Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
SeksTylko  11-11-16, 07:13 Zgłoś
+ 811 -
Dodano: 2011-11-16, 07:13:37   przez: SeksTylko
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 811  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Apple.
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  ZUS zabrał rentę niewidomemu bo dorobił za dużo.
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dwarazyes
    Ocena: 14 (glosow:22)
2011-11-21 11:48:52
ktoś całkiem dobrą Babę wyrzucił

kowalski.lg123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-09 08:34:42
komentarz usunięty przez moderatora

pillola
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-06 15:42:00
aA kto je uprawia? Też ojciec?

kolas132
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-25 19:17:19
Skorzystałeś ?

zezolka70
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-24 20:51:04
Śliczna łąka... A czy może mi ktoś wyjaśnić co to jest ta taka duża biała plama prawie na pół ekranu?

ilus20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-24 19:42:44
powalił ją twój widok :P

kikaa187
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-23 23:41:43
adulec11: ja też z Piły jestem ;p

Maracat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-23 23:24:24
Piła Tango

DAMIX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-23 22:01:32
Takie tam ze zwłokami;-)ha

Topor3k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-23 21:01:43
haha w Pile to co chwilę ktoś gdzieś leży ;d moje miasto ;p

Asienka17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-23 19:20:32
Wyglada jakby nie zyla :O ;/

adulec11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-23 17:22:14
hahah mieszkam w Pile lol ;D

bart_hamer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-23 06:59:59
hehehehehe ... no to Pani musiała mieć dobrą fazę :PP

berni554
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-22 19:49:08
ciekawe, co sie na tym polu uprawia, buraki?

fryta7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-22 19:10:15
oj ta Piła :P ha

ladybug
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-22 18:35:33
ona żyje? jakaś blada.. ;pp

soshy91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-22 17:20:32
moje okolice , no no nic tylko orać ... hy hy

Nunciaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-22 10:14:12
Moje okolice;d ale takiego pola to ja nie widzialam:P

Psiapsiolek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-22 01:20:29
Pole obrodziło przyjemnie i obficie :)

h4cker
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-21 23:13:16
Zaniedbane to pole... pasuje przeorać hehe :D

szkielas
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-23 21:22:27
Twój awatar to tez niezła wiocha:P

NowoHutnik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-21 22:08:04
leży baba w krzakach i się rozkłada...

bartek998
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-21 21:59:13
ale ma bobra..

agatha92
    Ocena: -7 (glosow:15)
2011-11-21 21:55:58
Rozje*ała się jak Popiełuszko w bagażniku :O

doomguard
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-18 17:35:22
Ty jesteś psychiczna czy tata UBek?

Bulcyngier
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-11-21 21:54:17
co tam robi Twoja matka?

manio12
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-21 21:02:54
żeś ją zaruchał na śmierć

kasior86
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-11-21 20:17:09
ojciec pewno czesto uprawia na tym polu :D

marcinwitow1
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-11-21 19:43:35
antek boryna w ostatniej scenie chłopów też tak na polu leżał ;d

Kurushimi
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-21 19:33:52
Fuck the system.

ziuta997
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-21 19:13:09
Może ona potrzebuje pomocy?;p

rider77
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-21 19:09:38
dwie morgi i bruzda

neo86
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-21 19:02:36
Co tam poległo ??

malawika
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-21 18:55:06
Czego to ludzie nie wyrzucają... Ciesz się, że nie jest zapakowana w worek - szybciej się rozłoży.

Saxegaard
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-11-21 18:33:43
A to twoja matka, siostra?

facer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-21 18:01:45
ale spadochrony :)

Andziaaa1985
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-21 17:54:40
Ja tam mieszkam. !

kowalskyy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-21 17:47:40
To tylko 30 km ode mnie! xD

ForeverNyappy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-21 18:49:42
Z Wałcza jesteś ? Jak tak to pozdrawiam obywatela tego samego miasta to ja. ^^

Basiek030711
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-21 22:20:58
I ja również pozdrawiam z Wałcza ;))

ssj4fazi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-21 17:26:15
jak kolo Pily to musi uwazac zeby jej ktos nie przerznal :P

nicita12
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-11-21 17:17:29
A może ja ktoś zgwałcił ?

suchy134
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-21 17:04:41
A co na polu to jego

michaptr
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-21 17:01:57
,,To pole mego Ojca koło Piły'' a one pewnie tam były i wódkę piły :)

mick1973
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-21 16:55:14
W stepie szerokim, którego okiem nawet sokolim nie zmierzysz...

Staradziffka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-21 16:18:23
Czy to jest prawdziwe?

cycha1456
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-21 16:08:04
dokładniej gdzie mieszkam ? w Pile a zdjęcie zajebiste

myszunia85
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-21 15:53:42
pole ugorem leży :D kto przeora tego rola :D ciekawe jaki podatek od gruntu ?:D

jarek-kobieta
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-21 15:10:41
Moje regiony -.- Porażka

smolen
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-21 16:05:03
moje też :( kompromitacja pilskiego regionu ;/

marcinwitow1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-21 22:12:52
jak porażka? nie ma co a od kiedy to wiocha twoży trendy pięknych i brzydkich regionów ;d a baba pijana dupa sprzedana

KRYTYKnr1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-21 15:00:49
żaba rozklapicha - nowy gatunek łąkowo-polny :D

Tensor
    Ocena: 4 (glosow:18)
2011-11-21 14:52:05
SPOJLER: Każdy, dosłownie KAŻDY komentarz poniżej jest napisany przez rozpieszczonego gimnazjalistę.

nowik133
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-21 14:31:40
Koło Piły powiadasz? Hmm.. to ktoś ją musiał porządnie zerżnąć.

saraxx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-21 14:16:26
trochę nie moge tego ogarnąć.. ona jest w rajtkach? ;o

vlad27
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-21 13:44:25
To ciekawe uprawy ma na tym polu. :D

WithNight
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-21 13:04:41
Nie wiem co bym zrobiła jakbym takie coś zobaczyła :D

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-21 13:14:54
ja bym wezwał patologa

bakalu
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-21 12:50:05
A to piła, która sobie popiła.

TheKrzychuj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-21 12:18:30
Fajne wyżyny ma na tym polu

Lanling
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-21 11:56:47
Pole fajne ale nie do popisu ;)

leon2503
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-21 11:51:45
zarośnięte te pole hehe

dwarazyes
    Ocena: 14 (glosow:22)
2011-11-21 11:48:52
ktoś całkiem dobrą Babę wyrzucił

niedeptamtrawy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-21 11:36:49
pług do Qnia

norberth
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-21 11:38:21
witamy Ojca

norberth
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-21 11:20:57
Tam są Akacje, na lewo Lipa ale Topoli żadnej nie widzę...

NaczelnyRuchacz
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-21 11:26:21
Akacje w Polsce? W gruncie nie ma szans.

NaczelnyRuchacz
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-21 11:14:11
Co tam robi ta denatka?

algaria
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-16 20:56:20
a to czyjeś zwłoki

kakua
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-16 13:40:30
wyglada jak ofiara gwałtu

kalkonore
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-11-16 09:34:52
za ile ją sie ora?:D

patrycja24
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-16 08:31:31
dzialo sie...:D

albercikstodrugi
    Ocena: 1 (glosow:13)
2011-11-16 07:40:40
Na sprzedaż ?

stw1000
    Ocena: -6 (glosow:22)
2011-11-16 07:15:59
ruchałeś ?

AGUARES
    Ocena: -6 (glosow:22)
2011-11-16 07:17:27
no co ty matke bedzie ruchal !!!!!!!!!!!!!1

zdzichtex
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-11-21 12:03:33
on woli panów, sam o tym wspominał


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300