Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Manta1992  11-09-07, 18:52 Zgłoś
+ 670 -
Dodano: 2011-09-07, 18:52:45   przez: Manta1992
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 670  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Doda, Duda i ...
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
Ukryj komentarze(122)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Marcus312
    Ocena: 12 (glosow:14)
2011-10-13 12:58:03
Jak rozpoznać Wiochę? Jeśli panna robi coś głupiego i jest brzydka uznajemy to za Wiochę. Jeśli panna robi coś głupiego ale jest ładna, no to nie ma Wiochy. Czyż nie tak większość osób ocenia? ;)

jacdom1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-16 22:48:13
Krótko- świetna dupcia i sliczna

mircus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 21:50:54
komentarz usunięty przez moderatora

shpack
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-02 17:57:45
jaka wiocha? ladna dziewczyna i tyle. I o jakim szacunku mowisz swietojebliwcu?

as123456789
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-21 21:41:22
ale ładna to ona jest...

matezz1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 01:41:17
Czy tylko ja widzę waginę tam na ścianie na obrazie nad nią?

wieszjak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 17:40:27
mnie ona się osobiście podoba

driver8303
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-30 11:28:10
jesli kobiety same sie nie szanuja to niech od facetow tez tego nie wymagaja!!!!!!!!!!!!!!

Manta1992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-24 20:17:11
Ciekawe czy by sie ktos tak cieszył jak by to była jego laska :)

menel13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-18 15:15:51
po wstawieniu była pamieciówka??

alvaez
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 20:04:35
oj tam, oj tam...

bigos01021980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 21:46:37
właśnie oj tam,oj tam

DreamPrincess
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-16 20:09:45
Czemu Ona tak śliczna?! A ja?! Wrrr !!! :)

matteus1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-16 13:11:27
Czemu ''0 szacunku'' ? Jak chłopak wystawia zdjęcia klaty to jest szacunek ? . Ma co pokazać to może . Znając życie wystawiła to jakaś zakompleksiona dziewczyna która by chciała tak wyglądać ...

jankesowesny
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-15 22:54:46
nastepny niekumaty wiochowicz bezmyślnie psujący ideę powstania tej strony. gdzie tu jest wiocha????? nie mogę sie dopatrzeć. nawet przyjrzałem się jej piętom, ale wcale nie są brudne czy odbarwione. weź, lepiej zajmij się nauką.

snikers1718
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-15 22:20:19
sexy laseczka

tyci33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-15 20:58:31
no zarąbista laseczka chetnie na takiej by poleżał i nie tylko hehe

heerind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-15 18:33:39
Jak u wielu osób moje zdanie jest oczywiste, albo jesteś odmóżdżonym pasztetem, którego nikt nie chce co najwyżej bardzo pijani goście na imprezie, albo typem, który nienawidzi kobiet z jakiegoś powodu, choć skłaniam się ku temu pierwszemu.Nieznacznie od tego uznanie tego za wioche jest absurdalne

heerind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-15 18:36:38
Ps.Nie zlukałem że to kobieta...no to tym bardziej moje zdanie jest jednoznaczne

Muchacho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-15 15:52:56
Zazdrość zjada wstawiającego... Ot co! Dziewczyna Super! Zdjęcie również!

wojtek86kic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-15 09:13:38
bez kitu niezła dupa

China
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-15 08:18:15
Pirdolić szacunek, ruchanko się liczy i ona o tym doskonale wie!

PaQQs
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-15 01:32:28
dziewczyny, przestańce już dodawać na wioche takich zdięć przez swoją głupią zazdrość !

witcher85pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-15 00:59:43
dobrze ze pokoj nie rozowy...a fotka nie powinna tu byc

adanioo22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-14 21:03:09
Oj tam wiocha. Kazdy by chcial miec taka "otwarta" kolezanke. :)Byloby o czym "rozmawiac" na przerwach itp. :D

racer85ks
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-14 20:40:04
Banda malolatow i koniowalow! przeciez to sliczna dziewczyna i gdzie tu wiocha ja sie pytam ?!

Metju87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-14 20:54:05
W tym, że wstawiła to do s ieci -.- widać co ma do zaoferowania... i nic poza tym

malwa88888
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-14 20:14:02
komentarz usunięty przez użytkownika

gerard123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-14 18:14:31
ale co ?

de4dm4u
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-14 17:20:26
moze to dziwnie zabrzmi ale niech wysle fote do jakiejs gazetki z modelkami bo sie nadaje :) ale wystawianie takiej fotki na fotka.pl jest wiocha...

zozoleq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-14 17:17:44
ładny ma pokój

livemedkarollo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-14 17:06:55
żadna wiocha szmalu jak się patrzy

jurczak92
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-14 17:04:45
Więcej nagości niż na tym zdjęciu jest w programie Top Model.Mogła by się sprawdzić jako fotomodelka jak np.Joanna Krupa.

grubylba
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-14 16:36:04
ladna:D niepotrzebnie na wiocha...

krytykancik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-14 15:51:29
niezle ale po co ta poza typowo 1no znaczna

michaelboro
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-14 15:42:12
ale dupeczka ...

canabikzmc
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-14 15:39:34
wiochą jest ten ręcznik na ścianie

Wojtas81
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-14 14:18:42
nieźle się sunia pręży

czyz89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-14 14:13:19
ruchałbym

kubaems
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-14 14:04:34
Ona jest śliczna!

RafixP
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-14 13:46:10
ladniutka buzia i pupcia ;]

fan626
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-14 12:33:33
Jest śliczna. Ty Manta pokaż swoją gębę może trafisz na główną.

volt28
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-14 10:39:41
Ewidentnie autorka ma problemy z samoocena :( szkoda. A wiochy nie widać za to widać ze większość użytkowników to zakompleksione, siedzące w domu potwory

Mike_83
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-14 10:26:07
Ruchałbym!

kamil123452
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-14 09:52:34
Achhh te nastolatki (;

milus86ukf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-14 09:32:37
Masz rację kolego:D hehe

milus86ukf
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-14 09:31:00
Ej Manta1992 podrzuć na nią namiar;)

zonazwisa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-14 09:27:23
ej...pamiętacie tego gościa w dresie z Panią policjant-zagadka rozwikłana: zrobił sobie dres z pościeli

cube
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-14 09:27:10
Ruchałbym!

tomek20953
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-14 09:04:13
mam apel do autora: podrzuć link do profilu:)

Bluematt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-14 00:54:31
Nawet strzałka na ścianie jest wskazująca gdzie się kierować :D

nickson
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-14 00:37:10
Ma czyste stopy. Nie ma wiochy

bettyboo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-14 00:27:34
Jest fajna... Czego jej zazdrościsz?

wolf44
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-14 00:07:48
Fajna nie ma co się przyczepić.

rookie13
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-13 23:22:49
kutas swędzi ma ktoś numer bym za ruchał :D

szczeryham
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-13 23:00:06
Za prawdę powiadam Wam,że Manta1992 nie zazna Królestwa Niebieskiego. Za to dziewczę z fotografii jak najbardziej.

owczar13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 22:56:23
generalnie to jest całkiem klawa :)

Adik666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 22:30:41
jest świetna!!!!

h4cker
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-13 22:15:25
Trochę chude dupsko ale jak dla mnie ok :) fajna dupeczka nie ma co :)

lolo88888888
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-13 22:12:05
no no no dobra sucz

Bez_imienna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-13 22:11:33
ładna ;) trochę przesadziła,ale jest na co popatrzeć :P

dosluchania
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-13 22:07:04
dla mnie to żadna wiocha, jest zajefajna i ta pupcia, to lubię

TheDarkSide
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-13 22:00:18
Jeśli ma co pokazać niech pokazuje. Fotka nie jest wulgarna i nie pokazuje zbyt dużo. Jak dla mnie is ok.

endriu1233
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 21:35:07
jakie 0 szacunku ona pokazała mniej niż większość tych gwiazdek telewizji

szpynda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 21:11:34
Cud, miód i palce lizać.

banbor42
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-13 20:48:47
Cudowna kobieta zakompleksione albo moherowe świry

sebastien83
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-13 20:43:12
zazdrość ludzka nie zna granic. Manta już wiadomo, że nawet wyglądem nie możesz jej dorównać ponieważ Ty nawet zdjęcia nie potrafisz sobie zrobić a co już mówić o tym że ktoś ma to zrobić ... pewnie by od razu uciekł od paszteta:)

Djluzak
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-13 20:22:57
albo tak,zakompleksiona z nieogolonymi pachami wrzuca taką panne na wioche by sie dowartościować jak ją ludzie zjadą,a tu lipa..

Djluzak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-13 20:20:50
kolejny zawiedziony pajacyk wrzuca swoja byłą albo kolejny odrzucony goguś mści się za to że go nie chciała..żenada..

mixja2
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-10-13 20:20:27
ladna ladna..... ale zalosne jest to ze robia sobi ludzie takie zdjecia i wrzucaja do neta....

czarnulka87_21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 19:51:04
ładna dziewczyna tylko szkoda że to rozbierana fotka...czy już naprawdę nie ma żadnych rzeczy które pozostają między partnerami...???Szkoda

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 19:48:40
Przynajmniej ma porządek w pokoiku i wszystkie dodatki, oraz ściany w przepięknym kolorze niebieskim.

Vedat
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-13 19:40:12
Nie, nie. Tutaj się mylisz autorko. Ty masz do niej zero szacunku, a Ona przejmuje się tym w stopniu zerowym. Różnica poza tym jest taka że Ona eksponuje ładne, seksowne ciałko, uśmiechając się przy tym wesoło, a Ty narzekasz, narzekasz, krytykujesz, marudzisz...

wiesniak39
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-13 19:32:28
Kolejna zakompleksiona pinda wstawia zdjęcie fajne laski na wioche... To jest dopiero wioch!!!

Diegox
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-13 19:22:24
Jak by taka mnie co rano budziła to Ja bym wstawał :D choć wolał bym z taką poleżeć

Kontrowersyjna17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-13 19:18:37
A na ścianie obrazek Maryi zawsze dziewicy :D

croatia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-13 19:16:42
może i nie lubię takich fotek bo sama jestem dziewczyną, ale na nią to aż miło popatrzeć jest suuuuper

klon1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 19:37:42
Właśnie i może wytłumaczysz dlaczego takie zdjęcie trafia na wiochę? Nawet bałaganu nie ma w pokoju???

siekierka7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 19:13:45
zazdrościcie bo dziewczyna jest ładna i ma co pokazać...

yogi666pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 19:05:58
ma warunki...

ziombel1990
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 18:43:20
czy to nie sexy policjantka z 2 stron wcześniej ??

banan19876
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 18:19:53
Może, ona do aktów pozowała tylko ta szafka przeszkadza :)

majkel_szumacher
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-13 17:36:30
Nokia 8210, to był sprzęt... Miałem taką tylko czarną. Nostalgia jakaś mnie wzięła...

Kwas88gr
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-13 17:12:11
Zacna :D

kedzior-74
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-13 16:56:46
jest bardzo fajna.

Miho11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-13 16:38:43
Fajna ;D

annaxkinieczka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 16:21:49
ładna jest z pyszczka.

gryzelda21
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-13 16:05:59
przynajmniej ma czyste stopy! :D heh

immortal-89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-13 15:51:39
Ładna dziewczyna a dupska pokazuje ;/

de4dm4u
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-13 15:51:24
ładna dziewczyna :D ale takich fotek nie powinno sie wrzucac na serwisy spolecznosciowe... sa inne od tego :D:D:D

kamil102a
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-13 15:47:43
laska wyjebista

kl0c3k
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-13 15:42:00
No co? Moze akurat do snu sie ukladala :)

marcinb30
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 15:38:43
towar jak malina!!!!

kedzior-74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-10-13 16:58:13
popieram outlaws13

kosowo85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 15:34:04
co ty chcesz od niej gosciu ładnie wyglada nie pokazała nic złego

elenka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-13 18:16:46
a Ty chciałbyś, żeby twoja dziewczyna wrzucała swoje prawie nagie zdjęcia na fotkę, albo inna stronkę? wiocha i żenada!!!

Vedat
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 19:35:56
Tak, chaciałbym. Chciałbym żeby moja dziewczyna prowokowała, wzbudzała kontrowersje i doprowadzała posrane na punkcie moralności dewoty, zakompleksione zazdrośnice i nieudolnych prawiczków do szału. Czytałbym razem z Nią te wszystkie komentarze i smiał się z was.

omen100
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-14 13:15:08
no tak. a jakby ktos na ulicy zaczepil ja i powiedzial 'ee dziwk.. za ile dajesz, widzialem twoja dupe na necie' ty nie moglbys nic zrobic bo on by gadal prawde

superduke
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-13 15:13:34
jedyna wiocha która tu jest, to autor który zamieścił to zdjęcie... :/

effy_eff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 14:53:15
ale przyznaj trzeba jej jedno - pierwsza, która w tle nie zafundowała syfu na zdjęciu :D

omen100
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-10-13 14:47:36
komentarz usunięty przez użytkownika

trilho
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-13 14:44:56
uuu bralbym ostro !!!

xDPaLiiNkAxD
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-13 14:42:11
Widać ze chce jednego i oferuje jedno po takim zdieciu mozna to łatwo ocenic jest naga jest w łóżku w pozie jednoznacznej

ziober30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 14:23:59
Matka Boska nie widzi, jest z tyłu,wszystko gra :)

karomiguel
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-13 14:22:00
po raz pierwszy, sweet focia w posprzatanym pokoju!

apparition
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-13 14:06:21
dupa jak dupa... jej cycki, jej dupa, jej brak szacunku do siebie... a kto ją rucha to też nie ma szacunku ani do niej ani do siebie :P

findur
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-13 13:55:22
fajna laska

longcock
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 13:47:30
definitely fuckable

Yamakashi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-13 13:47:02
fajna niunia, zajęłabym się nią... :*:*:*:*

hiahiahia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-13 19:10:11
lesba?? :O

Mayday2190
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-13 13:45:52
Zgadzam się w zupełności z wypowiedzią (Marcus312)Gdy na tym zdjęciu była gorsza dziewczyna była by wiocha.A teraz twierdzicie że niema wiochy!

vlad27
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-13 13:41:00
Nie ma to jak oceniać po jednej fotce, czy panna ma do siebie szacunek. Jak dla mnie nie ma wiochy.

pucio28
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-10-13 13:40:23
takie to tylko do ruchania :)

Marcus312
    Ocena: 12 (glosow:14)
2011-10-13 12:58:03
Jak rozpoznać Wiochę? Jeśli panna robi coś głupiego i jest brzydka uznajemy to za Wiochę. Jeśli panna robi coś głupiego ale jest ładna, no to nie ma Wiochy. Czyż nie tak większość osób ocenia? ;)

meggy84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-13 12:49:21
fajna laska co chcecie ??

plejboj997
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-10-13 14:48:07
zeby cycki pokazala :)

Method999
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-13 12:36:56
"też bym sie za nią zabrała.. fajna suka :*:*:*:*" wszystkie suki nasze są :D

ssij_mi_jaja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-13 12:18:23
będę drugi : RUCHAŁBYM i to ze dwa razy o chyba ze jest dobra to max 3.

xymox0
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-13 12:09:29
Fajna dziewczyna i gdzie tu wiocha?

aneczka06121983
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-09-08 14:36:34
też bym sie za nią zabrała.. fajna suka :*:*:*:*

tolaola
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-08 04:56:28
Czy ludzie tu nie rozumieją ,że nie "zakochanie" i duszę mają do zaoferowania takie panny w tej chwili?Nie widzę sensu wstawiania tym podobnych ciągle na wiochę ...

marek222.90
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-09-07 23:44:03
ha będę pierwszy, (Ruchnoł bym) ;];];] +

tishkaaa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-13 13:59:08
Chociaż pisz poprawnie, RUCHNĄŁBYM.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400