Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Chyba na głowe upadła
wioochaa.d  11-12-16, 08:13 Zgłoś
+ 1299 -
Dodano: 2011-12-16, 08:13:39   przez: wioochaa.d
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1299  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pracowity gość
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Pomysł na biznes
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(142)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Tensor
    Ocena: 12 (glosow:20)
2011-12-21 12:52:11
Tak wyglądają te wszystkie modelki z gazet w przysłowiowym "PRZED"

mimik29
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-18 22:56:56
Nie wiem co gorsze ona czy sciana

AnnaLippstadt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-28 07:24:51
wygląda jak osoba zmuszana do nierządu i właśnie robią jej zdjęcie do reklamy...okropne.

mariano310880
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-27 21:31:35
po świętach na baleron nie mogę już patrzeć.. więc nawet "ruchałbym" nie będzie BLEE!

xOna93x
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-27 21:06:01
Masakraa...

bast2012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-27 20:46:06
gacie ma jakoś naciągnięte jakby zakrywala swoje gęste owłosienie ;P

balian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-27 20:43:34
tap madl

Rooda666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-27 20:34:28
raczej 'prawie' niż 'modelka' :D

Caroline0609
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-27 14:36:25
Jestem Piękna i mam zajebistą dziurę :PP

IIndianeczka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-27 06:29:44
wiocha roku :D:D gratuluje wygrałaś ramiączka do tego push-upu hehe ...

DiabliCa90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 20:57:55
To jest prawdziwa wiocha... Bo niektórzy chyba nie wiedzą co wiochą jest :)

Matuu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 20:46:40
a gdzie cycki?? ...

fatum27
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 21:41:08
a im większe za młodu tym dłuższe na starość

anetaa21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 04:05:10
chyba chce byc juz dorosła... ale musi poczekac jak jej conieco urośnie ;)

aletojuzbylo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 00:17:22
brzuch jest, a gdzie cycki?

norrt
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-24 22:14:43
Heh szkoda ze piersi nie znaleziono

glass34
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-24 04:00:59
coś mi tu lejdi gagą zalatuje :-), tylko gdzie jest schabowy zamiast beretu?

sachalin
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-23 22:17:00
chyba jej oczko poszło

Lisiczarnia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-23 21:34:52
Kolejny przykład kobiety, która mogła się ładnie zaprezentować a zrobiła z siebie wiochę na kółkach. Stanik - z odpiętymi ramiączkami, zamiast na plecach, zawieszony na pępku. Porwane rajstopy zamiast sexi, wyglądają na menelstwo, a niebieskie gacie dopełniają kompletu... Kupcie jej lustro!

nana091
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-23 17:33:34
Chciała dopasować ubiór do otoczenia:D

ssman2012
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-23 12:25:19
Skąd takie foty wypływają to nie wiem :D ha ha

Marveaux90
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-23 04:37:44
Piękna obdarta ściana, oczko na rajtuzach stanik na desce :D noooo cud miód i orzeszki :D

zefira73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-23 00:33:45
o ja pier.................. :)

ZGORSZONA
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-22 22:07:53
osoba robiąca zdjęcie najwyraźniej znęca się nad tą biedną dziewczyną :/

DodaYoda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-22 21:33:35
Cycki to m na pewno jak modelka, one zawsze mają takie małe pryszcze

zielonookameg
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-22 21:10:12
ONA JEST W CIĄŻY!!

MoniQ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-22 19:04:01
STRASZNA ale czy nie powinno się zakrywać oczu???

morfina62
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-22 18:44:22
przeraża mnie ludzka głupota

suchy2201
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-22 18:35:14
Gdzie to ma cycki??

Monika13t
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-22 16:59:56
Da jednak kretynki

Gwiazdkamega42
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-22 16:46:14
Cycki sztuczne bo od razu widać po staniku! Dorabia se! Jest za nisko!

kinia91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-22 15:45:18
Judyta?

jaclaw9
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-22 15:13:38
modelka co cykow zapomniala zalozyc

Majkasys
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-22 12:42:50
Oj tam musiała pokazać swoje nowe ubrania, które odziedziczyła po babci. Na swoje jej nie stać.

tadek1910
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-22 12:32:46
oczko jej poszło

jerry2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-22 11:18:34
nie ktorzy z biedy staraja sie zrobic cos wiecej niz tylko biede robiac takie foty wlasnie z dopiskiem jaka to ja zajebista jestem ... zamiast robic cos w kierunku zmian na lepsze. brak wyobrazni i samokrytyki ;)

jerry2000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-22 11:15:21
uczestniczka pantyhouse party tylko jakos malo pociagajaca ;)

misjonarka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-22 10:52:14
A mnie takie fotki smucą.Pokazują one,co siedzi w głowach nastolatek.

Edoko
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-22 10:46:44
hahahaxD a gdzie cycki;D

masterprzemas
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-22 10:17:59
Magda? ;D

cincian
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-22 10:15:37
hahah ta tapeta jest ladniejsza ;d a moze ten brak jej :D

kasia1964
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-22 09:44:35
z przodu deska xd

hellraiser20
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-22 09:26:54
A co ona zakrywa tym biustonoszem ?

NalA
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-22 06:24:15
eee... jaki sens miało wykonanie tego zdjęcia?

toporek89
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-22 02:46:24
ze, co... ze jakie mieszkanie tak sie trzeba ubrac? rajstopy adekwatne do scian

damien_omen
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-22 01:34:56
Same prawiczki. Normalnej kobiety nie widzieliście ?

PogromcaTensora
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-12-22 01:22:47
Tensor frajer pseudointeligent multiokonter JestemZwami

MordaaWblociee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-22 01:12:47
dziwne to drzewo.

kowal1988
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-22 00:33:57
To nie wiocha, to PATOLOGIA.

bertold32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-22 00:17:44
jeszcze trochę i się wyrobi ,ważne że ma te coś czerwone w oczach - hehe

mimik29
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-22 00:07:25
Ona pewnie mysli ze seksi wyglada w podartych rajstopach i w tym staniku, Nie ma za grosz wstydu wstawiajac takie zdjęcia do sieci . Tak zwany Nowy Szyk Mody , Szał macicy Dosłownie

przemo111989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-22 00:04:16
czy da się w photoshopie wyretuszować oczko w rajstopach i obdrapaną ścianę?

HELLBOY19730
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-22 00:02:25
o mój boże podarte rajstopy oberwana tapeta ona płaska i ta jej mina...wioseczka

tyna_stg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 23:35:08
chyba ktos jej oczko poscil ...

malpa007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 23:29:55
fajne rajstopy hahaha

cranberries
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-21 23:08:31
I jeszcze sobie zepsułam humor na wieczór, grrrrr

marko3237
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-21 22:57:43
oj chyba buło macanko

wiolat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 22:47:34
naćpana?wtf

asssiuniaa1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 22:08:45
z cyrku wypuscili ją? zabraklo miejsca dla clunow??...............

czerwone_kozaki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 20:31:49
a co to jej po lewej białe okrągłe z majtek wystaje?

DupaaaaJasiaaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 20:26:20
Tak się zastanawiam o co tu chodzi...

GizOD
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-12-21 20:21:53
Ale ma jędrne, duże, zgrabne cycuszki! I te świetne pończoszki! Chciałbym ją mieć i wsadzić między te wielkie sterczące suty!

Deutschland
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-12-21 21:48:26
Co wsadzić?

malutkakasia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 19:54:05
Ciekawe co ona se myslala gdy ktos jej robil tä fotke??? nie myslala napewno o tym jak wygläda w tych potarganych rajtuzach

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-21 19:36:35
eeeeeeh wcale nie taka zla jak opisujecie ,tylko wiocha ,ze do zdjecia z dziurawymi rajstopami....reszta ok

JA1488
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 19:30:33
Nawet oczko jej poszło.

kostek1125
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-21 19:22:18
Ble właśnie jadłem kanapke jadłem

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-22 01:18:39
No i?

savv86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-21 19:21:09
ale kocica :D auuuuuuuuuu

bejciaaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 19:17:03
sceneria zajebista.. ta piwnica chyba miała dodac pazur tej profesionalnej sesji xDD po prostu porazka! błahaha

wiochmenm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-21 19:09:28
buhahahaha normalnie idealna na kolejną tap szpadel :D

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-21 19:03:27
Jaka modelka, taka sceneria.

Vinga2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-21 18:49:12
PRAWIE robi wielką różnicę XD Cycka zero...porwane rajtuzy i to przepiękne tło artystyczne :D

its_so_izzy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-21 18:48:24
straszne poprostu

piotrek2011m
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-21 18:36:15
Wóda Dziwki Lasery!

Dagi_50
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-21 18:36:06
Fajne ma oczka ;D

jankesowesny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 18:20:35
Wszystko fajne, ale najlepsze są te freski na ścianie.

drL0UBITCH
    Ocena: -8 (glosow:14)
2011-12-21 18:18:02
To moja mama po tym, jak mój ojciec wypruł mnie z jej brzucha i wyrzucił niedźwiedziom na pożarcie. Przekupiłem niedźwiedzia i musiałem dawać mu się gwałcić 2 razy dziennie na widoku publicznym.

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-22 01:17:52
Elmed zafunduje Ci za to ekskluzywną operację plastyczną. Wyjmą tego orzeszka i wstawią mózg. Wypasiony, po blondynce - nieużywany.

kisamot
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 18:12:06
oooo ale laska , nawet ,,oczko'' w anty gwałtach jej puściło , jak top model istna top model

huzill
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-21 17:52:13
bardzo mnie zastanawia jakie przeslanie ukryte jest w tym zdjęciu

BardzoWrednaSucz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-21 17:49:03
Chyba `model`, bo cycków to to coś nie ma. Założył chłop stanik dla draki.

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-21 17:38:34
Zakonnica po fajrancie

cobos18
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-21 17:38:15
cycek to ona wogóle nie ma

Klansmana-Zona
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-21 17:32:03
komentarz usunięty przez moderatora

huzill
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-12-21 17:49:38
Rozbawiłaś mnie! Widocznie dużo ma do powiedzenia, a czasem nawet z sensem pisze. Jego czas, jego sprawa jak go wykorzystuje

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-22 01:12:41
Urzekła nas Twoja historia. A po Twojemu: użekła nas tfoja chistorja.

harry70
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-21 17:22:14
to że nie jest urodziwa to nie jej wina,ale te rajstopy,stanik i to miejsce(budynek chyba do rozbiórki) muszę przyznac prawdziwa wiocha.

heyulia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-21 17:10:06
no oj, zapomniała tylko ramiączek zapiąc, ściągnąc rajstop, dobrac bielizne, uczesac włosy, pomalowac się, schudnąc... no kilka tam drobiazgów...

TillMorning
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-21 17:09:49
Łahaaha ; D

gruszka86511
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-21 17:08:14
' PRAWIE ' robi wielką różnicę . ;dd !

EmoSzwab99
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-12-21 17:06:40
Małe cycki,oczy czerwone i jeszcze jej oczko w rajtkach poszło xD A te ściany są zajebiście ekskluzywne. haha... WIOCHA TOTALNA!

JanSzatan666
    Ocena: 7 (glosow:11)
2011-12-21 17:38:17
nie musisz relacjonować, widzimy.

krynio86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 17:03:26
Fajny stanik...

xDPaLiiNkAxD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 16:33:30
mogła sobie darować zakładanie tych rajstop

katyak0220
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-21 16:45:14
Mogła sobie darować to zdjęcie..

Lanling
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 16:10:12
się czepiacie wyglądu a oczko jej w rajtuzach poszło

Kojocik30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 15:51:51
WOW...!

cedar
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-21 15:49:48
z twarzy to nawet niezła dupa

Dormina
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-12-21 15:48:38
po co ona zakładała na plecy stanik??:D

huzill
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-21 17:55:42
no niestety nie każda kobieta dostała od natury takie walory jak Ty

antyoszolomy
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-21 18:28:09
Czy mogłabyś nam pokazać swoje piersi Dormino?

granek_kapusta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-22 11:04:12
pokaż CYCKI!!

Bongo93
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-21 15:37:01
Śmieszna foczka a w rajstopach ma se oczka. Niebieskie galoty a w głowie głupoty...

Klaraaa21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-21 15:34:09
to już ze mnie lepsza modelka :) i tak zalotnie poszło jej oczko w rajstopach

ugryze-cie-w-noge
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-21 15:02:45
mogłeś/aś chociaż twarz jej zamaskować...

czubek13131
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 14:53:50
"Chyba na głowe upadła" - i to przynajmniej ze dwa razy...

Uzytkownik001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 14:52:24
hahahahahaha co za typiara ;d

Fantastyczna92
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-21 14:38:53
Zainwestowała by w nowe rajstopy.

moniska424
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 14:37:54
No i co ona chciała pokazać? Bo ja tu widzę tylko jej głupotę

bartekk1992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 14:30:32
O i nawet oczko poszlo w rajstopach :)

malolat21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 14:21:46
a ja myslalem ze z uposledzonych nie wolno sie nabijac....

Ohy5
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-21 14:10:45
Jaka ściana taka kobieta. :D. chociaż chwalić już się nie musiała jak wygląda od tej strony..

cellarka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 14:08:21
Reklama taniego burdelu...?

Leouch
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-21 13:59:23
dlaczego ona ma rajstopy zaciagniete za pępek :o

krystianLucky
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-21 13:53:07
Ale piękność aż razi lepiej nie patrze.

jadziuniaxxl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-21 13:51:36
Jaka sceneria,taka modelka:)

GoodNice
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-21 13:48:27
i ja sie pytam.. na co jej ten stanik jak nic nie ma

malenkax3
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-21 13:23:23
albo ona nie ma w domu lustra albo samokrytyki , ona jest okropna

kirer2
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-21 13:14:36
majty z golfem....

hickeyek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-21 13:13:51
"prawie" robi wielka roznice

zonazwisa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-21 13:10:44
fajne oczko...w rajstopach

elMacho
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-12-21 13:08:16
Strasznie niskobudżetowa sesja - wszystko najniższym kosztem - modelka, strój i to tło ze ściany przed generalnym remontem.

zelek89
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-21 13:06:48
czy więcej zdjęć oglądam na wiocha.pl tym bardziej jestem przerażona, do czego Ci ludzie są zdolni, a do tego jkie zdjęcia potrafią robić, a tu do tego jeszcze ta powaga, szok;/

omen100
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-12-21 13:02:34
Okropienstwo.

teqila333
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-21 12:57:05
Zdarta jak ściana za nią:D

Tensor
    Ocena: 12 (glosow:20)
2011-12-21 12:52:11
Tak wyglądają te wszystkie modelki z gazet w przysłowiowym "PRZED"

Vinga2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-21 18:52:25
Z niej taka modelka jak z koziej dupy trąba ;P

virusdanger
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-21 12:46:02
A gdzie sie podzialy piersi?

vincvega
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-21 12:41:33
gdyby podciągnęła te seksowne antygwałty jeszcze wyżej pod cycki byłoby sexowniej ;)

Camelot_Paula
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-21 12:34:33
Niema to jak stanik bez ramiączek.

miodzjo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-21 12:29:29
to facet

czaarnulkaa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-21 12:28:21
Czy ludzie się nie widzą w lustrze?

bajtekbradford
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-12-21 12:24:24
powinna isc do programu Tom Model

WiochFace
    Ocena: -3 (glosow:13)
2011-12-21 12:14:10
najbardziej obleśna fota jaką widziałem dziś na głównej ;o i po co jej stanik jak ona tam nic nie ma ?!

paktdiabla666
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-12-16 10:58:44
Ciekawe po co jej stanik.

sautos38
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-12-21 12:17:40
dla zmyły odciaga uwage od sciany

Leash
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-16 09:33:02
Ej, wcale sie nie znacie! Nie wiecie, ze to ma byc wyzywajace, a faceci maja sie slinic?? Mrraauuu - podarte rajtki. Ostra kotka :D A stanik niczym Brigid Bardot :D

elMacho
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-12-21 13:06:51
Chyba ślinić ze śmiechu :D

suka74
    Ocena: -9 (glosow:17)
2011-12-16 09:17:31
z tylu plecy z przodu plecy pan Bóg stworzyl cie dla checy hahaha

obena
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-16 09:16:47
Rozwiany włos, poza modelki - profesjonalna przedstawicielka nurtu naturalistycznego. Emil Zola byłby dumny.

martita.25
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-16 08:52:17
ale obciach lol

blekitnaLaguna
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-16 08:18:12
to chyba hmmm artystyczne pozowanie


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700