Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Biedny pies, rąbnięci właściciele
paka3348  11-10-22, 18:22 Zgłoś
+ 620 -
Dodano: 2011-10-22, 18:22:40   przez: paka3348
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 620  Zgłoś nadużycie
204
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Z cyklu wskaż 3 różnice
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
Ukryj komentarze(38)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Puchalke23
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-04-23 15:27:38
Jaki kur**a biedny ? czy dzieje mu się krzywda z tego powodu ??

Sprawiedliwa87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-23 02:00:24
Analfabeci, za dużo analfabetów...-.-, ludzie co Wy do szkoły nie chodziliście? Weżcie się za słowniki, a nie za dodawanie komentarzy. Ciemnogród.

ona_1989
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-20 00:30:35
pies to nie zabawka... tyle w tym temacie... może jakaś wielka krzywda mu się nie dzieje, ale zadowolony to napewno nie jest... jak nudne życie trzeba mieć żeby wpadać na takie pomysły?

malinowa145lol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-05 20:17:13
ten piesjest biednyjak byscie niewiedzieli:///

nieznanynick
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-09 08:08:27
"niewiedzieli" - ortografia, dziecko ortografia ;)

OSTRA5611
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-04 14:08:42
a już zaraz włożą a moze chodzic jest stary i nie musi byc dziecko w domu ..a poza tym jak pies biega po domu to co za różnica czy w chodziku czy na dywanie??tak samo są zarazki..a tak w ogóle jest udowodnione ze jak dziecko chowa sie razem z psem ma lepszą odpornośc i żadko choruje wiec skącz..

julia931
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-28 12:40:33
a potem do tego chodzika pełnej zarazków po psie i sierści włożą dziecko...

Agaczii
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-27 00:03:37
Eeee żadna wiocha, raczej zabawne zdjęcie. Ja kiedy byłam dzieckiem swojego psiura wiecznie przebierałam, mając ubaw po pachy i krzywda mu się nie działa. A biedny? Raczej wqrwiony, bo jak już robić za dzidziusia to gdzie papu?!

malinowka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-26 21:54:02
Po minie widzę ,że niezabardzo to mu się podoba ..

Kiara92
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-25 17:28:34
Umiera... giniee.... Straszni ci właściciele! Powinni umrzeć za takie coś! Rany, ludzie, tyle zła na świecie, a wy czepiacie się takiej bzdury...

emeliot87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-24 22:46:02
Ale się uśmiałem ;D też mam sznaucera i jak był mniejszy zakładałem na niego body, wyglądał przezabawnie i krzywda się mu nie działa.

mrs_Slayer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-24 21:30:11
Dokładnie, krzywda mu się nie dzieje, nie skalpują go. Widać, że jest czyściutki, ostrzyżony i jakoś mi nie wygląda na zagłodzonego. A to, że wsadzili go na chwilę do chodzika, to proszę Cię paka3348, nie ośmieszaj się. Ja tu wiochy nie widzę.

wiochomaniacy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-24 21:22:07
hahaha dobre :))

damis-1983
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-24 18:52:57
Śmieszne, a psu nic nie będzie!!!

Caliente85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-24 18:48:05
Ta a dzieciaka trzymają w budzie czy jak?

yoyo90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-24 17:12:34
Haha a widzicie tą wsciekłą mine mówiącą "Nienawidze was"

nananinanana
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-24 16:17:39
hahah jebłam xd

karole3ka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-23 20:48:42
Pies ma sie dobrze. Ale widzieliście tą różową MP3 po prawo na nieoznakowanym samochodzie policyjnym ?!?! :O

kwas88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-24 13:08:16
Hahah to jest BIG Ipod

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-23 19:43:15
Zgadzam się z opiniami przedmówców. Nie ma o co robić szumu. Psu krzywda się nie dzieje, przeciwnie jest zadbany i zdrowy. Nie doszukujmy się wiochy, tam gdzie jej nie ma.

jons711
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-23 17:22:56
Dobre zdjęcie ale jaka w tym wiocha?? W sumie każdy ma inne zdanie

kacpirss
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-23 17:04:28
właściciele nie robią mu rzadnej krzywdy .....cykneli mu jedną fote i już

zoltanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-23 16:39:47
Moze chory jest ten piesek.

buster25
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-23 15:33:38
Nie posrajcie się, przynajmniej psiaka nie obdzierają ze skóry czy nie stosują innych metod cielesnych.

Puchalke23
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-04-23 15:27:38
Jaki kur**a biedny ? czy dzieje mu się krzywda z tego powodu ??

kacpirss
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-04-23 14:50:20
Biedny piesek.Właściciele nie mają pojęcia o wychowywaniu psa. To zdięcie nie wiocha tylko złe wykożystywanie zwierząt. ....

elemelek123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-23 14:37:08
ja nie widze zeby ten pies cierpial wrecz przeciwnie widac ze jest zadbany i wlascicielka jest pewnie kobieta. Ludzie sie znecaja nad zwierzetami i glodza je to wtedy jest wiocha anie pies przebrany do zdjecia

KOBIETA2012
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-23 14:30:11
Lepiej tak traktować psiaka niż go trzymać na uwięzi i bić.

damianppc
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-23 14:24:26
czemu biedny ? przeciez mu sie krzywda nie dzieje biedne to sa dzieci w afryce co moga tylko pomazyc o takim luksusowym zyciu jak ten pies

shark7
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-23 14:12:59
Ludziom z dobrobytu to się w dup@ch przewraca...w biedniejszych krajach takich dziwactw nie ujrzymy.

Pajek19
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-23 14:03:35
Współczuje pieskowi .

lolek778
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-23 12:47:29
właściciela wsadziłbym do tego chodzika i spuścił ze schodów!!!!!

j4r1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-23 12:33:56
niby biedny piesek...niby rąbnięci właściciele... ale jak na to patrze to gęba sama mi sie śmieje xD

sowka.1985
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-23 12:33:10
Wiecie co to juz nie zadna wiocha,chyba ze w Polsce co 4 osoba robi wioche.Powstały juz psie spa,ubrania na kazda okazje, ateraz ostatnio czytalam ze juz wlasnie takie zabawki,typu wozek czy chodzik lub lozeczko.. a ceny tego sa bardzo drastyczne.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-23 12:32:14
Ludzie potrafią traktować zwierzęta w o wiele gorszy sposób.Pies jest widać zadbany, najedzony i nie wygląda na to, żeby działa mu się jakaś krzywda.Posadzili tak na chwilę psa, żeby zrobić fotkę i tyle.Nie przesadzajcie.

sisible
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-23 12:02:06
jestem dobrą matką koniec raczkowania naucz się chodzić wstyd mi robisz !!!! hahahaha xD przypadek starej panny z marzeniem o dziecku

wenek1998
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-22 21:14:42
Ja mam takiego pieskaa .. Ale go tak nie męczę ! . -,-

enio
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-22 20:45:35
wiele wlascicieli upodabnia swoje pupile do siebie, widac na jakim poziomie zatrzymali sie wlasciciele tego psa\

nina2007
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-10-22 19:35:17
Biedny piesek.... Nasrane nieogarnięte :/


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400