Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Honor,ojczyzna? Dla imigrantów to nieznane pojęcie
robsonic  15-12-19, 09:49 Zgłoś
+ 237 -
Dodano: 2015-12-19, 09:49:32   przez: robsonic
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 237  Zgłoś nadużycie
168
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jak powinna wyglądać pupa w legginsach
  •  Doda, Duda i ...
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Tymczasem w Suwałkach.
Ukryj komentarze(15)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
robsonic
    Ocena: 12 (glosow:14)
2015-12-19 10:09:45
Żeby oni chociaż chcieli pracować...

ramtime
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-04 21:17:13
oni chyba właśnie źle kobiety traktują bo jak dochodzi co do czego okazuje się że są bardziej męskie... znałem bułgara... uważa się za pana domu... na tyle na ile mu jego kobieta pozwala...

vladziu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-23 14:03:44
Kiedy Wy w końcu zrozumiecie, że to nie imigranci tylko najeźdźcy?

zaldbag
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-20 19:25:16
Jasne, fajnie się pośmiać, ale może oni po prostu nie byli po żadnej stronie. Jakby w Polsce była prawdziwa wojna domowa i po jednej stronie byliby zwolennicy tyrana Kaczafiego (Assad), drugiej Narodowcy + Rydzyk (ISIS), a z trzeciej PO + Nowoczesna (opozycja syryjska), to wielu Polaków by uciekło, bo nie czułoby się dobrze po żadnej ze stron i chyba trudno byłoby ich za to winić.

mikojan321
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-20 16:44:53
komentarz usunięty przez moderatora

WiochMan696
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-12-19 22:08:07
DEPORTOWAĆ JĄ! Do Europy, do Polski. Do mojego domu ;]

tda2003
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-19 20:50:10
Ta chrześcijanka... jest ok.

darekm1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-20 09:03:47
Nie jest OK, tylko była OK. Jak dobrze poszukasz to kilku ciapatych robiło sobie już zdjęcia z jej głową.

tda2003
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-20 18:58:58
Głowę mogli wyciąć w foto szopie... Mają w tym praktykę.

basen_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-20 21:08:28
Na YT był film. Nikt nigdy nie przekona mnie do tych pop#^&$#eńcow.

tda2003
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-27 19:34:21
Czuję nieodpartą potrzebę sklepania kilku ciapatych!

barbarela123
    Ocena: -10 (glosow:12)
2015-12-19 20:10:44
komentarz usunięty przez moderatora

predi888
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-12-19 17:09:42
Jak na ciapkę to ładna jest :>

hatson
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-19 22:12:44
Przejedz sie chocby do Berlina. Kobiety oni maja akurat bardzo ladne, wiec to malo trafne spostrzezenie.

mikojan321
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-19 09:53:50
Ci młodzi chłopcy som nam potrzebni, tania siła robocza pomoże wyrównać szanse polakom. Jak przedsiębiorcy mają udźwignąć pensje na poziomie 1700 zł netto, no jak? Ja się znam, że tania siła robocza pozwoli na rozwój miast i będzie więcj kasy dla każdego. Każdego z DOK emigracja to też jakaś szansa nie rodacy?

robsonic
    Ocena: 12 (glosow:14)
2015-12-19 10:09:45
Żeby oni chociaż chcieli pracować...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500