Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Sarkazm i ironia, dzisiejsze wieśniaki nie kumają...
czajniktopala  11-12-24, 16:56 Zgłoś
+ 934 -
Dodano: 2011-12-24, 16:56:09   przez: czajniktopala
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 934  Zgłoś nadużycie
110
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak bardzo chciał
  •  Wymuszenie
  •  Wiara
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Riggins
    Ocena: 21 (glosow:23)
2012-03-12 12:14:58
Doktor Etker chyba nie zrozumial przekazu kolegi.. Przykre

kasef
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-18 20:18:55
miło,ze ktos wreszcie zgrałna nosie tym "z lustra" gratuluje pomyslu,podoba mi sie

magdalenkawtf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-16 17:52:26
dla mnie to wcale nie wiocha... (zdjęcie, a doktorek nieźle przywalił xDD)

Darkmesiash
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-16 01:35:14
Jak dla mnie bomba :D ale widziałem lepsze ;P sam miałem 3310 kozacki był :D nie to co teraz naszpikowane bajerami a kruche jak bombki choinkowe...

Malenczukowa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-15 10:27:55
zgadzam się, nokia 3310 to był bardzo pożądany telefon, z resztą do teraz jest. nie raz spadł z 4 piętra i nawet rysy nie miał. a najlepszy był Snake :D

sylvia1234
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-14 22:09:03
hahaha! Ściągnięte z Wiocha.pl i wrzucone spowrotem!

kolertyr2456
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-14 17:57:56
Riggins ma racje

zabool0202
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-14 14:01:27
Jak dla mnie ekstra ;P

jasiaaa18
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-13 18:33:44
to se doktorek zrobił wiochę na wiosze hahah:D

MRUKASIA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-13 18:03:03
Doktor Oetker to hartkor nie boi się że go może zabić tą komórką haha:)

MRUKASIA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-13 18:04:49
*hardkor

egonem
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-13 17:53:34
Weźcie sobie powiększenie i zobaczycie oczko kamery!

Majka18
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-13 15:35:32
Facet ma genialne poczucie humoru;)))

Dayzis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-13 14:10:39
To smutne jak ludzie niektórzy są niekumaci :)

anjagyal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-13 12:33:05
haha dr.Oetker chcial blysnac ale kolega byl lepszy !:)

Jemiol52
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-13 10:12:58
On sie poprostu nabija z tych co takie gejowskie fotki robią:D Dobre;]

hana_montana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-13 07:09:45
Cóż, niektórym trzeba pokazywać palcami ironię, sarkazm, przenośnię, dowcip itd. Szkoda, że tacy najbardziej usiłują "błysnąć" intelektem, którego im brakuje.

damis-1983
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-12 21:54:24
Dr. Oetker chyba wiochy nie odwiedzał, więc nie zakminił kwestii ;)

Czapa1991
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-03-12 21:26:04
Nie ma lepszego telefonu niż Nokia 3310 i koniec.

seba597
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-12 22:15:03
w stu procentach się zgadzam, sam mam ten sprzęcik i jest niezawodny.

edekzwoli
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-12 21:09:29
dobrze robi ośmiesza prawdziwych wieśniaków którzy robią sobie burackie zdjęcia przed lustrem.

kilofek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-12 21:09:05
HahahaHaha tak to już jest . Chcesz się z kogoś ponabijać a po paru minutach sam stajesz się pośmieliskiem xDD

Moonglow
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-12 20:52:12
ten gośc to dla mnie EPIC WIN a nie FAIL :D nigdy nie miałam takiej nokii!! do teraz nie mogę odżałować :D

LubieTo11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-12 20:25:58
Ha ha ha

granat842
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-12 20:21:22
hehe ten tekst Oetkera jest dobry ciekawe czy specjalnie. poza tym ja właśnie sprzedałem Xperie X10 (bo chciałem telefon komórkowy a nie stacjonarny ciągle na kablu w gniazdku) na nokie 3310 (i bateria trzyma tydzień)

granat842
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-12 20:22:57
i zakupiłem nokie...(miało być)

skejt187
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-12 20:11:37
fajne zdjecie..:)

huj123
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-03-12 19:56:39
Ale jakim cudem zrobił fotkę ? ;D

SlowDeath
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-12 20:42:04
Ktoś przed nim stał i zrobił zdjęcie..

MiruPREDATOR
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-12 19:39:00
to już było GAMONIU !!! gratulacje dla adminów !

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-12 18:39:17
nie wszyscy lapia w locie zdjecia z sarkazmem ... no coz tez takich mamy :)

Tensora_Kochanek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-12 17:58:34
tensor po co wrzucasz takie durne komentarze z konta oetker??? :( ty głópku. foch...

zjem_ci_babcie
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-12 17:25:03
sądze że napisał ten komentarz specialnie.

lolo88888888
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-12 16:41:21
DrOetker wyszedł Ci zakalec z tym tekstem:)

arisuu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-12 16:36:57
ale ja się leczę u Dr.Oetkera...

damis-1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-12 21:56:34
To masz pecha;)

zanzara90
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-12 16:35:12
Ach ta Nokia... Łezka się w oku kręci :) To była komóra nie do zdarcia! Miałam kolegę, który, autentycznie, za każdym razem kiedy mu się ścięła, rzucał nią o ścianę tak, że rozpadała się na kawałki, a po złożeniu hulała jak złoto :)

damis-1983
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-12 21:59:16
Prawdziwych telefonów już nie ma ;( Teraz takie badziewie robią, że już od chwili zakupu pojawiają się problemy. A jak bez szwanku wytrzymają okres dwóch lat (na gwarancji), to jest prawdziwy cud!

zanzara90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-13 15:25:40
Co prawda to prawda. Dzisiejsze telefony może i mają piękną linię, nowoczesny design i tysiące możliwości, ale cóż z tego kiedy są wrażliwe niczym małe dzieci. Ja osobiście zawsze staram się dbać o telefon, ale kiedy zbliża się czas przedłużania umowy, przeważnie nie mogę się doczekać nowego sprzętu

imie.jak.imie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-12 16:05:28
jhajhaj dobre!! :)))

Saytek
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-12 16:00:11
Ruch4łbym doktora Oetker'a

Kajmal
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-12 15:57:31
To wiocha jest wstawiający i admin.Chyba kolego nie zrozumiałeś co napisał komentujący.To był żart.Echh te wieśniaki

jestem-max-heh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-12 15:47:09
wiwat Knox :D

Kpisz
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-12 15:16:57
niezniszczalna nokia :D

milka83
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-12 14:52:39
kurcze ja mam takie 2 telefony jeszcze w domu i zawsze jak zepsuje mi sie mój , bo mróz i oczywiscie te nowe nie wyrabiaja ... to jak najbardziej z nich korzystam. i nie jest to dla mnie wiocha miec taki telefon ... a chlopaczyna moze miesci sie w przedziale 13-17 lat wiec nie zrozumial przekazu :):

Tensor
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-03-12 14:40:17
Jeden z nielicznych telefonów, który przetrwał próbę czasu. Nadal używa go mnóstwo ludzi na całym świecie.

Koliber21
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-12 14:35:14
a tak poza tym to na tą nokie nie narzekałem,wytrwała była,nie te co teraz,upadek i po tel:)))

Cieply13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-12 14:31:09
Jest tez fajne jak koles "foci" stacjonarnym, sluchawka na kablu:)

blackdeeevil
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-03-12 14:04:53
Dr.Oetker chyba raczej na pewno skasował juz konto, ale wtopa. Duży minus dla niego...

greentea992
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-12 15:52:42
"chyba raczej na pewno"-co to ma być?

ins4ne
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-12 16:17:23
greentea992: to jest coś czego ty nie zrozumiesz :D. Z tym sie trzeba urodzić ^^. Ja też jak czasami mówię :).

krzychoo33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-12 14:00:29
status Dr.Oetker'a wszystko tlumaczy

korytnt2
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-12 13:42:06
koleś zawstydził wszystkie puste 13,14,15,16,17 ;d;d a DR.Oetker jest jedną z nich najwidoczneij:D

RobertK20
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-12 13:12:55
telefon jest po to żeby dzwonił,a wychodzić to można z psem na spacer

akira85
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-12 12:28:20
wedlug mnie to nie wiocha tylko zart z tych wszystkich sweetasnych ludzi z telefonami przed lustrem

szuruburek
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-03-12 12:35:36
niee, na prawdę? zmieniłeś mój światopogląd tym wpisem.

VooDoo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-12 12:15:04
Dokładnie tak jak komentarz na dole... to było dla jaj a na wioche trafiło... słabe

Riggins
    Ocena: 21 (glosow:23)
2012-03-12 12:14:58
Doktor Etker chyba nie zrozumial przekazu kolegi.. Przykre


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400