Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Lubi czasem pogrzebać mi w dupie ;)
czubybw  11-03-13, 15:19 Zgłoś
+ 221 -
Dodano: 2011-03-13, 15:19:22   przez: czubybw
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 221  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Opis poniżej ...
  •  Pomysł na biznes
  •  Zamówił komputer przez internat
Ukryj komentarze(24)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tolo1978
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-16 23:28:55
przecież to tylko dzieci.fajnie się z nich nabijać?

Marshmallow1029
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-07 18:57:17
wiochmen jesteś że takie zdjęcia wstawiasz xD to tylko dzieci ;p

Mikizmc660
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-26 03:13:58
Czyżby nowa reklama MASTERCARD?

maximus_dominus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-22 20:26:12
zdięcie jest SUPER !

tolo1978
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-16 23:28:55
przecież to tylko dzieci.fajnie się z nich nabijać?

wampiX
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-14 21:12:04
Opis foty taki oczywisty, że aż zajebisty =)

Porcelanowa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-14 15:42:51
jeden drugiemu w d= upie drapie co wydrapie to zajada jaka pyszna czekolada

aneczka881
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-14 15:11:41
To sie nazywa mieć kogoś w dupie....dosłownie w dupie ;)

Effyy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-14 12:43:23
'grocie nestle ' ahahhahaahahahhahaahahahah :D

bedegryzla
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-14 10:23:12
Achhh... :> Słodziaki...:> I to dowód na to, że dziecięca wyobraźnia nie zna granic. :D

luniel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-13 23:40:00
Kolegom do dupy wchodzisz? o_O

Krasnal5
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-13 21:23:40
Ten mały z przodu to szef a z tyłu pracownik. I tzw wchodzenie po palcu do dupy

pelny52
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-13 19:10:41
pewnie samochodzik zgubił i szuka gdzie sie da xD

lol_xD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-13 18:22:47
omg^^

majster007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-13 17:55:25
nasłuchał się o grocie nestle no i macie co widzicie

human
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-13 17:52:57
Rozumiem wrzucić takiego demota (btw. mógłbyś mieć sporo punktów), ale żeby na wioche się z tym pchać? Bez urazy, oczywiście, ale naprawdę to tu nie pasuje :)

miroza
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-13 17:32:09
ooooo batonik!:D

zana19988
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-13 17:11:55
Haha..Opis najlepszy . On mnie rozwalił . a co do zdj . fajne ;) hahhhhaaa ;)

mag80
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-13 15:37:46
zabawny obrazek dwojki dzieci-nie rozumie czego sie tu niektorzy dopatruja-zadna wiocha

Cockroach
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-13 15:23:32
Fota stara jak internet.

penetrator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-13 14:48:19
Koleś jak dorośnie ma na 100% robotę na lotnisku :)

aagusia1008
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-13 14:04:43
. Extraaa :D

oszukaczycie
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-13 13:31:44
mamo.. !! znalazłem swojego klocka ( lego) :D:D

Orlik666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-03-13 18:25:46
Fajnych masz kolegów!

ml0da
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-03-13 15:25:49
heh.^^ wymiata ; pp


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400