lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 30.09.2017, 10:02:59   przez: szikaka09
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 189  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(29)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ystaszek
2017-09-30 10:18:24
Ocena: 6(glosow:10)-+
Niby śmieszne, ake jakie prawdziwe

przemek5d
2017-10-02 10:47:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sojusz z Polską był tylko po to żeby Niemcy poszli na wschód przez Polskę na Rosję. Założenie było żeby 2 te państwa nawzajem się wykrwawiły a rząd RP na pewno o tym wiedział

Poljot
2017-10-02 13:59:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiedział, wszystko świadczy o tym, że niestety nie wiedział. Choć mogło to być zagranie taktyczne... mogli myśleć, że w wyniku podpisania z nimi paktu Hitler się nie odważy.

ElFalafel
2017-10-01 19:20:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
usuwam konto na na wiocha pl ta strona się stoczyła. to już jest Wiocha pl tylko gówno pokroju wykopu ... Nie pozdrawiam

ElFalafel
2017-10-01 19:20:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
usuwam konto na na wiocha pl ta strona się stoczyła. to już jest Wiocha pl tylko gówno pokroju wykopu ... Nie pozdrawiam

tomassii
2017-10-01 14:03:56
Ocena: -5(glosow:7)-+
Ku.wa, skonczcie ujadac pisdy bezmozgie, "prawicowe" niemoty, niedorozwoje bez pojecia o historii i polityce! Lalecznik ponizej opisal fakty na temat tego sojuszu. Dodam, ze gdyby Rzesza napadla najpierw na Francje, Anglia musiala by sie skupic na odparciu ewentualnej inwazji, amerykanie nie byli zainteresowani przystapieniem do wojny hunta rzadzaca IIRP tez ch.uj by zrobila skupiajac sie na ZSRR.

nikto_otkin
2017-10-02 09:45:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
Fakty są jednak takie, że Rzesza NIE NAPADŁA FRANCJI JAKO PIERWSZEJ - tylko Polskę. Nie wiem jaką szkołę kończyłeś i co czytałeś, ale po raz pierwszy słyszą taką bzdurę, że w Polsce była junta wojskowa (bo tak się to pisze prawidłowo i w ogóle sprawdź sobie znaczenie tego terminu, bo widać nie masz pojęcia co piszesz!). Był przewrót majowy w 1926r. i poczytaj sobie dlaczego.

Poljot
2017-10-02 12:05:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Lalecznik bredzi jak potłuczony. A co do twojej tezy - Polska w podobnej sytuacji oczywiście by pchała się do pomocy, niestety nie potrafimy myśleć logicznie jak Francuzi.

nikto_otkin
2017-10-02 13:17:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Poljot: Gdybając, jeśli to jednak Francja zostałaby zaatakowana pierwsza ... siedzenie po swojej stronie granicy nie byłoby rozsądne a udawanie, że należy przeczekać, bo minie - naiwne. Łatwiej jest jednak toczyć wojnę na terenie wroga, w szczególności jeśli ten nie miałby czym się bronić, bo całość sił zbrojnych miałby po drugiej stronie kraju. Gdyby dało się tak, powinniśmy wtedy oszukać i taktycznie zaatakować w 5-6 dniu, wchodząc co najmniej do linii Łaba/Dunaj i zajmując oczywiście Prusy. No ale to tylko gdybania :)

lamusiak
2017-10-02 13:36:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fakt, masz rację.

Poljot
2017-10-02 14:07:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
No to prawda. Nawet Piłsudski przestegał naszych, żeby za wszelką cenę nie toczyć jej na własnym terenie... GDYBY, GDYBY to rzeczywiście byłoby chyba najlepsze rozwiązanie. Nicnierobienie nie byłoby wskazane.

tomassii
2017-10-02 14:54:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
No tak. Zaangazowana w wojne z Rzesza Polska miala by spokuj od zssr.

Poljot
2017-10-05 13:15:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przynajmniej z ZSRR mieliśmy szanse.

lalecznik
2017-10-01 13:34:10
Ocena: -3(glosow:7)-+
W Polsce przedwojennej panował brunatny reżim. To były rządy de facto wojskowe, a po przewrocie majowym posłowie wylądowali w więzieniu. I tak nas widzieli Anglicy i Francuzi. Na tym etapie, nie byliśmy dla nich lepsi niż Hitler. To, że w ogóle z nami paktowali, wynikało z sojuszu nazistowsko-komunistycznego Hitler-Stalin. Anglicy mieli niewielką armię lądową. Francuzi mieli dużą armię, ale taktykę defensywną. Tak naprawdę, ten sojusz był tylko na papierze. I wszyscy o tym wiedzieli. Więc po co ten płacz i lament? Z niedouczenia? Czy nacjonalistycznej propagandy?

mynameismyname
2017-10-01 23:56:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak Wliczając rząd w Vichy Francuzi mieli bardzo dużą armię, tylko po stronie Niemieckiej. Co do brutalnego reżimu to był rzeczywiście tylko po II wojnie nie pierwszej. Co do niedouczenia to radziłbym przestać czytać czerwoną Książeczkę.Gdzie ty widzisz nacjonalizm? Historię mamy taką a nie inną, gdyby nie nasz upór być może nie było by nas tutaj.

nikto_otkin
2017-10-02 09:51:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Doucz się. Sojusz Hitlera ze Stalinem BYŁ TAJNY i ani Polska ani Francja i Anglia dokładnie o nim nie wiedziały. Został podpisany właśnie z powodu, iż to Polska podpisała układ z Francją i Anglią a nie z Rzeszą przeciwko ZSRR. To, że Francja i Anglia umów nie dotrzymały i potrzebowały zabezpieczenia przed agresją Niemiec, to zupełnie inna bajka. To pokazuje tylko, że nie można im ufać w niczym! Przestań tworzyć historię na nowo i używać jakieś nowomowy. Chociaż zgodzę się, z punktu widzenia komunisty we wszystkich krajach na zachód pd Lwowa panował brutalny reżim :)

Poljot
2017-10-02 11:36:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Totalna bzdura! Po pierwsze II RP to nie był żaden "brutalny reżim", tylko państwo autorytarne. To jak nas postrzegali wynikało z zacieśnienia stosunków z Rzeszą, co było im nie na rękę. Nie było ŻADNEGO sojuszu wcześniej między Niemcami a ZSRR powstał dopiero w momencie podpisania przez Polskę paktu z Francją i WB. A to że z nami paktowali leżało głęboko w ich interesie bo chcieli ratować tyłki. Nie ośmieszaj się lalecznik takimi chorymi bredniami.

Avalons3
2017-09-30 15:30:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
Może jednak nikt się nie spodziewał, ze już 6-7 września Niemcy będą o rzut beretem od Warszawy i podejmą próbę jej zdobycia???

Poljot
2017-10-01 11:53:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Francja się spodziewała, o to chodziło - żeby Niemcy poszli na wschód, a nie na zachód.

Avalons3
2017-10-01 17:44:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bredzisz.

cozakraj7
2017-10-02 09:00:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Według podpisanego paktu już w trzy dni powinni podjąć działania wojskowe, więc 6-7 września byli już o cztery dni spóźnieni. Prawda jest taka żeby Francuzi i Anglicy mieli jaja to wojna faktycznie skończyłaby się w miesiąc, bo Niemcy na samym początku wojny nie mieli szans w walce na dwa fronty. Szkoda, że Naszym 'sojusznikom' tych jaj zabrakło.

Poljot
2017-10-02 11:28:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nigdy nie mieli zamiaru udzielić pomocy, chodziło o to, żeby jak najlepiej obejść to co podpisali. Zresztą nie było żadnych konkretów, żadnych szczegółów. Udzielanie pomocy byłoby sprzeczne z planem - im dłużej wojna tu tym więcej dla nich spokoju i czasu na wzmocnienie. "Wywiązali się", wypowiedzieli Niemcom wojnę.

luftwaffel
2017-09-30 10:48:15
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rozkom
2017-09-30 12:41:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krewky
2017-10-01 13:14:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Japończycy też nie narzekają.

tomassii
2017-10-01 14:05:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Koreanczycy z poludnia tez nie maja wielkich powodow do narzekania.

nikto_otkin
2017-10-02 09:53:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
To powiedzcie to panowie Irakijczykom i Afgańczykom. W Somalii też były kokosy same :D

krewky
2017-10-02 17:10:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
W Iraku i Afganie interweniowali zbrojnie i de facto okupowali część kraju przez pewien czas, to nie to samo. Można się spierać czy ich interwencja przyniosła więcej pożytku czy strat, jednak niewątpliwie większym błędem było ich wycofanie w najgorszym możliwym momencie, niż samo wkroczenie do Iraku.

tomassii
2017-10-03 08:57:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
krewky ma racje. dodam iz duza wage odgrywa mentalnosc ludzi zyjacych w w/ w krajach. Kazdy ma to, na co zapracowal. Obarczanie Amerykanow wina to lewackie brednie.

ystaszek
2017-09-30 10:18:24
Ocena: 6(glosow:10)-+
Niby śmieszne, ake jakie prawdziwe
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Taka prawda
Zbyt głośno wykonywał martwy ciąg a podłożył sobie maty. Wtedy przyszedł szef wszystkich szefów
główna
Dodano: 22.08.2018, 11:25:05   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0