Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Chcieli dobrze a wyszła WIOCHA
masakraha  11-11-07, 20:39 Zgłoś
+ 103 -
Dodano: 2011-11-07, 20:39:10   przez: masakraha
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 103  Zgłoś nadużycie
46
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Afront
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Kopciuszek tuz po północy
Ukryj komentarze(25)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mietq
    Ocena: 30 (glosow:32)
2014-06-02 14:15:47
Komuś żal dupę ściska, bo sam nic w żuciu nie zrobił prócz krytyki innych.

adamm80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-08 01:09:15
Mad Max?

devey
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-04 07:52:16
Ciut nie stylizacja z wyścigu śmierci!

Czeslav21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-04 07:07:52
biedny blokers a nie wieśniak.

ro77777
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-03 23:30:57
Rejestracja z Koszalina czyli raczej nie wieśniak tylko miastowy..... P.S Największe skupisko tzw "wieśniaków" to mam w Warszawie ;)

joker8787
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-03 22:50:10
z mojego punktu widzenia to gosc mial fajny pomysl :)

mwach1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-03 07:46:01
Admin do ch*ja gdzie tu wiocha?!?!?!? Koleś odjeb*ł auto aż miło spojrzeć, co żal dupe ściska bo ktoś ma pomysł i sobie na to mógł pozwolić? Wiocha upadła.

slepywaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-02 22:53:47
mnie sie podobuje jest cool

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-02 22:01:21
Dla mnie zajebi*ste autko ,super zrobione jak z Mad Maxa

menzoberranzan
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-02 21:42:29
a jakie ty masz fantazje? wiesniaku...

msblondyn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-02 21:19:48
Heh... Koszalin...

vego1985
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-02 20:15:18
Jak dlamnie to pomysłowe ,przypomina mi sie mad max albo terminator ;)

nexus4610
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-02 17:05:29
nie wiedzialem ze koszalin to wies ;]

gadrianoo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-02 16:54:27
A moze ktos lubi auta jak z mad-maxa i styl road-rats , kazdy ma wlasny gust . jeden lubi plastikowe owiewki i scigacze a drugi odkryty silnik i czopery kwestia gustu .

kornel2901
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-02 16:31:54
Przeróbka a raczej parodia Mustanga z filmu: Dead race

Evil18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-02 15:33:31
Nie widzę wiochy, ma kasę to się bawi, każdy popatrzy na takie auto niż na zgnciołka co głośniej chodzi niż jedzie.

mietq
    Ocena: 30 (glosow:32)
2014-06-02 14:15:47
Komuś żal dupę ściska, bo sam nic w żuciu nie zrobił prócz krytyki innych.

LoganX87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-02 12:39:35
Fakt faktem jest to przeróbka na Death Race ale... nie pamiętam żeby w tym filmie występował Bolid Młodzież Wiejskiej :P

BlackHare
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-02 12:29:04
Co wy chcecie, bardzo fajna,replika,mu wyszla.

andrzej.pyrek.5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-02 11:37:49
jaki kraj taki Carmageddon

lejn
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-06-02 10:29:00
Death Race: Koszalin Edition

deklinator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-02 10:22:00
bo trafił tu z równoległego świata, gdzie na co dzień właśnie takimi furami się pomyka

no_es
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-07 21:47:34
Facet ma talent, chęci i jak widać pasje. Lubi wyróżniać się z tłumu choć parkuje fatalnie ...

Faithfull
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-07 21:40:28
sam marze o ckm -ie zamontowanym na masce... Polscy kierowcy mnie frustrują...

mp89r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-07 22:03:43
to nie jest ckm tylko minigun mała różnica jedynie kilka tysięcy strzałów na minute ckm 150-200 strz./min minigun 4000-6000 strz./min

Astercholik
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-07 21:05:39
Widać fan Death Race :] Brawa za wioche :]


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300