Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Współczuję chłopakowi.
Shizzza  11-10-13, 21:11 Zgłoś
+ 96 -
Dodano: 2011-10-13, 21:11:12   przez: Shizzza
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 96  Zgłoś nadużycie
8
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Po wypadku z Kamazem.
  •  Pytanie na dziś.
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(69)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
miodzjo
    Ocena: 15 (glosow:25)
2012-06-29 10:59:56
Jest dzieckiem, więc śpiewa jak dziecko. Ja tu wiochy nie widzę. Shiza zazdrości jej krystianka, robi sama wiochę wstawiając filmik koleżanki na ten portal.

Hidoi3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-16 03:18:34
jak widzę komentarze broniące jej to nie wiem czy śmiać się czy płakać? Ludzie! to nie jest małe dziecko! Laska z filmiku miała wtedy 15 lat. Znam ją ze szkoły także... Krystian-biedny koleś , autorka tego filmu chciała go odebrać innej lasce..robiła to nie pierwszy raz. I Shizzza nie zazdrościła "Krystianka" , bo ku*wa miała wtedy dziewczynę. I nie.."ładnie" to ona nie śpiewa...często słyszałam jak śpiewa i większego fałszu jak i nie trafiania w dźwięki w życiu nie słyszałam...

Daria_99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-02 20:30:46
Pppp'fff. -,-'' ona tylko otwiera Usta.? :?

Sprocik92
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-18 21:12:32
Żadna wiocha tylko uczucie i to bardzo słodkie uczucie widzę.....aż wpomniała mi sie moja pierwsza miłość :)

puzon2051
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-06 11:23:20
Aż się popłakałem oglądając ten filmik bo przypomniały mi się czasy mojej pierwszej miłości :_)

dusiek1994
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-06 01:41:43
no jak dla mnie to normalne zakochane dziecko również nie widze w tym wiochy. Dziewczyny już takie są mają...dziwne pomysły ale to jednak uczucie

pitrek681
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-06 01:37:33
a ja jej zazdroszcze ktorys raz pierwszej milosci nie przezyjesz;(

liliana_hh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-05 21:51:22
bezsens i wiocha dodawać tutaj to nagranie!Shizza powinna się wstydzić a zakochane dzieciaki mają pełne prawo 'tak informować o swoich uczuciach' To prawo ich wieku!

fajnie134
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-05 14:18:36
Wymiata !. Oprócz śpiewu .

monika77322
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-04 17:24:23
51 sekunda i ten romantyczny gest beknięcia...

natura17
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-03 17:49:25
o lol... ze dla faceta piosenka spiewac a pffffff...

ewakam999
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-03 00:27:29
wg mnie ktos po zlosci lub zazdrosci to wrzucil na wiocha.pl zakochala sie dziewczyna oj tam oj tam :/

BoixBoss
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-03 14:26:54
Zakochała się? Śmieszne... dziś już mało kto wie (tym bardziej nastolatkowie) czym jest miłość - ta prawdziwa... i na czym powinna się ona opierać. Na pierwszym miejscu stawiana jest uroda, która niestety nie chodzi w parze z inteligencją. Może i Ty należysz do tych zakochańców na pokaz.

pitrek681
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-06 01:57:36
ja tu npieje bardziej do boixboss czy jak mu tam najlepiej wszystkich do jednego gara wrzucic jak w bigosie do jasnej widocznie ta ma jakies wyzsze wartosc a nie jak te lapuciary z dziubkiem co by je jeno wygrzmocic no same sie takie robia ale na pana naszego w niebiosach miej szacunek do ludzi

bakibaki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-01 20:28:14
Wyszukana choreografia.

kamicia123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-01 14:07:50
piosenka fajna ale ona to błagam

Adriatyk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-01 07:50:12
Czy ktoś mógł by podać tytuł tej piosenki ? Dzięki ;)

muszelka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-01 14:39:59
Jula - Zostań.

Nataliaxxx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-01 00:09:50
A ja kochałam tą piosenkę..

borcz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-01 10:11:58
tę piosenkę

Elusiooo124
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-06-30 23:50:16
CO za idiota wstawił dziecko na taką strone?Każde dziecko w tym wieku śpiewa i się nagrywa,a ta osoba,która to dodała najwyraźniej brak jej rozumu.Każdy z nas ma młodsze rodzeństwo,które tak robi i co wtedy by było,gdyby każde z nich tu się znalazło !!TO NIE JEST WIOCHA DLA NIEJ TYLKO DLA CIEBIE!!!

Elusiooo124
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-06-30 23:49:00
CO za idiota wstawił dziecko na taką strone?Każde dziecko w tym wieku śpiewa i się nagrywa,a ta osoba,która to dodała najwyraźniej brak jej rozumu.Każdy z nas ma młodsze rodzeństwo,które tak robi i co wtedy by było,gdyby każde z nich tu się znalazło !!TO NIE JEST WIOCHA DLA NIEJ TYLKO DLA CIEBIE!!!

dresik_girl
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-30 14:53:28
Jaki żal. Tego filmiku nie powinno być na wiocha.pl. SHIZZZA ty powinnaś sie tu znaleźć :D

elvis911
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-30 11:10:14
Ludzie o co wam chodzi, dziewczynka śpiewa dla swojego lubego a przy tym nic obscenicznego nie robi nie pokazuje tyłka, piersi nie przeklina. Widać, że nikt z was młody nie był :)

lavval
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-06-30 01:01:28
To nie jest wiocha. To naprawdę słodkie :) poza tym dziewczyna ładnie śpiewa.

kamylek97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-29 22:59:05
komentarz usunięty przez użytkownika

smoczek1985
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-29 22:49:27
luudzie przeciez to dzieciak wiec robi to co dzieciak! Co to robi na głównej?

Awaretto
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-29 22:29:22
komentarz usunięty przez użytkownika

Awaretto
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-06-29 22:28:12
Jak ma cycki to fajna:D

agaciaaa1994
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-29 22:26:15
nie wiem co tu za wiocha?? jest dzieckiem i wyznaje miłość do chłopaka tak jak umie.. jak sie ma tyle lat co ona robi sie rozne głupstwa :P

IGotYouDancing
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-06-29 22:00:33
Krystianku... Masz prze*ebane.

marcia505
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-06-29 21:51:00
Jak dla mnie spoko ;)

pete78
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-06-29 21:42:03
a czy dla Ciebie ktokolwiek kiedykolwiek zaśpiewał coś publicznie pomimo że nie potrafił?

cysiek13
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-06-29 21:16:48
szkoda mi jej

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-29 21:08:48
admin ,moderator to wiocha !!

Alcohohlic
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-29 20:19:03
Admin - gimbus ? Jakoś na głównej co raz mniej materiałów które można nazwać wiochą ...

dril3
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-06-29 19:13:50
Śmiać się z zakochanego dziecka. Tu akurat widać poziom tego portalu.

ledy
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-06-29 18:03:15
ha ha ha ha do dupy jesteś

BooMc
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-29 17:29:50
Czy tylko dla mnie ta ręka wydaje się dziwna? jakby żyła swoim życiem

luziova123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-29 17:10:37
komentarz usunięty przez moderatora

Zawsze-spoko
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-06-29 17:04:38
To na wiochę trafiło? ;o Ludzie, znam ją z reala i wierzcie mi lub nie ale nie macie co bronić. Ma już 15 lat (nagrała to chyba rok temu). Filmik miał na celu odebranie Krystiana innej dziewczynie, nie wyszło. W tym roku również próbowała (co prawda innej {boś chłopak ładny :'c}), też nie wyszło.

Zawsze-spoko
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-06-29 19:51:57
Proszę bardzo. Nie wierzcie. Dalej użalajcie się nad ludźmi sprawiedliwie oceniającymi tę "niewinną dziewczynkę" :// (szkoda, że nie widzicie jej w szkole z jej makijażem na pandę i dekoldem do pępka)

Zawsze-spoko
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-29 20:06:25
Proszę bardzo. Nie wierzcie. Dalej użalajcie się nad ludźmi sprawiedliwie oceniającymi tę "niewinną dziewczynkę" :// (szkoda, że nie widzicie jej w szkole z jej makijażem na pandę i dekoldem do pępka)

Zawsze-spoko
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-29 21:43:13
porąbani i zaślepieni tu ludzie są x.x Do widzenia.

Niuni3K
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-29 16:59:06
Kolego suiCid3R Jesteś pewien że Krystian to jest pedalskie imię, jak byś zarobił od któregoś z Krystianów których znam (Lub ode mnie) to byś to zdanie zmienił. I wtedy twoje imię by się stało pedalskim. . .

yggdrasil
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-29 16:54:37
nie ma wiochy.

nightfish
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-29 16:52:55
jak można robić wiochę z małej dziewczynki? to jest dopiero wiocha

studentka201
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-06-29 16:30:23
Jeszcze mleczaki jej nie wypadły do końca, a już zakochana?

chiqiqita
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-29 16:24:16
ładna dziewczynka, nienajgorzej śpiewa, i akurat się zabujała, wam się to nie zdarzało jak byliście młodsi? Swoją drogą, co ludzie widzą w tej Juli, przecież ma przeciętny głos, monotonne piosenki, śpiewa ze ściśniętym gardłem, manierą i w dodatku jakieś łzawe teksty o miłości.

suiCid3R
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-06-29 15:42:09
Krystian to najbardziej pedalskie ze wszystkich imion

lukacy79
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-06-29 15:32:55
Co wy od niej chcecie? Słuch ma i śpiewa...niejeden/jedna z Was wyje 100 razy gorzej (ja też)

gazelatko
    Ocena: -11 (glosow:11)
2012-06-29 14:51:31
Dziecko nauczyło się co dopiero czytać, skąd ma wiedzieć co to jest MIŁOŚĆ?

tyrytyryx3
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-29 14:45:40
Luz każdy się buja w kimś, ale w życiu bym nie mogła czegoś takiego zrobić. Bo by nie został ! XD

SeeQ
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-06-29 14:33:51
Zastanawiam się kiedy myła włosy ;)

jejebaba
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-29 14:24:13
ahahahahahahah kyrwa dawno tak nie jebłęm śmiechem

aga11_22
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-29 14:15:37
Jaki rozbudowany "układ taneczny" xd

PatRyShiaa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-29 13:54:12
Nie wiem jakim cudem to jest wg na głównej ..

PokaFejsu
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-06-29 13:44:43
Krystian trzymaj sie jestesmy z tobą [*]

tooomek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-06-29 13:41:11
lepsza od Dody i ładniejsza:):):)wiochy nie ma to dzieciak ,a jak dorosli tak robia i nikt sie nie czepie to co tu od niej chciec.....

Kibelak1998
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-06-29 13:34:56
tak ją bronicie ale dla mnie to jest wiocha ! Rodzice powinni odciąć jej internet bo to jest chore, nic nie wie o miłości a wstawia takie filmiki. No spójrzcie na nią ciekawe co z niej będzie -.-

evcc16
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-06-29 13:40:09
a Ty jako szczeniak nie miałeś jakiejś swojej pierwszej miłości ? Czy całe życie prowadzili Cię za rękę przezroczyści przyjaciele ? Nie widzę tu wiochy..

kylo8
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-06-29 12:57:44
Chyba kazdy ma prawo na wyrazanie swoich uczuć w jaki sposób uważa za najlepszy.

StAr5kA
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-06-29 12:51:45
jak ja się cieszę, że w czasach mojego dzieciństwa był magnetofon co najwyżej :P dziewczynka sympatyczna a autorka ma chyba jakieś kompleksy

sabinawwo
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-06-29 12:38:16
jeju jej dopiero mleczaki zaczely wypadac;/ co internet robi z tymi dzieciakami ;/ a poza tym fajna piosenka :)

miodzjo
    Ocena: 15 (glosow:25)
2012-06-29 10:59:56
Jest dzieckiem, więc śpiewa jak dziecko. Ja tu wiochy nie widzę. Shiza zazdrości jej krystianka, robi sama wiochę wstawiając filmik koleżanki na ten portal.

ostry5523
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-30 00:17:18
Swoją drogą co tu za małolaty są użytkownikami można by gdybać ale ja też wioch nie widzę.+ dla pana wyżej:)

sadexx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-14 02:18:21
zbanujcie ją bo sie trafic nie da...

sebus6621
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-10-14 00:12:14
Ale ma lagi :DDDD

Shizzza
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-10-13 21:59:32
Żadne...koleżanka ma tak na co dzień i kilka innych filmików ;)

eoelo
    Ocena: -6 (glosow:12)
2011-10-13 21:27:37
Właściwa osoba z talentem (lub nawet jego brakiem) na właściwym portalu;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500