Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Albo nich się opodatkują...albo to i to
maxicoveri  16-02-05, 15:45 Zgłoś
+ 220 -
Dodano: 2016-02-05, 15:45:39   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 220  Zgłoś nadużycie
213
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka prawda
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Męska solidarność
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bystry_kaziu
    Ocena: 8 (glosow:14)
2016-02-06 13:39:57
Arakiel666 ........... po awatarze widać że pora się leczyć

kocurxtr
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-02-09 10:05:59
świetne, zrobię sobię z tym koszulkę; mohłaby czarna chciwa, zakłamana pedofilska swołocz wyzdychać...

Arturekocurek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-02-08 01:09:40
Lepiej tego nie dało się ująć. Absolutny majstersztyk słowny. Brawo.

yeromine
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-02-07 23:35:16
nie trzeba czytac, by wiedzieć kto to dodał,jestes wrzodem na ...twoje wstawki są żałosne jak ty sam, a najbardziej śmieszy mnie twój ból d...py, twój jad, twoja obsesja, jesteś jak te memy z Kwaśniewskim, nieśmiertelny i przewidywalny, a jeśli już dodajesz coś co nie jest z KK związane, to czuję zawód, no bo niby jak? bez obszczekiwania KK? czekamy na następne, dajesz nam marna ale zawsze to rozywka

magda713
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-02-07 22:28:19
Jestem katolikiem w katolickim państwie i wole sprzeciwiać się tysiącom innych niewłaściwych decyzji o wydawaniu kasy przez złodziei z wiejskiej, amen.

fulis
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-02-07 21:51:17
Maryja byla cwana babka.Puscila sie na boku i powiedziala Jozkowi,ze to duch swiety zmajstrowal.Miala szczesie ,ze nie wpalda z murzynem ahhahah

yeromine
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-02-07 23:25:42
uważaj na słowa, bo możesz się zdziwić jak szybko los cię zmieni

waniasor
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-07 18:01:41
Dwa państwa nie mogą być na jednym budżecie ,wiec polska już przegrała z Watykanem :-) :-) :-)

broda28
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-02-07 07:08:33
nie da się nic z tym zrobić niestety

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-07 04:54:28
komentarz usunięty przez użytkownika

eetam
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-02-06 23:26:25
Kurde, faktycznie, to przecież kościół mordował tak wielu niewinnych ludzi. Auschwitz, Birkenau, Dachau, Majdanek, Treblinka, Sobibor, ZSRR, Mao Zedong, Czerwone Khmery, Korea Północna, Leopolda Adama Hochschilda, Mongołowie, zagłada Indian, niewolnictwo, masowe mordy chrześcijan, ataki na farmy w RPA, rzeź wołyńska. I pomyśleć, że to wszystko jest sprawką kościoła -.- Pieprzone tępaki ogarnijcie się, również jestem przeciw finansowaniu kościoła ale pisanie TAKICH bzdur wywoła odwrotny efekt :(

kary1977
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-02-07 11:45:59
Słowian po tzw chrzcie Polski, Indian. Nawet wykończył własny zakon templariuszy z powodu obawy, że osiągną zbyt wielka władzę w kościele.Ty piszesz tylko o ostatnich wydarzeniach zapominając, że pomagał w rozbiorach Polski.Uważasz, że arsenały armii chrześcijańskich uniknęły poświęcenia przez księży?

trepek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-06 23:21:17
Kiedyś wiocha była śmieszna, teraz jest żałosna ze względu na wszechobecną politykę.

maras2604
    Ocena: 0 (glosow:12)
2016-02-06 19:02:22
gdybyscie barany znaly historie swojego kraju, wiedzieli byscie ze gdyby nie ten tak znienawidzony przez was kosciol, to nasz kraj juz by nieistnial. jednak zgodze sie ze nie powinien byc finansowany z buzdetu, tak samo jak wszystko inne oprucz wojska, policji, sadow, strazy pozarnej i infrastruktury drogowej( choc to ostatnie to tez kwestia dyskusyjna)

terrorparty
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-02-06 17:47:56
Boga i wiarę powinno się mieć w sercu, a nie w ścianach budynku zbudowanego z pieniędzy, które mogłyby iść na rozwój edukacji i medycyny, czy też faceta w czarnej kiecce uwięzionego we własnej seksualności.

onet12
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-02-07 04:33:16
A wszystkiego się sam nauczyłeś czy chodziles do szkoły, a potem na studia żeby poznać różne zagadnienia? Gdyby nie kościół to ludzie by nie praktykowali wiary chrześcijańskiej.

martin987
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-02-07 04:50:41
onet12 ja ci przypomne ze chrzescijanstwo zostalo nam narzucone sila, chrzescijanskie kraje pladrowaly, palily i rabowaly te poganskie wiec Mieszko w obawie przed nasza zaglada przyjal chrzest. Widze tu analogie do dzisiejszych muzulmanow, za tysiac lat twoje prawnuki powiedza: cytuje 'gdyby nie meczet...'

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-02-07 11:33:55
@onet12- a co mnie to obchodzi? Moje podatki mają iść na coś z czego chce korzystać każdy np. dobra medycyna, bardziej przyjazna edukacja czy choćby budowa dróg i nowych miejsc pracy. Kościoły niech budują katolicy ze swoich pieniędzy i datków. Sprzedaliby parę swoich mercedesów i by mieli.

drazu
    Ocena: 0 (glosow:10)
2016-02-06 17:46:31
Myślę, że jest w tym wiele racji...... ALE ... w obecnych czasach kościół jest naszym (wszystkich Polaków) sprzymierzeńcem

martin987
    Ocena: -2 (glosow:10)
2016-02-06 17:27:45
Ja ogolnie nie rozumiem jak mozna byc wyznawca kosciola katolickiego ktory ma krew na rekach (stosy, krucjaty), trzeba byc uposledzonym, nieswiadomym lub po prostu glupim, dodam tylko ze za TARGOWICA stal kosciol

jacekplacek666
    Ocena: 0 (glosow:14)
2016-02-06 15:23:30
Kazda religia, to zabobon i ciemnogrod zerujacy na glupocie ludzkiej.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-02-06 15:03:27
fax straszny ból du.y. Cieszy mnie to jak miotasz się przed kompem i ch*j cię strzela, może wreszcie kiedyś?

fulis
    Ocena: -4 (glosow:16)
2016-02-06 14:56:15
To nie rzad wspiera KK tylko ciemne polskie spoleczenstwo.Smieszni polscy katolicy,ktorzy nienawidza wszystkiego co zydowskie a modla sie do zydowskiego boga.Swoja krolowa oglosili Maryje zydowke.Ciemny,tepy narodzie.

Ingenue87
    Ocena: 3 (glosow:15)
2016-02-06 15:02:59
Odezwał się postępowy, nowoczesny i jasny. Zżera cię nienawiść, a innym ją zarzucasz. Obrzydliwy jesteś człowieku.

yeromine
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-07 23:31:05
młody jesteś , a więc i życia nie znasz, a ja ci powiadam, przyjdzie taki czas, że będziesz się żarliwie modlił do Boga "żyda" i błagał o litość, to tylko kwestia czasu, tylko nie zapomnij o tym! tak będzie!

HarryCzarodziej
    Ocena: 3 (glosow:13)
2016-02-06 14:44:46
Swięte słowa dla tego lepiej wspierać ciapatych najeźdźców dawać im życi i się cieszyć religią pokoju a chrześcijan na stos bo to zacofańce i zakała świata!!!

damsie5
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-06 21:45:02
Odeśle Cię kolego do wypowiedzi jackaplacka666.

rudzia201
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-06 13:42:00
Przeznaczylo ?sorki słownik

rudzia201
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-02-06 13:40:45
Twój komentarzjuz zapomnieli jak PO przebaczylo 50 baniek na portal dla bezdomnych

pawel_81
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-02-06 13:40:03
Jeśli masz dowód, że sa to "fikcyjne produkty", proszę ogłoś go. Bedziesz na wieki wieków wspominany przez ludzkość. Jeśli zaś to co napisałeś o życiu pozagrobowym i istotach nadprzyrodzonych, to Twoje przypuszczenia, to niestety jesteś na równi z ludźmy głęboko wierzącymi. Po prostu wierzysz w swoją tezę. Różni Cię od nich to czym się kierujesz (a co można wyczytać z treści powyższego zdjęcia), a mianowicie na pierwszym miejscu stawiasz pieniądz.

ajaxxxa
    Ocena: 4 (glosow:24)
2016-02-06 13:00:53
komentarz usunięty przez moderatora

Arakiel666
    Ocena: -7 (glosow:15)
2016-02-06 13:07:52
Polska nie jest krajem katolickim. A jak masz taką królową czy hymn to nie jesteś Polakiem a przygłupem.

ajaxxxa
    Ocena: -2 (glosow:14)
2016-02-06 13:35:31
komentarz usunięty przez moderatora

bystry_kaziu
    Ocena: 8 (glosow:14)
2016-02-06 13:39:57
Arakiel666 ........... po awatarze widać że pora się leczyć

sandslash
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-02-06 16:35:13
Arakiel to jeden z dwustu upadłych aniołów, o których mowa w etiopskiej Księdze Henocha.. i ty kmiocie bedziesz mowil czy Polska to kraj katolicki czy nie ? haha lepiej idz modl sie do tego swojego upadlego boga, zjedz kilka nietoperzy, popij je ich krwia i wkrecaj sobie dalej co chcesz zacpania ci*to.

Arakiel666
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-02-06 16:38:20
Polką z małej? Nasi przodkowie wierzyli w słowiańskich bogów a nie żydowskich.

olokaloryfer
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-02-06 17:39:06
a jaki to kraj katolicki,wystarczy wprowadzic obowiazkowy podatek na kosciół tylko dla zdeklarowanych katolików, i nagle wiara w czarnych upadnie bo jak beda miec płacic, to beda woleli sie wypiac na klera i nie beda patrzec na wiare, ot taki jest człowiek.

terrorparty
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-02-06 17:56:25
@ajaxxxa- spuściznę to ty chyba łyknęłaś od klechy. Chrześcijaństwo zostało narzucone Polsce siłą pod groźbą dalszych najazdów czarnej zarazy. Polska konstytucyjnie nie jest państwem wyznaniowym. I ty śmiesz się nazywać patriotką, nie mając za grosz pojęcia o historii własnego państwa? Piszesz jakbyś się z Krystyną Pawłowicz na mózgi pozamieniała.

Arakiel666
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-02-06 18:07:37
Sandslash nie mam boga więc się nie modlę tępa kur^^o.

Arakiel666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-02-06 19:47:49
Tępy kaziu no patrząc na Twój to masz rację.

ajaxxxa
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-02-06 21:46:55
komentarz usunięty przez moderatora

HenryKipper
    Ocena: 5 (glosow:21)
2016-02-06 12:42:39
Krol Jan III Sobieski, ktory gonil Turkow Osmanskich po Europie, ktora ocalil przed islamizacja w XVIIw byl rowniez, jak to sie dzis okresla, ciemnogrodzkim katolem. Miedzy innymi jemu wlasnie takie barany, jak auor posta moga dzis swobodnie psioczyc na Kosciol I Katoli :D Patologia jest, fakt, niestety ogol spoleczenstwa nie jest zdolny do utrzymania uniwersalnych wartosci bez Kogos lub Czegos nad nim.

isoetes
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-02-06 14:40:17
Strasznie prostacki argument. A wiesz, że są na świecie kraje, gdzie większość/zdecydowana część społeczeństwa nie wyznaje żadnego boga, a mimo to, nie uświadczysz tam gwałtów, morderstw, tortur i szabrowania na masową skalę? A jeśli nie wierzysz mi na słowo (rozumny człowiek nie powinien wierzyć tylko na słowo), to pojedź sobie chociażby do Czech, a jak masz więcej pieniędzy, to do Chin, Japonii lub Nowej Zelandii...

mic123cim
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-02-06 12:22:53
ten post to kolejny dowód na to, że demokracja ma się w polsce dobrze. gdybyś takie coś powiedział w arabii saudyjskiej - za 2 godziny miałbyś odcięty łeb....

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:10)
2016-02-06 12:15:57
Ta sfera nie znosi pustki. Na miejscu burzonych kościołów powstaną meczety. Maxicoveri, patrząc na całokształt twoich komentarzy widać ewidentnie, że lubisz siać zamęt w każdej dziedzinie, jesteś nieobiektywny i przede wszystkim jesteś ignorantem.

onet12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-07 04:40:36
To wiocha stała się prawdziwą wiocha. Wchodzę na inne portale, demotywatory, bezużyteczna, mistrzowie, faktopedia, reddit i tylko na wiosce jest taka nagonka na kościół. To przez to że ich reklamodawcy są związani z lewicą, po drugie dawanie takich kontrowersyjnych obrazków i tematów wyzwala większą dyskusje, wzrasta klikalność i rosną statystyki za które dostaną więcej kasy przy kontraktach. Proponuję bojkotowac wioche, sa lepsze strony niż ta, zostawmy wioche lewackim szumowinom

czarnoczarny23
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-02-06 12:14:14
Jestem ateista ale ten "plakat" wali PO i NOWOpagandą na kilometr.

ramtime
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-02-06 11:33:23
przez takie antykatole, podejście do niefinansowania kościoła, traci na mocy, bo brzmi jak nienawiść przez nienawiść dla nienawiści a nie rzeczowa argumentacja. Ja nie chcę aby moje pieniądze szły na polski kościół. jedyny sposób - wyjechać, nic za sobą nie zostawiać. Bo mam świadomość że polska w ostatnich latach się wzbogaciła. Owszem. Na Euro-socjalach na dzieci i ciężkiej pracy obywateli za granicą, którzy przysyłają pieniądze do kraju, z krajów... które żerują na Polsce... Dzięki donek, Dzięki bronek

lmc0pl
    Ocena: 3 (glosow:13)
2016-02-06 11:11:07
Wolę aby państwo dało 20 babiek na kościół niż złotówkę na meczet

ClintEastwood
    Ocena: 1 (glosow:13)
2016-02-06 10:50:48
Wiocha dzisiaj- portal antypisowski i antyklerykalny. Tak widzę tę stronę.

Greg199
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-06 11:47:22
widać ile tu ludzi\kont pracuje abyś tak postrzegał świat.

Kaczor13
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-02-06 10:30:34
Bóg jest wszędzie nie tylko w kościele

damsie5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-06 21:53:16
Tak? A u mojego sąsiada w piwnicy też ?

unknown81
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-02-06 10:30:03
No tak. Przecież lepiej wydać na te pieniądze na prezenty dla siebie, swoich krewnych i znajomych, if You know what i mean. PS. Ja nie jestem katolikiem. Uważam, że to 'nie teges', gdy osoby duchowne opływają w dobra materialne. Powinny być raczej przykładem na to, że można być szczęśliwym człowiekiem bez tego, ale na jeden fakt należy zwrócić uwagę: SPORY procent obywateli Polski to katolicy. A jaki pożytek mają obywatele z np. apartamentu czy luksusowego auta córki premiera? Pozdrawiam. Tak że nie drzeć mordy, jedni szuje i drudzy szuje. Pozdrawiam.

Verathez
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-02-06 12:05:46
ja mam taki sam pożytek z "apartamentu czy luksusowego auta córki premiera" jak i z kościołów - czyli żaden. Ten Twój "spory procent obywateli" już w 2013 roku był szacowany przez ISKK na 39.1%, a trend jest spadkowy od lat 90ych. Wsparcie dla zagranicznych korporacji (a tym jest KK) powinno być dobrowolne (przekazywanie 1%), a nie finansowane z podatków wszystkich obywateli.

unknown81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-06 21:04:32
Verathez, zgadzam się, finansowanie powinno być dobrowolne. Po prostu ludzie się muszą ocknąć. Chodziło mi bardziej o to, że lepiej np. kupić z pieniędzy podatników po kotlecie mielonym 100 osobom niż tylko sobie krewetki i małże. Taki trochę przygłupawy przykład ale coś mi nic ciekawszego nie wpadło do dyńki:). Pozdrawiam.

binder69
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-02-06 10:25:58
Religia i wiara jest podstawą każdego państwa, bez tej mitologii państwo szybko się rozpada. Jestem ateistą, ale jeżeli chcemy jako naród dalej istnieć musimy popierać KK inaczej inne nacje nas zniszczą.

paszczur01
    Ocena: 1 (glosow:13)
2016-02-06 10:57:49
jestem ateistą... buhahaha spójrz za miedzę, tj. na Czechy - 80% niewierzących !!! przy czym mniej morderstw, kradzieży i łącznie przestępstw przypadających na 1000 mieszkańców niż w Polsce :D

onet12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-07 04:43:48
Paszczur bo Czesi nie chleja wódy tak jak Polacy, spójrz na ruskich i ich zapijaczony naród, to alkohol powoduje to co opisujesz a nie wyznanie religijne

cozakraj7
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-02-06 10:21:32
Nie trzeba kościoła do wiary w Boga i to jest fakt niezaprzeczalny, ale autor tego tekstu widać, że klepie stare formułki 'odgrzewa kotleta'. Po pierwsze żebyś poczytał trochę książek w tematyce życia po życiu czy też życia przed życiem to większość ludzi w podświadomości pamięta takie zdarzenia więc tutaj przypadku nie ma. Po drugie większość największych naukowców na czele z Einsteinem (chociaż ja go nie uważam za tak wielkiego) w Boga/Bogów wierzyło osobiście wierzę w pierwsze zapisy Sumerów. Dla mnie ateista to bardziej osoba, która chce robić na złość dla 'katolickiego Boga' niż w niego

cozakraj7
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-02-06 10:24:09
Sama niewiara w to, że ktoś/coś Nas stworzyło to bezdenna głupota. To tak samo jak wierzyć w to, że jesteśmy sami we wszechświecie.

FateStay
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-06 18:18:32
1. Jakie to książki? Dzieła naukowe, czy "poczytaj mi mamo"? 2. Einstein nie był teistą. Czemu każdy powtarza takie brednie i nawet tego nie sprawdzi. Pod koniec życia sam o swoim stosunku do absolutu napisał w liście do Erika Gutkinda: "Słowo „Bóg” jest dla mnie niczym więcej niż wyrazem i wytworem ludzkiej słabości, a Biblia zbiorem dostojnych, ale jednak prymitywnych, legend, które są ponadto dość dziecinne. Żadna interpretacja, niezależnie od tego, jak subtelna, nie może (dla mnie) tego zmienić." Przez całe życie odrzucał koncepcję istnienia osobo

FateStay
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-06 18:24:30
Przez całe życie odrzucał koncepcję istnienia osobowego Boga i jego poglądy były przez większą część życia zbliżone do panteizmu w duchu Spinozy. Twoje widzenie ateizmu jest niedorzeczne. Ateizm to nieprzyjmowanie twierdzeń teistycznych. Ateizm nie jest też "wiarą" czy "religią" jak się wydaje niektórym idiotom, bo to stanowisko nie ma obiektu kultu.

cozakraj7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-06 22:08:20
Ale ja nigdzie nie pisałem, że wierzył w Boga jako osobę i już tym bardziej nie pisałem o katolickim Bogu. Książki to oczywiście Brian Leslie Weiss - Poza czas i nieśmiertelność, Maciej Bennewicz - Prawda jest hipnozą, Bruce Moen - Podróże w nieznane, Robert Schwartz - Odważne dusze: czy planujemy swoje życie przed przyjściem na świat?, Edith Fiore - Reinkarnacja. Kim byłeś, zanim się urodziłeś, czy nawet Mahabharatę. Do tego Życie przed życiem Raymond A. Moody, czy też książkę o takim samym tytule napisaną przez Helen Wambach, a jest to bardziej zbiór jej wyników naukowych niż książka.

myslibor
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-02-06 10:19:18
szkoda że tak nie pisałeś kiedy PO rozprzedawała majatek narodowy

dorotaipapaj
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-02-06 01:22:59
nie znam się do końca na polityce mama za mało czasu do kościoła chodze i się tego nie wstydze koledzy w pracy z początku sie ze mnie śmiali ja miałem podniesioną głowe połowa z nich też chodziła do kościoła bali sie że zostaną ośmieszeni odrzuceni widząc moje odwage i postępowanie spuszczali głowy i nie mogli mi spojrzeć w oczy jak sie dowiedziałem,reszta z czasem zaczeła darzyć mnie szacunkiem.Nie chodze dla księży tylko Dla Boga a oni są jak urzędnicy,czy pracodawca ma zwolnić wszystkich pracowników bo jeden sie upił w pracy?Chrześcijaństwo też popełniało błędy ale żyjemy w 2016ra muzułmani

julek152
    Ocena: -3 (glosow:11)
2016-02-06 00:03:17
Uczcie się arabskiego głupie scierwa,na chrześcijan można pluć ale ciapatym w dupy będziecie wchodzić i cytować koran .

grisley2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-06 10:48:35
@julek bla, bla ... A ty kto ?koza ciapatego? :/

nonamenoname
    Ocena: 3 (glosow:19)
2016-02-05 19:03:39
Rząd je wspiera, bo pomaga mu wygrywać wybory, kolejna czynność obok przepychu i chęci władzy która wyklucza tychże ludzi jako wysłanych od Boga ;)

mikojan321
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-02-05 18:23:44
No i OFE i te afery wszystkie to tylko propaganda Gorszego Sortu PISu! Stop z Pis! Tu stóweczka, tam stóweczka i już mamy komplet na wiecu ;) zapraszam!

pietrek2011
    Ocena: 1 (glosow:11)
2016-02-05 17:24:03
A islam powinien byc , czy powinno sie go zakazac ? Zydzi powinni miec swoja wiare czy tez nie powinni ? Co ci ten katolicki kosciol zrobil ? Ja jestem przeciwko rydzykowi ale zakaly znajda sie wszedzie . Poza ksiezami jest jeszcze Bog i wiele osob jego wlsnie potrzebuje . Zachodni ateisci to obraz upadku moralnego , zastapili sobie wiare w Boga wiara w pieniadz , do tego sprowadzaja sobie jeszcze muzulmanow , ktorzy gleboko wierza w swojego boga , a ateizm tych pierwszych postrzegaja jako zepsucie , co mnie akurat nie dziwi .

sisu76
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-02-05 17:28:08
Muzułmanie wierzą w tego samego boga co chrześcijanie. Różnią się tylko w ocenie dwóch proroków, którzy, o ile mi wiadomo, nie są bogami.

pietrek2011
    Ocena: 4 (glosow:10)
2016-02-05 17:52:03
HA ha , jest jeszcze taka mala roznica ze wiara katolicka kaze milowac wszystkich ludzi , w tym innowiercow , a islam z koleji nakazuje mordowac innowiercow , oraz ateistow . Zezwala tez na znecanie sie nad kobietami ( mozna je np . gwalcic ) i stosunki seksualne ze zwierzetami , te dwie religie maja ze soba malo wspolnego . Do europy sciagani sa dochowni muzulmanscy tzw imamowie z krajow dalekiego wschodu i w krajach europejskich szkola tych euro muzulmanow jak postepowac z kobietami itd . To wam nie przeszkadza ? Wyobraz sobie jak by ksiadz u spowiedzi zalecil wpier.... zonie bo marudzi .

sisu76
    Ocena: -1 (glosow:11)
2016-02-05 18:05:02
Przykładami tej miłości są oczywiście: wojny krzyżowe, mordowanie Indian w obu Amerykach, mordowanie Słowian, mordowanie Żydów w Europie, Got mi Uns Hitlera i biskupów Niemieckich oraz papieża. Jeżeli chodzi Ci o nakazy i zakazy islamu to raczej sięgnij do źródeł, a nie do memów w internecie.

pietrek2011
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-02-05 18:41:24
Do zadnych memow nie siegam , nie klam , albo sam sie doksztalc . Wyprawy krzyzowe i inikwizycja mialy miejsce na naszym kontynencie kilkaset lat temu . Kolonializm obu Ameryk mia by miejsce choc by nawet europejczycy w tamtych czasach byli ateistami . Wracajac do wypraw krzyzowych kosciol katolicki w tamtych czasach mial dosc radykalna forme , wedlog mnie byl poprostu przykrywka i usprawiedliwieniem do podbojow . Ktos sobie poprostu wiara wycieral gebe , ale my zyjemy w innych czasach jest rok 2016 . Problem z islamem jest taki ze on ta radykalna forme wlasnie przechodzi .

pietrek2011
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-02-05 18:44:24
Spogladajac na historie mozemy sie domyslac ze moda na zabijanie niewiernych moze trwac setki lat . A z tym koranem jak chcesz to moge ci konkretne wersety wyszukac .

sisu76
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-02-05 17:08:19
Przede wszystkim nie tyle wspiera, co oddaje się z pieniędzy podatników dług zaciągnięty przez PiS w ramach darmowej kampanii wyborczej w kościołach i mediach kościoła.Nie za darmo to robili, a za obietnicę wsparcia z budżetu.

gajcy
    Ocena: -4 (glosow:14)
2016-02-05 16:39:15
Marz , kosciol wspierany jest z dobrowolnych składek chrześcijan , i z podatkow katolikow , a twoj swiatopoglad lewacki jest wspomagany kradzieży podatkowej ,i nie ma światopoglądu bardziej morderczego zabójczego niz twoj , historia 20 i 21 wieku topi sie w krwi flakach zbrodniach morderstwach gwaltach takich ludzi jak ty , nie ma bardziej zlodziejskiego światopoglądy niz twoj , koscil moze wykorzystuje naiwność ludzi . Za to tacy jak ty nie pieprzą sie w subtelności , kradniecie a jak wam sie nie chce dac dobrowolnie , to mordujecie lub do obozu pracy .bo wy tylko to potraficie ..

sisu76
    Ocena: 4 (glosow:10)
2016-02-05 17:10:51
To niech wprowadzą dobrowolny podatek na kościół.Zobaczymy ilu katolików jest faktycznie w Polsce i ilu chce wspierać tę prywatną korporację jaką jest kościół.Spodziewałbym się rychłego bankructwa.

gajcy
    Ocena: -5 (glosow:9)
2016-02-05 17:15:13
To niech wprowadza wszystko dobrowolne , zobaczymy jak sie utrzymają wszystkie instytucje ktore biora dotacje... Zobaczymy jak sie utrzymają wszelkiego rodzaju organizacje pozarządowe:)

sisu76
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-02-05 17:25:55
Na instytucje pozarządowe płaci się dobrowolnie. Możesz płacić, możesz nie płacić. Poza tym różnica jest taka, że instytucje pozarządowe robią coś pozytywnego i nie są nastawione na zysk, kościół natomiast robi mało pozytywnych rzeczy i jest nastawiony wyłącznie na zysk.

gajcy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-02-05 18:00:18
Nie bardzo sie z toba zgodzę,

sisu76
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-02-05 18:07:27
Ale troszeczkę tak ?

zbysiula154
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-02-06 11:44:10
Skoro instytucje pozarządowe są tylko finansowane z dobrowolnych składek to ile Owsiak zapłacił za czas antenowy przeznaczony na jego organizacje? I czy inne pozarządowe organizacje mogą pochwalić się w równym stopniu czasem antenowym co on i jeszcze powiedzcie mi ile procent uzbieranych pieniędzy trafia do kieszeni założycieli takich organizacji i dlaczego nie ma wykazu ile procent uzbieranych pieniędzy trafia na prywatne kąta obawiam się że kwoty mogą was przerazić. w*w*w.youtube.com/watch?v=qBM0IYsTMyg

bodan
    Ocena: -6 (glosow:16)
2016-02-05 16:08:26
POMIJAJAC WSZYSTKO.GRAFOMANSTWO PIERWSZEJ WODY:Kosciol zbudowano na fundamentach masowych mordow",produkty-zycie pozagrobowe'."Tredowata " wysiada.Moze autorze powinienes pisac powiesci dla pensjonarek....no tak ale to bylo w XIX i na poczatku XX wieku......

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-06 17:46:54
a teraz buduja na fundamentach gejoskich i pedofili

ulfe
    Ocena: 1 (glosow:11)
2016-02-05 16:07:44
ogolnie kazdy kto bral udzial w stworzeniu konkordatu albo w inny sposob wyroznia czarna stonke na tle innych religii(czyli tak naprawde ma z nimi wspolny biznes) powinien dostac czape za zdrade stanu; jak mamy sie ostac jako spoleczenstwo jesli pozwalalmy kazdemu robic za pijawke bezkarnie;

gajcy
    Ocena: -3 (glosow:9)
2016-02-05 17:17:00
Ale lewactwo tez jest zbudowane na kradzieży, mordach , gwaltach , gulagach, kazdy kto jest lewakiem powinien dostac czape za zdradę stanu.

zbysiula154
    Ocena: -4 (glosow:4)
2016-02-06 10:54:40
Każdy kto przyjął ateizm i sprzyja socjalizmowi, albo w inny sposób wyróżnia czerwoną stonkę na tle innych ustrojów (czyli tak naprawdę ma z nimi wspólny biznes) powinien dostać czapę za zdradę stanu; jak mamy sie ostac jako spoleczenstwo jesli pozwalalmy kazdemu robic za pijawkę bezkarnie;


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400