Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
wolf92  11-10-10, 21:57 Zgłoś
+ 1232 -
Dodano: 2011-10-10, 21:57:05   przez: wolf92
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1232  Zgłoś nadużycie
46
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  PROSTO
Ukryj komentarze(83)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
koziol
    Ocena: 11 (glosow:17)
2011-10-16 11:57:31
ale wy jesteści naiwni, to fake, gość by już nie żył :)

paula41902
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-19 23:20:40
nie kazdy sie zna na traktorach tak jak ty... odrazu naiwni!

bafikos5211
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 22:52:01
nom fake to jest nie realne ;] zaraz by go zabilo

danio545
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-02 18:11:07
spongebob?

i_nna
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-03 11:03:34
niezły klocek

snikers1718
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-23 14:33:09
WTF są ludzie i parapety heh

Patholog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-22 17:57:36
Nakie może być tlko w Rosji... Tam żyją bydło...

MeFFiu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-22 12:05:53
to nawet pokazywali w faktach na tvn'ie stąd to pamiętam :) ale fajne fajne ;P

Izunia_xde
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-19 14:48:03
haha dobre ;D

egzorcysta22
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-18 21:18:52
hehe polak potrafi ^.^

olek132
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-18 20:48:00
to jest reklama czegoś dla mnie wiochy nie ma

malgorzanna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-18 16:37:05
widzialam w jednym programie jak to wyjasniali. nie pamietam dokladnie szczegolow, ale to na 100% fake. nie jest to mozliwe. trik polega na tym, ze jest dwoch gosci, albo na koordynacji.

szakal855
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-17 20:31:22
Fajne fajne ale fake :) Nie przeżyłby wskoczenia w prasę

kuligkulig
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 20:17:57
haahha, ale bela ;)

bezkituno
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 18:40:16
haha mi się tam podoba :D:D

player_ps3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 17:22:11
wesoły kostek wydanie wiejskie

micko1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 16:45:20
hahha.... ale sie usmialem;))) the best

MateuszMmz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-17 15:46:41
Z tego co wiem to są jeszcze 2 inne częsci tej reklamy Gdańska - Fale GDN. Jak komus się nudzi to może sobie poszukać na Youtubie

DiceMan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-17 14:29:32
Chłopek snopek ;d Padłem ;d

zer0space
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-17 13:14:00
Byliśmy świadkami przemiany Pana Zdziśka w potężnego - Żniwiarza :)))

icvv
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-17 11:56:41
Wiejski SpongeBob:)

Adik666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 10:39:07
dobre hahahahahaha

magirk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 10:22:41
Przecież to reklama Gdańska :) ale i tak śmieszna :)

Psyche1991
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 10:18:46
:D

cube
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 09:28:55
haha na główną tego Pana :) to jest zajebiste :D

h4cker
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-16 23:18:53
Hahaha :D rozwalił mnie tym śmiechem :)

brawler119933
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-16 22:57:26
prawie jak Sponge Bob ;d

WisniaWRC
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-16 22:47:06
Do 0:40 - lepsze niż stunt motocyklowy! ;D

lemmin
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-16 22:44:27
Pan Gąbka istnieje :):):):):):)

maniana1798
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-16 22:14:14
hahaha widze pierwszy raz i przyznam, że dobre max!

magdzioszka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-16 20:36:08
uwielbiam ludzi z tak zrytym poczuciem humoru :D

Sarr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-16 20:35:29
Widziałem to kiedyś:) Gość ma zdrowo nawalone do głowy:)

Quash
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-10-16 20:23:08
Dobry pomysł ale nie możliwy do zrealizowania przy pracującej maszynie (przy pracującej maszynie jak by to zrobił od razu by musieli go zbierać) widać ze wszystko sztucznie zrobione

Wioch666
    Ocena: -13 (glosow:13)
2011-10-16 23:42:52
Widać ,że na czym jak na czym ale na wiosce to ty się akurat znasz ,prawdziwy wiochmen z cb

dw90
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-17 19:50:34
Gdyby nie rolnicy to teraz skręcasz się z głodu. A że człowiek ze wsi (tak przypuszczam)napisał powyższy komentarz nie znaczy od razu, że wiochmen

sebekxd1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-16 20:00:36
wystawiłem ten sam film

Rejnbow
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-16 19:03:01
Haha ;D

Eluniiia1989
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-16 18:52:32
Ja normalnie sie poplakalam ze smiechu ;p Koles wymiata ;p

Marnota
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-16 18:44:16
Niezła z niego bela siana :D

bakuss100
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-10-16 18:32:37
k.....

bakuss100
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-10-16 18:31:56
po 1 arare, po 2 nie nadaje sie na wioche, a po 3 nie zasmiecajce portalu bo you tube każdy zna!

Dorian105
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-16 18:02:33
Nie róbcie tego w domu!

natanek0
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-10-16 17:52:13
heh fajny fake:)

klaudiawitak
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-10-16 17:36:37
to moglaby byc reklama do czekolady alpen gold- Zgadnij kotku co mam w środku?

mizerka4
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-10-16 17:21:17
Wszyscy,którzy myślą,że to jest możliwe są idiotami.Ja wiem jak taka maszyna działa,z gościa zostałaby tylko krew i smarki.Ale on odważny :)

acid55555
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-16 17:17:47
to była reklama ;) jak to zobaczyłem w tv po raz pierwszy, to nie moglem wyrobić ze śmiechu :D

sarna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-16 17:13:29
"nieustraszeni" się chowają przy tym ,podziw dla kolesia ;D

LaadyBambini
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-16 17:05:02
Nie wiem zbytnio jak działa ta maszyna, ale że on się nie bał, że to go zabije czy zgniecie.

shekill
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-16 16:56:29
zamiast Pan Gąbka , Pan Balot , a jak ! xD WYMIĘKAM :D

xjola
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-16 20:24:21
to jest snopek, a nie balot -.-

BeZzZioL
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-16 16:48:45
spongebob:DD

madafaker9
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-16 16:37:41
hahaha :D

dzudzek20
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-16 16:12:45
Nie no koleś wymiata normalnie... Szacun:)

dygus1922
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-16 16:01:41
Pisze się podczas a nie pod czas :) ale konkretny pomysł

malutkakasia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-16 15:51:12
Ha ha ha ha ha ;) brak mi slöw ;)

followleajo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-16 15:40:40
hahhah ten "spongebob" na końcu i śmiech, powala :P

dw90
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-10-16 15:34:22
Fake ale fajny :) dobry pomysł ktoś miał ;P

gaaabi1992
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-16 15:15:43
yyy... nie wiem co powiedzieć...

dawidek1113k
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-16 15:07:15
można się bawić bez alkoholu ? można ! :D

Hesferas
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-10-16 15:27:03
No, ja to nie jestem pewien, czy to nie jest bez alkoholu :d

Wiooska.pl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-16 14:52:52
Ja cię.! Ale man.. :D Więcej takich ludzi na świecie :):)

Emanjuel
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-10-16 14:37:17
Fake

art-b
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 17:46:24
dlaczego fałszywy?

SALOMEA32
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-16 14:30:43
Hi hi zajebiste! Gościu pozytywnie zakręcony:)

oTee
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-16 14:20:45
hahaha pan gąbka

farelo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-16 14:08:53
Sponge Bob xD

izka32strzalka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-16 14:08:22
hehehe,ale jazda

bidekpz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-16 14:01:21
Nie no nie wytrzymam xD

Tensor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-16 13:34:17
Przede wszystkim "pod czas" ...

Zezol-Czupakabra
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-16 13:32:26
Wam się takie głupoty podobają więc ludzie tak robią a później czytamy o tragicznych wypadkach...

Vianci
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-16 13:21:35
Teraz już wiadomo skąd na nk wzięli Pana Gąbkę^^

Yesqa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-16 13:13:41
buahahah Sponge Bob jest the best!

Tida6
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-16 13:12:42
hahaha dobre

czubek13131
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-10-16 12:48:36
Gościu niezły. Zastanawia mnie tylko, czy jest tak bardzo odważny, czy głupi, że wskoczył do snopowiązałki?

tadeusz_777
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-16 12:16:45
to prze ciesz SpongeBob Kanciastoporty

wandaaal
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-10-16 12:02:53
wszytsko jest możliwe ;d

koziol
    Ocena: 11 (glosow:17)
2011-10-16 11:57:31
ale wy jesteści naiwni, to fake, gość by już nie żył :)

CadillacEscalade
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-16 11:46:09
haha co to bylo :D spongbob zyje :D

slawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-16 11:37:10
nie no gosciu wymiata na pierwsza strone go

mashhit
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-16 11:33:42
Tak właśnie powstał SPONGEBOB... ^^

aayaka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-16 11:30:51
Miszcz! Popłakałam się ze śmiechu:)

aaniolek52
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-16 11:26:14
Miałam ubaw;)))czego to ludzie nie wymyślą;)nie powiem że to także nie jest ludzka głupota zważywszy na to że najpierw robią takie głupoty a później czytamy "rolnik zginął tragicznie bo maszyna go wciągnęła;D"

rene30
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-16 11:24:56
fiuta w sieczkarke sobie włóż

Baron_Samedi
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-16 11:24:04
Dobry jest ! Spongebob i żniwa


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300