Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
apoalipsa316  16-10-29, 11:53 Zgłoś
+ 111 -
Dodano: 2016-10-29, 11:53:19   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 111  Zgłoś nadużycie
40
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Nasi tam byli ?
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
Ukryj komentarze(9)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Facek
    Ocena: 11 (glosow:13)
2016-10-30 12:58:06
przecież to ściema. Też mogę takie coś wydrukować i wrzucić fote na wioche

Cipkozaur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-01 09:48:55
komentarz usunięty przez moderatora

Ks.JanuszTracz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-01 08:02:59
W sumie polaczki już robią za głodową stawkę bo ja np wydaje 1500zł w 3 dni a ktoś ma za to jeszcze dojechać do pracy jeść i po opłacać rachunki.

pichorek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-01 05:22:54
Gówno prawda frajerze. Akurat obcokrajowcy w Chinach dobrze zarabiają :)

jaczuro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-31 20:17:32
Beka jak beka, ale trafilo do neta, rozejdzie sie i niestety czesc ludzi o niezbyt leciwym umysle dojdzie do wniosku, ze skoro chinczykow brakuje w jakichs miescach pracy za zloty pisiont to jego fucha na ochronie obiektu gdzie musial zalatwic mase pozwolen i zaswiadczen do wykonywania zawodu (czyt. Orzeczenie o niepelnosprawnosci) za 4,50h wcale nie jest taka zla.

gazetny
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-10-31 18:16:23
Aby zatrudnić obcokrajowca trzeba dać ogłoszenie i napisać, że wymagana jest znajomość języka w którym się on posługuje. Polacy się nie zgłoszą nie tylko z powodu języka HAHA. I w tedy legalnie można Chińczyka zatrudnić.

Myrolq1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-10-31 18:05:27
Ktoś sobie w Wordzie napisał dla beki wydrukował, a inny to łyknął jak ślepy pelikan i wrzucił.

Facek
    Ocena: 11 (glosow:13)
2016-10-30 12:58:06
przecież to ściema. Też mogę takie coś wydrukować i wrzucić fote na wioche

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-01 15:46:05
Oczywiście. juan jest po ok 60 groszy. nie wiem czy w cały kraju, ale w chińskich zakładach w których czasem pracuję, takiego zamordyzmu jak w każdej polskiej firmie nie znajdziesz.

zLewus
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-10-29 13:33:25
i chyba znaleźli skoro to kupiłeś:D ktoś sobie bekę kręci


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300