Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I chcę pokazać jaka jestem Dziunia. ;)
Diiaanaa  11-07-20, 17:27 Zgłoś
+ 533 -
Dodano: 2011-07-20, 17:27:57   przez: Diiaanaa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 533  Zgłoś nadużycie
18
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  W temacie
  •  Kobiety tak mają
Ukryj komentarze(120)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
buhabu
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-08-13 21:25:12
Proszę usunąć moje zdjęcie...

af1995
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-10 15:44:13
Znam ją niestety. i zgadzam sie z Oleeeczkaaa ;p hahaha masacra xd

czoko1994
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-29 05:01:06
komentarz usunięty przez moderatora

diabelson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-12 12:23:41
trachałbym ją ];->

Oleeeczkaaa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-11 10:57:26
chodzę z nią do szkoły i uwierzcie ... one nie jest normalna hahahah .. !

haracz11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-06 17:15:30
pieknosci :*:*:*:*:*:

galka00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 20:41:41
ewibari zal mi cie !!!! piękność się odezwał

psotka69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-26 20:31:43
Olivia Oil-żona Papaya :)

Lukaasz16
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-23 20:31:12
kurcze ma ryj jak szczur...

ewibari
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-23 09:24:37
ona jest ohydna wygląda gorzej niż godzilla !

loczkowa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-22 09:39:01
Ona mogła by grać w horrorze ; /

SzkockaWhisky
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-08-19 15:58:39
Bo Wy wszyscy jesteście tak cudowni, boscy i idealni prawda?

jota17
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-19 00:30:24
Przecież to zwykłe zdjęcie dziecka, a nie żadna wiocha... Co z tego, że zrobiła taką minę?

jo0oanna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-16 17:13:14
za kilka lat zacznie się malować i jej nie poznacie;D zapewne...

jazdawchuj
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-16 15:17:05
jaki żall oo kurr...\

wikkiii
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-16 14:28:28
oo Andżelika ^^ Znam ja ze szkoły mam jąw klasie ^^

gangsta0111
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-15 22:50:34
rodzice pewnie jej zabawki do podłogi przykręcali

emek1998
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-15 22:35:45
A moze to ty hehe :DAle prawda taka morda w takim wieku. A co na to rodzice

Doloreska
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-15 22:07:30
Kurde ludzie ogarnijcie się! Normalne dziecko,to że taką mam minę nie znaczy że trzeba gadać "jaka morda" "jaki ryj".Spójrzcie w lustro a potem się śmiejcie ze swoich mord... :/

LadySelenia
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-15 21:47:55
Gdzie ona przede wszystkim ma resztę włosów?? Nie mówcie mi, że ona na serio ma łyse pół głowy!!?? I te brwi. weźcie, jak ktoś nie jest ładny to się nie powinien nigdzie pozazywac w necie!! lol

Marco_P
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-16 00:30:33
Ciekawe jaki Ty jesteś "Ładny" ???

dontcarex
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-15 00:25:21
Normalne zdjecie! Wy juz nie macie czego na ta wioche.pl wrzucac. Wrzuˆcie swoje zdjecia to sie z was posmiejemy, a napewno bedzie z czego. Ona ma zaledwie 13 lat, bedzie miala 18 to nie jeden bedzie jej pożądał. Make-up i te sprawy.

aqqrq123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-14 23:24:37
zaraz sie porzygam nie patrzcie się jej w oczy !!!

ania2596
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-14 19:14:54
bleeeeee

SkiBus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-13 22:00:17
Daj więcej takich fotek dla wiarygodności, że to ty ! o kurvva !

buhabu
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-08-13 21:25:12
Proszę usunąć moje zdjęcie...

xkamilex
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-13 14:43:36
sexi dzióbek musi być

loffciambiberqa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-13 10:19:12
ten tego.. fajne brwi?

zony140271
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-13 02:23:43
qrva ...wypłosz

adrian111a
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-13 00:56:24
zamiast mozgu ma chyba barszcz!!!

vanakeros
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-12 23:42:30
RUCHHHHNOOOOŁBYMMMMMMMMMM !!!!

magda_s111
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-12 23:13:38
ale ryj ! o matko ;ooo !!

iwonastella35
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-12 22:21:12
brzydka czy nie ale mina świetna hahahaha :D

szymo254
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-12 21:24:46
wyglada jakby miala 7 lub 8

szymek27
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-12 13:20:24
Ci ze zdjęcia pod spodem(1 wiocha wstecz)to chyba jej rodzice:)

krycha9819
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-12 00:44:15
Buhahahahahha xDDDDDDD o LOL!!! xdddddd ty to jesteś ''DZIUNIA'' HAHA!!! Czarnobyl nie wybierał xdddddddd

TheEmi997
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-11 23:56:36
taaa... ale z cb laska :P dziubek pierwsza klasa xd. żeby tylko twoi koledzy z klasy to zobaczyli to by się posrali ze śmiechuuu ... xd

TheEmi997
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-11 23:54:42
Napisze tylko dwa słowa: wio, chaaa!

niezapominajeczka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-11 23:27:34
Mała Mi istnieje naprawdę :)

Elauina007
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-11 22:07:47
Dlaczego się nabijacie?pewnie większość z Was to paszczury brzydsze od niej ale piszecie różne rzeczy na jej temat żeby podnieść sobie samoocene...żal mi co niektórych...

myszka12062010
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-11 18:50:11
Heh mozliwe ze to nie sa kolczyki tylko cykronie na ubrania. jak siostra byla mala i chciala kolczyki to jej naklejalam. a pozatym te czerwone punkty na nosie sa imponujace :P

yliss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 16:16:03
o masakraa co dała ryjem . ona chyba idzie do mnie do szkoły . pewnie nie będzie miała ciekawiee . pzdro.!

guteq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-11 15:58:50
O ja, ale beka XD XD XD

olawnek1992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 15:39:37
Dziwne;]

Katerinaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-11 15:19:10
Sexyy xdd jprdl. no coment :D

ashuashua
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-11 13:54:07
: o szok.

slicznotka_16
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-11 13:07:51
Zez xD

klamet2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-11 13:01:24
ee,jak dla mnie to ona jest normalna

olka2alex
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-11 12:38:57
hahahahahhaha wera popularna :)

Salceson
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-11 12:33:33
nie wiedziałem , że UFO też się łapie na wioche ;]

limonka123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-11 11:27:22
Ojoj, jeżeli tak to bardzo przepraszam za mój komentarz.

limonka123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-11 11:25:53
Jej twarz wygląda jak balon! xD hahaha, jaki ryj, ja pierdziele! xD

shagi123345
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-11 11:25:28
yyyy to jest moja koleżanka z osiedla i nie ma na imie weronika tylko angelika . Jeśli by sie dało to usuńcie to zdjęcie bo ona sie załamała nie dość że nie ma rodziców i mało ludzi ją lubi to jszcze to... Ludzie szanujcie się jak chcecie mieć ją na sumieniu to proszę bardzo

TigeR1012
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-11 12:13:35
A może Ty nią jesteś, co?:D Niech się tu zarejestruje i sama zgłosi naruszenie praw czy coś w tym stylu ;) Ci co komentują poniżej poziomu to tylko o nich świadczy;>

yliss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-11 16:12:49
załamała sie.? a po co wstawiała takie zdjęcie na portal społecznościowy.? jeżeli nie przeszkadzało jej, że oglądają takie zdjęcie na fb albo nk to nie powinno jej przeszkadzać też jeśli ludzie oglądają je tutaj. Jakby moje zdjęcie tu wstawili to najpierw bym sie śmiała a później zgłosiła nadużyci

Elauina007
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-11 22:05:27
Widzisz jak ludzie reagują na to co napisałaś(łeś)...nie rozumiem takich osób...

jadziuniaxxl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-12 00:35:54
Mój znajomy też trafił na Wiochę i był załamany.I wiesz,od tamtej pory nie robi głupich fotek i nie wstawia do neta.Na dobre mu to wyszło.

SkiBus
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-11 11:14:56
Ej ! Gdzie ona mieszka ? przyjadę do niej z pokeball'em i w końcu będę miał je wszystkie ... ;]

xxkarmel24xx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-11 11:04:54
jaka morda

kozlo13
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-11 10:04:15
OK OK dziecko ale żeby taka morde miec?:D to jej juz zostanie:D xD

Sylviaa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-11 11:20:12
Mordę to ma krowa, a nie człowiek.

hrabipotem
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-11 08:29:47
uhuhuhu :D

NatuniaDarunia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-11 08:01:34
Jezu jaki ryj znam ją Weronika ...

SkiBus
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-08-10 23:36:19
A w sumie, to niezła dupa z ryja ! ;D

SkiBus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-10 23:34:54
Oshh ty w mordę ... dawaj harpun !

masquerade
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-10 23:34:20
Szkoda, że od dziecka bierze przykład od "dziubkowych" lal.

komora79
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-08-10 23:07:52
Lepiej weź przykład z Andrzej L.

vanakeros
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-08-10 23:04:03
Ruchałbym.

lufka88
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-10 22:42:25
Ja pierd... Ale ma twarz zniekształconą szkoda mi jej :(

Onnn19
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-10 22:36:15
mnie sie pomysł na fotę podoba, ujęła najlepszy kont padania światła i wgl 8D

dantego4
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-10 22:19:17
kartofel xD

madzia07041993
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-10 21:43:37
Podziwiać tylko takie ;D

Sylviaa
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-08-10 19:40:16
Przecież to jeszcze dziecko... Autorko, dowartościowałaś się?

TigeR1012
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-10 19:27:44
Weźcie się ogarnijcie co niektórzy.;/ To jest dziecko i wygląda jak wygląda. Bez przesady.

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-10 19:11:45
Fryzura jakby ją krowa liznęła po głowie.

mastersuperwow
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-10 19:04:19
nie dość ze brzydka to jeszcze robi z siebie idiotke.

luuuucy93
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-10 18:51:47
ktoś leczy kompleksy ośmieszając dzieci to jest dopiero WIOCHA!

mosiu5678
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-10 18:48:17
Spójrz na siebie zanim ośmieszysz dziecko...

WizKhalifa
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-10 18:40:36
ależ to dziecko wygląda jak koza

Mikeyaa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-10 18:33:21
To jeszcze tylko dziecko .!!! -.- I zgadzam się z luuuucy93

luuuucy93
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-08-10 18:22:48
nie wierze, że ludzie są tak okrutni...

luuuucy93
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-08-10 18:21:14
jeju, to jeszcze dziecko, normalne zdjęcie , każdy wygląda jak wygląda i każdy urodził się jaki się urodził! wiochą byłby dziwny makijaż/ubranie, a myślę że tu wszystko ok

OnaJestSzalona8
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-10 22:07:50
zgadzam się z tobą i pisałam też na ten temat, ale widać mój komentarz usunięto, bo był zbyt szczery...

wild25
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-10 18:20:58
chomik x

AudiQuattro
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-08-10 17:47:28
hahaha ale ryj

KosaSTOPROCENT
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-10 16:26:31
jak chcesz pokazac jaka jestes dziunią to wsadź se na głowe worek od śmietnika :) i wtedy cyknij se fote i ocenimy

KotkaMroku1990
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-10 15:21:05
ale ma ladne brwi ;) do kosmetyczki

mamakubusia
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-10 15:16:07
Fajna minka:) Dzieci..bawcie się jeszcze macie całe życie na bycie....hm...takimi dorosłymi

pechowatrzynastka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-10 15:07:00
jaki pies z niej xD

xxxxxxxx3
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-08-10 14:47:12
Co Ona ma z włosami oO ... Co za Psajdak xD

PsYcHoL1996
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-08-10 14:32:48
ha ha ha :D ale ryłok :D

vbnm
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-10 13:51:27
hahahahahahaha

fal0rx
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-10 13:31:50
cameleon patrzy

karmell14
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-10 13:25:40
omg, hahahahahahahahah jaka morda .

aapaulinaa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-10 13:06:08
hahahahahahahahahahahahaha

lachezis
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-10 13:00:42
dobrze jej nie wróżę, skoro tak wcześnie dziubki strzela...

martusia1561
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-10 12:57:21
pro grzywka ;d

sedi
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-10 12:45:33
o fuck jaki brzydki dzieciak

KarMarxdd
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-08-10 12:08:19
Ja pier.dolre ja w wieku 13 lat to wyglądałam o wiele lepiej . A kto by wyglądał gorzej :D . ona wygląda na 10 ; D hehe jaki cwel .

makabraaa
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-08-10 11:58:07
jprdl ;X nie dosc ze trzy dziurki w uchu, to jeszcze w prawym xDDD

paszkiel55
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-08-10 11:34:30
hhahahaha ;D O nieee!. :D Ta typiara mieszka na mojej ośce, hahaha:D Po**bane dziecko z wodogłowiem haha;D Tak na marginesie ona nie ma 13 tylko 14 lat ;).

darkdante
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-10 11:16:47
co to jest???

mati1996posniak
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-10 11:14:46
ona ma wodogłowie? o.O

BlackHare
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-10 11:10:44
To pedofilia ;)

BlackHare
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-10 11:11:52
miało być pod wypowiedzą raxar77

raxar77
    Ocena: -13 (glosow:13)
2011-08-10 11:06:01
ale bym puknał hahahaha

morusek
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-08-10 11:36:45
Chcesz na 12 latek do mojej celi???????

sliczna123
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-10 10:59:05
komentarz usunięty przez użytkownika

WebSee
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-10 10:53:18
ona to chyba Brzydunia, a nie Dziunia :D

N80NIX
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-27 01:17:49
Ciekawe czy ona to zamieściła czy ktoś inny!!xD

sawciu2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-25 17:34:23
komentarz usunięty przez użytkownika

stalker52
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-25 17:24:39
Przykład Polskiego chcenia zaistnienia w internecie xD

N80NIX
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-07-25 14:53:49
tez chodziłem z nią do klasy niestety

sawciu2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-25 11:53:14
komentarz usunięty przez użytkownika

N80NIX
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-25 11:00:09
Polski noobek :D

stalker52
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-24 21:46:45
Pęknę ze śmiechu ona chodziła do tej samej klasy co ja.

sawciu2
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-07-24 19:37:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Maryla02
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-07-20 17:43:17
13 lat a już 3 dziurki w uchu. żałosne dziecko.

pogromcadebilizmu
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-07-20 19:15:42
dziurki jak dziurki :D zawsze się jakaś znajdzie:D

KochanaCzepialska
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-07-20 17:38:26
o matko. jak ją zobaczyłam, to nie wiedziałam, czy się śmiać czy bać jej miny. taka damuńcia,

tizek
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-07-20 17:31:29
biedne dzieci ;d


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400