Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wtedy można będzie się wyróżnić wiedzą nie ubiorem
koreperytor12  16-09-03, 09:37 Zgłoś
+ 142 -
Dodano: 2016-09-03, 09:37:57   przez: koreperytor12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 142  Zgłoś nadużycie
87
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  Kobiety tak mają
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
Ukryj komentarze(62)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
robcioRR
    Ocena: 8 (glosow:8)
2016-09-04 15:16:55
Nie :) Ja proponuje ze znaczkiem PZPR Albo innych organiuzacji spod znaku gwiazdy dawida

Poljot
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-06 15:06:02
Wszystko ma swoje dobre i złe strony, takie ujednolicanie jedzie reżimiem. Poza tym dzieci nigdy nie były równe nie są i nie będą. Fartuszki takie same, ale jedno miało już jeansy, a drugie nie, jedno jeździło z rodzicami na wczasy do Bułgarii, a drugie siedziało pod trzepakiem całe lato.

stoney
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-05 19:58:53
Smartony też chcesz wprowadzić takie same? I buty z Lidla za 15zł wszystkim. Jak bym prezesa swojej firmy słyszał: wszystkim gówno, byle równo!

mistrzu202
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-05 17:55:09
Proponuję na mundurkach zamieszczać apel smoleński, kto za plusować !!! A tak serio dzieci nigdy nie będą równe póki będzie coś takiego jak bieda i bogactwo.

blind0
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-09-05 16:49:14
Smieszy mnie to, ze kiedys tacy jak ty (wstawiajacy) darli japy, ze Roman chcial to wprowadzic w szkolach. Krzyczeliscie, ze skandal, ze nigdy tego nie zalozycie. Teraz widac baranku dorosles i rozumiesz sens. Szkoda, ze tak pozno.

mephinx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-09-05 14:33:20
Nie tak dawno, taki jeden ogr o imieniu Romek chciał takowe mundurki wprowadzić, to się wszyscy oburzali, a teraz nagle zatęskniłeś ?

John_Cena
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-09-04 22:30:56
Sko?czy? szko?e i tera si? m?drzy, jakby? jeszcze chodzi? to by? rzyga? na my?l o mundurkach

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:9)
2016-09-04 20:25:42
A może od razu wszystko cofnąć do polu, po co się rozdrabniac skoro wszystko było takie dobre. Mundurki to debilowaty pomysł. Dodatkowy koszt dla rodziców. Może od razu ujednolicić buty, telefony i wszystkie inne gadżety współczesnych dzieci i młodzieży w szkole. Durna tęsknota ludzi nie pamietajacych prlu.

BarbaeeIla125
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-09-04 18:14:54
komentarz usunięty przez użytkownika

Kresto92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-04 18:07:01
komentarz usunięty przez użytkownika

xdarksacrificex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-04 17:06:12
komentarz usunięty przez użytkownika

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-09-04 16:54:28
Jeżeli tak uważasz, to mało wiesz o tamtych czasach. Fartuszki też były rożne, wcale nie każdy miał identyczny.

markodzilla
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-04 16:11:54
komentarz usunięty przez moderatora

robcioRR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-09-04 15:25:24
1600 osob mozna zmiescic w jednej stodole? Ludziska odpowiedzta. Stodoly jak stodoly

robcioRR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-09-04 15:23:54
Nie kasuj mi wpisow szmoku!

robcioRR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-09-04 15:22:49
Moderator ty wiesz ile osob moze sie zmiescic na dyskotece wiejskiej w jednej STODOLE?

lalecznik
    Ocena: 2 (glosow:16)
2016-09-04 15:08:25
Może jeszcze mundurek i tarcza szkolna ze znaczkiem ONRu tudzież złamanej brzozy?

robcioRR
    Ocena: 8 (glosow:8)
2016-09-04 15:16:55
Nie :) Ja proponuje ze znaczkiem PZPR Albo innych organiuzacji spod znaku gwiazdy dawida

robcioRR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-04 15:20:30
komentarz usunięty przez moderatora

Xanten
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-09-04 14:44:44
Tylko istnieje jeden mały problem. Buty mogą kosztować 50 a mogą kosztować 600 złoty. Zegarki, telefony. Pieniądze, które dziecko będzie miało przy sobie. Także wprowadźmy jednolite mundurki i powiedzcie mi co to tak naprawdę da? Strój ma być skromny ale od prób ujednolicenia go odejdźmy. Próbowano raz, sam nosiłem go 9 lat temu i jeśli ktoś pieniądze miał to było to widać.

traffick
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-09-04 14:28:23
W Irlandii tez sa mundurki oraz osobne szkoly dla chlopcow i dziewczat.

Sealtiel
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-09-04 12:46:48
Niestety, ale nie były równe. Było nawet gorzej bo dzieci biedniejsze, robotników, były nie tylko przez rówieśników gorzej traktowane, ale były dyskryminowane na szczeblu szkoły. U mnie były np. dwie równoległe klasy. Zgadnijcie jakie były kryteria przydziału.

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-09-04 16:56:51
Ale już podczas rekrutacji na studia punkty za pochodzenie robotnicze doliczane były, prawda? I niby przez kogo dyskryminowane, skoro wtedy gros społeczeństwa stanowili właśnie robotnicy?

Sealtiel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-04 18:46:34
Nie pamiętam egzaminów na studia w PRL, zdawałem już w latach 90tych, ale wiem o tych punktach. To również było segregowanie ludzi i potwierdza sens mojego postu. A co do tej dyskryminacji w podstawówce: Dyskryminowane były przez dyrektora i większość nauczycieli. Sam tego nie zauważyłem, chodziłem do A. Jak to wyglądało z perspektywy klasy B dowiedziałem się dużo później od mojej żony.

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-04 21:58:17
Ja chodziłam do klasy B, moja kuzynka chodziła do klasy B - a mój brat do klasy A. Bo akurat w naszej szkole decydowała raczej przypadek. Po latach syn dyrektora już nieżyjącego prowadzi jakąś jednoosobową działalność, odlewa z granulatów zaślepki do mebli i tak mu dzień mija, a ludki takie jak moja kuzynka doktoraty porobiły, dyrektorują w dużych firmach i studentom coś tam do głowy starają się włożyć. Ja też na studia już po komunie zdawałam egzaminy, ale wiem, że dyskryminacja była raczej w drugą stronę - bić kułaka i "prywaciarza". Dyskryminowany to był w dzieciństwie mój małżone

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-04 22:03:18
małżonek, nie tyle za pochodzenie, co miejsce pracy ojca. Bo teść bowiem, niezgodnie z normą większości społeczeństwa, nie pracował jako robotnik na etacie - a prowadził swoją działalność, będąc mistrzem w zawodzie. I to się władzy nie podobało, uchodził za przeciwnika władzy, "prywaciarza", więc jego dzieci miały ogólnie rzecz biorąc przechlapane. Czasami nawet w szkole jakiś palant nauczyciel potrafił zaakcentować jako negatywny przykład społeczny mówiąc, że ktoś jest taki i owaki, tak jak ojciec Stasia Xksińskiego, bo się wyłamuje.

pichorek
    Ocena: 2 (glosow:10)
2016-09-04 12:39:00
W krajach Azjatyckich dzieci cały czas śmigają w mundurkach od podstawówki do liceum i jakoś nie narzekają. Ale nasi oczywiście by narzekali. I w ogóle kobiety w spodniach wyglądają żałośnie :)

hatson
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-09-04 12:28:37
Moze nie mundurki ale jakies ograniczenia w ubiorze napewno. Jakies ogolne zasady, ktorych przestrzega sie na roznych waznych uroczystosciach itd. Ja jestem z czasow "mundurkowych", a raczej stylonowych fartuszkow, w ktorych w lecie sie czlowiek gotowal. Moze pokazow mody nie bylo ale i tak byla klasyfikacja na biedakow i tych "lepszych". Na podstawie zabawek, piornikow, itd. Niestety , dzieci tez potrafia byc perfidne. Tym bardziej, jesli maja rodzicow ze sloma w butach, ktorzy podkrecaja takie negatywne nastawienie do biedniejszych.

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-09-04 12:07:25
do fartuszka zawsze musiala byc naszyta naszywka z nazwa i nr szkoly.czesto bilismy sie z innymi szkolami bo na miescie rozpoznawalismy sie dzieki tym naszywkom:)fajne czasy

binder69
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-09-04 10:58:56
Ja miałem mundurek, czapkę tarcz na ramieniu i nikomu to nie przeszkadzało. Matura była trudniejsza niż ten totolotek testowy. Egzaminy na studia to była Golgota, ale wyszliśmy na ludzi. Teraz to jest tragedia- maturę robi się przez miesiąc, magisterkę odwala gostek za kasę - no i te filie filii uczelni - dorżnęli to szkolnictwo wzorcowo. Teraz PiS chce wrócić do czasów PRLu ale TO SE NE WRATI

Klubowa_Mamuska
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-09-04 16:09:04
Oj wyszliście wyszliście.

Samsara
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-09-04 10:52:30
koreperytor12 myślisz że jak ubierzesz dzieciaki w mundurki to nie będzie widać różnic materialnych? Naprawdę? Czasy PRLu się skończyły, nierówność to podstawowa cecha społeczeństwa. Jeden dorasta w rodzinie Kulczyka, drugi dorasta w bidulu. Im szybciej dzieciaki zrozumieją jak działa ten świat tym lepiej. Upupianie mundurkami to ślepa droga.

lamparcica
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-04 10:31:26
O tek kużwa...pamiętam te fartuszki :)

paput12
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-09-03 23:06:09
No cóż odzywa się sama ekipa PO czyli elity won. Spójrzcie jak wygląda uczeń renomowanej uczelni w Anglii czy innych krajach tam mundurek to prestiż, a u nas paru sobie na tym zarobiło i niestety przestało to być ważne zaje.ali kasę i po mundurkach. Ja też b yłem jednym z uczniów którzy obowiązkowo chodzili w Fartuszkach za czasów PRL wtedy taki fartuszek kosztował grosze i mógł być nawet stylonowy.

A.M.R
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-09-03 12:13:40
Szkoła Podstawowa nr 70 w Warszawie ul.Bruna 11. I moje koleżanki

binder69
    Ocena: -2 (glosow:10)
2016-09-03 12:06:01
Za komuny było wszystko jasne i proste. Jak te prawiczki dorwały się do władzy wszystko rozwaliły. Teraz po tylu latach one doszły do wniosku że komuchy były lepsze. No i dawaj , wracamy do PRLu. A wystarczyło tylko wymienić podręczniki z historii.. kur..wa co wam jest winna matematyka, fizyka i WF?????????????

gastryk
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-09-03 11:52:26
Razor--masz rację, tylko przypominam, że w dawnych latach fartuszki szkolne kupowało się w sklepach i były powszechnie dostępne i tanie. Teraz nie dość, że dziadowski materiał, to jeszcze drogi, bo ciocia dyrektorki musi zarobić.Tu jest pies pogrzebany.

Buahahahah
    Ocena: -5 (glosow:5)
2016-09-04 11:53:00
W domu wszyscy zdrowi?

lodazajeansy
    Ocena: 0 (glosow:12)
2016-09-03 10:51:16
W tamtych czasach o których mowa w Polsce panowała komuna. Dziś mamy wolny rynek i mam prawo ubrać dziecko jak mi się podoba. Dlaczego mój syn ma chodzić w niewygodnych trampkach za 30 zł tylko dlatego by nie urazić innych uczniów i ich rodziców. Zapracowałem na buty za 150 zł dla mojego syna, nie ukradłem ich więc w czym problem to nie moja wina że inni są biedni, może problem leży gdzie indziej?.

MisiaPysia30
    Ocena: 0 (glosow:14)
2016-09-03 12:21:08
Chyba bym umarła ze wstydu, gdyby moje dziecko chodziło do jednej klasy z łachmaniarzem, co nosi buty za 150 zł. Nie stać Cię na porządne buty za 1500? Idź do opieki społecznej, a nie tutaj wylewaj swoje żale.

lodazajeansy
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-09-03 12:28:36
To jesteś zwykłą łajzą bo ja nie patrze na to jak inni chodzą ubrani czy w buty za 150 czy 1500 bo to moja i tylko moja sprawa.

MisiaPysia30
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-09-03 12:32:53
Twoja sprawa to buty za 150 zł. Buty za 1500 - to moja sprawa, tandeciarzu.

Razor_Wwa
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-09-03 13:30:29
komentarz usunięty przez moderatora

lodazajeansy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-03 15:33:27
a kupuj anwet za 4000 zł twoje pieniądze twoja sprawa, jak cie stać.

MisiaPysia30
    Ocena: -4 (glosow:8)
2016-09-03 18:24:18
Po prostu bierze mnie obrzydzenie na buty za 150 zł, tak jak Ciebie bierze na buty za 30 zł.

lodazajeansy
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-09-03 20:17:48
więc kupujesz te za 1500 prosta sprawa i nikt Cie za to nie krytykuje kupuj i napedzaj rynek.

Suzzi86
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-09-03 21:38:35
MisiuPysiu, ty naprawdę myślisz, że ktoś uwierzył w te twoje bajeczki? buhahaha :D takich jak ty to na wiosce juz były setki :D

Kresto92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-04 11:50:35
1/2 @lodazajeansy: Popieram w 100%ach. Dziś też niestety w Polsce mamy komunę. Mentalną. Dopóki Pracujesz w korporacji, każdy każdego by utopił w łyżeczce wody za złotówkę, jeśli Masz więcej, bo pewnie ukradłeś, a nikt nie rozkmini, że po prostu gdy inni olewali pracę, to Ty byłeś zaangażowany. Na własnej działalności można pozwolić sobie na o wiele więcej, jest się niezależnym, a stado baranów do okoła nie ma już nic do podłożenia pod nogi. Dążenie do rozwoju, niezależności i samodzielności to cechy człowieka sukcesu. Cała reszta będzie chciała równać do dołu mieczem. Drodzy rodacy- a może

Kresto92
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-09-04 11:55:57
2/2: tak by wziąć swoje życie i wybory w swoje ręce? Można być dumnym kapitanem statku swojego życia, albo ofiarą na nartach z tyłu i nie kreować rzeczywistości, tylko być zmuszonym do dostosowywania się do niej. I w tym obecne czasy są lepsze od tamtych: wtedy wszyscy mieli po równo, dziś mają Ci, którzy na to zasługują swoją pracą, inteligencją i determinacją, a nieroby kończą na zasiłku 500+, bo nie stać na trampy za 30zł. Wielu wyśmieje ten komentarz. Powiem jedno: 80% ludzi na świecie posiada 20% pieniędzy, 20% ludzi na świecie posiada 80% pieniędzy- Brian Tracy. Odpowiedzcie sobie

Kresto92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-04 11:58:19
na pytanie, gdzie Chcecie być, a potem dążcie do tego. Jeśli Sądzicie że Dacie radę, macie rację, jeśli uważacie że nie- również macie rację- Henry Ford. Gdy weźmiecie życie w ręce, nie będzie potrzeby narzekać, że ktoś ma więcej, to kłuje w oczy i dlatego trzeba wprowadzić szare łachmany, po to by wszyscy byli równi...

egon785
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-04 12:41:15
Próżność i głupota przemawia przez was! Wystarczy że ktoś wstawił coś o fartuszkach szknych a tu od razu szarpanina kto droższe buty dziecku kupuje do szkoły, zaraz wcina się pustak jakiś żeby się pochwalić swoją przedsiębiorczością . Powiem wam tak, goowno nas obchodzi jakie buty kupujecie i czy i jak zarabiacie kasę chwalipięty!

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-09-04 13:33:21
lodiarow spodniach, biedaku, buty za 150 chyba w lumpeksie kupiłeś...biedaki kur*a.

Kresto92
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-09-04 17:57:42
1/2: Jesli ktos tu uwaza, ze czymkolwiek sie chwalilem to znaczy ze nie czyta ze zrozumieniem, a metafory tudzież alegorie są mu obce. Nie uważam się osobiście za przedsiębiorczego, są lepsi ode mnie na tym świecie.:) Chodziło o to (napiszę wprost bez tych wysublimowanych porównań), że nie ma sensu zrównywać wszystkich dzieci w szkole jeśli chodzi o ubiór, bo i po co? Niech każdy chodzi w czym chce, byle schludnie. Co do makijażu, delikatny od drugiej klasy gimnazjum mógłby być dozwolony, 15latki to już nie są 6letnie dzieci, to mlodzież która nieraz rozumie więcej niż 40letni cebulowy yanusz

Kresto92
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-09-04 18:08:18
2/2: made in PGR uważający że wszystko wie najlepiej bo ma tyle lat w dowodzie. Ludzie po 15 roku życia mają nieraz bardzo otwarte umysły, trzeba umieć tylko z nimi pracować. :) Są i ludzie puści, próżni- ale tacy szybko zasilą szereg bezrobotnych po 20 roku życia. Nie wyobrażam sobie, żeby np. dziewczyny, które maja 17 lat nie mogły pomalować paznokci, czy subtelnie podkreślić rzęs. Szkoła to nie zakład karny i dopóki pokolenie lat 40-70 nie zrozumie tego, każdy z młodych będzie stąd pryskał na zachód. Chodziłem do gimbazy w 2005 roku, gdy były mundurki i był to niewypał. Pozdro. :)

lodazajeansy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-03 10:46:43
komentarz usunięty przez użytkownika

koreperytor12
    Ocena: -7 (glosow:7)
2016-09-03 10:06:15
niestety ale dzieci z biednych rodzin są odstawiane na bok bo nie mają na sobie "najów" czy "adasiów" zdaję sobie sprawę że obecnie nastolatka trudno by było ubrać w fartuszek szkolny bo to obciach

seth11
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-09-03 09:51:51
Koń w randze ministra czyli Roman wrócił swego czasu do mundurków. Jakiś czas to funkcjonowało, i zdechło niestety.

Razor_Wwa
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-09-03 09:54:44
komentarz usunięty przez moderatora

kircholm
    Ocena: 3 (glosow:15)
2016-09-03 09:45:51
Bez względu na sensowność mundurków i tak przez bite 3 miesiące, POwskie trolle piałyby, że pisiory wracają do komuny. :)

Razor_Wwa
    Ocena: 5 (glosow:13)
2016-09-03 09:53:27
komentarz usunięty przez moderatora

MisiaPysia30
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-09-03 12:23:45
Przepis o stosownym ubiorze ma to do siebie, że każdy interpretuje go inaczej i zaczyna się pole do jałowych dyskusji, czy buty na obcasie to jeszcze stosowny ubiór i od ilu cm są stosowne, a od ilu nie. Tu nie trzeba wymyślać prochu. W wielu krajach to działa: wzór mundurka ustalony przez szkołę, zero makijażu.

Razor_Wwa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-09-03 13:29:29
komentarz usunięty przez moderatora

MisiaPysia30
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-09-03 18:29:26
Można ustalić, co jest stosowne i można takie ustalenia zmieniać co półrocze, tylko po co? Jeśli raz ustali się wzór mundurka, to potem już nic więcej nie trzeba ustalać. A cena mundurka nigdy nie będzie niższa niż cena najtańszego ubrania ucznia - zapewne ukształtuje się gdzieś na poziomie średniej, bo inaczej mundurek będzie brzydki i szmatławy. Tyle tylko, że dziś rodzice często szarpią się i kupują dzieciom do szkoły ubrania, na które ich de facto nie stać.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500