Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Idioci są wśród nas
chudy8822  11-12-08, 22:42 Zgłoś
+ 1246 -
Dodano: 2011-12-08, 22:42:14   przez: chudy8822
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1246  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  El pajaco.
  •  Co to będzie
  •  Nie wolno
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
Ukryj komentarze(170)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Psychosocial666
    Ocena: 15 (glosow:21)
2011-12-12 12:21:30
Taki kozak, a gdyby go złapali z jakimś zielskiem czy z czyms to posprzedawałby polowe osiedla

agnesse88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-30 23:10:46
to w wyszkowie??

cypek5542
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-14 21:57:32
Buty na ZAMSZYK ... HaHa

xpumaxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-25 12:05:42
dobre zdjecie bynajmniej JP anie te cioty co sie policji boja

jabko962
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 15:16:56
Ciota...

mefi1984
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 12:31:56
a moze jego stary to pies i zaparkowal sluzbowe auto!!!!

irrco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 00:05:05
smiac mi sie chce, ale jaja! widze statyste i serce mi sie kraja!

sloneczko4ever
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-18 23:37:13
MATKA WIE ŻE ĆPIESZ ? ;D

Ciuba
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-18 22:40:35
Następny frajezyna ktory problemy z policja mial tylko w GTA....

thor222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-18 21:55:09
moze on tylko chce zostac policjantem:D

kamika9276
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-18 21:44:32
Dobra przyjżałam sie... Pomyłka... nie mój gust^^

kamika9276
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-18 21:43:37
eee tam...;p problemy stwarzacie;p chlopak chciał sie czymś pochwalić może zabłysnąć a wy odrazu ze wiocha.pl pewnie sami byście szpanowali takim czym gdyby tylko sie okazja przydazyła... A tak swoją drogą to ładny ten koleś;p

m1siek1992
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-18 21:37:05
kolejny z młodych gnojków powtarzających na każdym kroku JP, a jakby coś do czegoś przyszło jeszcze by ryczał na przesłuchaniu.

Mishuu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-18 21:28:31
Do gazu z takimi ludzmi :|

lubiestrzelac
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-18 21:02:13
na strzała siada na tej masce kozak.

rasin4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-18 20:59:25
raczej sprzedał by cłom swoja wioske

godneptun
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-18 20:58:45
cwaniak przed zaparkowanym autem.

blacktop25
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-18 15:03:08
Widac po buźce od razu, że ciota! Popieram sprzedawał by jak kasjerka w realu!

brits
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-18 00:53:40
Z niego taka gangsta, jak ze mnie baletnica. PATOL.

malenkax3
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-16 23:13:58
udaje kozaka a tak naprawde pewnie tylko w gebie jest mocny . Wiocha na 100% a te srodkowe palce powinien mu ktos polamac moze nuczyl by sie pokory debil !

killmen
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-15 19:01:25
Na innych mówią sprzedawczyki a sami latają na komęde bo mają już prokuratora na karku. I takich ZOMO powinno lać a nie policja głaskać.

bart392
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-15 09:34:48
Pałą by zebrał, to by się nauczył pokory! A z ty zielskiem to racja. Wsypał by wszystkich i każdego!!!

akustycznie
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-14 22:04:56
Szkoda, że po cichutku nie weszli do auta i nie dali po klaksonie...

skowronek666
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-14 21:25:40
jeszcze będzie pędził na policję jak mu kto w dupe nakopie ciekawe czy wtedy też tak im pokaże ;]

dareczek123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-14 18:28:08
Hard kor i tyle zjeby są na tym swiecie

marohd17
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-12-14 17:39:08
po sposobie trzymania srodkowego palca u lewej dloni smiem twierdzic ze to pedal

Fazos
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-14 16:18:50
to więcej niż Zwykły idiota

aganella
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-14 15:41:33
najchetniej sama skopałabym mu dupe.wielki twardziel mafii precelkowej.

alebajer
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-14 01:27:46
Szkoda, że panowie na interwencji byli w czasie robienia fotki.

xxxfujxxx
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-13 22:41:25
taki kozak, a na dobranockę musi juz w domku być bu ha ha

seba7212
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-13 20:52:31
Taki kozak, a jakby coś się stało czy to w rodzinie czy gdziekolwiek indziej, pierwsze co by zrobił to telefon na policję ...

brawo12
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-13 20:16:42
Hahaha buty ma najlepszee buhaahah parowa

malutkamarlencia
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-13 22:20:11
hahahaha dokładnie na to samo zwróciłam uwagę :D buty na rzepy :D

mariano855
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-13 18:38:24
Pałą przez nery i skończy się cwaniakowanie. Chciałbym zobaczyć jego minę gdy zobaczy tą fote. Zapewne wniesie sprawę na policje:)

kboss
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-13 16:47:11
hahaha ale krzywy palec

Olusia_pl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-13 16:41:55
odpowiednie zdjęcie na odpowiedniej stronie

botek11111
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-13 16:35:06
kozak bo z policją spotkał się jedynie w GTA ;D

thedarma97
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-13 15:43:02
Taki kozak a butów nie potrafi wiązać...

mr.blackair
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-13 15:40:28
w środku nikogo nie ma to se może, a jakby siedzieli to od razu tylko na 80 %

Yoda
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-13 14:43:39
A jak mu przyślą cegłę zamiast komórki z Allegro, to pójdzie gdzie? Właśnie na policję wieśniak jeden.

rozpruwacz78
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-13 11:26:20
Pałą taki by dostał i ciekawe czy taki odważny by był, racuch jeden.

precelek6
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-13 11:06:09
dzieciak i tyle chciał byc maczo

PatrykCCH
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-13 10:34:23
komentarz usunięty przez użytkownika

PatrykCCH
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-13 10:32:06
Gdyby tam stał policjant to ten szczun by mu Dzień dobry powiedział

qla.apt
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-13 07:22:51
Zabraklo jaja zeby sie wylac.

maciek8222
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-13 07:18:46
pozdrawiam podstawówke w małkini górnej

deathmind
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-13 02:53:39
Każdy kozak, ale jak który w końcu skończy 18 lat, pozyska dokument typu - prawo jazdy, zacznie jeździć autem i któregoś pięknego dnia np. dostanie wezwanie na komendę ze względu na wykroczenie zarejestrowane przez monitoring miejski to ciekawe czy jp jp jp czy będzie lizanie tyłka funkcjonariuszow

WladcaPiczek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-13 00:28:51
Wafelek popisuje sie przed kolegami z gimnazjum he he zgrywa kozaka a w duszy modli sie zeby go tylko nie przycieli byle tak dalej slawa gwarantowana

ryjulump
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-13 00:26:15
to taxi czy suki co?

krystianLucky
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-13 00:01:33
Ja osobiście nie toleruje takich ludzi, ciekawe czy taki kozak jak pan władza jest? śmieszne pokolenie JP-(Jesteśmy Pedałami)

Tommny
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-12 23:19:51
W dupach się po przewracało!

ziolo1993
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 23:05:30
PWJ NA 200%.

trilho
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 22:40:49
zrob tak przy gliniarzu cioto

mc1984
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 22:26:06
niby kozak a jakis jednostrzalowiec az sie chyli od wiatru i pewnie w razie czego wali z dupy az milo i co najwyzej moze sie poszczycic zdjeciem przy radioli i liczba sprzedanych osob

zelki1987
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-12 22:24:59
Ale dzieci, dzieci... Jak tak można.? A co na to rodzice.? :D

lukaszek87x
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 22:10:59
jak krzywda będzie mu się działa to będzie dzwonił po JP - żal buraku !!!!!!!!!!!

TurboAndrzej
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 22:05:09
Rób szybko bo zaraz przyjdą ! jeszcze aby bluza jp i byłby komplet

alma
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-12 21:58:35
haha kozak bo nikogo w aucie nie ma ;D

modiss
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-12 21:56:05
Gościu jest z mojej okolicy i będzie łapany za wszystko i zobaczymy co on wtedy na to. A wykroczeń w kodeksie jest dużo. Po co to gościu robisz?! Ulgę ci to sprawia? Zadowolony wtedy jesteś? Lepiej ci się żyje jak powiesz JP?

kumcza
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 21:55:37
Jaki kojks hehe

Schoenberia
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-12 21:48:30
Szkoda mi takich dzieci. Wielkie 'pokolenie JP', a z policja mieli do czynienia co najwyzej w Need for Speed Most Wanted.

tomaszek5800
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-12 21:47:07
jaki fajny kolo moge moge moge byc twoim przyjacieeeelem

Mietas04
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 21:44:08
przecież to dzieciak z podstawówki, jeszcze mundurek wprowadzony przez Romka nosi :)

czarek29121980
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 21:43:30
burak!!!!!!!!!!!!!!!!

Bekoni
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 21:43:02
brak słów!

czapik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 21:25:45
znowu jakiś oszołom JP na strzała

niunia1524
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-12-12 21:03:56
po butach już widać kto to jest

BlackWarrior
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 20:56:11
Ech. Szkoda polskiej młodzieży. Czasami wydaje mi się, że tylko tacy idioci żyją na Ziemi.

fifiesperanto
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-12 20:53:22
zawsze znajdzie sie dziecko jp które myśli że jest ponad prawem ale jak by dostał pałą po gębie to zsikałby się w te białe kuguary z chińskiego hehe

Sarr
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 20:48:00
Przy samochodzie swojego tatusia:)

hunterka205
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-12 20:28:25
Wystarczy, że ktoś by za nim krzyknął "buuu" i już by tak nie kozaczył. :]

Cezor01
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 20:27:30
wysiadać a tu policjant otwiera XD on cały blady , jakieś drgawy go złapałya policjant co panu jest a on ani ani be XD więc Policjant mówi niech wsiądzie do auta bo się źle czuje XD 2/2 początek niżej

niebieska997
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-12-12 20:26:09
Z przyjemnością koledzy po fachu zajmą się ustaleniem personaliów tego "sympatycznego" modela :) Policja pozdrawia "JOŁ JOŁÓW JP" :)

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-12 21:16:29
Tym komentarzem narobiłaś większej wiochy niż dziesięciu takich idiotów przed radiowozem.

Cezor01
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 20:25:03
Historia na faktach autentycznych xD Jedziemy w ośmiu w aucie na dyskotekę, jeden łepek chwdp i jp jest jego chlebem powszednim, ulokowaliśmy go w biznes klasie czyli w bagażniku, lecimy i tu nas policja cap na bocznej drodze XD Ten w bagażniku myśli że jesteśmy na miejscu i kopie w tym bagażniku by

FanSciFi
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-12 20:22:59
Niewątpliwie moda na "JP" jest jednym z najgłupszych, bezsensownych, bzdurnych, idiotycznych, kretyńskich [...] zachowań (tak to ujmę) dzisiejszej młodzieży; można nawet stwierdzić że zrodziła się już z tego patologia społeczna. Kogo to wgl jara. Co wgl tym osobom przeszkadza policja?

qwerty-18
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 20:08:28
wof ale kozak

czekolada_69
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 20:08:14
szkoda mi takich gówniarzy ; / teraz taki kozak , a ku**a jakby go złapali to by nie wiedział co powiedzieć i by srał się o to żeby mu nic nie zrobili ! cwaniak w necie dupek w świecie ! psycholog drogie dziecko nie znajduje się w tym kierunku , bo tobie jest on jak najbardziej potrzebny człek

misiek14051990
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 20:06:39
no i co kozak w sandałach, powiedział by policjantowi w twarz "hał hał" ???

Byczek_xD
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 20:03:36
Dziecko JP na 100%

Mari1993
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-12 19:49:40
He a palant ma buty na rzepy bo z sznurówkami nie radzi:D Walić w dupę te wasze całe JP!!

derdth
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 19:48:45
holly lord >.< czego Ci ludzie nie wymyślą ... < a wgl. JAK JUŻ to czemóż wskazuje środkowe palce w stronę fotografa, a nie ku policji, jak to najczęściej bywa ?>

TheOlciaaax3
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-12 19:41:04
Policja przyjechała , to na przerwie wybiegł i zdj na pamiątkę zrobił ;/

kacmordercajol
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-12 19:37:40
hue hue . pewnie na przerwie z gimnazjum wyszedł po drożdzówkę.

wiochmenek99
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-12 19:37:03
Ale żeś chłopie pokazał,RESPECT:) Aż se to wydziaram.

RAFAEL1111111111
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-12-12 19:23:41
A tak wogule jest to pedał

fiut1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-13 11:15:27
komentarz usunięty przez moderatora

rene30
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-12 19:23:03
pokaż sie jak radiowóz jest pełny cwaniaku

edziuxxx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 19:22:26
jak cie ostatnio zatrzymywalem to taki kozak nie byles ;) tylko nie mownie mamusi bo z domku nie wypusci...

rene30
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-12 19:22:23
a jak pojawił by sie gliniarz to by płakał i w majty srał.

szycha123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-12 19:16:15
Taaa.. JP na 1oo% a jak się krzywda dzieje to wie gdzie ma się zgłosić.

albertowsk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 19:14:59
Mało inteligentny dzieciak, ale i mało inteligentnych panów też nie brakuje w tych radiowozach i komisariatach...

pawell
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-12 19:11:49
leszczyk jeszcze ma mleko pod brodą a szpanuje

skorupkoss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-12 19:11:41
dokładnie zgadzam się z tobą :D a jego jedyne problemy z policja to w GTA Miał:D

grog
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 19:10:53
o k....wa, ale on odwazny!

wodzu24
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 19:09:27
Myśli , że jest fajny a jak by ich nie było to by bał się wyjść z domu.

RAFAEL1111111111
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-12 19:14:51
Pewnie Tak

mwkorzen
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-12 19:09:19
Palec w dół, za podpis "Sami oceńcie".

zkjsdnvfsdiv
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-12 19:18:13
Proszę. ;*

RAFAEL1111111111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-12 19:08:33
Akurat policja była w Szkole

YourHope
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-12 18:30:34
dzieci jp mnie rozwalają xDD

M.Tuchaczewski
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-12 18:16:03
Tradycyjnie Panów mundurowych nie ma w środku samochodu, ciekawe czemu jak dzieci JP robią sobie takie zdjęcia radiowozy są puste...

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-12 18:06:27
maly kretynek

mur13l
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-12 18:05:49
przecież on fuckersa pokazuje temu co robi zdjęcie :) widocznie go nie lubi i tyle a samochód znalazł się tam przypadkowo :D

muska16_02
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 17:33:11
Ooo moje tereny :D haaha :D

djexide
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-12 17:32:29
wystarczy ze podszedl by do nbnieg policjant to zaczal by sie tdlumaczyc ze niec nie pokazywal xD kozakow to najwieksi kretyni potrafia zgrywac ;P

Ohy5
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-12 17:24:32
On tutaj a pewnie 5 osób pochowanych na czatach i patrzą czy nie idą.

Robul
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-12 17:07:51
Ma ryj jak nie wypał

Juniorplx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-12 17:05:37
"Kozaczek" powinien pokazać środkowe palce przy policjantach... Ciekawe, jaki wysoki mandat dostanie? ^^,

marchea
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-12 17:04:45
Psychosocial666 hehe racja taki mały sprzedawczyk ;d

maluchfan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-12 17:00:41
no właśnie taki kozak a jakby spotkał policjanta to dzień dobry by powiedział

anulkaa97
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 16:48:11
I co... ulżyło?!

zkjsdnvfsdiv
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-12 16:47:17
dziecko JP.

xxzbitaxx
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 16:27:26
hmm, lans na srodkowe palce..

insaane
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 16:10:53
Jeśli tam jest HPH rejestracja to będzie mała wioska Chlewiska przy Radomiu, dowoziłem drukarki do tej szkoły.

kyszel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 16:22:54
Nie wiem czy wiesz ale rejestracja policji zawsze zaczyna się na HPH

kyszel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-12 16:25:31
Znaczy się oczywiście na mazowszu, a miejscowość to Małkinia

Jarecki176
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 16:10:06
Taki maczo a pierwszy leci konfidentować cwaniak

doman800
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 16:07:17
komentarz usunięty przez użytkownika

PatiszonPL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 16:05:05
powinni wywyśleć paragraf na takie coś... i zdjecie powinno trafić na policje

pysior1
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-12-12 16:04:11
ma młody jajca jeszcze małe ale ma jak mu podrosną to sobie taką fotkę strzeli ale z gliną w samochodzie

Manio94
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-12-12 15:55:33
Idiots !!!!!!! :))

Cianide
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-12 17:15:39
Jednego widać, a gdzie reszta? :-)

Cichy11
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-12-12 15:47:06
Cwaniak na zewnątrz, a na dołku, albo na ,,słuchniu'' ryczy jak bóbr!

rusofil
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-12-12 15:45:05
Do wojska go, albo do kopania rowów. Od razu by wyleciała głupota z pustego łba.

Liberte
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-12-12 16:04:58
Mam już dosyć tego: "do wojska".... zapamiętaj na zawsze w tym kraju armia jest już zawodowa, a służba wojskowa to zaszczyt i przywilej....zatem nie ma opcji aby takie głąby do armii trafiły, czasy poboru wszelkiej maści tałatajstwa tylko dla sztuki bezpowrotnie odeszły w zapomnienie. Dorośnij.

Cianide
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 17:23:00
Liberte - niestety odeszły. Choć przydało by się co poniektórym spędzić tam parę miesięcy. Dziadkowie by ich nauczyli troszeczkę szacunku dla otoczenia, a opornych utemperowali. :-)

rusofil
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-12 18:26:01
Niestety, te czasy odeszły. A powinny powrócić, by zrobić porządek z takimi syfami.

bobek667
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 20:12:13
Dokładnie, mogłyby wrócić, w wojsku dzieci stawały się mężczyznami - choć nie zawsze :)

kyszel
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-12 15:44:52
Wreszcie Małkinia się pokazała

mariolus17
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 17:02:14
haha szkoda tylko ze z takiej strony :P

liseq
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 15:36:07
jakby go złapali rozprułaby sie dupka :D

bobek667
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-12 14:52:22
Niebiescy stoją za nim to komu on wystawia te przeszczepy?! :/

Hanter
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-12-12 14:46:09
A Na komendzie sranie w gacie

xxwaniliaxx
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-12-12 14:18:18
O policja pod gimnazjum.

ania_d
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-12-12 14:03:47
czyżby Małkinia?

mariolus17
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-12 17:02:57
zgadza się.

kirer2
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-12-12 13:58:19
i to sie nazywa w tych czasach bycie kozakiem....oj swiat schodzi na psy...

vkiaulos
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-12 13:56:51
ciekawe czy by tak kozaczył jakby policjanci siedzieli w środku...osrał by się po same uszy!!!

Krzysiek_28
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-12-12 13:53:30
No tak ale jak dałem filmik z YT jak Policja bije przechodnia to admin Wiochy dał do archiwum ;/

usherelea1991
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-12-12 13:47:39
przecież to pies albo suka jakaś

hanka00122
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-12 13:34:44
I co to ma niby byc

Ziomek191
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-12 13:30:04
Kawał konfidenta :D

batkam
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 13:27:27
Kolejny skretyniały debil. Dlaczego nie zrobił tak jak Policjanci byli w środku?

niebieska997
    Ocena: 9 (glosow:13)
2011-12-12 13:24:32
Jak jestem na słubie i widzę takiego "joł joła" to aż płakać się ze śmiechu chce. Tylko wstyd dla rodziców, gdy biedny i skruszony siedzi na komendzie i czeka aż tatuś/mamusia go odbierze... Wielki wyznawca JP , żal i wiocha

KrytykWiochy
    Ocena: 9 (glosow:13)
2011-12-12 13:40:25
A lej w mordę, żeby śladów nie było, niech ryczy do tatusia i mamusi, nauczyć dziadostwo pokory. "Jot peki" pier.dolone, u mnie pod klatką tego pełno, jak idę ze śmieciami/z pracy itp. to wale od razu "spier.dalać mi tu z przejścia". Żaden nawet nie odszczeka.:)

Miyagi112
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-12 13:17:53
A to ciekawe. Dziś nienawiść do policji.... A jak mu ukradną rower, zgwałcą dziewczynę, czy pobiją to do kogo się uda?. Oczywiście do poczciwej i ubóstwianej przez niego policji. Kompletny prymityw z tego kretona Pozdrawiam

myszkamala18
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-12-12 13:12:27
popisać się chciał na nk ale ładny nawet ; )

nowik133
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 13:19:47
Kto pytam?

GothicEye
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-12 13:29:40
Ten chłopczyk z plecakiem pod drzwiami ;p

zelek89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 13:45:23
z której strony on łady? jakies palce krzywe ma hehehe

pijaempi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-12 13:11:19
normalnie real gangsta

guli1980k
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-12 13:05:10
wielki kozak ciota nic wiecej

Cobra159
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-12 13:02:45
To pewnie gościu z zawodówki profil sprzedawca ;D

kinia91
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-12 12:54:56
JP-Jestem Pozerem na 100%.zgadzam się z Psychosocial666

Liberte
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-12 12:29:00
Szczyt kozactwa...zrobić durną fotę na tle radiowozu...SORRY MEMORY ale tak się mężczyzną nie staje wiocha

Psychosocial666
    Ocena: 15 (glosow:21)
2011-12-12 12:21:30
Taki kozak, a gdyby go złapali z jakimś zielskiem czy z czyms to posprzedawałby polowe osiedla

zelek89
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-12-12 13:46:30
takiego kogoś z ziołem nie złapią hehe, bo taki ktoś zielska nie będzie miał hehehe, tylko cwaniaka udaje lol

rksmaly1955
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-12 12:21:18
Wieśniak

LeSaux
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-12 12:14:10
WOW ale kozak. Pusty jak ta radiolka.

axis_come_on
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-12 12:10:43
Szkoda, że Policja tak jak normy wystawionych mandatów za prędkość niema normy na pałowanie JP

marark
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-12 11:57:31
gdybym był ich informatorem tez bym se takie fotki robił:D fotke pewnie robił kierowca radiowozu:)

Fusi0n
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 11:54:48
lolz pewnie czatowali godziny az policja wyjdzie z samochodu zeby zrobic te fotke

out13
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-12 11:46:20
A pierwsze co zrobi jak wpie**rdol dostanie to z płaczem do taty , a tata na policje że synusie bandyci pobili

mattias
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-12 11:35:35
Przed pustym radiowozem, to każdy kozaczyć potrafi.

Mickey94
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 11:33:04
pewnie tata przywiózł go do szkoły wozem służbowym...

magazynsbd
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-12-12 11:29:59
A jak gówniarzowi skroją np. komóre za kilkaset zł. to chciałbym aby ci co za nim zaparkowali pokazali mu ten sam gest !!!!!

KrytykWiochy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-12 14:10:38
Hahahaha dobre to było.

Tensor
    Ocena: -2 (glosow:14)
2011-12-12 11:22:03
Nie ważne czy to Radom czy inna speluna. Gdzie się nie znajdę wszędzie czuję obecność idioty. Na światłach, w kolejce w sklepie, na ryneczku, autobusie, pociągu, tramwaju. I to nie tylko mój problem.

olo541
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-12-09 02:47:10
Nie to nie Radom tylko wieś przy Ostrowi Maz, I NAWET TEGO DEBIL. ZNAM ALE WIOCHA!!!!!

Sebol1910
    Ocena: -9 (glosow:11)
2011-12-08 22:55:08
o Radom!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600