Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
brambor21  11-09-08, 20:47 Zgłoś
+ 587 -
Dodano: 2011-09-08, 20:47:53   przez: brambor21
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 587  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Popieram całkowicie.
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
Ukryj komentarze(50)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ferdal
    Ocena: 8 (glosow:22)
2011-09-08 20:52:07
połknie kanibalizm,wypluje aborcja.

salen1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-29 11:32:35
waran z komodo,taka jak cie ugryzie to potem idzie za toba az w koncu padniesz i wtedy cie zjada!!!

HaliLali27
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-26 16:27:00
Zamiast się bawić kefirem zacznij brwi zapuszczać dziewczynko.

CocaineSmiley
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 17:48:31
Oj tak. Nastolatka myślała ze bedzie fajna maczając usta w jogurcie i myslala ze wszyscy bedziemy robic AAARRRR i pomyslimy ze to sperma obsypując ją komentarzami typuu ; cos Ty robiła , ale jestes niegrzeczna . Droga kolezanko zenada i szpan

rozpruwa3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-16 17:47:28
Ma racje śmietana ma za dużo tłuszczu... niech się oszczędza

damianek199202
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-14 16:54:33
Wyhoduj brwi.

beton200
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-12 20:06:12
udłąw sie lafiryndo :)

Domson1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-12 18:54:24
Ja z nią chodziłem do klasy o.O

marta1986
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-12 15:29:30
bardziej mnie martwia jej brwi, a wlasciwie ich brak

adriana1993
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-11 20:11:29
ten kto to dodał jest chyba ślepy ..., panna myje zęby i taki komentarz no błagam ...

Wioch666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-11 17:18:46
no bez połyku to nie ma zabawy wiadomo

pagio1991
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-11 13:51:36
ona myje zeby co jest oczywiste ;/ przyjrzyj sie kretynie zanim wyimaginujesz sobie ze ktos cos robi a potem pokazuje ;/

MarcoLL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-11 00:57:38
Kto myje zęby pod klatką??:0. A może miske tam ma postawioną bo wody nie ma w domu?:D

henio912
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-10 23:36:26
Big Milk or guma do zucia ... zalosne ... sami z siebie robicie wioche ... :/

ssij_mi_jaja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-10 23:08:40
ruchałbym w te cyce

magda_lena
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-10 22:03:57
świetny opis ;)

marek5225
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-10 21:14:31
Tak jej strzelił w twarz, że aż jej brwi wypadły

Kibelak1998
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-10 20:32:55
JPRDL -,- tylko sppk. ze ona ma sczoteczke do zębów w ręku a w ustach paste xDD

malutkakasia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-10 20:25:39
Glupota podobno nie boli....

followleajo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-10 19:54:20
o boże i pomyśleć, że ja znam tą dziewczynę.. aż mi wstyd. wybaczcie.

zboczonaswinka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-10 18:03:53
a może jest chora? tak to chyba wścieklizna

jestemzwioski
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-10 17:19:03
i zapewne 14 lat :D hahahahhaha

jacacyc
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-10 17:12:44
taka jest fajna ale tylko na raz

wiochamenn
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-10 17:01:22
szczeryham Ocena: -1 (glosow:1) Ocena: -1 (glosow:1) 2011-10-10 15:24:42 Cycki ma na prawdę wystrzałowe. Jakby jeszcze miała brwi,to by była na prawdę super. Hahaha z tymi brwiami mi się podobało :D

jacenty2828
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-10 16:56:23
Przecież widać że to pasta do zębów

jamez
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-10 16:48:41
to mi raczej wygląda na wsciekłą galerianke!

szczeryham
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-10 16:35:47
Bardzo dobrze moje dziecko,miłujesz bliźniego.

szczeryham
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-10 15:24:42
Cycki ma na prawdę wystrzałowe. Jakby jeszcze miała brwi,to by była na prawdę super.

inmymind
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-10 15:51:22
oj, Jeszus, Jezus.

szczeryham
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-10 16:34:57
No co? To również jest stworzenie boskie.

inmymind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-10 22:30:10
jesteś pewien? ;>

blanta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-19 14:05:39
"i nastała wieczna Cisza..." moim zdaniem jezus byl synem kosmity...

Aliszon
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-10 14:46:55
Eeee... Czy ktoś mi powie gdzie ona ma BRWI? xd

inmymind
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-10 15:51:46
zostały w domu ;)

kleaf
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-10 16:45:37
taa, zostały w domu razem w mózgiem ;)

inmymind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-10 22:31:34
to nie ulega wątpliwości.

szydera69
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-10 14:39:47
haha :D spoko, ja znam takie co sie ruchaja na lewo i prawo, ale "szanuja sie, bo nie robia lodow".

omen100
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-10 15:33:09
glupie sa:p

Fusi0n
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-10 14:37:38
nom :P danio wpier... :P a nie nasienie xD

ASiau
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-10 13:58:02
młoda ale cycki ma dosyć takie :)

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-10 13:32:45
ładne piersi :)

dziubek_ja
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-10 13:13:47
pełne usta pełne piersi jak dla mnie spoko przecież nei musi nic mówić

Oliwia1_3aiwilO
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-17 20:34:42
Rozmowa to podstawa, co z pięknego ciała jak głupia jak but z lewej nogi ? ;>

renifer101
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-10 12:50:12
A może to wścieklizna?

ewawaza
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-09-08 21:25:43
Przecież dziewczyna zęby myje.W lewej ręce trzyma szczoteczkę,widać różową rączkę.A to co ma na ustach to tylko paściana piana.Ja tu wiochy nie widzę.

brambor21
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 23:35:36
Dzięki że nas oświeciłaś. Bez Ciebie nikt by się nie domyślił;) Jesteś wielka.

Wojciechoo97
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-10 14:47:02
Tylko czemu myje zęby na zewnątrz i jeszcze robi sobie z tym zdjęcie?Nadal wiochy nie widzisz?

inmymind
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-10 15:53:09
też wychodzisz umyć zęby na ulicę a potem robisz sobie zdjęcie z rączki?

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-08 21:19:28
Ja też się zawsze upier***e, jak jem śmietanę... :)

omen100
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-10 14:27:22
komentarz usunięty przez użytkownika

ferdal
    Ocena: 8 (glosow:22)
2011-09-08 20:52:07
połknie kanibalizm,wypluje aborcja.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500