Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I nie wstaje ze śmiechu ( wiocha dla konsultantki )
RamzesSel  16-03-28, 14:24 Zgłoś
+ 151 -
Dodano: 2016-03-28, 14:24:21   przez: RamzesSel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 151  Zgłoś nadużycie
607
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  El pajaco.
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  Nie drażnij strażnika
Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
MAKACAKA
    Ocena: 28 (glosow:28)
2016-03-28 17:28:01
i zostaniesz odznaczony jako "nieodebrane"i beda gnebili,a babki zal bo cisna ich a oni sie musza ponizac zeby zarobic minimum plus marna prowizja za kazde sprzedane gowno

Antoch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-30 00:22:09
co tu się dziwić po tej pseudo TV to tylko POLSZMAT

Franusss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-29 21:43:01
Ładnie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

wierzbik0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-29 15:39:17
Niestety ale pracuje w podobnej firmie... Żeby przestali do Was dzwonić najlepiej powiedzieć, że zgłaszam sprzeciw "GIODO", niestety powiedzenie, że nie wyraża się zgody na nagrywanie nic nie da ponieważ, My podpisując umowę z telewizją bądź z czymś innym wyrażamy na to zgodę... O czym dość często nie wiemy. Dość często się też zdarza że odgórnie konsultanci musza "napastować" klienta. Albo przedłuży umowę albo o niej zapomni i przejdzie z umową na czas nieokreślony (czyli wyższe rachunki) albo zrezygnuje.

chaffinch
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-03-29 12:19:36
Wiochą jest powtarzanie "TAK?" lub "NO TAK?" na koniec zdania. Po tym poznaję słoików w Warszawie.

drazu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-29 10:52:41
najprostszy sposób na szybkie zakończenie takiej rozmowy to nie wyrażenie zgody na nagrywanie, wtedy konsultant nie może prowadzić dłużej rozmowy

IIIIIIIIIIIIIIII
    Ocena: -3 (glosow:13)
2016-03-29 05:12:23
Do tej pierdoły chłopca, bo po głosie słychać, że jeszcze nie mężczyzna! Chłopaczku na pewno używasz smartfona jak przystało na Twój rocznik? Dlaczego nie dodasz ich na czarną listę i problem rozwiązany w 2 sekundy. Zrozum kobieta ma taką pracę i musi dzwonić i wciskać kit. Albo rozłącz rozmowe po 10 sek. i problem z głowy, a tak sie dziecko tłumaczy ze nie chcę...

neo86
    Ocena: -4 (glosow:12)
2016-03-29 01:33:58
"Wiocha" nie ze strony konsultantki a klienta. Jak nie jesteś zainteresowany mówisz jasno "Nie jestem zainteresowany ofertą do widzenia" i rozłączasz się i tyle. Ja tak zawsze robię i nie drenują tematu.

yaiba83
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-29 22:00:03
Jakbyś miał 2 zwoje na mózgu przewinięte więcej niż kura domowa to byś dostrzegł, że klient wiele razy powtarzał, że nie jest i nie będzie zainteresowany ich ofertą. Tempa dzida nie mogła tego pojąć...

atony
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-28 23:10:52
ja miałem kupić sobie kury ,ale chyba zrezygnuje bo żona chce telewizje mieć (jakąkolwiek)

Mr_Flood
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-29 11:49:43
kury... ???

erwin32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-28 21:13:33
Zawsze można zblokować nr, ja tak mam już około 15 nr zblokowanych i spokój.

Kleju21
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-03-28 22:51:10
To masz mało ja mam nie kończącą się listę takich telefonów, bo problem jest w tym, że gdziekolwiek mogą wykorzystać twoje dane osobowe i musisz podać numer swojego telefonu to go potem sprzedają dalej i tak się ciągnie ten buredlik :)

Teggs
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-03-28 20:29:49
Wsłuchaj sie dobrze a zrozumiesz ze to dwie rożne rozmowy zmontowane i efekt do dyskusji gotowy. A facet zrobił z siebie cip...e.

danielek300069
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-28 20:26:21
"wysłanie z wypowiedzeniem odwołania zgody"? No to teraz pojechałeś po bandzie....

sttk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-03-28 20:21:40
Zawsze w takich przypadkach, najgrzeczniej jak potrafię, mówię ,bardzo mo przykro ale nie interesuje mnie ta oferta' i odkładam słuchawkę. Szkoda czasu i mojego i ich...

explorer
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-03-28 19:55:18
Oj młodzi jakie wy dzisiaj macie perspektywy pracy? Zapytajcie rodziców, dziadków jak się pracowało w PRLu. Rodzice co niekórzy narzekać będą na PRL ale emerytury się dorobili. Dzisiaj jesteśmy tanią siłą roboczą z którą nikt się nie liczy.

fixxxer85
    Ocena: 11 (glosow:11)
2016-03-28 19:40:26
Jest natarczywa, bo jej każą. Tłumaczenie i płakanie do słuchawki nigdy nic nie zmieni. Jedyny i skuteczny sposób, to rozłączanie się.

kalikuxy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-04-02 11:24:12
Najskuteczniejszy sposób to: jestem z granicą, leci mi roaming, zapłaci mi pan/i za to?

przemek5d
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-03-28 19:24:16
Najlepsze w tym wszystkim że i tak trener/lider jej powie że klient nie chciał od niej kupić bo źle poprowadziła rozmowa a gdyby nie nalegała i zakończyła po minucie to taka rozmowa idzie pierwsza do przesłuchania. Tak wiocha ale czyja? myślę że każda odpowiedz poprawna-taki system

heerind
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-03-28 20:09:06
No taka niestety przykra prawda pracowania jako korpo-ludek w callcenter,im bardziej jesteś jak robot i napierdalasz do tych ludzi choćby Cię tam wyzywali od najgorszych,ale Ty dalej ich gnieciesz to jesteś spoko,wiem bo sam pracowałem w call center i miałem beke z takich co właśnie tak na debila cisnęli,słyszeli wyraźnie,że kolo mówi "NIE",ale dalej nakurwiali,byli tacy co nakurwiali,ale umowy bo MNIEJWIECEJ słuchali tych ludzi i nakurwiali,UMIAR POWIADAM,UMIAR WE WSZYSTKIM TRZEBA MIEĆ.

archi133
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-03-28 19:18:36
Ja juz nigdy nie skorzystam z usług CP! Tyle razy robili ludzi w konia, że szok! Sam kiedyś tego doświadczyłem, miałem dekodery na własność, a konsultant przekazał mi, że mam dzierżawę. Wysłałem im te dekodery, nawet zrobiłem zdjęcia ich stanu, potem okazało się, że jednak są na własność i nie trzeba było ich wysyłać, zadzwoniła mi Pani i zapytała, czy mają je wysłać zwrotnie? powiedziałem, że pewnie, odesłali mi poniszczone, piloty jakieś sztukowane, a moje były w stanie idealnym. Nie chodzi tu o sprzęt, ale o zachowanie wielkiej firmy! Nic tylko robić wałki!

mariusz669
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-29 11:35:46
Chyba jedyna tv na jaką nie narzekałem to była wizja.tv. Ale to było dawno. wykupił ich canal i zrezygnowałem. Też nie chcieli się odczepić. W końcu przestałem płacić to sami rozwiązali umowę. Ostatnio nka mnie chciała wydymać. Ale po telefonie się wycofali z kantu. Od lat byłem wierny Plusowi ale od kiedy wykupił ich polszit też zaczęli kancić. Oszukali mnie przy ostatniej umowie z abonamentem. Niby tylko o dychę ale mimo wszystko dawniej takich praktyk tam nie było. Szkoda się szarpać. Chyba zmienię w końcu operatora. Tylko na jakiego? Znajomi mają u konkurencji i też narzekają.

Maximoff
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-29 16:06:41
Mam CP i ncplus i na enkę nie mogę na razie narzekać, bo i oferta i obsługa jest na jako takim poziomie, natomiast CP to tragedia. NIGDY nie miałem opóźnienia w zapłacie, zawsze płaciłem przed terminem, ale nie, trzeba przypomnieć klientowi, żeby zapłacił, bo dwudziestego drugiego ma termin płatności to dziesiątego pier**niemy baner na cały ekran że przypominamy o płatności. I kij, że w tej chwili oglądam skoki, mecz, czy coś innego, co mnie interesuje i ten pieprzony baner zasłoni mi cały ekran akurat w tej chwili gdy skacze Polak, pada jakaś bramka albo w innym przypadku, gdy nie powinno mi

DonFaraon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-28 18:55:18
rolowanie umowy słownik. Błąd zrobił

DonFaraon
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-28 18:52:46
tam jest coś takiego jak tolowanie. umowy trzeba ją wypowiedzieć miesiąc przed końcem a i tak jeszcze dwa trzy miesiące się płaci bez oglądania TV

kurnachatawiocha
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-28 19:37:00
"jeszcze dwa trzy miesiące się płaci bez oglądania TV" oj, coś ściemniasz. Chyba "rolujesz" w nc+.

xyz1000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-28 20:24:39
To jest prawda. Wypowiedziałem umowe cyfrowemu polsatowi. Oczywisćie 3 miesiące wypowiedzenia (po zakończeniu umowy 12 miesięcznej). Po tym czasie dowiedziałem się że musze zapłacić jeszcze za miesiąc bo pierwszy pełny miesiąc po wypowiedzeniu się nie liczy. Gdy myślałem że mam nareszcie spokój, zadzwonili i powiedzieli że mam u nich niedopłatę ponieważ opłacałem pakiet mini, a w okresie wypowiedzenia nie obowiązywała już umowa którą miałem podpisaną na rok i automatycznie przekodowali mnie na pakiet rodzinny o 20 zeta droższy.

kurnachatawiocha
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-29 11:02:29
A umowę czytałeś, czy przez oglądanie telewizyjnego syfu zabrakło czasu? Gość wyżej napisał, że płaci 3 miesiące bez oglądania tv, a nie o zmniejszeniu ilości kanałów przy zwiększonej stawce. To chyba jasne, że podpisujesz umowę z promocją, która wygasa po jakimś czasie. Umowa przechodzi na czas nieokreślony, a czas wypowiedzenia takiej umowy to 3 miesiące. Na wypowiedzenie umowy promocyjnej masz miesiąc liczony od wpłynięcia wypowiedzenia - tak jest z każdymi umowami nie tylko w cp. Nie bronię żadnej telewizji ale ludzie, czytajcie umowy.

DonFaraon
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-28 18:49:14
robiłem w tym gownie w właśnie w CP.a opierają supervisor to się teraz tak nazywa i kierownicy też się prują .Odszedłem po niecałym miesiącu oby kasę tylko dostać. i nara oni strasznie naciągają ludzi To prędko nie wypowiesz Zayn to ten to minie za dwa miesiące 3 i za to trzeba płacić bez oglądania taki wałek

mipa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-03-28 18:41:37
Czy wy nie rozumiecie że szefostwo te konsultantki gnębi i nakazuje im przedstawiania tej pieprzonej oferty ?Ta konsultantka rozumie że on nie chce ale boi sie szefowej która drze ryja od rana do 20 jak ss-manka i robi to co musi.Dla świętego spokoju niech przedstawi, nie słuchaj i podziękuj.

neo86
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-03-29 01:44:01
To niech konsultantka zmieni pracę. Nieprzyjemna praca to toksyczna praca i jest niezdrowa dla ciała i psychiki. Jak daje sobą pomiatać to marna z niej pracownica.

irek285
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-03-28 18:22:25
Nawet najtańsza oferta z jakiejkolwiek telewizji jest droższa niż darmowa telewizja internetowa. Wszystko na temat.

abudabdi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-28 15:23:57
Najlepszym sposobem na tych natarczywych konsultantów jest informacja którą należy podać na początku rozmowy "NIE ZGADZAM SIĘ NA NAGRYWANIE"

MAKACAKA
    Ocena: 28 (glosow:28)
2016-03-28 17:28:01
i zostaniesz odznaczony jako "nieodebrane"i beda gnebili,a babki zal bo cisna ich a oni sie musza ponizac zeby zarobic minimum plus marna prowizja za kazde sprzedane gowno

kurnachatawiocha
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-03-28 19:43:54
Koleś z wstawki taki "cfaniak" od kur, a nie wie o takiej prostej rzeczy jak wysłanie z wypowiedzeniem odwołania zgody na otrzymywanie informacji handlowych. No ale jak ktoś czerpie przyjemność z jałowej rozmowy z konsultantem, to nie ma rady.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300