Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
dadada55554  11-11-06, 01:35 Zgłoś
+ 592 -
Dodano: 2011-11-06, 01:35:52   przez: dadada55554
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 592  Zgłoś nadużycie
6
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Turyści w ataku.
  •  Bardzo wymowne
  •  Wyjaśniona poza
  •  Popieram całkowicie.
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
space13579
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-04 17:05:04
Moim zdaniem nie ma o co "kruszyć kopii";zdjęcie jest ustawione i zrobione dla żartu,po prostu zwykłe wygłupy i nic więcej-ja tak uważam.Wiochą jest osoba,która wykorzystała tę fotkę.

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-24 17:25:57
lata nie maja nic do seksualnosci czlowiek jest seksualny juz od dziecinstwa tylko sztucznie odwodzony od tego przez bajki lalki itd itp

emopizza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-19 19:38:33
Chodze z nią do klasy.. A dokładniej z tą w jasnym swetrze.

lalali
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-06 21:13:30
i ta mała dziewczynka w tle . :)

misiek.84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-05 23:01:22
ciekawe co jeszcze robia jak oczy innych nie widza

manio12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 22:02:46
marihuany** sory ;]

manio12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 22:02:07
też widzicie liścia mrihuany na tym dywaniku?

pffxd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 18:48:45
Hmm.. Fajne buty ;p

MrSzimi98
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-04 22:37:16
Mistrzyni 2-planu a poza tym ładny porządek.Ale zamiast się lizać możecie mi dac buzi :D :D :P

MrSzimi98
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-04 22:34:54
Dziecko mistrz 2-planu.Zamiast sobie dajcie mi ! :D :P

Mijka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-04 21:52:45
Ahahahaha rozwaliło mnie to dziecko z tyłu ♥. Like a ninja! A te dziewczyny to wcale nie wiocha. Przyjaciółki chciały się zabawić czy coś :D.

blackdeeevil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-04 21:48:48
a tak na serio na zdjęciu miała być ta mała bawiąca się dziewczynka:)

paoramirez1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-04 21:36:45
koleżanka się z koleżanką wygłupia i tyle. znowu jakaś moherowa babcia wrzuciła fotę na wiocha.pl

rusofilII
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-03-04 20:09:24
Dzieci niekochających rodziców. Takich zdjęć nie robi się nawet dla żartu. No, robi się, ale nie powinno się udostępniać. Poza tym one są za młode na takie coś.

space13579
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-04 17:05:04
Moim zdaniem nie ma o co "kruszyć kopii";zdjęcie jest ustawione i zrobione dla żartu,po prostu zwykłe wygłupy i nic więcej-ja tak uważam.Wiochą jest osoba,która wykorzystała tę fotkę.

Natsu92
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-04 16:58:06
one to one. A to ninja na podłodze?!

drLOUBITCH
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-04 16:39:29
Zabawa w lesbijki, nowy trend w zabawach u nastolatek.

MaHs
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-04 16:33:37
Paranoja przecież one mają po 16 lat ...

Marek-irl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-04 16:16:01
komentarz usunięty przez użytkownika

turbulencja20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-04 15:57:01
fajne buty :D

GhostRider24
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-04 14:51:12
żeby życie mialo smaczek raz dziewczynka raz chłopaczek

pietryka99
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-04 14:38:51
ja se lubią to se mogą że tak powiem:)

effe123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-04 14:09:06
Dziecko z tyłu na szokach :O

rusofiil
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-04 13:46:34
mmm pocalofalabym sie z takimi czynastolatkami

denio1125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-04 13:36:58
Ja tam takie akcje to mam w szkole nie musze na wioche wchodzić.

xerena1997
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-04 13:14:16
Fajne Nike.

BloodyJasmine
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-04 13:12:11
A młodsza siostra siedzi i patrzy. Ale w sumie zależy jak na to spojrzeć. Nie mam nic przeciwko homoseksualistom i wiem też, że w tym wieku człowiek ma czasem problem z określeniem orientacji seksualnej. Z drugiej strony: po co robić zdjęcia i wstawiać do netu?

kikuki
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-04 12:42:12
Moze sa lesbijkami.

xPogromczynix
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-04 12:24:29
Wkurzają mnie takie dziewczynki, które chcą być fajne dlatego się nawzajem całują jak jakieś lesby.

Wera27
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-04 12:05:36
Przynajmniej z brzuchem nie przyjdą do domu

porcupine
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-04 11:12:13
Alleluja :)

albin.lach
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-04 11:07:29
Ta kupka butów jest najlepsza xD

damian44332
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-04 10:59:11
Ale te dziewczyny szybko dorastają

masz4
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-06 11:24:14
a moim zdaniem przyszłe lezby :D

CzekoCzeko
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-06 10:05:05
biedne dziecko , to za nimi. :C


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400