Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
SweetArczi  11-12-21, 06:41 Zgłoś
+ 612 -
Dodano: 2011-12-21, 06:41:43   przez: SweetArczi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 612  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Turyści w ataku.
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Perfekcyjnie
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(42)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szupakabras20
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-12-26 14:27:14
Gościu na GG. Status "niewidoczny"

ketchupTortex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 16:14:29
jest anonim ale dla niego inni tez sa anonimowi :P monitora zapomnial wlaczyc :D

laura_laura
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-02 14:03:18
ps. i wlacz monitor bo innych tez nie widzisz hehehe

lili_jp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-02 13:56:39
najpierw trzebaby sie podłączyć...chyba ;/ ? :D

agagness
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-02 12:55:20
Nie no,to jest po prostu tak glupie,ze az zenujace

zetzon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-02 12:28:34
fajne.. prostota istotą geniuszu

pauauek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-27 21:28:24
Ludzie ogarnijcie się, nowy pracownik nie rozpakowali go jeszcze :D

harry70
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-27 10:44:02
ochrona przeciwwirusowa

cwiara92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-26 23:08:04
bardziej bym powiedział ze avast kwarantanne mu założył xD

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-26 22:34:41
Chyba się trochę zamotał w tym wszystkim.

kra_kre_mija
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-26 21:02:04
i jeszcze przy wyłączonym komputerze...

bartrek2205
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 20:19:58
Izolacja przed włamaniem :D

mic191
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-26 20:18:15
Pełna anonimowość, nawet ekran wyłączył

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 18:30:24
badz uprawia bezpieczny seks przez internet

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 18:29:52
wytworzył najnowszej generacji pole magnetyczne ...reklamowka na wieksze zakupy z Biedronki hehehehehehe

RastaMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 17:36:17
bezpieczna obsługa komputera xD

xbastianx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-26 14:50:07
do tego prowadzi tyranie po godzinach

arnoldmoc
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-26 14:48:16
jak można grać przy wyłączonym komputerze

szupakabras20
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-12-26 14:27:14
Gościu na GG. Status "niewidoczny"

pervaginam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 14:15:03
No co? Pewnie ma zapierdziane całe stanowisko pracy a nie chcę się inhalować

qwerty-18
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-26 14:02:51
Ciekawe jak u niego wygląda bezpieczny sex

WD-40
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-26 13:55:39
wygląda jak z filmu "balonowy chłopiec"

thedawid12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-26 13:36:31
czemu monitor jest wyłączony ?

Seferia102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-26 13:44:15
też się zastanawiam

FuckYou22
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-26 13:29:34
Ojeeeeezu, to moj tata. Jak sie szef dowie ze ma fazy to go zwolni i bedziemy bez pieniedzy. Tato dorosnij ;((

zetzon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-02 12:39:46
no i jeszcze nie pod tym komentem FAK FAK FAK FAK FAK FAK FAK...i tak dalej.. ..komentarz: ee wtf?

Tensor
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-12-26 13:22:36
Nikt nie jest anonimowy w sieci, oprócz hakerów. Chyba.

opuncja
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-12-26 22:33:11
Podobno.

zetzon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-02 12:38:45
eee wtf? i cholera kurfa mać kto kurfa takie tokeny popiertolone trzaska że kurfa yebana jego w pupe mać nie można za huia złamanego tego odczytać no wkurzające ... wybuchłem ..

keppel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-26 13:12:03
fake, koles gra przy wylaczonym kompie...

CraazyGirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 12:48:11
chyba izolacja :D

Staradziffka
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-26 12:46:41
Nie ma to jak grać na wyłączonym monitorze.

SnakeVG
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-26 11:53:37
najwieksza anonimowosc gwarantuje wylaczony monitor

Paczka564
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 11:26:38
hahah dobre ,albo ochrona przed wirusami

Agresorek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-26 11:10:39
Zara się zadusi i będzie miał anonimowość xD

bucior2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-25 15:56:54
TO ZAMIAST KONDONA [BEZPIECZNY SEX] PRZY OGLĄDANIU STRONEK XXX

Czamir
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-21 09:46:20
To jest ochrona antywirusowa.

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-12-21 09:41:02
BEZNADZIEJNE!!! USTAWIANE!!! Kompa nawet nie włączył a wielce stuka na klawiaturze!!!

JestemZwami
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-12-21 08:05:55
a ja chce JP 100 to dopiero jest ranga a nie jakieś czyste moce xDDDD

DMxD
    Ocena: -13 (glosow:13)
2011-12-21 07:59:52
sweet a może to jakaś gra młodych modów tego portalu??? Powiedz co jest na rzeczy każdy chce wiedzieć czego zdjęcia innych nie lądują na głównej tylko twoje i nic nie liczących sie wieśniaków??? To jest żenada na maksa !!!!!!1

JestemZwami
    Ocena: -9 (glosow:11)
2011-12-21 07:58:25
haha lol tak wygląda JackCiula jak siedzi przy swoim komputerku i dodaje absurdy ;D sweet to samo czyste moce buahahaha minus oczywiście xDDD

DMxD
    Ocena: -10 (glosow:10)
2011-12-21 07:49:29
Sweet mam ci dać plusik ??? powiedz podziel się swoim sukcesem jak zostać czystamoc na czujeś krzywdzie ??? Jak dojść do tej rangi ??? ^^^

DMxD
    Ocena: -11 (glosow:11)
2011-12-21 07:38:08
Glonojad Minus ma się rozumieć znowu starego dodałeś jak sweet ^^


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400