Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Cukierasek
pati1727  11-08-11, 20:42 Zgłoś
+ 865 -
Dodano: 2011-08-11, 20:42:44   przez: pati1727
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 865  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Za co im płacą?
  •  Po wypadku z Kamazem.
Ukryj komentarze(168)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
renea
    Ocena: 30 (glosow:42)
2011-08-11 20:57:10
cóż... pupcie ma zgrabną

sebslo16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 22:37:03
jaki to ma związek z polityką

marion1666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-04 16:43:22
komentarz usunięty przez użytkownika

Niikii1304
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-09-30 17:00:51
Dupcie ma ladna ;D ha!xd

badgirls89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-28 19:54:20
zgrabniutki :)

emillz23
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-24 20:36:46
tyłeczek ma boski hahah:)

kokss
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-23 01:11:23
cweel, pedal nic wiecej

flanelanana
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-19 23:50:50
jak kon z babska dupa :P

caperus
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-09-19 16:17:33
ale tyłeczek ma fajny ;p

wiedxma
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-19 13:14:29
och gejasek :D

mona1114
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-17 22:59:28
To jest dopiero wiocha pisać BOŻE -BORZE!!!!!!!!!!!!!!!!Jaki obciach :)

kyna834
    Ocena: -11 (glosow:11)
2011-09-17 22:49:18
hehehe nie wierze co widzę, Borze a Ty widzisz i nie grzmisz !!!??

Onee-san
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-17 22:09:54
Ale tyłek ma boski xD

Czarna_Raca
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-17 21:41:48
piekna twarz!!!!! jak model lecz popsul fotke ta pupcia!!!!

tomczi1811
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-17 21:37:25
masakra ten pedał tym zdjęciem ubliża posiadaczom Iphonów

carrrrinaa
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-09-15 22:29:02
chciałabym miec taką pupcię

szejkjorbumbum
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-15 16:51:11
Ale pupcia fajna ;)

NmElite
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-15 14:10:14
co z a pedal

kula230793
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-15 01:08:29
masakra co za człowiek ;x

LaLeCzKa1637
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-14 22:18:52
porażkaa

motko1
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-14 20:52:11
dupcia marzenie...mrr

Lolita097
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-14 20:15:01
zajebista dupcia :P

Rosier
    Ocena: -4 (glosow:12)
2011-09-14 02:46:28
Do komory z nim.

luzak999
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-09-13 18:19:14
Podsumujmy: Tęcza przy telefonie- gej, IPhone- gej strój- gej, tyłek- dziewczyna, słuchawki- nie wiedział do końca, co robi. Słowem: Ideał homoseksualisty ;D

ane88Zg
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-09-13 23:23:07
O kur*a jestem homo o_O

jaa333
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-09-13 17:51:28
dupeczka bardzo fajna :)

ciemny24
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-13 16:41:26
Teraz rozkręcamy akcje, żeby zczaić kto to jest;d no ale jakby nie patrzec to i tylek i twarz ma swietna;)))

krwiszonek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-13 16:26:26
mordka też wyruchania :D

unavailable
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-13 15:55:14
dupa pezepiekna

izabelusia96
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-13 12:41:16
ale dupe ma dobra nie powiem ze nie :D

david22lad
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-12 23:37:42
Wow sexy Ass

dzustysia89
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-09-12 23:29:17
fajne... pośladki...

MoDa
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-14 13:27:53
jak na faceta są zajebiste.. ;D

Mahakali
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-09-12 22:57:55
idę zwymiotować.

xgdw11
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-12 21:56:50
A raczej dla osób, którym dobrze wiedzie się w życiu i nie mają potrzeby wylewania swoich żali na innych - anonimowo dodajmy.

zimol666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-12 21:15:57
Sławuś???

wiochabug
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-09-12 21:14:05
To tylko dowodzi ze Apple jest dla gejów

Kamycek88
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-18 03:08:58
Haha jaka Ty teorie wymysliles ... widocznie nie stać Cię na nic z Apple 'a :) wieś śpiewa i tańczy ..

PokazMito
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-12 20:51:23
Jedyne co ma dobre na tym zdjęciu to telefon.

alexis93
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-09-12 20:10:57
on ma lepszy tyłek niz nie jedna laska;)

Per4wers
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-22 20:37:51
z ta różnicą ze na tyłek dziewczyny patrze z przyjemnością a na ten z politowaniem do meskich wartosci posiadacza

aneczka180637
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-12 19:11:13
Prawdziwy facet nie musi pokazywać swojego tyłka w necie :)

kamer95
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-12 18:15:29
Szkoda ze jeszcze dowodu nie wyjal na zlew ;p Internauci by go znalezli xD

ems_iiii
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-12 17:42:57
jaki szpan .. - ciekawe na co .?xd

wioszka000
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-09-12 17:36:03
kobiety wywalają tyłki i jakoś nikt się nie sprzeciwia, on też ma co pokazać:)

terefererikitiki
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-12 17:35:02
Ma pupę jak kobieta. :D

david22lad
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-12 23:39:31
Masz racje

losgutos87
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-12 16:59:15
pewnie pruje się jak stara zasłona.

tosiek98
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-12 16:40:07
fajniutki ale te szelki mógł sobie oszczędzić ;D

mihu167
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-09-12 16:37:50
Typowy użytkownik produktów apple'a

natalija
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-12 15:43:26
fajny :p

Lalala_22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-12 15:04:11
mój facet ma fajniejszy tyłek... ;p

KOBIETA1986
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-09-12 13:34:34
Tyłek ładny no i musiał się pochwalić ;) Ci co piszą złośliwe komentarze to świadczy o zazdrości ehehe ;)

Eyrene
    Ocena: 5 (glosow:15)
2011-09-12 12:32:38
Ma lepszy tyłek niż niejedna laska :D

Per4wers
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-22 20:34:20
ale dalej wole dziewczęcy tyłek ...chodzby 10 razy brzydszy

A123456
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-09-12 12:29:05
Co wy tych biednych pedałów się czepiacie??:)

kaarakann
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-12 12:09:51
chciałe coś napisać ale brak mi słow...

Myniaaaa1991
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-12 11:53:21
Ej no jak se robi takie foty to niech trzyma to dla siebie.. Nie którzy nie chcą patrzeć na takie cioty jakim jest on..!;p

mana
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-09-12 10:57:21
obrzydliwe:/

bakuss100
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-12 10:49:55
kur... aż mi noże i widelce w kuchni wariują

jusek88
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-09-12 10:39:05
so fucking hot!

adi85
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-09-12 08:37:17
pedalstwo bleeee

buheh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-12 07:56:45
Pewnie ubrał gacie swojej siostry xD

nieznany24
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-09-12 07:43:50
Jaka CIOTA. Nie żal mi takich kretynów, jak robi sobie takie fotki to niech się liczy z tym że ktoś mu tą sralnię przejedzie.

OnaJeztSzalona8
    Ocena: 8 (glosow:20)
2011-09-11 23:35:47
ruchalabym

betii2535
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-09-12 01:22:13
to samo chcialam napisac xd

OnaJestSzalona8
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-12 12:29:39
taaaa ale ja bym nie ruchała idio*o podszywający się pode mnie

kujke
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-11 23:29:01
jakby uciąć górną część tej foty tak do jego dłoni, powiedziała bym, że laska ma fajny tyłek :D :D :D

MrsMajka204
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-11 23:01:56
CSI: Kryminalne Zagadki Wiochy.pl :)

zolka_24
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-11 22:59:19
Sexi dupcia to fakt,ale wizualnie wiocha jak sam hu... :D

Kocicax
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-11 22:20:39
wiocha jak nic ale pupcie to ma sexii ;]]

purson
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-11 22:41:15
Noo nie jedna laska chciała by taką. xD

zawiedziona0231
    Ocena: -8 (glosow:12)
2011-09-11 22:14:33
ale pedał :)

Samarka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-11 22:08:46
Może Biebera :)

Samarka
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-09-11 22:07:49
Dobrze,że już dawno po kolacji ,bo bym zwróciła :P

pokraka69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-11 21:55:12
Ciekawe czego słucha...

zimny091
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-11 21:52:52
Szelki do majte .. tak to jest to >.

agxae
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-11 21:45:31
wiocha jak nie wiem co ale dupe to ma fajna ahahah :D

ela335
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-11 21:39:49
mmm.. ale z niego ciaacho .. xdd

nataliasek23
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-11 21:25:59
hahahahahaha :D dupeczka jak by sobie ryja zminił :)

jay.c
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-11 21:23:30
dupeczka ;D

schizofreniczna
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-11 20:59:21
ładna pupcia :D

jogobella33
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-09-11 20:58:58
chciałabym mieć takie poślady ;-)

Kuchareczka
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-09-11 20:56:59
tyłeczek fajny ;) Mmmmmmmm

kelunia
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-09-11 20:19:53
Przy kluczach ma tęczę więc wnoszę że jest gejem a z takim zapleczem musi mieć niezłe branie...

ela335
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-11 21:40:52
haaahaa .. mocnee !!

MrsMajka204
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-11 23:03:07
CSI: Kryminalne Zagadki Wiochy.pl

dave111one
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-11 20:15:45
Gej. Ma tęczowy breloczek do kluczy.

kelunia
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-11 20:20:48
no i wyszłam na tępaka :/ yy...

beata66660
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-09-11 20:13:03
ma zgrabniejszą dupę niż nie jedna laska:)

EeAlboNie
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-11 19:31:57
Mmm . Ale dupciaa ;DD Haaaha .. Pojeb ;p

enusia122
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-09-11 19:28:24
niezły tyłek, tylko bardziej pasowałby kobiecie...

DreamPrincess
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-09-11 19:24:28
I teraz ja panowie z satysfakcją napiszę: "zrżnełabym" :D :P :) laski wiedza o co chodzi :D

Tensora_zona
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-09-11 19:20:58
Mój seksi tensorek.

aga4202
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-11 18:41:56
Eee a facet nie powinien mieć ubitego tyłka? :D Myślałam, że pośladki tego kroju są zarezerwowane dla kobiet, ale widać, iż się mylę..

malutkakasia
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-09-11 18:36:09
Tyleczek ma niezly hi hi ...ale w glowie pusto.

elMacho
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-11 23:30:26
Ciesz się, że ty masz pełno :D

jarusza
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-09-11 18:16:41
tyłeczek niczego sobie , ale dlaczego tak się poniża

KosaSTOPROCENT
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-09-11 18:06:41
fajne ma pośladki :D hehe ahh

daalaa
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-09-11 18:00:32
no tyleczek ma bardzo seksowny ;)

bezkituno
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-09-11 17:54:50
Jak na faceta to ma zgrabną dupkę!

TorpedoGirl
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-09-11 17:37:14
Chciałabym mieć taką pupę : D

Lowczyni_18
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-11 17:35:40
Hot Or NOT??

essa1
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-11 17:28:40
Michał, co Ty za zdjęcia odwalasz ? ! : O Jak wrócę do domu masz szlaban na komputer !!!

persching
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-09-11 17:16:35
Po przeczytaniu wszystkich dotychczasowych komentarzy dochodze do wniosku, że jako społeczeństwo idziemy do przodu :) Spodziewałem się samych wulgarnyh określeń na tego kolesia a tutaj taka niespodzianka :P

natukcia
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-09-11 17:05:13
kobiece kształty ma haha : DD

Rudeboy_1211
    Ocena: -9 (glosow:11)
2011-09-11 16:59:38
Metro?homo?emo?Nie ogarniam.

olaaa714
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-09-11 16:56:49
Pszynajmniej telefon mam ładny xDee

LordS
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-09-11 16:49:42
Czepiacie sie, fajna dupa, nie ma na co narzekac.

emoiane
    Ocena: 5 (glosow:17)
2011-09-11 16:51:01
niejedna kobieta chciałaby mieć takie poślady ;D

kolczykwdupie
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-09-11 16:42:52
ale tyłeczek dobry.

piontek2307
    Ocena: -11 (glosow:17)
2011-09-11 16:38:45
a na ryju syfów całe stado :)

OaaOaa
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-09-11 16:38:09
Mrrauu ! CO zaaaaa tyłeeeeeeeek!!!

stefan3009
    Ocena: -4 (glosow:12)
2011-09-11 16:32:24
ruchałbym

izobara
    Ocena: 1 (glosow:13)
2011-09-11 16:31:00
No tak ... ale tyłek to ma ładniejszy nawet od niektórych dziewczyn ;p

elMacho
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-09-11 23:29:12
Jak wielu mężczyzn.

ShishaAG
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-09-11 16:19:43
no jak by sie z tylkiem na twarze pozamienial to bylo by dobrze :D hehhe

kaja1652
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-09-11 16:06:11
chociaż ma ładny tyłeczek :*

flanelanana
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-20 00:00:10
calujesz go w ten homotylek? :D

pokerface13
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-11 15:58:55
co to ma być?

ptaszyna228
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-09-11 15:47:47
o zesz! śliczny tyłek:)

gupiaja
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-09-11 15:29:14
Ruchnelabym!!!!Majtki przez glowe coby szybciej ruchnac!

przekret
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-09-11 15:20:59
no dupkę to ma ładną ; D

Tolek19
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-11 15:19:47
Jaka dupa :O

wajnona
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-09-11 15:16:51
dokładnie, tyłeczka i nóżek to zapewne niejedna zazdrości :D

dejan
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-09-11 15:15:10
homo nie jestem, tyłka oceniał nie będę xD rozumiem że można być odmiennej orientacji, robienie takich zdjęć też nie jest dla mnie jakoś bardzo dziwne ale już ich upublicznianie to co innego.

Iwonaa
    Ocena: -4 (glosow:12)
2011-09-11 15:13:16
fajny tyłek ;D

szymek27
    Ocena: -3 (glosow:13)
2011-09-11 15:12:55
Wielkie odkrycie,to po prostu homoseksualista,który szuka partnera.

vega69
    Ocena: -6 (glosow:14)
2011-09-11 15:01:33
ruchał bym

martunia1985
    Ocena: 9 (glosow:19)
2011-09-11 14:54:34
tyleczka nie jedna mu pozazdrosci :P

szczeryham
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-11 20:50:48
Moja córka ma lepszy!

Anemonek
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-09-11 14:50:59
jak by zdjęcie przyciąć w połowie i pokazać samą dupę to pomyślałabym że to babski tyłek ;)

Xaar
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-09-11 14:48:58
ruchnąłbym ot co.

taperka
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-09-11 14:38:53
Ładny tyłeczek, tylko po co takie zdjęcia wrzucać do internetu?

anula11
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-09-11 14:34:48
niezły tyłeczek :D

Tensora_Kochanka
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-09-11 14:30:07
Mój tensorek

Torrie619Wilson
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-11 14:24:22
męska wersja dziuni ;d

golew
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-09-11 14:19:35
Tęczowy breloczek od portfela dużo wyjaśnia... :D Superanckie szelki, tez chce takie :)

CrissCross
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-09-11 14:12:30
Jaki tyłek xD

amella1
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-09-11 14:12:06
aaa jaka zajebista dupa ! :P

PaVoolon
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-09-11 14:11:40
Fajny tyłek ;D

kika111
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-09-11 14:10:45
jak na faceta to ma nieźle kobiecy zadek ;p

Klaudinkus
    Ocena: 11 (glosow:19)
2011-09-11 14:04:25
niejedna dziewczyna chciałaby mieć taki tyłek (-;

Gay82
    Ocena: -12 (glosow:22)
2011-09-11 14:01:33
Ten to ma w glowie powalone niech idzie sie na nogi leczyc bo na glowe juz za pozno...

CrissCross
    Ocena: 10 (glosow:18)
2011-09-11 14:14:55
A co .? Niefajny tyłek .? XD

Dzika22
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-09-11 13:58:45
Tyłeczek niczego sobie:)

malkowooxd
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-09-11 13:56:32
Dobra dupa :D

Feretka
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-09-11 13:54:52
Ładny :D

RoseDawson
    Ocena: -10 (glosow:16)
2011-09-11 13:52:51
o ja pie***.

RoseDawson
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-13 10:54:06
zostałam zminusowana, bo wolę prawdziwych mężczyzn, a nie ciptoków z roschylonymi usteczkami a la Anja Rubik i ze sterczącą dupą na wierzchu

horbo
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-09-11 13:46:49
Ma iPhone'a, wszystko się zgadza.

marekiwan
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-09-11 13:41:00
mmm

misjonarka
    Ocena: 4 (glosow:16)
2011-09-11 13:36:25
Noooo...cholera,fajny gościu....

KASIAOLSZTYN
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-11 13:32:46
ale tylek to raczej poprawiany. chyba ze sioatry z innej foty wkleil

benchmadex
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-09-11 13:22:11
Zrobił fotkę dla swojego chłopaka na wygaszacz

reyhfsdd
    Ocena: 5 (glosow:15)
2011-09-11 13:13:00
babski, ale zgrabny ( i mówię to ja, facet O_O ) tyłek. mróóó hahahahaaaaa, jaki z niego maczoo!

d92mian
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-09-11 13:11:49
a na kluczach flaga teńczowa

karolcia188
    Ocena: 2 (glosow:16)
2011-09-11 13:01:12
sexi dupcia ;P

karox85
    Ocena: 8 (glosow:22)
2011-09-11 13:00:42
Takiej dupci pozazdrościłaby nie jedna dziewczyna. ;p

outlaws13
    Ocena: -13 (glosow:19)
2011-09-11 12:59:07
dla takich powinno się organizować coś na wzór jedwabnego

sylwijqa123
    Ocena: 4 (glosow:18)
2011-09-11 12:52:36
zgrabny tyłeczek

Darcy
    Ocena: 10 (glosow:26)
2011-09-11 12:51:42
no niezły tyłek ;D

dawid2301
    Ocena: 2 (glosow:22)
2011-09-11 12:49:02
Super:P podoba mi się:P

Dorotka565
    Ocena: 7 (glosow:21)
2011-09-11 12:48:57
fajny ma tyłeczek :)

DagaR
    Ocena: 8 (glosow:20)
2011-09-11 12:45:21
Ale tyłeczek...mmmmmm

kamilczesio4
    Ocena: -6 (glosow:18)
2011-08-12 13:51:01
O matko bosko jezu oślepłem!!!

elMacho
    Ocena: -2 (glosow:16)
2011-08-12 00:49:15
Jakie szelki :D

ktosgdzies111
    Ocena: 10 (glosow:24)
2011-08-11 21:47:43
sexii pupcia xD

renea
    Ocena: 30 (glosow:42)
2011-08-11 20:57:10
cóż... pupcie ma zgrabną


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700