Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A co sobie będę żałował jak sobie mogę
maciek35  11-12-14, 22:05 Zgłoś
+ 869 -
Dodano: 2011-12-14, 22:05:59   przez: maciek35
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 869  Zgłoś nadużycie
16
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Wyjaśniona poza
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
Ukryj komentarze(26)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
panduzel
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-12-15 03:07:22
Pierwszy chwyt za brochę i 2 lata na ręcznym...

nokia06
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-17 22:46:11
jak się bawić to na całego

spider911
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-13 23:20:18
sprawdzał czy na pewno jest kobietą...

Hania-chan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-13 19:57:54
w sumie ten chłopak co jej tam coś szuka fajnie nawet wygląda xd ale takiego bym nie chciała :3

wiochowopljo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-13 00:10:51
fajne z niego ciacho, nie ma co :>

misiek.84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-12 16:32:32
co za chwyt. Lisek chytrusek ;]

biocha89
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-12 00:08:52
włącza rozum dziewczynie

rusofilII
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-02-11 20:57:40
Żałosny prymityw.

szczeryham
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-02-11 20:28:05
Trzyma ją za środek ciężkości,żeby nie upadła.Fizyki nie oszukasz:)

xKarolusx
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-11 17:14:59
a czemu by nie.

huhuhu232
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-11 16:17:53
komentarz usunięty przez użytkownika

golew
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-11 15:19:02
Ta panna trochę Courtney Love przypomina :)

bull_thot
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-11 15:15:51
laska ma taką długą kieckę, że od spodu też by nie musiał się trudzić z włożeniem jej rączek...

barni24
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-11 14:50:45
i jak było na imprezie a nie wiem jeszcze mi nie opowiadali

uap1984
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-11 13:55:19
O weź to poczuj , poczuj mój mocz na moim kroczu !

xPogromczynix
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-11 13:49:42
Ciekawe czego tam szuka.

uap1984
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-11 14:00:10
Słodkiej dziurki zapewne =]

Adasko914
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-02-11 13:18:55
szukał kluczyków do samochodu

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-11 12:45:06
Gość się widzę nie pie*doli...On jedzie z palca.

Trixy90
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-11 12:37:36
Miriam! :]

kamillo77
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-11 12:01:12
będzie się kumplom chwalił: palce były w każdym otworze , pipka nos dupka i tak całą impreze

Martynka10323
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-11 11:18:52
Zabawa Trwa!! Tylko Tańczący zmieniają się...hehe nie nio Fajnie ma nasrane ..

mistrzuniu1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-11 17:00:50
dłoń będzie mu pięknie pachniała hehe:P

Made-In-Poland
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-11 16:31:09
No wiesz, może się się okazać, że zamiast brochy znajdzie tam coś innego... Życie jest pełne niespodzianek ;D

mahen
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-11 16:30:46
A rano się obudzi z błoną między palcami.

panduzel
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-12-15 03:07:22
Pierwszy chwyt za brochę i 2 lata na ręcznym...

Damb
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-14 22:17:15
o Fuck!!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400