Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak dla mnie wiocha ale oceńcie sami
botek11111  11-12-11, 19:00 Zgłoś
+ 1727 -
Dodano: 2011-12-11, 19:00:09   przez: botek11111
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1727  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Big News
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  ZUS zabrał rentę niewidomemu bo dorobił za dużo.
Ukryj komentarze(198)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
belay
    Ocena: 18 (glosow:44)
2011-12-17 11:46:34
Najczęściej to właśnie wierzący obrażają nas niewierzących.I to właśnie ultra-katole są za karą śmierci.Mówi wam to coś?

moniska424
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 20:02:00
No to się popisał chłopak rozumem, a raczej jego brakiem Żenada

MaoMao
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 18:21:24
Mnie to tam wsio rybka, jako że mój ateizm ma się wyśmienicie ale jednak... Smarkacz nie ma pojęcia, że kogoś może to urazić, że to religia, którą ktoś wyznaje, a to jest po prostu obraźliwe. Tatusiu dzieciaka, wlej gówniarzowi w dupsko i naucz szacunku.

Mr86Cris
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 15:21:08
wioche z religi to robia ksieża :)

krzysjarzyna1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-19 14:53:46
Tylko ty mówisz o katolikach angielskich - ja o polskich.

Cyryl.01
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 14:32:48
ale matoł,ciekaw jestem co dostał na komunię w prezencie.....

czakanora
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 21:32:57
w morde od taty:P

gurool
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-19 08:48:45
kiedyś się spotkałem z opinią, że religia powstała gdy pojawił się pierwszy kłamca i pierwszy naiwny by w takie historię uwierzyć. Naiwnych jest sporo, ale po co się w tej kwestii z nich nabijać? Z żadnej religii nie powinno się szydzić, ale z walki o nią lub dla niej już owszem.

pauauek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-19 01:03:53
Gdybym miał patrzyć na przeszłość wysłanników wiary to byłbym zwykłym ksenofobem, a czy Rzymianie czynili dobrze mordując i gwałcąc w imię bogów?. Czemu obrażamy swój kraj? W Polsce zawsze była obecna religia... Odrzucając ją odrzucamy swoje korzenie... Zrozummy to wreszcie!

Alman
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-19 13:51:12
Zawsze? To chyba masz problemy z historią. Weź sprawdź sobie kiedy był chrzest Polski i dolicz do tego trochę lat zanim wszyscy ze Światowida i wszelkich innych bożków przerzucili się na katolicyzm. Życzę miłej nauki.

Cyryl.01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 14:31:20
nie ma problemu z historią,państwowość polska liczy się od 966 roku,wcześniej można mówić o wspólnotach plemiennych

czakanora
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-18 23:30:34
dobre:)

czakanora
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-18 23:36:09
chrzescijanie i ta cala wiara jest najgorsza. odpowiedzcie prosze kto wymordowal najwiecej ludzi????????? ( drogi krzyzowe, nawracanie niewiernych przemoca torturami i roznego radzaju przesladowania, palenie na stosach i nabijanie na pale???) tak kochani to chrzescijanie ...

misiek.84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-18 22:47:16
prawie jak Dzizys

bormann666
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-18 20:08:15
RELIGIA TO WIOCHA !!!

jay.c
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-12-18 19:31:56
idiota, brak słów niech zgadnę że był ochrzczony...

monoftongizacja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-23 09:37:07
to akurat o niczym nie świadczy, nie zapominaj, że chrzci się wbrew woli, a aposteować można się dopiero po 18 roku życia.

porcupine
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-18 17:25:22
"Dzieciak robi sobię jaja z religii" Nie popłacz się do tego.

asiael
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-18 15:41:47
O, ręka mu odpadła od krzyża.

bakalu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-18 14:30:22
Po pierwsze nie tylko jaja, lecz cały się "powiesił". Po drugie nie z religii, bo religia to chyba coś więcej niż 2 deski.Po trzecie widzę we wpisach ciekawy trend- ci, którzy czczą deski z dziką finezją mieszają z botem prawdziwego, żywego człowieka. W imię swojej religii oczywiście ;-)

jaro818
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-12-18 14:09:58
debil

skillpel
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-18 14:02:35
przecież on broni krzyża, więc nierozumiem opisu...

huhama
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-12-18 13:52:28
Jeśli nie wierzy w Boga to niech sobie nie robi jaj z Niego;/

monoftongizacja
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-18 13:41:57
fatalny paint, trza przyznać, że robienie tak nieprofesjonalnych przeróbek (głowa kolegi rox) to autentyczna wiocha. a napinka w komentarzach to już wiocha do potęgi. ludzie złoci, wrzućcie na luz, bo się Wam zmarszczki porobią. szanujcie się wzajemnie, pozdrawiam, ateistka.

Zeus5
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-18 12:59:27
To raczej religia robi sobie jaja z ludzi

varcia
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-18 12:51:17
Wiecie co? Tak sobie czytam komentarze i się tylko śmieję. Jestem katoliczką i bronię swojej wiary, ale nie mam zamiaru obrażać ateistów i się wykłócać w internecie, bo nie na tym polega katolicyzm. Możecie sobie robic co chcecie, a ja i tak będę wierzyć.

Alman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 13:54:39
Ależ nikt Ci tego nie zabrania. Bardzo dobrze że masz zamiar bronić swojej wiary nikogo przy tym nie obrażając. Ale weź pod uwagę też to że nim Jezus umarł na krzyżu i długo po tym, krzyż był zwykłym narzędziem tortur. Znaczył tyle samo co szubienica. Miejcie dystans.

varcia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 15:24:17
Ja to wiem i gdy taka przeróbka nie jest zrobiona z premedytacją to ok, ale nie sądzę, że on wybrał akurat krzyż a nie np. jak mówisz szubienicę. Denerwuje mnie taka nagonka na religię, ja jestem tolerancyjna dla muzułmanów, ateistów itd dlatego się z nich nie wyśmiewam, jak mówicie wolność religii.

wiochmen2255
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-18 11:36:19
Ja pier*ole co za cymbał

piouhhj
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-18 11:15:37
Jezus nie wisi na krzyżu od 2 tysięcy lat to z czego on się niby naśmiewa ???

kandarpl
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-12-18 10:34:32
oj się plujecie, a po to jest demokracja zeby nawet takie frajery mogły sobie strzelić taką przeróbkę i mają do tego prawo tak samo jak wy macie prawo wierzyć w tego waszego "boga" i dawać na kościół śmieszne pieniądze kiedy ta instytucja to najwyklejsze obrabianie obywateli :)

granek_kapusta
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-18 10:15:39
chcesz wiedzieć, co ma sąd do gadania? przeczytaj sobie artykuł 196 kodeksu karnego.

Espana2010JG
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-18 10:03:54
Niektórzy z nas mają gówna zamiast mózgu...ale do czasu...Pan Bóg nie rychliwy ,ale sprawiedliwy !

Maslaw
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-18 09:26:16
Dobrze w końcu z każdej sekty się śmieją

mojekonto23
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-18 08:51:57
muszę przypomnieć, że wg. zapisów Konstytucji RP, Polska jest krajem świeckim. więc cóż oznacza komentarz: "...pod sąd go..."??? co tu ma sąd do gadania??? gdyby koleś ojszczał godło polskie lub flagę narodową... to już byłoby coś. ale te dwie drewniane deseczki symbolizujące coś czego nie ma???

julothemasta
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-12-18 08:40:23
maże cały czas żyjecie w niewiedzy... ale boga nie ma...

muchag
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-12-18 07:02:12
POD SĄD Z TYM KTO

karolado
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-18 06:47:03
lecz się kolo

jaskar74
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-12-18 04:08:25
nie mam sily czytac tego wszystkiego ponizej ,napisze tylko swoje jedno zdanie .Jestem Katolikiem z dziada pradziada ale uwazam ,ze wprowadzenie religii do szkol przynioslo wiecej szkody niz korzysci ...pozatym nie powinno to miec miejsca w panstwie demokratycznym .

jaskar74
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-12-18 04:15:15
dalej ...panstwowa szkola powinna byc swiecka ,wiara to jest prywatna sprawa kazdego CZLOWIEKA ,o wierze nie powinno sie dyskutowac ..typu JEST BOG ,NIE MA BOGA ... ja wierze TY nie musisz , masz swojego Boga ,ja mam swojego i nie robmy przetargu ,ktory jest WAZNIEJSZY !!!!!!!

KosmicznyJebaka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-18 03:20:46
A co dwa kawałki drewna mają wspólnego z religią? Przyznaję, że to jakis badziew na tej fotce, ale w gruncie rzeczy lepsza taka wersja niż z imitacją zwłok ludzkich na których widok normalnemu człowiekowi może robić sie niedobrze

cranberries
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-12-18 03:19:36
Zalogowałam się specjalnie, jak to zobaczyłam. Po prostu.. boli mnie takie coś, ku*wa.

gtagirl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-18 00:40:26
klisza08 już Ci odpowiedziała, ale chyba riposty się nie doczekamy;p

bartosz0422
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-18 00:24:41
Następny hardkor psss..''

Sandomierzanka2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-17 23:54:03
Ludzie, ktoś go przerobił... On gra w ręczną, trzyma piłkę i chyba rzuca. Komuś to przypomniało figurę Jezusa na krzyżu i go na niego nakleił, żeby pokazać podobieństwo innym. Nie oceniajcie dzieciaka na zdjęciu, tylko "montera"

anda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-17 23:45:29
Większość nie rozróżnia wiary od religii. O ile wiara,to jest to coć,o czym jesteśmy głeboko przekonani,to religia jest jakby instrukcja obsługi tej wiary.Symbole należą do tej właśnie instrukcji.

air_jordan_show
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-12-17 23:21:35
jakiej religii mówisz o tej firmie co jest o 2 tyś lat i nie płaci podatków ?

d_kath
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-18 10:55:15
Hahahaha!! I już mam uśmiech od ósemki do ósemki aż do końca dnia. Genialny komentarz ^^

talib97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-17 23:20:29
mam pomysł powiedzmy że obraził proroka moahometa i zobaczymy jego głowe w jego dupie i napiś kochaj boga

MeeGusta
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-17 23:06:17
to co ten dzieciak tu robi, wynika z kompletnego braku szacunku do Jezusa..

FenrirLokeson
    Ocena: 6 (glosow:14)
2011-12-17 22:59:23
Robienie sobie jaj z religii nie jest na miejscu. Na miejscu jest zagazowanie wszystkich pedofili (czyt. Ksiezy, Rabinow i Imamow). Religia to najwieksze gowno na swiecie. Gdyby nie ona, nie bylo by wojen, najgorszy jest monoteizm (judaizm, chrzescijanstwo i islam).

FoReSt88
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-17 22:39:05
wiara jest tylko dobrym sposobem marketingu i reklamy bo ludzie chca wierzyc a poki beda chcieli wiara bedzie istniec a zawsze znajda sie tacy ktorzy beda

kroljuljan1983
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-12-17 22:21:04
co za kur*a kretyn.za jezusa sie ma

MaciakV
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-17 22:03:29
Gdzie jest krzyż ??????????????????????

mic191
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-17 21:45:13
Obserwuję oceny i dostrzegam równy podział na ateistów i katolików.

zagubiona99
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-12-17 21:41:03
Jedni wierzą inni nie, dla jednych Biblia jest święta dla innych to zwykła książka. Tak czy siak jak nie nabijam się z niczyjej wiary. A co robią inni to mi to zwisa i powiewa, mają swój rozum i swoje sumienie.

zagubiona99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-17 23:03:34
Ale ja się nigdzie nie wybieram :p

granek_kapusta
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-12-17 22:05:12
nie będziemy za tobą płakać, oby więcej tobie podobnych wyjechało z tego kraju

otooto
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-17 21:12:50
Ten Twoj komentarz zbędny to Twoja sprawa w kogo lub co wierzysz, ale nie powinno sie drwic z religi..a to ze dzieciakom teraz sie w d***h przewraca to juz swoja droga!!! Gowniarze!!

osiekdl123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-17 20:24:01
Na szczęście jestem agnostykiem. Ech!

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-17 20:12:42
dzis zeby miec swoje przyslowiowe 5 minut w dobrym tonie jest podrzec Biblie,pobiegac jak motyl obok procesji,udawac Papierza.wszystko bezkarnie.ale jesli obrazi sie zyda,islamiste to wielkie halo.ciemnogrod i mohery.obelgi katolikow sa i tak nie wspolmierne z ich atakujacymi

rychuslmc
    Ocena: -4 (glosow:12)
2011-12-17 20:02:23
a u nas zaczyna obowiazywac nowa obelga "ty katoliku"jako synonim tepoty i cienoty umyslowej

AnonimowyPremier
    Ocena: 5 (glosow:15)
2011-12-17 20:11:11
Bo to prawda! Jakbyście mogli to nadal palilibyście ludzi na stosie za "heretyctwo", (czyt. naukę). Każda religia to zło, a katolicyzm góruje mordyzmem nad każdą inną. Stalin z hitlerem nie może pochwalić się taką liczbą zbrodni co kościół katolicki. Według Biblii -Bóg zabił więcej osób niż szatan

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:13)
2011-12-17 20:41:07
Nie wierzcie mi na słowo. Zachęcam, do czytania Biblii. Im więcej osób to zrobi, tym więcej będzie ateistów. Czytajcie Biblię, a nie katechizm... No jak ku*wa można wierzyć w Noego? To on chyba odkrył obie Amerykę, a nie Columb i Australię jak zbierał gatunki...? Ciemnogród!

gtagirl
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-12-17 20:58:47
AP jestem katoliczką, nikogo na stosie palić nie zamierzam, nie uogólniaj. co do tej opowiastki z Noem (tak to się chyba odmienia), to nie wszystko trzeba traktować poważnie.

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-12-17 21:07:27
Śmieszy mnie jak Biblię traktujecie. Raz na serio, raz w przenośni... Dekalog traktujecie podobnie... Może się zdecydujecie? Harego Pottera też mogę uznać za biblię i traktować go w przenośni - dosłownie -tak jak mi się podoba. Czyli tak jak wy traktujecie swoją mitologię.

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:16)
2011-12-17 21:10:18
Idąc tokiem Twojego rozumowania "nie wszystko trzeba traktować poważnie". Czyli nie należy uważać Boga za wszechmogącego, dobrego, wiecznego? Dzięki za odpowiedź. Tego mi było trzeba! Sama się pogrążyłaś.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-12-17 22:43:14
Donald, daj sobie spokój. Tym zainfekowanym chorobą umysłowa zwaną religią umysłom nie przymówisz do rozsadku.

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-12-17 23:14:59
do Animowego Premiera-czy wiesz dlaczego Biblia jest wciaz aktualna?-Bo natura ludzka nie zmienila sie ani troche od tysiacleci..wciaz ci sami faryzeusze ,swietoszki,ateisci ,moralisci i falszywi prorocy.Kazdy w niej moze znalez samego siebie-watpie,zeby mozna bylo zinterpretowac Pottera w ten sposo

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-12-17 19:54:44
Dziwne, że większość szydzi z katolicyzmu, a z innych religii jakoś nie.

Podlasiak1977
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-17 22:30:08
obraza uczuc religijnych Panie Kolego,za to jest sad.nie dotyczy tylko katolikow.

Cyryl.01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 14:27:03
bo by ich prędko nie było,mogliby mieć do czynienia z Mossadem albo podobnymi panami

XxdzikusekxX
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-17 19:48:28
Głupota ludzka nie zna granic!

Domsss
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-17 19:48:14
Było

jamez
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-12-17 19:38:40
kler to sekta!!!!!

Pain18
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-17 19:11:35
Straszne.. xP.

Ixar
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-12-17 18:42:05
Ja jestem katolikiem i nie mam nic do ateistów ani innych wyznań. Uważam jednak, że ciągłe wyśmiewanie się z religii i nie szanowanie innych poglądów. krzysjarzyna1 nie mów, że nie wrzucasz wszystkiego do jednego worka bo albo nie wiesz co piszesz albo jesteś opóźniony umysłowo. "a kto wyzywa jehow

luki42114
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-17 18:37:20
Jestes głupszy niz brzydszy debilu Ty. Czy Ty masz cos pod włosami jezeli masz to uzywaj tego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

paticz989
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-17 18:27:43
Teraz wszyscy święci i się oburzają, a do kościoła to nie chodzą ;)

wieslav
    Ocena: 1 (glosow:21)
2011-12-17 18:26:49
Dla mnie wiara w ludzi chodzących po wodzie i rodzące dziewice to wiocha...

jamez
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-17 19:36:29
a wiesz że są buty do chodzenia po wodzie;)

omen100
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-12-17 20:26:09
Ale rodzacej dziewicy nie ma;D

jamez
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-17 22:09:11
no tak tu ci muszę przyznać racje ,jak bym nie kombinował to lipa nic nie wymyślę

Kapitan-W
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-17 22:21:19
Omen mylisz sie ;) Kobieta/dziewczyna może zajść w ciążę, nie przerywając przy tym błony dziewiczej.Jest możliwe przy zapłodnieniu invitro.Poza tym błona dziewicza nie jest barierą dla plemników,i możesz jej przenieść np. za pomocą palców.

jamez
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-18 00:22:21
kapitan wyluzuj nie wyczuwasz żarciku

Kapitan-W
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-18 02:33:38
Jestem wyluzowany :)Wybacz że nie wyczułem ironi w tym co napisała Omen.Zauważyłem rozmowe co jest możliwe a co nie.Napisałem to bo być może ktoś nie wiedział.

d_kath
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-18 11:11:20
Kapitan-W, in vitro nie jest akceptowane przez kościół, poza tym w tamtych czasach nawet nie śniono o takich metodach, a co do drugiej części wypowiedzi... tamto konkretne poczęcie było absolutnie niepokalane ;D

piotrek2011m
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-12-17 18:26:18
Czyli dwie przecinające się klepki podłogowe, to jest jakaś religia? I co modlicie się do boga bejcy? Gratulacje!

Ixar
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-17 18:22:13
Ludzie o co wam chodzi z tą religią i katolikami?! Jak jesteście niewierzący to wasza sprawa ale nie musicie obrażać wszystkich którzy wierzą! Debilami są ludzie którzy mówią " Ostatnio w wiadomościach słyszałem, że ksiądz zgwałcił dziewczynkę. W takim razie wszyscy księża są tacy." Takie przypadki

karma133
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-17 18:19:52
Ehem , ja już uwierzę że to ten chłopak zrobił . -.- widać że to ty , ale ktoś inny . zdjęcie jest z tego jak ten chłopak grał w siatkówkę , i co nagle zrobił przeróbkę i się do krzyża przykleił . ? -.-

joka943
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-17 17:57:38
Najlepsza jest ta glowa kolegi na lewej rece xD

pigbull
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-12-17 17:54:26
jak nie umoralniajace gadki to teraz nagle wszyscy krzyza bronia...HIPOKRYZJA,BOGIEM DLA WAS JEST FB A KOSCIOLEM INTERNET ZAKLAMANE DEBILE

girlinglass
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-17 17:52:41
!!!! TAK! Dawkins?

PanHaczyk
    Ocena: -9 (glosow:15)
2011-12-17 17:47:17
Każdy Katol ma łeb zryty kadzidłem, woli słuchać pedofilii w sukienkach niż myśleć samodzielnie. A zdjęcie? Cóż - oto pokolenie JPII

pigbull
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-12-17 17:56:24
od Jana Pawła II odbij zryty łbie bo to byl ostatni dobry czlowiek na ziemi

girlinglass
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-12-17 17:46:41
Ależ co za głupoty! Ukrzyżowanie było karą na topie, albo kamieniowanie, albo krzyżowanie. A ty myślisz Autorze, że każdy kto tak zrobi to śmieje się z religii? Poza tym i tak niebawem racjonalizm będzie jedyną religią!

Josh211
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-17 17:44:33
zawieście go w sejmie, to może poplecznicy palikota nie będą mieli kłopotów z koncentracją;)

robaknein
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-17 17:40:56
Szczekajcie i opluwajcie sie dalej, w internecie każdy ma wielką mordę. A Ty krzysjarzyna1 jesteś nie wiele lepszy, nie życze sobie aby ktoś nazywał mnie katolem

poprostumonia1
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-12-17 16:39:25
"Panie przebacz im, bo nie wiedzą co czynią".

maria98win
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-17 16:19:10
Wolność słowa i wyznania dobra, ale jak by ktoś szedł krzyża i omelał ten krzyż to większość pewnie by przeszła obok, ale są tacy jak ja, którzy nauczyli by tą osobę szacunku do symboli, nawet jeśli miała by to być osoba innego wyznania i 2 razy większa ode mnie.

edziuxxx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-17 16:15:15
nie chcialby tak skonczyc

Die_Toten_Maus
    Ocena: -3 (glosow:13)
2011-12-17 16:03:17
a mnie to nie rusza... w końcu wolność słowa i wyznania, podobno...

stanley.kowalski
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-17 20:07:33
Wolność słowa i wyznania nie nie zwalnia z poszanowania wartości drugiego człowieka. Ja szanuję czyjeś wartości i nie wyśmiewam nie opluwam czegoś co dla kogoś jest ważne lub święte, choć według twojej logiki mam do tego prawo

Aga123208
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-12-17 16:02:32
powiedz sobie tak do lusterka idioto!!!!

bakalu
    Ocena: 1 (glosow:17)
2011-12-17 15:58:06
Jedyną wiochą, jaką tu widzę jest źle wycięte zdjęcie. Śmieszy mnie robienie wielkiego halo z tego,że ktoś na 2 deskach umieszcza coś innego niż trupa, do którego jakaś grupa ludzi lubi się modlić.

igojas5
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-17 15:57:40
Śmierdzi mi tu PAINTEM.

naturaldredkila
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-12-17 15:56:20
jaja to jest ta religia a to wszystko pzez waszych księdzy. Do księdzy miłego molestowania ministrantów

baldoo
    Ocena: -1 (glosow:17)
2011-12-17 15:55:49
religia to wiocha

doman800
    Ocena: -7 (glosow:19)
2011-12-17 15:45:59
komentarz usunięty przez użytkownika

Cliodna
    Ocena: 6 (glosow:16)
2011-12-17 16:01:38
Właśnie w tym momencie moja droga uświadamiasz mnie z faktem, iż nie należysz do grona prawdziwych chrześcijan. Wiesz po czym można odróżnić osobę głęboko wierzącą od "pseudo-katolickiego-fanatyka"? Po tym na jakim poziomie prowadzi on rozmowę z kimś innego wyznania lub z osobą niewierzącą..

girlinglass
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-12-17 17:50:19
Dlaczego mówisz o wszystkich pseudoateistach? Ja nie przyjmuję księdza, wypisałam się z kościoła. Wsród katolików jest najwięcej obłudy, pokażę ci multum młodych dam z kościoła, co dają tyłków na lewo i na prawo. Wielka mi to wiara.

Cliodna
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-12-17 15:41:55
Przyglądając się waszym komentarzom zastanawia mnie jedna rzecz. Przedstawiacie siebie jako zagorzałych, wiernych i praktykujących chrześcijan, jestem ciekawa czy w waszym życiu prywatnym również tacy jesteście. Czy przestrzegacie wszystkich przykazań jakie zostały wam dane przez waszego "Boga".

Alius
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-17 18:19:20
Nie, nikt nie jest na tyle silny, aby w pełni przestrzegać wszystkiego, czego naucza Bóg. I ja nie jestem idealny, popełniam błędy, ale wierzę, że On mi wybaczy jeśli zobaczy moją skruchę. A tak btw - fajny nick, bardzo magiczny :)

Daawiid
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-12-17 15:35:06
Powiedzcie mi skąd się biorą tacy idioci ?

Alman
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-12-17 15:14:21
Ktoś tu jest przewrażliwiony. Gdybyście to ignorowali to nie było by tego, ale katole zamiast zignorować wolą wywołać wojnę i prowokować.

Luthien85
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-12-17 15:02:33
Ktoś może nie być osobą wierzącą, ale żyjemy w społeczeństwie i powinniśmy szanować przekonania i wierzenia innych. Krzyż jest m.in symbolem cierpienia ważnym nie tylko dla katolików. Dla mnie ten dzieciak odstawił wiochę.

jamez
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-12-17 14:28:15
nie z religi tylko z krzyża

jamez
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-12-17 14:29:11
"religii" oczywiscie

dawid6638
    Ocena: -5 (glosow:17)
2011-12-17 14:11:52
Drażni mnie takie coś, jak Ktoś jest ateistą to niech sobie bedzie, to prywatny wybór.... ale ten koleś to typowy DEKIEL naśmiewający się z symboli religijnych i lansujący (?) na krzyż.... pozdrowienia od katolika, nie praktykującego.

stw100
    Ocena: 11 (glosow:15)
2011-12-17 14:46:37
nie ma czegoś takiego jak niepraktykujący katol. Albo katol albo nie. Zrób sobie wewnętrzne rozliczenie co Ci daje ta religia a co zabiera i zdecyduj się na coś. Chyba że jesteś mięczakiem.

banderaspawel
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-12-17 14:11:03
bedziecie sie smażyć

FenrirLokeson
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-17 23:05:35
Przynajmniej bedzie nam cieplo :D

Darcy
    Ocena: 3 (glosow:19)
2011-12-17 14:07:37
" Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia, nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie, nazywamy to religią. "

Tetyda
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-17 13:39:39
taaak, cóż to może urazić czyjeś religijne przekonania. choć mnie osobiście nie rusza.

cienias89
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-17 13:38:45
JEZUS POWIEDZIAŁ: TO CO STWORZONE RĘKĄ , CZCI NIE NALEŻY ODDAWAĆ. KRZYŻE, OBRAZY , CO WY W TYM WIDZICIE?

Cianide
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-17 17:26:10
Ja znam inną wersję: "Nie domy z kamienia tylko ludzkie serca są świątyniami boga".

zooey85
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-12-17 13:30:28
Z Bogiem jeszcze nikt nie wygrał i nigdy nie wygra. Ot, tyle w tym temacie.

mammamia
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-12-17 13:35:38
krzyz to nie BOG...

patrysia12
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-12-17 13:26:30
Jak zrobiłby to moj znajomy to ma w morde... rozumiem moze miec inna wiare ale niech nie robi takich rzeczy...

Alius
    Ocena: -1 (glosow:13)
2011-12-17 13:26:30
No tak... Jak zwykle szerokie grono ateistyczne i zwykli krytykanci biorą górę nad tymi, którzy bronią swojej wiary... Czy aż tak wielką przyjemność sprawia Wam ośmieszanie symboli, które dla nas są ważne? Nie potraficie po ludzku uszanować naszego stanowiska?

sweet_sensi
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-12-17 13:43:38
jeśli się nie mylę to symbolem chrześcijan jest ryba, równie dobrze możecie się modlić do gilotyny lub krzesła elektrycznego bo jak pewnie nie wiesz krzyż był narzędziem tortur dla największych przestępców

dePointeDuLac
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-12-17 14:44:43
och co za miłosierdzie bije od Ciebie katoliku! Jezus mówił do ojca, żeby przebaczył jego zabójcom, papież też wybaczył zamachowcy, a wy byście nie-katolików do piachu najchętniej posłali..

dePointeDuLac
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-12-17 14:45:17
och co za miłosierdzie bije od Ciebie katoliku! Jezus mówił do ojca, żeby przebaczył jego zabójcom, papież też wybaczył zamachowcy, a wy byście nie-katolików do piachu najchętniej posłali..

Redwids
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-17 17:18:59
A czy Wam Chrześcijanom sprawia radość naśmiewanie się ze Swiadków Jehowy? Nie potraficie uszanować ich stanowiska bądz stanowiska wielu innych religii?

volcano937
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-12-17 13:17:23
No morale podupadły do zera... Niech sobie każdy ma jakie chce podejście do religii lecz symbole jaka by to religia nie była powinny być szanowane...

endrju2186
    Ocena: -5 (glosow:13)
2011-12-17 13:14:55
tak, religia jest wyjątkowa, i nie, Bóg nie jest wymyślony, a jeśli Go nie widzisz to trudno. Jakby nie patrzeć tlenu albo innych pierwsastków nie widać a jednak wiesz że są

RealityVSDelusion
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-17 14:54:45
No i tu sprawdza się, często słyszane (bynajmniej prze zemnie) wypowiedzenie: Czy tak naprawdę uczeni ludzie są w wierzący? W większości nie , ponieważ tylko ludzie prości potrzebują prostych wyjaśnień na nie znane zjawiska. Ciebie kolego wysyłam ponownie do szkoły.Abyś zobaczył tlen

stanley.kowalski
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-17 20:17:46
Newton, Einstein, Kopernik, Galileusz, Heller, Lederman, Miłosz, Mozart, to znane postaci z historii które potrafiły połączyć wiarę z rozumem. Bo one się nie wykluczają

Dobry88Czlowiek
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-12-17 13:11:49
Ręce opadają jak się czyta wasze komentarze. Ludzie skąd w was tyle jadu? Obrażanie czyjejś wiary sprawia, że czujecie się lepiej? Potępianie każdego kto nie wierzy sprawia wam przyjemność? Kur*a mać!!

sautos38
    Ocena: 1 (glosow:19)
2011-12-17 13:08:29
A wiecie czemu Jezusa ukrzyżowali a nie utopili. Bo akwarium nad drzwiami by kiepsko wyglądało

mery0909
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-12-17 13:05:24
Idź się lecz na nogi bo na głowe już za późno!!!

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-17 13:05:15
Fotka wiocha. Koszmarna wycinka w "paincie". Rozumiem, jeśli kolega miałby coś tym zdjęciem do przekazania. Symboli religijnych zwykle używa się, żeby zwrócić uwagę ludzi na jakąś sprawę. Gierki wierzący - niewierzący na wiocha.pl i podobnych są śmieszne.

tila11
    Ocena: 4 (glosow:16)
2011-12-17 13:04:42
A co to religia jest jakaś wyjątkowa? Z wszystkiego się żartuje to z waszego wymyślonego Boga nie można... Zastanówcie się sami...

dePointeDuLac
    Ocena: 7 (glosow:11)
2011-12-17 12:59:21
dla mnie wiochą jest wykonanie a nie samo zdjęcie.

endrju2186
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-12-17 12:51:26
a co byście powiedzieli gdyby na polskim godle zamiast orzekła byłaby jego morda?

endrju2186
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-12-17 12:49:43
to że ktoś jest niewierzący nie znacz że może obrażać albo śmiać sie z symboli wiary, fakt faktem niech każdy wierzy w co chce albo wogóle nie wierzy, ale nie bezcześćcie tych najważniejszych znaków, symboli. Jak dla mnie to te zdjęcie to wiocha. A co byście powiedzieli jeśli na polskim godle zamias

endrju2186
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-12-17 12:47:47
to że ktoś les niewierzący nie znacz że może obrażać albo śmiać sie z symboli wiary, fakt faktem niech każdy wierzy w co chce albo wogóle nie wierzy, ale nie bezcześćcie tych najważniejszych znaków, symboli. Jak dla mnie to te zdjęcie to wiocha. A co byście powiedzieli jeśli na polskim godle zamiast

sweet_sensi
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-17 13:45:49
powiedz mi jak można obrażać coś? z tego co mi wiadomo można obrazić tylko kogoś

klisza08
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-12-17 12:40:04
mlodziezowka Palikota nigdy nie spi

doman800
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-17 12:38:45
komentarz usunięty przez użytkownika

dePointeDuLac
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-17 13:01:50
to o czym piszesz jest szacunkiem do wiary naszych bliskich a nie pozerstwem. ja nie jestem katoliczką, moja rodzina jest i czy to znaczy, że nie mogę być na pogrzebie rodziny, przyjaciół, chrztach i ślubach, bo takie coś jak Ty będzie się krzywo patrzyło?

marko3237
    Ocena: -10 (glosow:20)
2011-12-17 12:33:36
to jakiś pedał klon palikota

WhatUp
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-12-17 12:17:46
A ja po prostu nie wierze żeby koles dodal takie zdjecie. Fotomontaż i tyle. PozdroO.

omen100
    Ocena: 7 (glosow:19)
2011-12-17 11:59:16
Haha dobre;DNie ma wiochy.

Tensor
    Ocena: 16 (glosow:42)
2011-12-17 11:54:08
Jestem ateistą i mnie to bawi. Przestańcie już odwalać szopkę z tym gościem z brodą w chmurkach. Do tego podchodzę z dystansem.

tomzag
    Ocena: -4 (glosow:14)
2011-12-17 14:44:32
To idź się lecz ;P

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-18 10:51:35
George Carlin miał najlepsze podejście :)

gemboy1987
    Ocena: 8 (glosow:18)
2011-12-17 11:47:05
obrazą Wszej wiary bardziej było pilnowanie krzyża pod pałacem prezydenckim niż dzieciak który nie ma szacunku do symboli religijnych, a jego rodzice i dziadkowie sadza jest dobrym katolikiem

belay
    Ocena: 18 (glosow:44)
2011-12-17 11:46:34
Najczęściej to właśnie wierzący obrażają nas niewierzących.I to właśnie ultra-katole są za karą śmierci.Mówi wam to coś?

krzysjarzyna1
    Ocena: 17 (glosow:47)
2011-12-17 11:52:14
Popieram Cię w pełni. Bóg mówi : Kochajcie wszystkich bla bla bla itp. itd. a kto wyzywa jehowców? kto nienawidzi arabów i bambusów? Tak! Katole!

Daktyl
    Ocena: 11 (glosow:21)
2011-12-17 11:53:47
dokładnie.

sautos38
    Ocena: 6 (glosow:18)
2011-12-17 12:41:58
fanatycy religijni czy to islam czy katolicyzm sa dewiantami i mysla ze zabijanie w imie religii to nie jest nic zdroznego a wrecz wskazane zastanawiam sie kiedy wrócą stosy na ulice albo kamieniowanie

klisza08
    Ocena: -7 (glosow:15)
2011-12-17 12:43:05
krzysjarzyna-moze posluchaj najpierw ,co maja do powiedzenia na temat Jehowcow i "Babmoneiro" Zydzi i Arabowie....Najlepiej pomieszkaj troche za granica i nie otumaniaj swoja niewiedza reszty Ciemnogrodu.

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-17 13:55:05
Krzysiu, mnie intryguje, w której świętej księdze bóg mówił bla bla bla, bo chyba coś mi umyka.

Wisiennka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-17 15:36:28
Naprawdę? Powiem ci coś: ja nie jestem katoliczką! Jednak denerwuje mnie to 'wkładanie wszystkich w jeden worek'. To, że niektórzy tak robią to nie oznacza, że każdy! Znam wielu ludzi, którzy są katolikami i (zdziwisz się) nie są za karą śmierci. To samo tyczy się 'krzysijarzyna1'

krzysjarzyna1
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-12-17 16:26:29
Ja nie wrzucam wszystkich do jednego worka - po prostu irytuje mnie takie zachowanie ''Jesteśmy największą religią świata więc inni to heretycy i poganie''. Akurat mieszkam na osiedlu gdzie są straszni katole więc wiem co mówię.

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-17 23:22:37
krzysjarzyna-to smutne ,ze caly swoj swiatopoglad opierasz na grupce osiedlowych koltunow.Mowie Ci-wyjedz,choc na pol roku.Podroze ksztalca.....

krzysjarzyna1
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-12-18 10:54:56
Klisza08 - akurat podróżuję dużo po świecie(Turcja,USA,Anglia,Francja,Włochy,Rumunia,Rosja,RPA) więc mi nie zarzucaj proszę,że opieram się na jednym dzielnicowym motłochu. Owszem! W krajach muzułmańskich również jest dużo ortodyksyjnych wyznawców islamu. Nie twierdzę,że takie rzeczy tylko w Polsce.

krzysjarzyna1
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-12-18 10:57:43
Dalej - ale pojedź do państw wyznania protestanckiego np. Anglii - Tam jest tolerancja dla innych religii,ciekawe ''msze'' itp.itd. Oczywiście jak to w zwyczaju Polaka musisz przekręcać moją wypowiedź twierdząc iż wypowiadam się tylko o Polakach... '' Tak! Katole!'' - czy widzisz tu słowo ''Polak''?

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-18 18:06:56
kjarzyna-miedzy slowami "podrozowac" a "bywac" jest zasadnicza roznica.Niektorzy podrozuja komercyjnie nie wyciagajac zadnych wnioskow z tego co ich otacza..Inni natomiast potrafia wczuc sie w srodowisko,w ktorym akurat przebywaja i z wrodzona dociekliwoscia je analizowac.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-18 18:14:02
jak na razie wygladasz mi na przedstawiciela tej pierwszej grupy-szybko i powierzchownie wyciagasz wnioski a jedynym odnosnikiem do tego co widzisz gdzie indziej, sa Twoje osiedlowe zasciankowe mohery.Zmien punkt widzenia-znam zarowno wspanialych jak i okropnych wyznawcow roznych religii.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-18 18:18:58
i tak samo znam wspanialych( przepraszam za kolokwializm)"pedziow" jak i okropnych laikow.Bo w istocie nie na tym rzecz polega.Od kiedy zamieszkalam w Anglii(Bingo -krzysjarzyna!)-dziele ludzi tylko na madrych i glupich.Ich rasa,czy wyznanie nie ma tu nic to rzeczy.Pozdrawiam

krzysjarzyna1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-18 20:48:06
I znowu się nie rozumiemy - podałem 1 z tysięcy przykładów. Nie twierdzę iż wszyscy katolicy są źli,podli i palą pogan na stosie - znam wielu fajnych chrześcijan.Ale nie uwierzę,że nie spotkałeś się z nietolerancją katolików(KATOLIKÓW! Nie wszystkich chrześcijan) wobec innych religii.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 10:55:31
jak na razie zmagam sie z potwornie prymitywna nietolerancja muzulmanow i codziennie rano wsiadam do srodkow komunikacji z dusza na ramieniu.A wszystkiemu winni sa tutejsi chrzescijanie ,ktorzy dla dobra wyzszego wprowadzili poprawnosc polityczna,dzieki ktorej wyznawcy Allaha moga wszystko a my nic

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 11:00:52
dzieje sie tak dlatego,ze pojecie przebaczeniaegzystuje w Koranie w niklym zarysie,natomiast przez to nasze ciagle nadstawianie policzka Europa moze byc w wiekszosci muzulmanska..I powiedz teraz kto tu jest bardziej zagrozony?Ja nie boje sie zwyklych Islamistow,ale wlasnie ortodoksow wszelkiej masci

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 11:06:08
bo fanatyzm to najwieksze zlo.Fanatyzm czy religijny czy tez ideologiczny zawsze prowadzi do upadku,zniszczenia.Dlatego boje sie uzywac pojec ekstremalnych ,bo one zawsze wyrzadzaja komus krzywde.Nie mowie,ze wszyscy "Katole",choc mam zal,nie mowie,ze WSZYSCY Hindusi sa wredni bo w zeszlym roku

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 11:10:34
tylko na terenie Indii zamordowano okolo 300 wyznawcow Chrystusa...Nie moge sobie pozwolic na ogolniki ,bo za slowem ida czyny.Ja sobie dzis glupio w zlosci chlapne a jutro ktos moze cierpiec.To wlasnie z Biblii nauczylam sie jednego -dojrzec Milosc Boga w kazdym bliznim niezaleznie od wyznania....

krzysjarzyna1
    Ocena: 15 (glosow:31)
2011-12-17 11:42:22
Moim zdaniem ta religia to jedna wielka wiocha...chociażby w szkole w czasach gdy chodziłem do gimnazjum...obowiązkowa religia która gówno daje w życiu codziennym a Wychowanie Do Życia W Rodzinie tylko na zastępstwach...i potem się dziwią jak bardzo niski jest poziom wiedzy seksualnej polskich dziec

opuncja
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-12-17 12:58:54
Taaa, bo na WDŻ w polskich szkołach dużo się dowiedzą o seksualności. Dream on.

daqwid2727
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-17 15:02:08
na WDŻ dowiedzą się czegokolwiek pożytecznego, a nie pieprzenia o zombie na którym 99% klasy ma w d**** katechetę i sb rysuje po zeszytach, ewentualnie śpi :>

A-PanPikus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-17 16:36:20
To nie religia jest wiochą tylko ludzie, którzy ją tworzą i propagują. Oni są wieśniakami. Jak to mówi jeden z moich znajomych: "Boże, chroń mnie przed katolikami". Ma rację. Coś w tym jest.

Cezor01
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-17 17:30:06
ja uważam że temat religii to "temat rzeka" i rozmowa z katolik ateusz nie ma sensu bo jeden się boi śmierci i Boga a drugi to prawdziwy Homo Sapiens Sapiens i boi się tylko tego co jest realne:]

megaloman
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-12-17 11:40:01
powiedzmy, ze glupotom dorownuje wierzacym

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-17 12:57:27
Głupotą dorównujesz gimnazjalistom. No chyba, że tan wiek w profilu zawyżony.

mrowa2255
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-12-17 11:39:06
kiedy symbole religijne zbeszczeszcza...wiedz że cos sie dzieje, kiedy idiota zdjecia "na krzyżu" na facebooku dodaje...wiedz ze diabeł sie nim interesuje....

Greenmans
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-12-17 11:34:38
Niektórzy wierzący robią ze swojej religii większą wiochę swoim zachowaniem niż ten gnojek. "Jak by tak znieważał Allaha to by go zastrzelili, u nas powinno być podobnie" - i to powiedział prawdziwy miłosierny Polak katolik...

Khomaniac
    Ocena: 12 (glosow:20)
2011-12-17 11:32:47
A dajcie spokój. W polsce wszysto co nie jest na klęczkach robione to obraza uczucia religijne. Zastanówcie się co robiliście pod krzyzem jak chodiliscie do szkoly gdzie wisial w kazdej sali i czy to bardziej nie urągało jego godności (o ile przedmioty maja godność)

Alius
    Ocena: -8 (glosow:16)
2011-12-17 11:32:30
Szkoda, że niektórzy nie mają szacunku dla symboli religijnych i robią takie głupoty tylko po to, żeby pochwalić się tym na facebooku...

narasiema
    Ocena: -10 (glosow:22)
2011-12-17 11:26:46
Jak by tak znieważał Allaha to by go zastrzelili, u nas powinno być podobnie, żarty żartami ale znaj swoje miejsce szatanie młody

daqwid2727
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-17 15:08:16
:x jakie średniowiecze - muzułmanie nie zabili by go za to, ukarali by go sądowo, u nas też można... chciał bym jednak zaznaczyć że wy chrześcijanie bardziej nienawidzicie ateistów niż my was :) większość niewieżących ma wyje**** na to w co kto wieży, ale wy zawsze musicie rozpocząć wojenkę (cdn...)

daqwid2727
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-17 15:10:30
bo bóg wam tak kazał i wgl żb nawracać niewiernych czy coś w ten deseń, co jest głupie bo nikogo w ten sposób się nie przekona do wiary, zwłaszcza ateistę który podjął jakiś konkretny wybór i go nie żałuje :)

noone1
    Ocena: 1 (glosow:39)
2011-12-11 19:28:14
Religia to choroba psychiczna. Bóg nie istnieje. Wystarczy ?

Primle
    Ocena: -2 (glosow:30)
2011-12-11 20:24:02
To, że nie wierzysz w Boga nie znaczy, że możesz obrażać wierzących.

Daktyl
    Ocena: -1 (glosow:19)
2011-12-17 11:52:38
bóg nie istnieje. Ludzie wierzący to kretyni.

doman800
    Ocena: -4 (glosow:18)
2011-12-17 12:40:12
komentarz usunięty przez użytkownika

daqwid2727
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-17 15:04:15
@doman800: naślij na niego księdza-pedofila, albo może jeszcze krucjatę na jego miasto :)

A-PanPikus
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-17 16:38:17
Sam jesteś psychiczny.Wystarczy?

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-04 03:22:18
Doman, prostakowi by to wystarczyło. I stąd też i twoja wiara.

OskaHUE
    Ocena: -6 (glosow:22)
2011-12-11 19:25:44
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500