Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gorgonzola  11-08-23, 00:41 Zgłoś
+ 152 -
Dodano: 2011-08-23, 00:41:04   przez: Gorgonzola
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 152  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wiara
  •  Wymuszenie
  •  Na jesienne chłody
  •  Doda, Duda i ...
Ukryj komentarze(53)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dianusia
    Ocena: 18 (glosow:20)
2012-09-16 11:14:47
To jest pomysłowe,a nie wiocha.Nie wiem co to robi na głównej.

dr.gumiak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 15:08:31
hahaha zajebisty pomysł :D

marcinekq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 09:49:50
fajne... a wiocha to Gorgonzola

Lisiczarnia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-09 04:57:49
Ja tylko czekam aż ktoś wymyśli czerninę wegetariańską i wełnę owczą z indyka.

i_tattoo_you
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-02 17:56:40
Brałabym duszka w panterkę :)

marta210877
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-01 16:34:08
zajefajne,wiochy nie ma!

Chemiczna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-25 18:11:15
komentarz usunięty przez moderatora

greeneye
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-24 20:30:22
Przynajmniej nie świecą gołą dupą.

SandreWiktore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 18:06:30
dokładnie, poza tym laski się dobrze bawią, to nie wiocha!

emkazet4
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-21 20:40:41
hehehehehe dobre :)

D4M3K
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-19 16:34:59
No ale przynajmniej dzióbka nie ma :P

RobiBobi
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-18 17:11:01
hahahhaha:P 10 za poczucie humoru :D

mokute
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-18 08:54:36
A dlaczego nie, nolifie? Wyłącz ten komputer, bo nie wynika z tego ani nic śmiesznego, ani tym bardziej pożytecznego...

eaoden
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-18 00:20:14
komentarz usunięty przez użytkownika

idj95
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-17 21:15:47
Sexy duszki XD

jajebezajetejuz
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-09-17 21:09:39
Przecież to żadna wiocha. Ludzie mają poczucie humoru i dobrze się bawią ... I nie widzę powodów, dla których to zdjęcie jest na głównej.

mak20
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-17 19:27:23
A ja za to nie rozumiem tego tepego komentarza.... gdzie tu wiocha??

CleoCleo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-17 18:54:11
Fajne. :D

tomektoldi
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-17 13:38:43
ku klux klan ,.: :-)

tomi2000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-16 22:03:34
Czy Was po...ało? Przecież to jest nawet śmieszne

yoyyoy1605
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-16 21:48:33
e to 100 razy lepsze od dziubków i sweettaśnych dziuńków:P

gerwazy192
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-16 21:26:55
Może to młode niewyżyte z krajów arabskich

sarni88
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-09-16 21:08:20
jaka wiocha! switna fotka;) ludzie po co zasmiecacie ta strone zdjeciami, ktore nie sa wiesniackie, byle by na siłe.... mi sie podoba;)

sarni88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-16 21:06:31
jaka wiocha! switna fotka;) ludzie po co zasmiecacie ta strone zdjeciami, ktore nie sa wiesniackie, byle by na siłe.... mi sie podoba;)

mcpeter11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-16 20:47:11
arabskie piękności :)

szulcik
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-09-16 19:32:36
zajebista fotka !! genialna :) wiocha ?? nie widzę ..

PancerneSerce
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-16 19:02:06
Fotka wymiata!!!! ;D

Sabunia00
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-16 19:00:37
Wakacje z duchami;)

dwoistosc88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-16 18:14:12
Ale pomysł zajebisty!!! Wiocha dla wstawiającego! (ja to bym jeszcze na plaże tak wyszła)

mielonozaur
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-16 18:00:22
>>> Dawaj jeszcze jedno.Mrugnęłam oczami ;-)

drLOUBITCH
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-16 16:31:33
Oplułem monitor ze śmiechu.

WuCePIKER
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-16 15:22:50
Niech to opatentują i będą zbijać miliony na strojach kąpielowych dla duszków.

Asteroth
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-09-16 15:06:22
To nie wiocha. To arabska moda plazowa

ogarnijto
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-16 14:47:27
poczucie humoru to nie wiocha

wieszjak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-16 14:10:46
ku klux klan?

Lemoniadka112
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-16 13:45:08
Hahah ; D

metinxd1996
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-16 13:32:36
ku klux klan ?

luzny
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-09-16 13:24:00
skad wiece ze to dziewczyny wgl sa? :d ja tam sie uśmiałem i wiochy nie widze :)

inkognito17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-16 13:18:38
hotel alibaba palace egipt hurgada

uweuweuwe
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-16 13:17:22
wakacje z duchami

klisza08
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-09-16 13:10:20
poziom Admina i wrzucajacego ten absurd-zdemaskowany.Obaj sa zalosnymi prymitywami bez poczucia humoru!MINUS !MINUS! MINUS!

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-09-16 12:41:12
Bo zdjęcie wyraża pewien przekaz, ironię, dystans ;)

musashimaru
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-09-16 12:32:17
Bardzo fajny pomysł na zdjęciu, a autor tej ,,wiochy" pierdzieli jak potłuczony. Żal.

skunks21
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-16 12:18:11
Debil co wrzucał to na wiochę to debil

ugryze-cie-w-noge
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-09-16 12:09:13
Ej, przecież to jest śmieszne :D autorze wiochy, troszkę dystansu :)

bgm30
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-09-16 11:51:35
Kurcze niedługo to się już powygłupiać nie będzie wolno zęby na wiochę nie trafić, masakra .....

Rybcia123456
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-16 11:47:47
Buuuu!Hehe;)

Emalqa
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-16 11:30:35
ciekawe co matka powiedziała na dziury w prześcieradłach

normi
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-09-16 11:29:12
"patrzcie dziewczyny, takie jesteście fajne jak robicie sobie półnagie zdjęcia" tak odebrałem tą fotę

pikowanadama
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-16 11:15:21
muzulmanskie wybory miss bikini

dianusia
    Ocena: 18 (glosow:20)
2012-09-16 11:14:47
To jest pomysłowe,a nie wiocha.Nie wiem co to robi na głównej.

Setsuna
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-08-23 09:11:17
Zajebista fotka, bardzo pomysłowa :D

tixjo
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-08-23 06:15:48
Po prostu dobrze spędzały czas na zabawie, a nie siedząc przed PC całymi dniami... One się nie martwią czy tu trafią po prostu żyją chwilą... która autorowi ucieka sekunda za sekundą przy siedzeniu przed PC i szukaniu fotek na wiochę, żeby się samemu dowartościować...

crazybucek
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-08-23 01:06:48
Poprostu wiedziały, że trafią na wiocha.pl i się zakryły! ;]


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500