Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I promowanie tego na FB, WIOCHA czy nie sami oceńcie
emilooo007  11-11-18, 17:01 Zgłoś
+ 1016 -
Dodano: 2011-11-18, 17:01:36   przez: emilooo007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1016  Zgłoś nadużycie
28
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Wykopki
Ukryj komentarze(251)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
achaja1
    Ocena: 9 (glosow:23)
2012-04-14 17:47:51
Te wszystkie "symbole religijne" zostały wymyślone przez Kościół na własne potrzeby,bo można wyjść w szczere pole i się pomodlić,jeśli bóg faktycznie istnieje to bez pomocy pośredników typu ksiądz czy kościół to zobaczy,a oddawanie czci pomnikom,ołtarzom,krzyżom to bałwochwalstwo a nie wia

bestkuba
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-18 23:14:47
achaja1 słuchaj Krzyż jest symbolem chrześcijaństwa to prawda nie oddajemy czci obrazom Krzyżom czy kaplicom ale to nie znaczy że trzeba bezcześcic Krzyż gdy by to był koran to za zniewagę byś sie pozbawił życia oto moje zdanie

sebazzbo80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-02 19:51:40
komentarz usunięty przez użytkownika

zetka1818
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-28 16:54:19
komentarz usunięty przez moderatora

michal2207
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-25 15:10:02
A ty achaja1 jesteś taki sam DEBIL i IDIOTA jak ten gościu na zdjęciu!!! Zdjęcie swojej matki wsadz sobie do majtek i wtedy będziesz maił komentarze

Vesssssss
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-24 23:41:23
Mina Jezusa po utracie ręki- bezcenna

EmPerro
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-24 19:32:44
Szatan nie lubi pozerów.

Errorbutton
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-23 19:48:54
za dużo slayera się nasłuchali i teraz prosze.

bugmenot123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-22 16:19:39
Wy jesteście wiochą, to jakim ktoś jest wieśniakiem wychodzi wtedy gdy myśli, że jest anonimowy

holywod
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-22 02:10:24
niech skurrwysyny płoną

roki1022
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-20 20:06:15
do psychiatryka z idiota cza iść i mu pomoc bo coś ma z głową !!!

bartoszce
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-19 21:46:48
I powiedzcie mi czy ktokolwiek usłyszał prosto w oczy: Jesteś idiotą, burakiem czy debilem bo nie wierzysz? Cały Zachód wypiera się obecnie wiary i swoich korzeni i niestety, ale pożytku im to nie przynosi, a wręcz przeciwnie, ale to jest temat dla ludzi na poziomie, a nie typu:"jestem bogiem i

bartoszce
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-19 21:48:00
wypier****

bartoszce
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-19 21:41:27
Drodzy Ateiści, szacunku. Wypisać się z Kościoła i po sprawie. Takie macie poglądy, że tutaj możecie się naśmiewać i sobie jaja robić ze Stwórcy? To czego się nie przyznacie rodzinom? Tchórzostwo Panie i Panowie, tchórzostwo obrażać ludzi wierzących tutaj.

Delete
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-18 17:23:39
nie. To nie jest wiocha.

Szebone
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-16 23:49:00
Po pierwsze chrzescijanie nie sa lepsi, przyklad? Ostatnia afera z darciem Koranu, po prostu nie potrafia zaakceptowac tego ze ktos ma inne poglady na wiare.

Szebone
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-16 23:52:24
Po drugie, nie nalezy uogolniac calej grupy po zachowaniu jednostki. Bo skoro tak, to Hittler tez byl chrzescijaninem, a kazdy wie co robil z Żydami. Rczej nikt by nie chcial by chrzescijanizm utozsamiańo z dzielami Hitlera.

msbotor
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-17 09:15:35
Watykan czynnie pomagał Hitlerowi w jego chorej wojence, więc czemu nie chcesz utożsamiać chrześcijaństwa z jego dziełami ?

Szebone
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-17 09:56:32
Jakby nie patrzeć Watykan to też jest 1 osoba - papież.

Julllaaa
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-16 22:13:13
Ale szanowni ateisci nie pokazują swojej odmiennosci w sposob kuluralny, tylko zachowuja sie jak osoba z tej wiochy , nie bede cytowala niektorych uzytkownikow, bo szkoda czasu. Ale jezeli uwazasz, ze takie zachowanie jest normalne, bo "Każdy człowiek ma inne potrzeby", to nie mamy oczym

sajmon15
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-23 18:28:02
hahahahaha i odezwała się szanowna osoba reprezentująca grupę ludzi, która jeszcze gorzej gnębi. prezykład? prosze bardzo: idę koło kościoła, żegnam się, mam skóre, koszulke z połamanym krzyżem i płomieniami, glany i długie włosy a jedna pani, taki typowy moher coś takiego do drugiej koleżaneczki z

sajmon15
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-23 18:30:21
komentarz usunięty przez moderatora

sajmon15
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-23 18:31:59
kościółóku są tacy dobrzy, żałują za grzechy a jak wyjda z kościoła to istne bydło, chamstwo i prostactwo. a juz powiedziec cos o wierze przy nicvh to o mało cię nie zabiją, mój kolega, o poglądach podobnych do moich, głośno przy na przystanku pwoiedział że Jezus naśladował w swoich poczynaniach wcz

sajmon15
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-23 18:33:24
komentarz usunięty przez moderatora

sajmon15
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-23 18:35:10
uznanie, że to najprawdziwsza wiara. Przypomne ci, albo powiem pierwszy raz, że ponad połowe ewangelii opisujących życie Jezusa spalono, bo były niezgodne z tym, co wykreował sobie kościół, utracono tyle ważnych dokumentów, bo się nie zgadzały, sam papież Pius Lub Paweł VI ( nie pamietam teraz)

sajmon15
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-23 18:36:27
przyznał rację, że nie było czegoś takiego jak Stworzenie i że to nie Bóg stworzyłświat, przyznał racje Darwinowi. Więc sory, ale kościół sam się myli w tym, co pokazuje, tyle dziękuje do widzenia. udanego modlenia a potem bycia bydłem. papa

deroo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-16 22:03:04
HAHAHAHAHAH Dobry koleś!! Lubie to xD nie jeden krzyzyk sie spaliło nie jedną biblie porwaaaałoo xDD

Dupodajka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-16 17:57:10
\m/ !

kolos24cm
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-16 15:46:58
komentarz usunięty przez moderatora

kaszmira77
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-16 01:06:59
Widzę, że tu roi się od hipokrytów. Jestem ciekawa ile zadeklarowanych 'ateistów' i ludzi szydzących z Kościoła i wiary katolickiej obchodzi co roku Wielkanoc i Boże Narodzenie? Hmmm? Albo miało ślub kościelny bo tak 'wypada' albo taka jest tradycja? Polacy są tak zacofani i zaściankowi jak chyba

kaszmira77
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-16 01:12:35
żaden inny naród na świecie. Znam wielu obcokrajowców, którzy mimo, że nie są katolikami a niektórzy również nie należą do żadnego kościoła szanują moją religię, są jej ciekawi i nie krytykują jej tak jak niektórzy ochrzczeni czy nawet wychowani w niej.

Szebone
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-16 13:26:46
Wielkanoc i Boże Narodzenie nie jest świętem katolickim tylko chrześcijańskim, nie należy zapominać, chrześcijaństwo to też jest zbiór religii, a katolicyzm jest tylko jedną z nich ( inne to protestantyzm charyzmatyczny, protestantyzm klasyczny, prawosławie, anglikanizm, kalwinizm, luteranizm itd. )

Szebone
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-16 13:31:44
A z ciekawostek, satanizm bodajże klasyczny uznaje Wielkanoc i Boże Narodzenie również jako swoje święta.

kaszmira77
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 17:16:52
Doskonale zdaję sobie z tego sprawę, ale w Polsce przeważa katolicyzm więc i do tego bardziej się odnosiłam. :) Ale dziękuję za uwagę, następnym razem będę bardziej precyzyjna. :)

achaja1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-16 21:28:35
kaszmira77,nie dlatego że "wypada" tylko z powodu dyskryminacji,niewiedzy i przesądów,do czasu mam nadzieję,niestety w Polsce każdy "musi" być wychowany w kościele,chrzciny robisz pod presją,komunia dziecka dla rodziny, bierzmowanie dla wymogu,ślub w kościele:biała kiecka,rodzina

achaja1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-16 21:33:59
..i dziwne przeświadczenie,że jak nie zrobię nic według zasad kościelnych to mnie piekło czeka,nie ma tak dobrze,jest jeszcze inne pojęcie to : agnostyk.

msbotor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-17 09:17:31
Wielkanoc i Boże Narodzenie to stare pogańskie święta zagarnięte przez kościół. Takie one chrześcijańskie jak Sobótka.

Julllaaa
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-16 00:18:46
A prawda jest taka, że wiekszosc z was mowi, ze jest ateistami, bo nie znacie zadnych religii procz chrzescijanstwa, ktore wam nie odpowiada. Wiara w nic nie ma sensu a kazdy dojrzaly człowiek jest tego świadomy.

Szebone
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-16 13:39:16
Każdy człowiek ma inne potrzeby, nazywanie kogoś niedojrzałym tylko dlatego, że ma inne potrzeby niż ty jest właśnie pokazaniem, że to jednak ty jesteś niedojrzała skoro nie akceptujesz odmienności innych ludzi.

achaja1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-17 10:16:43
Julllaaa Ty uważasz że wiara w nic nie ma sensu,więc przyjmij do wiadomości,że są ludzie dla których wiara w coś nienamacalnego też nie ma sensu i skoro jesteś dojrzałym świadomym człowiekiem,to powinnaś takie rzeczy wiedzieć.:)

Julllaaa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-16 00:09:58
Jeżeli nie wierzycie, to nie wierzcie Nie chcecie symboli religijnych w szkołach to oto walczcie Ale blagam, czy bylabym islamistą, buddystą czy chrzescijaninem nie obrazalabym innych religi, bo k***a nie mam prawa oceniac czyjegos swiatopogladu!

Szebone
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-16 13:34:58
Każdorazowa próba walczenia o zdjęcie symboli religijnych z miejsc publicznych kończy się aferą, awanturą i stekiem wyzwisk w kierunku "Walczących". I kto tak się awanturuje? Polscy katolicy, co z tego że w waszym Piśmie Świętym jest przykazanie miłować bliźniego i "nastawianie drugie

rozi20061
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-15 22:27:23
TO TYLKO ZECZ A W PISMIE JEST TO OPISANE TO UBYTEK LUDZKIEGO UMYSLU NIE KWESTIA WIARY

pete78
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-15 21:12:40
komentarz usunięty przez moderatora

jestem_szatanem
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-15 16:29:06
z tego co rozumiem, obrażacie wiarę innych, ale sami nie chcecie aby obrażano waszą ? brawo ..

mainez
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-04-15 15:45:35
komentarz usunięty przez moderatora

sobcio
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-15 15:45:27
Typowe obraźliwe i nad zwyczajne jak w naszym kraju.Ludzie wstawiają bzdury do internetu a potem żałują albo się dziwią ze są na wioch.pl. Brak słów naprawdę

wilku9812
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-15 15:20:45
wiochman ;d

monter898
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-15 15:11:37
hehehe sam tą foe robiłęm :D to nie jest ona tylko on :P

galanonim278
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-15 14:56:52
Dwie klepki z jakimś pomazanym obrazkiem, a wy dostajecie białej gorączki jak jacyś islamscy fanatycy... Wolny kraj , wolnych ludzi. Dla mnie toon może ten krzyż nawet w dupe sobie wsadzić.NIe obchodiz mnie to. Bardziej martwię się umysłami tu piszących...

szczeryham
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-04-15 12:49:33
Zaraz się do niego przejdę.

Franek1994
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-15 10:20:00
Ave Satan

icek87
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-04-15 02:49:40
Ale oburzenie. Popłaczcie sie wielcy katolicy. Satanista. A co drugi nawet nie wie co co oznacza krzyż. Prostaki mocherowe

Altair120
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-04-15 02:30:46
tu nie ma głupoty koleś albo robi sobie jaja albo jest santanistą

Szebone
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-04-15 11:48:42
Satanista, nie zniża się do poziomu obrazy innych religii...

impious
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-15 01:56:02
allah akbar katolicy to świnie

Tescosatan
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-04-15 00:17:04
Niezależnie od poziomu tego, co widać na zdjęciu, z religii powinno się szydzić. Po pierwsze dlatego, żeby duchowni spokornieli i nauczyli się szanować ludzi, rozumieć ich, a nie domagać się dla siebie szacunku z urzędu, bez konieczności zapracowania na to. Żeby księża nauczyli się rozmawiać ze

Tescosatan
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-04-15 00:19:47
swoimi wiernymi, a nie traktować ich jak głupków bez zasad, tylko dlatego, że myślą inaczej niż oni. Po drugie, kościół przygotowany do inteligentnej polemiki byłby odporny na kretyńską, gimnazjalną odmianę ateizmu. Czyli taką, której wyznawcy nie mają zielonego pojęcia, dlaczego nie wierzą.

Tescosatan
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-04-15 00:22:29
Ale i tak są wielkimi ateistami, bo wierzyć to obciach. Kościół tworzony przez ludzi inteligentnych nie miałby takich problemów. Jeśli wierny dostałby to, czego potrzebuje, rzetelnie wyjaśnione, musiałby przemyśleć wiele rzeczy, żeby od takiego kościoła odejść. Wtedy też obie strony szanowałyby się

Tescosatan
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-04-15 00:24:38
nawzajem, wiedząc, że każdy z nich, niezależnie od wiary czy jej braku, wie w co wierzy lub w co nie wierzy, że jest to poparte wieloletnimi poszukiwaniami, a nie chwilową modą. Nie wierzę i wiem dlaczego, problem w tym, że naprawdę mało spotkałam niewierzących, z którymi da się o tym porozmawiać.

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-15 00:34:38
Twoja wypowiedź wygląda tak, jakby chemik twierdił: "To że mówisz, że nie smakują ci słodycze, znaczy, że jesteś idiotą. Dopiero jak poznasz skład słodyczy -będziesz mądry!" Problem w tym, że nie każdy jest(i chce być) chemikiem, a każdy wie co mu smakuje, a co nie.

AnonimowyPremier
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-04-15 00:36:14
Twoim zdaniem trzeba mieć mocne argumenty, by nie wierzyć. Problem w tym, że potrzeba argumentów -by uwierzyć.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-15 00:48:33
Ale jeśli poznasz skład słodyczy i zorientujesz się jakie świństwo w siebie pakujesz, możesz podjąć świadomą decyzję, czy ten smak jest wart ryzykowania zdrowiem. Niektórzy woleliby słodycze, co jest zupełnie nielogiczne i sprzeczne z racjonalną wiedzą. Mogą sobie powiedzieć, że bez chemicznych czek

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-15 00:51:23
czekoladek ich życie byłoby po prostu uboższe. Podobnie z wiarą, która z samej swojej definicji jest odporna na racjonalne argumenty i wiedzę. Bo po prostu nie na tym polega, żeby coś wiedzieć, ale żeby wierzyć na słowo, że to jest. Większość dzieł teologicznych bazuje na paradoksie, co jest w tej

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-15 00:53:19
sytuacji genialne - jak powiedzieć coś, nie mówiąc wszystkiego, zostawić człowieka w poczuciu czegoś, co być może jest i dać mu do zrozumienia, że warto zaryzykować. Właśnie z tego względu w teologii jest cała prawda o człowieku, pełniejsza niż gdziekolwiek indziej. W końcu człowiek całe życie spędz

Tescosatan
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-15 00:55:32
spędza na doskonaleniu się i oczekiwaniu na to, co będzie, a o czym jeszcze niczego nie wie tak naprawdę. Gdyby wiedział, nie robiłby nic. Wszelka aktywność wynika z tej ciekawości. Sądzę, że to zbyt prawdziwe, żeby to zignorować. Sądzę też, że sam fakt, że w życiu człowieka mnóstwo paradoksów napra

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-15 00:57:19
naprawdę działa jest wystarczającym argumentem, żeby wierzyć. Ale to jest wiara ze strachu. Człowiek jest ciekawy, ale jednocześnie boi się tego, czego nie wie. Bóg wypełnia tę lukę, nie trzeba go rozumieć, wystarczy wierzyć. I już nie ma strachu, pambuk czuwa nad tym, co niepewne.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-15 00:59:11
A więc, po pierwsze, sądzę że człowiek który nie zdaje sobie sprawy z konieczności doskonalenia i niepewności, dokąd go to zaprowadzi, jest nie do końca pełny. Po drugie, jeśli już zda sobie z tego sprawę, trzeba ogromnego samozaparcia, żeby nie przyjąć podsuwanego mu na osłodę trudów Boga, ale znal

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-15 01:01:33
znaleźć coś swojego. Wobec tego zarówno świadoma wiara, jak i jej brak wymagają przemyśleń. Poza tym, co jest już banałem, ponieważ nie ma dowodów na istnienie Boga i być nie może, analogicznie nie ma dowodów na jego nieistnienie. Ateizm jest też wiarą - w to, że Boga nie ma.

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-15 01:09:45
Napisałeś to niepotrzebnie. 99% katolików nigdy nie zastanawiało się nad tym w co i dlaczego wierzy, a tym 1% są ateiści. Gdyby przyjmowanie wiary odbywało się świadomie, to może, ktoś doszedłby do podobnych wniosków i by zaryzykował -lub nie(przynajmniej świadomie).

AnonimowyPremier
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-15 01:13:14
"Nie wierzę" też, że słonie potrafią latać. To nie wiara, tylko racjonalne wykorzystanie i łączenie faktów. Ateizm to nie wiara. To zaprzeczenie wiary. Przynajmniej ja to tak odbieram.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-15 01:27:29
A ja z kolei odbieram to tak, że nie wiem, co mnie w życiu spotka, czego się dowiem, jakie będę miała zdanie o pewnych rzeczach z dziesięć lat. Ale póki co, czegoś muszę się trzymać, zaś przy moim obecnym stanie wiedzy, doświadczeń i odczuć ateizm wydaje mi się rozsądnym wyjściem. I jednak sądzę, że

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-15 01:29:23
wiary lub jej braku nie należy jedynie ograniczać do wiedzy, ale rozumieć całościowo, jako właśnie zbiór faktów, przeczuć, upodobań, intuicji itp. W końcu chodzi tu o jakiś sposób na życie, a tego nie można do końca wywodzić z samych tylko faktów.

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-15 01:40:08
To Ty chyba, prędzej Agnostyczką jesteś, a nie żadną ateistką! Wierzy się, albo nie! Niemożna kalkulować co w danej chwili Ci się opłaca(bo dowody za tym przemawiają). "Jak trwoga to do boga..." To przez takich "ateistów" powstało to przysłowie...

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-15 01:44:11
To, co się opłaca? Człowiek się produkuje, a widzę że trzeba prościej. Chodzi mi o to, że nie jest raczej możliwe mieć takich samych poglądów przez całe życie, bo się człowiek uczy cały czas nowych rzeczy. Kiedyś byłam wierząca, teraz nie jestem. Co tu ma opłacalność do rzeczy? Gdzie w tym zysk?

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-15 01:46:13
A co do tego, czy jestem ateistką, to wątpię, czy ktokolwiek jest. Bo wtedy musiałby odrzucić wszystkie zasady związane z istnieniem Boga - nie kradnij, nie zabijaj itd. A to już jest socjopatia albo choroba psychiczna.

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-15 01:58:16
Tescosatan,po pierwsze nie siej nie zdrowej propagandy,po drugie kościół a wierzący to dwie różne bajki,po trzecie nie mów że ktoś jest ateistą tylko dlatego że obciachem jest wierzyć.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-15 02:04:32
Po pierwsze, nie wiem co jest tu niby sianiem niezdrowej propagandy, wiec zechciej wyjaśnić. Po drugie nie uogólniam, ale owszem, są dzieci, które nie wierzą, bo to obciach nie wierzyć, podobnie jak są tacy, którzy wiedzą dlaczego nie wierzą. Dlaczego niby mam nie mówić o tych pierwszych? Ci drudzy

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-15 02:06:05
zazwyczaj potrafią się wysłowić sami. Nie wolno, czy jak?

achaja1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-15 02:06:51
Do tego nie mieszaj teologi i religioznawstwa z doktryną kościoła katolickiego,bo to co piszesz o samodoskonaleniu,strachu,ciekawości i pytanie dokąd to zaprowadzi jest podstawą buddyzmu i założeniem osiągnięcia nirwany,więc nie piepsz o chrześcijaństwie i KK z łaski swojej.

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-15 02:14:09
Nie zabijaj i nie kradnij... A co to ma wspólnego z bogiem. To że, nie wyznaję islamu to znaczy, że się nie myję? To, że nie wyznaję latającego potwora spaghetti, to znaczy, że nie lubię makaronu? Człowiek nie musi być cukrzykiem, by nie jeść słodyczy.

Tescosatan
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-15 02:18:47
Słucham? Teologia nie ma nic wspólnego z doktryną kościoła? No tak, choćby dlatego że była tworzona przez ludzi, z których kilku jest dziś nazywanych ojcami kościoła. W chrześcijaństwie nie ma nic o samodoskonaleniu, ciekawości, strachu? To jest dopiero piep*rzenie i kompromitacja wynikająca z tego

Tescosatan
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-15 02:20:46
że niektórzy faktycznie nie wiedzą w co wierzą. Radzę jednak poczytać coś spoza kręgu zainteresowań i się trochę dokształcić. I po co ten agresywny ton? Jakiś ateistyczny fundamentalizm, czy jak?

Kiara92
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-15 10:01:38
"Lepiej wierzyć w Boga niż nie wierzyć. Bo jeżeli okaże się, że Bóg istnieje wiele zyskamy. Natomiast jeśli nie istnieje to nic nie stracimy". Decyzja należy do ludzi. Tyle w temacie. Nie można nikomu narzucać swojego zdania, w końcu to wolny kraj.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-15 15:21:59
Lepiej wierzyć niż nie wierzyć, bo więcej stracimy? Tylko że jeśli go nie ma, okaże się, że wierzący całe życie gonił za mrzonką i wszystko co robił oparte było na kłamstwie. Krótko mówiąc, zmarnuje swój czas. Być może to i zgrabny bon mot, ale wcale to nie takie proste.

Krzysiek_28
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-15 17:24:02
Kiaru wywnioskowałem z tego że jesteś tchórzem i wolisz żyć w zakłamaniu niż poznać prawdę jaka by one nie była :P No nic twoja decyzja:P Ja mam swoją teorie na temat śmierci:D Tak więc zdecydowanie pozostaje przy tym iż bóg jest wymysłem ludzi !

opuncja
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-19 22:36:41
Kiara92, zacytuj luźno zakład Pascala, a Cię sponiewierają. Ach ta wiedza i niewiedza...

MinorumGentium
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-04-14 23:51:45
Będę się za nią/niego modlił.

joliesek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-14 23:28:39
Ale mochery by się zbuntowały jak by to ujrzały !!!

stalefizyczne
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-04-14 22:59:42
komentarz usunięty przez użytkownika

AnonimowyPremier
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-04-14 23:19:16
Katole oburzają się, gdy ktoś manifestuje swą odmienność (ateizm, innowierstwo), ale gdy Oni łażą w procesjach po mieście, to problemu nie widzą- hipokryci. Tam gdzie kończy się logika, tam zaczyna się katolicyzm.

SerduszkowyAdolf
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-14 23:27:09
Bo kiedyś, gdy byliśmy wielonarodowym krajem był taki stereotyp:Polak=Katolik, teraz to coraz bardziej tylko stereotyp, ale niektórym tego nie wytłumaczysz.

deemc
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-16 03:25:42
Jeżeli ktoś nie zna historii Polski i tego dlaczego krzyż jest umieszczany w szkołach itd. i tego nie rozumie, to albo był matołem albo nie chodził na historie i to już jego problem. Dlatego jeżeli jesteś ateistą nie powinno Cię to interesować i powinieneś mieć to gdzieś pseudo ateisto.

deemc
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-16 03:29:19
(...) jeżeli jesteś ateistą to nie powinno Ci to przeszkadzać masz swoje poglądy to sobie miej, Polska jest związana z krzyżem dłużej niż Ty istniejesz więc nie smęć tutaj swoich pseudo ateistycznych morałów bo jesteś kolejnym pokoleniem dzieci neo nieznających historii w żadnym zakresie.

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-04-14 21:53:50
oooo...ktoś bogu rękę ułamał....nie martwcie się odrośnie!!!...

szatano999
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-04-14 21:55:08
a mswoją drogą widać jakim dziadostwem kościół handluje...jakieś atesty to ma???...jeszcze się chłopak zakrztusi!!!

SzalonyJebaka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-14 22:59:04
komentarz usunięty przez moderatora

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-14 23:15:33
Szalony -co się czepiasz?! "Syn boży" -czyli syn samego siebie. Krasnalo-Bogo-bojni twierdzą -"życie bez religii, niema sensu". A to, że wierzą w coś totalnie bezsensownego, to już inna kwestia... Mam nadzieję, że wiesz co mam na myśli.

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-14 23:23:55
komentarz usunięty przez moderatora

SerduszkowyAdolf
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-14 23:43:42
AnonimowyPremier ten cytat powinien ci się spodobać: "religia to opium dla mas" i jest to cytat kogoś, kto miał zostać popem, ale go nie przyjeli, więc się zajął dyktatorką.

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-15 00:00:04
Akurat cytat ten, nie jest zbyt na miejscu. Stalin bał się ludzi- wszędzie widział spiski. A nic tak nie łączy ludzi jak religia(więc ją tępił). Religia -jako wspólnota, nie jest zła. Zło -zaczyna się wtedy, gdy do głosu dojdzie paru oszołomów i zaczną uszczęśliwiać na siłę.

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-15 00:04:42
Trzeba rozróżnić, wierzących -od "nauczonych wierzyć". Na prawdziwie wierzącego i stosującego się do tego w co wierzy -złego słowa nie powiem. Ja piętnuję krzykaczy mieniących się- wierzącymi, a robiącymi całkiem co innego, niż jego religia nakazuje. Czyli hipokrytów.

SerduszkowyAdolf
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-15 00:09:49
Ja sam też wierze, ale duchowieństwo manipuluje wiernymi i wykorzystuję ich do swoich celów. Nie zdziwiłbym się (jeśli Bóg istnieje) że wielu biskupów i autorytetów kościoła, smażyłoby się w piekle za pychę i brak uczciwości

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-15 00:18:56
Wiesz jaki jest dowód na nieistnienie Boga(tego katolickiego)? Postępowanie księży! Gdyby wierzyli w to, czego nauczają (sąd ostateczny, piekło/niebo), to zachowywaliby się inaczej. Pomijając już sam fakt, że: żeby być katolikiem- trzeba zaprzeczać naukom Biblii.

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-15 00:24:23
moja mama zawsze powtarzała..."Piekło będzie głowami księży wybrukowane"

SerduszkowyAdolf
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-15 00:32:24
W Katolicyźmie od zawsze tak było(źle) to już chyba u nas tradycja, bo od schizmy wschodniej, zachodniej zresztą też, Jana Husa, 95 tez Lutra i wielu innych kompromitacji wiele się nie nauczyliśmy.

achaja1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-15 02:13:34
szatano piekła nie ma ,sami je sobie tworzymy tak samo jak wizje nieba.

tasior777
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-04-14 21:35:23
Dziwią mnie też wasze komentarze 95% katolików i takie brednie wypisujecie. Jak nasz papież żył było inaczej a jak umarł wszyscy żeście żałobę udawali a teraz co???

tasior777
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-04-14 21:32:29
Szkoda, że nasza religia nie ma takiego wpisu jaki jest w islamie, że obraza symboli i Boga powinna być karana śmiercią.

baph_omet
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-14 22:22:11
Szkoda właśnie że 95 procent wierzących to ignoranci jak Ty, co nie znają dobrze podstaw własnej religii. Jedną wspólną cechę za to macie, nawet dwie, nienawiść i pycha.

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-15 00:50:28
Gdzie w islamie masz taki wpis? Aż tak dobrze znasz wszystkie księgi Koranu? Nie myl islamu z dżichadem,bo to tak samo jak byś powiedział że Twój Bóg kazał wszystkich innowierców krzyżować za obrażanie symboli,Myśl a nie wierz ślepo w to co ktoś Ci mówi.

Szebone
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 13:43:11
K woli ścisłości, Islamski Dżihad jest odpowiedzią na chrześcijański Dżihad - tyle że my znamy to jako "Wyprawy Krzyżowe". Wtedy to zabijanie Muzułmanów było uznane za "czyn godny raju"

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-14 21:32:02
nie mial co zjesc ... zjadł co bylo pod reka ..

analterrorking
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-04-14 21:29:28
hehe.bardzo dobre!odgryzł żydowi rękę hehe

gummma
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-14 21:26:47
"Symbole" religijne... Jest to określone terminologicznie jako bałwochwalstwo...

gradu_85
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-14 20:57:43
A jak taki cwaniak jest to niech pokaże ryja

mariom460
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-14 20:27:56
Ok nie wierzysz w nic. Spróbował byś może wywoływania duchów?

Krzysiek_28
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-04-14 21:32:39
Ja kiedyś demona wywołałem do klopa w WC ^^

Tensor
    Ocena: 6 (glosow:22)
2012-04-14 19:51:26
Nie istnieją żadne istoty z nadprzyrodzoną mocą. Kiedy wy wyjdziecie z ciemnogrodu?

Szebone
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-04-14 20:18:08
a Spider-man? :<

baph_omet
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-14 22:23:28
A Supermen? Batman?? Nie zabieraj mi ich Tensor, hahahaahahha. :D

Szebone
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-14 22:24:59
Batman nie miał mocy, miał pieniądze :P

baph_omet
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-14 22:31:06
Szebone - w dzisiejszych czasach to prawie jak moc i to ta .... najpotężniejsza, hehe.

gradu_85
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-04-14 19:49:09
Art.196 Obraza uczuć religijnych Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego wykonywania obrzędów religijnych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

Szebone
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-04-14 20:05:56
Biedne moherowe berety, zgodnie z tym paragrafem masowo powinny siedzieć w więzieniu za np. obrazę Żydów, Satanistów ( nie wiedząc nawet w co naprawdę wierzą sataniści )

porcupine
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-04-14 20:11:23
Nie popłacz się.

achaja1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-14 20:19:57
Cytujesz kodeks cywilny,nie zapomnij że przepisy a interpretacja prawa to różne rzeczy(dajcie mi człowieka a paragraf sam się znajdzie),zresztą po zmianie zapisu z 2009 nie ma uogólnionej interpretacji,jest tylko wyznacznik,pamiętaj że 196 dotyczy zbrodni przeciw wyznaniu i sumieniu

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-04-14 20:22:00
nie zapomnij że sumienie i wiara dla każdego znaczy co innego,więc jakim cudem ktoś jest w stanie osądzić co jest zbrodnią w stosunku do wiary?

egonem
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-14 20:29:09
A jak ktoś obraża mój światopogląd to bezkarnie?To jest chore!Jak mamy być tolerancyjni to wszyscy, a nie tylko katolików traktować ulgowo bo oni wierzą.Moich przekonań nie nazwałbym religią ale w nie wierzę czyli wiara, a uszanować nie chcą !

guido1970
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-04-14 18:52:04
achaja,zaczynam znowu wierzyć że w tym kraju są jeszcze normalnie myślący ludzie.

marekuk
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-04-14 18:18:18
obrońcy krzyża? banda moherówy. kto teraz wierzy w te bajki?

damian_sz
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-04-14 18:26:43
ja homolewaku

bobsonik7
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-04-14 18:06:18
ave szatan

martinleft
    Ocena: -8 (glosow:20)
2012-04-14 18:01:37
SZataniści to bydło które żyje w krainie swoich urojeń.. Możecie mi dać ze sto minusów ale i tak będę twierdzić że jesteście bydłem. łatwo wam jest się wyżywać na katolikach bo wiecie że nikt wam nie odpłaci tym samym. Najlepiej palcie kościoły z ludźmi w środku...

achaja1
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-04-14 18:35:48
Sataniści jak już coś,a w ramach informacji,palenie ludzi żywcem to akurat domena chrześcijaństwa,co do kościołów to zamiast kolejnego bałwochwalczego przybytku przydał by się specjalistyczny szpital albo dom dziecka czy orlik dla młodzieży lub basen latem,

Ngauruhoe
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-04-14 20:00:43
Nie masz bladego pojęcia na czym polega satanizm... A palenie kościołów to robota debili zapatrzonych w swoje racje. Niektórzy katolicy są gorsi, popaprańcy broniący krzyża.

Szebone
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-14 20:12:44
1. Pierw dowiedz się na czym polega satanizm, a dopiero potem oceniaj ( na pierwszy miejscu jest tu miłowanie bliźniego ) 2. Jak zostało wspomniane, palenie ludzi to akurat domena chrześcijan (patrz inkwizycja) 3. Świat nie dzieli się tylko na chrześcijan i satanistów.

broszydelko
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-14 17:50:25
komentarz usunięty przez moderatora

damian_sz
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-04-14 18:29:17
już? to się powycieraj

achaja1
    Ocena: 9 (glosow:23)
2012-04-14 17:47:51
Te wszystkie "symbole religijne" zostały wymyślone przez Kościół na własne potrzeby,bo można wyjść w szczere pole i się pomodlić,jeśli bóg faktycznie istnieje to bez pomocy pośredników typu ksiądz czy kościół to zobaczy,a oddawanie czci pomnikom,ołtarzom,krzyżom to bałwochwalstwo a nie wia

Krzysiek_28
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-04-14 18:03:40
Religia to najlepszy biznes ! Omamić głupotami durnych ludzi a ci jeszcze ci zapłacą i w dup.. będą całować :D W kościele tresura jak dla psa siad,stań, klękaj :D I do spowiedzi mów co tam zrobiłeś :D To nic że wcześniej w burdelu byłem za twoje pieniądze ^^^^

achaja1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-04-14 18:58:13
Krzysiek_28 , religia sama w sobie nie jest niczym złym i pozwólmy każdemu wierzyć w co tylko chce,problemem jest fanatyzm religijny i brak wiedzy,biznes na religii zaczęli robić ludzie,którzy zobaczyli,że są stada naiwnych,których da się prowadzić na smyczy i jeszcze za to zapłacą

tasior777
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-04-14 21:45:29
Robisz z siebie wszystkowiedzącego filozofa a tak na prawde jesteś tępy jak kostka mydła. polemizowałbym z tobą ale widać, że masz tak zlasowany mózg, że nic ci nie pomoże

baph_omet
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-14 22:29:45
achaja1 - masz prawie rację, tylko wiara nie ma nic wspólnego z religią. Religie od zawsze, od swojego poczęcia służyły tylko władzy i kontroli, bo wiara, to najprostszy sposób by trzymać ludzi w ryzach i na krótkiej smyczy.

achaja1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-14 23:26:39
baph_omet, religia powstała na bazie wiary,ludzie najpierw wierzyli w coś,najpierw w RA,potem w Imhotepa,póżniej w boga,religia jest następstwem wiary i jej nie odłącznym elementem,tylko że nie każda religia jest oznaką władzy i uwielbienia pieniędzy oraz manipulowania masami,Religia a "religia

achaja1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-14 23:30:35
Religia a "religia" to dwie różne bajki,religią może być wiara jak również ślepe wierzenie w schematy o chodzeniu po wodzie,tylko własne myślenie pozwala odróżnić to w co chcesz wierzyć od tego w co na prawdę warto wierzyć.

baph_omet
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-15 01:33:28
Religia jest tworem opartym na wierze i nie łączy ich nic poza tym. Dla mnie wiara i religia to dwa odmienne tematy, bo można być wierzącym, a niekoniecznie już religijnym. Z resztą wypowiedzi się zgadzam, bo tak samo na to zapatruje.

achaja1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-15 02:35:04
baph_omet ogarnij się człowieku,toż ja to właśnie napisałam tylko w innej kolejności,

broszydelko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-14 17:41:10
komentarz usunięty przez moderatora

scr3am
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-04-14 17:39:23
Też lubie szydzić z katoli \m/ Ave Gorgoroth Ave Dimmu Borgir Ave SZATAN

broszydelko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-14 17:39:02
komentarz usunięty przez moderatora

Michu1945
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-04-14 17:34:45
Potem będzie jęk i płacz jak zachoruje na raczysko czy inne ciężko-wyleczalne lub niewyleczalne choróbsko lub mu się upośledzone dziecko urodzi, dajmy na to z autyzmem. Wtedy będzie na klęczkach do kościółeczka chodził. Będzie chwalił Bozię pod niebiosy. Pan Bóg nierychliwy, ale sprawiedliwy.

scr3am
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-04-14 17:40:26
heheh, dobry żart

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-04-14 17:54:27
Michu1945 Ty słyszałeś kiedyś o genetyce? No ale jeśli wierzysz że rak albo autyzm zależy od tego czy wierzysz lub nie to zacznij już dzisiaj biegać do kościółka na kolanach,najlepiej 7 dni w tygodniu.

Krzysiek_28
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-04-14 17:56:54
Miechu jesteś słabym człowiekiem psychicznie skołowanym przez życie :P Pół mózg co wmawiali ja w to wierze :D Jak by ci wmawiali od dziecka że Elfy istnieją to byś uwierzył w to i bronił byś tą teorie zawzięcie ^^ I kto tu jest idiotą ?

BorsukZdobywca
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-14 21:17:39
dziecko z autyzmem napisało by maturę lepiej, niż niejeden zaczytany w książkach licealista. W sumie nie narzekał bym na taki umysł.

Krzysiek_28
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-04-14 17:22:20
komentarz usunięty przez moderatora

Michu1945
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-04-14 17:35:56
Szatana nie ma? Dobrze, to ja twierdzę, że ty mózgu nie masz, tylko nitkę by uszy nie odpadły.

FIV7
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-04-14 17:46:02
Dowiedź istnienia Szatana :)

swirrr
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-04-14 17:14:00
mam nadzieje ze katolicy zrobia mu czy raczej jej to samoco zrobili by mu jemu muzulmanie

FIV7
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-14 17:47:23
Jezus się na pewno ucieszy xD

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-04-14 18:08:29
Swirrr poczytaj trochę,to się dowiesz że katolicyzm to doktryna kościoła chrześcijańskiego czyli najbardziej krwawej religia w historii świata,wyprawy krzyżowe,inkwizycja,nawracanie husytów,wszystko w imię Boga i religii,muzułmanie przy tym to potulne baranki.

HorizonT
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-04-14 17:13:15
komentarz usunięty przez moderatora

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-04-14 17:31:24
komentarz usunięty przez moderatora

Ngauruhoe
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-14 20:03:20
Jesteście żałośni... I niby katolicy... Religia przebaczania. Jezus by was wyśmiał

Becken666
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-14 16:58:06
Jak można się wstydzić przyznać, że jest się Polakiem. To jest tępota. To jest to, że młodzi nie pamiętają jak jeszcze niektórych dziadkowie walczyli o wolność. A teraz debile się wstydzą przyznać, że są Polakami. Jak ci wstyd to wyjedź stąd, zmień obywatelstwo. najlepiej do Ameryki będzie miał swoj

scr3am
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-14 17:43:08
a 666 to w nicku masz. To że się jest satanistą (filozoficznym) nie znaczy że nie jest się Polakiem i nie kocha kraju.

katjusza
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-04-14 16:56:46
tacy z was katolicy jak z koziej dupy wentylator, czyż wasz Bóg w Starym Testamencie nie mówi iż nie macie czcić posągów, lecz samą boską istotę? czyż wasz Bóg nie nakazał wam "szanować bliźniego swego jak siebie samego"?więc KATOLIKU trochę szacunku do gościa na zdj.

Becken666
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-04-14 16:59:51
A czy przeczytałeś potem w Nowym Testamencie, że to co jest w Starym jest mniej ważne niż w nowym. Jak chce dyskutować to może najpierw przeczytaj wszystko, a nie po łepkach. Szanuje Bliźniego jak siebie samego, ale ja gdybym tak zrobił to bym stracił do siebie szacunek.

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-04-14 17:30:09
Gdyby przestrzegać zakazu kultu przedmiotów i wizerunków, to Kościół Katolicki by zbankrutował. Ja osobiście jestem więc za :)

miszkus
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-14 16:46:45
a może wiochą jest robienie krzyży z byle czego ???!!! niedługo krzyż będzie nalepką na piwo....

Caliente85
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-14 16:25:43
czekoladaaa ...

anonim84
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-04-14 16:16:11
co za świr !!!!!!!!! ;/ zal

Sluu15
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-04-14 16:03:42
Co to z kretynka ! masakra jakaś . !

Infernalwar
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-04-14 15:38:40
Dla mnie to nie jest wiocha. Wiochą są te symbole.

alansyp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-14 15:33:36
oj tam jakoś się wcisną

piotrek2011m
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-04-14 15:32:39
Jaki tam satanista, katolik prawdziwy, Ciało z drzewcem spożywa, taki żarliwy.

Loluaaaaaaa
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-04-14 15:24:08
Idiota!

kutwijf
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-14 15:14:38
...moze i tak,jest to wiocha.tak samo jak szydzenie z homoseksualistow,co zdarza wam sie zajebiscie czesto

Kamilinho
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-04-14 14:55:30
Głodny, nie jesteś sobą :P

Tomus999
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-14 14:52:41
@grog "pora uwierzyć, że nie ma Boga" ma taki sam sens jak wiara w Boga, tzn brak tu jakiegokolwiek sensu. Bóg może istnieć a może nie istnieć, nie da się udowodnić jego istnienia więc należy przyjmować, że Boga nie ma, co nie znaczy, że go nie ma ani nie znaczy, że warto wierzyć, że go ni

grog
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-04-14 14:38:57
wiara to nie pewnik, wierzyc w cos to znaczy przypuszczac, ufac lub myslec ze tak wlasnie bylo. Wiara w boga to wlasnie takie przypuszczenie, ze prawdopodobnie moze on, albo i nie, istniec, wszyscy to wiedza, tylko durne polaczki uwazaja, ze jutro bog zesle na tego nieboraka ze zdjecia wszystkie pla

grog
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-14 14:42:22
plagi egipskie, ze mu umrze dziecko, matka albo i cos gorszego, ale tak sie nie stanie, wiecie dlaczego? Bo boga nie ma, pora w to wreszcie uwierzyc, haha wiem wiem, nie bede taki cwany jak mi smierc zajrzy w oczy, slyszalem to juz od was nie raz, pobozne pajace

AnonimowyPremier
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-14 15:00:38
"...tylko durne polaczki uwazaja, ze jutro bog zesle na tego nieboraka(...) wszystkie plagi egipskie". Mała poprawka. Nie "uważają", tylko życzą!

Joakim92
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-04-14 15:03:22
znając życie jesteś tym gościem na zdjęciu, skoro tak piszesz...

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-14 15:09:55
No, no. Tak się tłumacz. Wystarczy poczytać Wasze życzliwe komentarze.

SerduszkowyAdolf
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-14 16:35:04
Ach, ci wielbiący bliźnich katolicy. Jeśli sam, katoliku, nie masz na sumieniu żadnego grzechu to pierwszy podnieś na mnie minusa!

Joakim92
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-14 20:42:16
powiedział facet z różowym hitlerem w avatarze

SerduszkowyAdolf
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-14 22:14:52
Tak, współczuje ci Joakim92 jeśli dla ciebie bardziej się liczy avatar niż komentarz. To, że mam Hitlera na avku to nie onacza, że jestem nacjonalistą, niemcem, albo ch.. wie co jeszcze. A nade mną koleś ma Tuska na avku, a jakoś go nie posądzasz o to, że jest premierem.

marko3237
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-04-14 14:35:14
mają ludzie głupie dzieci

porcupine
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-14 13:42:06
O panie, wiedz że coś się dzieje...

Kaliana
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-04-14 13:21:02
Papierek, ty serio nie łapiesz czy udajesz? Nie czcze kawałka drewna tylko to co symbolizuje krzyż czyli bezwarunkowe oddanie życia z miłości. Nikogo nie zmuszam do wyznawania tego samego ale wymagam szacunku bo to dal mnie ważny "kawałek drewna".

porcupine
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-14 13:43:21
A to ciekawe. Dałbyś się ukrzyżować, by uratować od kary kogoś obcego - być może nawet kogoś, kto na karę zasłużył?

grog
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-14 14:28:41
piszesz ze nie zmuszasz do wyznawania tego samego, ale wymagasz szacunku? Dla mnie wierzysz w cos glupiego, tym samym jestes durniem, dlaczego mam szanowac twoje poglady? Mie nie pociaga zycie wieczne, nie zycze sobie trafic do jakiegos idiotycznego nieba, po smierci chce tylko troche spokoju

Kaliana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-18 20:47:23
Grog, jakby ci to powiedzieć: moim zdaniem twoje poglądy są głupie ale to nie znaczy ze muszę od razu się nad tobą znęcać, wyśmiewać cie itd. To zwykle zasady zdrowego współżycia!

Kaliana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-18 20:51:04
Możesz mieć jakie chcesz zdanie na temat moich poglądów ale masz mnie nie obrażać.I tyle. A porcupine, tu chodzi o to ze wierze w to,ze ktos byl tak zajebisty ze to zrobił.Wiec nie mieszaj spraw.

porcupine
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-19 00:53:55
Nie wiem, co w tym zajebistego. Za to widzę bardzo wątpliwą moralnie historię - kara ma to do siebie, że ma ją ponosić winowajca.

ster000
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-14 13:15:42
czekoladowy krzyż ?

zabijasty
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-04-14 12:59:35
komentarz usunięty przez moderatora

Becken666
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-14 13:02:37
Dla niektórych to tylko symbol dla innych coś więcej to znak wiary, jak znak Kraju. Minimum szacunku się należy. Piszesz ciemnogród ale czy to wina Tego Krzyża? Czy czegoś innego. Sam sobie odpowiedz.

grog
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-14 14:32:30
znak Kraju, co to takiego? Przez wasza tempote i zacofanie poza granicami kraju wstyd sie przyznac ze jest sie Polakiem, no chyba ze ktos zyje we Wloszech albo Irlandii Pn.

Matyson
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-14 16:53:51
Tępotę panie grog, tępotę. To jest to, coraz częściej wstyd się przyznać do swoich przekonań, pochodzenia, wyznania.

Becken666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-14 12:51:55
I widać ziomek, że się w ogóle nie interesujesz tym. Czy u nas w kraju ktoś tępi Turków czy kogoś innego wyznania?? Raczej jeśli są to są to przypadki sporadyczne. A w krajach muzułmańskich codziennie umiera ktoś innego wyznania i to wcale nie w celi czy od strzału głowy, lecz zwykle są podpalani.

grog
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-14 14:45:28
wygadany jestes, jak na 12-latka

kosmetyk101265
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-14 12:48:23
komentarz usunięty przez moderatora

Solenizantka10
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-04-14 12:46:13
A CO RELIGIA ŚWIETA KROWA ŻE NALEŻY SIĘ JEJ JAKIĆ SPECJALNY SZCUNEK?>

gwynnbleid
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-04-14 12:12:47
ha ha jaki satanista się znalazł/a... profanacja symboli religijnych dla mnie jest wiochą, mówię ogólnie, nie mam na myśli tylko symboli chrześcijaństwa. po prostu trochę szacunku, proszę...

mrTijomono
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-04-14 12:07:38
Nie wiocha ! Religia szydzi sobie z Nas, więc my szydźmy z niej !

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-14 12:04:38
Jeśli się jakiegoś symbolu używa do agresywnego zawłaszczania przestrzeni, to się trzeba liczyć z konsekwencji. Nie chcecie widywać takich zdjęć? Nie pozwólcie wcześniej robić z krzyża broni.

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-14 12:05:52
*konsekwencjami. Cholerny brak edycji błędów...

StefexPL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-14 11:33:17
Ehh i tacy ludzie mają być wierzący? Nie sądze...

stalefizyczne
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-04-14 11:28:56
komentarz usunięty przez użytkownika

scr3am
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-14 17:45:48
dokładnie.

elemelek123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-14 11:06:13
nie moge jakie nasz narod jest religijny az mi sie wierzyc nie chce

przem
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-14 11:05:25
aj nieumiejętność promocji, wyjedzie ze wsi ale wieś z niej nigdy

drdos
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-04-14 11:02:59
mi wygląda (nie chce nikogo obrazić) ten krzyż jakby był wafelkiem w czekoladzie

Wera27
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-14 11:26:56
To samo chciałam napisać. Bo gdzie jest prawa ręka Jezusa? I w ogóle kolor nie pasuje.

Alman
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-14 12:08:08
Wera drewno ma różną strukturę i wystarczy je obrócić i już farbo inaczej będzie odbijać światło. A co do reszty to szkoda że na żywo nie spotykam tylu prawych katolików przestrzegających wszystkie kościelne dogmaty co tu na wiocha.pl Szacunek do symboli trzeba mieć i jednocześnie życzyć komuś

Alman
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-14 12:09:11
Śmierci i komory gazowej. Śmieszne prawda? A i ręka się mogła w ustach tego krnąbrnego młodzieńca ukryć.

SzatanIsludzy
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-14 11:00:38
AVE-_-

Matyson
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-14 13:57:28
Yyy, komentowałem wpis, który mówił o tym, że delikwent na zdjęciu, cyt: "może po prostu jest inteligętny i nie wierzy tym złym księżom, które chcą pieniądze za chrzest" (coś w ten deseń), ale ten komentarz został usunięty i teraz mój jest ni w 5 ni w 10.

SzatanIsludzy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-14 19:26:13
aha

szycha97
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-04-14 10:57:54
komentarz usunięty przez moderatora

Matyson
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-04-14 11:20:26
Taki "inteligętny" jak i Ty? ;) Ja widzę na zdjęciu siano zamiast mózgu, podobne do tych, którzy robią sobie "focie" na cmentarzu.

girlinglass
    Ocena: 7 (glosow:23)
2012-04-14 10:46:01
a co to za symbol, kawałek drzewa? A poza tym, ukrzyżowanie kiedyś było trendy karą, zaraz po kamieniowaniu. A co wy wszyscy jacyś raptem religijni? Jest XXI wiek, a w główkach średniowiecze.

kinio87
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-04-14 12:28:07
ignorancie, to jest kawałek drzewa który jest symbolem. Jak widać takich ludzi nie brakuje. Bądz sobie ateistą czy kim chcesz ale nie obrażaj innych swoją ignorancją. chodzi o symbol chłopcze nie o "kwałek drewna" to że tego nie rozumiesz (i pewnie nigdy nie zrozumiesz) nie powinno rzu

kinio87
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-04-14 12:30:04
rzutować na Twoją kulturę osobistą i kręgosłup moralny, mógłbyś bez głębokiej analizy uznać, "dla kogoś to ważne więc po po prostu się z tego nie śmieje publicznie" a w domu rób co chcesz

Papierek
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-14 12:36:18
I co z tego, że symbol? Chyba wierzysz i czcisz Jezusa, a nie jakiś kawałek drewna. Nie jesteś dobrym Katolikiem, skoro przejmujesz się takimi rzeczami.

Kaliana
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-14 13:22:07
Papierek, ty serio nie łapiesz czy udajesz? Nie czcze kawałka drewna tylko to co symbolizuje krzyż czyli bezwarunkowe oddanie życia z miłości. Nikogo nie zmuszam do wyznawania tego samego ale wymagam szacunku bo to dal mnie ważny "kawałek drewna".

AguchaG
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-14 13:24:04
Papierek posluchaj siebie. Czcisz Jezusa ukrzyzowanego, bo gdyby nie Krzyz nie bylo by tego wszystkiego

girlinglass
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-14 18:14:29
od kiedy girl - to chłopiec? Ale ok. Jestem kobietą, jestem realistą, jestem racjonalistą. Tyle w tym temacie. Czy byliście pilnować krzyża?

Becken666
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-04-14 10:45:08
To jest pozerstwo, teraz jest moda na szydzenie, bo nic Ci nikt za to nie zrobią jak by 15 lat temu koleś tak zrobił to byłby zlinczowany, kto wie czy nie pobity, ale teraz można wszystko, nawet szydzić z krzyża.Ciekawe czemu sobie symboli innych religii nie po profanuje koleś, na przykład Muzułmanó

Papierek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-14 12:32:52
Myślisz, że nikt nie szydzi z Muzułmanów? Chyba jest to jedna z religii, z której najbardziej się szydzi i wyśmiewa.

Becken666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-14 12:49:55
Powiedz mi gdzie??? To, że teraz jest nagonka we Francji i w Niemczech na Muzułmanów to tylko z takiego powodu, że na robiło się ich za dużo w tych krajach. Dalej czy słyszałeś kiedyś w mediach o religii po za motywem krzyża w sejmie, albo pod Pałacem prezydenckim. Ludzie za łato ulegają propagandzi

Szebone
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-14 16:04:20
"To, że teraz jest nagonka we Francji i w Niemczech na Muzułmanów to tylko z takiego powodu, że na robiło się ich za dużo w tych krajach." Super myślenie, w Polsce jest za dużo katoli to na nich tu tez jest nagonka...

iEmolka
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-04-14 10:44:33
Nawet jeśli jest szatanistą/ ką to powinien/na mieć troche szcunku do innych wiar/poglądów.

niewiemcotuwpisac
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-14 11:33:16
satanistą/satanistką * :)

AguchaG
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-14 13:26:52
Czlowieki poczytaj troche o satanizmie bo widze ze temat jest Ci obcy....

AguchaG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-14 14:40:37
u*

odbytszatana
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-14 10:37:57
to sie chyba nazywa "profanacja", nie wiocha.. nie znam sie

mi_mi95
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-14 10:34:40
i to jeszcze prawą ręką... trzeba wiecieć chociaż, w jaki sposób trzeba to pokazywać debil na maxa

kieszen
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-14 10:28:13
wiocha to beczenie ze sie smieja

Doff_18
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-11-18 18:30:00
i poco tu dawac kciuki do góry ??tacy z was katolicy ??

Papaciaja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-14 15:51:00
Dodawanie kciuków do góry nie oznacza w tym wypadku, że zgadzamy się z tym gościem i pochwalamy jego zachowanie, ale że jest to wiocha, czyli zachowanie głupie, żenujące. I nie gorączkuj się tak, bo się spocisz.

girlinglass
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-14 18:15:39
dać kciuk w górę mogę - ale za ciemnotę panującą wśród młodych ludzi. Obrońców krzyża, a która z dziewcząt stosuje się do nauk waszego Pana? Buhehe.

Jankes32
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-11-18 18:24:03
debil

cezary1044
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-11-18 17:55:34
Co za Pojeb.

boryna16
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-11-18 17:51:10
debil

uap1984
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-11-18 17:35:10
propagator własnych idei .

JeszczeNieCzas
    Ocena: 6 (glosow:14)
2011-11-18 17:17:30
zobaczycie co zrobią jemu obrońcy krzyża ;p

LankaxD
    Ocena: -1 (glosow:13)
2011-11-18 17:06:38
Wiocha!!! Cham i prostak....

divi5
    Ocena: -1 (glosow:17)
2011-11-18 17:05:50
prawdziwy wieśniak


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700