Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dark-Angel  10-06-15, 15:07 Zgłoś
+ 192 -
Dodano: 2010-06-15, 15:07:21   przez: Dark-Angel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 192  Zgłoś nadużycie
8
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pracowity gość
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
xkamix
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-24 12:51:15
Ale głupia -,-

Suzzi86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-04 19:30:25
cos małe cycki...

GMOzabija
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-19 03:14:57
wogule nie ma bioder jak kobieta co to za rasa ?

wiochododawacz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-11 13:16:07
nie dość że gruba to cycków nie ma haha...;D

mobil103
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-25 11:17:55
Ciekawe czy ma dzieci bo jak ma to dzieci pewnie codziennie chcą jakieś ciasto

kingala111
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-18 15:51:52
a czemu ona taka rozkraczona? cyzby musiała na kibel?

KAMILEKKK
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 17:54:03
Nie... seta1 to jest dziewczyna z dziczy prawdziwa matka TARZANA:D

gosiewicz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-15 13:57:21
A gary brudne stoją...

poczontek51
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 20:22:37
wiocha wiocha 100%

koniowaty1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-05 12:07:14
Właściwy człowiek na właściwym miejscu

maciek0054
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-28 13:38:13
To już jest wiocha..

TaAnonimowaXd
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 23:35:47
hehe ma w mieszkaniu tak samo jak moja ciocia i podobna nawet do niej jest

emiluchaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-06 20:25:29
fuu.blee. i wgl. wszystko co najgorszee.. co ona sobie wgl. myślała ku**a jedna

xkamix
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-24 12:51:15
Ale głupia -,-

kochankamroku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 21:46:58
Ona chyba jest w ciąży i takie zdjęcia wstawia?żal

lusia123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-10 18:40:28
Właśnie tez od razu rzuciło mi się to w oczy jest w ciązy ta mi sie wydaje

TheStokrotka84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-06 15:28:49
a ona jest w ciąży???tak troche wyglada...

seta1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-19 15:56:56
Co to k***a jest?! Skrzyżowanie pająka ze stułbią i pływaczkiem żółtobrzeżkiem?!

maly10gdh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-08 16:52:01
Gary by umyła a nie sobie fotki strzela:/

TheStokrotka84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-06 15:29:54
szowinista - sam umyj gary...

Yhmmm
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-24 17:35:01
Ohoho. :D Fajnie by było... ale gdyby ubrała się w to np. na plaże... A nie do fotki w kuchni.

ralpf
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-25 00:10:44
ani na plażę.

emib7
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-03-07 21:51:45
Iwonka z Lublina ;-)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300