Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ciekawe czy on jest taki święty i troszczy się o innych... Na co mu to złote krzesło???
januszp193  11-09-15, 16:05 Zgłoś
+ 946 -
Dodano: 2011-09-15, 16:05:22   przez: januszp193
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 946  Zgłoś nadużycie
4
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  Co to będzie
  •  Wyjaśniona poza
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
Ukryj komentarze(420)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
KosmicznyJebaka
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-09-29 09:14:47
Jezusowi Chrystusowi wystarczyly skromne szaty, zwykle meble o ile je mial, oraz madre wyklady dla ludu. Papieze maja przesadne fatalaszki, meble ze zlota i gadaja glupoty,a uwazaja sie za "namiestnikow Boga"

NocnaGlizda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-07 03:40:27
To nie krzesło ty biedaku jeden. To tron! Dobra nie zlinczujcie mnie za to ale zgadzam się z gościem ;P Pieniądze i religie świata lubią się na wzajem. Smutne. Na co pieniądze gdy chodzi o coś niematerialnego?

szatanas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-25 00:39:26
Po co tyle dzieci robią ? Przecież antykoncepcja to grzech... nie ? :D:D:D

daken85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-25 01:54:54
hitler?szkop zakichany

joosek1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-12 20:21:38
Dajcie spokój. Kościół duża firma to co będą oszczędzać na reprezentacji, szczególnie jak o szefa chodzi.

kaktuus007
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-07 22:15:21
zgadzam się...przypomnijcie sobie kto przedtem tam siedział

anuszka40
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-01 16:57:28
Zacofany Kraj ! A tak poza tym to Janek w to samo zlote krzeslo baki puszczal !!!!!

magma2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 17:04:32
Wiecie co cholera? Pojeby pokazują tego typu zdjęcia! Jak nie rozumiesz nauki Biblii to lepiej poczytaj Ewangelię a zwłaszcza fragment, w którym Jezus zjeżdża jednego z apostołów jak chce sprzedać wonne olejki, którymi Maria Magdalena chce namaścić Jezusa. Przykuj sobie to do ściany i czytaj codzien

Wojtko82
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-10-28 18:10:25
A Tt powinieneś sprzedać swój komputer.

neposz
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-10-25 18:38:21
a Ty co dałeś biednym, że innych wytykasz. Najlepiej rozporządza się czyimś majątkiem.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-27 23:31:05
A kto powiedział, że Kościół biednym nie pomaga....czytał ktoś ile pieniędzy wyliczyłem poniżej, które Kosciół przekazał na biednych czy mam jeszcze raz to wypisac i wszystko z 2011 roku ?

Tschus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-25 00:02:06
To jest po prostu straszne żeby na świecie działy się takie rzeczy;(

M.Kadafi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-21 10:13:23
Nie tylko Watykan ma dużo pieniędzy, są jeszcze bogatsi i bardziej pazerni. Jakoś nikt nie dostrzega innych milionerów, tylko po cichu zazdrości im taaaakiej kasy, i nie pyta o biedne dzieci itp.

Yumeria
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-18 11:06:05
"święty paradoks"

Yesqa
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-10-13 16:24:20
watykan jest tak kurewsko bogaty, ze 10% majatku nakarmiloby cala afryke na pzynajmniej 5 lat, swieta prawda, i nie trzeba tu byc ateista..zeby to zrozumiec

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-13 21:36:59
Pokaz na to dowody, skąd wiesz że te 10% nakarmiłyby Afryke ?? skąd masz takie dane, to jakies szacunki ??

darekunw
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-10-12 17:04:41
a niech ma nawet zloty sedes ja im na to nie daje:)afryce tez nie pomagam bo co mi po tym...proste!!!!

zozolax
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-10-12 11:14:16
ci co nie choda do koscioLA NIECH NIE KOMENTUJA BO SA NIEUNORMOWANI JESZCZE PSYCHICZNIE;)

kostek1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-09 22:27:31
ziomal zyje z watu typowy herfluften banditen

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-09 19:04:18
A to przecież nie musisz chodzic do kościoła i bedzie się lepiej ci oddychać, ale zapewne i tak tam nie chodzisz, wiec nie powinieneś miec problemu z oddychaniem, no chyba że jestes typowym antyklerykałem, gdzie zawsze bedzie ci źle, tylko jak zlikwiduja kościoły to i tak znajdziesz sobie nowego wro

Krzysiek_28
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-10-09 17:02:57
Mam nadzieję że przyjdą czasy gdy polikwidują kościoły w Polsce :) Od razu lepiej się będzie oddychało :D

Reita666
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-10-08 17:57:18
Max74 - a skąd ty to możesz wiedzieć? Zdziwię Cię. Pomagam w miarę swoich możliwości. Jak są jakieś zbiórki - daję pieniądze. Jestem też wolontariuszką i sama zbieram pieniądze dla biednych dzieci z mojej okolicy, wiec nic mi nie zarzucaj.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-25 22:19:19
Tobie nie można zarzucać a sama innym możesz zarzucać ? Ciekawa logika.

Reita666
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-10-05 16:58:14
Jak ja się cieszę, że skończyłam z kościołem. Nie biorę udziału w zasilaniu kieszeni naszym świętym złodziejom. Miliardowe koszty związane z nowymi kościołami, remontami, samochodami ;3 Jak miło... a dzieci w Afryce umierają.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-05 17:54:37
No a dzieciom też jakoś nie pomagasz.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-10-07 07:51:04
ha ha ha....nowe kościoły i remonty chyba w parze nie chodzą. Albo coś jest nowe i sie buduje, albo stare i remontuje. Jejku....i Ty w jednym i drugim bralas udział i jeszcze składki na samochody ?? Wiekszych głupot dawno nie czytałem, może poza kilkoma wpisami trochę niżej.

nieznanaci
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-10-07 17:39:41
Zgadzam się z Tobą! Osobiście nie jestem katoliczką, ale zachowanie księży jest frustrujące. Sama mieszkam niedaleko kościoła, w którym - oczywiście - proboszcz co kilka miesięcy(góra 3-4) ma nowy samochód. Ba! To jeszcze nic! Pieniądze, które były zbierane na remont kościoła jakoś... ,,znikły"...

nieznanaci
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-07 17:40:45
Jestem za tym, że księże to pedofile i złodzieje... I jeszcze raz podkreślam - nie mam nic do wyznania katolickiego.

nieznanaci
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-10-07 17:41:50
I nawet jeśli dostałabym tutaj masę minusów, to i tak nie będę zwracała na nie uwagę, bo jestem na tyle odważna(jak niektóre osoby tutaj), aby wyrazić swoje stanowisko dotyczące księży - dziękuję za uwagę.

tygrysisko130588
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-07 22:59:01
nieznanaci-skoro nie jesteś katoliczką, skąd możesz wiedziec ze te pieniądze wyparowały.....może tak jak wiekszośc tu piszącyc ludzi opierasz sswoje opinie na tym że ktos cos kiedys powiedzial.....zweryfikowałas to z prawdą ??

Reita666
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-08 17:55:06
tygrysisko130588 - każdy wie, jak jest. A przynajmniej ja wiem co się dzieje w mojej parafii. Co jakiś czas jest jakiś remont, wcale nie niezbędny do funkcjonowania świątyni. A jego koszty są naprawdę wysokie. Jeśli Bóg istnieje, to na pewno wolałby by to było przeznaczone na potrzebujących.

tygrysisko130588
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-08 21:04:14
Reita....skonczyłas z kosciołem a jednak mówisz o swojej parafii, o remontach i wiesz że nie sa konieczne....dziwne....jedno zaprzecza drugiemu. Poza tym jesli kwestionujesz isntnienie Boga, pisząc "jeśli istnieje" skąd wiesz co by chcial, skoro nie jestes pewna istnienia tego bytu ?

Szymon-placek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-10-04 19:34:59
ja jestem ateista i jak to widze to wcale nie zaluje

i_nna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-12 10:32:32
a gdyby na tym złotym tronie siedział król który jest ateistą...nie o to chodzi..sami ludzie tak nauczyli..dają na kościół, na msze, zapowiedzi,chrzciny,na tace itd..a poza tym,który bogaty się podzieli?

Miss6
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-10-03 15:02:09
Kościół to wielka zbieranina POZERÓW!

pysia666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-20 12:09:33
Porypane nie? Ksiądz katolik = pedofil, złodziej itd. Muzłumanin = terrorysta, męczennik...chyba wole jednak tych naszych "czarnych" Nie uogólniam. Obiegowa opinia jest własnie taka jaka jest i tyle. I babcie z radyjkiem mnie nie przekonają, że jest inaczej. Wiara wiarą, ale jak ktoś jest zryty...

Eligor
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-02 12:18:27
Kościół to złodziejska instytucja która twierdzi że naśladóje Jezusa a tak naprawde postępóje dokładnie naodwrót. Księza muszą z czegoś żyć ale wszystko co im zostaje po zaspokojeniu podstawowych potrzeb powinni przeznaczać na pomoc . Jeśli piekło istnieje to napewno spotkam tam papieży biskupów itd

tygrysisko130588
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-02 17:11:18
a czy Ty, to wszystko co Ci zostaje po zaspokojeniu podstawowych potrzeb, przeznaczasz na pomoc ? Rozumiem, że tak skoro innym to wypominasz ? I pewien cytat ku przestrodze "Czemu dostrze­gasz drza­zgę w oku brata, a belki w swoim nie widzisz? " Łk 6, 39 – 42

nieznanaci
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-07 17:53:41
Zgadzam się...

tygrysisko130588
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-02 11:40:13
Dla przykladu dzis w Krakowie odbywa się światowy kongres miłosierdzia gdzie bedą poruszane tematy ubóstwa i głodu, oraz sposoby walki z nimi, więc Kościoł wcale nie zapomina o potrzebujacych.

tygrysisko130588
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-02 11:36:38
Chcecie aby tace szły na ubogich, nie było opłat za msze, wiec jak instytucja Koscioła ma funkcjonować, to pochowa Was i Waszych rodziców, bo przecież księdza nie bedzie, umrze z glodu, nowych księzy tez nie bedzie bo seminaria nie bedą funkcjonowac. Blędne koło.

eterius
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-02 09:50:03
A za sluby,chrzty,pogrzeby nie powinni brac kasy bo jest to tak zwana powinnosc stuły ktora sukienkowi musza wypelniac.Ogolnie rzecz biorac,cala kupa pasozytow zerujacych na zapatrzonch w JP2 bezrefleksyjnych rodakach.Chory Kosciol chora wiara.

tygrysisko130588
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-02 11:32:57
No dobra, nie powinni, ale z czego utrzymac kościół ? No i ten ksiadz aby przezył do nastepnej niedzieli, wypadałoby aby cos zjadł, a pensje z Kurii ma własnie z tac i oplat za msze, tak niestety jest ten świat zrobiony, że wszędzie bez kasy ani rusz.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-02 12:41:20
A po co Ci potrzebne kościelne śluby czy chrzty skoro to chora wiara ? Nie korzystaj to i nie będziesz płacić - proste ?

nieznanaci
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-07 17:55:34
No niestety... Z całym szacunkiem, ale to prawda.

eterius
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-10-02 09:46:33
Celibat jest chory z braku seksu kazdy zdrowy facet sfiksowal by.Stad bierze sie pedofilia w kosciele ze sukienkowi nie moga sobie na legalu "uzyc".Sluby skromnosci lamia rozbijajac sie dobrymi furami i zyjac w takim doberobycie jak zyja.Dostaja normalna pensje od Rzeczypospolitej.CDN

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-02 11:31:11
Księza nie dostaja pensji od RP tylko z Kurii.

nieznanaci
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-07 17:58:00
No niestety, teraz takie prawa i ustawy są chore. Ale skoro podoba im się żerowanie na społeczności, no to ok...

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-01 22:45:17
Jakich prywatnych rzeczy się czepiam?Celibatu?

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 22:48:07
Ja pitole...ile razy mozna tłumaczyc. ? Chodzi o wartoś c prywatną, czyli o majatek jaki księza mają zapewniony w slubach, żadne sluby nie zakazuja im posiadania super fury itp. A Ty sie czepiasz wlasnie ich prywatnych rzeczy....zerknij tylko o czym jest ten watek i skończ biadolic

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 22:53:27
To Ty biadolisz i bronisz ich z uporem godnym lepszej sprawy.Poza tym ich wartość prywatną stanowi jedynie to co dostaną od ludzi,ewentualnie co dał im fundusz kościelny.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 22:56:01
i tu sie mylisz, dostają miesięczna wyplate i moga z nia robic co chcą. A ja nie biadole tylko przytaczam argumenty, których tobie jakos braknie bo zachodzisz od kazdej strony aby sie kościoła czepic a ja adpowiadam na kazde pytanie, ty nie.

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 23:03:42
Więc zadaj pytanie na które Twoim zdaniem nie odpowiedziałem,a wypłatę dostają z Naszych podatków.Mnie nikt nie pytał czy mam zamiar dorzucić się do ich pieniędzy,więc dlaczego państwo daje im wypłatę m.in. za lekcję religii w szkołach?Moim zdaniem religia w szkołach już dawno powinna być zniesiona.

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-02 06:11:11
Religia w szkołach, hmmmm, może dlatego że kiedys Polska przyjeła chrzest i wiara jest na stale wpisana w historie naszego kraju? Ale najac życie pewnie znowu się czegoś czepisz, przypominam że udowodniłem że Kosciół wspiera afrykę, to teraz zaczyna się czepianie innych spraw.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-02 06:20:00
co do pytań bez odpowiedzi to sam poszukaj, nie chce mi sie kilka razy powtarzac.

nieznanaci
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-07 18:06:37
PS. Przepraszam za literówkę - ,,wierz mi"** ;)

laminatoor
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-01 21:52:41
A GDZIE POMOC UE I USA - co niema ropy ?

woleniepic
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-10-01 20:49:49
Powiem Ci jedno koleś:Mam żone i nigdy w życiu nie zamierzam jej zdradzić.Nie bawią mnie rajdy po burdelach jakie uskuteczniają NIEKTÓRZY księża ani nie pociągają mnie dzieci tak jak NIEKTÓRYCH księży.Zaprzeczysz że tak jest?Pewnie od tego celibatu miesza im się we łbach.

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-01 20:57:20
Ale ja ci nie karzę nikogo zdradzać....pisałes o prezerwatywach wiec ci niżej odpisałem. Co do księzy....skoro piszesz że tak jest...hmmm....mam rozumiec że złapałes takiego księdza na gorącym uczynku w trakcie "rajdu po burdelach" ?

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-01 21:11:36
1. Ksiądz z byłej parafii mojej żony był widziany przez nią na plaży w Mielnie jak szedł z jakąś laską za rączkę,a na słowa "szczęść Boże"odwrócił głowe i udawał że nie słyszy.2-Ksiądz z Naszej obecnej parafii ma dwoje dzieci,każde z inną kobietą(obecnie jest już gdzieś przeniesiony,pewnie dla retu

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 21:14:19
-retuszu:-).Moim zdaniem zniesienie celibatu wyszłoby na dobre księżom,ludzie też bardziej szanowaliby ich,wiadomo że popęd seksualny ma każdy człowiek i tłumienie go jest chore.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 21:16:26
Mam rozumiec że masz jakies dowody ? Nawet jeśli mowisz prawde....co to ma wspołnego z tym watkiem ? Co ksiądz cie zawiódła tak jak mechanik i rezygnując z księdza rezygnujesz z mechanika ?

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-01 21:19:53
Nawet jeśli mówię prawdę?Nie wierzysz mi czy nie chcesz wierzyć?Prawda w oczy kole?Ksiądz to nie mechanik,poza tym coś dużo tych księży zawodzi,nie uważasz?

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 21:22:16
Jezus powiedzial" Bo są niezdatni do małżeństwa, którzy z łona matki takimi się urodzili; i są niezdatni do małżeństwa, których ludzie takimi uczynili; a są i tacy bezżenni, którzy dla królestwa niebieskiego sami zostali bezżenni. Kto może pojąć, niech pojmuje! Mt 19:12

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 21:25:07
woleniepic-ja znam duzo dobrych księzy i nic im nie moge zarzucic....skoro znasz złych to juz ich wina i nie ty ich sadzic bedziesz,( Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni... Mt 7,1-3) ale skoro tym chcesz tłumacz swój ataizm...twoja sprawa

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 21:26:14
Co to ma wspólnego z tym że księża uprawiają taką rozpustę?

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 21:31:01
A to ma wspólnego że jesli ksiadz uprawia rozpuste to juz na jego koncie jest zapisane, a jeśli ty przez to odchodisz od wiary to juz twój problem.... Nie każdy ksiądz jest powołany do świetosci....kazdy może byc potepiony

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-01 21:31:50
Moja wiara to moja sprawa,nie ja ich zamierzam sądzic człowieku,ja ich nawet nie chce widzieć.Odpowiedzą przed tym,przed którym składali przysięgę.Nie rozumiem tylko jak mają czelność wejść na ambonę i nauczać ludzi jak mają żyć.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-10-01 21:37:08
sadzic ich nie bedziesz ale osadzasz ich na tym portalu.....dlatego daje cytaty z Biblii abys troche zrozumiał.....co do ambony....podreslam jeszcze raz....nie kazdy ksiadz jest taki i bez sensu takie generalizowanie.

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 21:43:33
Zgadzam się,generalizowanie jest bez sensu,w każdym zawodzie mogą zdarzyć się dewianci.Jednakże wśród księży jest ich zdecydowanie za dużo.Cytatami z Biblii sypać nie musisz,bo żona ma ją na półce,więc jeśli będę chciał to tam zajrzę.Na tym portalu określam tylko swoje zdanie,nie sadzę nikogo.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 21:48:53
i znajdziesz coś w tej Biblii godnego zacytowania w tym watku do Biblii nie musze zagladać,.....pewne cytaty znam na pamięc, moze i nie generalizujesz ale dajesz przykłady w takim swietle, jak gdybys całokształt przedstawiał, a to juz przegiecie

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-01 21:55:57
Nie przeginam,po prostu opisuję to co widzę,i co wiem od ludzi którym ufam.Wyjątkowo dużo chorych księży Nam się w życiu trafiło,a przepych Watykanu to już przeginka.Dziadek żony tam był kiedyś dwa tygodnie i nawet jego to odpychało jako zagorzałego katolika.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 21:59:17
przepych w Kosciele przeszkadza ? a jak ktos jedzie BMW 740 ? równie dobrze może jechac maluchem....temu człowiekowi tez powinno sie zwrócic uwage i róznice w cenie tych aut powinien przekazac biednym, tak ?

woleniepic
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-10-01 22:03:58
Być może tylko że ten ktoś nie składał ślubów ubóstwa,i nie namawia innych do życia w skromności.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 22:16:27
Ksiądz nie składa ślubów ubóstwa ! Sluby ubóstwa sa praktykowane w niekórych zakonach. I kolejna bzdura !

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-01 22:20:45
Nie składa ślubów ubóstwa?Cytujesz biblię a nie wiesz co przyrzeka facet którego nauk słuchasz?Zapytaj jutro księdza jak będziesz w kościele jakie śluby składa;-))))))))))

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 22:28:22
To nie sa typowe sluby ubóstwa stosowane w zakonach, u księzy polega to na tym, że istnieje własność prywatna, ale wszelkie zarobione pieniądze są odprowadzane do kasy wspólnoty. To nie są typowe sluby ubóstwa

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-01 22:38:41
Na pewno nie takie jak składają np.Kameduli,ale przysięgę ubóstwa składają więc nie zaprzeczaj sam sobie przyjacielu.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 22:42:14
Przysiegaja ubóstwo w rozliczaniu, ale w tych slubach mają zapewniona wartość prywatną ! A własnie prywatnych rzecz się czepiasz.

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-01 22:46:26
Jakich prywatnych rzeczy się czepiam?Celibatu?

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 22:49:21
Odpowiedź u samej góry.

nieznanaci
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-07 18:03:37
@woleniepic Wiesz mi... Tutaj nie da się pisać z tą gromadą dzieci nafaszerowanych kłamstwami w szkole. Rodzice i szkoła manipulują nimi całe życie, a oni nic nie zamierzają z tym zrobić, sprzeciwić się, bo uznają to za pozytywną rzecz. Mówię Ci... olej ich, bo i tak postawią na swoi, choć nie zna

nieznanaci
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-07 18:05:54
-życia. To chore, że każdy ma księdza, papieża, czy biskupa za ,,wiecznie świętego człowieka". To jest tak jak napisałeś - ,,każdy a popęd seksualny" i prędzej, czy później i tak musi go zwalczyć. Gdyby tak oszacować to wszystko, to na pewno ok. 75% księży ma za sobą choć 1 stosunek.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-07 23:02:52
jakich dzieci ? pewna jestes ze piszesz z dziecmi ? co do tych 75 % ? jestes w stanie udowodnic że 75% znanych Ci ksiezy miało stosunek po slubach, czy cos o stusunkach ksiezy wiesz ?

woleniepic
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-10-01 20:10:10
Po drugie prezerwatywy mnie nie bulwersują bo na szczęście nie muszę ich już od dawna używać.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 20:15:53
Skoro nie musisz ich używac to czemu sie tak spinasz na ich punkcie we wczesniejszych wypowiedziach ??

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-01 20:52:47
Poza tym nie mów mi,że decydujac się na żone, chcesz uprawiac z nia sex tylko w prezerwatywie, sa pewne inne metody, lecz chyba kazdy chce miec dziecko. Przypominam że temat dotyczy czegoś innego, no chyba że prezerwatywa to kolejny powód aby dowalic sie do Kościoła

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 20:55:11
Nie spinam się,bo mnie to wali co księża sądzą o seksie i nie będą mi mówić co mam robić pod kołdrą.Denerwuje mnie tylko to że narzucają innym takie bezsensowne rozwiązania,a pózniej się dziwią że 16-latki zachodzą w ciążę.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-01 20:59:48
Ale gdyby ta 16-to latka słuchała księdza od samego poczatku, nie zaszłaby w ciaze....takie wyrywkowe wyłapywanie informacji. Skoro zdecydowała się na sex wbrew naukom Kościoła, to czyja to wina ?

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 21:16:42
Jakich nauk kościoła?takich że ma czekać z seksem do ślubu?Nie rozśmieszaj mnie.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 21:28:21
Np.....chesz słuchac Kościoła tylko wyrywkowo....więc co to za wiara....jestem częściowo wierzący ? Nagle ta 16-ta nie posłuchała Koscioła w sprawie sexu przed slubem ale juz sie slucha w sprawie prezerwatyw.....skończ waśc i wstydu dla siebie oszczędź

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-01 21:36:17
To Ty napisałeś że gdyby słuchała kościoła to nie zaszłaby w ciążę.Wierzysz w to że młodzi ludzie czekają z seksem do nocy poślubnej?Jeśli tak to chyba żyjemy w dwóch różnych światach.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 21:39:16
To idz do szpitala na porodówkę i zapytaj wszystkich 16-tej dlaczego rodzą....i ciekawe która odpowie że rodzi dlatego że kosciół zakazuje prezerwatyw ?

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-01 21:45:26
Sądzisz że rodzice 16-latek nie prowadzą ich siłą do kościoła i nie wpajają im tych nauk?

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 21:51:10
skoro twierdzisz że siła wprowadzaja i nauczaja, wiec nie nauczaja o sexie przez ślubem tylko o zakazie gumek ? Słyszałem z ambony wiele o sexie przez slubem ale o gumkach nigdy.

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 22:01:00
Więc twierdzisz że kościół dopuszcza antykoncepcję?

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 22:18:50
Po pierwsze nie pisałem że Kościol dopuszcza antykoncepcje.....pisałem o czym innych....znowu odwracasz kota ogonem gdy nie masz agrumentów, ale jeśli chcesz wiedzieć, tak....Kościol dopuszcza antykoncepcję.

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 22:22:45
Przecież sam napisałeś że nie słyszałes nigdy z ambony o gumkach.Ja to napisałem?

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 22:32:08
To że czegoś nie słyszałem, oznacza że to cos nie istnieje ? stary pomysl troche bardziej i zgłębiaj tematu 16-tek, gdyz pogrążasz sam siebie.

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 22:36:48
Dlaczego mam nie zagłębiać tematu 16-latek w ciąży?Mam udawać że tego tematu nie ma?

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 22:41:01
temat jest, ale nie taki w jaki go przedstawiłes, czyli że 16-tki zachodzą w ciaże tylko dlatego że koscioł zakazuje gumek.....a o wstrzemięźliwości przed slubem juz nie piszesz....szkoda....wybiorczo pod siebie traktujesz ten temat, to nie żadna merytoryczna dyskusja.

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 22:49:18
Nie traktuje wybiórczo,mówie o niepełnoletnich których rodzice prowadzą do kościoła i wpajają im ich naukę.Seks wsród niepełnoletnich to przecież codzienność.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 22:51:19
Jakto nie traktujesz wybiorczo ? Gdyby rodzico i Kościoł wpajaliby im tak swoje nauki to sexu przedmalzenskiegoby nie było. Obwin jeszcze Kościół o zimowe przymrozki !

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 23:06:48
Nie obwiniam kościół o przymrozki,tylko o to że wtrącą się w sprawy osobiste niepełnoletnich ludzi,zresztą pełnoletnich także.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-02 06:24:53
Kościół dla przykładu mniej wtrąca się w sprawy ludzi niz np wiara muzułmańska czy judaistyczna, tam sa bardziej restrykcyjne przepisy i nakazy a Ty się Kościoła czepiłeś....typowy przykład pseudokatolika, który i tak poleci do ksiedza jak mu ktos bliski umrze, ale na co dzien wróg Kościoła.

gadzik21
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-30 22:49:11
Przecież religia nie zakazuje używać prezerwatyw osobą chorym na HIV!! i to jeszcze za Jana Pawła.. a większość ciągle w komentarzach powtarza ze papież mówi ze to grzech!!

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-10-01 07:10:44
Tak to juz jest z ludźmi, nie wiedzą, a mówia i mysla że sa fajni. To samo tyczy sie tego zdjecia wyzej, wielu rzuciło sie jak wsciekłe psy na to, na szczęście nie brakuje ludzi myslacych, nawet na wiocha.pl

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-01 07:21:16
Watykan w samym roku 2011 wspomógł: dwa razy po 50 tys euro ofiary suszy w afryce, uchodźcow z afryki, głównie Kongo 300 tys euro, chorych na aids 1,2 mln euro w 41 krajach afryki, dla somali 50 tys euro, ludność libijską itd

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-01 07:22:54
itd itd, aż mi się juz wyliczac nie chce za sam tylko 2011 rok !! Dodam tylko że Watykan wspierał także nasza "Solidarność" gdy obalała komunizm.f3h5rz

Max74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-10-01 11:01:24
No ale wszyscy Ci pieniacze robią znacznie więcej. Przynajmniej bardzo głośno krzyczą o to co ktoś ma robić. Dlaczego nie czepiają się co żydzi, buddyści czy muzułmanie robią dla ratowania świata i ile pieniędzy na to wydają ?

tygrysisko130588
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-01 14:40:23
Max74-to jakis fenomen. Niby ludzie wierzacy, a pluja i drwią ze swojej wiary. Deklarują się jako wierzący ale odstepuja od kosciola chociazby w taki sposób jak w tekstach poniżej. Zaden muzułmanin czy zyd tak nisko nie upada.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-01 14:42:47
Pamiętam gdy jakaś gazeta opublikowała karykatury allaha czy mahometa, cały swiat islamski się zbulwersowal i ostro wystąpil ze sprzeciwem, a u nas co ? Jeśli ktoś staje w obronie Kościoła jest wyśmiewany i nazywany np moherem.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-01 14:45:28
Wyśmiewany i wyzywany nie przez ateistow czy innowierców, tylko przez ludzi deklarujących się jako wierzacy, którym cos nie pasi i olewaja Kosciół, stając sie Jego wrogami tylko po to by żyć bez wyrzutów sumienia, zasad, napomnień itp

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-01 14:50:12
Jezus powiedział: “Kto spożywa moje ciało i pije moją krew, ten ma życie wieczne” W jaki inny sposób poza eucharystia na mszy świętej można to robić ?

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-01 14:52:37
A taca? ktos niżej zarzuca że księza nie oddają tacy biednym, ciekawe ile ta osoba daje na tą tace aby mieć prawo krytykowac duchowieństwo, że cos robi lub nie robi z tacą.

woleniepic
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-10-01 19:42:14
To musze się zarazić HIV żebym mógł używac prezerwatywy?Dziękuje,nie skorzystam.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-01 19:50:12
woleniepic-a co wiara chrzescijańska mówi o sexie ? Zastanawiałes się nad tym ? Poza tym a afryce nie zyjesz. Chcesz uprawiać sex poza małżenski wbrew temu co Kościól naucza i nagle bulwersuje Cie prezerwatywy ? Lekka niekonsekwencja.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-01 19:52:38
woleniepic-jeśli decydujesz się na sex poza małżeński, łamią nauki Kościoła, co Ci szkodzi złamac kolejna nauke czyli prezerwatywę ??

woleniepic
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-10-01 20:08:32
Wskaż mi moją wypowiedz w której napisałem że chcę uprawiać seks poza małzeński.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-01 20:13:39
sex pozamałżeński=sex przedmalżeński...jeśli masz żone/meża to już inna sprawa.....musisz byc wszystkiego swiadom

woleniepic
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-10-01 20:52:04
Nadal nie rozumiem dlaczego próbujesz mi wmówić że decyduje się na seks poza małżeński,skoro nigdy tak nie napisałem.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-01 20:54:50
A po co, kiedys musiałes używac prezerwatyw i od pewnego czasu juz nie musisz.....sam sobie odpowiedz

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-01 20:56:48
To są sprawy między mną i żoną człowieku,co Ty się w księdza-spowiednika bawisz?

tygrysisko130588
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-01 21:01:42
Skoro to Twoje sprawy to bez powodu przywołujesz ten temat na wiocha.pl i wypowiadasz się w tej kwestii ! Chcesz aby cos było prywatne to o tym nie pisz.

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-01 21:24:16
Przecież to Ty się zastanawiasz dlaczego to mi już nie jest potrzebne,nie ja to wywołałem.Ja piszę że nienawidzę jak ktoś komuś czegoś bezpodstawnie zakazuje,rozumiesz?Wskażesz mi w końcu ten wpis w którym pisałem że mam zamiar zdradzić żonę,czy dorobiłeś mi tylko gębę?

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 21:34:47
Jesli chcesz mogę przytoczyc Twój wpis o prezerwatywach i ty ten gumowy temat zaczałeś. A skoro nie lubisz jak ci Kosciol cos nakazuje to zyj jak sobie chcesz....twoja sprawa

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-01 21:39:01
Pewnie że nie lubie jak mi ktokolwiek coś bezpodstawnie zakazuje.Ja nie pytam o wpis o prezerwatywach,bo na ten temat pewnie były,tylko o taki że zdradzam żone.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 21:41:05
A czy ja napisałem że zdradzasz żonę ?

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 21:48:08
Spójrz 9 wpisów wyżej przyjacielu.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 21:54:01
i ? Napisałem że sex przedmałżenski= pozamałżenski......ogólnie to taki sam grzech, wiec dzie napisalem że zdradzasz zonę. ?

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 22:08:13
Wypowiedz wyżej.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 22:20:45
Wypowiedź wyżej pisałem o randze grzechu, nie o tym że zdradzasz zone. Sam zaczynasz pewne tematy a potem nie potrafisz im sprostac.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 22:22:42
Normalne ze sex przedmałżenski = pozałamżeński, poniewasz przedmałżeński tak czy siak jest poza skaramentem slubu....tak czy siak uprawiasz go z osoba z która nie masz slubu....to chyba logiczne. ?

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 22:27:44
Napisałeś że decyduję się na seks przedmałżeński łamiąc nauki kościoła,więc co mi szkodzi łamać kolejną naukę kościoła używając prezerwatyw.Więc pytam Cię gdzie napisałem że uprawiałem seks przedmałżenski lub gdzie napisałem że używam gum?I nie bój się,większości tematów raczej sprostam;-)

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-01 22:37:39
Najpierw każesz mi udowodnic że nie pisałem że zone zdradzasz....teraz pytasz o gumki....wyrażnie pisałes że JUŻ ich nie używasz. Jak nie wierzysz to przesledź swoje wypowiedzi.

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 22:59:05
To raczej Tobie polecam prześledzić swoje,bo ja prosiłem Cię żebyś wskazał gdzie napisałem że uprawiałem seks przedmałżeński lub pozamałżeński,a nie na odwrót.Potrafisz czytać ze zrozumieniem?

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-02 06:17:07
Przecież ja nigdzie nie pisałem że uprawiasz taki czy inny sex, taki sam zwrot jak z kolesiem z bmw 740, czyli dla przykładu, sam takie zwroty stosowałeś.

xxxjarek9405xxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 21:44:59
Szczeze jak to zobaczyłem to polecily mi łzy...

melepeta616
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-30 19:40:00
aż się serce kraje...

kleo3103
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-30 17:37:49
Kościół katolicki i jego obłuda!!! I po co nam szatan!!!My katolicy jesteśmy lepsi od niego!!! Sami uczyniliśmy z tego świata piekło...

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-30 16:27:45
Jezus także zwrócił sie do Piotra i powiedział: "Ty jesteś Piotr [czyli skała] i na tej skale zbuduję Kościół mój, a bramy piekielne go nie przemogą" Więc co maja uczeni w pismie (faryzeusze, żydowscy)wspólnego z dzisiejszym kościołem, zapoczątkowanych przez Jezusa ?

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-30 19:43:44
Odpowiedz sobie na pytanie co ma wspólnego cały dzisiejszy kościół z Chrystusem...Pewnie nie tak miał wyglądać.W złym kierunku to zmierza,chciałbym żeby było inaczej ale księża za bardzo ulegają pokusom współczesnego świata.Pozdrawiam serdecznie gorącego zwolennika dyskusji;-)

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-30 20:09:27
Skoro twierdził że bramy piekielne Go nie przemoga, wiedział jak to sie będzie układało. Nikt nie neguje że są złe przypadki w Kościele, ale nie można mówić że cały Kosciól jest lipny

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-30 16:15:53
A do kogo zwracal sie tymi słowami Jezus ? Do ksiezy, czy do arcykapłanów żydowskich którzy do ukrzyzowali ? Dlaczego mylisz judaiz z chrzescijaństwem ?

than
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-30 15:56:58
Na katedrze Mojżesza zasiedli uczeni w Piśmie i faryzeusze. Czyńcie więc i zachowujcie wszystko, co wam polecą, lecz uczynków ich nie naśladujcie. Mówią bowiem, ale sami nie czynią. Wiążą ciężary wielkie i nie do uniesienia i kładą je ludziom na ramiona, lecz sami palcem ruszyć ich nie chcą. Wszystk

than
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-30 15:54:39
Biada wam, uczeni w Piśmie i faryzeusze, obłudnicy, bo zamykacie królestwo niebieskie przed ludźmi. Wy sami nie wchodzicie i nie pozwalacie wejść tym, którzy do niego idą. bo obchodzicie morze i ziemię, żeby pozyskać jednego współwyznawcę. A gdy się nim stanie, czynicie go dwakroć bardziej winnym

colette150389
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-30 14:23:46
czul sie fantastycznie w roli polboga-polczlowieka' to bylo ostatecznym niezlomnym dowodem ze w tym wszystkim nie idzie i czynienie dobra a jedynie o wladze(najwieksza namietnosc czlowieka) z ktora zawsze ida w parze duze pieniadze 'OTO TAJEMNICA WIARY'

colette150389
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-30 14:19:33
ksztlatucacej sie osobowosci probowali wmowic rozne bzdury do glowy uzywajac przy tym glownie zastraszania, ale najbardziej w ktoryms momencie zaszokowala mnie wizyta biskupa-fanatyzm tych babci przesiakniety agresja dla kazdego kto mysli inaczej przerazil mnie! biskup zachowujacy sie jak 'superstar

johnny1502
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-30 10:13:07
To jest dobre.Bardzo dobrze ze wkoncu ktos to zauwazyl. Nienawidze go !!!

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-30 07:07:33
A dalej to juz tylko praca, jedzenie i kupa. Zadnych wartosci i potrzeb duchowych i taki człowieczek niczym nie różni sie od zwierzatka typu pies czy kot, no moze poza tym że umie samochodem jeździc.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-30 07:03:56
To jest bardzo piekny przykład laicyzacji, szukam tylko czegos co mi w kosciele nie pasuje i sie tym chlubie, przeradza sie to w nienawisc do tej instytucji a potem niby mam wytłumaczenie i odstepuje od wiary przez swoje chore domysły

colette150389
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-30 14:09:47
zoaslalam wychowana na katoliczke(rozumiem to religie, co wiecej staram sie stosowac do niektorych sensownych zalozen-tych o ktorych mowil jezus,a nie tych ktore wymyslano na roznych soborach zeby zwiekszyc wladze kosciola jako instytucji). ale juz w wieku 9 lat na mszy swietej pojawila sie watpilo

colette150389
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-30 14:12:31
sc- zapytalam babci na zapowiedziach 'czemu za niektorych zmarlych bedziemy sie modlic w przyszlym tygodniu a za naszego zmarlego dziadka nie?' babcia mi odp 'bo nie dalismy pienizkow na msze swieta' wtedy doratlo do mnie po raz 1 jak to mozliwe ze trzeba zaplalcic zeby sie w jakis sposob 'wyroznic'

colette150389
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-30 14:16:13
w oczach boga.. od razu skojarzylam(jako 9letnie dziecko) ze to chyba nie zgadza sie z tym co czytaja przed kazaniem z pisma swietego i zaczelam uwaznie sie przygladac. moje calkowite odciecie sie od tego srodowiska umocnila dopeiro pielgrzymka w wieku lat 18 kiedy eweidentnie jako mlodej osobie o

colette150389
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-30 14:20:26
ksztlatucacej sie osobowosci probowali wmowic rozne bzdury do glowy uzywajac przy tym glownie zastraszania, ale najbardziej w ktoryms momencie zaszokowala mnie wizyta biskupa-fanatyzm tych babci przesiakniety agresja dla kazdego kto mysli inaczej przerazil mnie! biskup zachowujacy sie jak 'superstar

colette150389
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-30 14:24:27
czul sie fantastycznie w roli polboga-polczlowieka' to bylo ostatecznym niezlomnym dowodem ze w tym wszystkim nie idzie i czynienie dobra a jedynie o wladze(najwieksza namietnosc czlowieka) z ktora zawsze ida w parze duze pieniadze 'OTO TAJEMNICA WIARY'

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-30 16:38:47
Colette150389, a pytałas babci czy chciała aby ksiadz odprawił msze za friko, czy juz tak zostało?

Max74
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-30 20:17:33
Do colette150389. Ja trafiłem w swoim życiu na paru durnych lekarzy, którzy tylko czekali na kopertę i czy to znaczy, że już nie potrzebuję opieki zdrowotnej ?

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-30 06:51:26
Ale przecież watykan daje na biednych i to dużo, dane dostepne ogólnie w sieci, więc nie wiem co to tutaj robi. Co do przekazywania tacy na szczytne cele, niech w tej kwesti wypowiadaja sie ci którzy daja na tacę.

colette150389
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-30 14:27:53
proste- pomysl ile wiecej mogly dobra poczynic gdyby sprzedal ten zloty tron i zamienil do na krzeslo z ikei(chociaz napewno duzo mniej wygodne)

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-30 16:42:08
wierz mi, gdyby to zrobil to i tak czepilibyście się czegos innego, jeśli ktoś jest ciety na kosciół, zawsze znajdzie pretekt, aby go atakować, i miec wytłumaczenia na zycie bez jakichkolwiek zasad i napomnien.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-01 23:06:02
Podejrzewam, że ten zabytkowy tron jest znacznie mniej wygodny od krzeseł z Ikei ale jak chce się psa uderzyć to kij zawsze się znajdzie. Może by tak królowa angielska sprzedała swój tron i koronę i dała na Afrykę bo przecież przez wieki Anglicy grabili ten kontynent.

MaxMadnes
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-09-29 23:32:38
Odpieprzcie się od instytucji Kościoła niedouczeni kretyni ulegający trendom głupoty. Afryce pomoc się nie należy biały człowiek w ogóle nie powinien tam interweniować. Autor małostkowy trywialny ignorant z brakiem fundamentalnej wiedzy.

kaliber44
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-29 23:09:31
wiocha robi się politycznym jarmarkiem jak tak dalej pójdzie to szybko się skończycie a mieszanie jeszcze do tego wiary ?... mógłbym wkleić np. zdjęcie B.Gatesa i żebraka ze stanów i co ??? a tu jakiś cwaniak wymacany przez tatę robi coś takiego. żenada .

kaliber44
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 23:00:53
siblings

tomash3003
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-29 20:18:46
cd...dają zły przykład a powinni nimi świecić...

tomash3003
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-29 20:17:30
...zdjęcie jest przesadne ale co prawda to prawda; kościół ma bardzo głębokie kieszenie a jego przedstawiciele (90 % z nich) czyhają na portfele tych którzy im beznadziejnie zawierzyli.Jeszcze państwo na nich łoży, bez skrupułów przyjęliby od Was ostatnią złotówkę przyjeżdżając po nią Mercedesem!Daj

MaxMadnes
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-29 23:35:00
Pieprzysz jak potłuczony znam wielu czarnych (księży) jakoś żaden z nich mercedesem nie jeździ zazwyczaj to jakiś FIAT OPEL albo volkswagen. Najlepiej oczerniać ale problemem się nie zainteresować.

HDdhjfgnd
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-29 19:36:23
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-30 20:12:16
Koleżanka błysnęła znajomością języków obcych. Brawo !

Ircia
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-29 19:19:20
No niestety dla mnie kler to osobne państwo które żyje z czego??? A gdy czarna płachta nakryje świat...nastapi koniec świata....i to jest w Piśmie Świętym,ale w Starym Testamęcie ...a nie nowym, poprawionym przez właśnie kler..:)

MaxMadnes
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-29 23:38:04
Kolejny potłuczony dzieciak co biblie w obrazkach oglądał. Koniec świata (naszej cywilizacji) nastąpi przez takich głupków co to instytucje kościoła atakują bo plują do swojego gniazda a muzułmanie tylko czekają... lewactwo i kretyńska czerwona hołota.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-30 20:06:37
Dokładnie. Jak wejdą tu muzułmanie (jak już się dzieje na zachodzie) i wprowadzą swoje prawa to wszyscy Ci cwani, którzy teraz najeżdżają na KK z pokorą będą nosić burki i długie brody. Z Islamu nie można drwić jeśli chce się żyć.

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 19:46:55
Roztaczasz jakieś chore wizje człowieku.Gdzie niby wejdzie islam?

Max74
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-01 23:01:04
Zapraszam do Brukseli np dzielnica Nord. Jedź zobacz a potem porozmawiamy. Ciężko spotkać białego człowieka, biały tam już nie kupi mieszkania, marokańska młodzież nie uznaje policji, w telewizji często pokazują postrzelane policyjne samochody itp.

enio
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-29 18:34:37
nie3 chodze do kosciola ale jedno wiem ze fagas to dodal i tyle, zlote krzeslo haha a czekolady są zawiniete w srebro buraku!!

Jasminex3
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-29 18:17:44
I co w tym takiego? Jeżeli masz serce , usuń to. -.- Żałosne jest to , że bez namysłu .. to dodałeś. Biedne dziecko..

delgado
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-29 18:02:26
Nawet jeżeli nie całą Afrykę, to czy nie warto chociaż dla jednego dziecka...

master31
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-29 17:40:49
za te krzeslo wyzywiłby cala afryke

adriano555
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-29 16:12:36
Ta strona robi si e za bardzo polityczna . Wchodząc tu człowiek chce się rozerwać i polepszyć sobie humor a nie rozmyślać o tym jak ma naprawić całe zło na tym świecie. Wszystkich dzieci nie nakarmimy tylko dzięki temu że papież sprzeda swoje krzesło i kraj.

januszp193
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-09-29 16:47:19
nie o stronę chodzi. ma być pokazana wiocha i jest.

M4lfi
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-29 15:26:02
Afryka to nie jest kontynent chrzescijanski, a muzlumanski

woleniepic
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-29 19:05:32
No i co z tego?Muzułmanie mogą umierać z głodu,a chrześcijanie nie?

cube
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-30 09:44:04
@M4lfi Ty glupi czy takiego udajesz?

myszax
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-29 13:03:48
zgadzam się całkowicie. szok co się teraz wyprawia.. niech już będzie ten koniec świata-.-

Gosc091
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-09-29 11:19:48
Jak dla mnie.. w ogóle jest niepojęte to, że na papieża wybrali niemca ;/ czyżby historia, to co zrobili niemcy, polakom (i nie tylko) nie miało znaczenia? K.Wojtyła był niezastąpiony i jak dla mnie jedynym wysłannikiem Boga. Patrząc na Benedykta XVI odczuwam zupełnie co innego..

KosmicznyJebaka
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-09-29 16:15:48
Hehe! Niepojęte jest, że w XXIwieku istnieje coś takiego jak"papiestwo". Co do twojego"wysłannika Boga",to czy uważasz, że Bóg chciałby, aby ktoś akceptował drogie pomniki własnej osoby, zamiast wspierania np. edukacji? Żeby ludzie umierali na AIDS z powodu nieużywania gumek?

OnaJestSzalona8
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-29 10:20:15
Smutno mi się robi patrząc na to zdjęcie. Pomijam już fotkę po lewej stronie. Ja tak bardzo kocham dzieci i jest mi okropnie smutno, że muszą umierać jako maluszki, nawet nie dożywają 20-go roku życia. Dzieciństwo powinno być beztroskie, pełne miłości. A tu taki mały szkieletorek. Gdybym tylko miała

OnaJestSzalona8
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-29 10:22:37
... kupę kasy, to najchętniej oddałabym część na leczenie małych dzieci, na jedzenie dla nich itp. I bardzo chętnie przygarnęłabym takie biedactwo. Nie wiem, od długiego czasu już myślę o tych biednych dzieciach bardzo często. Dlaczego Bóg zabiera takie maluszki do siebie?

OnaJestSzalona8
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-09-29 10:24:04
A nawet mogę zapytać gdzie jest Bóg gdy one umierają? Przestępcy sobie żyją, mordercy... a takie maleństwa cierpią, chorują śmiertelnie, są bite, nie mają co jeść... :-( czasami aż chce się płakać i tak bardzo dziękuję, że moje maleństwo jest zdrowe i szczęśliwe...

mirek191ur
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-09-29 10:09:36
Boże widzisz i nie grzmisz .

sebek4324
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-23 23:10:56
Wtedy byłby Teamkill...

aio13
    Ocena: -7 (glosow:13)
2011-09-29 09:09:04
I co niby papież winny że murzyny w Afryce mnożą się jak mrówki nie myśląc co dadzą dzieciakom jeść? Ten obrazek to totalna głupota. Mówię to jako ateista. I jestem ciekawy ile osób co chodzi co niedzielę do kościoła kliknęło na tak.

KosmicznyJebaka
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-09-29 09:14:47
Jezusowi Chrystusowi wystarczyly skromne szaty, zwykle meble o ile je mial, oraz madre wyklady dla ludu. Papieze maja przesadne fatalaszki, meble ze zlota i gadaja glupoty,a uwazaja sie za "namiestnikow Boga"

Portret
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-29 10:30:00
Gdyby USA Kanada i inne państwa nie niszczyły zboża, aby podnieść jego cenę, tylko oddawali głodnym było by inaczej

krysttiann
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-09-29 08:56:51
kiedy nasz Karol siedzial na takim tronie nikomu to nie przeszkadzalo, nie ogladalem takich demotow, wiochy czy czekokolwiek. Paranoja.

KosmicznyJebaka
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-09-29 09:10:22
Nikomu? Bzdura!

krysttiann
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-09-29 08:55:43
Niektórzy użytkownicy są chyba jacyś chorzy. Cały kościół katolicki to jedna wielka obłuda i zachłanność. Zdarzają się wyjątki, ludzie którzy tkwią w tej instytucji w naprawdę dobrej wierze, ale jest ich moim zdaniem coraz mniej. Tylko dlaczego póki papieżem był POLAK nikt do cholery tego nie zauważ

aneczka06121983
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-09-29 08:41:11
masakra i jakiś Hitler siedzi na złotym tronie a dzieci głodują

bezedzisek
    Ocena: -6 (glosow:12)
2011-09-29 07:25:19
wy na tace nie dajecie to się zamknijcie, nie wasze pieniądze nie wasza sprawa.

KosmicznyJebaka
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-09-29 09:18:20
Jakim musisz byc tepym ignorantem, skoro uwazasz ze 1,4% podatku kradzionego nam przez panstwo na kosciol, to "taca". Palikot nas zbawi.

Max74
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-10-01 10:51:50
Palikot ze swoimi pedziami i babochłopem (albo chłopobabą). Jacy wyznawcy taki zbawiciel.

woleniepic
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-01 19:50:53
Taki z Ciebie obrońca kościoła a obrażasz innych?No cóż,typowe.Pewnie w świątyni okupujesz przednie ławki z dłońmi gorąco ściśniętymi do modlitwy...

Max74
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-10-01 22:50:20
W jaki sposób obraziłem ? Ja nie poczuję się obrażony kiedy powiesz, że jestem wart religii którą wyznaję więc czemu on ma się poczuć urażony tym, że jest wart swojego zbawiciela jak określił Palikota ?

mipa
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-09-29 06:22:31
człowiek który uważa się za naśladowcę Boga.Powinien chociaż na zwykłym krześle siedzieć - pycha i zachłanność

Cezarion
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-09-29 03:01:30
Ja zaczalem od siebie, od paru miesiecy pomagam pewnej biednej, ale pracowitej rodzinie, nie duzo ale zawsze, daje im 200 zl miesiecznie. Dla podkrecenia nastroju jestem wyznawca, tej samej sily co tak wielce znienawidzony przez "dobrodziejow" z kosciola, co Nergal. Bo jestem czlowiekiem.

MrPw
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-29 01:19:02
najlepiej kazać mu sprzedać złoty tron i w ogóle tylko ciekawi mnie czy autor tego porównania sam się do tego stosuje najlepiej zacząć od siebie...

damiano1990
    Ocena: -7 (glosow:13)
2011-09-28 23:23:14
Tu Cie zaskoczę, bo nie jestem "mocherem" a wręcz ateistą. Ale K. Wojtyła nie jest osobą która powinna znaleść się na takiej stronie jak wiocha.pl. Za wiele dokonał!

IziGrecja
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-09-28 23:32:14
To nie Karol Wojtyla no chyba ze jestem slepa :P

KosmicznyJebaka
    Ocena: 5 (glosow:15)
2011-09-28 23:39:51
Zastanów się i odpowiedz,czego on dokonał? Może chodzi Ci o to że beatyfikował niejakiego Stepinaca? Poczytaj, kim byli Ustasze. A może masz na myśli zatajanie pedofilstwa duchownych? A może jego pośrednią odpowiedzialność za śmierć tysięcy ludzi w Afryce, którzy go posłuchali i nie stosowali gu

Max74
    Ocena: -2 (glosow:18)
2011-09-28 23:13:25
Po lewej równie dobrze można wrzucić fotkę każdego z nas a szczególnie autora tego zdjęcia siedzącego np. przed komputerem i pałaszującego kanapkę. Czyż nie wyglądałoby to równie wymownie ? I nie mówcie, że to ktoś inny ma obowiązek zbawiać świat.

mipa
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-09-29 06:19:41
ale my nie uważamy się za głosicieli najprawdziwszej prawdy i nie mamy masy kasy a ten na fotce uważa się za wzór i naśladowcę Boga więc możemy z niego pokpić jak zbawia świat na złotym tronie.To co napisałeś że każdy z nas jest taki to bezpodstawne.

woleniepic
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-29 18:47:52
Nie znam nikogo kto dysponuje taka gotówką jak Watykan,więc nie przesadzaj.Nie mam też zamiaru zrzucać na nikogo obowiązku zbawiania świata,ale księża nawołują do życia w ubóstwie i dzielenia się z ubogimi a sami robią inaczej.To mnie najbardziej razi.

borys88
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-29 22:56:35
O, widzę że kolega @woleniepic dysponuje wiedzą jakie są "obroty" watykanu, to może się z nami tą wiedzą podzielisz, bo skoro twierdzisz nie znasz nikogo kto dysponuje taką gotówką to zakładam że wiesz jaką gotówką dysponuje watykan a nie piszesz bezpodstawne bzdury.

woleniepic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 19:25:46
Nie wiem jakie są obroty Watykanu i szczerze wali mnie ta kwestia,ale skoro płynie tam kasa z całego świata to sam sobie dopowiedz jakie mogą być i nie chwytaj za słowa.W dodatku każdy ich dochód jest bez podatku.

Vivianna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-28 22:30:02
BOŻE ale biedne dziecko .!

banderaspawel
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-09-28 22:10:19
Papierz jest jeden a np tych wszystkich nic nie wiedzących ministrów i posłów są tysiące nam jest dobrze w Polsce żeby tak czasem nie był bo ludzie już na chleb nie mają

colette150389
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-09-28 22:21:22
partyq021-TYPOWY 'POLAK' od razu agresja(szczegolnie kiedy inrernet zapewnia anonimowosc). zamkniety,ciasny umyls-godne pozalowania. oczywiscie kosciol 'wspiera' a.char, ale nie za swoje pieniadze tylko wiernych ktore wyludzili swoimi 'metodami'.ze swojego majatku nie dadza ani grosza. wrecz procesu

colette150389
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-09-28 22:23:08
partyq021- wrecz procesuja sie o ziemie ktore im 'odebrano' zaznaczjac jednak na kazaniach jak rzeczy materilane nei maja znaczenia.. falsz naprwde tego nie widzisz?!

colette150389
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-09-28 22:28:56
partyq021- one more thing---> jezlei cie tak ta kwestia nurtuje- nie mam telewizora, z prasy czytam tylko charaktery(wole ksiazki) a poglady moje sa wynikiem wniklawymm wileotelnich rozwazan, nie czyjms narzuconym sposobem myslenia(jaki ty ewidentnie przejoles-od rodizcow przypuszczam)

colette150389
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-09-28 21:58:34
powinni to byc na biliboardach w calej polsce! moze wtedy ludzie ktorym piora mozgi na 'katechezach' od 6 roku zycia zauwazyliby obrzydliwa oblude ktora przesiaka kler od kiedy wyodrebnil sie jako grupa spleczna

patryq021
    Ocena: -4 (glosow:18)
2011-09-28 22:11:41
To sprawdź baranie kto jest odpowiedzialny za akcje charytatywne w somali. No popatrz Kościół na spółkę z Unicefem nie do wiary... Ale jak to! PRzecież złowieszczy Kościół wszystko zjada i wydaje na maibachy! No i teraz odpowiedzmy sobie na pytanie kto ma wyprane mózgi i przez jakie "gazety i stacje

pysia666
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-09-28 23:09:50
Colette15089- nie wiem czy jesteś laska czy kolesiem, ale człowieku nalać ci!!!po stokroć!! Dobrze prawisz. mordo ty moja popieram w 100%

kamawipa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-28 21:46:53
ciekawe czy dajesz kase na biednych?

colette150389
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-09-28 22:09:21
moze nie daje, ale to tej osoby swiadomy wybor(ma do tego jak najbardziej prawo). on/ona nie mowi patetycznie o tym jak maloistotne sa pieniadze w zyciu(zyjac w otoczeniu niewyobrazalnego przepychu) a wazne jest pomaganie innym(oczywiscie za cudze pieniadze)

borys88
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-28 21:45:30
krwawa nie jest religia tylko ludzie którzy źle interpretują Pismo

borys88
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-28 21:42:29
Popieram w 100%!!!

Nonsensowny
    Ocena: 9 (glosow:15)
2011-09-28 20:57:10
Moi Drodzy a szczególnie Osoby, które nie zgadzają się z obecnym porządkiem świata może warto jednak jest coś działać, chociażby w najbliższych wyborach głosując na partie opowiadające się antyklerykalnie, chcące zlikwidować nieszczęsny fundusz kościelny ?! Religia w szkołach rocznie to wydatek 2mld

jazzzzy23
    Ocena: -11 (glosow:15)
2011-09-28 20:44:22
Gdyby na ty zdjęciu po lewej był "Ojciec Dyrektor" to bym zrozumiała, ale papież???? Komuś się pomieszało w głowie

KosmicznyJebaka
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-09-28 22:11:27
Odpowiedz, pytanie proste: Na fotce Rydz siedzi na złotym tronie, czy papież?

Lenkaaa69
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-09-28 20:42:10
sam lepszy nie jesteś

opsi1234
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-28 20:36:27
kto z Was przekazał jakieś środki na UNICEF, ludziom co naprawdę potrzebują pomocy? Do ludzi którzy naprawdę potrzebują pomocy trzeba dotrzeć. tych co widać na chodnikach, ulicach, to jest ich druga pensja, albo kolejne winko!

KosmicznyJebaka
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-09-28 22:14:01
Nie dajemy środków na UNICEF, bo jesteśmy biedni. Państwo zdziera z nas wielkie podatki. Częścią z tych podatków państwo obdarowuje kościół. Gdybyśmy sami mogli decydować na co pójdzie część naszych podatków, dalibyśmy właśnie na UNICEF> Chcesz pieniędzy na UNICEF? Głosuj mądrze.

Max74
    Ocena: -4 (glosow:12)
2011-09-28 23:03:38
"Jesteśmy biedni" - litości, nie rozbrajaj mnie. Porównaj swoją "biedę" z BIEDĄ tych dzieci. Siedzisz w domku, na głowę nie leje, masz prąd, gaz, tv, kompa i internet i mnóstwo innych rzeczy o których te dzieci nawet nie marzą i Ty mówisz, że jesteś biedny ?

KosmicznyJebaka
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-09-28 23:44:45
Max74, "biedni" to może było nieco niefortunne określenie. Chociaż wszystko jest względne, bieda też. Zależy z czyjego punktu widzenia patrzysz. Jednak nie o to mi chodziło w poście wyżej. Chodzi o to że państwo kradnie część podatku na kościół i nie liczy się z wolą ludu.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 22:43:37
Lenin wiecznie żywy, czy tak ? Zaskoczę Cię bo nie jestem zwolennikiem dotowania Kościoła przez państwo ale co jeśli w referendum by się okazało, że "wola ludu" jest inna ? Zrobiłeś jakieś badania, że wiesz jakiego zdania jest większość ?

undertwenty
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-28 20:26:01
aż się płakać chce jak się patrzy na te dzieci .. biedne ;(((((((((

jastu
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-09-28 19:26:03
ciekawe dlaczego czepiaja sie tylko Kościoła to sie tyczy całej naszej załganej cywilizacji

dziku842
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-09-28 20:19:12
Czepiają się, bo kościół dostaje ogromne dofinansowania, ja też się czepiam :)

Max74
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-28 22:59:34
Partie polityczne też dostają.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-28 23:03:26
A wiesz co to rozdział kościoła od państwa?

Max74
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-28 23:40:32
Uważam, że Kościół nie powinien być dofinansowywany z publicznej kasy (chociażby ze względu na tych wszystkich pieniaczy), podobnie jak i partie. Powinien utrzymywać się ze składek wiernych a partie ze składek członków.

woleniepic
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-09-28 20:04:56
Jeśli Watykan odda połowę swojego majątku na głodujących,to podejrzewam że nasze połowy wypłat długo nie będą im potrzebne.

Max74
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-09-28 22:57:23
Przejedliby szybciutko i dalej by nic nie robili po za kopulowaniem z kim (i czym) się da.

michalck1981
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-09-28 19:18:06
siedziałeś na nim, że wiesz, że złote?? jakiej próby jest to złoto??

besslein
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-09-28 18:53:30
januszp193,a może ty pół wypłaty przekażesz na Afrykę?

Ivonka_313
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-28 18:49:53
Biedne to dziecko..

chan_chan
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-09-28 18:34:42
to strona wiocha.pl a nie caritasu ja chce się tu pośmiać a nie zamartwiać, won z tym minusować!

BlueJean
    Ocena: 1 (glosow:17)
2011-09-28 18:25:35
Kościół Katolicki wydaje na cele charytatywne więcej niż Tobie się uda przez całe swoje życie autorze. Równie dobrze mógłbyś pojechać jakiemuś aktorowi czy rodzinie królewskiej. Ten "tron" to zapewne zabytek.

woleniepic
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-09-28 20:14:22
Dobrze prawisz,ale podaj mi nazwisko aktora który zarabia chociaż dziesiątą częśc tego co kościół w dodatku bez podatku.Poza tym nie wiem czy wiesz że oni składają przysięgę ubóstwa.

yulbeano
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-28 22:50:40
Jesteś typowym przykładem katolickiej indoktrynacji, albo ignorancji.

HDdhjfgnd
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-09-28 18:22:39
Ojej.. januszp193 wielki plus dla Ciebie. Może już pominę temat Afryki, bo narzekają tu tak, że będą się dalej mnożyć... ale pomyślmy o dzieciach z biednych rodzin lub domach dziecka. Co robi kościół w związku z tym? Powiecie Caritas?

HDdhjfgnd
    Ocena: -1 (glosow:15)
2011-09-28 18:25:33
Haha, śmieszne... zamiast dawać żarcie z woreczków dali by trochę kasy domom dziecka, gdzie mogą dzieciom zrobić prawdziwe obiady... Kościół to najbardziej zakłamana instytucja. Możecie mnie minusować, ja w sumie nie interesuję się tym co robi kościół, jednak wątpię by się chętnie dzielili z innymi.

michalck1981
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-28 19:21:02
Skoro się nie interesujesz, to może nie warto mówić co powinni robić inni? A Ty się chętnie dzielisz z innymi?

Max74
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-09-28 19:35:09
A T y dzielisz się z innymi ? Wrażliwa jesteś na krzywdę dzieci a ostatnio na wiosze miałaś polewę z rysunku przedstawiającego martwe dziecko. Dlaczego więc głodne Cię nie śmieszą ? Zresztą gdyby ich rodzice wzięli się do roboty to takich problemów by nie było. Mój kolega pracował w fabryce

Max74
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-28 19:36:48
Coca Coli w afryce i opowiadał jak ciężko było znaleźć kogoś do pracy. Woleli leżeć i nic nie robić.

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-28 20:10:49
Twój kolega pracował w Afryce powiadasz?Byłeś może kiedyś w Watykanie?

Max74
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-28 22:54:07
Nie, nie byłem jeśli Cię to interesuje.

HDdhjfgnd
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-29 16:40:05
Napisze tak. Ja akurat nie mam na to zbyt wielkiego wpływu, mogę być najwyżej wolontariuszką. A w tym roku na WOŚP-ie zauważyłam, że mohery wrzucają nawet po 50zł, jednak większość tych 'pobożnych' staruchów na widok wolontariuszy ucieka.

HDdhjfgnd
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-29 16:41:10
A za ileś tam lat będę mogła np. przekazać chociażby ten 1% podatku na jakąś fundację. Czemu nie? A ty max74.. myślę, że nie potrafisz odróżnić "chorego poczucia humoru" Od rzeczywistości...

Max74
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-29 18:28:08
Ten 1 % podatku i tak Ci zabiorą czy tego chcesz czy nie, więc Twoja hojność nie robi na mnie wrażenia. Ja również co roku przekazuje swój 1% na rożne fundacje i jakoś nie czuję, żebym był z tego powodu wspaniały.

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-29 18:55:29
No widzisz stary,a dziadek mojej żony był w Watykanie jakieś 7 lat temu przez dwa tygodni.Miał wtedy 69 lat,całe życie był zagorzałym chrześcijaninem,ale mówił że wstyd mu za ten przesadny przepych który tam panuje.Bogactwo aż kłuje tam w oczy,widać to nawet na zdjęciach i filmach które tam zrobił.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-30 19:56:11
A byłeś w Wersalu ?

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 19:52:54
Nie byłem,a co ma Wersal do Watykanu?

Max74
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 22:37:21
Ten sam przesadny przepych ?

KosmicznyJebaka
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-09-28 18:09:10
A co to za wiara, która została obrażona? W co ty wierzysz? Która religia używa takiego barwnego języka jak twój?

KosmicznyJebaka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-28 18:09:48
A co to za wiara, która została obrażona? W co ty wierzysz? Która religia używa takiego barwnego języka jak twój?

teosia74
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-28 17:56:04
a co te dzieci sa komu winne,kazda religia ma swoje dobre i zle strony,my mamy tylko szczescie ze urodzilismy sie w europie,ja nie krytykuje ja tylko wspolczuje,plakac mi sie chce,

meggy84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-28 17:38:05
każdy ma prawo wierzyć jeżeli mu to pomaga ... ale należy dostrzegać wszystkie za i przeciw ... i widzieć wszystko ,a nie tylko to co się nam podoba ;-)

gadzik21
    Ocena: -5 (glosow:15)
2011-09-28 17:38:02
Prawdę mówiąc nie sadze żeby ktokolwiek z nas tu zrobił coś dla tych ludzi więcej niż papież?! im przydałaby się edukacja aby mogli sami mieć jakiś fach ,aby potrafili uprawić sobie jakieś poletko aby widzieli ze seks z dziewicą nie wyleczy AIDS itd.. po co im złoto i kasa?!

KosmicznyJebaka
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-09-28 18:12:38
Papiestwo i edukacja? To przecież jedno drugiemu zaprzecza. Miałby te dzieci nauczyć, że prezerwatywy to grzech i że trzeba się modlić, aby nie zarazić HIV?

tashunkewitko
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-09-28 19:05:37
A co papież tam dobrego zrobił? Jeździł tam i wciskał tym biednym ludziom, że prezerwatywy to grzech (!) Tym ludziom condomy powinno się z samolotó zrzucać, no ale papa nie pozwala.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-09-28 22:44:24
No a oni by sobie z tych prezerwatyw proce robili i strzelali do tych samolotów. Skoro tak Papież nie pozwala to jakim cudem w każdym kiosku półki pełne są kondomów. Tobie tashukewitko powinni też zrzucić coś na głowę to może byś oprzytomniała.

tashunkewitko
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-09-28 22:59:27
Po pierwsze nie jestem kobieta, po drugie sam walnij się w łeb, bo za dużo kadzidła się nawdychałeś, a po trzecie pocztaj sobie o banco Ambrosiano i przeczytaj Raport Ryan'a. O wcześniejszej historii kościoła nie wspomnę.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-28 23:34:16
No zdjątko sugeruje kobietę a profilu nie sprawdzałem, nie przypominam sobie też żebym jakoś szczególnie tym kadzidłem się zachłysnął. Po za tym Kościół tworzą ludzie a historia jest historią na którą obecnie żyjący nie mieli wpływu.

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-29 11:42:42
Nazizm i komuniz też tworzyli tylko ludzie. A na zdjątku jest indianin, a nie kobieta.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-29 18:24:07
I tych ludzi już raczej nie ma i jak ma się obwiniać obecne pokolenie o zbrodnie przodków Wodzu ?

Sisal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-28 17:33:41
urwało paragrafu 198, kurde za krótkie te komentarze ;/

yulbeano
    Ocena: 4 (glosow:18)
2011-09-28 17:09:23
W życiu bym nie pomyślał, że tu tylu moherów (czyt. wieśniaków) na tej stornie. Pochwa - Lony!

damiano1990
    Ocena: -8 (glosow:16)
2011-09-28 17:03:00
Wojtyła na wiocha.pl??? szok...

airad09
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-29 00:06:55
To nie Wojtyła pajacu...

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:18)
2011-09-28 16:55:20
Związek kościoła z Afryką jest przede wszystkim taki, że watykan nie zgadza się na propagowanie antykoncepcji w Afryce. Potem są takie kwiatki.

woleniepic
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-28 20:08:19
Dokładnie,trafna wypowiedz.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-28 22:38:02
A oni się przejmują tym ,że kościół się nie zgadza. Większość to pewnie nawet o tym nie wie, a po za tym co ich to może obchodzić, skoro większość jest muzułmaninami ? Po za tym już sobie wyobrażam jak w wiosce w buszu stoją automaty z prezerwatywami. Litości.

tashunkewitko
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-09-28 22:43:22
Gdyby je odpowiednio propagować, to by używali, ale kk na to nie pozwala, czy to takie trudne do ogarnięcia?

Max74
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-28 22:51:44
Gadaj z nią a ona swoje. Co muzułmanina obchodzi zdanie kk ? W ogóle kto się przejmuje tym co kk myśli na ten temat ? Gdyby się stosowano do tych zakazów to u nas też nie można by było kupić prezerwatyw a jakoś nie ma z tym najmniejszego problemu.

tashunkewitko
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-09-28 23:02:00
Cała Afryka to islam? Czy może wiesz o czymś, o czym my nie wiemy?

Max74
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-09-28 23:29:16
Większość Afryki to wyznawcy proroka jak również dużo jest miejscowych religii. Możesz sprawdzić. Po za tym jak pisałem wyżej nawet w katolickich krajach nie stosuje się do zakazów kościoła w kwesti prezerwatyw więc dlaczego mieliby tam się tym przejmować ?

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-29 11:45:32
Wiekszosc Afryki tak, ale my mowimy o Afryce subsaharyjskiej a nie calej, bo wiadomo ze północna to islam, w przypadku Egiptu to nawet dzięki chrześcianom.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-29 18:21:43
No dobrze, zostawmy już sprawę wyznań. Nie odpowiedziałeś mi dalej dlaczego w katolickiej Polsce prezerwatywy można kupić w każdym kiosku czy sklepie i nikt nie przejmuje się zakazami Kościoła a dlaczego w Afryce akurat tak się tym mają problem ?

woleniepic
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-29 18:36:40
Max czy Ty myślisz że np.w Rwandzie jest sklep na każdym rogu tak jak w Polsce?Nie porównuj dostępności prezerwatyw jeśli chodzi o Europę i Afrykę bo to śmieszne,ponadto misjonarze im wpajają że to zło,grzech niesamowity.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-30 19:54:26
To w końcu kościół zabrania czy po prostu nie ma sklepów ? To może jedź tam i otwórz im najpierw sklepy a potem daj pieniądze, żeby kupowali gumy zamiast chleba a nawet gdyby były za darmo to pilnuj, żeby chcieli ich używać bo to Afryka a nie Europa.

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 20:00:35
Napisałeś że zastanawiasz się dlaczego w Afryce mają problem z prezerwatywami,więc pisze że nie mają ich skąd brać.Takie to trudne do zrozumienia?Poza tym pozwolisz żo to ja sam będę decydował gdzie jadę i komu daję pieniądze,OK?Nikogo też nie mam zamiaru pilnować żeby używał prezerwatyw,ale uważam

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-01 20:03:04
-uważam ze należy dać ludziom przynajmniej wybór.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-01 22:27:26
To w takim razie co do tego ma Kościół bo już się pogubiłem. Niby to Papież zabrania a wychodzi tak naprawdę, że nie mają skąd ich brać bo są za biedni i taka jest prawda. Tam gdzie jest bieda tam myśli się tylko o zdobyciu jedzenia i wody a nie o gumach i zdaniu Papieża o którym wielu pewnie

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-01 22:35:22
nawet nie słyszało. Po za tym pozwól również innym też decydować gdzie jadą i na co wydają pieniądze. Oprócz tego co kraik to jakiś dyktator rozwalający się merolami i wydający krocie na broń podczas gdy ludność głoduje czego jakoś żaden z zaciekłych pogromców "czarnej hołoty" nie raczył zauważyć.

MisiekS
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-28 16:48:02
na demoty nie na wiochę...

spiro
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-09-28 16:47:56
Coraz więcej jest spekulacji na temat religii i jej słuszności, jednak religia to nie wiara

Sisal
    Ocena: -3 (glosow:17)
2011-09-28 16:18:52
W krajach islamu za takie coś są wyciągane odpowiednie konsekwencje. A tutaj w kraju demokracji, głupoty ludzkiej, każdy idiota może założyć sobie konto i pochwalić się swoim przebłyskiem. Szkoda że nie szanuje się religi dzięki której na świecie nie umarła moralność.

januszp193
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-09-28 16:45:04
ja przedstawiam swój światopogląd - ty masz prawo przedstawić swój. Zrób to i będzie po problemie - ja nie będę Ci mówił, że to złe bo namawiasz innych do swojej wiary. Wolność słowa....

Sisal
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-09-28 17:23:08
A czy ja Ci przekonuje do swojej religii?? Zacytuj gdzie bo za Chiny nie wiem gdzie to wyraziłem. Proszę tylko byś uszanował moje przekonania i moją wiare. To że Ci się ona nie podoba nie daje Ci prawa byś ją szkalował.

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-09-28 17:23:51
Do Sisal. W krajach arabskich(islam) jest nie do pomyślenia by sąsiad umierał z głodu! Obowiązkiem muzułmanina jest pomóc bratu w potrzebie! Podczas gdy u nas w kraju katolików rodzice zarzynają swoje dzieci i przepijają ich zasiłki, a Wy nie reagujecie... Hipokryto

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:16)
2011-09-28 17:27:47
Masz czelność pisać o moralności? Stosujecie zasadę podwójnej moralności! W mśród kleru szerzy się patologia, pedofilia i homoseksualizm, a każdą próbę jej ujawnienia traktujecie jak zamach na religię! To B16 sformułował dekret o ukrywaniu pedofilii, a nasz "święty" JP2 go podpisał!

Sisal
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-09-28 17:30:13
To już różnica wynikająca z kultury, poza tym Chrześcijaństwo też takimi zasadami się kieruje, niestety 90% katolików w Polsce a widać jakie poparcie dla tematu. Zapraszam do zapoznania się z lekturą tematu p.s.Znasz chłopcze różnice pomiędzy wolnością słowa, a obrazą uczuć i łamaniem paragrafu 19

Sisal
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-09-28 17:31:32
Przecież nie bronie kościoła idi..... tylko wiary.

KosmicznyJebaka
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-09-28 18:14:49
Twój szacunek do bliźniego przejawia się w nazywaniu kogoś idiotą bo wyraził swoje przekonania?

michalck1981
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-09-28 19:27:04
AnonimowyPremierze pragnę zauważyć, że w Afryce większość ludzi to muzułmanie, po czym poznałeś, że Ci na zdjęciu to katolicy?

kasik11991
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-09-28 16:17:48
nie podoba mi się to. Demotywatory jakieś? Apeluje do adminów o jakąś selekcje. Nie róbmy z wiochy demotywatorów. Tu zawsze było lekko i zabawnie a zaczyna się robić smętnie, poważnie, refleksyjnie. Wiocha na wesoło, nie na smutno!

gienek91
    Ocena: 0 (glosow:14)
2011-09-28 16:03:51
Dlaczego nie było takich komentarzy jak żył Jan Paweł II?

januszp193
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-09-28 16:41:45
bo wtedy nie było wiocha.pl

drik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-28 15:59:59
szkoda mi tych dzieci

AaiperWiocha
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-28 15:54:27
januszp193 Popieram!

bella1883
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 15:43:56
ja popieram menel22

pat1ryk
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-28 15:25:50
Problem w tym że Afryka nie dojrzała do dostatku. Jak im wyślemy żarcie to oni narobią sobie dzieci i znowu będzie ich za dużo a żarcia za mało. Głodujące i umierające dzieci to naturalny regulator populacji. Jest to bardzo brutalne ale prawdziwe, wysyłając pomoc tylko pogarszamy sytuację.

wiochasieszerzy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-28 20:58:21
Gatunek ludzki wymyka się wszystkim regułom. Słabe i chore jednostki nie są eliminowane, tylko silniejsi im pomagają, ze względu na etykę. Fakt faktem, Afrykańczycy nie robią prawie nic, żeby poprawić swoją sytuację. Ale to inna mentalność i , więc byłoby fajne, jakbyśmy przestali przesyłać im Bibli

justysssss92
    Ocena: -8 (glosow:22)
2011-09-28 15:25:07
...idzccie sie ludzie leczyć albo swoją kase oddajcie na biednych..ciekawe ilu z was którzy opluwacie kościół pomaga biednym i potrzebującym....ciekawe i to strasznie. a jeżeli na świecie rządzą tacy ograniczeni ludzie jak Ci którzy popierają to zdjęcie i ten który to tu wrzucił to sie nie dziwie..

januszp193
    Ocena: 2 (glosow:16)
2011-09-28 15:34:19
justyś... nie czepiaj się ale prawdą jest, że kościół wcale nie jest taki do końca wspaniały za jaki się podaje... wielu rzeczy nie ujawnia, wielu tematów unika... jest to bardzo krwawa religia - może nie w obecnych czasach ,le kiedyś bardzo. palenie kobiet na stosie, wyprawy krzyżowe itd...

woleniepic
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-28 20:03:06
Ograniczona to jesteś Ty dziewczyno,kościół z założenia powinien pomagać biednym a tego nie robi.

borys88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-28 21:45:01
krwawa nie jest religia tylko ludzie którzy źle interpretują Pismo

woleniepic
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-29 18:39:57
Borys szkoda że nie masz okazji wytłumaczyć to ofiarom wypraw krzyżowych ze średniowiecza.

borys88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 23:23:41
radze poczytać trochę o wyprawach krzyżowych zanim użyjesz ich jako argumentu, zdecydowana większość ich uczestników upatrywała w nich kożyści finansowych a były organizowane właśnie dlatego że ktoś źle zinterpretował zasady wiary, pokaż mi gdzie w Piśmie Świętym jest napisane, że chrześcijanin ma

borys88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 23:26:31
że chrześcijanin ma bić się za swoją wiarę. Gdy cię uderzą w policzek, nadstaw drugi.

woleniepic
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-30 19:33:48
Pewnie ciężko będzie Ci to sobie wyobrazić,ale akurat w tym temacie czytałem dość dużo,więc ośmielam się wypowiedzieć.Więc to że ktoś upatrywał korzyści finansowych w tych wyprawach dokonując przy tym rzezi to ich usprawiedliwia?Nie uznaje też nawracania siła na jakąkolwiek wiarę innych ludzi.

woleniepic
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-30 19:38:41
To że zle interpretowali Biblię to czyja to wina?Robili co robili to są fakty.W każdym razie z nadstawieniem drugiego policzka nie miało to za dużo wspólnego...

bzdurka17
    Ocena: -4 (glosow:18)
2011-09-28 15:13:11
chamstwo :/ :/ :/ współczuje braku inteligencji czlowiekowi który to dodał. oddaj swoją michę tym biednym dzieciom.

wiochasieszerzy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-28 20:52:04
a widzisz, bo tu jest różnica. Każdy daje tyle, ile mu zbywa. Porównaj, ile zbywa szaremu obywatelowi (żeby nie popadać w skrajności), a ile zbywa całej (!) organizacji Kościoła, która tak chlubi się opieką nad słabszymi. I tak a propos, nie mówmy o Watykanie, tylko o własnym podwórku: sprawdzie,

wiochasieszerzy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-28 20:54:14
*sprawdźcie, ile w takim Wrocławiu Kościół zagarnął tylko terenów dla siebie, nie wiadomo po co ani na co. To też są pieniądze, ponieważ tam mogłoby powstać miejsce pracy dla 500 ludzi lub chociażby lecznica... Więc przepraszam, ale do świętych szacunku nie mam.

EdzioMedzio
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-09-28 15:12:27
Caritas mówisz hahahaha, moi rodzice wynajmują lokale i ostatnio była firma, która sprzedawała ubrania terenie całej polski z tych kubłów za śmieszne pieniadze.

EdzioMedzio
    Ocena: 1 (glosow:13)
2011-09-28 15:10:53
tygrys.. ty masz ładnie zryty mózg przez ten kościół, skąd mają na te wille, samochody ? podatków nie płacą być księdzem to najbardziej opłacalny zawód

fukastic
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-09-28 15:06:54
niech nauczą się pracować na siebie, zamiast paczek z żywnością wybudujcie tam miejsca pracy.

ala0707
    Ocena: -9 (glosow:19)
2011-09-28 15:06:32
glupi tekst. bo akurat Kościol Katolicki pomoga biednym ,np.przez Caritas.Papiez jest glowa Kościola . a takie teksty to tak jakby powiedziec ze prezydent ma sprzedac palac zamieszkac pod mostem zamiast kierowac krajem.

EdzioMedzio
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-09-28 15:12:41
Caritas mówisz hahahaha, moi rodzice wynajmują lokale i ostatnio była firma, która sprzedawała ubrania terenie całej polski z tych kubłów za śmieszne pieniadze.

KosmicznyJebaka
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-09-28 18:19:49
Caritas powiadasz? Skoro to taka cudowna organizacja, to dlaczego nie chce ujawnić bilansu przychodów i rozchodów? Za dużo księżulkowie zgarniają do kieszonek?

zygusia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-02 14:12:30
Oj, jak pomaga - czarna mafia myśli tylko o nabiciu sobie kabzy. Nawet ubezpieczenie płacimy za nich, sale katechetyczne wynajmują i z tego też trzepią kasę.

kriss92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 15:03:54
Jezu jakie te dzieci chude ;((

Liberte
    Ocena: -1 (glosow:13)
2011-09-28 14:54:23
Głód w Afryce to nie nowość i przypisanie tu osoby obecnego Papieża to jakaś kpina... poprzedni i jego poprzednicy miał i mieli z tym tyle samo wspólnego..... Taka ekonomia i taki wolny rynek są biedni i są bogaci zatem obarczać winą powinieneś konsumentów Ameryki i Europy..ups czyli siebie też

amanea
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-09-28 14:52:53
CAŁY KLER TO ZŁODZIEJE! PAŃSTWO IM ROCZNIE DAJE ILEŚ TAM MILIARDÓW! A JAN PAWEŁ NIE BYŁ LEPSZY!!!! WATYKAN POWINNO SIĘ Z ZIEMIĄ ZRÓWNAC!!!!

IziGrecja
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-09-28 14:49:48
Robi u mnie teraz koles z Etiopi jak mi zaczal opowiadac .... to bys podpisal dlaczego oni robia tyle dzieci i nie rusza sie do pracy.... szkoda tylko dzieci bo ich rodzice maja cos z glowka....

SKURVEL
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-28 14:46:55
A po za tym w europie jest mało murzynów więcej jest pieprzonych turków, cyganów,arabów i żydów.Shiro123 gówno wiesz a to co czytasz w gazetach to gó**wno prawda ped**ale.

Shiro123
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-09-28 14:32:06
Nie wysylac im jedzenia, potem beda chcieli tylko wiecej, az nawet beda mieli sily, zeby wyemigrowac do Europy, ktora juz i tak zasmiecaja.

woleniepic
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-28 19:50:33
To raczej Ty zaśmiecasz ten portal takimi wypowiedziami.

trueogre
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-09-28 14:27:44
Zastanawia mnie jedno - ZAWSZE NA TYCH ZDJĘCIACH SĄ DZIECI - NIGDY NIE POKAZUJĄ ICH OJCÓW - wyglądają tak samo?

trueogre
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-09-28 14:25:36
Dajcie im jeść. Po kilku latach będziecie musieli dać jeść im, i ich 20 dzieciom. Po kilkunastu latcah - im, ich 20 dzieciom i 100 wnukom. Jak nie mają co jeść to niech się nie rozmnażają. Nie rozumiem, jak będąc na skraju wycieńczenia można jeszcze kopulować i donosić ciążę.

woleniepic
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-28 20:22:05
Ten rentgen na Twoim avatarze tłumaczy Twoją wypowiedz.

Lilith19
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-09-28 14:21:48
Chrześcijaństwo to propaganda!!!

januszp193
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-28 14:13:46
dobry zięć córkę raz teściową pięć. a co do ilości dzieci to faktycznie... w europie jak kogoś nie stać to nie robi dzieci i problemy są mniejsze...

Liberte
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-28 14:57:07
Tiaa znacznie mniejsze: niż demograficzny i starzejące się społeczeństwa, wzrost kosztów utrzymania emerytów przez pracujących recesja gospodarcza i takie tam pierdoły

Osa923
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-28 14:09:03
ŚWIĘTA RACJA...

menel22
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-09-28 14:00:43
Ja jestem przeciwko kościołowi ale myślę, że murzyny same sobie taki los zgotowały. Po co się rozmnażają, często po ponad 5 dzieci skoro wiedzą, że nie mają ich jak wyżywić ? Tam są przypadki że syn z matką się żeni i ma z nią dzieci - to jest chore !

woleniepic
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-28 20:26:07
Rozmnażają się,bo misjonarze wmawiają im że antykoncepcja to zło i zakazują stosowania prezerwatyw.Ciekawe ile Ty z partnerką miałbyś dzieci gdybyś przez całe życie się nie zabezpieczał...

Gosc091
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-09-28 13:58:10
A księża wożą się furami... :| Dewoty zrobiłyby wiele dobrego gdyby zamiast wpłacać na konto 'wielkodusznego' Rydzyka wspomogłyby finansowo tych którzy przymierają głodem...

everyth
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-09-28 13:48:25
Już niedługo bogactwo religii stanie się solą w oku rządów tego świata.

BlackAngel4708
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-28 13:47:01
Coś strasznego :( Aż się płakać chce ;( biedni CI ludzie ;(

agus08
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-28 13:45:47
o matko:(( a my w Polsce narzekamy na swój los:(

Nonsensowny
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-09-28 13:45:10
Dorzucę kolejny pewien przykład z czasów obecnych - idą wybory, Ci posłowie - którzy obecnie są a nie wejdą ponownie, dajmy na to na 2 kadencję otrzymają odprawę w wysokości 30 tys. na łebka ! To tak zapewne w ramach walki z kryzysem, niech nie wejdzie 10 to już mamy 300 tys. ! Dziki kraj.

woleniepic
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-28 20:33:00
Ja nie dałbym politykom ani grosza odprawy,jedynie kopa w dupę.

Tensor
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-09-28 13:38:11
Niestety jako szary obywatel nie mogę zrobić nic, bo sam nic nie posiadam. Jedynie mogę się wywyższać pod tym zdjęciem jak inni i chwalić się wiedzą na jakiś temat, ale po co skoro to i tak nic nie zmienia.

mistrzuniu1
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-09-28 13:33:45
Jak już coś to nie krzesło tylko tron papieski ! jak by nie było to jest to głowa kościoła katolickiego i głowa Państwa Watykańskiego więc na bujanym fotelu nie przystoi mu siedzieć a jeden człowiek nie zbawi świata nawet gdyby tego chciał !

Nonsensowny
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-09-28 13:48:58
Dobre sobie - jeden ? Ilu księży siedzi na kasie? Jak żyli apostołowie np. - zdzierżyć nie mogę, że w obecnej chwili na zakup auta mnie nie stać a taki księżulek jeździ nowusieńską X5 - ile pracował? Ile podatków odprowadził, co takiego zrobił ?! HIPOKRYCI !

yulbeano
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-09-28 13:25:13
U nas tak dbają o kraj, że kilka miliardów przeznaczają na bandę nierobów w czarnych kieckach, nawet składki zdrowotno emerytalne im opłacamy!

patryq021
    Ocena: -1 (glosow:15)
2011-09-28 13:15:09
KK prowadzi akcje charytatywne w całej Afryce wiec się już tak nie sapcie. I tak na marginesie co Wy zrobiłeś dla Somali?

Bulwers
    Ocena: 8 (glosow:16)
2011-09-28 13:04:00
Nie macie czasem wrażenia, że Bóg to hipokryta? Ludzie umierają z głodu jak księża żrą do syta!!

kudlaty1125
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-09-28 13:01:23
Kościół hahahahaha. Zawsze mnie ta organizacja śmieszyła. Piorę mózgi dzieciom, żeby potem nie dostrzegały prawdy i szerzyły ciemnotę.

zagrothc
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-09-28 12:35:48
zdjęcie po prawej sprawiło że pojawiły mi się łzy w oczach ;((

poznan2000
    Ocena: 5 (glosow:19)
2011-09-28 12:24:19
na tronie siedzi król hipokryzji

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:18)
2011-09-28 12:20:05
@tygrysisko130588 - co z tego że vatykan przekazał Somalii 50 tyś euro, jak w samej tylko Polsce przeznacza się na kler 5-6 mld. zł. rocznie (!) Sama religia, której mieli nauczać za darmo (tak obiecywali)to 1500 000 000 zł. rocznie.

tashunkewitko
    Ocena: 6 (glosow:16)
2011-09-28 12:11:51
'Nie miejcie w trzosach swoich złota ani srebra, ani miedzi, ani torby podróżnej, ani dwu sukien, ani sandałów, ani laski; albowiem godzien jest robotnik wyżywienia swego'. (J. Chrystus)

Shia
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-09-28 12:02:31
Nie rozumiem minusów dla tygrysisko130588 - taka prawda, hipokryci będą z marszu wydawać sądy, jaki to ten czy tamten zły/skąpy/fałszywy, a ciekawe jak wielu z nich sprzedałoby wypaśny telefon/laptop i zamieniło go na stary model, a różnicę w koszcie oddało biednym. Jeśli ktoś pozbędzie się własnych

Shia
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-28 12:03:55
wygód by ratować choć kilkoro z najbiedniejszych, zwracam honor.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-09-28 18:42:04
To jest jak w kawale o bacy: Baco , oddałbyś jednego Mercedesa gdybyś miał ? No pewnie. A oddałbyś swoją drugą chałupę ? Pewnie, że oddałbym. A oddałbyś swoją drugą koszulę ? Nie. A to czemu ? Bo mam drugą koszulę.

NmElite
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-09-28 11:49:51
to nie jest zloto...

ironiatubyla
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-09-28 11:43:39
Polska...Jak Jan Paweł II Siedział na tronie to nikt nie szargał imienia Watykanu. Jesteście Beznadziejni, wraz ze śmiercią Karola Wojtyły wasza "wiara" czy też tolerancja do kościoła zginęła. Może zwróćcie uwagę na dzieci głodujące w Polsce i na kryminalistów, których Państwo nasze kochane utrzymuj

ele231
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-28 13:25:37
Bo za jego czasow nasza "wiara" miala wiekszy sens. Sam ni jestem, nie bylem i nie bede wierzacy w jakakolwiek religie ale tego czlowieka jako jedynego z calego kleru szanowalem. Teraz go nie ma, polacy nie maja autorytetu poza rydzykiem i jego bojowkami moherow to i oni zdanie zmienili. Jedy

januszp193
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-09-19 09:06:31
50 tys euro dla watykanu to jak dla mnie 5 zł z comiesięcznej wypłaty. taką sumą nie ma co się chwalić bo stosunkowo więcej pieniędzy przekazuję odpisując 1% podatku na ubogich. takie jest moje zdanie.

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:14)
2011-09-19 15:35:15
A skąd to niby mozesz wiedzieć ile dla watykanu znaczy te 50 tys euro, ale jak widzisz nie tylko tą sume wymieniłem.....pytałem czy dalej wyliczać ? Nikt nie chciał, ale jesli chcesz mogę zsumowac datki od watykanu z ostatniego roku. A ty chłopaku kiche z siebie zrobiłeś tą wrzutką i tyle

woleniepic
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-28 21:22:42
50.000 euro?Tyle to pewnie księża maja na czysto z tacy w ciągu jednej niedzieli w jednej diecezji.Więc to niewątpliwie ogromna pomoc w skali ich przychodów na całym świecie;-)

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:18)
2011-09-16 18:46:10
Z ostatniego roku watykan przekazal dla samej Somalii 50 tys euro, dla głodujących w afryce kilkadziesiąt tys euro, dla chorych na aids 1,2 miliona euro.....dalej mam wyliczać ? Dane dostepne w necie. i jak nie głupio wam ? autor tej wrzuty pokazał klasę-nie ma co

woleniepic
    Ocena: 2 (glosow:20)
2011-09-17 15:34:57
Nawet jeśli te dane są prawdziwe to i tak śmieszna pomoc w stosunku do ich dochodów które są nieopodatkowane.Poza tym radzę nabrać trochę wiedzy z życia,a nie tylko z internetu bo widzę że Twoje kochane Google nie nauczyło Cię za grosz ortografii nie mówiąc o kulturze.

woleniepic
    Ocena: 1 (glosow:15)
2011-09-17 15:40:27
Poza tym,jeśli jesteś taki dobry w szukaniu danych o kościele,to może znalazłeś ile jest księży podejrzanych w Stanach i w Europie o pedofilię i ile lat zalegają w Irlandii z wypłatami odszkodowań dla dzieci z sierocińców w których były krzywdzone przez duchowieństwo seksualnie?

woleniepic
    Ocena: 4 (glosow:18)
2011-09-17 15:46:17
Jeszcze jedno.Piszesz żeby nie oceniać kogoś,nie znając go.Dlaczego w takim razie nazywasz innych bezmózgimi debilami i głupimi krowami?Hipokryzja?Zwracać w ten sposób to się możesz do swojego proboszcza jeśli Ci odwaga pozwoli,a nie obrażaj w ten sposób anonimowo w internecie.Żegnam.

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:13)
2011-09-17 17:29:22
Nazywam tak innych po ich zachowaniu i po tym jak się wszyscy na kosciół rzucili. Pedofilia-spoko, mozna tez poszukac ilu pedolili jest wsród nauczycieli, prawników itd. Mozna też poszukac ilu księzy pomaga bezdomnym. Co do google to nie żaden wyznacznik, prosty przyklad aby kazdy mogł zernąć w pewn

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-09-17 17:32:15
Bo jesli ktoś drwi i mówi że watykan od paczki zywności na miesiąc nie zbiednieje mimo tych setek tysięcy euro przekazywanych na głodujacych-więc jak to nazwać ? Głupota i niewiedza, ale co zrobić jak ktoś ma jakieś ale i nie mysli.

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:12)
2011-09-17 17:34:55
Ale co to za sytuacja ? Każdy wczesniej mial nabite bo watykan nic na biednych nie daje.....udowodnilem że daja to teraz że daja za mało, a kim ty jestes by to oceniać ? Ciekawe ile procent swoich dochodów przekazujesz na biednych. Hipokryzją \\ Nie znasz tych reali a mimo to wcinasz swoje 5 groszy

ele231
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-09-28 13:29:30
"Setei tysiecy euro przekazanych na paczki dla glodujacych" Najwieksza bzdura jaka wyczytalem w calych twoich wypocinach. Prosze, niech choc kazdy kosciol odda 5% tygodniowej sumy "Na tace" nawet i do watykanu, ktory za ta sumke zrobi to co powiedziales. Wtedy liczylbys w MILIONACH ! Ty sobie sprawy

Max74
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-09-28 18:36:30
Pytanie do ele231: czy Ty dajesz na tę tacę, żeby mieć prawo żądać na co te pieniądze mają być wydane ? Podejrzewam, że kościół omijasz szerokim łukiem, więc sie nie udzielaj tam gdzie Cię nie ma. Nie Twoja kasa i nie Twój biznes na co się ją wydaje

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-28 20:52:28
Głupotę i niewiedzę to Ty reprezentujesz człowieku wierząc że oni ujawniają swoje całe roczne przychody w internecie,więc się nie łudz że cokolwiek udowodniłeś.Po drugie jakich realii niby nie znam?Biedy czy kościoła?5 groszy wcisnąłem tak jak i Ty więc się nie napinaj,a jeśli pytasz w jakim stopniu

tashunkewitko
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-09-28 20:56:42
Max74 kpisz? Taca to kropla w morzu kościelnych dochodów. Kasa kościoła to przede wszystkim kasa z budżetu, czyli z kieszeni podatników. Pewnie nie wiesz, ale to my opłacamy klerowi nawet ZUS. Rocznie z naszych podatków idzie na kościół 5-6, a czasami więcej mld. zł.

woleniepic
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-28 21:09:53
-stopniu pomagam innym to jestem pewien że jest to procentowo więcej niż robi to kościół.Poza tym nie mam zamiaru się rządzić ich pieniędzmi,bo nie są moje ale powinni się dzielić nimi z innymi ludzmi skoro dostali je od ludzi,prawda?

tygrysisko130588
    Ocena: -5 (glosow:19)
2011-09-16 18:16:27
Niedowiarki....zal mi was....jak juz się tak upieracie to odpalcie google.pl i wpiszczie w wyszukiwarce: watykan pomoc dla Poczytajcie sobie troche i nie róbcie z siebie bezmózgich debili, bo ryczycie jak jedno wielkie stado głópich krów.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:16)
2011-09-16 18:18:22
rzec nawet mozna głópich kruffff.....bo nie wiem jak mozna nazwac ludzi ktorzy wydają o kims sady, nawet go nie znając

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:14)
2011-09-16 07:09:38
jak juz tak chcecie zmieniac swiat i krytykować pewne sfery-zacznijcie te wszystkie zmiany od siebie, gdyż załosne jest krytykowanie kogos że czegos nie robi, gdy ty tak samo postepujesz.

malinooowa
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-09-16 12:58:14
... a Watykan na pewno by nie zbiedniał od paczki żarcia dla potrzebujących co miesiąc. Poza tym jak sam mówisz nigdzie nie pokazuje swoich bilansów. I można przez to również m zarzucić, że nie robi nic by pomóc, dlatego nie publikuje bo wstyd, że wszystko dla siebie zagarnia.

woleniepic
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-09-17 15:28:59
Nie porównuj pojedynczego człowieka do Watykanu,bo jeśli ktoś jest porządny to zawsze pomoże w miarę możliwości biedniejszym,a księża nie robią tego w takiej skali jak powinni i nie wmawiaj mi że jest inaczej.

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:16)
2011-09-16 07:08:28
Ale co mnie szokuje.....Watykan nigdzie nie publikuje swojego bilansu, nie macie zielonego pojecia o ich dochodach a mimo tego takie rzeczy wypisujecie. Równie dobrze możecie sie czepić serwisu wiocha.pl.....przeciez tez moga przekazywac pieniądze na ubogich, nawet wy to mozecie a nikt tego nie robi

woleniepic
    Ocena: 0 (glosow:14)
2011-09-16 00:00:51
Tygrysisko nie porównuj braku jedzenia z brakiem internetu,bo mylisz dwie różne ligi.Księża(szczególnie Watykan)zamiast wysyłać do Afryki misjonarzy wysłaliby lepiej trochę pieniędzy bo dobrym słowem ich nie nakarmią.Bez ofensywy.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:16)
2011-09-16 07:03:55
Nie porównuje braku neta do braku jedzenia. Skoro ktoś zarzuca że pewni ludzie czegos nie robią to ja sie pytam co Wy w tej kwestii zrobiliście aby ten głód ograniczyć-i po to byl przykład z netem

Max74
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-28 18:30:04
Jak to co robią tygrysisko. Siedzą przed netem i krytykują, że Ci nie dają i tamci też. Oni by chętnie rozdali to co nie swoje - tacy są wspaniałomyślni.

justynaid
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-09-15 19:43:32
"Przecież papież nie tytułuje się mianem święty". Tytułuje się świętym - ojciec święty.

tygrysisko130588
    Ocena: -5 (glosow:17)
2011-09-15 20:58:45
On jest papiezem i taka pełni funkcję.....ojcem świetym zwą go ludzie. Ojciec świety a świetośc to dwie inne rzeczy....ojciec swięty to funcja a swiętośc to postawa.....cięzko dyskutować o tym z człowiekiem niewierzącym, który tylko mysli o jedzeniu i piciu czyli o doczesności

tashunkewitko
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-09-28 12:16:44
Mt 23:9-12 Bw „Nikogo też na ziemi nie nazywajcie ojcem swoim; albowiem jeden jest Ojciec wasz, Ten w niebie.(10) Ani nie pozwalajcie się nazywać przewodnikami, gdyż jeden jest przewodnik wasz, Chrystus.(11) Kto zaś jest największy pośród was, niech będzie sługą waszym,(12) a kto się będzie wy

borys88
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-28 21:20:13
Mt 23:1-4: Wówczas przemówił Jezus do tłumów i do swych uczniów tymi słowami: (2)

borys88
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-28 21:23:35
(2)

borys88
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-28 21:26:49
nie wiem czemu ale nie mogę dodać reszty fragmentu który wymieniłem w odp na post powyżej, przeczytajcie go sami, jest o wiele bardziej adekwatny do sytuacji

krnik
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-09-15 19:41:33
powiedzmy sobie szczerze.. nieliczni coś z tym robią.. 99% ludzi się niczym nie przejmuje

malinooowa
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-09-16 12:47:26
Jeśli już nawiązujesz do śmierci, to kasę jaką szanowny ksiądz bierze za omówienie modlitwy i pobłogosławienie zmarłego można by przekazać biednym, a nie kościołowi. ,,Bóg Cię kocha i po śmierci twoi bliscy będą z nim .... tylko DAWAJ FORSĘ!''

borys88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-28 21:00:03
TO NIE PIER****Ć JACY TO INNI ŹLI I WSTAWIAĆ DURNE KOMENTARZE TYLKO IŚĆ I DAĆ DOBRY PRZYKŁAD!!!!!!!!!!!!! Zanim coś napiszecie poczytajcie trochę ile z tego co jest przekazywane faktycznie trafia do potrzebujących, o podnoszeniu cen ryżu (który dla miliardów ludzi jest jedynym źródłem pożywienia), o

borys88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-28 21:02:44
o setkach ton zboża zatapianych przez usa w pacyfiku tylko po to żeby nie trafiły na rynek i nie obniżyły jego wartości. To nie religia(jaka by nie była) jest źródłem zła tylko my sami.

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:14)
2011-09-15 19:33:06
A co Ty zrobiłes aby walczyć z ubóstwem....idąc ty, tokiem myslenia lepiej przekazac kasę za abonament za neta ubogim, a mimo tego nikt tego z was nie robi, a jednak krytykujecie pewne sfery, nawet ich nie znajac. Zal mi Was, bo jak ktoś bliski umrze to pierwsi do księdza polecicie

angelab81
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-09-15 22:35:24
To Powiedz to swojemu rabinowi.. Też pewnie na brak kaski nie narzeka. I zajrzyj czasem do słownika.

ulan1989
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-09-15 17:12:19
Ostatnio dochodzę do wniosku, że katolicyzm ma niewiele wspólnego z prawdziwym chrześcijaństwem. Pomijając już brak powszechnego ubóstwa, występuje kult świętych, ich przedstawień i cała masa innych rzeczy...

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:17)
2011-09-15 21:02:41
katolicyzm nie czci samych swiętych tylko wierzy w ich stawiennictwo do samego Boga.....troszeczkę poznaj to co krytykujesz, bo po tym co piszesz mam wrażenie że masz światopogląd świadka jehowy, czyli mocno ograniczony i zmanipulowany

kaskuj
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-09-15 16:55:10
więcej miłości jest w tych głodujących dzieciach i ich rodzinach niż w nas - Kiedy byłeś ostatni głodny i nic nie jadałeś przez chocby 24 godziny???

tygrysisko130588
    Ocena: -10 (glosow:20)
2011-09-15 16:49:50
A skąd wiecie, że to krzesło jest ze złota ? Są przecież takie farby.

Bocianarka92
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-09-15 16:48:58
kurde ;/ od kiedy "tron" to "krzesło" ?

mimozis
    Ocena: 2 (glosow:16)
2011-09-15 16:44:35
oni mają miliardy a na biednych nawet nie dadzą 1% tego bo była by druga irlandia...

jedras666
    Ocena: 0 (glosow:18)
2011-09-15 16:41:32
Bo przecież papieżowi nie wypada siedzieć na zwykłym krześle. Jak to tak? Żeby "święty" nie siedział na złotym krześle? Przecież to herezja jaka!

tygrysisko130588
    Ocena: -6 (glosow:18)
2011-09-15 16:51:30
Przecież papież nie tytułuje się mianem święty.

malinooowa
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-09-15 19:14:05
Pewnie dlatego jedras napisał to w cudzysłowie. -_-

januszp193
    Ocena: -2 (glosow:14)
2011-09-15 16:34:35
dokładnie ale na zdjęciu widać że jednak są ludzie którzy mogliby coś z tym zrobić bo za tyle złota nie jedna a setki rodzin byłoby wykarmionych przez długi czas... ale niektórym lepiej jest nie widzieć niektórych rzeczy...

glutowa
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-09-15 16:31:13
to jest straszne ;/ ta niemoc gdy patrzysz jak powoli umiera twoje dziecko a ty NIC nie mozesz zrobic ;/

stachujachu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-02 09:59:01
ale jak by rodzice tych dzieci posprzedawali broń i amonicję, te dzieci wyglądały by całkiem inaczej


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800