Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Która miała przenieść komputer na inne biurko
dywizjon33  16-11-01, 11:55 Zgłoś
+ 81 -
Dodano: 2016-11-01, 11:55:23   przez: dywizjon33
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 81  Zgłoś nadużycie
13
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bez komentarza
  •  W temacie
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rosen_crantz
    Ocena: 22 (glosow:26)
2016-11-02 19:07:43
Kobieta nie zna się na komputerach, nie każdy musi, ale nie jest głupia i sobie poradziła. To wiocha?

brudny18
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-11-02 20:21:06
zaradność to nie wiocha

dzinx_7
    Ocena: -7 (glosow:11)
2016-11-02 20:09:11
kobiety to głupie ci.y... niestety

rosen_crantz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-11-03 15:44:34
A Ty jesteś mądrym c*ujem, co?

henda
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-11-10 22:13:53
Kobiet się nie obraża -to jest dla ciebie moja rada.

kary1977
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-11 07:06:43
Dzinx wyraża zdanie zakorzenione przez izraelitów i kontynuowane przez KK i muzułmanów.

rosen_crantz
    Ocena: 22 (glosow:26)
2016-11-02 19:07:43
Kobieta nie zna się na komputerach, nie każdy musi, ale nie jest głupia i sobie poradziła. To wiocha?

krzychu8888
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-11-03 09:33:10
zgadzam się z kolegą.. gdzie tu wiocha ? ważne że sobie poradziła :)

Wysublimowany
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-11-02 18:44:03
No i jest mądrzejsza niż 70% Informatyków w tym Kraju.!

Popmean
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-11-02 18:24:14
dywizjon wiocha to twoj tempy ryj

linaxis
    Ocena: 7 (glosow:13)
2016-11-02 18:23:27
no i bardzo dobrze zrobiła niektóre porty COM są przypisane do danego urządzenia, zmiana portu może powodować instalacje sterownika na zapisanym już poprzednio sterowniku. Widać wiochą jest wstawiający który nie ma zielonego pojęcia o informatyce.

pibi80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-02 22:28:31
W teorii masz rację. Ale gdzie ty tam widzisz porty COM...

robolov
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-02 22:50:25
hehe porty COM? WTF? chodzi Ci o te stare gniazdo RS232 (port szeregowy) do którego podłączało się myszki itp? - Odeszło w zapomnienie razem z win 95... a na tym zdjęciu nie ma ani jednego takiego złącza. Wytykasz innym, że nie mają pojęcia o informatyce, ale Ty niestety też nie, skoro wrzucasz COM do jednego wora z USB, Ethernetem, jackiem 3.5mm, hdmi i o zgrozo! zasilaniem - to wybacz, ale dla mnie jesteś zwykłym lamusem... można by, po większym zastanowieniu domyśleć się, że mogło Ci chodzić o coś innego, ale niestety ubrałeś to w takie słowa a nie inne..

miskorz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-03 00:15:30
Jak wyjdziemy poza domową informatykę, to RS232 jeszcze nie do końca odeszło do lamusa. Temat zdjęcia nie ma z tym nic wspólnego, jak najbardziej rozwiązanie jak ktoś się nie zna ok. Nie wszyscy wszystko muszą mieć w głowie. Plus dla pomysłowości dziewczyny.

linaxis
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-11-03 08:08:54
Port COM ma przypisane kazde wejscie usb mozesz to latwo sprawdzic w menadrzeze urzadzen jaki port ma dany sterownik COM1/2 itd. Pozdro informatyki z biedronki

robolov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 10:02:24
ehhh nadal nie rozumiesz... używasz złego nazewnictwa! porty to gniazda, złącza, interfejs przez który podłączasz inne urządzenia do komunikacji z komputerem. Używając określenia "port COM" - każdy kto jako tako zna się na kompach, od razu skojarzy to z gniazdem RS232! nie możesz tego wrzucać do jednego wora np z USB i wmawiać innym, że jak włożą pendrive czy myszkę w inne gniazdo niż wcześniej to im się nadpiszą sterowniki, albo sprzęt nie zadziała (oczywiście wiele zależy od systemu który tym zarządza) USB i COM mają tyle ze sobą wspólnego, że oba interfejsy są portami szeregowymi.

robolov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 10:14:59
ale różnią się pod wieloma względami (odsyłam do fachowej lektury).. oczywiście w skrajnych przypadkach można wewnątrz systemu emulować usb na port com, jeśli tego wymaga dane urządzenie, ale to już jest sprawa software'u, a zdaje się że temat dotyczy hardware'u?? to co widzisz w menadżerze sprzętu to inna bajka i tu też odsyłam do fachowej lektury, bo nie będę się tu rozpisywał... mniej wiecej od początku domyślam się o co Ci konkretnie chodzi, coś Ci tam w głowie siedzi, ale nie do końca sie na tym znasz.. pozdrawiam - informatyk z biedronki :)

robolov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 10:37:53
@miskorz - masz rację, rs232 wykorzystuję się często jako tzw. łącze serwisowe (naprawa elektroniki czy też diagnostyki komputerowej samochodów itp) i zdaję się, że urządzenia medyczne również często komunikują się ze sobą przez te złącze. jest tak jak mówisz, poza domową informatyką jest to jeszcze dość powszechny interfejs... ale w domu tego już raczej nikt nie używa.

linaxis
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-11-03 18:28:21
Widzę że inteligencją nie grzeszysz, nie wiem gdzie uczyli ciebie informatyki chyba na plebani, jeszcze raz powiem i nie będę sie powtarzał, port COM USB jest to port który przypisuje dany sterownik, aby zmienić porty urządzenia musisz wejść w menadżer urządzeń porty LPT i COM, ale widać jesteś tutaj mądrzejszy bo wyczytałeś o czymś w googlach gdzie na ten temat nie masz kompletnie pojęcia, radzę ci najpierw ukończ gimnazjum a później bierz się za informatyke

robolov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 18:52:17
chciałem grzecznie Ci wytłumaczyć.. ale jednak jesteś głupi na maksa... nie będę Ci mówił jaką uczelnie skończyłem i czym zarabiam na życie bo to nie ma sensu... powołujesz się na menedzera urzadzen w windowsie? to patrz jak Cie teraz gaszę lamusie: za USB w tymże Twoim menedzerze odpowiada taka linijka: "kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej" i to ją sobie lamusie rozwiń i sprawdź, porty COM i LPT akurat u mnie są puste, bo nie mam takich urządzeń (jak pewnie większośc domowych kompów) podpiętych.. 2 sprawa to linux, sprawdź jak tu wygląda ten boski dla ciebie menedzer urząd

robolov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 18:58:28
jeszcze raz ci napisze.. nie ma czegoś takiego jak "port COM USB" możesz sobie emulować specjalnym oprogramowaniem port usb tak, by był widoczny jako urządzenie podpięte do portu COM, gdyż niektóre urządzenie nie ruszą jak ich nie oszukasz.. ale to co ty piszesz to ejst wrecz zalosne.. a najgorsze, że przedstawiam ci to najprosciej ja sie da, a ty dalej przy swoim menedzerze urzadzen, którym sam sobie strzeliles w kolano :) over

linaxis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 21:28:57
komentarz usunięty przez moderatora

linaxis
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-11-03 21:30:30
windows7forum.pl/jak-zmienic-port-com-dla-usb-windows-7-starter-rozwiazany- 13090-t

robolov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 22:34:50
ku..a miał być over, ale muszę... to jest właśnie to o czym napisałem, koleś próbuje wymusić, by komputer do którego jest podpięte urządzenie przez USB widział to, jakby było podpięte portem COM (RS232), a robi to w momencie gdy instaluje oprogramowanie do VAG VIAKEN (urządzenie do diagnostyki samochodu) :)niestety najwidoczniej miał problem podczas tej instalacji (konfiguracja systemu?) i nie przypisało mu odpowiedniego nr com z automatu, dlatego spytał jak zrobić to ręcznie, po czym przyznał, że po ponownej instalacji zrobiło się samo :) dajmy już luz.. szkoda czasu

robolov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 22:52:07
dopisze jeszcze tylko, że w tym twoim ukochanym menedżerze urządzeń, opcje związane z COM i LPT pojawiają się dopiero wtedy, gdy podepniesz takie urządzenia fizycznie, np myszke przez COM(RS232) czy drukarkę przez LPT(IEEE 1284), lub kiedy instalujesz sterowniki do takich właśnie kabelków serwisowych jak ten, co by komp w samochodzie myślał, że jest wpięty bezpośrednio, a nie przez usb. kumasz? nie wiem jak się ma to do tematu, no chyba że zakładasz, że te 3 kable usb to kable serwisowe, co raczej jest wątpliwe...

pibi80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-08 14:17:42
linaxis: skup się lepiej na obciąganiu, bo twoja wiedza IT jest żadna. Windows tworzy wirtualny port COM dla części urządzeń USB, ale nie tworzy z nich "portów COM". To w zasadzie nie jest nawet wiedza z informatyki, tylko zwykłe logiczne myślenie, który przysłania ci to, co masz na zdjęciu.

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-02 18:16:23
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-02 18:11:51
Kiedyś pracowałem jako serwisant w małej firmie IT. Dostałem zgłoszenie od klientki, która twierdziła że ma problem z internetem, strony się nie otwierają, skype nie działa itp pierdoły, wiadomo. Po dłuższym rozkminianiu zrozumiałem, że ma internet z UPC, że byli serwisanci i że wg nich "na routerze" wszystko jest ok i wina leży po stronie kompa. Rozłożyli ręce i poszli zostawiając kobietę z niedziałającym internetem. Myślę sobie.. ok, kobita mieszka po drodze do domu to podjadę i obejrzę. Na miejscu odpalam kompa, no fakt - brak połączenia, zaglądam za kompa celem obadania kabelków

zwierzak250477
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-11-02 18:17:40
. Za kompem jest ok. Pozostaje router. Router podłączony przez USB. Jadę więc palcem po kabelku do routera, a gdy dojechałem ręce mi opadły. Jest tylko jedna możliwość pomylenia kabelków w kompie. Tylko jeden typ wtyczki pasuje jako tako do niewłaściwego gniazda, wchodzi łatwo, trzyma się solidnie i nie wypada. Panom serwisantom udała się ta sztuka. Wetknęli prostokątną wtyczkę USB do złącza RJ45 dla LAN.

Didox
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-11-02 18:10:34
W sumie zabawne jest to że nie ponumerowała jedynych wtyczek co by mogła pomylić - Jack (mikrofon/głośniki). A pomimo tego, to z podłączaniem komputera jest tak jak z zabawką dla dzieciaków, byle pasowało do otworu :).

gazetny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 05:36:28
A wyobraź sobie, że można włożyć np wtyczkę USB do gniazda RJ45 lub FireWire. Skoro się nie zna albo bała się, że coś zepsuje jak źle podłączy to się zabezpieczyła. Ludzie przewidujący nie czynią wiochy.

wior
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-11-01 12:06:42
to żadna wiocha

dywizjon33
    Ocena: -6 (glosow:14)
2016-11-01 12:20:44
Konto masz pięć lat zdechlaku wstaw coś to zobaczę tą twoją wioche.Multikonto-masz jaja czy jesteś Tym co się zwie pająk.

Laudanum
    Ocena: -6 (glosow:6)
2016-11-01 13:38:52
Może nie wiocha ale niezły debilizm.

daniel1506
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-11-06 14:01:06
Wiochą jest brak mózgu u dywizjona.

dywizjon33
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-11-10 19:57:39
Daniel ile masz wzrostu 165 czy 169 bo w dowodzie raczej nie masz dwóch.Tak jak w opisach na portalach.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400