Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Bo sznurków zabrakło
klemens  11-10-02, 11:29 Zgłoś
+ 909 -
Dodano: 2011-10-02, 11:29:36   przez: klemens
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 909  Zgłoś nadużycie
7
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pytanie na dziś.
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Hakuna Matata...
Ukryj komentarze(175)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kolorowanka1987
    Ocena: 22 (glosow:30)
2011-10-31 15:30:18
Ruchałabym:P:P:P:P

slawek1979
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-08 23:00:36
Widzę że dużo dziewczyn kupiłoby "kota w worku". Tutaj widać tylko ręcznik. A i nie piszcie że mu zazdroszczę itp. bo na tym całym zdjęciu niczego takiego nie ma.

veridasluxmea
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-21 19:58:28
dziewczyna wstawia wystawione cycki i tez się jaracie ; ]]]]

p.fajny
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-18 13:06:41
oj tam, może mnie wysuszyć :P

mm.90
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-15 00:02:00
heh no o dziwo szczupłe chłopaki mają niezłe ptaki ;p a ta fotka to pewnie zemsta byłej dziewczyny ...

Dosiunia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-13 17:49:31
tez by mi sie taka suszarka przydała, nie powiem ze nie :P

strzelecSZULI
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-11 23:40:52
Gdzie tu ku... nie ma wiochy? Gej publicznie wstawia takie coś i się jaracie dzieci!

Dave2024
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-19 13:22:53
Dlaczego gej?

Emre112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-26 16:41:35
@Dave2024 Ponieważ to najkrótszy sposób napisania jakiegoś komentarza...co do fotki, posiedział by xD

KOBIETA1986
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-09 22:20:09
Suszarka w porządku :) klemens czy Ty czasem nie zazdrościsz mu takiej suszarki ???

poka88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-09 01:38:53
wiochy nie widzę,ale widzę że ma na czym suszyć...

BMWe30mpower
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-04 21:47:28
pranie na pale ale i palec w odbycie jest ;D

obywatelkaEK
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-11-04 21:26:56
Ruchałabym ;d

modelka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-04 02:21:34
gdzie można kupić taką suszarkę do prania? mrrr xD

koko55
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-03 22:13:10
mmmniam ;p

BoToJestemJa
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-03 16:33:49
Mmmm.. o co ze wiocha..ale takie ciacho by sie zjadlo :D

wikaax
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-02 22:09:23
No Bozia to go bardzo hojnie obdarowała ;d

FranceGirl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-02 21:54:45
co to jest?! ...

k12345lala
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-02 19:45:26
fotka wiocha,ale ciacho mmmmmmniaaammm:)śmieszna poza ,ale ujdzie w obliczu taakiego potwora:):):)

Vonfluflu
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-02 17:45:58
Może i ma wielkiego kutasa, chwała mu za to. Ale opis mnie zabił xD

chiqiqita
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-01 20:46:35
no i takiego faceta szukam !!! I ma fajny brzuch... xD

kakua
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-03 13:48:06
to powodzenia, jakby co to już masz zdjęcie dla rodziców albo babci...

uzin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-04 14:01:34
on nie ma brzucha i słabo rucha

snopek02
    Ocena: -12 (glosow:14)
2011-11-01 18:08:11
Stanął mu wziął długopis, okleił go taśmą wokół penisa co wydłużyło go, a potem położył na to ręcznik. Jestem pewien tego, bo kumpel też takie triki robił.

daqwid2727
    Ocena: 7 (glosow:11)
2011-11-01 23:00:35
ja mam pomysł że może jeszcze sb włożył ten długopis do penisa? Pogódź się z tym że ktoś może mieć większego od cb :>

Jaroo9005
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-19 22:25:45
mój mąż też tak robił i nie musiał trików robić...jednemu natura dała więcej drugiemu mniej...życie...

malamiii
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-11-01 02:01:20
No noo fujarę to on maaa i to dużą xd

UniSexBlues
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-10-31 21:48:32
Fotka to wiocha faktycznie, ale gość ciałko ma fajne, omnomnom... :3

Laguna19
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-10-31 20:36:27
Chudy ale ma przynajmniej na czym powiesić ręcznik:D

annie1211
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-31 20:31:44
klemens zazdrościsz ;p nie ma wiochy ;d

Dave2024
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-31 20:28:07
Musicie przyznać, że on jednak myśli! Nie miał gdzie powiesić ręcznika więc efektywnie wykorzystał swój prywatny "drążek" i tym oto sposobem owy ręcznik mógł sobie spokojnie schnąć.

zuzankag
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-31 20:11:52
ale ma na czym powiesić ręcznik:P

Kozi1993
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-10-31 19:39:26
Tak wygląda jakby mu pierwszy raz stanął i chciał się pochwalic..:D

madman_86
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-10-31 18:35:51
Zeby jeszcze tyle w glowie mial...

kolorowanka1987
    Ocena: 22 (glosow:30)
2011-10-31 15:30:18
Ruchałabym:P:P:P:P

Mania111
    Ocena: -9 (glosow:15)
2011-10-31 15:03:25
A mnie on nie rusza... mój facet ma lepszego...

cannabiscup
    Ocena: 16 (glosow:20)
2011-10-31 14:13:16
byłem teraz w łazience i robiłem testy, na moim fajku tez utrzymuje sie ręcznik

Boomklever
    Ocena: -11 (glosow:15)
2011-10-31 13:55:30
Wiocha większa, że niektórzy tu sądzą, że ma takiego na prawdę xd

persching
    Ocena: 15 (glosow:19)
2011-10-31 15:59:37
Mało w życiu widziałeś...

cannabiscup
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-01 11:22:14
persching, ja na twoim miejscu bym się nie chwalił

persching
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-01 15:57:37
Ty na moim miejscu może byś się i nie chwalił ale widzisz ja tam akceptuje siebie takiego jakim jestem :)

persching
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-10-31 13:11:24
Mimo że mega ładny to jakoś tak całość wygląda aseksualnie ale być może to ze mną jest coś nie tak...

zyleta666
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-10-31 11:57:07
No byle czego to on nie ma:D

koalala
    Ocena: 11 (glosow:17)
2011-10-31 11:25:14
Panie się ślinią a Panom gul skacze :)

Modrar
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-10-31 11:18:05
Oj ludziska, elementarnych zasad anatomii i fizyki nie znacie...nie ma najmniejszych szans żeby tak duży ręcznik utrzymała jakkolwiek duża i twarda pała. No chyba że gość miałby ciśnienie 3 razy większe niż normalnie, ale wtedy raczej byłby "sztywny" nie tylko sprzęt ale cały koleś. A wy sie podniec

dosluchania
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-10-31 10:56:23
fajnie że goli włosy na pindolku, chłopak dba o siebie,ma zajefajne ciało, a pałę ma zajebistą i nic nie trzyma oprócz pośladka, też mam prawie taką, więc nie zazdrościć, gratulacje,

wadow28
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-31 10:55:11
Ja też taakiego chcę!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pedzacy_Krolik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-31 10:23:11
z taką lagą to ty byś spokojnie karierę w pornochach zrobił!!!

lalka25
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-31 10:06:14
taka rakieta to tylko w ping ponga pograc :)

madziawkg
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-31 09:38:12
AAAAAAAAAAAA to pała jest. Myślałam, że siedzi na wannie i zastanawiałam się, jak mu się udało tak dobrze go ukryć :D

Dziunka1986
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-10-31 09:06:53
Ciało ma chłopak ładne, ale sex z taką "maszyną" jest problemowy i może być nawet bolesny. A co dopiero zrobić mu tak zwane "głębokie gardełko" heheheh

cannabiscup
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-10-31 14:13:58
widze że znasz sie na rzeczy

valt92
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-30 23:52:46
A gdzie komentarze w stylu: " co za brak szacunku ;/!!" ?? :D

Rekty
    Ocena: 12 (glosow:14)
2011-10-30 22:53:10
przerabane, tego sie nawet w usta nie wezmie :D chlopak nie pozna co to prawdziwe zrobienie laski :D i tak nie liczy sie czas i dlugosc stania, lecz technika wykonania. poza tym istnieje obawa, ze nie wlozy do konca, no chyba, ze ktoras chec ukucia w serce.

blebleblek
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-10-30 22:54:40
Otóż to!

Cynthiane
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-01 09:17:35
lub 2 w 1 - wyjdzie jej gardłem , to lodzika zrobi .

fawkulce
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-30 22:34:55
hehe, przynajmniej ma na czym suszyć ;)

Pit3rxd
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-30 22:28:32
aaaaaahahhahahahah

dzilet
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-30 22:18:55
Ciekawe co robił wcześniej, że tak mu odstaje..

mietan
    Ocena: -5 (glosow:13)
2011-10-30 22:09:35
pewnie gej ;]

jarekmajer09
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-30 22:02:54
mam nadzieje ze wie,jak wykozystac TEN INSTRUMENT.Mlodzian

boru70
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-30 21:56:21
Patrząc jak bardzo ma napięte "mięśnie" na całym ciele,wnioskuje,że prawą ręką pod tyłkiem potrzymuje,przypuszczam,urządzenie do przepychania zlewów.Jeśli nie ,to gość ma problem.Co będzie jak dziewczyna będzie chciała w windzie? Nie dźwignie tego :)

asita887
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-30 21:48:14
Koleś chce wszystkim pokazać do czego może się jeszcze przydać członek :-)

ayo88
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-10-30 21:48:03
fajne ciało

piotrekszmidt
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-30 21:33:50
kosmopolitan 10cm to chyba jakis kaleka cos Ci sie pomyliło

kingszajss
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-30 21:14:33
OŁŁŁ MEN ! ! brak wiochy !

piotrekszmidt
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-30 21:06:15
omen100 kobiece ciało jak wiesz jest piękne i można się nim zachwycac robią to nawet kobiety hetero ,a powiedz Mi czy fotka faceta też tak dobrze wygląda no i ten recznik pozdrawiam

kosmopolitan
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-10-30 20:57:34
facetów zazdrość zżera bo większość ma 10 cm i myślą ze to duzo a jednak są w błedzie ;d biedactwa

laddy_m
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-30 20:37:45
noo ma na czym suszyc:) o_O

laddy_m
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-30 20:36:54
noo ma na czym suszyc:)

piotrekszmidt
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-10-30 20:34:33
Niepotrafi wyrwać żadnej dziewczyny to pomyślał,zrobie fotke moze sie uda a co tam kur#a następny idiota

omen100
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-10-30 20:45:27
to laski ktore pokazuja cialo i sa tak wychwalane przez facetow rowniez nie potrafia nikogo wyrwac i musza sie obnazyc bo mysla ze im to pomoze,a i sa idiotkami. tak wynika z tego co napisales:)

veridasluxmea
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-10-30 21:24:00
DOKŁADNIE ;> ZGADZAM SIĘ Z WYPOWIEDZIĄ NIŻEJ. JAK LASKA DODAJĘ ZDJĘCIA NAGIE, TO FACECI PISZĄ ŻE NIE MA WIOCHY, ZE JEST TAKA SRAKA I OWAKA + ZAZWYCZAJ DODAJĄ "RUCHNĄŁBYM". WIĘC WKONCU MAMY FACETAMI Z CZYMŚ KONKRETNYM. ;))

MalinowaMambaa
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-30 20:31:57
widać że trzyma coś z tyłu ręką ;D:D

karola1803
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-10-30 20:58:16
noo pośladek

beladonna
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-10-30 20:30:20
w końcu coś konkretnego ...wrrr

mala_maggie
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-10-30 20:27:14
co za sprzęt !!!! :D mniam, ruchać go!!!

EatYou
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-10-30 20:25:44
W końcu jakaś wiocha dla pań *-*

tusiak7
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-10-30 20:10:47
jak to ostatnio mówią: "ru**ałabym";))))

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-10-30 20:04:50
Kurde a mi się zepsuła suszarka do prania mógłby porobić u mnie za wieszak na pranie.

Piotr1985
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-30 19:56:00
ciekawe skąd jest. Może da się wyrwać. heheh

troyman123
    Ocena: -9 (glosow:13)
2011-10-30 19:36:22
dobra kur*a nie podniecajcie sie tak, bo to wiocha wrzucac take zdjecia do internetu.

Szadawa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-30 20:45:53
A co w tym złego, że się podniecają? Faceci podniecają się cyckami, a też wiocha ;p

ayo88
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-30 21:44:41
zazdrość zżera?:>

Pariana
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-30 19:31:51
Jeśli to na prawde jego sprzęt to ma czy sie chłopak pochwalić :d a przy tym ciało niezłe :**

darthy
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-30 19:15:56
Aaa wieszak z Castoramy widze... A moze z IKEi? Kurcze, nie pamiętam.

Rurka1610
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-30 19:36:46
Ikea:D

mick1973
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-30 19:00:57
komentarz usunięty przez użytkownika

cellarka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-30 18:28:51
*¬*

Madzik19851
    Ocena: -1 (glosow:13)
2011-10-30 18:01:38
Również tak pomyślałam.Przecież widać,że tą ręką z tyłu coś przytrzymuje...Żal mi tego chłopaka,że w taki sposób chce się dowartościować...

natukcia
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-10-30 18:03:54
on trzyma tyłek! Weź okularki sobie kup ;D .

Salemkaaa
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-30 23:29:57
Kijek może przytrzymywać pośladkami... co za problem... patrząc na 'kształt' pod ręcznikiem tak właśnie stwierdzam

wl666
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-30 17:52:35
Cholera... Chłopak musi uważać, bo jak mu się ten ręcznik zsunie, to się może znokautować :)

sinecod1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-10-30 17:49:39
Chciał się "subtelnie" pochwalić i to zrobił. W końcu ma czym....Wiocha jedynie za scenerię

pati1727
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-10-30 17:11:31
a w ręku ktora ma w poblizu tyłka trzyma jakis kijek-jest efek i laski piszcza hehe

Rudol
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-10-30 17:53:30
szczotka do szorowania pleców też wchodzi w rachubę ;) Laski mdleją, a kolesie zazdroszczą :)

masti1986
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-30 19:31:44
Ale wy ludzie jesteście tępi jak nie wiem, widać dokładnie że trzyma pośladek. Tylko nie wiem po co kolo robi takie zdjęcia

vvvvvvvvvvvvvvvv
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-10-30 17:04:41
Facet ma osprzętowanie jak trzeba. Brak wiochy.

Cynthiane
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-30 17:59:25
mówisz o wspomnianej wyżej szczotce do pleców ? ; D

EatYou
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-30 20:27:07
Widać przecież, ze nic nie ma. A że wy zazdrościcie i wymyślacie coś żeby było nie prawda, ze ma fajny interes to wasza wina ; )

Mariuszpeja
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-10-30 16:50:09
Myślałem ze tylko murzyni maja duzy pały . mylilem sie

xadamek4
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-30 19:24:05
ja tak samo ...

Jasmin233
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-30 16:48:05
Okej, okej. Może i wyhodował sobie kuta*a, ale niektóre babki zachowują się jakby nigdy porządnego wacka nie widziały.

niemanikogo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-30 17:31:10
Jasmin233, specjalistka od wacków?

Artemis
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-10-30 18:16:43
Ej, faceci mają prawo się jaać cyckami to laski fiutami. Równouprawnienie....pustota jest wszędzie w końcu;)

Artemis
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-10-30 16:42:02
Pewnie jakiś zazdrosny grubas wrzucił zdjęcie (znacie ten tekst skądś?:D)...kurcze, ale sądziłam, że tylko facetom wygląd na mózg pada, sądząc po komentach myliłam się.

EatYou
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-30 20:28:39
Co niby tylko wy macie korzystać z podniety naszymi cyckami? My też się musimy czymś podniecać ;3

AmorosaReina
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-10-30 16:37:56
ale dorodnego ma;-)

kamil.nados
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-10-30 16:34:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Anuszka82
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-30 16:22:52
śliczny okaz ;P mmm;*

Famamama
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-30 16:22:31
Musiał sobie wsadzić palec żeby mu stanął?

peja_otk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-30 16:21:22
nie zazdrosc ^^

Skull501
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-30 16:06:47
heh pale to ma dorodna :D

Piotr1985
    Ocena: 7 (glosow:11)
2011-10-30 16:01:24
ale musi mieć zajebistego kutasa.

karolinadominik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-30 15:59:54
Robi wrażenie...

cocoo
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-10-30 15:50:35
mniam.

Piotr1985
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-10-30 16:10:54
noo...mniam

Hanusa
    Ocena: 12 (glosow:16)
2011-10-30 15:38:50
Może nie popiszę się, ale... z łóżka bym go nie wygoniła.

myszunia85
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-30 15:38:19
myliłam się !!! wielkość ma znaczenie :D :D :D i ta siła.... udźwigu :D fiufiufiu :D

NIUSIA223
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-30 15:30:12
ale ...Fiu fiu fiu ;dd

Cynthiane
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-30 18:01:34
ale ...Fiu fiu fiuuuuuuuuuuuuut ; )

butalbital
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-30 15:19:27
ale ma się czym pochwalić.

grog
    Ocena: 15 (glosow:25)
2011-10-30 15:00:55
k...wa! Chyba cos przywiazal do niego? Ja mam ze trzy razy krotszego :)

tylkotakawiocha
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-10-30 15:58:59
haha zazdość?

omen100
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-10-30 16:59:02
ty prawdopodobnie nie masz w ogole,bo do faceta ci daleko

Darcy
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-10-30 17:42:22
Brawa za szczerość ! ;) To rzadkie w tym temacie :P

Angel_1
    Ocena: 14 (glosow:16)
2011-10-30 14:11:25
A myślałem że tylko ja się depiluję na pale

KrolowaSniegu
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-30 14:09:17
boskie :D

Ouuuu
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-10-30 13:47:38
sorki za spam komp mi zamulił ;)

Ouuuu
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-10-30 13:46:49
to nie są już przebierki chłopak ma powód do dumy :D

Ouuuu
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-10-30 13:45:36
to nie są przebierki ma się czym chłopak pochwalić :D ^^

Tensora-Stary
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-10-30 13:38:14
Moj syn 20 lat temu niestety teraz juz nie ma gdzie wieszac recznikow zlamal mu sie ma proteze

shekill
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-30 13:37:21
mrrrr xD

zioemko
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-30 13:26:37
Spory kawałek hahaha

omen100
    Ocena: -17 (glosow:23)
2011-10-30 13:22:38
wielkosc nie ma znaczenia wiec czym sie chwali?

kristof
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-10-30 13:48:21
oj kolega chyba ma jakis kompleks :P

omen100
    Ocena: -6 (glosow:16)
2011-10-30 13:56:55
kto?

natukcia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-30 17:59:24
ten z fotki ;D

omen100
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-10-30 18:19:02
z taka pala to raczej kompleksu nie ma;p wrecz przeciwnie mysli zr zajebist,,, i sie chwalo;d

PaVoolon
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-30 13:17:25
Mrał :3

exta111
    Ocena: 20 (glosow:22)
2011-10-30 13:14:43
dobra dobra, ale nie jedna by sie chciała suszyć na takiej pale;p

Milkaaax33
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-30 13:03:51
Ciekawe kto robił zdjęcie ; D .

Kurushimi
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-10-30 14:30:03
Pewnie Matka :)

naomi96
    Ocena: -1 (glosow:17)
2011-10-30 12:33:07
Ajjjć słodki facet,ale czemu taki tępy,powinien te widoki zostawić dziewczynie ;)

IziGrecja
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-10-30 12:29:29
rozwalil mnie ;)

malutkakasia
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-10-30 12:27:10
dlugä ma tä pale ;)

natukcia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-30 18:01:57
nom. mrrauu

Arbelmarbel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-30 12:11:49
Ojej.

Ziemowit
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-30 11:49:45
Zgadzam się z komentem o tym kiju od szczotki:D hah na to samo wpadłem:D Bo realnie patrząc jakby go opuścił to mi ałby do kolan:D a przecież to nie murzyn:P:D

adik256
    Ocena: 2 (glosow:26)
2011-10-30 11:43:25
Chciałbym go przelecieć albo on mnie ;)

natukcia
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-30 18:01:19
Czyli gejem jesteś ? hmm

Kathleenn
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-30 11:18:48
ale raczej mało rzeczy udźwignie;)

mamoo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-12 12:51:05
to chyba powinnaś/powinienieś kupic brylle

baba335
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-10 22:42:06
mmm ale grrrr

SanCamilo
    Ocena: 18 (glosow:22)
2011-10-03 23:32:05
Tylko takiego wieszaka mi jeszcze w domu brakuje :)

Flipek
    Ocena: 12 (glosow:18)
2011-10-03 21:37:24
Silny - mmm ;*

Darcy
    Ocena: 13 (glosow:13)
2011-10-03 12:30:33
nice ;D

itadakimasu
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-10-02 13:51:20
Dobra fota.

rene30
    Ocena: 15 (glosow:25)
2011-10-02 12:18:16
rychałbym a co...

monika666_1992
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-02 11:57:03
:D hahaha :D

KosmicznyJebaka
    Ocena: 10 (glosow:22)
2011-10-02 11:54:49
Jak się nie ma w głowie, to trzeba pokazać klatę albo k..asa. Na stronach randkowych pełno jest mężczyzn, którzy nie grzeszą intelektem i próbują to nadrobić eksponowaniem klat. Jak tam wszedłem to polewa była lepsza niż na "wiocha.pl"

rusofil
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-10-30 16:44:32
Dlaczego cię zminusowali, chociaż napisałeś prawdę? Pewnie większość minusujących to właśnie takie tępe kłody.

kika111
    Ocena: 14 (glosow:22)
2011-10-02 11:47:52
na moje oko, to on tą ręką z tyłu trzyma kija od szczotki, żeby go ręcznik z przodu nie przeważył.

blonie
    Ocena: -14 (glosow:22)
2011-10-02 11:45:37
Debil nie ma czym się chwalić widać ze pusty łeb

xx.wiochmen.xx
    Ocena: 21 (glosow:23)
2011-10-30 12:40:04
Jak byś miał taką pałe też byś sie chwalił :D

dianka9
    Ocena: 12 (glosow:14)
2011-10-30 14:13:52
może i łeb pusty, ale chociaż pała długa;p

dresymatkiteresy
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-10-30 16:21:51
ktos tu chyba ma malego wacka ;]

rusofil
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-10-30 16:45:10
A plastiki i tak na niego polecą. Puste ciągnie do pustego.

DarkAngel21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-30 19:00:41
rusofil ale jesteś zazdrosny ;)

omen100
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-30 20:07:55
komentarz usunięty przez użytkownika

EatYou
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-30 20:31:07
Przestańcie pieprzyć gdyby to była laska było by "ruchałbym. Gdzie tu wiocha?" więc no pozdro :)

LadyVanished
    Ocena: 19 (glosow:25)
2011-10-02 11:42:06
Ummm... Też chcę taki wieszaczek;p

ferdal
    Ocena: 17 (glosow:21)
2011-10-02 11:57:32
Świntuszka

natukcia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-30 18:02:48
Ja też chcę :D

martita.25
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-02 11:38:36
hahaha

Imba93
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-10-02 11:36:34
o jaki ;D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600