Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie lubsz tego pedała? łapka do góry
lodzia  11-08-25, 14:44 Zgłoś
+ 2896 -
Dodano: 2011-08-25, 14:44:42   przez: lodzia
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 2896  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  Nietoperze
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
Ukryj komentarze(92)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
piotrbigaj
    Ocena: 23 (glosow:33)
2011-08-25 14:54:36
Minus, za żebranie o punkty.

Metaloid
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-11 23:44:00
,,DAJ KAMIENIA" :D

AaiperWiocha
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-27 18:26:52
Brzydziłbym siętam mu wsadzić.Jeszcze mi zje lub połknie ;D

Nexxx88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-20 19:10:36
Kiedy administratorzy zrobią z tym porządek . I znów ten sam opis pod zdjęciem: nie lubisz pedała łapka w górę... Wiocha na maxa, ale w osobie lodzi, która założe się ma mokro na widok każdej jego fotki.

KingofBlend
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-20 10:16:01
jaki zdziwiony, ze na główną trafił

mebtoom
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-13 21:19:16
ja sie zapytam kto to kur**wa jest ??

PPMan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-08 19:37:30
Worek treningowy ;d

irrco
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-06 20:34:17
ruchałbym! ^^

dominik-lis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 13:32:10
....ale jaki zdziwiony xD

Montechristo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-05 19:24:01
Nie lubię go. Ale możecie pisać co chcecie, ale jego to gówno obchodzi, on ma więcej kasy niż my wszyscy tutaj więc może być i lalką z otworem :P

dorota885
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-04 14:37:57
NIE ruchałabym ;//

xkamix
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-03 22:09:00
Brzydził bym sie tam włożyć XD

Dejdameja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-03 16:34:03
On ma kobieca urode, powinien sie ogarnac a nie tym szczycic!!

gajdus
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-02 23:16:11
ja bym mu nasral by mial lepszy głos

WiesniaraWiejska
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-02 20:08:10
Pewnie fanki zakupią coś takiego !; D

Lysy666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-02 19:16:10
boze areszcie wiem co kupowac znajomym na prezenty !! tak dalej :)

kichuvi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-02 16:40:50
mysle wejde na wioche cos normalnego bedzie a tu i tak dopchaja sie dzieci neo szukajacych lapek w gore;/ 5 lat temu jak zalozylem neta bylo znacznie mniej idiotow w tym srodowisku;/

pigbull
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-02 08:15:33
zebraj na kolanach dostaniesz wiecej lapek w gore,zalosne blagac o plusy,wiocha dla ciebie lodziaro,na nk fb i innych gownach pewnie tez blagasz o plusiki czy obciagasz za dobre komenty?? zal

mothers444dawid
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-01 21:44:20
też chce takiego Manekina chętnie bym mu powpychał co nieco do buzi :)

ChocoFreak
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-01 21:33:40
ta... latwy sposob na duzo punktow.

myszuniaxd-p
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-01 20:37:58
Nikt nie każe nikomu lubić J.B. Ja sama go nie lubię. ale ludzie przecież wy go nie znacie!!! Wygląda jak wygląda. Ale przynajmniej ma swój styl i się go nie wstydzi. Zazdrościcie mu?

klaudi2020
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-01 20:32:15
Też nie lubię J.B ale mam po prostu go olewam ! To też normalny człowiek jak każdy ! Według mnie to dziecinne + jeszcze daj łapkę do góry (tani i łatwy sposób na zdobycie głosów) dla dzieci !

sebo_160896
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-01 19:43:20
sam jesteś pedał!!!!!!!!!! zazdrościsz mu

BeauIshii
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-01 19:18:11
Justin czy homoseksualista... Ta lalka mnie przeraża...

karoryna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-01 19:05:40
Słaba wiocha, i żenujący opis zdjęcia. Ps. Z tego co wszyscy wiemy, on nie jest "pedałem" ;] MINUUUUUS !!

xxwisienkax
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-01 18:31:47
Ja nie lubię Justina. Nie słucham go bo zwyczajnie nie podoba mi się jego głos i to co tworzy. Ale to , że ktoś go lubi nie powinno nikogo obchodzić, to jego sprawa ! Pozdro! ~wiśnia

agnees
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-01 16:20:38
Już jutro w pokoju Twojej siostry :)

myszuniaxd-p
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-09-01 14:56:21
co za zenada?!! jak mozna nienawidzic osobie o ktorej nie ma sie zielonego pojecia?? i jeszcze ten naglowek oczerniajacy homoseksualistow. brak slow...

longcock
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-01 14:48:25
kto bedzie zapinal meska lalke w ryja? pedaly fajki w gore

krzysjarzyna1
    Ocena: 13 (glosow:13)
2011-09-01 12:46:49
Słaba wiocha i żebranie o włosy = minus

izobara
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-09-01 11:04:18
Chciałam napisać, że z dniem 1 września dzieci przestaną wklejać głupoty na wiocha.pl. Wchodzę na profil lodzi i widzę w rubryce wiek 27 lat. Do teraz się z szoku otrząsnąć nie mogę.

PokazMito
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-09-01 10:59:56
"Daj łapkę w górę" Kolejny sposób na załapanie dobrych głosów... Brak mi słów...

Taka-inna
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-09-01 10:36:19
żal mi się! to że go nie lubisz nie znaczy że masz takie coś na Wiocha.pl wstawiać zachowujesz się jak małe dziecko!:/ nienawidzę takich ludzi jak ty ! nie lubisz go to go olej i już!

Nathan_66
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-09-01 10:25:19
Ja , Rozumiem Ze Można Go Nie Lubić , Ale Żeby Aż Tak ? Żal Mi Was .. . Ludzie , Nie Podoba Wam Się Jego Głos I Wgl , To Go Olejcie A Nie , Ja Pier.dole . . . - . -

rokoloko
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-09-01 07:59:54
to taki gest dla gejów co by ulubionego "chopczyka" zawsze mieli pod ręką w gotowości.

p0ncz
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-09-01 07:53:17
"Znasz go osobiście, że tak nienawidzisz ?" - co za kwas, jakimiz wielkimi ciotami sa dzisiaj faceci......

elmatt17
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-09-01 01:27:12
wszystko dla klientów. ;) A co do opisu to lodzia przesadziłaś.nic więcej nie opłaca się pisać.

claires
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-08-31 23:31:17
Dodał Biebera i główna gotowa .

rokkokko
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-08-31 22:34:11
taaa dałem to ze 2 miesiące temu to odrzuciliście....

golew
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-09-01 11:07:20
no widzisz jak ten portal schodzi na psy?... Kiedyś takie rzeczy odrzucali...

Carly2011
    Ocena: 10 (glosow:22)
2011-08-31 22:20:22
Żal mi Was. nie jestem jego fanką i skoro wy też nie to nie słuchajcie jego muzyki i tyle, a nie że wyzywacie go i poniżacie. Już widzę jak mnie minusujecie, ale trudno :P To moje zdanie. a to, czy jest pedałem czy nie to nie wasza sprawa i gówno wam do tego. Pozdrawiam :)

wandern
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-02 22:31:12
Aż się zalogowałem,aby Cię poprzeć ;)

grog
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-08-31 22:10:42
Festiwal nienawisci do faceta, ktoremu sie powiodlo... Lodzia, lepiej idz zrobic lodzia

skurwol112
    Ocena: 7 (glosow:19)
2011-08-31 20:57:42
"Łapka do góry" - co za denne hasełko.

Piczo
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-31 20:24:55
takiego g*wna to nikt by nie chciał xD

V-Tom
    Ocena: 11 (glosow:17)
2011-08-31 20:00:51
A moze tak ... Nie lubisz tego pedała to nie pisz o nim i nie wstawiaj jego fot.

drLOUBITCH
    Ocena: 8 (glosow:16)
2011-08-31 19:33:30
Ten gadżet skonstruowano z myślą o fankach, czy raczej o fanach Biebera?

RoseDawson
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-08-31 21:11:35
O antyfanach rzekomo, żeby z czystym sumieniem mogli robić to na co mają ochotę

asasi1357
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-08-31 19:12:08
Lodzia wspaniałe oby było takich więcej.

grog
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-31 22:12:26
wiecej facetow do dymania? Lubisz to?

chuda3333
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-08-31 19:05:24
Bieber- sposób na główną

bozenka9996
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-08-31 18:34:22
nie moge sie nacieszyc;p

NaprawimyTo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-31 18:00:18
hahahaha. ;D ale Justin ma anty fanów. :D

zo.mo
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-08-31 16:52:08
hehe w koncu we wlasciwej roli.

McAron
    Ocena: -1 (glosow:15)
2011-08-31 16:44:59
To że się lubi czyjegoś image, stylu bycia, muzyki itp. nie znaczy że nie należy takiej osoby szanować. Tym bardziej że w jego przypadku jest on jedynie produktem showbiznesu. Jest maszyną do zarabiania pieniędzy dla innych. Jego styl, muzyka i cała reszta jest mu narzucona przez innych ludzi.Myślci

Darcy
    Ocena: 7 (glosow:27)
2011-08-31 15:52:14
To już nudne i żałosne... Znasz go osobiście, że tak nienawidzisz ? Nie łapie psychiki dzisiejszych nastolatków..

aniulapoziomka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-31 15:50:15
Nie nabijaj.! :/ gdyby nie to na dole by był + a tak to jest - :/

NaciaAngel92
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-08-31 15:48:14
powinien miec bardziej poobijany ryj xD

X-Nasty
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-08-31 15:46:37
Fuck you bieber!;]

nana97
    Ocena: -9 (glosow:9)
2011-08-31 15:44:47
ta rozwalona mordka na oścież to trochę osobliwie wygląda... nie mogli mu zrobić zamkniętych ust???

astrum6
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-01 23:54:45
ale ty tępa jestes

gienekpasiut10
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-31 15:35:21
wsadze ci moje skarpetki do gęby , to się przewrócisz !

malpa007
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-08-31 14:58:39
fuck Bieber ;)))

ironiatubyla
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-08-31 14:58:21
najlepszy sposób na nabicie sobie punktów. Idę w sieci poszukać coś o nim:)

uitNL
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-08-31 14:46:34
a dlaczego pedale? obrażasz ludzi homoseksualnych zrównując ich z tym całym Bieberem!

anka_zaciesz1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-31 14:41:58
Lorita zrobie to samo.;D:D hah ;D

Lorita
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-31 14:36:17
Muszę to kupić, to mu wepchnę skarpetki brata :D

tuskomatol
    Ocena: -13 (glosow:25)
2011-08-31 14:26:03
Odwalcie się od Biebera to bardzo fajny gość...

kirer2
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-09-01 07:06:02
"bardzo fajny...."

kirer2
    Ocena: 5 (glosow:13)
2011-08-31 14:20:47
teraz każdy może dosłownie go "je*ać"

golew
    Ocena: 6 (glosow:20)
2011-08-31 14:17:52
Kurde, jego "muzyka" to porażka, fakt, ale w show biznesie są jeszcze gorsze rzeczy! Lodzia - Zrobił Ci coś?! Ludzie ile jeszcze wałkowania tematu o nim?! Stworzenie kolejnej wiochy o nim to wiocha sama w sobie! Z resztą co by te wszystkie dwunastoletnie dziewczynki bez niego zrobiły?

MaszkaroooTy69
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-31 13:46:11
a gdzie Strażniczka teksasu???tu też jest męczony biberek twój idol.

Lethian
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-08-31 12:45:03
Za głupie żebranie o plusy, daje ci minus beybe ;)

donmatelio
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-08-31 12:36:59
Ja daje lapke w dol ta ten tekst "Nie lubsz tego pedała? łapka do góry" zrobie 1 fote na wioche jak ludzie uprawiaja sex i napisze jak lubisz sie pie*rzyc to daj lapke w gore ... zenada ;***

dziad90
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-08-31 12:27:45
żenada. Masz jakiś kompleks?

odbytszatana
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-08-31 12:18:47
jak NIE LUBIMY to raczej ŁAPA W DÓŁ LOGICZNE NIE??

superpig
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-08-31 12:18:26
nudne juz jest to wszystko co związane z bieberem i hejtowaniem go

jebbnijsiewleb
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-08-31 12:16:16
ludzie, wszędzie musicie go pchać?? nie wystarczy że jest na każdje stronie na którą się wejdzie to jeszcze na wiocha? porażka.

malutkakasia
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-08-31 12:13:46
juz nawet gumowe lalki z niego robiä??? przesada!

enocoty
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-08-31 11:55:31
a ja całkowicie nie rozumiem z jakiego powodu go nienawidzicie. jak można nienawidzić kogoś kogo się nie zna ? kogo się nawet na oczy nie widziało ? czysta zazdrość...

NaTmSs
    Ocena: -11 (glosow:13)
2011-08-31 11:54:42
Przyznam za nim nie przepadam ale nic do niego nie mam...Bomi nic nie zrobił i tobie tak samo czopie! Co zadzdrościsz że nie masz takiego chłopaka???

szymek19
    Ocena: 10 (glosow:18)
2011-08-31 11:46:19
'lodzia' jesteś żałosna ;]

bllalala
    Ocena: 18 (glosow:22)
2011-08-31 11:41:25
Przykro mi, ale większa wiochą jest twój tekst: "Nie lubsz tego pedała? łapka do góry". Nie lubię go, ale łapka leci w dół.

McAron
    Ocena: 13 (glosow:17)
2011-08-31 11:51:00
wszedłem w komentarze z myślą napisania dokładnie tego samego. Zdjęcie jest wiochą i zasługuje na + ale opis to chamska zagrywka i dlatego jeden w dół

pojebek09
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-08-31 11:40:28
kolejne o Bieber'ku. Co zrobić by być na głównej? Zrobić z siebie prostaka i obrażać tych których się w ogóle nie zna. 90% z Was nie lubi tego dzieciaka bo koledzy też go nie lubią. Dobrze, że wrzesień za pasem to do szkoły pójdziecie i spokój będzie.

barteq98
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-08-25 15:04:57
Ciebie mi żal;]pigbull bardzo dobrze napisał

pigbull
    Ocena: 13 (glosow:31)
2011-08-25 15:01:57
wiocha dla ciebie lodziaro,wklejasz wszystko co znajdziesz??chcesz byc na glownej??to zamiesc linki do swoich profili,przegladniemy zdjecia i bedziesz na glownej buraku wiejski,bieber pedal ale zebranie o punkty??na ulice obciagac zulom lodziaro

lodzia
    Ocena: -35 (glosow:41)
2011-08-25 15:03:13
żal mi cię

lodzia
    Ocena: -32 (glosow:40)
2011-08-25 15:04:23
-153 żal zaszdrosny sukinsyn

szczera_Agusia
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-08-31 16:24:59
Lodziu to nam wszystkim jest ciebie żal...pigbull ma rację.

piotrbigaj
    Ocena: 23 (glosow:33)
2011-08-25 14:54:36
Minus, za żebranie o punkty.

lodzia
    Ocena: -41 (glosow:43)
2011-08-25 15:02:18
żal mi was

barteq98
    Ocena: 5 (glosow:21)
2011-08-25 14:50:40
ludzie nie mają co wstawiać na wioche to zrobią wszystko by dostać się na główną również nienawidze pedała ale zielonego nie dam


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400