Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Proszę o główną koniecznie muszę skontaktować się z tą dziewczyną
RallyBizmoT  11-08-20, 20:07 Zgłoś
+ 1176 -
Dodano: 2011-08-20, 20:07:51   przez: RallyBizmoT
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1176  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Turyści w ataku.
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Niech ktoś mi powie
Ukryj komentarze(147)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
milykorus
    Ocena: 30 (glosow:34)
2011-08-20 21:03:00
podryw na wiocha.pl tego jeszcze nie grali

dawiddos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-29 00:39:02
sam se tera wioche robisz

WorekZiemniakow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-07 05:38:54
czytając komentarze poniżej wnioskuje ze Chechło jest wszędzie xD

poziom19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-05 20:45:01
a moze z nia gadal a teraz zaluje ,ze nie zaprosil jej gdzies na randke i chce to naprawic? wierzycie w milosc od 1 zobaczenia?

dr_uvex
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-08 04:27:54
i tak Ci nie da

elexen
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-05 02:30:30
pomozcie koledze :D

mydel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-02 19:16:09
LovelasiK ?? hehe

hondzia000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-31 19:32:04
A co, zarypała Ci portfel? :P

mateusz111_111
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-30 15:36:30
Powodzenia ;DDD

Samael666999666
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-08-30 14:50:34
trzeba było podejść do niej i zagadać. może teraz już nigdy więcej jej nie zobaczysz przez to, że jesteś tchórzem -.-

kawalarz12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 00:04:18
Buona fortuna,powodzenia i szczęścia!

paulina324
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-29 22:29:46
Powodzenia ! :D

gs1910
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-29 20:01:08
Pomysłowe,nie każdy by wpadł na takie coś:)

bubu1910
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-29 13:18:02
mogłeś z tą kukurynką pogadać, nie wiem czy zaimponujesz tak przez wioske xD Szczęścia :P

Emmeli
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 08:26:07
oby Ci sie udało ;]

fajerfoks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 02:27:19
Życie szczęścia kolo ale mogłeś zagadać [+]

amasas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 23:55:34
Mogłeś od razu zagadać, ale czemu nie dać+ i nie pomóc człowiekowi :)

mariusheq1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 22:15:39
chechło jest na śląsku - świerklaniec ; d

dawid475
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-28 18:44:28
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa chechło jest w Chrzanowie woj.małopolskie ;d

kissinge
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 22:31:43
Chechło jest w Trzebini ;)

Sopelek1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-10 12:33:37
Chechło jest obok Tarnowskich Gór i Miasteczka Śląskiego :-P (między Gliwicami a Strzelcami Opolskimi też :-P )

dj18xdeer
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-08-28 17:00:30
pewnie chce jej zapytac czy moze wstawic jej zdjecie na wioche xD

Hubson000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 11:59:36
Keles sa lepsze sposoby na zdobycie palek ;/

kasiocha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 11:47:11
fajne macie boisko:D

zihoooo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-28 04:01:54
dżony szeptem xd

sekux
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 00:17:27
hahaha, ze tez mod nie zna czegos takiego. za 2 tygodnie w szkole, EEEEEJ MOJA WIOCHA NA GLOWNEJ JEST!

kanga
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-28 00:03:18
"ale to już było i ... wróci więcej"

snoopy1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-27 23:48:01
Czikitaa a może podsłuchiwał jak gadała z kimś i np. rozmawiała o wiocha.pl ;d???

Karla.20
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-27 22:55:50
A nie pomyśleliście, że może właśnie chodzi o to dziecko, którym ona się opiekowała?

czikitaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-27 22:39:49
A nikt nie pomyślał, że z nią rozmawiał ? Napisał, że Ona czyta wiocha.pl więc niby skąd miałby to wiedzieć ? Trochę logiki . Powodzenia ! :)

whitelady
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-08-27 19:45:51
Normalnie żal, już nie miał gdzie umieścić tego ogłoszenia na coś takiego już bym wolała wybrać demotywatory bo są bardziej neutralne a nie wioche haha dobre.

Sylviaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-27 17:51:56
Powodzenia:)

GothicEye
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-08-27 15:06:53
Pomysł bardzo ciekawy i nie potrafię zrozumieć skąd te komentarze :/ Być może to jedyny sposób żeby ją znalazł... ja mu tego życzę

matthias
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-08-27 13:41:35
i tak Ci nie da..

uchools
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 13:25:52
to jest nowe chechło ?

cocoo
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-08-27 07:57:46
kurde a ja codziennie czytam ogłoszenia w metro, demotywatora i wiochę,czekam na smsa telefon czy wiadomość na facebooku ale nikt się o mnie nie upomina że mnie widział czy rozmawiał kurde

RTK17
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-08-27 07:50:01
Byś był jakimś Romeo z XXI w. to byś tam siedział dzien noc dzien noc wiosna lato jesien zima aż wkonu by znow sie tam pokazała a nie idziesz na łatwizne .-.- ..

gaaandzia
    Ocena: 15 (glosow:15)
2011-08-27 04:32:04
truuuudne sprawyy

Pimpek22
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-27 11:34:10
Teraz bije się po głowie i - dlaczegoo ja

Daro86
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-08-27 02:27:55
Trzeba było zagadać a nie liczysz na banany z kopca.

idepozapalki
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-27 01:03:45
Czy w tak proste i zwykłe sprawy jak podejście i odezwanie się do dziewczyny trzeba już mieszać takie portale ?

seduction
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-27 00:35:23
gościu pewnie setki razy w ciągu minuty odświeża odbiorczą :D

airad09
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-27 00:25:38
I pewnie teraz cała masa dziewczyn czytających wiocha.pl chce zaśmiecać temu panu skrzynke emailową ;p

Swill
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-08-27 00:14:30
Romantyczne :)

OooJapierdoleooO
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-27 00:02:20
Nie ogarniam O.o

tina69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-26 23:49:56
Ale Osrodków ,,Chechło'' w polsce moze byc duzo :D daj jakies podpowiedzi w jakim miescie itp...

Annakonda
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-26 23:41:02
Ty! A moze ona tez fejsbóka czyta? Daj i tam ogloszenie!

Wiesniakznetu
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-26 23:23:23
Ej co to ma być? Biuro obsługi klienta?

werooniika1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-26 22:53:54
Chechło? Jest taka nazwa? :D

koszka86
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-26 22:38:42
wstaw to na demotywatory i na komixxxy pl to może usłyszy twój apel

tato000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-26 22:13:58
paweł?

gostunio
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-26 21:52:24
paweł wiem że to ty ... ty desperacie

hools13
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-26 21:26:00
ty na komisariat idz znajda ci kogos ale do papy bedziesz musial wziasc hahaha

Pimpek22
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-26 21:20:34
czemu twierdzicie ze wstydził sie zagadać:) sama opiekowałam sie dzieckiem i na miejscu laski tez bym nie miała czasu na pogaduszki

Nexxx88
    Ocena: 13 (glosow:15)
2011-08-26 21:13:30
Misiek, nie płacz, kupię ci chechłacz

Gandi-Ganda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 03:03:57
hahhah pro ;D

tomash3003
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-08-26 20:44:46
życzę powodzenia...coś szczególnego:)... tylko wszystko psują osoby z pseudo-śmiałością i głupotą kamikadze, spermą zamiast mózgu i podejściem do wszystkiego co się rusza w stylu "ruchałbym"-to prymitywne...

NaprawimyTo
    Ocena: 1 (glosow:13)
2011-08-26 20:18:05
Chociaż jedną sprawę moglibyście potraktować poważnie. Skąd wiecie, że to nie jest prawda?. Jeśli zaginie komuś bliska osoba robi się wszystko, żeby móc ją odnaleźć. A internet przecież jest najlepszym sposobem, żeby opublikować taką sprawę. Życzę powodzenia i mam nadzieję, że wszystko będzie ok. :)

thepunisher92pl
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-08-26 20:16:05
wiesz co? tak to jest jak się nie ma odwagi żeby zagadać do ładnej dziewczyny, myślisz że jak do Ciebie napisze i się jeszcze raz spotkacie to nagle będziesz wiedział o czym z nią rozmawiać i jak rozmawiać? Dla mnie to po prostu kompromitacja, jeśli to przeczyta to na pewno nie przyjdzie bo to lipa

luanek
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-08-26 20:08:39
oj dajcie zielonego żeby chłop mógł sobie poruchać

MrSavaS
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-08-26 19:20:22
Pewnie dziecko zostawiła ;d

atemde
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-26 19:11:24
ale johny @ szeptem jej nie zwabisz :P

Skawnt
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-08-26 19:06:01
Niedługo na wiocha.pl będzie jak kiedyś w szkle kontaktowym, tzn.: Smsy od widzów: "Mamo jak idziesz do kuchni to zrób mi kanapki", bo komuś się dupska nie chce ruszyć...

Sara19qq
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-08-26 18:53:50
lub napisz do mnie na emaila sara1922@interia.pl

Sara19qq
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-08-26 18:52:37
PISAŁAM NA TWOJ ADRES EMAIL NIESTETY NIE DOTARŁA MOJA WIADOMOSC... I ZAŁOZYŁAM SPECJALNIE KONTO BY SIE DOWIEDZIEC CZEGO OCZEKUJESZ CO DO MOJEJ OSOBY :)

Vakoss
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-26 18:30:00
niech dziewczyna się nie wstydzi i napisze !! pozdro koles +1

zChliewu
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-08-26 18:28:25
wydaje mi się że łatwiej było podejść niż pisać to na wiocha pl ... chyba mam racje coooo

GizOD
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-26 18:14:19
Ah te naiwne kobiety:)

GizOD
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-26 18:15:44
O masz nie tu chciałem się podpisać.

zosiasamosia_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-26 20:08:42
Żenada....może autor wpisu chociaz pisać po polsku potrafi...w odróżnieniu od Waćpana

GizOD
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-26 23:31:38
Co?

GothicEye
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-27 15:02:51
Nie przejmuj się, to zosia samosia, wiesz... chciała podyskutować ale nikt nie wie o co chodzi :) a u mnie masz plus za: "O masz nie tu chciałem się podpisać. " :D

Tensorr
    Ocena: -20 (glosow:30)
2011-08-26 18:12:26
ZGWALCILEM JA W KRZAKACH NIE ODEZWIE SIE a dziecko zjadlem bo bylem glodny

Kaczuszka
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-08-27 09:31:25
Wiesz co? Brakuje mi słów. Ale powiem tylko - jesteś DEBILEM. Twój poziom intelektualny jest na dnie.

mateusz_stg
    Ocena: -4 (glosow:14)
2011-08-26 17:54:19
Wstawiający to jest idiotą bo bał się zagadać kretyn.

thepunisher92pl
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-08-26 19:44:07
dokładnie to samo pomyślałem, zero pewności siebie a później wstawiają takie rzeczy i liczą na to że się odezwie, a jak się odezwie to co? nagle już będą umieli zagadać? rzenada

wiochgerl
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-08-26 17:32:38
powodzenia !

g-umi
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-08-26 17:23:16
Lubię placki

malutkakasia
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-26 17:12:08
trzymam kciuki ;) daj znac czy sie odezwala ;) oj oj milosc od pierwszego spojrzenia ;)POWODZENIA

gasiak
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-26 17:08:16
a po co chcesz się z nią spotkać?

Esss
    Ocena: -7 (glosow:11)
2011-08-26 17:23:49
pewnie żeby zaliczyć =p

Mika31
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-26 17:01:59
ja mieszkam w chechle :))) (nowym ale chechle :))) )

WiochaDS
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-08-26 17:00:42
Ziomuś powodzenia te barany niżej mają naje.. także;D Powodzenia w szukaniu tajemniczej nie znajomej:)

m4rtynka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-26 16:47:04
i co odezwala sie?

effect6624
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-26 16:32:12
nie takie rzeczy sie dla głównej robi^^

kriss92
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-08-26 16:28:42
co za debil

metody
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-08-26 16:23:13
Siatka trochę za nisko i od razu wiocha.pl ?

qwertywoman
    Ocena: 14 (glosow:16)
2011-08-26 16:14:26
Taa, ci 'mądrzy' teraz piszą: 'kolejny, który nie potrafi podejść normalnie do dziewczyny i zagadać', a sami by nie podeszli i nie zagadali.

Danger_Girl
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-08-26 16:08:01
tak to jest, jak się bałeś podejść... minus.

saszaa
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-08-26 16:03:01
ktokolwiek widział ktokolwiek wie ;o

HorizonT
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-08-26 15:52:22
trzeba było od razu podbijać co Ty !?

abraxus
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-08-26 15:35:33
ŻENADA. A ludzie wierza w te brednie

dill91
    Ocena: -8 (glosow:16)
2011-08-26 15:31:27
i życze ci tego oby sie nie odezwała lamusie !

maaaakuus
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-26 15:17:02
ee .. TATA . ? !

Basileus_Jebaka
    Ocena: -2 (glosow:18)
2011-08-26 15:10:00
Ruchałbym.

Lcaseidefensis
    Ocena: 13 (glosow:13)
2011-08-26 15:02:46
miałem podobną sytuację wiesz co kazali mi zrobić? żebym następnym razem winterfreshem ją zamroził :D

Cynthiane
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-26 14:57:20
szansa : jeden do miliona , ale i tak życzę powodzenia ;)

AGUARES
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-08-26 14:56:31
CHECHŁO - ZDECHŁO

golew
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-08-26 16:41:51
Tak, tak, bo pan Mustaine to pewnie ma cały haremik lasek i jest tak odważny, ze głowa mała... :P Jak można się zachwycać stuka(muzyka w Twoim przypadku) i jednocześnie być tak nieromantycznym ?...

StJimmy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-26 22:53:57
Bo nie widzę nic romantycznego w takich "wyznaniach" na wiocha.pl. To nie jest strona do tego przeznaczona, poza tym chyba dużo romantyczniejsze (i z lepszym efektem) byłoby poszukać jej w realu :D Ale życzę powodzenia, mimo wszystko :D

StJimmy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-26 22:54:31
Mógłby np. wziąć przykład z Dariusza :D

golew
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-26 23:20:21
Spoko:D Nie oglądam za często TV, wiec musiałem się wujka Google zapytać o co chodzi z tym Dariuszem, no i jak mnie doprowadził do trudnych spraw, to miałem niezły ubaw:D Rzeczywiscie masz racje, ze wiocha.pl raczej do romantycznych nie należy, ale tak czy siak, życzmy szczęścia koledze :)

ensis
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-08-26 14:41:47
co to? portal randkowy?

kroli95
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-08-26 14:41:41
nie śmiejcie sie ciekawe jak wy bylibyście na jego miejscu... mam nadzieje że ona do ciebie napisze :)

jadziuniaxxl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-26 17:45:23
Nie tylko ona do niego napisze.Chłopak na pewno już opędza się od ofert gimnazjalistek podających się za tę jedyną.Podał adres:))))

sanitel
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-26 14:21:41
dziewczyna zgubiła dziecko dlatego wiocha powstała ;d

Bezzye
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-08-26 14:16:06
Boże... Nie rozumiem Ciebie... Była na boisku, dlaczego nie podszedłeś do niej i nie zagadałeś, tylko chcesz dziewczynę poderwać przez kabel?!

pati1727
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-08-26 14:16:06
ten administrator to niech sie puknie w łeb!!ten portal zszedł na psy.

plastelinho5
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-26 13:58:09
wg mnie to nie jest miejsce na takie rzeczy ale człowiek potrzebował pomocy a admin był na tyle wyrozumiały ze mu pomógł.....

tomash71
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-08-26 13:58:01
Pozostaje ci pamięciówki leszczu....

k615
    Ocena: 8 (glosow:16)
2011-08-26 13:51:41
I tak Ci nie da.

mycior
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-08-26 13:50:32
Dajcie wstydliwemu adminowi już spokój :D

Alkasyn87N
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-26 13:43:09
Tough luck.

Wioszka001
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-26 13:36:41
WTF?? Zerwane więzi??xD

Esss
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-08-26 13:35:33
Wstyydd... na jej miejscu bym się nie odezwała taki wstyd =D =D haha ,

Tensor
    Ocena: 6 (glosow:18)
2011-08-26 13:14:10
Ile zapłaciłeś administratorom?

moniskaciciek
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-08-26 13:10:11
Powodzenia, pomimo tego, że jesteś tchórzem i nie zagadałeś od razu! To smutne ale pewnie straciłeś szanse.

agravvka
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-08-26 13:08:47
Gdzie są teraz tacy romantycy;) No chyba, że coś zgubiła...

CadillacEscalade
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-08-26 13:08:31
Chlopie zmien maila teraz lepiej bbo juz spamu nie zadazysz kasowac, a wirusy napadna kilogramami :D haha a bedziesz pewnie otwieral kazda wiadomosc, ale wiocha :D

dontmakevillage
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-26 13:07:34
Ooo, chyba z moich stron autor jest :D ale niestety, ani tam nie byłam, a dziecmi się nie opiekuję.

vlad27
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-26 13:05:30
Było zagadywać od razu, teraz to już po ptokach

paulinaa904
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-26 13:03:00
uwazaj zeby teraz jakis zboczeniec do ciebie nie napisal

knyp162
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-26 13:01:46
Daj to na demotywatory tamten portal więcej osób przegląda :P

piotrbigaj
    Ocena: 15 (glosow:17)
2011-08-26 12:59:13
A co ci skradla? Serce czy portfel?

TeczowaMagia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-26 18:09:12
Serca by nie szukał.. takie czasy.. A może?

CadillacEscalade
    Ocena: 9 (glosow:15)
2011-08-26 12:54:21
A czy to ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie? Haha wiocha serwisem randkowym. Ale wiocha :D

colourneuter
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-26 12:50:29
powodzenia:)

Osa_11
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-26 12:48:32
Żeby mi się taka "Dziewczyna z boiska" kiedyś trafiła. *_*

vincvega
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-08-22 15:56:29
wrzuć anons na sexfotkę, może tam szybciej Cię znajdzie ;)

MAM.WYJEBANE
    Ocena: 17 (glosow:23)
2011-08-21 12:00:40
Trzeba bylo zagadac na boisku a nie teraz szukac na wiosce... -Mamo jak poznaliscie sie z tata? -No wiesz coreczko twoj ojciec wstydzil sie podejsc do mnie, a potem szukal mnie na wiocha.pl. Co za piekne wspomnienia....

Gaargod
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-21 11:19:38
Hmmm powodzenia ale wątpię żeby wstawienie czegoś takiego na wiochę ci pomogło...

Turbo-Pianka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-21 00:12:50
czym ? wrzuciłeś taką informację na wiocha.pl no naprawdę nadrobiłeś...;] pogorszy swój stan jeszcze bardziej.

mcmajkel
    Ocena: 4 (glosow:22)
2011-08-20 22:57:58
masz ode mnie minus i powodzenia życzę

jadziuniaxxl
    Ocena: -4 (glosow:26)
2011-08-20 22:57:42
Co to????????Biuro matrymonialne, czy co?????Niedługo zaczną wstawiać przedmioty na sprzedaż(tak przy okazji....).Wiocha zchodzi na psy......

Naraya
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-26 20:49:15
Ta, bo coraz więcej takich analfabetów się mnoży jak Ty. Wynocha z wiochy i do książek przed rozpoczęciem roku!!!

projekt54
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-08-20 22:27:04
Gratuluję ambicji :) Popieram...

wikfij
    Ocena: 4 (glosow:18)
2011-08-20 22:26:23
powodzenia! ;D tylko tego nie spierdziel ;)

bezdomna
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-08-20 22:21:47
powodzenia

mario6666
    Ocena: 13 (glosow:19)
2011-08-20 22:20:58
to jest dopiero wiocha hehehe

paulinkaa24
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-08-20 22:20:38
yy no może na złej stronie szukasz?

jigsaw
    Ocena: -15 (glosow:19)
2011-08-20 21:44:07
przepchaj rurę na boisku ;) +

milykorus
    Ocena: 30 (glosow:34)
2011-08-20 21:03:00
podryw na wiocha.pl tego jeszcze nie grali

ciarik91
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-08-20 20:57:52
idz tam jutro o tej samej porze ;D

wioochaa.d
    Ocena: -7 (glosow:13)
2011-08-20 20:57:12
Wakacyjna miłość życzę powodzenia

GAM9
    Ocena: 15 (glosow:17)
2011-08-20 20:43:24
powiedz o co chodzi dokładniej to Ci tą główną załatwimy :D

raion86
    Ocena: 2 (glosow:22)
2011-08-20 20:26:18
Gratuluję spóźnionego zapłonu, ale lepiej późno niż wcale. Życzę żebyś ją chłopie znalazł.

nissja123
    Ocena: -21 (glosow:39)
2011-08-20 20:17:04
zaruchać by się chciało, co?

Basileus_Jebaka
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-08-26 15:10:32
Ruchałbym.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600