Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Może tak u nas pozwolić na takie akcje?
poketroket  16-11-01, 12:26 Zgłoś
+ 80 -
Dodano: 2016-11-01, 12:26:38   przez: poketroket
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 80  Zgłoś nadużycie
29
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Wiara
Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
FredStandard
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-11-03 21:57:15
marion, popieram Twoje zdanie. W starożytności pojawił się w Grecji niejaki Drakon, za najmniejsze przewinienie obowiązywała kara śmierci. Czym to się skończyło? Po 30 latach Solon tak zliberalizował prawo, że nic nie znaczyło przez jakiś czas. Trzeba wyważyć karę za winę i pozwolić się bronić, nie kopać po łbie związanego człowieka...

wkiara
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-11-05 19:59:32
Gorzej jak ktos kradnie, bo nie ma za co zyc. Czy taka osobe tez powinno sie bic??

mic123cim
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-05 04:55:52
komentarz usunięty przez moderatora

bomba1233
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-04 23:05:56
u nas to byś mu odszkodowanie musiał zapłacić za to że nie udało mu się ciebie okraść......BRAWO U NAS TEŻ COŚ TAKIEGO POWINNO BYĆ!!!!!!!!!

bogus64
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-11-04 20:06:39
Jak byśmy zaczeli to stosować to nasza gospodarka była by nr. 1 na świecie.

gordonthompson
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-04 16:12:09
Kurde,ludzie..ktoś taki,jak na tych filmikach nie jest wywlekany z domu,że złodziej,tylko łapany za rękę.żeby chcieć mieć prawa,trzeba szanować prawo!nie wyciągać łapy po nie swoje,bo ktoś na to pracował!nie wiem,jak można tego nie rozumieć,chyba że ktoś nigdy na nic nie musiał sobie zapracować i wszystko mamusia dała.prościej?proszę:nie skacz z okna,bo jak źle wylądujesz,to się możesz połamać.jak się upierasz,twoje ryzyko.tak samo:nie kradnij,bo żyjesz w kraju,gdzie jak się nie uda, mogą ciebie za to połamać.jak się upierasz,twoje ryzyko..

fati65
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-11-03 21:21:38
U nas prawie cały sejm chodziłby poobijany i zasiniaczony .

brudny18
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-11-03 19:59:24
wiadome jest, że nie jest 'fer' kraść, ale kopać po głowie człowieka który ma związane ręce i nogi , to też nie 'fer'

marion1666
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-11-03 18:32:09
to jest po prostu chore za kradziez takie rzeczy robic to trzeba miec nierowno pod sufitem bo kradziez to jest NIC w porownaniu z gwaltem,porwaniem oraz torturowaniem,morderstwem w okrutny sposob a jakos tamtym gowno robia a takiemu biedakowi robia cos takiego we lbie sie nie miesci a co jesli zlodziej ma rodzine i musi dzieci nakarmic, kupic lekarstwa dla dzieci? to jest wlasnie przyklad na debilizm w tych czasach i brak jakiejkolwiek empatii

gordonthompson
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-11-03 19:30:14
A jak złodziej ukradnie komuś pieniądze na jedzenie i lekarstwa dla dzieci właśnie?jakbyś śpiewał,panie empatyczny,gdybyś dziecku nie miał co jeść dać,bo jakiemuś "biedakowi" się Twoje pieniążki spodobały?to w końcu nic,bo przecież nikogo nie zabił.a Twój syn/córka płacze.co,ukraść pójdziesz?

gordonthompson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 19:31:14
Sorry,nie spojrzałem na info-"pani empatyczna".

FredStandard
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-11-03 21:57:15
marion, popieram Twoje zdanie. W starożytności pojawił się w Grecji niejaki Drakon, za najmniejsze przewinienie obowiązywała kara śmierci. Czym to się skończyło? Po 30 latach Solon tak zliberalizował prawo, że nic nie znaczyło przez jakiś czas. Trzeba wyważyć karę za winę i pozwolić się bronić, nie kopać po łbie związanego człowieka...

PanMymPasterzem
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-04 21:13:25
Jeśli musi nakarmić rodzinę może skorzystać z pomocy społecznej, zawsze też może poprosić ludzi o pomoc. Do @marion1666 i @FredStandard tak jak napisał @gordonthompson, co gdyby to Ciebie ktoś okradł? Machniesz ręką bo to nie gwałt czy tortura? Raczej nie, a z tak wielkiej dobroci jaką w komentarzu prezentujesz nic by nie zostało. @FredStandard po części masz racje, kara powinna być adekwatna do czynu tylko tak dobrana aby więcej tego nie powtórzył. Niestety większość złodziei czy to po większej czy mniejszej karze i tak wraca do swojego fachu z zamysłem, że "musi bardziej uważać".

heerind
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-11-05 12:58:49
Najlepiej to wziąć butelkę rozbić o jezdnie i pociąć mordę takiemu delikwentowi, i w dupe wsadzić żażący się pręt

bak_mir
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-11-03 15:51:31
Dobra teraz proszę tak zrobić z Amerykanami, Francuzami i Anglikami oni są największymi złodziejami świata.

rychurabarbar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-11-03 15:17:42
Prawidłowo

Sebo30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 14:53:19
Nie ma złotego rozwiązania. Może powybijać wszystkich i był by dopiero spokój??

BarbaeeIla125
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-11-03 13:57:15
komentarz usunięty przez użytkownika

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:10)
2016-11-03 13:46:59
Popieracie coś takiego? Rozumiem, że byście pokornie patrzyli, jak Waszemu czternastoletniemu synowi łamią nogi metalowymi rurkami, bo mu strzelił do głowy głupi pomysł, żeby coś ukraść ze sklepu?

gordonthompson
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-11-03 19:34:22
Synowi za złodziejstwo sam bym wpier..,bo ja od tego jestem,żeby przyszedł do mnie,jak czegoś potrzebuje.a za głupotę trzeba płacić.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-08 14:02:37
Ty byś mu wpierdolił z umiarem. Podczas samosądu mógłby zginąć...

heerind
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-11-03 13:21:39
Parafrazując wypowiedź p.Mariana Kowalskiego, ktoś się mnie zapyta, a gdzie u prawa człowieka?Ja na to "W DUPIE, prawa człowieka są dla ludzi, a nie dla takich popaprańców co tylko kradną"

gordonthompson
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-11-03 19:25:34
Trochę racja,najpierw wyciągają łapę po nie swoje,za nic mając jego prawa,a jak ktoś złapie,to się prawo przypomina i jest płacz o "prawa człowieka".myśleć zawczasu,albo płacić za błędy.

martin987
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-11-03 12:25:51
Takie lincze rodem ze sredniowiecza zabily wielu niewinnych - np laska chcaca zemscic sie na koledze powiedziala wszystkim ze ja zgwalcil. Wiec autorze jak chcesz to wprowadzac to u siebie w domu

heerind
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-11-03 13:20:24
Ja mysle że tu chodzi o takie "na gorącym" uczynku kiedy nie ma przeproś że to nie prawda.

Ktokolwiek1992
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-03 11:57:19
Prawo Hammurabiego

zaldbag
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-11-03 13:43:08
Powtórz podstawówkę!

hemisys
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 10:25:01
wiele zależy od wychowania, możesz wychować na menela, doktora, nie daj boże polityka, muzyka, lub złodzieja. choć w tych niskoakceptowalnych to raczej brak wychowania.

Ejkum-Kejkum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-01 20:27:07
Gdyby u nas to miano wprowadzić, trzeba by wybić cało izbe...

Gorilla1984
    Ocena: -13 (glosow:23)
2016-11-01 12:42:42
Lincz jest kontynuacją "dobrej zmiany"? Podoba się wam? Stanęły wam wasze małe zaropiałe chu**ki?

gordonthompson
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-11-01 13:42:17
W brazylii w fawelach przestrzeliwuje się złodziejom ręce,robią to handlarze narkotyków,żeby bano się okradać ich klientów,nikt tam nie bawi się we wzywanie policji.A w ameryce płd. i afryce pali żywcem,też za posądzenie o czary.bo mentalność tłumu,bo ludzie nie ufają władzy,i biorą sprawy w swoje ręce.takie jest prawdziwe oblicze człowieka w XXI wieku.co drugi mijany na ulicy byłby chętny do wymierzania takiej kary.

gordonthompson
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-11-01 13:45:51
P.s.między innymi dlatego u nas są takie restrykcje dotyczące posiadania broni,rząd może sobie spokojnie próbować,na co może sobie pozwolić względem ludzi bez obawy,że tłuszcza rozmontuje policję,ochronę i wywlecze ich z wygodnych foteli.

Nokian098
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-11-03 13:16:10
a co boisz sie je...any złodziejaszku że cie zlinczują?

heerind
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-11-03 13:24:25
@gordonthompson A to akurat święta prawda, ograniczanie broni pod pretekstem "bezpieczeństwa" to typowe zagrania zamordystycznego państwa jakim Polska zresztą jest, Oni tylko czekają żeby ktos coś roz*ebał albo żeby ktoś zginął właśnie w strzelaninie bo wtedy zaraz jest pretekst żeby z powodu jednego idioty czy psychola ukrócić prawa wszystkim ludziom, no nie jest tak?

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 17:01:08
usa jest bardziej zamordystyczne i nikt tam jakoś rzadu nie obala pospolitym uzbrojonym ruszeniem

gordonthompson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-03 19:42:00
Heerind,tak jest.ale to nie tędy droga,jak ktoś jest głupi,to weźmie nóż albo widelec,i kogoś podziabie,broń palna jest niepotrzebna,jak chcesz ziazi komuś zrobić.zresztą,byle gnojek albo ziutek spod sklepu nie będzie miał 1000-2000pln na broń,więc nie będzie strzelał po pijaku,a dostęp do broni zadziałałby odstraszająco na smyków.DkNG niee..tam jest taka mocna iluzja wolności,że to praktycznie wolność.a prawo do posiadania broni obywatel MA.gdy trzeba,to się mu to prawo odbiera.a u nas odwrotnie.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300