Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dostał czego chciał
mastif1423  11-09-15, 20:02 Zgłoś
+ 952 -
Dodano: 2011-09-15, 20:02:09   przez: mastif1423
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 952  Zgłoś nadużycie
5
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Za co im płacą?
  •  Wiara
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
Ukryj komentarze(32)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Postmen
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-10-24 18:51:41
Człowiek otrzymał to o co prosił. Ps. Podziwiam ludzi z wyobraźnią i poczuciem humoru :D

ygrek1977
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-20 18:47:40
Dla mnie bomba!!!!!

Mr.Virus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-30 12:34:15
Hahahahahhahah . ; D On Jest Zajebisty. ; p Ja Bym Tego Nie Wymyślił . Hahahahah . xd

gosiek85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 23:25:15
a hahaha

magma2000
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-29 01:49:46
Zajefajne dałem łapkę w górę za to :D

los-super-ktos
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-28 20:31:21
hehehhe ale rechotam! najlepsze, co mnie kiedykolwiek na wiosze spotkalo ! hehehehehhehehe

jons711
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-26 13:57:42
hahahahaha masakra ...nie wpadł bym na to:)

KeVaN
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-25 22:28:15
JEST MOJ MISTRZ DOSTAL SIE NA WIOCHE !! OSIAGNALEM JUZ SWOJ CEL W ZYCIU !

veridasluxmea
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-25 20:00:29
ahahahahahahh ;d

mrozo18
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-25 17:12:41
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!! o ja pier***e :D:D

HarDCorExD
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-25 16:47:54
Hahha :D od razu sie poprawił humor :D

Zboczeniec666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-25 13:17:56
Stary dowcip :D Jeszcze ABW nie zajęło się sprawą? :D

Toksyczna66
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-24 21:04:17
hahahaha. Ale beka :D dawno się tak nie uśmiałam, świetne, świetnie poprawił mi się humor :D

Gebofon
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-24 20:22:02
Dokładnie tak

Postmen
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-10-24 18:51:41
Człowiek otrzymał to o co prosił. Ps. Podziwiam ludzi z wyobraźnią i poczuciem humoru :D

Karmelowe.Oczka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-24 18:50:47
haha może nie wiocha ale tO wymiata ...xD !

jerryhoo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-24 18:26:06
parsknąłłłem śmiechem-naprawdę

DreamPrincess
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-24 17:54:39
Ha ha ha ! Pozamiatane :) :D

piotrekszmidt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-24 16:38:03
Hihihihihi

tolek121231
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-24 15:15:41
widziałem to hehe:D też jestem z Pułtuska :P

ketchupTortex
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-24 14:42:41
nie widzialem tego wczesniej i sie usmialem :D

ketchupTortex
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-24 14:42:03
cos ci nie wyszlo z tym linkiem 2 razy :D

Maruda_Lbn
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-24 14:16:55
Hahaha :D

booster666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-24 13:50:03
SUPER! POMYSŁ PIERWSZA LIGA

dianusia
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-10-24 12:34:24
Zajebiste.

vlad27
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-10-24 12:31:42
Było, starsze od węgla

Kasia270689
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-24 12:21:07
hehe :D dobre

Jacekjacek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-09-15 22:17:58
No teraz to mam z tego polewe :D

Tramper
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-09-15 20:59:51
komentarz usunięty przez użytkownika

shadows12
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-15 20:17:14
:Dhahaha xD jestem z pułtuska

kilov
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-15 20:36:36
Co na to Donek?

Bartek7991
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-24 20:56:03
kilov@"Przecież się nie rozdwoję!"

deathmind
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-24 23:25:25
Pzdr, bo nie jesteś jedyny ;D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400