Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
takie tam, przy Kościele..
WilczeOko  11-12-20, 00:10 Zgłoś
+ 702 -
Dodano: 2011-12-20, 00:10:57   przez: WilczeOko
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 702  Zgłoś nadużycie
11
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka prawda
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Tak się spieszył
  •  Jaki ten świat mały...
Ukryj komentarze(312)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
shark7
    Ocena: 13 (glosow:21)
2012-01-23 12:14:21
Mam nadzieję że czarne sutanny też potrafią reagować na takie apele.

sedziadread
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-03 12:37:04
jeśli nie kierują swoich zachowań w stronę dzieci oraz nie narzucają się osobom o innej orientacji (czyt. nawracać), to niech sobie są . znam kilka osób które są homoseksualistami i jakoś się z tym nie afiszują . nie biegają po ulicach nago wrzeszcząc na cały świat ,jak bardzo są dyskryminowani.peac

Max74
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-26 17:47:49
To jest właśnie piąta kolumna w Kościele. Wszelkiej maści geje i pedofile pchają się na księży a Kościół ich nie wyłapuje na etapie seminarium i są efekty potem (zresztą muszą się dobrze maskować). Szkoda tylko, że tych zboczeńców nie wyrzucają na zbity pysk jak już się ujawnią ze swoją"normalnością

next-szatan
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-24 23:43:55
To nie wiocha winno wisieć przy każdym dworcu PKP i innych tego typu przybytkach..

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-01-24 23:39:35
[zwłaszcza za pieniądze]...za Bóg zapłać można...

Nightmare09
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-24 23:30:05
Ostatnio na psychologii miałem temat o orientacji seksualnej i dowiedziałem się, że jest to TRWAŁY, odczuwany wewnętrznie popęd płciowy do osobników określonej płci. "Wyleczenie" to jedynie wmówienie sobie, że jest inaczej ;)

WilczeOko
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-01-24 23:43:40
No popatrz, na też po studiach, i na psychologii osobowości mówili zupełnie co innego..

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-24 23:44:55
* zaznaczam, że nie studiowałem - "jednego" przedmiotu, w sensie dodatkowego; studiowałem CAŁĄ PSYCHOLOGIĘ.. od każdej strony .. na moje szczęście miałem uczciwą Kobietę, która wykładała..

poison2902
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-01-24 22:08:13
Tak, tak. W Polsce jest i będzie tak, że to co nie jest większością to jest złe. Ci ludzie po prostu się kochają i nikt nie ma prawda wtrącać się w ich życie i im ubliżać. Każdy ma swoją godność i uczucia!

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-01-24 22:13:27
Chyba w kakao.. "kochają".

czesiekzczech
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-01 16:30:44
tu się z Tobą, wilczeoczko, zgodzę. w kakao, w kakaoweoczko kochają!

Dave2024
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-03 20:55:34
Jak wy (tu: WilczeOko i czesiekzczech) wszyscy czasami generalizujecie...

Allia
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-24 19:21:34
Ja bym radziła nie mylić homo-seksualności z transseksualizmem czy byciem transwestytą (a tym bardziej nie łączyć tego z pedofilią czy sprzedawaniem się).Poza tym przejrzałam komentarze i proszę niektórych z was aby przeczytali chociażby wikipedię pod hasłem ,,homoseksualizm" a potem się wypowiadali

WilczeOko
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-01-24 20:23:32
o to samo zabiegałem - ale niektórzy wolą widzieć swoje i dopatrywać się w tępieniu pedalstwa - tępienia orientacji samej w sobie..

rybka_gdynia
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-24 17:01:18
KolorowA napisała, że homoseksualizm jest uwarunkowany genetycznie. Zgadza się, ale tylko w kilkunastu %. Reszta to są ludzie psychicznie chorzy, molestowani w dzieciństwie lub tacy co się ugięli pedalskiej nagonce...

KolorowA
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-24 17:07:43
Znasz kogoś takiego,że tak sądzisz? To jedyny argument jaki macie i którym ciągle sie bronicie. Idziecie łatwą drogą,lepiej nazwać ich chorymi niż dać im kochać i być szczęśliwymi. Krzywdy wam nie robią,ale nienawiść musi być,bo trzeba się na kimś wyżyć.

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-24 20:25:25
Zgadzam się z Rybką. Wg badań - większość to są właśnie Ci Ludzie. Wcześniej molestowani w dzieciństwie. Co tu dużo mówić - w swoim otoczeniu miałem okazję to sprawdzić nawet osobiście. Badania się potwierdzają. Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego, jak molestowanie może wypaczyć seksualność...

Nightwish
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-24 12:35:41
Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że cała nienawiść do homoseksualistów o dziwo uderza tylko w gejów. Niektórzy heterycy nawet by nie pogardzili widokiem całujących się lesbijek. Niesamowicie mnie irytuje ta cała nagonka na gejów, co nie znaczy że twierdzę, żeby zrobić nagonkę na lesbijki.

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-01-24 12:44:45
Nie czytałeś komentarzy. Jest różnica między HS a pedalstwem. Co do Kobiet - one nie przysparzają takiej demoralizacji, jak "panowie" .. I ZAPEWNIAM CIEBIE: nienawiść będzie jeszcze większa, jeśli nie będzie nikt szanował Praw WIĘKSZOŚCI.

KolorowA
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-01-24 11:45:36
Mówicie,żeby homoseksualiści się nie afiszowali ze swoją orientacją.Bo hetero uważają,że się nie afiszują.bzdura.to bys nie dodawal zdjęć ze swoją dziewczyną i byś z nią nie chodził za rękę przy ludziach..A wydaje mi się,że okazywanie uczuć jest normalne,tak samo u homoseksualistów jak i u hetero.

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-01-24 11:52:05
Wyznanie wyleczonego HS: "w moim środowisku nie mowy o Miłości, to tylko iluzja; każdy nowy w środowisku, jest traktowany przedmiotowo, a dosłownie, jak świeże mięso".

KolorowA
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-24 12:03:56
To widocznie był heteroseksualistą a homoseksualistą dla mody,szpanu,jak to teraz się dzieje w tych czasach. Wyleczony homoseksualista haha teraz to mnie rozśmieszyłeś. Wyleczyć to można te dziewczynki 14letnie,co utrzymują,że są homoseksualne dodając zdjęcia ze swoimi koleżankami.

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-24 12:06:24
To choroba psychiczna, więc można zapobiec jej rozwojowi. Dziękuję, do widzenia.

KolorowA
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-24 12:27:17
To Twoje przekonanie,a może i strach przed nieznanym.Dziękuje i również do widzenia.

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-01-24 12:45:31
To FAKTY medyczne. I żaden strach. Ino uzasadnione obrzydzenie.

mr.tick
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-01-24 13:18:48
@KolorowA chodzi raczej o te wszystkie manifestacje, pochody, parady itd. Ubierają się jak idioci, byle było kolorowo i wyzywająco, a później narzekają że ludzie ich traktują inaczej. To tak jakbyś walczyła z otyłością wśród dzieci, a przy okazji założyła sieć fast foodów ;)

KolorowA
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-24 14:26:33
Ale to nie znaczy,że trzeba wrzucać wszystkich do jednego worka... A niektóre parady wcale nie są ''przebierane''a ludziom i tak coś zawsze nie będzie pasować.Mnie np obrzydza laska liżąca się z facetem na środku miasta,i mogę jedynie odwrócić wzrok i mnie to nie obchodzi,ich sprawa.

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-24 20:28:58
Primo, nikt nie wrzuca do jednego worka. Wy usiłujecie to wmówić. Duo - żaden normalny HS na taki marsz się nie wybiera. Znam takowych i znam ich zdanie. Zatrzymują orientację dla samych siebie i jakość nie narzekają.

anatema
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-24 08:09:34
Księży nie krytykuję - frakcja katolicka minusuje.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-24 07:55:08
WilczeOko Kolego jak najbardziej uzasadnione argumenty.

szulcik
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-01-24 07:46:41
Powinien blizej koscielnych drzwi wisiec ów plakat ....Precz z pedalstwem!!

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:21)
2012-01-24 01:26:02
Plakat idiotyczny. Bazuje na fałszywych wyobrażeniach o orientacji seksualnej i takie właśnie szerzy. W istocie zabrania czegoś, co jest i zwyczajnie niemożliwe.

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-24 01:27:28
Ty chyba nie pojmujesz różnicy między homoseksualizmem a .. pedalstwem?

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-24 01:29:08
A więc wyjaśnij mi proszę, jak Ty ją pojmujesz.

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-01-24 01:41:45
Wejdź na pierwszy lepszy GAY CZAT - odpowiedź znajdziesz już na głównym oknie dyskusji.

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-01-24 01:57:05
Nie wchodzę na czaty - sory. Po pierwsze mam już faceta, po drugie czaty - i to tak wśród gejów, jak wśród heteryków - nadają się tylko do szukania jednego.

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-01-24 02:00:45
To już rozumiesz, co mam na myśli. Nie jestem fanatycznym Nacjonalistą. Szanuję, mimo wszystko, Godność Człowieka, w tym HS. Sam mam bardzo dobrego Znajomego, prawie Przyjaciela - który właśnie jest HS. Dostrzegam różnicę między normalnością a .. dewiacją i chorobą..

FIV7
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-24 02:09:02
Tak postawa życiowa jest cechą występującą u mężczyzn (kobiet rzadziej) niezależnie od orientacji.

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-24 02:18:29
Z tym zgodzić się mogę. To jednak nie usprawiedliwia w żaden sposób pedalstwa.

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-24 07:55:56
WilczeOko Kolego jak najbardziej uzasadnione argumenty.

Kiara92
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-24 10:56:36
WilczeOko, nie kłóć się z głupim, bo zniży Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. Facet zachowuje się jak feministka, nie rozumie, że plakat nawiązuje do całkiem innego problemu jakim jest dewiacja - a nie do obrażania HS żyjących w miarę normalnie, że tak to ujmę.

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-24 11:07:03
Nie wiesz, jak u mnie kłótnia wygląda.. :-)

Kiara92
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-24 11:39:19
No po fakcie zauważyłam ;)

izka32strzalka
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-01-24 00:33:57
powinni wydrukowac kilka tysiecy koszulek z tym nadrukiem i rozdac,co łaska

Shredi
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-01-24 01:02:15
Tak. I powinnaś sobie na Ryj nakleić... /// WilczeOko zastanawiam się czemu taki zdymany łeP z ciebiE, ale nie dostałem jeszcze odp. Muszę przyznać, że twóJ czas na wiosce poszedł na marnację, co tY w ogóle tutaj szukasz? Przyjaciół?

izka32strzalka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-24 01:35:41
Shredi ty posrańcu, choćbyś napisał to do mnie najpiekniejszą Polszczyzną,to musisz wiedzieć jedno!Jeśli będę chciała sobie to gdziekolwiek nakleić,to ty bedziesz ostatnią osobą,która może mi doradzać cokolwiek!!!

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-24 01:42:37
Iza, trolli się nie karmi.. :-)

rusofilII
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-01-24 00:33:21
Typowy, homofobiczny plakat. Typowe dla Polaków. Nawet nie ma co się rozpisywać. Nasze społeczeństwo nigdy nie wydorośleje.

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-01-24 00:47:35
Homofobiczny - nie ma już innego, bardziej merytorycznego słownictwa?

FIV7
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-24 01:30:03
Szerzący uprzedzenia może być?

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-01-24 01:44:12
Przyznam, że to brzmi już o wiele lepiej. Pytanie tylko: czy owy plakat owe uprzedzenia szerzy? Uprzedzenia szerzą sami dewianci. Prosty przykład mamy tu na Wiosce, w osobie Aranii Wariata, naczelnego pedała Wiochy.

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-01-24 02:00:35
Szerzy. Sugeruje, że orientacja jest wyborem, by nie powiedzieć promowanym wyborem. To jest kłamstwo, które prowadzi do zmiany życia Bogu ducha winnych młodych ludzi w piekło. Nie znam, więc nie oceniam działalności usera Arania, jestem tu stosunkowo nowy.

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-24 02:03:16
Orientacja? Czy postawa wynikająca z orientacji? Bo albo mylisz pojęcia, albo celowo prowadzisz do dezinformacji. Ot taka erystyka płynąca od aktywistów HS...

FIV7
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-24 02:11:49
Piszę Ci, jak plakat jest odbierany i interpretowany przez przypadkowego widza. Nawet jeśli nie chciałeś nim zaatakować równo wszystkich homoseksualistów, to taki efekt został wywołany.

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-01-24 02:19:42
Widzisz to, co chcesz widzieć. Nagłówka jednak nie komentujesz.

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-24 03:03:43
A co mam w nim komentować? Dla mnie jest obojętne, czy ew. homofobia przejawi się w kościele, wśród polityków, na ulicy, czy w formie zinternalizowanej u innego geja, który przesiąkł uprzedzeniami. Zawsze będzie takim samym celem.

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-01-24 03:07:06
Czy Ty jesteś ślepy? Czy celowo prowokujesz? Nie dostrzegasz "wyrazu tolerancji", której środowisko HS odmawia wszystkim wokół?

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-24 03:10:50
Chodzi o to, że to jest niby "ok?"... Ale jaki sens ma powiedzenie, że to jest "ok", jeśli poniżej jest treść insynuująca, że interesuje nas werbowanie dzieci, wobec tego, co Ci napisałem? Wciąż nam wmawia jakieś niejasne zamiary i podtrzymuje mit.

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-24 03:17:02
Na 100 HS których spotykam, tylko jeden jest HS. Reszta jest spedalona.. Sami kręcicie sobie bat na tyłek.

FIV7
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-24 03:20:38
Serio - mnie umyka w tej chwili, co Ci przeszkadza w tej reszcie.

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-01-24 03:25:50
Obawiam się, że te treści mogłyby być na tyle niedozwolone w tym miejscu, że mogły by być usunięte przez Moderatora. To świadczy tylko o postępującej demoralizacji. Powtarzam jeszcze raz. Jesteś HS, ok, ale zatrzymaj to dla siebie, w DOMU.

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-24 03:40:59
Alternatywnie - mogę przeczytać na privie. Wątpię jednak, żebym zmienił zdanie co do tego, jak niszczące jest dla człowieka życie w ukryciu.

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-24 09:30:55
Obawiam się, że nawet dyskusja PW może być bezcelowa. Rozmawiam z normalnymi HS, zgadzają się ze mną, a ja z Nimi, i nikt do nikogo nic nie ma. Twój cel - w tym miejscu - jest ukryty. Już mnie przez "takim" ostrzegali. Bo .. przyszedł "aktywista gejowski" z zewnątrz.

ziome-k
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-24 20:12:55
Eeee ty FIV7 nie powinno być HIV7?

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-24 20:29:56
Dokładnie tak samo pomyślałem.

W1kt00r
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-23 23:50:43
Z drugiej strony - nie poczytałbym tego za coś negatywnego, nawet w ogłoszeniach przy gablocie w kościele. Stanowisko KK w tej sprawie jest akurat jasne. Może ten plakat nie jest z ogłoszeń, ale bywały już pewnie wywieszane, tyle że w lżejszej formie. :)

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-24 00:41:55
W żadnym, a o czym niby napisałem?

FIV7
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-01-24 01:18:09
Irlandia, Brazylia, Argentyna, Hiszpania, Portugalia, Meksyk - Przykłady krajów sankcjonujących pary jednej płci, zamieszkanych w zdecydowanej większości przez katolików.

valkyrian
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-24 01:24:54
panowie FIV czyta gejowskie brozurki wiec napewno "wie" lepiej.

ziome-k
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-23 21:59:54
W którym katolickim kraju uznają homoseksualizm? Nie poniosło cię za bardzo?

ziome-k
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-23 21:41:26
A Ty wilczeoko też się dla mnie zeszmaciłeś. Nie dawno wrzucałeś filmiki pt. "Bóg, honor, ojczyzna", a teraz obrażasz Kościół przypisując jemu to "ogłoszenie". Absurd może być, ale tytuł i opis mógłbyś zmienić.

WilczeOko
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-01-23 21:45:53
Źle to zrozumiałeś. Napisz na PW, to Ci wytłumaczę.

ziome-k
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-23 21:58:29
Nie musisz mnie od razu minusować. A tak poza tym może miałeś inny cel, ale ja to inaczej widzę. To jest moja opinia na ten temat.

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-01-23 22:06:52
Ja minusować? Opanuj się. Poza tym, w czym to Kościół obraża?

ziome-k
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-23 22:51:54
"takie tam, przy Kościele" Może jeszcze powiesz, że nie brzmi to ironicznie?

ziome-k
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-23 22:52:48
A zresztą widać, że zależy Ci tylko i wyłącznie na tych je*anych plusach!

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-23 23:19:06
Widzisz to, co chcesz widzieć. Tyle mam do powiedzenia.

ziome-k
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-23 21:33:20
Parafialne? Niech ci będzie. A! Jak wam pedałom nie pasuje życie w Polsce to wyjazd do Holandii albo Belgii! Tam będziecie mogli spokojnie zrywać sobie gwinty! hehe

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-01-23 21:02:50
Wg badań osób zajmujących się profilaktyką AIDS, o wiele wyższy wskaźnik zakażeń wirusem HIV, jest wśród HOMOSEKSUALISTÓW, niż u PROSTYTUTEK. Zadziwiające, co nie?

Nightwish
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-23 21:14:16
To nie jest powód by tępić homoseksualizm, tylko by edukować jak się używa prezerwatyw.

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-01-23 21:33:31
Nie róbmy wody z mózgu Ludziom. Kto pójdzie do łóżka z osobą zarażoną HIV, mimo, że ma gumki? Od lat wiadomo, że prezerwatywy nie stanowią ŻADNEGO zabezpieczenia. To nie powód, by tępić HS? A tych, którzy syfa roznoszą?

FIV7
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-01-24 00:45:58
Dodaj, że ta prawidłowość jest spełniona w krajach, w których nie ma prawnego sankcjonowania związków jednej płci. Tendencja odwraca się, w miarę jak orientacje nieheteroseksualne przestają być spychane na margines.

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-24 01:45:36
Większej bzdury nie słyszałem. Jak można odnieść Prawo do szerzenia się AIDS?

FIV7
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-01-24 02:07:55
Wyjaśnię Ci - w krajach takich jak Polska, gdzie uprzedzenia są powszechne, a dostęp do stabilizacji życiowej ograniczony, zachodzi marginalizacja gejów i lesbijek w społeczeństwie. Dla wielu młodych gejów pozostaje jedynym dostępnym życiowym wyborem to, co określiłeś wymownie pod pojęciem czatu. C

FIV7
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-01-24 02:09:44
Ci z nas, którym zależy na takich warunkach życia, jakie pozwalałyby stworzyć stabilny, bezpieczny związek, a nie były jedynie ciskaniem kłód pod nogi ze strony otoczenia. To jest na równi efekt dwóch czynników psychologicznego, wynikającego z większej akceptacji społecznej – co prowadzi do mn

FIV7
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-24 02:10:14
mniejszej presji negatywnej otoczenia na związek, oraz prawnej – co technicznie upraszcza jego utrzymanie. Gdybyś naprawdę chciał zmniejszyć ilość nowych zachorować na AIDS, popierałbyś gorąco instytucję ZP.

FIV7
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-24 02:14:11
Urwał mi się fragment tekstu, wybacz: "wymownie pod pojęciem czatu. Ci, którym takie życie odpowiada, nie walczą wcale o tolerancję. Na ulicę wychodzą Ci z nas, którym zależy na takich warunkach życia, jakie pozwalałyby stworzyć stabilny, bezpieczny związek"

WilczeOko
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-01-24 02:23:33
Stabilny i bezpieczny związek można stworzyć bez najmniejszych problemów, pod warunkiem, że nie będziesz się afiszować się ze swoją seksualnością wśród tych, którzy sobie tego nie życzą i mają do tego Prawo. Czy ja zmuszam Ciebie do akceptacji moich poglądów, stylu życia, seksualności???

FIV7
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-01-24 02:30:22
Eee... Tak. I to w tym samym komentarzu, w którym mnie o to pytasz - każesz się nie "afiszować", udzielasz instrukcji. To raczej ja nie ingeruję w Twoje życie. Sęk w tym, że Twoja instrukcja jest po prostu błędna, i jeśli myślę na serio o swojej przyszłości - nie mogę Cię posłuchać.

WilczeOko
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-01-24 02:39:19
To ja już nie mam Prawa wychowywać Dziecka do normalności? Czy Ty wiesz, jaka była moja reakcja, gdy mój Syn pierwszy raz w życiu widział na własnych oczach PEDAŁÓW. Bo tego nawet HS nie można było nazwać? Świadomość ojcostwa powstrzymała mnie jedynie od krwawego rękoczynu..

FIV7
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-01-24 02:58:40
Masz prawo wychowywać dziecko jak chcesz. Ale uprzedzenia - chęć dopuszczenia się rękoczynu wobec przypadkowych ludzi, jest kwestią Twoich ew. uprzedzeń, nie cudzą winą. Mamy tylko jedno społeczeństwo, w którym się trzeba zmieścić.

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-24 02:59:33
Tfu! znów powtórzenie - kwestią tego co Ci wpojono.

WilczeOko
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-01-24 03:10:31
Uprzedzenia? Ty jednak jesteś ignorantem. A myślałem, że choć trochę masz intelektu w sobie. I zrozumienia dla DZIECI.. utwierdzasz mnie tylko w przekonaniu, że do Was trzeba strzelać, zamiast z Wami rozmawiać.

FIV7
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-01-24 03:18:57
Widocznie czegoś nie zrozumiałem... Nie wiem, kogo, gdzie i w jakich okolicznościach widzieliście, ale dzieci prędzej czy później i tak dowiedzą się o istnieniu nieheteroseksualnych orientacji, i samo w sobie nie powinno to być tematem tabu.

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-24 03:20:24
Ale to nie znaczy, że w wieku niespełna 7 lat ma widzieć, jak się liżą..

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-01-24 03:27:59
Ja się całowałem publicznie z facetem, za co mało nie zarobiłem nożem między żebra, a robiłem tylko i wyłącznie to, co zakochani heterycy wokół mnie, bo nie uważam, żeby moje odczucia różniły się od ich odczuć. To Ci właśnie usiłuję wyjaśnić – to do czego chcesz nas zmusić, to niszczenie życ

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-24 03:30:18
okazało się kiedyś nieheteroseksualne? Chciałbyś, żeby żyło w strachu i musiało się pilnować?

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-24 07:56:34
WilczeOko Kolego jak najbardziej uzasadnione argumenty.

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-24 09:33:41
Moje Dzieci są normalne i zdrowe, bo wychowywane są przez normalnych i zdrowych Rodziców. Swoją drogą, szkoda, że nie trafił nożem. Przydałaby się nauczka na przyszłość. Prośby Boga - jeśli w ogóle istnieje - by degeneraci nigdy nie mogli u Nas adoptować Dzieci. Bo to będzie wojna....

Cenotaph
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-24 10:01:47
WO jesteś zadufany w sobie i niewiele do Ciebie dociera. Czy Twoje dzieci są wychowane przez normalnych rodziców? Śmiem wątpić z tego co zdążyłeś napisać o sobie. Zrozum, normalność nie ma granic i zalezy tylko od nas jak ją będziemy stosować. Typowy osobnik który twierdzi "że od patrzenia .....

Cenotaph
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-24 10:02:54
można zostać pedałem". Żenujące to troszkę, bo z jednej strony grasz mądrale, a z drugiej takie prostackie argumenty.

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-24 10:14:21
Dziecku nie można pokazywać pornografii - zgodzi się każdy. Ale już pedałów można oglądać do woli? Nigdy nie będzie na to w Polsce pozwolenia. Prędzej do stanu wojennego dojdzie.

Cenotaph
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-24 10:21:35
Jak można porównać pornografię z hs??? Troszkę wyluzuj, przecież nikt nie dąży do tego by na ulicach uprawiać seks i to niezależnie od płci. Jak dziecko reaguje natomiast na ulicy na hs to tylko zależy od Ciebie jako rodzica, bo dzieci są tylko naszym odbiciem, w większości.

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-01-24 11:32:22
Zgadnij, co ostatnio widziałem OBOK MARKETU? Lekko schowanych. A raczej posuwanych. I weź tu nie puść pawia? Starszy chyba młodego zasponsorował. Aż żałowałem, że Policji nie wezwałem.

bladyslaw
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-23 20:35:32
życzę Ci żeby wygrzmocil cię jakiś pedal. Albo kogos z twojej rodziny kto by tego nie chciał_bo ty pewnie bys chcial.....wtedy dopiero by ci dupe zacisło.....

Nightwish
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-23 21:02:45
Po pierwsze: jestem kobietą. Po drugie: czy to społeczeństwo nie odróżnia GEJA który interesuje się osobami pełnoletnimi od PEDOFILA?

Nightwish
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-24 12:26:47
Przykro mi panowie, ale homoseksualizm sięga już starożytności i był tam na porządku dziennym. Poszperajcie trochę o tym w necie zanim ACTA pousuwa co się da.

bladyslaw
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-23 20:37:42
to było do nightwish

Arcandez
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-23 20:59:18
STOP zwyrodnialcom.

borys88
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-23 21:50:26
Nie można stawiać na równi związków homoseksualnych ze związkami heteroseksualnymi! Nawet w starożytności i w średniowieczu homoseksualizm byl uważany tylko i wyłącznie za zboczenie czy preferencję seksualną i nie było mowy o związkach ludzi tej samej płci.

W1kt00r
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-23 23:16:58
Racja. Poza tym - niech homo- teraz nie narzekają, ciekawe co by powiedzieli w Sparcie. A przepraszam - nic by nie powiedzieli. Za to jaką armię Spartanie mieli, i tam jakis problem "homofobii" nie istniał... :)

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-23 19:45:40
Tensor - NIE SPROWOKUJESZ JUŻ MNIE.

djbolo18
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-23 19:22:11
To ogłoszenie idealnie pasuje dla wiocha.pl

Radziou
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-23 19:03:45
bardzo ładny i udany plakat! Wiecej powinno ich byc!

KolorowA
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-01-23 19:02:44
Najpierw poznajcie temat,a potem sie wypowiadajcie. Homoseksualizm jest uwarunkowany tak jak samo jak to,czy człowiek urodzi się prawo-czy lewo ręczny.Więc waszym zdaniem ktoś jest lewo ręczny,to jest od razu chory bo mniej jest takich ludzi niz prawo-ręcznych??

WilczeOko
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-01-23 19:41:55
Poznałem temat i swoje wiem, czym był przez wieki uważany przez Psychiatrów.

Cenotaph
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-23 20:15:35
Przez wieki uważano że ziemia jest w centrum kosmosu i co z tego? Widzę że Ci najbardziej zagorzali przeciwnicy homoseksualizmu mają "najpoważniejsze" argumenty na swoje korzyść. :-)

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-01-23 20:52:50
Mikołaj Kopernik żył w XV w. Medycyna do końca XX wieku uważała HS za chorobę psychiczną. Nie ma to, trafne porównanie. Za dużo chyba ktoś wypił dziś.

Cenotaph
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-23 21:32:02
Widać dużo gadać lubisz, a prostego przesłania nie łapiesz. "Było", "uważali", zwróć uwagę na czas przeszły. Od kiedy to coś co było, ma być prawdą, to ma być ten Twój argument? Porównanie jak najbardziej trafne, tylko nie moja wina że nie "załapałeś". P.S. Rzadko pijam, a taki tekst mnie tylko bawi

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-23 21:35:54
Twoje trafne porównanie ma tyle wspólnego z rzeczywistością, co tłumaczenia Rządu, iż ich stron nie zaatakowali hakerzy, tylko cieszyły się po prostu .. dużą popularnością.

Cenotaph
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-23 21:38:03
To tyle wspólnego co i Twoja wypowiedź, nie? Czemu zmieniasz temat, czy ktoś tu o rządzie mówi? Bo ktoś kiedyś mówił i to ma być prawda, to są Twoje argumenty, a jak się gubisz to piszesz że ktoś pijany. Zabawne, hahaha.

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-01-23 21:45:03
Bo dobrze wiemy, iż ocena homoseksualizmu w dzisiejszych czasach jest czysto .. polityczna .. i nie ma mowy o obiektywności. W żadnym wypadku.

borys88
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-23 21:56:39
Ludzie skąd wy te bzdury bierzecie?! Homoseksualizm jest cechą NABYTĄ! Amerykański psychoterapeuta Richard Cohen w oparciu o swoje obserwacje i badania twierdzi, że nikt nie rodzi się homoseksualistą i nikt nie wybiera pociągu do osób tej samej płci. Ta skłonność jest uwarunkowana rodzinnie, środowi

borys88
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-23 21:59:20
rodzinnie, środowiskowo i społecznie. Każdy, kto podejmie wysiłek pracy nad sobą, może dokonać zmiany, gdyż pragnienia homoseksualne są objawem nierozwiązanych zaburzeń z okresu dzieciństwa, które spowodowały zakłócenia dotyczące tożsamości płciowej. NIKT nie rodzi się homoseksualistą!

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-01-24 00:54:50
No patrzcie... a ja się ku*wa urodziłem. Co mi jakiś tam psycholog, który coś twierdzi na podstawie swoich obserwacji? Mało mamy zsumowanych wyników innych prac? O prawdopodobieństwie wystąpienia nieheteroseksualnych orientacji w zależności od liczby starszych braci biologicznych? O endokrynologiczn

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-24 00:55:27
endokrynologicznych interakcjach organizmu matki i płodu? O korelacji z leworęcznością u kobiet? O odmiennym sposobie odbioru feromonów przez mózg? O zmianach rozkładu procentowego orientacji jako efektach ubocznych terapii hormonalnych podawanych w czasie ciąży?... Temat czysto polityczny? Nie rozś

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-24 00:56:24
Nie rozśmieszaj mnie. I wgryź się jeszcze w zagadnienia, które Ci podałem.

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-01-24 01:47:40
Urodziłeś się z tym? I jeszcze się z tym afiszujesz? I to uważasz za normalne? Jak pisałem już wcześniej: bądźcie HS, ale zatrzymajcie to dla siebie, a nie spedalajcie Naszych DZIECI.

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-24 01:48:45
Urodziłeś się z tym? I jeszcze się z tym afiszujesz? I to uważasz za normalne? Jak pisałem już wcześniej: bądźcie HS, ale zatrzymajcie to dla siebie, a nie spedalajcie Naszych DZIECI.

FIV7
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-24 02:18:36
Co rozumiesz, przez afiszowanie? To, że jak mnie zapytasz, co u mnie, to odpowiem czy np. mój facet jest zdrowy? Albo to, że go obejmę na ulicy? Jeśli tak, to owszem „afiszuję” się tak samo, jak wszyscy heretycy. Bo zależy mi na moim własnym zdrowiu psychicznym, a tego się nie da zachowa

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-24 02:19:06
nie da zachować, ukrywając tak ważny obszar życia, jak trwanie w związku z drugą osobą. Potrafiłbyś tak? Przeżyć kilkadziesiąt lat, udając przed wszystkimi dookoła, że nie masz dziewczyny/żony? Myślisz, że byś wytrzymał? Moje zachowanie nie ma wpływu na to, kim urodzą się Twoje dzieci.

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-24 02:28:35
Przedstawiasz to w pięknych słówkach. Rzeczywistość niestety wygląda zupełnie inaczej. Przykład: Wasze pełne demoralizacji manifestacje, parady. Zapewniam Ciebie, gdy przyjdzie czas, że będą do Was strzelać - na nich - przyłączę się. Manifestujcie, ale NORMALNIE. Bez wyuzdanej i obrzydliwej wulgarno

WilczeOko
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-01-24 02:29:08
* obrzydliwej wulgarności

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-24 02:33:45
Widziałeś kiedyś np. Marsz w Krakowie? Tak obiektywnie, stojąc i patrząc, a nie strzelając? Widziałem, maszerowałem (w stroju codziennym, jak chcesz wiedzieć). Czym innym jest Parada - sposobem świętowania popularnym za Zachodzie, a czym innym polityczny Marsz. U nas praktykuje się to drugie.

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-24 02:36:59
Ty też przedstawiasz nacjonalizm w pięknych słówkach, czy nie? Wszystko w praktyce potrafi wyglądać gorzej, dlatego nie ma sensu, jeśli po fakcie nie prowadzi się dyskusji.

WilczeOko
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-01-24 02:41:39
Tak, owszem, widziałem. Bo sam o tym film nagrałem. Niestety okazał się być niestosownym, bo cenzura na YT go zdjęła. Najwidoczniej nie wyglądało to tak pięknie, jak próbujesz do tego przekonać.

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-24 03:02:04
Punkt widzenia musiał zależeć od miejsca stania/maszerowania. Ja widziałem pokojową demonstrację, kilka flag i dwa duże bębny na przedzie... Nic, co mogłoby budzić kontrowersje.

WilczeOko
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-01-24 03:15:27
Pokojowa demonstracja? I dlatego puszczono na Nas POLICJĘ Z PSAMI.. dobre sobie. Aż tak się Nas boją / boicie? I dobrze. Będziecie się bać jeszcze bardziej. Z pedalstwem do Holandii. Tam już zbierają żniwa porażających w nieodpowiedzialność decyzji ustawodawczych.

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-24 03:36:04
Ale jakoś się nie zbierają do wycofania ze zmian w prawie. To co teraz napisałeś, nabiera sensu. Jeśli piszesz "nas", to znaczy, że rzeczywiście widziałeś nie to samo co ja - tylko bijatykę narodowców w policją. Z Marszem miała ona tyle wspólnego, że miała miejsce przed nim.

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-24 03:37:42
Ani nie odpowiadamy za kontrmanifestację, ani za policję. Sam pochód był spokojny i jego celem nie była bójka z kimkolwiek.

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-24 09:36:46
Bijatykę? Ty chyba na głowę upadłeś. Jak ostatnio było na Ursynowie? Policja politycznie zablokowała Nas, nawet nie pozwoliła manifestować. 3 godziny wszystkich spisywali, po kolei, nie dopuszczając nawet do głosu. A ty o bijatyce mówisz? Bajkopisarzu?

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-24 09:42:31
Te kolorowe nastawienie pokojowe - pożal się Panie Boże. Co za manipulacja? Albo Ty bezczelnie kłamiesz, albo naprawdę jesteś tak naiwny. Uwierz na słowo - zakładając, że nie masz wiedzy w tym temacie - że nawet YT nie przepuszcza PRAWDY o Was na materiałach video. USUWAJĄ TO ŻYDZI....

borys88
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-24 11:23:25
@FIV7 to żeś mnie rozbawil z tymi badaniami:) Badania zlecone przez Amerykańskie Stowarzyszenie Psychologii które słynie z prowadzenia badań wybitnie jednostronnych i zlecanych przez rząd, im chodziło tylko i wyłącznie o poparcie ze strony środowisk gejowskich. Dodam tylko, że to stoważyszenie w

borys88
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-24 11:28:53
w latach 60 na zlecenie rządu prowadziło badania majace wykazać, że czarni mają zdecydowanie nizszy iloraz inteligencji niż reszta ras a wiadomo co się wtedy w usa działo i czemu to badanie miało służyć, takich przykładów jest o wiele więcej, także tobie kolego radzę lepiej zorientować się w temacie

borys88
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-24 11:34:42
A co do wspomnianego przeze mnie profesora to najpierw był w zwiazku z kobietom z którą miał nawet 3 dzieci, później był HS by z powrotem stac się heterykiem także zna problem "od środka" i popierają go organizacje byłych gejów i lezbijki, którym tez sie kiedyś wydawało że tacy się urodzili.

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-24 11:38:34
Wspominałem o dobrym Znajomym, normalnym HS, prawie, że Przyjacielu. Ma Rodzinę, Żonę i dwójkę Dzieci. Kocha Ją. Ma ciągotki, to normalne, ale .. z Żoną współżyje normalnie, bo .. jak w.w. wspomniałem, zapewnia, że Ją kocha. Można? MOŻNA. Mam ogromny szacunek do Niego.

KolorowA
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-01-23 18:54:55
Mundzio84: Uważasz,że homoseksualiści są ''nienormalni'' ? Mówiąc,że się wywyższają cytuję'' ponad normalnych ludzi''?

WilczeOko
    Ocena: 6 (glosow:22)
2012-01-23 19:46:16
Są CHORZY.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:19)
2012-01-23 19:54:48
Tak są wynaturzeniami.Już mówię dlaczego.Gdyby tak założyć dwa zamknięte miasta.Do jednego wsadzić samych gejów, do drugiego lesby.Dostarczać im żywność wodę, wszystko co konieczne do przeżycia.Niestety to nie wystarczy bo w ciągu 70 - 80 lat, nie będzie tam żywej duszy.

Cenotaph
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-01-23 20:11:02
Mundzio84 - głupi przykład podałeś a jaki morał z niego? Że na swoje zaściankowe myślenie wymyślisz historyjki na poziomie przedszkolaka. Mundzio, spodziewałem się lepszych argumentów. Równie dobrze można powiedzieć że wynaturzeniem jest głupota i buta.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-01-23 20:25:28
Z tej historyjki na poziomie przedszkolaka wynika morał.Widać go nie zrozumiałeś i wolisz nazywać mnie zaściankowcem.Bo u was "tolerancyjnych" to najczęstsze odpowiedzi na nasze argumenty.Podpowiem ci, choć myślałem że nie będę musiał.Nawet głupi wygeneruje następne pokolenie - gej nie

Cenotaph
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-23 20:39:37
To Ty nic nie załapałeś z tego co Ci się pisze. Powiedz no mi w takim razie, co ma następne pokolenie do tego, przecież to chyba oczywistość, nie? Miałeś niby powiedzieć dlaczego masz ich za "wynaturzenie", a nie że nie mogą mieć dzieci.

Cenotaph
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-01-23 20:52:24
Mundzio84 - Twój tok myślenia. Bezpłodni tez nie mogą mieć dzieci, czyli też są wynaturzeniem?

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-01-23 20:52:24
A nie przyszło ci do głowy że właśnie niemożliwość rozmnarzania się jest błędem, przez który pozostawieni sami sobie wymrą?Błędne dobieranie partnera zarówno do współżycia fizycznego i emocjonalnego,powoduje to że nie są w stanie utrzymać populacji.TO jest właśnie wynaturzenie.Jeszcze jakieś pytania

KolorowA
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-23 20:53:36
Więc ludzie lewo ręczni także są nienormalni,bo są mniejszością? Homoseksualizm jest niczym innym jak orientacją,a nie chorobą.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-23 20:58:09
Nie porównuj homosiów do bezpłodnych.Na nich mają wpływ niezależne od nich wady fizyczne/genetyczne.Poza tym te wady dotyczą tylko małego odsetka par herero.A u was 100% "par" jest niezdolna do rozmnażania się

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-01-23 21:05:42
No tak. Zaczęło się od krzewienia ideologii tolerancji. Holandia już zbiera owoce. Teraz przyszedł czas na zachodzie na tzw. pozytywną pedofilię. Co dalej, w imię fałszywej tolerancji, pod przykrywką .. PRAW .. Człowieka? Będą walczyć o Prawa dla zoofili?

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-23 21:08:33
Orientacja to właśnie słowo zastępcze dla choroby, wymyślone na potrzeby homoseksualistów, by nie kojarzyć ich z chorymi ludźmi.Nie ludzie leworęczni nie są nienormalni, bo to nie przeszkadza im w żadnym stopniu w normalnym życiu

KolorowA
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-01-23 21:09:35
Porównywać homoseksualizm do pedofilii i zoofilii jest niedorzeczne. Homoseksualiści to osoby,które się zgadzają na związek i współżycie,są szczęśliwe i nikomu nie wyrządzają krzywdy.Nie masz argumentów,to gadasz co przyjdzie na język -.-

KolorowA
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-01-23 21:12:13
Mundzio84: W czasach średniowiecza ludzi leworęcznych palono na stosach,bo uważano ich za chorych.Zwykły wymysł ludzi,uprzedzenie.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-23 21:15:47
Jak zauważyłaś ludzkie rozumowanie od czasów średniowiecza poszło bardzo do przodu.

Cenotaph
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-23 21:16:01
KolorowA - nie zauważyłaś jeszcze? Toć to rzucanie grochem w ścianę. Do nich i tak nic nie dotrze, poza własnymi utartymi banałami.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-23 21:21:57
Oczywiście, dotrze do mnie to że facet posuwa drugiego faceta i na dodatek chcą razem wychowywać dzieci - jest rzeczą zupełnie normalną.

KolorowA
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-23 21:54:24
Niech upierają się przy swoim,ale sami byli by zaskoczeni,ile maja zapewne znajomych-homoseksualistów a nawet o tym nie wiedzą. Ciekawe czy im by wprost powiedzieli,to ,co mówią tutaj teraz :kuzynko,koleżanko,bracie,wujku,sąsiadko,jesteś homoseksualistą?toJesteś chory tak samo jak pedofile i zoofile

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-01-23 21:56:14
Kolorowa, związek? Jaki związek? Chyba kakaowy. Krzywda? Prosty przykład, tu na portalu Wiocha PL: Użytkownik SeksTylko - Arania Wariat - naczelny PEDAŁ "RP". Więcej argumentów nie trzeba. Za moje DZIECKO odpowie..

FIV7
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-24 01:21:41
Ten bzdurny eksperyment myślowy obalić jest najprościej, stwierdzając, że już w pierwszym pokoleniu w grupie wyselekcjonowanych heteryków urodzą się nowi geje i lesbijki. Ludzka populacja jest w tym aspekcie niepodzielna.

WilczeOko
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-01-24 01:53:26
Bogu dzięki Wam się nie urodzą. I ręce zabrać od adoptowanych Dzieci, jeśli nie chcecie powrotu do średniowiecza, pod czym się podpisuję obiema rękoma.

FIV7
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-01-24 02:21:40
Jesteś pewny, że nie?... Pisałem pod innym absurdem - nie jestem bezpłodny. Jeśli kiedyś uda mi się założyć dom - bezpieczny i stabilny - to po prostu wynajmę surogatkę. Jeśli spróbujesz skrzywdzić kogoś, z moich bliskich - raczej nie będę się tylko przyglądać.

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-24 02:35:30
I to jest Miłość czy egoizm? Zero odpowiedzialności. Jaka przyszłość dla Dzieci? Gdybym wychował się w takiej "rodzinie" - brzydziłbym się i nienawidził za to, co mi "rodzice" zrobili.

FIV7
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-01-24 03:07:09
Przyjmujesz za oczywistość swój obecny punkt widzenia, ale nawet Ty nie urodziłeś się z uprzedzeniami, czy pogardą wobec gejów i lesbijek - nabyłeś je i rozwinąłeś. Dziecku to jest tak naprawdę obojętne - dzieci potrzebują szczęśliwego, bezpiecznego domu i kochających rodziców. To wszystko.

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-24 03:19:09
Zapomniałeś dodać: normalnego Domu, normalnych warunków do rozwoju, normalnej reakcji otoczenia.. nie wyobrażam sobie sytuacji, w której DZIECKO miałoby nakryć Romana i Czesława na .. waleniu .. w kakao.

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-24 03:32:37
Dla mnie normalny dom, to taki, w którym dzieci nie są wtajemniczane w życie seksualne rodziców. Coś takiego zakładam już na samym początku rozumowania.

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-24 09:39:52
Czy Ty uważasz, że jakikolwiek Rodzic planuje, by Dziecko nakryło na zabawie w łóżku? Dzieci dorastają, coraz więcej rozumieją. Co będzie, gdy pewnej nocy nie będzie mogło spać, i będzie słychać za drzwiami, co wyprawiają: Romek i Tomek?

hogan9999
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 07:25:38
Mundzio ma rację. Argument o reprodukcji robi z was sałatkę, gdyby natura uznawała gejostwo za "naturalne" jak twierdzisz, dałaby gejom możliwość do reprodukcji. Selekcja naturalna. Geje zawdzięczają swoje życie heterykom, a co heterycy zawdzięczają gejom? gdybym był złośliwy powiedziałbym że AIDS.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:23)
2012-01-23 17:44:31
Szczera prawda a żadna wiocha.

inmyworld
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-23 17:30:04
Będą chcieli się spedalić to i tak się spedałują. A Wam ch.uj do tego :D

Tolek2003
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-23 17:27:44
"zwłaszcza za pieniądze"-no tak bo później ksiądz za numerek z ministrantem musiałby zapłacić, a jak zaapeluje w taki sposób to może młodzież się opamięta i będzie się puszczać za darmo i w ten sposób ksiądz uchroni pieniążki parafian i nie będzie musiał za "to" płacić...

zarowa
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-23 17:16:44
goriach seksualności. Nikt nie dostrzega faktu, że są to 2 osoby, które się kochają, są wobec siebie najbliższymi osobami. Jeszcze żałośniejszym argumentem jest porównywanie homoseksualizmu do pedofilii, czy zoofilii. Jednak te zachowania nie spotykają się z obustronną zgodą. Związek 2 osób tej same

Darcy
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-01-23 17:06:44
Kiedy admini wreszcie usuną te multikonta wilczego itd? Przecież to już jest cyrk i dziecinada. Btw, zgadzam się, robić takie plakaty to wiocha.

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-23 19:44:25
Darcy, specjalnie dla Ciebie - już dzisiaj mogę się ich pozbyć. Bo nie są mi już do niczego potrzebne, po zmianach systemowych. Rozumiem, że Twój komentarz jest w związku z tematem absurdu?

zarowa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-23 16:52:19
oczywiście uprzednio wchodząc na YT :)

Tensor
    Ocena: 4 (glosow:24)
2012-01-23 16:48:32
WilczeWCzoko Kładzie się do łóżka z żoną. Po chwili zorientowała się, że jego penis dziwnie pachnie i mówi "Twój penis wali kałem" Wilcze odpowiada "Nasz synek dzisiaj nie umył pupy"

moxie
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-23 19:49:34
To jest miejsce na taką podjazdówkę???

Tensor
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-01-23 16:46:31
WilczaMałpa Miała wypadek. Tylko ona przeżyła, reszta (cała rodzinka) zginęła brutalnie. WilczaMałpa wychodzi cała we krwi i krzyczy "Ludzie! Pomocy! Moja biedna rodzina!" Pewien przechodzień rozpina rozporek i mówi "Rzeczywiście masz dzisiaj pecha"

Tensor
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-01-23 16:42:54
WilczyPenis Wysyła swoje dzieci na kolonie. PO dwóch tygodniach przyjeżdża karawan z dwiema trumienkami. Grabarz w garniturze puka do drzwi, WilczyPedał otwiera i mówi "To pomyłka", a grabarz odpowiada "To nie pomyłka, dzieci przywiozłem z kolonii".

Staradziffka
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-01-23 16:40:23
Przyganiał kocioł garnkowi. STOP kościelnej pedofilii !

osiekdl123
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-01-23 16:37:54
Przecież niektórzy heterycy też myślą tak, jak jest pokazane na załączonym obrazku. Więc ni w piz*ę, ni w oko z tym plakatem. "Spedalanie nieletnich"? Brzmi dziwnie, bo homoseksualizm to homoseksualizm - OK, a pedalstwo to np. jak facet maluje sobie rzęsy, usta, ma zniewieśiciałe zachowanie : )

golew
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-23 16:58:22
Skoro jesteś taka tolerancyjna, to co masz np. do malowania rzęs przez facetów?!

osiekdl123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-23 17:23:10
golew: Ale rozróżniłem przecież pedalstwo od homoseksualizmu. Poza tym nie wyrażam swojej opinii na temat pedalstwa w poprzednim komentarzu, do którego się odwołałaś. PS: Jestem płci męskiej.

golew
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-23 18:02:55
Ok... PS.Ja tez jestem płci męskiej xD

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:23)
2012-01-23 18:15:10
Homoseksualizm to też pedalstwo.Tolerancja dla was to jedna wielka bzdura, bo domagacie się coraz więcej, a najchętniej wywyższyli byście się ponad normalnych ludzi."Spedalanie" to manifestowanie publicznie swojej dewiacji a wy często to robicie, więc plakat jak najbardziej trafiony

Staradziffka
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-23 19:00:37
Tak tak Mundzio masz rację... a teraz idź już spać. ;)

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-01-23 19:13:33
Staradziffka, jestem już dużym chłopcem, sam decyduję kiedy pójdę spać

osiekdl123
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-23 19:55:43
Mundzio84, co z tego, że jesteś dużym chłopcem, skoro jesteś małym chłopcem w społeczeństwie. Po twoim komentarzu widać, jak bardzo jesteś społeczny. To straszne, że ludzie plują na ludzi za orientację. Tacy ludzie, jak Mundzio84 robią z tej Polski ciemnogród społeczny, sieją nietolerancję

osiekdl123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-23 19:56:58
(cdn) i patrzą, kto z kim sypia w łóżku. Łamię ręce nad Tobą, bo pewnie mógłbyś być moim ojcem, ewentualnie starszym bratem. Golew - pozdrowionka : )

Cenotaph
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-23 20:07:21
Mundzio84 - zdefiniuj mi stwierdzenie "normalnych ludzi". Jak na razie tolerancja jest dla was tylko bzdurą, bo służy wam tylko dla własnej wygody.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-23 20:28:30
Nie pluję na nikogo i jak już kiedyś powiedziałem przełknę nawet ustawę w/s związków partnerskich.Poprostu nie domagajcie się praw jakie od zawsze przysługiwały parom hetero.Ty żadnych argumentów nie przedstawiłeś, poza standardowym paplaniem o nietolerancji, ciemnogrodzie itp.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-23 20:32:50
Cenotaph w odniesieniu do homosiów - normalny człowiek to przede wszystkim hetero, tyle na temat.Wy jesteście w mniejszości, a próbujecie wymóc na pozostałych uznania za normalnych czyli takich jak oni.Niestety różnicie się i nic tego nie zmieni

Cenotaph
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-23 20:47:40
Mundzio84 - jedyne co widzę to że jesteś odbiciem tej większości. Czyli nie ma sensu nawet z Tobą rozmawiać. Bo jakbyś zauważył tylko zapytałem, a od Ciebie już stary schemat "poleciał" i to zabawne "wy" z Twojej strony. Wyobraź sobie że jestem hetero, tylko myślę a nie mówię to co większość. Bywaj.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-23 21:02:02
A może właśnie ta większość ma rację?To że myśli się alternatywnie do innych, wcale nie musi oznaczać, że myśli się dobrze.Toleruj ich sobie jeśli chcesz.Mamy demokrację i możemy się tak wymieniać komentarzami w nieskończoność.Ja mam swoje przekonania i ty swoje.Racja czas to zakończyć

golew
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-01-23 21:13:46
do Mundzio84: Weź, człowieku bądź na tyle ucywilizowany, żeby chociaż nie mylić ubioru z orientacją... Jestem hetero i się lekko maluję, i co w tym 'nienormalnego'?

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-23 21:23:23
Nic.To twoja sprawa, że wolisz bardziej przypominać kobietę niż faceta

Staradziffka
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-23 23:12:07
Mundzio, Skoro uważasz się za dużego chłopca, to może zacznij wreszcie rozumować logicznie i podaj mi argumenty potwierdzające twoją rzekomą rację, bo na razie piszesz, żeby pisać.

osiekdl123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-24 14:32:13
Mundzo, skoro Golew się maluje i ty uważasz to za rzecz indywidualną (może przypomnę, że napisałeś, że to jego sprawa), więc ... Cię nie rozumiem. No ale dobra, róbta co chceta.

Tensor
    Ocena: -5 (glosow:21)
2012-01-23 16:30:18
WILCZY PEDALE LUBISZ BUKKAKE?

Zboczeniec666
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-01-23 15:54:25
Dobry plakat, za dużo pedalstwa się panoszy ostatnio.

duzwuj
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-01-23 15:23:48
Gdzie tu wiocha? Racje mają ! i nie jestem homofobem bo ja się pedałów nie boję! ot tylko zwykłe ludzkie obrzydzenie... niech sie stukają w pupe ale po co każdemu o tym gadać! Ja nie musze chodzić na jakieś parady żeby zakomunikować światu ze stukam dziewczyne!

Zboczeniec666
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-01-23 15:57:14
Dokładnie, jak chcą się rżnąć w dupę to niech to robią w domu a nie na ulicę wychodzą z płaczem że się to normalnym ludziom nie podoba. STOP HETEROFOBII!! :D

madr
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-23 14:55:14
Im więcej pedałów tym więcej lachonów dla mnie, już teraz 'rynek matrymonialny' jest trudny dla kobiet, kible albo zajęte albo zasrane, mi się to podoba.

zarowa
    Ocena: 3 (glosow:25)
2012-01-23 14:44:39
Homoseksualizm nie jest czyimś wyborem, homofobia owszem. Tyle w tym temacie.

KrKArturoS
    Ocena: -3 (glosow:23)
2012-01-23 14:51:01
Byłbym wdzięczny za przybliżenie terminu homofobia.

zarowa
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-01-23 14:54:42
Drogi Arturo - niechęć, wrogość wobec osób o orientacji homoseksualnej.

KrKArturoS
    Ocena: 3 (glosow:19)
2012-01-23 15:00:56
To dlaczego nazywa się to fobią, podczas gdy nie ma to nic wspólnego ze strachem? I dlaczego uważasz, że jest to kwestia wyboru?

zarowa
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-01-23 15:38:03
Jest to kwestia wyboru. Człowiek rodzi się hetero/bi/homoseksualny i jest to niezaprzeczalny fakt. Nie rodzi się z genami wywołującymi strach, wrogość, czy niechęć, po prostu tak wpływa na niego otoczenie, które nie akceptuje tego, co nowe.

osiekdl123
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-23 16:42:21
KrKArturoS: Przecież cząstka "fobia" nie świadczy tylko o LĘKU PRZED CZYMŚ, ale i o NIENAWIŚCI, WROGOŚCI wobec kogoś. Słyszałeś np. o polonofobii? Im dłużej czytam te komentarze, tym absurdalnie taki się właśnie staję w stosunku do niedoczytanych Polaczków.

KrKArturoS
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-01-23 17:01:55
Bo to wszystko jakieś potwory językowe tworzone dla własnych potrzeb przez różne grupy. Jeśli nie odpowiadają Ci "polaczki", to zawsze możesz wyjechać z kraju. Z tym rodzeniem się hetero lub homo, to kwestia dyskusyjna. Potrafisz przedstawić wyniki badań kilku niezależnych ośrodków badających to zja

KrKArturoS
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-23 17:04:56
wisko wśród ludzi różnych ras i wychowanych w różnych kulturach? Sam jestem ciekaw, jak mnie zakwalifikujecie... Ja z homoseksualistą mogę pracować, być w zespole, podać mu rękę, przyznać rację, stanąć po jego stronie (fizycznie i werbalnie) jeśli jego zdanie pokrywa się z moim, nie wyśmiewać go

KrKArturoS
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-01-23 17:06:22
, nie docinać w trywialny sposób, to wszystko pomimo, że w głębi będę uważał go za dziwadło, które robi rzeczy, których ogarnąć nie potrafię, które w najwyższym stopniu mnie obrzydzają, które wywołują moją agresję, które budzą moją obawę, że takie też może być moje dziecko. Czy to nie jest piękny pr

KrKArturoS
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-01-23 17:07:08
zykład klasycznej tolerancji?

zarowa
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-01-23 17:12:56
Pamiętaj, że też i Twoje dziecko mogłoby urodzić się z odmienną orientacją seksualną i wtedy to Ty, jako rodzic, będziesz tą osobą, na którą będzie bardzo liczył, będzie liczyć na wsparcie i nadal będzie oczekiwało ciepła, miłości z Twojej strony. A ponieważ w naszym kraju ujawnienie się równa się w

zarowa
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-23 17:15:04
wielkim ograniczeniom w życiu nazwijmy... publicznym. Jednak społeczeństwo staje się na tyle otwarte, że gej, czy lesbijka nie boi się powiedzieć - tak, jestem homo. I wcale się z tym nie afiszuje. Lecz problem w naszym społeczeństwie tkwi gdzie indziej. O homoseksualistach myśli się wyłącznie w kat

zarowa
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-23 17:17:42
goriach seksualności. Nikt nie dostrzega faktu, że są to 2 osoby, które się kochają, są wobec siebie najbliższymi osobami. Jeszcze żałośniejszym argumentem jest porównywanie homoseksualizmu do pedofilii, czy zoofilii. Jednak te zachowania nie spotykają się z obustronną zgodą. Związek 2 osób tej same

zarowa
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-23 17:18:27
płci jest za obupólną zgodą i nie można go mylić z takimi zachowaniami. Polecam obejrzeć wykład, do którego link wrzuciłem powyżej. ;)

osiekdl123
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-23 17:25:30
Zarowa, masz u mnie piwko : )

KrKArturoS
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-23 17:26:55
Jakie problemy w życiu publicznym... Wolno im się ujawnić? Wolno. Posiadają prawo głosu? Posiadają. Mogą pracować? Mogą. Mogą występować publicznie? Mogą. A to, że jakiś szef nie chce np. przyjąć geja do pracy, to jego prywatna decyzja. Inny może przyjąć całą gejowską kompanię. Tak samo w

zarowa
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-23 17:27:02
A bardzo dziękuję :) I powiem więcej - rewolucja kulturalna i obyczajowa w naszym kraju jest nieunikniona. A cierpliwość największą cnotą.

KrKArturoS
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-23 17:29:38
społeczeństwie. Jedni będą przychylni inni nie. Tak jest nie tylko z homoseksualistami. Ja czasem odnoszę wrażenie, że homoseksualiści oczekują rozłożenia nad nimi jakiegoś parasola ochronnego i pełnej tolerancji w całym społeczeństwie, jak za dotknięciem magicznej różdżki. Ja do gejów i lesbijek

KrKArturoS
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-23 17:31:21
nic niem mam. Nie popieram tylko pewnych rzeczy, których się domagają np. adopcji dzieci. Mój ogólny stosunek do homo określiłem wyżej.

zarowa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-23 17:37:35
Mój drogi, to powiedz mi, czy jest coś złego w związku partnerskim dwóch osób tej samej płci? Czy prawo dziedziczenia, spadku, wspólnego rozliczania się to taka straszna rzecz? Jest to podstawowe prawo wspólnego pożycia 2 osób.

KrKArturoS
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-01-23 17:44:16
Absolutnie nic złego w tym nie widzę. Wręcz przeciwnie, jestem za jak najszybszym wprowadzeniem takowego i tym samym ostatecznym rozwiązaniem tej kwestii poprzestając na tym, o czym napisałeś. Wyłącznie na tym, mój drogi.

zarowa
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-23 17:50:42
Wielce mnie ucieszył Twój post. Jednak, czy nie sądzisz, że okrzyki "Pedały do gazu" i tym podobne nie mówią dobrze o polskim społeczeństwie?

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-01-23 19:50:19
Zarowa, słyszałem o Tobie, skąd przyszedłeś. Może byś tam wrócił? Zamiast tu manipulować opinią publiczną? Homoseksualizm nie jest wyborem? Spytaj się o to osoby o owej "orientacji", które są po udanej terapii. Można? Można.

zarowa
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-23 20:38:17
Co nazywasz manipulacją? Bo jakoś nie mogę zrozumieć. Poza tym... nie chcę być niemiły, ale... wypowiedzi, jakie prezentujesz kompletnie nie zgrywają się z Twoim (przepraszam... Pana) wiekiem.

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-23 20:51:01
Zadziwiająca ocena po przeczytaniu jednego komentarza.

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-24 01:23:44
Nie można. Nigdy nie udokumentowano trwałej zmiany orientacji po żadnej "terapii". Większość ludzi albo z czasem odzyskuje zablokowany popęd seksualny, albo popełnia samobójstwo. Jest to wyłącznie pranie mózgów.

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-01-24 02:05:49
Manipulacja. Znany jeden przypadek przypisujesz do ogółu. A na własne oczy nigdy nie widziałeś WYLECZONEGO DO SAMEGO KOŃCA - .. HS. Z tym się zgodzę, że skłonności pozostają. Tak samo, jak u Alkoholików. To naturalna postać rzeczy.

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-24 02:24:38
Skłonności?... To jest cecha, a nie skłonności. Stała cecha organizmu - kierunek odczuwanego popędu seksualnego - stąd pojęcie orientacji. Można wytłumić popęd praniem mózgu i zniszczyć na jakiś czas popęd, ale nie zmienić jego kierunek. Samobójstw tymczasem po takich praktykach były tysiące.

FIV7
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-24 02:25:48
Tfu! Zniszczyć seksualność. Za dużo dziś już siedzę w komentarzach i sadzę błąd za błędem.

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-24 02:45:30
Tysiące? Faktycznie się prześpij, bo pisałeś mądrze, ale teraz wyglądasz już na Bajkopisarza.

poqw1209
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-01-23 14:29:01
Ktoś tutaj nie rozgranicza pojęcia "homoseksualista" i "pedofil". Poza tym, homoseksualizm to nie grypa, nie można nim "zarazić" ani tym bardziej wybrać... Bo kiedy dokonaliście wyboru, że chcecie być hetero? :)

Lenkaaa69
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-23 19:31:35
no wiesz, niektórzy wybierają bo taka moda, więc nie uogólniaj

Heame
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-24 01:49:18
@Lenkaaa69 , można co najwyżej udawać, bo taka moda (o żadnej takiej modzie nie słyszałem). Jesteś heteroseksualny? widzisz ładną kobietę, podoba Ci się, podniecasz się. Wyobraź sobie, że gej, czy lesbijka czuje to samo do osoby tej samej płci i nie jest to od niej/niego zależne. Mam kolegę geja, ch

Heame
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-24 01:52:31
ciał nawet popełnić samobójstwo. Wyobraź sobie nawet, że akceptacja czegoś takiego u siebie jest ciężka. Marzy Ci się rodzina, ale nagle okazuje się, że jesteś homoseksualny. I wszystko szlag trafia.

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-24 12:51:50
I to oznacza, że szlag musi trafiać wszystkich dookoła? I to ma oznaczać, że chcę poznać fajną Panienkę na czacie, a podstawia się w co drugim kontakcie kolejny sierściuch?

Kakuszke
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-01-23 13:40:44
Ale z was tępe bebzy. Jakim trzeba być idiotą, aby uwierzyć w te moje wszystkie bajki? Banda bezmyślnych kretynów.

WilczeGowno
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-01-23 13:22:07
Tensor z tej strony. AHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

Tensor
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-01-23 16:56:29
Oficjalnie przyznaję się do tego konta. WilczyIdioto- naprawdę myślałeś, że między nami panuje "pakt o nieagresji"? .

Staradziffka
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-23 17:18:16
Tensor, a jednak masz więcej niż jedno konto. ;)

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-24 20:31:38
Wielkie odkrycie.. :-)

kamillo77
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-23 13:20:59
więcej tego typu plakatów tylko to OK to bez wykrzykników...za to !!!!!! na końcu tego hasła...

Tensora-Stary
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-01-23 13:20:03
A BUKKAKE LUBICIE?

shark7
    Ocena: 13 (glosow:21)
2012-01-23 12:14:21
Mam nadzieję że czarne sutanny też potrafią reagować na takie apele.

saviola1
    Ocena: 6 (glosow:26)
2012-01-23 12:07:02
Takie ogłoszenia są całkiem OK a że przy Kościele no cóż pedalstwu mówimy NIE :)

mr.tick
    Ocena: 3 (glosow:29)
2012-01-23 11:53:26
Z tym się akurat zgadzam. Jesteś homo? OK. Ale po co afiszujesz swoją odmienność, a później płaczesz, że traktują cię jak odmieńca? Uczcie ludzi tolerancji; dzieci zostawcie w spokoju. Ja jakoś sobie nie życzę, żeby uczono moje dziecko w szkole, że to jedna z opcji na równi heteroseksualizmem.

apparition
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-01-23 12:35:05
dokładnie...

mahen
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-01-23 16:24:16
To jest choroba ;/ to powinno się leczyć . A nie uczyć dzieci takich rzeczy .. Nauczyciela bym od razu wyje***l ze szkoły !!

osiekdl123
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-23 16:44:47
mahen: Jeśli twoje dzieci nie będą miały zielonego pojęcia o homoseksualizmie, to pewnie skończą tak jak Ty- wypisując bzdety właśnie w takich miejscach, jakim jest wiocha.pl. Albo przeniosą się na Onet.

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-24 12:47:17
Skończą? Chcę mieć takiego Syna, jak Mahen. Tobie się chyba coś w głowie pomieszało. Od kiedy normalność jest .. chorobą?

osiekdl123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-24 14:28:40
Chciałbyś mieć syna ograniczonego? No proszę. Polskie społeczeństwo wychodzi na przód!

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-24 20:33:06
Zapomniałem. Z pedalstwem się nie rozmawia. Do niego się strzela.

Denam
    Ocena: 3 (glosow:19)
2012-01-23 11:52:42
Jesteś ograniczony - OK! ale nie zarażaj swoim ograniczeniem innym! [zwłaszcza w imię głupoty]

turandot
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-01-23 11:41:49
Pedofilia w KK to tragedia, homoseksualizm wśród księży też jest na porządku dziennym ale pedofil to pedofil, nie interesuje się dorosłym facetem. Plakatu na bank nie powiesił żaden ksiądz.

FIV7
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-24 00:40:30
Precyzyjnie - szacuje się, że wśród księży w Polsce może być nawet do 20% kryptogejów. Przyciągała ich tam dawniej łatwość znalezienia ukrycia. Niestety - jak wiadomo - nie tylko ich.

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-24 02:07:42
Chyba wg Waszego pseudoduchownego, bo nie wg rzeczywistych faktów. Ps. Jestem Agnostykiem. Nie bronię tu kleru.

FIV7
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-24 02:27:18
A myślisz, że gdzie się podziewali geje w poprzednich pokoleniach, zanim stało się możliwe życie w sposób jawny?...

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-24 02:47:10
Doskonale wiem. Bo .. pisałem Ci już, że mam .. bardzo dobrego Znajomego, HS.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-26 17:45:41
To jest właśnie piąta kolumna w Kościele. Wszelkiej maści geje i pedofile pchają się na księży a Kościół ich nie wyłapuje na etapie seminarium i są efekty potem (zresztą muszą się dobrze maskować). Szkoda tylko, że tych zboczeńców nie wyrzucają na zbity pysk jak już się ujawnią ze swoją"normalnością

LagodnaJakChili
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-01-23 11:40:08
Co się dzieje na tym świecie...

Amasuke
    Ocena: 1 (glosow:27)
2012-01-23 11:33:52
Widać, że katole. Od zawsze wrzucali pedofilie i homoseksualizm do jednego wora.

numbercard1
    Ocena: 8 (glosow:30)
2012-01-23 11:30:31
na wilczeoko mam najmocniej wyje.ane ale,w tym plakacie jest dużo prawdy,geye mi nie przeszkadzają ale jak pomyśle że niedługo będą chcieli adoptować dzieci to szlak mnie trafia

Heame
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-24 01:56:40
Geje - ok, nie ma sprawy, mam dobrego kolegę geja. Ale jeśli chodzi o dzieci - jestem na nie, niestety, ale dziecko potrzebuje i matki, i ojca. A jeśli już, to za ładnych parę...set lat, kiedy ludzie będą tolerancyjni, bo jak na razie dziecko nie miałoby życia.

avatar000777
    Ocena: -3 (glosow:37)
2012-01-23 11:25:57
Taa.. Szczyt inteligencji ze strony kościoła.. -.- walić frajerów.. a co do sloganu to osoba która poniża osoby innej orientacji jest pier.olnięta.. WALI MNIE TO ŻE ZARAZ BĘDZIE TU PEŁNO MINUSÓW I NAJAZDÓW NA MNIE... walić osoby które myślą że gej i pedał to to samo -.-

aledajer
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-01-23 13:38:05
ZGWAŁCIŁBYM CIĘ

cheatdb
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-01-23 14:34:01
Lubisz to geju ?

avatar000777
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-23 23:28:01
aledajer zgwałć sobie rękę bo wątpie żeby Cię ktokolwiek chciał .. -.- a Ty cheatdb puknij się w czoło bo może to Ci pomoże choć odrobinę ..

WiochFace
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-01-06 18:06:48
za niedługo trzeba będzie zrobić plakat " nie spedalaj nieletnich na wiocha.pl" ;s a plakacik dobry w takiej formie na pewno trafia do ludzi

butterflayy079
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-06 16:08:26
Podpis w nawiasie zbędny. Za free można, w takim razie, a zwłaszcza nie za kase? Swoją drogą ciekawa forma przekazu.

areeba
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-01-02 14:25:51
Ostro napisane. Chyba plakat nie ujrzał światła dziennego. Na głowną chyba nie wrzucą, ale się zobaczy. pzdr

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:23)
2012-01-04 22:14:17
ujrzał światło dzienne, oj ujrzał..

Inicjatywa14
    Ocena: -4 (glosow:28)
2011-12-31 17:52:03
Na główną, Admin! Masz jaja, to dawaj!

numbercard1
    Ocena: -1 (glosow:25)
2012-01-01 17:42:07
spie.dalaj wilczegówno następny profil ile ich już masz?fota dodana 20 a komentarz 31 głupiemu powiedz że to nie ty wilczegówno

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-01-17 18:25:46
Jack Cola, nie tyle, co Ty. Straciłem już rachubę. Pięćdziesiąt?

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:15)
2011-12-20 14:14:43
[zwłaszcza za pieniądze] ha ha ha... za friko ruchaj do woli...

Psiapsiolek
    Ocena: -4 (glosow:60)
2011-12-20 04:10:15
"Spedalanie nieletnich"? Co to za idiotyzm? Dzisiaj już wiemy, że orientacja sexualna jest stała i utrzymuje się przez całe życie. Takie hasło brzmi jak "nie rób Ziemi okrągłą" albo jakiś inny katolski slogan z epoki imperium rzymskiego.

WilczeOko
    Ocena: -10 (glosow:50)
2011-12-22 12:42:44
Chyba wg twoich naukowców. Bo homoseksualizm od wieków był uznawany za chorobę psychiczną..

opuncja
    Ocena: -3 (glosow:31)
2011-12-22 13:08:45
WilczeOko, bana Ci zdjęli? Psiapsiolek, nie wiesz, nie wypowiadaj się. Homoseksualizm był skreślany z list WHO.

WilczeOko
    Ocena: -5 (glosow:37)
2011-12-22 14:46:11
O mnie martwić się nie musisz - pod jakimi naciskami został zdjęty?

Ubermensch
    Ocena: -11 (glosow:29)
2012-01-06 15:31:11
"katolski slogan z epoki imperium rzymskiego." Większej bzdury nie słyszałem. Dzisiaj już wiemy że czym skorupka za młodu nasiąknie tym na starosć trąci. Jeżeli będziecie wmawiać młodzieży i dzieciom że pedały to normalne i trzeba i ch tolerowac to tak im wypierzecie mózgi że w to uwierzą.

kolos24cm
    Ocena: -1 (glosow:25)
2012-01-23 11:25:44
to jest choroba!!

borys88
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-01-23 15:56:55
Skąd żeś te bzdury wyssał? Amerykański psychoterapeuta Richard Cohen w oparciu o swoje obserwacje i badania twierdzi, że nikt nie rodzi się homoseksualistą i nikt nie wybiera pociągu do osób tej samej płci. Ta skłonność jest uwarunkowana rodzinnie, środowiskowo i społecznie. Każdy,

borys88
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-23 15:59:44
Każdy kto podejmuje wysiłek pracy nad soba, może dokonać zmiany, gdyż pragnienia homoseksualne są objawem nierozwiązanych zaburzeń z okresu dzieciństwa, które spowodowały zakłócenia dotyczące tożsamości płciowej. Także dalszemu spedalaniu nieletnich mówimy NIE!

alebajer
    Ocena: -10 (glosow:32)
2011-12-20 00:35:31
Prawie jak sowiecka propaganda.

Shellby_67
    Ocena: -29 (glosow:53)
2011-12-20 00:31:34
Jak zobaczyłam tytuł tej wiochy, tylko jedna osoba przyszła mi na myśl, która mogła to dodać.. Kochane WilczeOko :)

WilczeOko
    Ocena: -21 (glosow:51)
2011-12-20 01:07:01
widzisz, jaki grzeczny jestem? :-)

JestemZwami
    Ocena: 4 (glosow:44)
2011-12-20 09:35:34
shellby_67 nie posikaj się. kochane WilczeOko hahahaha masakra xD

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:36)
2011-12-20 13:48:27
onanizujesz się, gdy widzisz swoje komentarze na wierzchu, TENSOR?

JestemZwami
    Ocena: -8 (glosow:30)
2011-12-20 13:54:22
Oko Ty masz ciotę czy co ?? ja nie jestem tensorem tym niedowładem ;] napiszę jeden jedyny raz. nie jestem tensorem ani aranią ;] kapujesz ?

WilczeOko
    Ocena: -7 (glosow:29)
2011-12-20 13:55:36
Kapuję, Tensor. Przyrodni bracie Shrediego.. :-)

JestemZwami
    Ocena: -9 (glosow:27)
2011-12-20 13:59:03
koleś czy ty jesteś nienormalny ?? mówię ci że nie jestem tensorem -.- tak trudno zrozumieć ?? zawsze wiedziałem że masz ograniczony umysł ale żeby aż tak ;/

Tensor
    Ocena: 5 (glosow:29)
2011-12-20 15:20:14
WilczeOko - Jeżeli już mnie oskarżasz o coś to proszę o dowody. Gdzie jest Anonimowy Premier z wynikami multikont? Tak się chwalił. Ja czekam z niecierpliwością, bo nie mam sobie nic do zarzucenia w tym momencie.

Shellby_67
    Ocena: -6 (glosow:26)
2011-12-20 17:49:23
A za co te -8 punktów? Czemu jesteście dla mnie tacy nie mili? :(

WilczeOko
    Ocena: -8 (glosow:30)
2011-12-21 22:10:56
Tensora podnieca klikanie.. jak widać.. a ja powiem jedno: MORDA, PSIE!

szydera69
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-12-22 13:13:57
jezu ludzie ile wy macie lat no...? przestancie sie klocic tej :P jak to czytam to naprawde smiac mi sie chce, mimo sympatii do jednego z glownych zainteresowanych ;) po prostu dajcie na luz..

Staradziffka
    Ocena: 5 (glosow:17)
2011-12-28 23:42:28
@Tensor, przecież Anonimowy Premier to ten wilczy pajac. Wystarczy popatrzeć na ich komentarze. Bardzo podobne, siebie warte. "Morda psie!" cóż za argument. Widać, Tensor cię mocno zripostował i to cię zabolało. ;) nie martw się do wesela się zagoi. :)

WilczeOko
    Ocena: -7 (glosow:23)
2011-12-30 02:09:25
Tensor sam do siebie pisze - to już schizofrenia..

aledajer
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-01-23 13:18:24
HAHAHA A ci idioci się wtedy nie skapnęli. Wciskałem wam kit a wy uwierzyliście. WilczeOko miał rację

Tensora-Stary
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-23 13:21:14
Cioły. A te minusy to kto dawał? Oczywiście, że ja.

Tensor
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-01-23 16:57:47
A wy, stado baranów, jeszcze mnie darzyliście sympatią. A minusowałem wszystkich jak leci

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-23 20:15:13
Jedyne konta, bo nie osoby, które Ciebie darzyły sympatią - to te, z których pisałeś sam do siebie. Już tak siebie nie wartościuj.. :-)

kelunia
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-23 21:06:56
ja nie mogę... jeszcze się okaże że połowa kont tutaj należy do tego popaprańca!!! Jak można żyć 24/24 przed monitorem i udawać kogoś kim się nie jest?!Co ty tensor nie masz pracy ani dziewczyny?!Jaka kurna WEGETACJA,ŻAL!Lecz się

Ae89
    Ocena: -13 (glosow:25)
2011-12-20 00:16:35
penis ma mozg ;p

paweur
    Ocena: -8 (glosow:26)
2011-12-20 00:22:24
Tak i czasem się wylewa

goophy
    Ocena: -7 (glosow:25)
2011-12-20 00:28:16
tak, ale i tak mysli tylko o jednym :D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700