Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gratis niez造 towar, marysia, kadzid這 i odlot gwarantowany
maxicoveri  16-10-17, 20:24 Zg這
+ 75 -
Dodano: 2016-10-17, 20:24:45   przez: maxicoveri
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 75  Zg這 nadu篡cie
162
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(92)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
abra242
    Ocena: 9 (glosow:21)
2016-10-18 08:30:56
maxi,przecie Ty nie chodzisz do ko軼io豉,to co Ci to przeszkadza?Niech sobie le膨 jak odczuwaj taka potrzeb.

woooj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-20 23:48:35
jakby pokazywali l康owanie Tupolewa..

Wiszu
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-10-20 11:31:38
To ju jest pora磬a a nie modlitwa uni瞠nia, wszyscy na staro嗆 chc w co wierzy. Bo my郵 瞠 do nieba p鎩d, tylko sp鎩rzmy na rzeczywisto嗆. Ka盥y z was jest takim katolikiem 瞠, rzyga si chce. Do ko軼io趾a co niedziele, fajnie i mi這. A po? Na pewno jestem mi造, nie przeklinam i nie pij alkoholu. Nie my郵 幢e o bli幡im i s御iadach, na pewno wszystkich kocham i nie odczuwam nienawi軼i. Przesta鎍ie si oszukiwa, ka盥y na co dzie jest grzesznikiem wed逝g tej fantastycznej opowie軼i zwan bibli. Nasze korzenie s s這wia雟kie, nie chrze軼ija雟kie. wed逝g biblii, b鏬 zabi miliony.

tomassii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-20 19:44:57
katoluk to nie chrzescijanin!

twardy87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-10-21 13:18:58
Wiszu tak w og鏊e to wiesz 瞠 masz na avatarze aktora, kt鏎y si wcieli w rol Redgara w serialu Viking. Jest to posta historyczna, kt鏎a m. in. wprowadzi豉 chrze軼ija雟two na ich ziemi(sam przyjmuj帷 chrzest)

mosmag
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-10-19 18:21:59
Wielki minus dla autora, to nie jest wiocha, ale tzw. "modlitwa uni瞠nia" praktykowana w niekt鏎ych ko軼io豉ch i parafiach, le瞠nie krzy瞠m jest form przeb豉galn za grzechy, autor niech si doszkoli a nie wstawia na wioch co co wioch nie jest.

mikmas
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-10-20 17:38:06
I dla wszechmog帷ego Boga, panuj帷ego nad czasem i przestrzeni robienie z siebie pajaca nie jest wioch?

mosmag
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-10-20 17:57:11
Mikmas nie drwij z Boga i wiary, 瞠by potem z Ciebie los nie zadrwi. Nie masz prawa drwi z ludzi o silnej wierze, zajmij si lepiej swoim 篡ciem ni szydzeniem z innych.

Dr.Szaqalu
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-10-19 17:05:39
Pierdo .sz, po trawie nie ma takich jazd.

sagem3
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-10-19 13:04:51
Dla wszystkich szydz帷ych z Ko軼io豉. Napiszcie w swoich testamentach,瞠 nie chcecie katolickiego poch闚ku. A ju na pewno nie na katolickim cmentarzu. Jak umrze ateista to rodzina leci do ksi璠za o katolicki pogrzeb.

twardy87
    Ocena: 7 (glosow:7)
2016-10-19 13:20:17
Dok豉dnie... 砰jesz jak pies umierasz jak pies i powinni pochowa jak psa... Bez ceremoni bez obrz康k闚 i s堯w"wieczne odpoczywanie", zakopa gdzie pod lasem niech drzewa b璠 mia造 korzy嗆 mineraln...

Wiszu
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-10-20 11:24:20
Dla wszystkich wierz帷ych w ko軼i馧, brawo bezm霩gi. Lubicie dawa na tace i s逝cha kretyn闚, z這dziei. Twardy87 Taki z ciebie katolik? My郵isz 瞠 jak kto nie chodzi do ko軼io豉 i nie wierzy w waszego wymy郵onego boga to pies?

tomassii
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-10-20 19:46:23
on nie rozumie, katolik, pseudochrzescijanski odpustowiec niewiele rozumie.

twardy87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-10-21 12:57:15
Wiszu czytaj ze zrozumieniem to po pierwsze. Nie napisa貫m 瞠 nie-katolik to pies, a ten kto 篡je jak pies. Czyli kto, kogo interesuj TYLKO sprawy przyziemne jak np. jedzenie, picie, pieni康z, w豉dza itp. Bo sam przyznaj racje czym si r騜ni wtedy 篡cie takiego cz這wieka od zwierz璚ia, gdy nie dostrzega w sobie wiecznego(bez czasu) "pierwiastka" ??

twardy87
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-10-21 14:45:18
tomassii mam rozumie, 瞠 obra瘸j帷 katolik闚 zyskujesz tu na ziemi swoj nirwan? Czy wzgl璠y wobec demonicznego bo磬a allaha?? Czy poprostu robisz to co nakazuje talmud wzgl璠em goj闚 ??

tomassii
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-10-21 22:46:16
Pisze to co wiem o historii chrzescijanstwa. jestes przykladem katolika. juz doszukujesz sie zydow.

bomber72
    Ocena: -7 (glosow:9)
2016-10-19 12:29:13
Sztach stuletnich roztoczy zbli瘸 mnie do zbawcy.

szczupolot
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-10-19 12:02:10
nie wiem kiedy b璠zie nast瘼ny lot tupolewa ale widz 瞠 oni ju trenuj l康owanie

kubira
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-10-19 20:10:14
Hahahahah zabi貫 mnie hahaha dobree dobreeeeeeee

twardy87
    Ocena: 1 (glosow:11)
2016-10-19 10:46:45
W imieniu katolik闚 i w豉snym chcia豚ym maxowi z這篡 podzi瘯owania. On tego nie rozumie, i dop鏦i pycha kieruje jego losem nigdy nie zrozumie tych ludzi, ale ka盥e s這wa ur庵ania, wy鄉iewania tylko podnosz"rang" ofiary tych le膨cych krzy瞠m. Ofiara jak w wi瘯szo軼i jest za grzesznik闚, wi璚 im wi璚ej wyzwisk tym wi璚ej nawr鏂e :D Jeszcze raz maxiu Dzi瘯uj Ci. Prosz o wi璚ej takich wstawek naprawde nie鈍iadomie pomagasz w dziele nawr鏂enia.

endi75
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-10-19 11:15:13
zapewne u Boga wi璚ej si wymodli le膨c krzy瞠m, ani瞠li siedz帷. Samobiczowanie to level master?

twardy87
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-10-19 11:40:42
Oczywi軼ie 瞠 mo瞠sz modli si w pozycji siedz帷ej tak samo jak i wypi piwo w pubie... A je郵i uwa瘸sz 瞠 ascetyzm pomo瞠 Ci w zbli瞠niu sie do Boga to twoja w豉sna sprawa. Nikt nikomu nic nie narzuca tym bardziej 瞠 te osoby dokonuj"aktu uni瞠nia przed Bogiem" w ko軼iele. Wi璚 gdzie tu problem ?? Problemem jest szatan kt鏎y wyje na widok takiego aktu a wyje m. in. poprzez was, ktorym to najbardziej przeszkadza.

pablo_2015
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-10-19 10:27:19
Ha, ha, ha... Banda hipokryt闚 wzi窸a si za komentarze... W tym absurdzie (www.wiocha.pl/408083) w zasadzie jest to samo co w tym, ale tam jest wszystko spoko ...a ten policjant taki wyluzowany z dystansem do 篡cia i zupe軟ie nic mu nie od!@#$%^&doli這 w przeciwie雟twie, co do niekt鏎ych tu komentuj帷ych... :D

address666
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-10-19 08:23:47
Starzy ludzie a jeszcze raczkuj...XXI wiek...:_(

gurool
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-10-19 08:11:54
Gdyby w ko軼iele dawali bucha Marysi zamiast op豉tka - wielu by si nawr鏂i這.

mystycpizza
    Ocena: -5 (glosow:11)
2016-10-18 23:57:02
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

twardy87
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-10-19 09:04:09
Masz racj co do tego 瞠 do ko軼io豉 chodzisz dla siebie nie dla Boga. Je郵i by chodzi dla Boga to by wiedzia 瞠 istnieje pokutna ofiarna postawa le瞠nia krzy瞠m.

mystycpizza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-24 13:04:54
twardy no i co z tego ? jak dla mnie to mozesz sobie nawet na glowie przed oltarzem stanac i sobie pokutowac. Ja mowiac ze chodze tam dla siebie mam na mysli wlasnie pojednanie sie z bogiem ale nie poprzez ksiedza . I tu sie wlasnie roznimy bo uwazam ze ktos kto pisze tak jak ty jest zacofanym fanatykiem i do tego nadgorliwym. Nadal uwazam ze tego typu atrakcje nie pochodza od boga tylko wymyslil to sobie czlowiek duzo pozniej po chrystusie . Do ciebie to nie dotrze , bo skoro nie potrafisz pojednac sie z bogiem chocby w cichej modlitwie to moge jedynie pogratulowac.

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-10-18 23:46:47
Nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu.

twardy87
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-10-19 18:45:37
Masz racj... Uwa瘸nie 瞠 modlitwa w 鈍i徠yni (w jakiej formie by nie by豉) jest z貫m... Pachnie mi tu nadmiarem ateistycznej nadgorliwo軼i ;)

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-19 20:03:05
Twardy Powiedz mi czy to jest normalne ?? Na kolanach juz za malo ?

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-18 23:23:35
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

tomassii
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-10-18 23:31:56
Tak, tak, bo wszystko te zydy!

twardy87
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-10-19 09:15:42
Mowa tutaj o plemieniu Chazarskim kt鏎zy przej瘭i religie talmudyczn, bo najbardziej pasuje im do ich pychy "narodu wybranego". Poczytajcie troche historii... to na prawd nie boli...

Liberte
    Ocena: 2 (glosow:14)
2016-10-18 21:48:47
Dziwne to czasy kiedy wstyd jest by Polakiem, katolikiem i bia造m cz這wiekiem .... a warto by peda貫m, terroryst i muzu軛a雟kim nierobem WE WxSNYM KRAJU. Jak dla mnie to co dzieje si w ko軼iele w ko軼iele zostaje

srakadupaka
    Ocena: -1 (glosow:13)
2016-10-18 21:19:06
Po pierwsze zapewne jeste ochrzczony i by貫 tam u I Komunii 安i皻ej. Znamy z historii, 瞠 Polska jest krajem katolickim od 14 kwietnia Roku Pa雟kiego 966 !!! PO DRUGIE JAKBY UCZ邘ZCZA DO KO列IOx CO NIEDZIEL JAK NALE玆, A NIE ZAPIERNICZA JAK ANTYCHRYST I CHRZE列IJANIN NA POKAZ RAZ W ROKU NA ZAKRYSTI PO OPxTEK A P茯NIEJ 涉R WIGILI JAK KATOLIK I Z KOSZYCZKIEM A P茯NIEJ UDAWA KATOLIKA I 涉R 名I犴ONK to by wiedzia, 瞠 to jest zwyczajna modlitwa krzy瞠m przez Chrystusem Kr鏊em!

tomassii
    Ocena: 0 (glosow:10)
2016-10-18 21:48:47
No juz sobie wyobrazam jak Jezus pcha sie na ten tron!!! No ale co odpustowy katolik z lbem wypelnionym posoborowymi zabobonami moze wiedziec o chrzescijanstwie?

Substorm
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-10-19 02:53:23
Jak by Polska byla glownie wyznania muzulmanskiego, to bys to samo pier...l na temat muslimow? Czlowieku, czas otworzyc oczy i zrozumiec ze religia byla stworzona tylko i wylacznie aby oglupic, okrasc, i podzielic ludzi. Porownaj kraje mniej wyznaniowe jak np. Niemcy czy Szwecje z Polska lub Meksykiem. Sukienkowe darmozjady niech wyp...laja do Watykanu.

endi75
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-10-19 11:18:11
przed Chrystusem Kr鏊em Polski! zamilknij szatanie!

Wiszu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-20 11:36:00
Pozdro dla wierz帷ych, tylko wpierw poczytajcie sobie jakie religie by造 pierwsze na 鈍iecie. A nie wymy郵one p騧niej.

srakadupaka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-18 21:11:55
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

fiflak13
    Ocena: -4 (glosow:10)
2016-10-18 20:47:13
Lece Bo chce :D Pas Startowy jak nic , Ciekawe dokad to odlatuja, niech tylko uwarzaja na brzozy :D

digitalhardcore
    Ocena: -4 (glosow:10)
2016-10-18 19:30:59
"Religia opium dla mas"- jak wida, wi璚ej w tym prawdy ni s康zi貫m :)

tomassii
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-10-18 23:33:13
We wszystkim trzeba zachowac umiar i rozsadek.

enter69
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-10-18 18:50:44
ten go軼iu wygl康a tak jakby przyciska 貫b moherowi do pod這gi aby nie wstawa豉....

waniasor
    Ocena: -6 (glosow:8)
2016-10-18 18:20:51
Tu daj w帷ha za darmo a ludzie po takim dopalaczu padaj krzy瞠m a gdzie jest policja jak narkobiznes kwitnie to ich nie ma :-) :-) :-)

zgredzik112
    Ocena: -4 (glosow:12)
2016-10-18 17:25:30
banda idiotow

srakadupaka
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-10-18 21:13:31
wypisz si z ko軼io豉 je瞠li zosta貫 ochrzczony i masz jaja pisa takie rzeczy.

tomassii
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-10-18 22:36:27
jezeli zostal ochrzczony jako dziecko nie ma zadnych obowiazkow wobec krk i chrzescijanstwa. nie musi sie wypisywac.

twardy87
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-10-19 09:11:40
Je郵i zosta ochrzczony jako dziecko to nie zrobi to sam tylko rodzice... Podczas chrztu rodzice sk豉daj przysi璕 wychowywa w swojej wierze i wierze ojc闚. Jak wida dali cia豉 je郵i chodzi o pana zgredzika i jak najbardziej powinien wyst徙i o wypisanie sie ze wsp鏊noty KK.

tomassii
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-10-20 20:04:04
A moze dojzal jako chrzescijanin i nie chce miec nic wspolnego z odpustowo- posoborowymi zabobonami. Chrzest od klechy krk nie ma znaczenia dla chrzescijanina.

twardy87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-21 13:14:15
Masz racje 瞠 po soborze watyka雟kim drugim ko軼i馧 idzie w chorym kierunku co nie znaczy 瞠 nale篡 z niego rezygnowa... Ci庵le jest wielu kap豉n闚 godnych swojego powo豉nia, a ci kap豉ni kt鏎zy "b陰dz"... No c騜 nie mi ich s康zi, mog jedynie si za niego pomodli o opami皻anie w por :)

twardy87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-21 13:30:35
Rzeczywi軼ie dojrza na chrze軼ijanina nazywaj帷 modl帷ych si ludzi "band idiotow". Tato mi zawsze powtarza, 瞠 je郵i B鏬 chce kogo ukara, to najpierw zabiera mu rozum...

kocurxtr
    Ocena: -4 (glosow:14)
2016-10-18 12:52:10
zasadniczo - ka盥y mo瞠 sobie tam robi co chce... ale nie ka盥y powinien mie prawa wyborcze....

abra242
    Ocena: 9 (glosow:21)
2016-10-18 08:30:56
maxi,przecie Ty nie chodzisz do ko軼io豉,to co Ci to przeszkadza?Niech sobie le膨 jak odczuwaj taka potrzeb.

lodazajeansy
    Ocena: -2 (glosow:14)
2016-10-17 21:23:40
Czysty fanatyzm religijny. Ludzie ci maj wyprane m霩gi nie gorzej ni nie jedna ofiara sekt.

Razor_Wwa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-10-17 22:16:17
komentarz usuni皻y przez moderatora

rosen_crantz
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-10-18 07:28:48
Zgadza si Razor, ich m霩gi, ich sprawa. Niech sobie robi co chc, ale chyba mi nie powiesz, 瞠 to nie wygl康a 鄉iesznie?

kocurxtr
    Ocena: 2 (glosow:12)
2016-10-18 12:53:17
ich m霩gi ich sprawa.. ale prawa wyborcze juz bym im odebra... ich decyzje - nasza sprawa...

Wiszu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-10-20 11:37:58
Ko軼i馧 to sekta, nie zapominajcie.

Dimasq
    Ocena: 3 (glosow:25)
2016-10-17 20:46:31
No i co z tego? Przeszkadza? Czy oni to robi na 鈔odku drogi jak muzu軛anie we Francji? Nie! Ale mimo to atakujesz kultur po鈔鏚 kt鏎ej wyrosles. Gardze tob maxicfellu i twoja matk kt鏎a cie na 鈍iat za kare chyba wyda豉 z ca造ch si

maxicoveri
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-17 20:58:47
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

maxicoveri
    Ocena: -7 (glosow:21)
2016-10-17 20:59:51
tak przeszkadza!bo瞠 cia這 poblokowane ca貫 miasta...a teraz na czasie intronizacja Jezusa na kr鏊a Polski i te kuwa porabane legiony maryjne i inny badziew na ulicach

Dimasq
    Ocena: 1 (glosow:17)
2016-10-17 21:11:05
Ja tez si wkurzam jak mi jak捷 procesja drog blokuje. Ale jest to rzadko嗆 kt鏎a jestem w stanie znie嗆. To jest wlasnie tolerancja. A na tym zdj璚iu s ludzie kt鏎zy odprawiaja swoje rytua造/robi to co czuj w zaciszu ko軼ielnym. Jak twoja partia czy to po czy nowoczesna czy razem nie wiem co ty tam lubisz dojdzie do w豉dzy to takie sceny b璠 codzienno軼i ale na ulicy przed twoim domem! Szanuj cho熲y to by造 zabobony

Razor_Wwa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-17 22:08:08
komentarz usuni皻y przez moderatora

DkNG
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-10-18 18:14:29
ty dimasku m闚isz o tolerancji a ciekawe co by powiedzia jakby ci parada gej闚 zablokowa豉 ulice

martin987
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-10-18 23:03:46
Dimasq chcesz mi powiedziec ze katole nie obnosza sie swoja religia na ulicach? To ze urodzilem sie katolikiem nie znaczy ze mam nim byc i szanowac ta pelna obludy, falszu i zaklamania religie. Gardzisz innymi? - prawdziwy katolik :D

KSUT
    Ocena: -3 (glosow:11)
2016-10-17 20:44:19
Maxicoveri pu軼i b彗a? hahahahahhaha dobre!

tomassii
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-10-18 21:43:12
a ty kufa gupi jestes i twoj dowcip b彗iem 鄉ierdzi.

dosiasamosia
    Ocena: -8 (glosow:18)
2016-10-17 20:40:15
Ale maj faz...o kurcze, niez造 "towar" musia by :DD

acer326
    Ocena: -2 (glosow:14)
2016-10-17 20:35:27
A mo瞠 im tak jest po obejrzeniu mega produkcji "Smole雟k"?

vacarius
    Ocena: -4 (glosow:14)
2016-10-17 20:31:50
Oni s ca造 czas na熜ani dlatego s za delegalizacj marihuany.

Nightcrawler39 
    Ocena: -6 (glosow:10)
2016-10-17 20:29:17
Pingwiny z Madagaskaru.

zkxmysdh
    Ocena: -3 (glosow:15)
2016-10-17 20:28:45
komentarz usuni皻y przez moderatora

srakadupaka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-10-18 21:26:04
zazdroscisz mu auta? ma wyzsze wyksztalcenie od Ciebie i zanim zostal ksiedzem sam na to zarobil wiec moze miec. Ksiadz tez jest czlowiekiem. Nawet anio造 nie maja wladzy odpuszczac grzechow tylko ksi篹a s upowa積ieni do tego. ciekawe co zrobisz jak b璠ziesz kona i zobaczysz co Ci czeka

tomassii
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-10-18 23:07:24
hahaha odpustiwcu!!! kto niby dal im to prawo glupcze???

twardy87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-10-19 09:25:11
Jezus Chrystus da w豉dz odpuszczania. "komu grzechy odpu軼icie b璠 odpuszczone, komu zatrzymacie b璠 zatrzymane"

tomassii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-20 19:49:54
To czemu pozwalasz klesze odpuszczac?

twardy87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-21 13:36:58
Dziecko naucz sie czyta ze zrozumieniem ... Czego nie rozumiesz w wyra瞠niu DA WxDZ ???

tomassii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-21 22:49:20
Ale do spowiedzi idziesz po odpust do klechy?

KSUT
    Ocena: -2 (glosow:20)
2016-10-17 20:28:25
Cooo Rysiowi Petru upad這 50 groszy? No tak zbieraj Rysiu zbieraj! hahahahahahahah dobre!

Nightcrawler39 
    Ocena: -4 (glosow:12)
2016-10-17 20:30:17
Co pozna貫 siebie w tym burdelu na fotce.

maxicoveri
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-10-17 20:30:39
predzej Jarka na dyskotece spotkasz ni Rysia w ko軼iele... pajacu

KSUT
    Ocena: -3 (glosow:13)
2016-10-17 20:32:35
Dobrze, 瞠 bilon bo przynajmniej tego cho-wo nie przeleje!!! hahahahahahah dobre!

Razor_Wwa
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-10-17 22:06:30
komentarz usuni皻y przez moderatora

MrDefekator
    Ocena: 3 (glosow:19)
2016-10-17 22:17:23
komentarz usuni皻y przez moderatora

Nightcrawler39 
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-10-18 06:49:45
Sam 瞠 idiota razem z twoim oszo這mami z ko軼io豉 , gdzie pajacu widzisz 瞠 to m鎩 absurd ,

abra242
    Ocena: 1 (glosow:13)
2016-10-18 08:38:12
Night,ko軼i馧 to nie burdel.Uwa瘸j na s這wa jakie piszesz,bo czasami chyba si zapominasz.

Nightcrawler39 
    Ocena: -4 (glosow:4)
2016-10-18 20:39:20
abra ko軼i馧 to burdel dla mnie b璠zie dop鏦i nie usun ksi篹y pedofilii .

srakadupaka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-10-18 21:28:16
pedofile wsz璠zie si wcisn byle do dzieci

tomassii
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-10-18 21:45:43
Ten kosciol ma tyle wspolnego z Jezusem co rysiek p. Niech sobie nazywaja go jak chca.

tomassii
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-10-18 23:35:34
defekator si pojawi i jak to od 簑la, smierdzi kup.

Wiszu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-20 11:41:03
Niestety zza 鈔edniowiecza nic si nie zmieni這, ciemna masa gna do 鈍iat豉. Pedofili utrzymuj i wierz w Juniora boga, 鄉iech na sali. Tylko kiedy obudzicie si z g這w w kiblu i dostrze瞠cie prawd. Pali ko軼io造, jak nasi przodkowie WIKINGOWIE.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jeden do zera
  •  Ale w ko鎍u znalaz
  •  Taaa
  •  Pami皻aj upa造 w Polsce.


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.
Z Polityk Prywatno軼i TVN S.A. mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500