lub  Do³±cz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
g³ówna
Dodano: 26.11.2017, 15:57:26   przez: S221
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 99  Zg³o¶ nadu¿ycie
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
 Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿
NIEN0RMALNY
2017-11-27 20:34:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
ale 16 dni starczy ¿eby wyja¶niæ jak zpierdalaæ skutecznie i bezpiecznie :)

podlas2
2017-11-28 17:41:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
Czy którykolwiek z krytyków GENERA£A choæ jeden dzieñ by³ w wojsku ? ¯aden - s±dz±c po wypisywanych g³upotach .

muniek134
2017-11-28 09:16:45
Ocena: -3(glosow:9)-+
pan genera³ nie wie co mówi byle w mediach zaistnieæ WOT 16 dni ma podstawowe zagadnienia i treningi i sk³ada przysiêgê pó¼niej przez trzy lata szkoli siê by osi±gn±æ pe³n± zdolno¶æ bojow± wiêc d³u¿ej siê szkol± ni¿ zasadnicza s³u¿ba wojskowa która uczy siê przez 3 miesi±ce je¼dziæ na miotle

dingle
2017-11-28 08:53:46
Ocena: -2(glosow:10)-+
W Powstaniu Warszawskim nikt nie pyta³ ile mia³e¶ dni szkolenia i czy mo¿na wyszkoliæ ¿o³nierza w 16 dni czy nie. A ludzie walczyli, za sprawê, za wolno¶æ, mo¿e bez sensu ale ofiarnie. A teraz jaki¶ postkomunistyczny pomiot wyszkolony w moskiewskiej szkole wojskowo¶ci bêdzie mi mówi czy mo¿na czy nie mo¿na wyszkoliæ WOT w 16 dni. Ja powiem tyle, WOT powsta³o g³ównie w celu obrony przed ¶niadymi przyjació³mi a do polowania na nich wystarczy 16 dni szkolenia. Kole¶ ma wiedzieæ jak rozpoznaæ turban i jak go zastrzeliæ.

klos74
2017-11-30 13:19:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Powstanie Warszawskie .... czy my zawsze musimy piêknie umieraæ za sprawê? G. Patton "Celem wojny nie jest ¶mieræ za ojczyznê, ale sprawienie, aby tamci skuLSONY umierali za swoj±".

vacarius
2017-11-28 07:49:36
Ocena: 2(glosow:6)-+
Je¶li kto¶ uwa¿a ze mo¿na zrobiæ z ka¿dego ¿o³nierza to jest pi.rdolniêty. Niektórzy siê z tym rodz± inni nie. A czy jeste¶ ¿o³nierzem czy nie nawet gdy w wojsku nie by³e¶ mo¿esz siê sam o tym przekonaæ. Choæby po tym ile razy i jak d³ugo twój budzik dwoi zanim siê ubierzesz. Je¶li budzisz siê ubierasz 5 minut zanim zadzwoni budzik to jeste¶ ¿o³nierzem i to lepszym ni¿ ci zawodowi. Bo oni podczas wojny zgin± a ty bêdziesz dowodzi³ powstañcami. Lecz je¶li budziki dwoin± a ty mimo to spisz 2 godziny przy ich cha³acie. I nawet nie raczysz ich wy³±czyæ. To szkoda czasu wojska na twoje szkolenie.

mysliwy
2017-11-28 09:42:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Vacarius wojna zrobi z ka¿dego ¿o³nierza, chce czy nie chce. Lepiej jednak mieæ podstawowe pojêcie o broni, organizowaniu ludno¶ci i zarz±dzaniu ni± ni¿ nie mieæ kompletnie ¿adnego pojêcia i byæ koz³em ofiarnym.

vacarius
2017-11-28 07:47:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

marcoo7
2017-11-28 07:39:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
A po co nam ci "wojownicy"?

globus0024
2017-11-28 06:56:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
mo¿e i nie przygotujesz pe³nowarto¶ciowego ¿o³nierza... ale nauczysz u¿ywaæ broni kogo¶ kto nigdy wcze¶niej nie mia³ kontaktu z broni±!!! wyobra¼cie sobie... bêd±c ¿o³nierzem, wkraczaj±c do obcego kraju... gdzie bêdziesz siê bardziej ba³? w kraju gdzie oprócz 100 tysiêcznej armii nikt wiêcej nie trzyma³ broni w rêkach czy w kraju gdzie du¿a czê¶æ spo³eczeñstwa potrafi strzelaæ? i byæ mo¿e zostali wyposa¿eni w karabiny wycofane z czynnej s³u¿by w armii... W takim pañstwie z ka¿dego domu mog± pa¶æ strza³y...

marcinek235
2017-11-28 18:35:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rosja zrobi to samo, co robi³a zawsze. Dla pokazu zlikwiduje kilka wiosek po jakiejkolwiek akcji tych obywateli.

krzychu2301
2017-11-28 02:31:30
Ocena: 2(glosow:16)-+
powiedzia³ genera³ co do szko³y oficerskiej zg³osi³ siê na pocz±tku stanu wojennego, kiedy to na czterdzie¶ci wolnych miejsc w uczelniach wojskowych przypada³ jeden kandydat

mapa292
2017-11-28 01:13:24
Ocena: -2(glosow:10)-+
Có¿, gen Ró¿añski chyba nie wie ( i dla tego ju¿ z MON'u wylecia³ ), ¿e wojownika nie szkoli siê na poligonie tylko na wojnie! Lecz sk±d nowe ,,pro civile" oderwane od koryta wiedzieæ to mo¿e?!

klos74
2017-11-30 13:23:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
.... czyli "terytorialsi" bêd± wysy³ani na 16 dni na wojnê ? Czy te¿ w celach oszczêdno¶ciowych bêdziemy tak± wojnê wypowiadaæ i toczyæ j± na miejscu ? Pytam, bo po wpisie wnioskujê, ¿e "co¶" wiesz...

konik1119
2017-11-27 23:22:03
Ocena: 0(glosow:6)-+
Taka my¶l mi przysz³a do g³owy. Czyli nie mo¿emy nazywaæ ¿o³nierzami warszawiaków ochotników którzy zatrzymali Tuchaczewskiego?

jakub1975wawa
2017-11-28 00:11:43
Ocena: -1(glosow:5)-+
poczytaj sobie uwaznie historiê. Metody walki od 1920 troche sie zmieni³y. Powiem tylko ¿e kiedys wystarczy³by batalion ochotnków uzbrojeniw proste karabiny. Dzi¶ ¿eby ich zatrzymaæ i rozwaliæ wystarczy para profesjonalnych snajperów. Wot nadaje sie tylko do dzia³añ pomocniczych na II i III rzednych kierunkach dzia³an. Poczytaj trochê i pomy¶l

latrell
2017-11-28 08:42:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
poczytaj sobie historiê, now± historiê garbatych nochów

jakub1975wawa
2017-11-28 12:08:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
czy tam i w³asnie widze jak nalezy walczyæ aby pokonaæ duzo silniejszego i liczniejszego przeciwnika jedno¶nie bêd±c otoczonym. Nalezy byæ lepiej wyszkolonym ,zmotywowanym, nowoczesnym na ile siê da i tak m±drym by robiæ go w hooja, a na koniec postaraæ siê o w³asn± a-bombkê. Tyle w tym temacie .

konik1119
2017-11-28 14:25:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
Id±c twoim tokiem my¶lenia jakub to nie powinni¶my wcale inwestowaæ w wojsko. Wystarczy sztab in¿ynierów do obs³ugi wystarczaj±cej ilo¶ci g³owic oraz sprawny wywiad do wykrycia ruchów wojsk. W dalszym ci±gu uwa¿am jednak ¿e wa¿niejsze jest serce ni¿ wyszkolenie. W dzisiejszych czasach dobrze wyszkolonego najemnika mo¿esz kupiæ (przyk³ad Arabia Saudyjska) tylko czy taki najemnik bêdzie do koñca broni³ nie swojego domu?

jakub1975wawa
2017-11-28 20:26:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
nic takiego nie powiedzia³em co ty probujesz mi wmówiæ ale twoj pomys³ mi sie podoba 10 rakiet wycelowanych w 10 najwiekszych miast rosyjskich zapewni nam wiecej bezpiecznstwa ni¿ 10 mln ha³astry z WOTU. Walczyæ to trzeba m±drze z sercem a samym sercem to co najwy¿ej srobisz górê trupów w prezecie wrogowi

zajcew26
2017-11-27 23:04:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
Akurat tu siê zgadzam. Zawsze cz³owiek zobaczy pistolet, bêdzie mniej wiêcej wiedzia³ jak siê strzela. A teraz takie czasy, ¿e faceci w rurkach nie potrafiliby strzeliæ kamieniem z procy. Popieram.

toewel
2017-11-27 23:02:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tylko¿e walka partyzantów jest bezsensu za wysokie koszty ludzkie w porównaniu do efektów. Ile osób zamordowano w Czechach podczas II wojny gdzie nie by³o ruchu oporu a ile u nas? I powiedz to rodzin± pomordowanych w akcjach odwetowych ¿e warto by³o.

latrell
2017-11-28 08:43:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
czesi to kolaboranci nazistów, postaraj siê bardziej

informatyk26
2017-11-28 14:07:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
latrell nie Czesi tylko S³owacy, postaraj siê bardziej

gruzawik
2017-11-28 20:32:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
a bior±c Zaolzie to kto z kim kolaborowa³?

Robimax
2017-11-27 22:34:14
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nikt z was nie zauwa¿y³, ¿e teraz z przeciwnikiem o wiele liczniejszym i lepiej uzbrojonym walczy siê inaczej, patrz tak jak np. Wietnam ,Irak, Afganistan itp.W Iraku armia walczy³a kilka dni ale potem Ameryknie stracili tysi±ce w zamachach. Taka OT , w razie wojny z Rosj± bêdzie o wiele bardziej niewygodna dla nich ni¿ te kilkadziesi±t karakali , które Ruskie strac± z nieba w kilka godzin.

fati65
2017-11-27 23:17:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
To kilka godzin jak piszesz to potrwa ca³a wojna z ruskimi . Przy tym uzbrojeniu zdmuchn± nas jak ¶wieczki na torcie .

globus0024
2017-11-28 07:03:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
fati65... a Ty my¶lisz ¿e gdyby ewentualnie dosz³o do konfliktu z Rosj± to Rosja wystawi³aby choæby 15% swojego potencja³u? Nie!! nie zrobi³aby tego bo tysi±ce kilometrów dalej ma s±siada równie nieobliczalnego jak oni sami... Chiny... Bo po drugiej stronie kontynentu tylko ocean dzieli ich od USA i musz± tam mieæ zdecydowanie wiêksz± czê¶æ armii... Kto¶ kto my¶li ¿e Rosja nagle zci±gnê³aby do Europy znaczn± czê¶æ swojej armii jest w du¿ym b³êdzie

marcinek235
2017-11-28 18:37:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wystarczy 30-40 % potencja³u.

tomi001
2017-11-27 22:16:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Rosja 700 ty¶ po mobilzacji 2mln.Jak by chcieli to przejada po nas jak TIR po kocie a my bêdziemy tylko stref± buforow± dla zachodu ..zawsze tak by³o i bêdzie teraz amerykañce daja nam patrioty za grube miliardy ...paradoksalnie my p³acimy za ich obronê hahhhaah a Antoni tylko prowokuje ....jak to mówi± " nie strasz nie strasz bo siê ...... Nikt nami sie nie przejmowa³ w 39 i teraz te¿ ¿adne obietnice sojuszników oddalonych o tysi±ce kilometrów nam nie pomog±. My mamy tylko daæ czas si³om koalicji na wycofanie siê do Niemiec i tyle.W Niemczech jes amerykanów kilkadziesi±t tysiêcy a u na

globus0024
2017-11-28 07:08:22
Ocena: -4(glosow:4)-+
Tak... a du¿a czê¶æ z tych 2 milionów rezerwistów pracuje aktualnie w Niemczech i GB... Masz racjê... nikt nam nie pomo¿e... tylko poprzednia w³adza nie zdawa³a sobie z tego sprawy... a Antoni podchodzi powa¿nie do tego faktu..... i on nikogo nie prowokuje.. bo je¶li militarne wzmacnianie kraju to prowokacja to znaczy ¿e po prostu naszym s±siadom nie pasuje mocna Polska...

tomi001
2017-11-27 22:01:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
nudnygosc....jak sama nazwa wskazuje NSR to Narodowe Si³y Rezerwy (REZERWOWE) A WOT maj± dzia³aæ równolegle do zawodowej armi sterowane z MON i co mnie dziwi w ustawie napisano ¿e mog± dzia³aæ wobec obywateli w³asnego kraju. Widaæ ró¿nicê co ??? A ci co chc± do WOT to zamiast braæ kase za brak umiejêtno¶ci niech reaktywuj± ZSW rok w woju ich nauczy co to ¿ycie. :D Marynarka Wojenna RP To sie pamiêta a nie weekendowe wypady ¿eby od ¿ony i dzieciaków sie oderwaæ.

latrell
2017-11-28 08:45:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
by³em w wojsku, chêtnie wst±pie do WOT.

toewel
2017-11-27 21:53:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
W 16 dni mo¿na zrobiæ 3 kursy PKW, ale na to przychodz± ludzie którzy ju¿ co¶ potrafi±. Mo¿na wszystko zrobiæ jak siê trafi na ludzi, którzy chc±. Teraz nasze niby zawodowe wojsko dalej siê zmusza do uczenia siê jak za Zety. Tylko maska na ryj ju¿ nie przechodzi ( humanizacja pier.....)

Dronix
2017-11-27 21:21:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

NIEN0RMALNY
2017-11-27 20:34:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
ale 16 dni starczy ¿eby wyja¶niæ jak zpierdalaæ skutecznie i bezpiecznie :)

jacaPRO
2017-11-27 20:14:21
Ocena: -1(glosow:11)-+
wojownika nie wyszkolimy, ale ludzie dowiedz± siê jak obs³ugiwaæ broñ i jak zachowaæ siê w czasie sytuacji kryzysowych (czyt wojny)! dodatkowo naucz± siê pierwszej pomocy i kilku innych, przydatnych w ¿yciu czynno¶ci... od czasu likwidacji obowi±zkowej s³u¿by wojskowej przybywa nam w kraju ch³opców w rurkach mieszkaj±cych z rodzicami do 35 roku ¿ycia, spêdzaj±cych czas na modelowaniu w³osów i nak³adaniu b³yszczyka na usta...o dziurawieniu kolejnych czê¶ci swojego cia³a nie wspomnê...

krewky
2017-11-27 21:34:19
Ocena: -1(glosow:9)-+
My¶lê ¿e te s³owa Ró¿añskiego s± odpowiedzi± na wypowied¼ ministra tysi±clecia, który zapowiada³ ¿e OT bêdzie mog³a stawiæ czo³a ruskiemu specnazowi. Oczywi¶cie ¿e w czasie takich szkoleñ terytorialsi naucz± siê obs³ugi broni, pomocy medycznej, zasad taktyki i ogólnie przetrwania na polu walki. To bardzo wa¿ne by WOT by³ dobrze wyszkolony tak jak jego zagraniczne odpowiedniki, ale nie oszukujmy siê, komandosami jak filmowy John Rambo nie bêd±. Nie takie jest z reszt± przeznaczenie OT. Po prostu Macierewicz powinien siê czasem zastanowiæ zanim co¶ chlapnie.

latrell
2017-11-28 08:49:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
krwky ty to jestes jak rambo napewno, no i magazynek w pi±tej czê¶ci dopiero prze³adowujesz. Nie ka¿dy id±c do OT chce byæ komandosem, a skoro my¶lisz, ¿e po to powsta³o to gratulujê wyobra¼ni

krewky
2017-11-28 09:07:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
To nie ja tak my¶lê, tylko minister Antoni. Napisa³em to wyra¼nie, masz problemy ze zrozumieniem tak krótkiego tekstu?

Sermis
2017-11-27 20:10:38
Ocena: -2(glosow:8)-+
16 dni na wyszkolenie ¿o³nierza to zdecydowanie za ma³o, ale na wyszkolenie miêsa armatniego, w sam raz.

Aqq300
2017-11-27 19:58:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Szlachta na koñ wsiêdzie, ja zsunowcem na czeleb i JAKO¦ TO BÊDZIE. Przy okazji z czyje to s³owa?

nudnygosc
2017-11-27 19:57:09
Ocena: 1(glosow:9)-+
A jak sam tworzy³ NSRy i siê pod nimi podpisywa³, to jako¶ mu nie przeszkadza³o, ¿e mieli mieæ oni raz w roku przez 2-3 tygodnie poligon. Wtedy twierdzi³, ¿e siê da wyszkoliæ. Teraz, po odsuniêciu od ¿³obu ju¿ siê nie da :)

marcinek235
2017-11-27 20:23:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tylko NSR mia³ 4 miesi±ce s³u¿by przygotowawczej i kosztowa³ puki co 211 mln z³.

Aqq300
2017-11-27 19:56:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szlachta na koñ wsiêdzie, ja zsunowcem na czeleb i JAKO¦ TO BÊDZIE. Przy okazji z czyje to s³owa?

wieslav
2017-11-27 19:07:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
Prawda jest taka, ¿e czy bêdziemy mieæ terytorialsów maciarka, czy nie, to i tak ruskie s± w Warszawie w 48h. Nasi nawet nie zd±¿± poderwaæ f-16, jak ju¿ ruskie zniszcz± w nalotach wszystkie nasze bazy i lotniska, które i tak od 89 znikaj± w zastraszaj±cym tempie. Inna kwestia to treningi 'terytorialsów' na których zamiast strzelaæ to krzycz± 'rampampam', bo nie maj± amunicji...

bystry_kaziu
2017-11-27 20:30:42
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

wieslav
2017-11-28 11:31:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
W battlefieldzie 2 by³em pu³kownikiem

I-szyNos_wPL
2017-11-27 18:34:06
Ocena: -9(glosow:11)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

latrell
2017-11-28 08:51:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
podaj cwelu chocia¿ jeden przyk³ad

sierota.pl
2017-11-27 18:33:25
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

latrell
2017-11-28 08:53:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
takie hase³ka wam wpajaja na marszach równo¶ci?:D od tysi±ca lat nas gnieciecie ¶winie i patrz, dalej trwamy i trwac bêdziemy ! CZO£EM WIELKIEJ POLSCE!!!!!!!!!!!!!!

agar
2017-11-27 15:05:06
Ocena: -2(glosow:10)-+
Obrona terytorialna u nas be, szkoda tylko, ¿e w wielu pañstwach Europy jako¶ funkcjonuje. Nawet w Rosji (bodaj¿e od 2012) gdzie liczy oko³o 400 000 ludzi. Mêdrzec z Koziej Wólki

marcinek235
2017-11-27 20:24:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
To jakie zawodowe armie maj± te pañstwa, o¶wiecisz nasz.

agar
2017-11-28 00:55:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
O¶wiecenie, marcinku235 znajdziesz w necie, gdzie masz mniej lub bardziej dok³adne dane - ja tylko przypominam, ¿e w tych pañstwach, oprócz armii istnieje co¶ takiego jak obrona terytorialna. Nie tylko w pañstwach z tak du¿± armi± jak Rosja, w takich pañstwach jak np. Litwa, £otwa i Estonia te¿.

latrell
2017-11-28 08:55:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
agar ¶winiom nie t³umacz. To je pisiu to je be,to je polska, wiêc spedalone têczowe wojowniki maja to powtarzac jak mantre, by dzielic spo³eczeñstwo

marcinek235
2017-11-28 18:42:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wszak drena¿ kadrowy, sprzêtowy i finansowy wojska jest ok, ale po co mamy siê martwiæ, ¿e po³owa naszych jednostek ma stany na poziomie 30-40 %, obroni nasz OT. To oni swoimi piersiami i Grotami zatrzymaj± ruskie BGB.

gruzawik
2017-11-28 20:39:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
estonia jest ma³a, na du¿± armiê po prostu brak ludzi. dlatego w czasie æwiczeñ rosyjskiej armii niedaleko granic stacjonowa³o tam 2k Brytoli na 200 czo³gach. niedu¿o, ale jakby zginê³o ze 200 to by³by to niew±tpliwy akt wojny z UK.

adawid83
2017-11-27 14:39:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
A w czasie wojny w kilka dni, nadaje siê na front....

mielizna
2017-11-26 19:24:24
Ocena: -1(glosow:17)-+
Pan genera³ Ró¿añski dlatego dostaje bardzo wysokie uposa¿enie by nie lata³ po wszystkich mediach i ch³apa³ pyskiem. To brak honoru i dyscypliny wojskowej. btw. To mo¿e nie szkolmy tych ludzi, a wojsko rozwi±¿my ale czekaj w USA s± podobne formacje, UK czy Szwajcarii. Ale oni na pewno siê nie znaj± i wszystkie wojny przegrywaj± nie tak jak Polska w poprzednim stuleciu. XDDD

marcinek235
2017-11-26 19:49:44
Ocena: 0(glosow:8)-+
A mo¿e daæ te 2,5 mld, bo tyle kosztowa³o wyszkolenie tych 6 ty¶ terytorialsów, by doposa¿yæ i ukompletowaæ zawodowe wojsko, wszak to tylko 200 Rosomaków, czy 2 dywizjony Krabów, a w USA czy u helwetów szkolenie trwa ciut d³u¿ej i maja normalna i ¶wietnie wyszkolona armie, pomijaj±c ju¿ , ¿e GN USA ma lepszy spej od naszej armii zawodowej.

yurek6819
2017-11-26 18:44:21
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jakie to wojsko? To jakie¶ popierdu³ki weekendowe. Genera³ ma racjê.

latrell
2017-11-28 08:59:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
takie wojsko jakie zostawi³o Pa³o, roz*ebane.

jakub1975wawa
2017-11-28 12:04:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
PO zostawi³o armie w duzo lepszym stanie ni¿ je zostawia maciora. Nawet pis dziekuje ju¿ temu panu

marcinek235
2017-11-28 18:43:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
I wystarczy³ rok bez ¿adnych zmian i sam minister twierdzi³, ¿e mamy mega wojsko.

ogrodnik66
2017-11-26 16:02:55
Ocena: 1(glosow:15)-+
rydzyk szkoli swoich "rzo³nierzy" w tydzieñ, antek mu pomaga
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To katotalib. Czy spodziewali¶my siê czego¶ innego?
  •  Kilka s³ów prawdy o potrzebach mê¿czyzn
  •  Jakie to jest polskie
  •  Dla ludzi wierz±cych, do rozwa¿enia i tak¿e ku przestrodze;
g³ówna
Dodano: 14.08.2018, 12:41:42   przez: cooler100
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (69) | Zg³o¶ nadu¿ycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0