Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
enigma73  11-08-05, 10:26 Zgłoś
+ 651 -
Dodano: 2011-08-05, 10:26:49   przez: enigma73
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 651  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiciuś.
  •  Kościół to zacofanie?
  •  Tak bardzo chciał
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(45)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
aryary
    Ocena: 14 (glosow:20)
2011-08-10 12:49:12
Gdzie tu jest wiocha? Normalna reakcja organizmu:p

kapel1112233
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-17 13:11:28
każdy chciałby być na jego miejscu

badboi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 16:35:28
Ale on czy ona?:)

pio1211
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 13:23:58
To się nazywa prekuljat, zadna wiocha xd Kazdy by tak miał :P Po prostu zle spodnie nałozył :D że widać ^^

ekurczakos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-18 12:23:03
to się nazywa preejakulat, a nie prekuljat :)

kuziol
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-14 00:28:18
ktoś tam dobrze pisał ze to normalna reakcja organizmu, normalnie podczas stosunku( czy innych zabaw) wydziela się jakaś maź, nie pamiętam nazwy, ale przydatna jest żeby partnerki nie zatrzeć...

szymo254
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-12 21:18:29
czy ktoś zauważył banknot w jego ręce? Pewnie za usługi po tym zapłacił i to z WIELKIM napiwkiem hehe

siewa19
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-12 20:53:32
jak lala dobrze pupa poocierala sie po fredzie to nie ma bata ze nie popusci...no nie stety taka prawda...ale ma pupke rany!!!

TDDi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 22:05:12
moze to jez sie kisiel zrobil :D

dawcio1239
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-11 20:51:34
Jak mogł dojść jak laska siedziała mu na K..... i jeszcze przez spodnie hahahahaha

zawiedziona0231
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 19:57:49
nieżle hehe hehe:-)

xylogel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-11 13:59:45
albo to ona 'zmokrzyła' mu spodnie :D

bleusolei
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-11 12:34:10
Może ona się tak podjarała i go umazała hmm ?

KsiadzProboszcz
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-11 03:39:43
pewnie pomyślał, że chętnie by ją zasikał.... a tu niefart bo sie zsikał :P :P

neo86
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-08-11 02:21:47
... u typowego prawiczka co nie miał nigdy z laską do czynienia a jego organizmie przywykł do widoku takiego sexy ciałka ...

yeti1992
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-12 18:27:56
Nie ma to jak historia na podstawie własnych przeżyć.

neo86
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-08-11 02:17:34
Taka jest reakcja u prawiczków ...

koper1426
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-08-11 03:01:16
śmię twierdzić, że nie tylko panie długodystansowy. Podobno najmniejszy pies najgłośniej szczeka, z Tobą jest podobnie? :) Wybacz, taki sarkazm z mojej strony

klawiatura1992
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-11 01:58:48
to są jej soki heh.... a wy dałny przyznajecie sie ze byscie sie zlali przez kobiete w gacie....CIOTY

koper1426
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-11 02:59:34
powiedział gieroj, który nie przegapia żadnej sesji dodawania nowych filmów na RedTube...

Adamus69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-10 23:17:32
bylem w klubie go go i takich ludzi jak on bylo tam pelno kazdy chcial taniec erotyczny i kazdy sie moczyl nic nadzwyczajnego wiekszosc facetow jakby zaznalo takiego tanca by sie pomoczylo ;)

saszaa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-10 21:47:26
dla faceta (patrząc po komentarzach niżej) wystarczy tylko zdjęcie gołego tyłka ;o uważam to za ciut przerażające.

Sanderson
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-10 21:14:07
Kobieta ideał...

pitbullek909
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-10 20:58:48
Też bym nie wytrzymał. :)

natalia.tralalala
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-08-10 20:42:36
Albo ona nie wytrzymała :)

przemek88r
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-10 19:54:26
oj tam, oj tam... może się poplamił kawą... :D

ele231
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-08-10 17:58:16
juz chyba 6 raz widze to zdjecie na glownej... BYLO

bananowaty
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-08-10 17:47:20
Większość z nas by tak miała ( jak nie wszyscy ) ;]

Gobi102
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-08-10 17:34:25
Ciekawe czy w ciaze nie zaszla hehe

koper1426
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 03:00:04
ah, ten angielski humor...

ejdo13
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-08-10 17:33:58
A skąd wiecie, że to fajna laska? Nawet nie widać twarzy..

Lcaseidefensis
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-08-10 16:20:16
sam bym pewnie popuścił z wrażenia :D wcale się nie dziwię

Madrytowiec01
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-08-10 15:20:04
oj 99% użytkowników wiochy by nie wytrzymało przy takiej lasce.

slowasietrzymaj
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-10 15:47:44
ej ale mogłobyć również tak że to jej skapło.. no nie? ;>

Henchi
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-10 15:59:49
1% to dziewczyny . : D

neo86
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-11 02:19:25
bo 99% włącznie z adminem to dzieciaki ... ehhhh ta dzieciarnia ...

julciaxd
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-08-10 12:52:32
fajna dziunia to nie wytrzymał ;P chyba, że tak jak mówicie to jej sprawka ;P

aryary
    Ocena: 14 (glosow:20)
2011-08-10 12:49:12
Gdzie tu jest wiocha? Normalna reakcja organizmu:p

amanda.s
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-08-10 13:13:52
święta racja ;D

student108c
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-08-10 12:47:59
Ciekawe czy ty bys wytrzymal enigma jesli jestes mezczyzną...

Azraellus
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-08-10 11:56:47
Sam bym mógł nie wytrzymać niechcący... :P

Marcus312
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-08-10 11:20:21
możne powiedzieć że "dał plamę" ;)

NaprawimyTo
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-08-10 10:50:56
no albo jej coś pociekło. :D

hermes990
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-08-10 10:43:45
+ za stringi

tasiorro86
    Ocena: 10 (glosow:16)
2011-08-10 10:38:05
chyba raczej on nie wytrzymał, ale co się dziwić, nie jeden by popuścił jakby taka sztunia się na kijku wiła:D

hugoniusz
    Ocena: 0 (glosow:14)
2011-08-05 16:39:30
BYŁO !!! a poza tym to on nie wytrzymał? czy może jej skapnęło?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500