Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
apoalipsa316  16-09-18, 10:47 Zgłoś
+ 287 -
Dodano: 2016-09-18, 10:47:08   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 287  Zgłoś nadużycie
307
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zielunahaluna
    Ocena: 29 (glosow:39)
2016-09-19 10:05:31
Przepis, który mówi, że to rowerzysta ma pierwszeństwo, to paradoksalnie niedźwiedzia przysługa dla rowerzystów. Oni wtedy pędzą bez zastanowienia, bo mają prawo i pierwszeństwo, odbiera im to instynkt samozachowawczy. I co im po tym, że maja pierwszeństwo, skoro ich czasami nie sposb zauważyć, kiedy szybko jadą? Kierowca auta zawsze wyjdzie z tego cało, co najwyzej potłucze szybę, zaliczy wgniotki i podrapany lakier. A rowerzysta może być kaleką do końca życia.

tyran60
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-20 15:14:07
w takim przypadku jak na foto niewielu kierowców spojrzy w prawo

martenscool
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-09-20 11:26:15
Na nagrobkach rowerzystów powinno się pisać: MIAŁEM PIERWSZEŃSTWO!

Kamilg7
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-09-20 00:01:01
Rower ustępuje osobowce bo jest mniejszy

rozkom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-01 19:01:32
Zachowanie nieprzepisowe, ale ratujące życie. :)

M1CLAY19
    Ocena: 6 (glosow:12)
2016-09-19 22:28:14
Dzisiaj kolarz to najwiekszy terrorysta na jezdni........a jak mu wygodniej to na chodniku a jak szybciej to przez szage po trawie i zawsze na prawie.Nowe swiete krowy. Codziennie widzimy chamskie walki kolarzy.Za to nie ma mandatow. Za to powinien byc zdrowy parol w glupi ryj.

zdenek352
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-19 21:25:58
Brawo brawo !! Budzimy się jednak :)))

tapicer
    Ocena: -2 (glosow:20)
2016-09-19 21:24:36
Dla tych co ujadają na rowerzystów:Weźcie pie@dolnijcie się w dekiel. Jak jedziesz osobówką na drodze z pierwszeństwem, na zielonym świetle itp. to też hamujesz i sprawdzasz czy przypadkiem nie jedzie z boku ciężarówka?Przecież on też może Cie zabić w tym twoim Golfie III lub w BMW po klepaniu. Jakie by było ujadanie gdyby tak się stało-TIR-y na tory, zakaz ruchu dla nich itd. Jeżeli ktoś ma pierwszeństwo, to ci na podporządkowanej powinni uważać, a nie odwrotnie. I dotyczy to wszystkich!!

cossmin
    Ocena: 12 (glosow:12)
2016-09-19 20:47:54
Jeżeli samochód ma czerwone światło i zieloną warunkowa strzałkę to musi się zatrzymać przed sygnalizatorem i dopiero dalej kontynuować jazdę. Strzałka warunkowa nie mówi jedź jak najszybciej tylko lewa wolna, mimo wszystko jest czerwone światło obligujace do zatrzymania pojazdu po czym można ją warunkowo kontynuować. Warunkowo czyli gdy dalszą jazda nie utrudnia ruchu innym uczestnikom. Zapraszam na kursy P.J. wszelkich znawców przepisów. Ci sami kierowcy którzy twierdzą że mają pierwszeństwo i że zdążą okazuje się że jadąc na zachód Europy gdzie kary są wyższe już się tak nie spieszą.

bossnr1wpl
    Ocena: -9 (glosow:11)
2016-09-19 20:11:37
Bo polaczki cebulaczki jeżdżą na rowerach po drogach bo prawdziwy mężczyzna jeździ po górach lub lasach

longvader
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-09-19 20:15:48
A jeszcze prawdziwszy spędza całe dnie na wiosce nie wyobrażając sobie wrzuty bez swojego tępego komentarza..

d_j_siwy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-09-19 20:31:12
Pokaż jak się po górach zapi3rdala noobie i po lasach (tych bez ścieżek) zjedź ze szczytu Giewontu cało to pokażesz "pipo" że masz jaja

bossnr1wpl
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-09-19 20:41:22
Pokazać to ci mogę moje wielkie jaja i dać do powąchania zobaczył byś jak wygląda i pachnie mężczyzna pipo

drazu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-19 22:23:10
kundel bez ojczyzny bosek znowu warczy 'D

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-21 00:23:22
Ty jakis ciapaty muszisz byc ,ze nam Polakom zazdroscisz bycia Polakiem.

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-21 00:24:32
Co ?? Babcoa ule ma ze ty masz duze jaja ?

Cipkozaur
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-09-19 18:18:46
Ten samochód ma czerwone światło.

enter69
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-09-19 19:03:58
chciał skręcić w prawo a jakiś debil wjechał...

Krasnolistka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-09-19 19:55:19
Co nie zmienia faktu, że ma czerwone światło...

BarbaeeIla125
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-09-19 17:49:00
komentarz usunięty przez użytkownika

kbrowarek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-19 18:18:15
Naucz sie ortografii analfabetko

Jozy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-09-19 20:52:15
Nie "polski nieudacznik" a zwykły lewak.

DkNG
    Ocena: 7 (glosow:7)
2016-09-19 16:26:31
Jakby sie tak czepiać szczegółów to w PoRD jest przepis mówiący że kierujący musi ustapić pierwszeństwa rowerowi który znajduje sie na przejeździe a nie rowerowi który popie*dala po chodniku czy scieżce rowerowej i dopiero na przejazd rowerowy będzie wjeżdżał... no ale jak ktoś mądry poniżej już napisał - przepisy przepisami ale swój rozum trzeba mieć... często ważniejszy od przepisów jest zdrowy rozsądek... a rowerzysci jak chcą być szanowani na drodze to też mogliby sie troche postarać - nie jechać na pałe, jechać sćieżką a nie jezdznią - fenomen którego do tej pory nie kumam

DkNG
    Ocena: 10 (glosow:12)
2016-09-19 16:29:58
w Wawie jest na prawde sporo ścieżek rowerowych i niemal codziennie widze cepów mulących prawy pas jezdni rowerem gdy dosłownie 3 metry obok ma szeroką gładką ścieżkę... albo sie szanujemy nawzajem albo nie - nie może być tak że cokolwiek sie stanie to jest od razu wina kierowcy...

digital5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-19 16:51:06
Potwierdzam

mundox
    Ocena: -2 (glosow:10)
2016-09-19 16:10:23
prawda jest taka że w cywilizowanych państwach kierowca zwalnia przed przejściem dla pieszych i przejazdem dla rowerzystów nie ważne czy ktoś jedzie czy idzie

kbrowarek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-09-19 18:20:15
W cywilizowanych krajach maja obwodnice i kierowca nie musi stac w korkach przez T-IRY i sie nie denerwowac

bonifacq
    Ocena: 4 (glosow:12)
2016-09-19 15:08:43
Bo to są chore przepisy. Kiedyś byłoby to wtargnięcie na jezdnie teraz wszystko jest o.k

gordonthompson
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-09-19 18:13:24
Znajomy policjant mi powiedział jak mniej więcej na zdrowy rozum to rozstrzygają,kiedy nie można inaczej-na przejściu bez sygnalizacji-jak trafiłeś pieszego po prawej stronie od osi wzdłużnej samochodu,tzn że on wbił się na przejście przed maskę i nie miałeś czasu zahamować.ale jak ślad uderzenia jest przy lewym reflektorze,tzn że pieszy wszedł na jezdnię gdy jeszcze byłeś dalej,a ty się zagapiłeś i buch.

arturogw
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-09-19 14:27:07
Jeżeli widzę znak ,że rowerzysta ma pierwszeństwo to puszczam nogę z gazu na chwilę tak samo jeśli widzę szkołę czy dzieciaki na krawędzi jezdni. Problem z rowerzystami polega na tym że jadą z dużą prędkością a w mieście jeszcze jakieś krzewy czy coś innego byle przejście było niewidoczne(bo musi ładnie wyglądąć miasto). To samo dotyczy rond po co na środku krzewy drzewa? Ograniczenie widoczności roślinnością to jest problem. Nieraz widzę że ktoś leci rowerem jeśli mam widoczność zwalniam delikatnie, puszczam i jadę dalej. Czasem jednak są też piski bo wyskoczy za krzaka.

aygor
    Ocena: -10 (glosow:18)
2016-09-19 14:09:49
to ty zwolnij kierowco jak masz znak drogi rowerowej i nie pierdol

Nokian098
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-09-19 15:37:10
To zap...alaj tym rowerkiem, tylko nie płacz jak się kapciami nakryjesz

Krasnolistka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-09-19 19:58:56
@Nokian098 miej w doopie przepisy, ale nie rycz, jak kogoś zabijesz.

sebkop
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-09-19 13:40:25
Wiele osób po jednej i po drugiej stronie nie zna przepisów, lub je ignoruje. Poruszając się samochodem jesteśmy w chronieni przed rowerzystami i pieszymi, jednak nie zapominajmy, że w przypadku takiego zdarzenia i winie kierującego samochodem, przy spowodowaniu uszczerbku na zdrowi rowerzysty powyżej 7dni, będziemy sprawcami wypadku(lub wykroczenia,spowodowania niebezpieczeństwa w ruchu drogowym, w przypadku obrażeń poniżej 7dni), czyli przestępstwa drogowego, co grozi utratą prawa jazdy( w przypadku wykroczenia też)...więc czy warto??

Agona
    Ocena: -10 (glosow:14)
2016-09-19 13:23:35
rowerzysta ma zielone to moze grzac ile wejdzie. kierowca jak nie jest pewien to nie powinien jechac.

Nokian098
    Ocena: 10 (glosow:12)
2016-09-19 13:49:09
to grzej sobie grzej jak cie pi...dolnie samochód i będziesz się łokciami podcierać to będzie za późno na przemyślenia

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-21 00:31:50
Dlaczego nie ma znaku ktory by informowal ze zblizamy sie do sciezki ? Tak jak to jest z dojazem do przejscia dla pieszych ?

kalarepa
    Ocena: -4 (glosow:12)
2016-09-19 12:29:07
W krajach unii np w Holandii takie coś by nie przeszło, choćby kierowca auta miał pierwszeństwo to i tak zawsze będzie wina prowadzącego auto gdyby coś się stało.. dlaczego? bo to kierowca auta ma uważać - rower to tam świętość :D

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-21 00:28:12
Dlatego pojeby jezdza na rondach w przeciwnym kierunku .Wjezdzaja ze sciezki na ulice bez popatrzenia za siebie. Wtedy jak takiego walniesz to walnij go kijem a dopiero potem dzwon na policje.

Pablo93csw
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-09-19 12:24:36
rowery na tory

mariusz304
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-09-19 11:51:15
Mam rower i samochód... i nie nie sprawdzam czy mam prawo i kto jest mocniejszy

kocurxtr
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-09-19 11:11:04
kiedy robiłem prawko (daaawno temu) Ojciec, zawodowy kierowca, powiedział mi, żebym pamiętał, że przepisy to jedno, a rozum to drugie, zawsze zachować maksymalną ostrożność, rozglądać się i myśleć - i NIGDY NIKOMU NIE UFAĆ - kierowcom, rowerzystom, pieszym itd... zasada sprawdza się genialnie - 23 lata bez incydentu drogowego... polecam.

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-09-19 16:14:43
widzisz - ty masz to szczęście że myślisz a to niestety coraz mniej popularne zjawisko na tym łez padole :)

michal140202
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-09-19 10:57:08
To samo mam do pieszych...

szatano999
    Ocena: 12 (glosow:18)
2016-09-19 10:24:10
Kaptur na głowie, słuchawki w uszach i slalomik między pieszymi...super bezpieczna jazda!!!

maran_hand
    Ocena: 1 (glosow:15)
2016-09-19 10:14:37
Na zdjęciu widzę czerwone światło, zieloną strzałkę, wywrocony rower na początku przejścia i samochód parę metrów dalej. Przy założeniu że fotografujacy uchwycił sytuację tzn. w momencie zdarzenia było cały czas czerwone.. To nie wierzę że kierowca zatrzymał się przed zieloną strzałką i rozejrzał. No chyba że ma tam 5 litrowy silnik i lekkie naciśnięcie gazu w 2 sekundy rozpędza do 50..

maran_hand
    Ocena: 0 (glosow:14)
2016-09-19 10:24:11
Prosta sprawa. A gdyby to było skrzyżowanie równorzędne to też miałbyś pretensje do rowerzysty że jechał za szybko ??

NeRio1987
    Ocena: 4 (glosow:10)
2016-09-19 12:32:02
Często się ze sobą kłócisz?

Krasnolistka
    Ocena: 8 (glosow:12)
2016-09-19 12:47:01
Sądząc po minusach pewnie właśnie tak by było. Wypadki na przejazdach kolejowych też są z winy pociągów, "bo jeżdżą za szybko" - powinny dla własnego bezpieczeństwa zwolnić i się rozejrzeć.

zielunahaluna
    Ocena: 7 (glosow:13)
2016-09-19 10:14:09
Swoją drogą, powinni się wreszcie wziąć za rozpędzonych rowerzystów, taranujących pieszych na chodnikach, co w moim mieście staje się nagminne.

zielunahaluna
    Ocena: 29 (glosow:39)
2016-09-19 10:05:31
Przepis, który mówi, że to rowerzysta ma pierwszeństwo, to paradoksalnie niedźwiedzia przysługa dla rowerzystów. Oni wtedy pędzą bez zastanowienia, bo mają prawo i pierwszeństwo, odbiera im to instynkt samozachowawczy. I co im po tym, że maja pierwszeństwo, skoro ich czasami nie sposb zauważyć, kiedy szybko jadą? Kierowca auta zawsze wyjdzie z tego cało, co najwyzej potłucze szybę, zaliczy wgniotki i podrapany lakier. A rowerzysta może być kaleką do końca życia.

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-09-19 10:07:34
To nie chodzi wale o przywileje dla kierowców aut - ale o bezpieczeństwo rowerzystów, bez zbędnego narażania ich. Uważam, że ze względu na ich bezpieczeństwo właśnie, powinno im się odebrać to pierwszeństwo. Wtedy by wiedzieli, ze muszą się zatrzymać i uważać na auta, z którymi podczas kolizji nie mają szans. Ale przynajmniej wychodziliby z tego cało i nie byli niepotrzebnie narażani.

brej
    Ocena: -4 (glosow:8)
2016-09-19 11:44:04
rowerzysta ma prawo jechac pierwszy jesli jest tam sciezka rowerowa w takiej sytuacji za kolkiem musisz szczegolnie ostroznie sie zachowywac a w sytuacji zwyklego przejscia dla pieszych jak sama nazwa wskazuje musi zejsc i przejsc pieszo tak jesli piszemy o przepisach:*

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-09-19 14:08:21
@brej, ja wiem, że muszę się ostrożnie poruszać, ja wiem, że zanim na strzałce pojadę w prawo, to muszę się rozejrzeć, czy aby nie nadjeżdża rowerzysta, który jedzie prosto, ma zielone i ma pierwszeństwo. Ja to wszystko wiem. I zapewniam cię, że zwalniam, rozglądając się dokładnie. Ale już nie raz widziałam sytuacje, kiedy "kolaż zawodowy", okularki, słuchawki w uszach gna ile tylko ma siły i sam nawet nie zwolni bo do niego nawet nie dociera, że właśnie przecina linię jezdni. I ok, ja mam niewielkie auto z niewielkim silnikiem, lekko nacisnę na gaz, to mnie nie porwie, zdążę wyhamo

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-09-19 14:11:42
wyhamować. Ale co jak taki z pierwszeństwem trafi na ciezarówkę? No na zdrowy rozsądek - gdzie instynkt samozachowawczy? No powiedz, co mu po tym, że to on miał pierwszenstwo, że kierowca ciężarówki straci prawo jazdy, jak facet będzie kaleką albo trupem? Zapewniam cię, że lepiej prawko stracić - niz być kaleką do końca życia. Co mu po tym pierwszeńśtwie? Ja, kiedy wjeżdżam pierwsza na skrzyzowanie na zielonym swoim, też sie zawsze rozglądam, czy aby jakiś wariat nie pcha się tam na "późnym żóltym" i czy mnie nie trzepnie. Mimo, ze mam pierwszenstwo przecież i prowadzę auto, nie rowe

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-09-19 14:13:50
rower. Bo wiem, że jak mi rozpędzony w bok przysunie czymm większym, to mogę tego nie przeżyć. I nic mi wtedy po moim pierwszeńśtwie i zielonym świetle. To czemu rowerzyści siadajac na swoje koleczka, tracą nagle zdrowy rozsądek, instynkt samozachowawczy i pędza jak lemingi? Tak, potwierdzam - racja jest ich. Ale życie i zdrowie też jest ich i powinni miec na nie baczenie i je szanować.

faza106
    Ocena: -8 (glosow:14)
2016-09-19 09:07:58
kierowca auta ma obowiązek zwolnić przed przejazdem dla rowerzystów a nie jechac jak święta krowa, bo przeciez on porusza sie samochodem.

Nokian098
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-09-19 14:06:32
myślisz że o to w tym chodzi tłuku? że kierowcy tak myślą? i stad są wypadki? nikt normalny raczej by nie chciał żeby takie zdarzenie miało miejsce, i to rowery u nas są jak święte krowy a najlepsze jest to że takie osoby jak ty tak myślą a później się łokciem podciera jeden z drugim, kierowca ma uważać ale jest tylko człowiekiem musi również uważać na 100 innych rzeczy na drodze, a przy takim przejeździe wystarcza chwila nie uwagi, chodź by zderzenie z rowerem skutkowało śmiercią kierowcy samochodu (dla przykładu) i tak by to nic nie zmieniło

faza106
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-20 01:14:37
weź sie TŁUKU nie wypowiadaj na tematy o których nie masz zielonego pojęcia

gordonthompson
    Ocena: -6 (glosow:14)
2016-09-18 18:30:19
Zbliżając się do przejścia dla pieszych,należy zachować tzw. szczególną ostrożność.żeby zdążyć zareagować,gdy na pasy znienacka wbiegnie/wjedzie debil/dziecko/rowerzysta.proste?

cavefalcon
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-09-19 10:48:48
komentarz usunięty przez użytkownika

magicznamagda
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-09-19 12:42:16
i ty tak zwalniasz co puste przejście? to powodzenia,niezle glupi jesteś.proste.

gordonthompson
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-09-19 17:11:14
Magicznamagda,ty na pewno na mojego posta chcialas odpowiedziec,czy tylko czytac nie potrafisz?nie napisalem zwalniac,tylko zachowac ostroznosc.czytanie ze zrozumieniem niby proste,ale nie kazdy umie.ale to ja niby głupi jestem,ok.

gordonthompson
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-09-19 18:03:47
Cavefalcon,gdyby kazdy sie stosowal do przepisow i jezdzil/chodzil z glową,to by nie było wypadków.mój instruktor mawia,że na jezdni trzeba myśleć i za siebie,i za tych,co nie myślą.a gdzie napisałem że pieszych i rowerzystów przepisy nie obowiązują?kur..jak wy kierujecie tak samo dobrze jak czytacie,to nie chciałbym was na drodze spotkać,ani jako pieszy,ani jako kierowca,ani jako rowerzysta.

arni90
    Ocena: 7 (glosow:15)
2016-09-18 15:43:55
to jest najbardziej chory pomysł jaki powstał w głowach polityków. Nawet jak zatrzymasz się przed każdym manewrem skrętu to i tak nie wszędzie masz szanse zauważyć rozpędzonego rowerzystę np przez żywopłoty źle zaparkowane auta. Prędzej rowerzysta zauważy auto przez żywopłot niż kierowca cyklistę. Tak samo jest przy zjazdach z rond. Proszę tylko nie myśleć że mówię to jako kierowca poruszam się również sporo jako rowerzysta.

akkarin6
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-09-18 13:53:23
Gdyby były osobne pasy do skrętu , to nie byłoby zielonych strzałek i problem rozwiązany . Ciekawe gdzie jeszcze są zielone strzałki w przepisach oprócz polski ? Trochę dobrej woli z dwóch stron .

rozkom
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-09-18 13:27:58
A mnie dziwią kierowcy, którzy poruszając się po drogach jako rowerzyści lub piechurzy już nie pamiętają o przepisach ruchu drogowego. Czyżby sami kierowcy, albo ich część, uważali że piechur i rowerzysta to święta krowa? :)

hurcik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-09-18 11:47:17
Nie wiem kto Was uczył jazdy, ale jest coś takiego jak " jazda defensywna " Jak by każdy się stosował do tej zasady to by nie było takich sytuacji jak ta np zdjęciu

Krasnolistka
    Ocena: 0 (glosow:20)
2016-09-18 11:32:08
A dla ilustracji sytuacja, w której to KIEROWCA miał bezwzględny obowiązek się zatrzymać i rozejrzeć. Drogi kierowco, ZWOLNIJ przed przejazdem dla rowerów skoro wiesz, że w pędzie "możesz nie zauważyć", ZATRZYMAJ SIĘ przed zieloną strzałką jak każą przepisy, a nie będziesz musiał opowiadać bajek i przerzucać odpowiedzialności na innych.

Ejkum-Kejkum
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-09-18 13:05:20
Tak, zielona strzałka jest sygnałem STOP przed przejściem dla pieszych / przejazdem dla rowerów i należy cie zatrzymać. Jeśli nikogo nie widzę to się nie zatrzymuję (przyznaje się ale to stare przyzwyczajenie z dawnych czasów, kiedy strzałka była na stałe) ale to pewnie do pierwszego mandatu...

gordonthompson
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-09-18 18:25:37
Tak jest.a wiecie,ilu jest pajaców,którzy wyzwą kierowcę,który zatrzyma się przed warunkiem,bo on jadąc z tyłu też musiał się zatrzymać?ten,co stuknął tego rowerzystę pewnie z takich..a co do zwalniania przed wjazdem na przejście,to zależy od zdrowego rozsądku.

hurcik
    Ocena: -1 (glosow:11)
2016-09-18 11:26:03
Drogi kierowco samochodu. Zwalniaj w miejscach w których trzeba mieć szczególna uwagę np. na przejsciach dla pieszych, na skrzyzowaniach itp itd

elpapiotr
    Ocena: 1 (glosow:21)
2016-09-18 11:29:35
Drogi piechurze - nie ładuj się na przejście dla pieszych przed samochodem, bo kierowca jest tylko człowiekiem, nie burakiem na pasach, któremu wszystko wolno.

hurcik
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-09-18 11:38:28
Nie wiem czemu pijesz do mnie? Jestem kierowcą tak jak i pieszym. Uwazam jadąc jak i idąc. No ale zawsze znajdzie sie taki idiota jak ty co mysli ze jak ktos krytykuje kierowców to juz musi być tylko pieszym.

kaskuj
    Ocena: 0 (glosow:10)
2016-09-19 11:22:33
Dokładnie, zwolnij kierowco do przepisowych 50km/h a jak to za szybko by bezpiecznie przejeżdżać przez przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerzystów to zwolnij byś bezpiecznie przez nie przejechał - rozpędzony rowerzysta do 20-25km/h to nie POCISK PS Zielona strzałka to znak STOP!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400