Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
vincvega  11-09-02, 16:31 Zgłoś
+ 520 -
Dodano: 2011-09-02, 16:31:55   przez: vincvega
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 520  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Hakuna Matata...
  •  Bez komentarza
  •  Nietoperze
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
SzopSzwacz
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-10-03 22:51:35
Wiem. Dzięki ;)

Wiesniakznetu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-07 14:55:04
zoofilia....fuuuuuuuuj!!

PieknaNieznajoma
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-06 23:05:21
Ciekawe czy jej minete zrobił .;d

wieszjak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-06 22:39:18
jest tak paskudna że nikt jej nie chce więc się szopem zadowala

yulbeano
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-04 21:01:18
Szop sracz

creed1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-04 13:06:15
to się nazywa dopiero "dziki" lub "zwierzęcy" sex ;)

vipersq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-04 03:04:39
no to szop pojechał!!!!!! sorry ale nie ogarniam kto trzyma szopa w domu, królika, szczura, mysz, psa, kota ale kór... szopa? szop jej morde lizał..........

liquidos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-03 23:52:23
o kurva...ale pocisck...Nie myslalem,ze ja znasz

snake81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-03 23:48:44
1:0 dla szopa

szekla
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-03 23:03:06
oblesne !

poziom19
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-03 22:57:28
ten zwierzak tylko mysli ,zeby polizac ci ryj... bo ma czulszy wiech od ciebie i czuje smrod z twojej mordy .. nie mysl ,ze cie kocha i chce bzykac. a jak cie bzyknie to dlatego ,ze masz dziure a dla niego to ie wazne czy wali swinie owce ,szopa czy taka krowe jak y.

IDontThinkSo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-03 21:27:28
takie tam . z szopem.

Katrina505
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-03 20:42:50
Dziewczyno, nie uciekł Ci czasem szop? Bo ostatnio jednego na podwórku miałam ...

maja1-1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-03 20:41:55
Miłość jest ślepa....

ryba1991
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-03 17:59:47
tak jak jest ''pies Ci mordę lizał'' to teraz będzie ''szop Ci mordę lizał''

paullla17
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-03 17:56:14
szopy są fajne :D

SzopSzwacz
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-10-03 22:51:35
Wiem. Dzięki ;)

przemo160
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-03 17:03:31
lubi byc prana xd

BoskiEnrike
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-03 16:15:26
Oj tam ;) Ruchałby...

vipersq
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-04 03:05:29
szopa????

jarek-kobieta
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-03 15:38:49
Znalazła sobie męża, który będzie jej prał! ^ ^

jawcio
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-03 15:26:49
przeciez to Hermiona :)

tomekkopik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-03 13:36:08
przecież to Pracz Szop Pracz ...

BatNaWas
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-04 14:41:20
teraz to nawet sex szop

laurka31
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-03 12:04:24
coś jej się poryło:/

elektrownik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-03 11:47:08
Zboczenie, level: expert

Smerfetuti
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-02 19:48:54
Nie ogarniam... Ale brawa za podpis

carriebradshow
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-02 19:02:17
Kiedy facet zawodzi......:)

tuskotronic
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-02 17:25:26
Zoofilia...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400