Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak nie siedzi na wiosce to w pociągu ziemniaki obiera.
jurek1102  16-04-20, 19:38 Zgłoś
+ 86 -
Dodano: 2016-04-20, 19:38:36   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 86  Zgłoś nadużycie
18
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
Ukryj komentarze(21)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
doody
    Ocena: 12 (glosow:14)
2016-04-20 20:19:42
To się nazywa wykorzystanie czasu do maksimum.. :-)

michaell565
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-04-25 15:39:15
Ty jurek1102, sewenap, antykamera,aarob, acer itp., myślisz, ze gdy będziesz pisał z kilkudziesięciu kont, krytykując Rząd PiS to ludzie POmyślą, że 3/4 narodu jest przeciwko obecnej władzy ??????? Nic bardziej mylnego. Im bardziej plujecie, tym ludzie was bardziej nienawidzą!!!!

M1CLAY19
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-04-22 22:15:53
Oj lipa Jurek.Lipa.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-04-22 22:19:23
Nie, to ziemniaki i bodan.

przycinator
    Ocena: 8 (glosow:12)
2016-04-22 19:51:44
przynajmniej robi coś pożyteczniejszego niż wgapianie się w ekran smartfona ;p no i nikomu nie przeszkadza

kapitan89
    Ocena: 5 (glosow:13)
2016-04-22 18:19:18
to wiocha? Jak jeden z drugim podrośnie na tyle że już nie będzie mógł wchodzić pod szafę na stojąco, rodzice z domu wywalą i już nie będzie obiadków podanych do stołu. Gościu nikomu nie przeszkadza, nie brudzi a jak wróci do domu to będzie mógł usiąść i napić się zimnego napoju który przysługuje każdemu facetowi po pracy w ciepłe dni

david.brian.35175
    Ocena: -3 (glosow:23)
2016-04-22 18:13:11
Pewnie struga figurke Matki Boskiej Kartoflanej :)

adammmaster
    Ocena: -3 (glosow:15)
2016-04-22 18:49:40
Ale cię katole minusują...

przycinator
    Ocena: 3 (glosow:13)
2016-04-22 19:50:02
adammaster a moze ktos po prostu nie widzi w tym nic zabawnego? masz jakąś fobię gościu

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-04-22 21:25:07
Przecież adammmm david bajbus barbarella i ostatnio doszłych paru innych, to ten sam cwel. Który nie ma z kim pogadać i gada sam ze sobą.

adammmaster
    Ocena: -6 (glosow:8)
2016-04-22 21:54:42
Morda kurwiu otwieraj japę, lać mi się chce!

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-04-22 22:10:46
Stachu, Ty to na dedektywa sie zdecydowanie nie nadajesz. Jedz sie przewietrzyc na swoim traktorze. Najlepiej gdzies w okolice gnojowiska ;)

adammmaster
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-04-23 03:36:10
Ten patałach St(r)ach od każdego dostaje sromotny oplerdol, więc gamoń wmawia sobie, że to jedna i ta sama osoba...

doody
    Ocena: 12 (glosow:14)
2016-04-20 20:19:42
To się nazywa wykorzystanie czasu do maksimum.. :-)

Spokoloko909
    Ocena: 1 (glosow:11)
2016-04-20 20:04:34
Przeciez to maxi

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-04-20 21:28:20
max tera trze buraka :)

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-04-20 21:49:31
A nie marchewkę?

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-04-20 21:51:58
Nie :)

koreperytor12
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-04-20 19:50:31
właśnie kogoś mi brakuje...

V-T-S-S
    Ocena: 0 (glosow:12)
2016-04-20 20:19:51
bodan zgubił capsl i nie może pisać.... to ziemniaki obiera

bajbusADHD
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-04-21 09:04:57
UWARZAJ BÓRAKU RZEBYM CIEBIE NIE OBRAŁ ALBO NIE OSRAŁ

Jack_Bauer85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-04-23 08:44:44
No macie Bodan z innego konta się odezwał


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400