Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
IziGrecja  11-09-12, 21:41 Zgłoś
+ 529 -
Dodano: 2011-09-12, 21:41:55   przez: IziGrecja
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 529  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
  •  Szaleństwo poprawności politycznej.
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Opis poniżej ...
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
snoopy1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-30 23:43:04
Ale wy ludzie macie nasrane, to jest z filmu gdzie koleś ucieakł przed policją na rolkach a potem wsiadł na motor i wielkie rzeczy z tego robicie...? Jaka wiocha ;/, chcesz trafic tutaj to dodaj swoje zdjęcie a nie jakieś suchary, pozdro :

snoopy1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-30 23:43:04
Ale wy ludzie macie nasrane, to jest z filmu gdzie koleś ucieakł przed policją na rolkach a potem wsiadł na motor i wielkie rzeczy z tego robicie...? Jaka wiocha ;/, chcesz trafic tutaj to dodaj swoje zdjęcie a nie jakieś suchary, pozdro :

Raveros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-02 14:09:34
dokładnie też widziałam ten film ;/ ludzie już nie macie z czego wiochy robić ;/ żal

Aveeee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-02 22:14:34
czekamy na Asteriksa i Obeliksa!

bilet250
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-29 21:44:39
komentarz usunięty przez użytkownika

noniron
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-29 15:44:52
Suzuki HAyabusa !!

facebookpuchal
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-28 19:56:33
dannycyngiel tez to ogladałem xd Dobre to było

yamura
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-28 06:47:49
Haha to sie nazywa - uzaleznienie od kółek :P

bassleader
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-28 01:37:15
Ja widzialem tricki jak robia na motorach i maja rolki ;>

dannycyngiel
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-28 00:50:59
Ostatnio widziałem w tvn turbo jak w Rosji zatrzymali nachlanego w 3 trupy ruska,pomijają to ,że ledwo wyszedł z samochodu to jeszcze na nogach miał hokejówki. Powiedział ,że nie zdjął po meczu z kolegami.To ten na motorze taki sam debil:)

winmap
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-27 23:36:05
Poje.ało go trochę i tyle ;d

scat30
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-27 21:32:51
Prowadziliście kiedyś samochód w butach narciarskich? Bo ja tak.

Mnem
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-27 19:47:47
Na rowerze samochodem... mozna to i Rolkami na motorze ;)

hellboy15
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-27 17:25:11
Nie umie dobrze jeździć na motorze więc gdy jedzie i sie przewraca to podpiera sie nogami i nie ma problemu z tym że skręci nogę :) Ma lepiej kłaść się na zakrętach bo sie podpiera nogą w razie czego

wodzu24
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-27 15:57:36
jak się znudzi siedzieć to można se stanąć za motocyklem i jechać

Kathleenn
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-27 15:46:11
na rolkach motorem

apparition
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-27 14:47:45
ja na rolki jeździłem motocyklem (ale rolki były w plecaku) ale na motocyklu jeszcze nie :) kurde niezły typ!

longcock
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-27 14:15:41
zastanawia mnie jak on zmienia biegi lyzworolka

KeeDaaS
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-27 14:08:09
Zajebiste suzuki.

yoyo27
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-27 14:01:50
hardkor

malaga912709
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-27 13:55:48
co dziesięć kół tonie dwa:)

klaudusssia92
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-27 13:25:47
MotoRolki..xD git git :D

xmeowx
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-27 13:20:40
Koleś po prostu boi się jechać na dwóch kółkach... aj czepiacie się...

Tensor
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-27 13:17:35
Te rolki nie wytrzymały by takiej prędkości.

zerothree
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-27 13:06:29
Celowy zabieg. Jak skończy się paliwo to przechodzi na rolki.

Joker3WK
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-27 12:58:43
Rolki do stuntu... -.-

kirer2
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-27 12:45:41
jak piźdz*ikółka nawali to jest jakies wyjscie........

meggy84
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-27 12:31:14
Suzuki Hayabusa- rewelacyjny motocykl - cacuszko ... a rolki ,cóż facet jest wszechstronny - pogratulować ;-)

wernon
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-27 12:04:03
Dziesięciokołowiec

zdzichtex
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-21 18:01:46
Nie wiocha, tylko lekkomyslność

MsRoland24
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-13 11:10:06
miłośnik czterech kółek ;)

Illimar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-12 22:37:47
Haya :D Marzenie...

Hryc
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-12 22:07:11
Na ostrych zakrętach jak znalazł :D :D Tylko trochę ciężko biegi zmieniać i hamulca używać.

nikifor1987
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-12 21:54:40
...a może tak lubi...? Jak to powiedział Lech Roch Pawlak: "Lubię jeździć na rowerze samochodem, choć bez prawka jazdy jest lekki przypał..."

raketfjuel
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-27 20:29:24
"prawka jazdy"


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300