Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
klimek007  11-10-25, 15:48 Zgłoś
+ 1005 -
Dodano: 2011-10-25, 15:48:18   przez: klimek007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1005  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
Ukryj komentarze(133)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
yulbeano
    Ocena: 21 (glosow:21)
2011-11-10 12:43:31
Szpak to dowód na to, że w Polsce promuje się syf i beztalencia. Niczego nie nagrał, nigdzie nie zagrał, a stroi z siebie gwiazdę. Dno i dwa metry mułu delikatnie mówiąc

ididitmyway
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-06 01:23:54
On ma strasznie krzywa morde o.o Jakas taka...

rodmin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-16 00:00:10
I to jest dowód na to, że w naszym cudownym kraju wolimy lansować kupę, dosłownie Szpaka, który jest brzydszy od kupy. Lecz wolimy dziwolągi w telewizji niż normalnych ludzi.

CzarnaMambaX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-15 09:48:05
Urzekla mnie Jego historia !!!

DeSzCz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-14 20:26:59
a ktara to lejdi gaga?

Klonid
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-14 16:23:43
Wszędzie pcha tą swoją krzywą mordę , wielka mi gwiazda. Zeszmacił się i tyle

kornelia75
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-14 13:54:19
Nie interesuje mnie jak ten człowiek wyglada, ale czy naprawde musza go tak promowac? Tym bardziej, ze nic poza śmiesznym wygladem nie ma do zaoferowania.

djpablo211
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-14 10:51:19
Który to jest szpak?

xxx666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-14 09:58:51
po prostu: TRANSWESTYTA W CAŁEJ OKAZAŁOŚCI !! UCIĄĆ MU JAJA !!

FISHERMANIAK
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-13 23:13:27
Minus za zadawanie głupich pytań.

Kiara92
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-25 17:04:45
Już dałam ci minusa. Co dalej?

gruszyna5
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-13 16:47:39
Niby jego życie, ale dlaczego do k*urwy pokazują to coś w telewizji? Jak mogą robić to normalnym ludzią? Ma ryj jak (brak słów) ,i naprawdę mógłbym śmiało go zatłuc. tępy chu..... obojniak jeden

klusek27
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-13 12:33:30
chłop powinien wygladac jak chłop, a nie jak pedał

klusek27
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-13 12:32:13
precz z tym palantem , juz nie mozna na niego- nią patrzec

radek.z.1980
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-13 09:04:03
TO MA BYĆ FACET?FRAJER

Kerry666
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-11-13 00:55:59
Ludzie! To jest JEGO życie! Co Was do cholery obchodzi jego fryzura czy jak sie ubiera?! Najlepiej żeby wszyscy nosili kalosze i flanelowe koszule?

michalswat291195
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-12 20:11:43
Nienawidzę go!!

raafaal
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-12 19:53:18
tranwestyta czy co???

FISHERMANIAK
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-13 23:12:44
Minus za zadawanie głupich pytań.

kayli
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-11-12 19:10:02
Cudowny czlowiek

maja87
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-12 18:26:00
Jak go widze to mi sie nóż w kieszeni otwiera:) obleśny:/

tetsu
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-12 03:36:01
polskie panieneczki-tolerantki-fanki gagi zaraz minusowac beda i plakac ze w Polsce brak tolerancji tyle ze Polska to kraj Chrzescijanski a katolicy nie toleruja homoseksualistow nie pasuje brak tolerancji? wypieprzac do Ameryki gdzie pelno pedalów i tolerantow

KomandorX
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-13 00:28:12
Tyle że drogi inteligencie Polska to kraj ŚWIECKI należący do UNII EUROPEJSKIEJ. Przykro mi nawet twoja wszechmocna siła polaka-katolika tego nie zmieni. Jak się nie podoba to zapisz się do jakiejś grupy terrorystycznej i się wysadź za wiarę.

Jack_Daniel_s
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-11-11 23:16:09
nie lubię pedała

pp-eter
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-11-11 22:48:52
Ch_j mu w ryj

BeauIshii
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-11 22:16:54
On wygląda jak...koza.

khann
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-11-11 21:24:33
Do chłopaków w długich włosach nic nie mam (kwestia stylu) ,ale wtf - Malowanie się i ubieranie się jak kobieta - tacy to już pedały.

kamilusz87
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-11-11 21:47:08
nie zgodze sie z tobą , tacy co sie przebieraja za kobiety to sa idioci i nie wiem jak okreslic, a geje to sa normalni ludzie :) bynajmniej na takiego się czuje

KomandorX
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-13 00:29:41
kamilusz, jak najbardziej się zgadzam geje to normalni ludzie, ale wydaję mi się iż tam powinno być przynajmniej (bynajmniej to nie to samo co przynajmniej) :)

kucu22
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-11 20:31:10
A CO NA TO JEGO mamusie?? hhmm??

Wojciechoo97
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-11-11 17:48:31
Które to Szpak,a które Gaga? ;D

mcq1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-11 17:38:58
a jednak można

anaana1988
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-11-11 17:15:07
koleś wygląda jak niedoruchany kot faraona

zanako
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-11-11 17:05:43
O matko dajcie spokój ze szpakiem... Ileż można??

maginvegeta
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-11 16:39:37
Lady Zgaga ;/ ale przypał..

pannawu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-11 12:50:16
ale ona ma dziwne rysy twarzy...

kochamswojamame
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-11 12:18:27
Co on wgl z taką morda robi w telewizji?! Jka go widze mam ochote mu rozwalic morde!!!!

wieszjak
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-11-11 11:31:10
lady szpaga??

kociambeer997
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-11-11 11:05:35
mam pytanie: czy gość który pisze pod każdym zdjeciem "ruchałbym" już tutaj był?

dzida89
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-11 09:02:06
Uwaza sie za artyste, a tak naprawde jest nikim....

Leash
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-11-11 08:06:57
O jakiz on paskudny

zurka4
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-11 01:41:03
kretyn i jeszcze grzywka nierówno obcięta

miszu80
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-11 00:50:39
patrząc na niego żałuje że druga wojna światowa była o rok za krótka.Hitler by wiedział co z nim zrobic

minclek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-10 23:59:20
zauważyłem, że jakoś ma dziwnie wysuniętą żuchwę czyżby mu dziób rósł ? W każdym bądź razie żaden z niego słowik a tylko pospolity szpak

minclek
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-11-10 23:49:41
najbardziej wymowne będzie tu słowo Porażka

scotiix
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-10 23:11:12
tego biednego chłopcodziewczynke trzeba leczyć i to jak najszybciej a razem z nim jego rodziców. to nie jest ani śmieszne ani nie jest wiochą to jest tragedia. pytanie tylko czym i jak leczyć ? Ja bym proponował ołów 9mm średnicy.

otmar
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-10 23:21:00
Pod warunkiem że pocisk będzie się przemieszczał z prędkością 340 m/s w kierunku skroni. Ten sposób "zachorowania na ołowicę" jest szybki i skuteczny :D

fanta123
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-11-10 22:56:09
Nie trawie tego idioty!!!!

niunia898989
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-10 22:39:04
Teraz połowa zdjęć wiochy to będą zdjęcia Szpaka?

tomi-espero
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-11-10 22:35:49
do parti palikota bedzie druga anna ktora była ryszkiem

bincek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-10 22:23:43
takie ryst twarzy mają tylko pedały i tranwestory a szpak łamie wszystkie zasady męskości na sznur z nim

fiolek38
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-10 21:52:37
ochyda.

ayo88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-10 21:49:39
ten koleś jest obleśny.

ascin
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-10 21:49:28
na którym zdjęciu jest szpak a na którym gaga ?

HELLBOY19730
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-10 21:49:12
Pedal i tyle brak mi slow

kamilkaa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-10 21:48:03
Boże jak ja go nie nawidze....

neposz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-10 21:34:35
Ale nie wszystko mu się udało zrobić, bo ma oczy innego koloru :)

Basiuniakc20
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-10 21:13:28
Jak się jest pedałem jak Szpak to się tak ma :)

Kraksa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-10 20:59:47
Człowiek uznał, że jest wielką gwiazdą. Teraz mówi się o wariatach, czyli o nim

trolllfacess14
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-10 20:54:58
ja pierdziele polska lady gaga

ooNaa20
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-10 20:46:55
On sobie po prostu NIE WYGLĄDA

bartoszewska
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-10 20:39:29
znowu ten pedał ?!

darek504
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-10 20:37:50
komentarz usunięty przez użytkownika

chory_pastor84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-10 20:35:35
BOJKOT JEGO PŁYTY!!!

loolek13
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-11-10 20:32:50
Robi z siebie pedała. Trzeba z tym walczyć, bo za jakiś czas będziemy patrzeć z żalem na naszych synów, którzy się z kolegami obmacują po tyłkach...

bestkuba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-10 20:13:42
To ja już wolę Marylina Mansona XD

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-10 19:49:03
Choć raz Szpak na zdjęciu ma zamknięte usta.

Adrian1232
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-10 19:44:05
który to szpak??

KrolewnaSmieszka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-10 19:24:57
jaki on jest żałosny!!! A te jego miny i wyraz twarzy... wrrrr! Nie mogę na niego patrzeć bo źle mi się robi.

mikerozo
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-11-10 19:11:54
nic nie wiecie o Lady Gaga, posłuchajcie jak wymiata: Speechless (Live at the VEVO Launch Event) na YT, jak powiecie że jest kiepska i nie zasługuję na pełną wolność ekspresji swojej osobowości, to mam nadzieje że jest piekło w którym będziecie się smażyć.

golew
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-11 16:41:16
No zobaczyłem, i co? jakoś mnie nie porywa, słyszałem lepiej śpiewające pop-artystki które jednak nie musiały zakładać peruk i mięska żeby zrobić w okół siebie szum. Należy do nich np. k d lang. gaga przy niej wymięka. jak wam ulży to minusujcie, ale to moja opinia i mam do niej prawo...

Kiara92
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-25 17:00:20
Golew, ja tam Tobie daję plusa, bo się z Tobą w pełni zgadzam ^^ zGaga moim ulubionym wokalistom może co najwyżej buty pucować.

piotrekszmidt
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-10 18:51:37
Szpak jaka ty piękna jestes kur#2a twoja maciora

mama189
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-11-10 18:46:43
Gaga nie ubrała sie w prawdziwe mięso, fajnie że większość ludzi kojarzy ją tylko z tym ! jestem jej fanką i czytając wasze komentarze rzygać mi sie chce ! ogarnijcie sie. co do szpaka, nie lubie tego kretyna -.-

Ohy5
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-10 18:17:08
No rzeczywiście ten "pan" z prawej kopiuje nieźle Gagę. Rozumiem że to ta po lewej.

Agatkaaa123
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-11-10 18:06:34
homofobia sie szerzy.... znam wiecej facetow ktorzy sie za nia przebieraja xD i niech robi co chce ;D zreszta Gaga to swietna babka xD

bakalu
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-10 17:54:08
To są typowe sposoby na odwracanie uwagi od swojej brzydoty. Jedno i drugie utalentowane ale szpetne, więc kombinują jak się da.

Brastin
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-10 17:49:39
jak na niego to nie wygląda tak źle haha... i zgadzam się z Wami, że Gaga oczywiście była pierwsza, a to ta c*pa, co jest z prawej na dole skopiowała, a Szpak oczywiście był trzeci haha.

jurgen123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-10 17:48:38
rzygac mi sie chce na jego widok...

Chloe124
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-11-10 17:22:55
Zgadzam się z Darcy... Jestem fanką Lady GaGi i zostawcie ją w spokoju bo to Szpak skopiował tą lafiryndę na dole z prawej...

KubaRozpruwacz28
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-11-10 17:10:27
To nie jest pedal tylko dziwka męska. Ja mu osobiscie wspolczuje, bo jest bardzo brzykda kobieta i strasznie brzydkim chlopakiem

galka00
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-10 16:42:07
nie dość że pedał to w dodatku paskudny ryj ma jak koń nie obrażając konia a może do joli rutowicz się upodobni !!!!!! rzygać mi się chce jak widzę tego matoła

nieznanaci
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-10 16:41:15
Haha, wyrzucili go z ,,Tańca z Gwiazdami" - i dobrze ;) Nic bym do niego nie miała, gdyby: nie ubierał i nie zachowywał się jak dziewczyna(zawsze, kiedy myślę o nim, na myśl mi przychodzi Bieber). Szpak ma kobiece rysy twarzy ;x

Czarnula9393
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-11-10 16:40:15
Na tym mniejszym foto niżej wygląda jak Rihanna ;p tylko żeby był ciemniejszej karnacji

adik256
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-11-10 16:42:14
to jest wokalistka blue cafe !

Darcy
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-11-10 16:35:11
Chyba bardziej tą Gawędę skopiował... ;p a Gaga ładnie, na swój własny sposób ;D

adik256
    Ocena: -3 (glosow:17)
2011-11-10 16:41:31
Gaga nikogo nie kopiuje, tylko ją kopiują! LADY GAGA RZĄDZI ! ! !

paullla17
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-10 17:39:29
gaga jest kopią, poszukajcie a znajdziecie jej kreacje w oryginałach zanim je zgapiła

adik256
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-10 19:49:39
Się nie znacie !

Kiara92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-25 17:03:57
Znajdzie wszędzie, zapyziały ignorancie. Naucz się korzystać z Internetu zanim zaczniesz się kłócić.

Zajeczyca
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-11-10 16:33:47
Na początku była Gaga a potem Bóg stworzył Światło, Ziemię itd. Żałosny opis, żałosne porównania do kobiety, która nic nowego nie wnosi. A Szpak dobrze śpiewa. Mercury'ego też wyśmiewano, a dziś ludzie z szacunkiem jego płyt słuchają.... pokolenie doskonałych heh...

c3z4ry
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-10 16:29:26
Trzeba miec troche mocno nasrane pod kopula zeby w ogole sie przebierac za kobiete, a co zrobi pozniej? Ja proponuje za krowe na wypasie

kompadre123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-10 16:15:41
jak można tak wyglądać ? to proste ten szpak to tępy chu* , kawał porządnego downa ,totalny wioch-men.

B.rabbit
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-11-10 16:14:40
fu,ale on ma podłużny Ryj,blee

smallxx1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-10 16:12:21
GaGa przynajmniej ma własny styl . ^^

kipcio2345
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-10 16:10:25
Wygląda jak zjeb ..... pseudo gwiazdeczka .....

jamajka33211
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-10 16:04:12
czemu na dole jest shakirka ?

mario123
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-10 16:03:31
Szpak to pała i wygląda na pedała!!!

wakawaka881
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-11-10 15:57:23
Tyle, że Gaga jest oryginalna, a on większość kopiuje...

Kiara92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-25 17:08:57
Zmartwię cię. Nie jest oryginalna.

marcin1981w
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-10 15:51:29
tyle tylko ze trzeba miec styl,a nie kreowac sie na ciote!!! Fredie Mercury byl homo ale mial lepszy gust i lepiej spiewal!

quczowa
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-11-10 15:49:08
kocham gage!

Skejt
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-10 15:48:38
chyba raczej "jak można być Michałem Szpakiem?"

patrykzsti
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-10 15:47:19
Już wszystko kumam, on chce być Lejdi Gagiem xD

graziaaaa
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-10 15:46:13
co sie z tymi facetami qrde dzieje, rzygam jak widze takie coś :-/

omen100
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-11-10 15:40:27
A co tam ta tandeciara Gaweda z blue cafe robi;D Wiochy nie ma. Jego styl jego sprawa

Zi3lonxy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-10 15:13:02
@monsieurboxeur Pisząc ruchałbym, masz na mysli te wszystkie osoby na tym zdjeciu ?;) Pozdro !:D

Kaccu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-10 15:08:57
Oni wszyscy kopiują Hatsune Miku! xD

ataeb89
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-10 14:44:46
chłopak, który ma talent do śpiewania na własne życzenie zrobił z siebie gwiazdeczkę jednego sezonu, o której niedługo nikt już nie będzie pamiętał..

karolcia0733
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-10 14:36:36
On jest brzydszy od Lady Gagi a nawet gorzej.Lepiej niech na swój pusty łeb założy worek !!! Nikt go nie chce oglądać dlatego go wyje*ali z tańca z gwiazdami!!Niech wraca tam z kąd przyszedł !!!

charicker
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-10 14:31:46
on + Kaczyński i żadna wioch ich nie przebije

Tensor
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-11-10 14:23:30
To jest "sezonowy artysta". Przestaną go zapraszać do programów, on sam zniknie. To tylko kwestia czasu. Na jego miejsce niestety wybiją się kolejne beztaleńcia. I nie interesuje mnie to, że być może obrażam jego fanów w tym momencie, bo oni sami powinni się "otrząsnąć" .

liverpool
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-10 14:21:47
Przysięgam, że jak go kiedyś spotkam to mu zaj**e

Kamykv2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-10 14:14:29
Byl jescze normalny do momentu gdy przyszedl do tego programu , teraz juz kompletnie zapomnial kim jest.

Varrriat
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-11-10 13:59:16
No panowie, w imieniu mezczyzn trzeba mu wpier*olic innej opcji nie ma !!! HANBA

Terminator19
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-10 13:58:01
hahahahahahahahahahahaha

JAREK.M
    Ocena: 12 (glosow:12)
2011-11-10 13:02:06
Szpak ma w głowie ptaka zamiast mózgu.

gori
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-11-10 13:57:01
Nie ważne gdzie ma, napewno nie w spodniach.

Raxem
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-10 12:52:17
ch*j mu w du*e...jego problem

leviatra
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-10 17:48:13
...cała przyjemnośc po jego stronie.

frrytka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-10 12:45:39
To jest facet? :O

yulbeano
    Ocena: 21 (glosow:21)
2011-11-10 12:43:31
Szpak to dowód na to, że w Polsce promuje się syf i beztalencia. Niczego nie nagrał, nigdzie nie zagrał, a stroi z siebie gwiazdę. Dno i dwa metry mułu delikatnie mówiąc

Kiara92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-25 17:01:54
Dokładnie. Gdyby nieInternet nawet bym nie wiedziała, że takie dziwactwo miota się po świecie. Taka z niego gwiazda jak z koziej dupy trąba :/ Ale ten kraj promuje tylko takich, inteligencja niknie w ich cieniu. Nic dziwnego, że ludzie spieprzają za granicę.

galaxy1900
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-11-10 12:34:52
a kto to jest ten szpak.. aktor, polityk ??? to jego nazwisko czy ksywka?

leviatra
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-10 17:50:58
...narazie aktor grający celebrytę ale podobno składał CV na etat sekretarki posła Biedronia

hillevil
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-10 12:34:28
Sacrebleu! Straszne czasy nastały. Przez efekt cieplarniany testosteron paruje do atmosfery, a przez dziurę ozonową ulatnia się do kosmosu. Biada nam kobiety!

paulpittman
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-10 12:24:10
A która to facet?

Devilsangel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-10 12:19:22
A na 3 zdjęciu kto jest? Bo to nie Szpak ani Gaga

Shota
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-11-10 13:30:44
Dominika Gawęda

BS_WPR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-10 12:11:16
Stan jego umysłu będzie dla mnie zawsze wielką tajemnicą - bez dwóch zdań!

rambomn
    Ocena: 9 (glosow:15)
2011-11-10 12:02:58
Ja chciałbym tylko jednego w takich przypadkach, aby służba wojskowa ponownie była obowiązkowa!

Michal.pinski
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-11-10 11:48:24
dno !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Buraczycho
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-11-10 11:45:16
Jak dla mnie to chyba za maly wpi*erdol dostawal od rodzicow w dziecinstwie i mu sie w dupie cos poprzewracalo

Rudol
    Ocena: 15 (glosow:21)
2011-10-25 18:30:24
Ten gość wybitnie negatywnie działa na mój system nerwowy...co za pi#da


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600