypadkach.Najpierw powinno sie nabyc prawo do zasilku poprzez prace,a wtedy jak zdarzy sie utrata pracy z konkretnego powodu anie bo mi sie nie chcialo to państwo powinno pomagac. Taka pomoc tez powinna byc dorazna żeby nie uczyc lenistwa ze sie nalezy. Bo tak sie nigdy nie pozbedziemy tej dziczy z Europy.

sylwester2712
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-02 20:23:41
a najlepiej jakby dziadkowie dziecka mieli co najmniej 40 lat przepracowanych z odprowadzonymi podatkami w kraju a rodzice co najmniej 3 lata , taki system powinien być tez przy zasiłkach dla bezrobotnych

bentleyem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-14 23:04:17
konkretny powód utraty pracy w Polsce ? hm?

krissokrizisso
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-02 12:59:21
No ok, ale zobaczcie jakie larum podnieśli reżimowi ekonomiści, ze nawet na te 500 PLN nas nie stać.. Od czegos trzeba zacząć..

Danielpotas
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-02 12:11:58
Polscy rolnicy tez ciągle krzyczą ze za mało dotacji maja.

mmcs
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-02 11:52:26
we francji jest 170€ na miesiac , ale przy jednym dziecku tylko do 3 roku zycia

Karolu69
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-02 11:43:45
500zł = 116,84 Euro x 12 mieś. = 1402,10 Euro/rok/drugie i dalsze dziecko. Na prawdę to takie rujnujące? Chyba bardzo normalne

hagen24
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-02 10:54:32
Pokaż źródło bo część to zwykła ściema.

lemmingz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-02 11:36:48
komentarz usunięty przez moderatora

hagen24
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-02 12:46:20
Nie wiem jak jest w poszczególnych krajach dlatego napisałem że część to ściema a nie wszystkie. Nie wiem jak jest w UK. Wiem jak jest w Skandynawii i kwoty tu przedstawione są zdecydowanie zawyżone.

Adrian2712
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-15 00:30:52
komentarz usunięty przez użytkownika

Adrian2712
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-15 00:33:28
W UK jest 82 funty miesięcznie na pierwsze dziecko,co daje 984 fontów rocznie czyli około 1300 Euro,wiec ŚCIEMA!!

lemmingz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-02 10:47:33
komentarz usunięty przez moderatora

BOBY102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-02 10:53:40
"Niemiec, Moskal nie osiędzie, gdy jąwszy pałasza, hasłem wszystkich zgoda będzie i ojczyzna nasza" TĄ zwrotkę USUNĘLI KOMUCHY z HYMNU by nie urazić sąsiadów!

marco47
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-12-02 10:41:03
Skoro to nic, to proponuję, żeby wszyscy którzy głosowali na PO zrzekli się praw do tej pomocy. Przecież to nic.... Dla mnie - dla moich dzieci, które mają teraz małe dzieci, to ogromna pomoc.

BOBY102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-02 10:45:27
NO CO Ty? Już w mediach komentuja, że to nie dotyczy "BOGATYCH RODZICÓW" jak by k-wa im się należało, bo głosowali na PO?! ;D

g6307844
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-14 19:03:17
jeśli w ogóle "należy się" to wszystkim, a nie tym, którzy nie chodzili do szkoły a teraz narzekają

kircholm
    Ocena: 32 (glosow:42)
2015-12-02 10:37:02
hehe... a większość tych dotacji z zachodnich krajów i tak trafia do rodziców islamskich dzieci. Tylko nasze antypolskie szambomedia i kilku debili z internetu sugeruje, że polskim dzieciom się nie należy.

marcinek235
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-14 18:06:09
A nie zrobić najprościej jak się da. Niech państwo nie zabiera mi 550 zł, by potem mi dać 500.

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-14 18:20:57
ciesz się, że stracisz tylko 50 zł. Niektórzy stracą 550.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500