Zaloguj się lub Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ja się pytam gdzie ich rodzice??
Dodano: 2011-03-17, 21:47:43   przez: evela123
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 463  Zgłoś nadużycie
0
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Ukryj komentarzeDodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dzieci_proboszcza
    Ocena: 16 (glosow:16)
2011-03-17 22:39:54
matka stoi przy pokoju i kasuje za uslugi a ojciec stoi za barem i pilnuje biznesu.

Lamprini
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-10 23:59:40
Rodzice pewnie korzystaja z wolnej chaty...

Sopelek1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-27 00:14:14
Ciekawe gdzie na NK te fotki znalazłaś???

Sopelek1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-27 00:10:30
Evela, sama zaczynasz świecić wiochą. W kółko tylko piszesz ile kto ma rozumu i albo ile szacunku i gdzie. A może sama chciałabyś takie fotki gdzieś wstawić, tylko nie masz odwagi lub prezencji.... mówiąc górnolotnie.... A te laski 16 lat skończyły z 16 lat temu...

V-T-S-S
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 18:53:56
"gdzie można ICH spotkać"??? Znaczy tych rodziców?

jawka15
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-26 18:28:49
fajne sa oco tu chodzi chłopaczki piszecie ale jak by ci się wypieła to nawet byś sie niezawachał tyko byś pukał

beetlejuicee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-05 10:18:46
a ta z lewej jak sie nie myle to jodie marsh laska kole 30 tki. wioche robicie z siebie nie z fotek

beetlejuicee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-05 10:16:36
jakby Ci sie wypiela jedna lub droga to bys sie nie pytal gdzie ich rodzice sa

lysy2343
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-21 00:18:47
tata czeka w kolejce...

jarecki1910
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-19 12:51:21
to są króliczki po dwudziestce czasem ludzie to już przesadzają

lelekhg
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-18 19:43:59
A no były u mnie ostatnio;)

stelmi1980
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-18 18:38:21
zajebiste suczki

AndrePati
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-17 17:32:10
A ja sie pytam za inteligentna osoba to wstawiala!? Te dziewczyny maja po 20 pare lat ,ta w czarnym to Jessica Burciaga( niech autor\autorka wpisze w google!) znana z okladek czasopism dla mezczyzn np Playboy :) Co za kretyni robia tu sztuczna sensacje?

makabra12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-16 19:44:57
Stary pewnie wali nad zdjęciem córki .. ;p

omek33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-15 11:06:25
mniejsza z tym byle byli jak najdalej...:P

lajza24
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-13 19:37:17
Te Panienki mają 17 lat Ja się pytam gdzie ich rodzice?? a ja się pytam gdzie ONE są??

GanJubas
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-09 23:33:55
17 lat??? imposible

xgwidonx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-06 09:37:40
...oby wiecej takich 17 latek na dyskotekach, to wszyscy panowie beda usmiechnieci..:D

crazyfootball
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-30 21:22:55
Jak nie mają rodziców to ja mogę się nimi zaopiekować :)

jizz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-30 07:33:45
nawet niech mają 17, kogoś żal za dupę ściska, że tak nie wygląda ?

gierka17
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-28 00:17:31
jak one maja 17 lat to Strasburger jest śmieszny

czantoria1506
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-17 02:14:59
to jessica burciaga matoły!!modelka!

czantoria1506
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-17 02:14:01
to jessica burciaga matoły!!modelka!a wy sie dajecie wkrecac ze to jakas małolata!masakra

narasiema
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-14 16:12:40
Mateusz1991 ma zdecydowana racje!!!!!!!

mateusz1991
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-09-13 09:36:34
ty się pytasz gdzie ich rodzice ???? a co mnie by obchodziło gdzie ich rodzice są wolałbym wiedzieć na jakie dyskoteki chodzą i gdzie można ich spotkać :)

froz3n
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-10 12:04:01
jakiś dowód na to, że mają 17 lat? bo jak wierzycie na słowo to ja napisze ze one maja tak naprawde po 12.....masakra jaka zbieranina frajerów z gimbusolandii.

grzywa890
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-07 22:37:36
RUCHAŁBYM !!!

Lexus1205
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-07 19:11:42
Zajebiste laski... A co z tego że mają 17 lat ;PP Ważne że 95 % Ruchało by ;d

Pufka1984
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-02 22:23:16
pokaz bielizny na dyscotece nie masz się w co ubrać to idź w majtkach

szejk874
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-31 20:57:18
oj tam oj tam :) maja 17 ale wiedza ze to nie słórzy tylko do sikania ;P

SzamanBezi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-31 17:09:56
evela, zastanów się co piszesz !! No właśnie, one mają 17 lat ! To co Rodzice mają łazić za nimi wszędzie gdzie idę?? A może prowadzić na smyczy ??!!!

Rokka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-31 09:25:04
Te Panienki mają 17 lat Ja się pytam gdzie ich rodzice?? A Ja Na To; W Domu przed kompem ogladaja wiocha.pl

agatos05
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-08-30 19:11:47
BRZYDULE

hivision19
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-27 22:35:14
ta stojaca to modelka Playboya Jessica Burciaga ;] napewno ma duuuzo wiecej niz 17 lat!

sasanik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-26 14:57:28
Jak wy sie pytacie gdzie ich rodzice to ja zapytam gdzie one mieszkaja :) ???

malinka8932
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-25 12:03:04
O karolina kasprzak, co ona tutaj robi w tej bieli?!

STAROWICZ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-25 07:29:54
więcej niż 17

fretka1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-24 17:18:16
tylko by się poruchało

madlene111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 21:30:14
Niech się bawia puki mogą, potem pieluchy, obiadki i tygodnie bez makijażu;p

smigi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-19 11:38:22
"Ja się pytam gdzie ich rodzice??" Ja się pytam gdzie mogę je znaleźć:o

yamura
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-16 09:57:56
wyglądają jak kardashianki :PP

matzm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-15 23:53:59
Takie dziewczyny a on sie pyta o rodziców!

hrabipotem
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-11 20:58:15
Prawdziwe sucze

Yachu92
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-11 20:00:00
No te panie napewno nie maja 17 lat !! nie wiezcie we wszystko co pisza :) a tak pozatym zajebi.te dupy!!!

michalo91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-11 16:07:30
gdzie ich rodzice?? na szczęście nie tam gdzie one heh. fajne świńtuchy.. do "kasioolkaaa" możesz mi wierzyć lub nie ale niektóre dziewczyny mają naturalnie większe piersi niż rozmiar B a jakby nie patrzeć to lepsze sztuczne niż ich ewidentny brak pozdro

kasioolkaaa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-11 21:15:12
typowy mezczyzna, nawet przez lupe nie odrozni sztucznych cycków i mysli ze wszystko takie piekne i naturalne ; ] cóz szkoda że zyjemy w czasach gdzie kurestwo jest wielbioną cnotą. ;]

kasioolkaaa
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-11 00:16:10
solary, wytapetowane ryje, sztuczne cyce, sztuczne włosy, ubrane jak dziwki, kurewskie pozy, no faktycznie jest sie czym zachwycac... patologia i kurestwo !

KosaSTOPROCENT
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-10 16:43:31
no ładne. a Teraz chłopcy wyobraźcie sobie ze to wasze córki :D

hoder
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-08 17:12:29
ale fajne suczki z nich :D

moggie
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-07 21:41:51
one nie mają po 17 lat ; > to jest Jessica Burciaga [ czarny strój ; ) ] nie są z Polski na BANK! ; >

SweetDrims
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-06 20:15:09
kolejna fota bez sensu , one mają zapewne powyżej 20 lat, i zapewne jakieś gwiazdki porno, jak nie masz nic ciekawego do pokazania to chwyć się roboty może to lepiej ci wyjdzie

Giorgi66
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-06 03:39:01
Ale laski są, trzeba przyznać

Shakra
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-03 14:10:24
Wy się pytacie gdzie ich rodzice , Ja się pytam skąd one są :D

DjRappo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-01 01:16:24
no jak gdzie? same se tych stroi nie kupiły

goblin_deLarge
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-27 17:38:43
Co mnie interesuje gdzie ich rodzice, lepiej powiedz gdzie sa te panienki!

TylkoNa10Minut
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-27 03:40:32
jakie 17lat idioto? pewnie waliles sobie konia na tej focie zanim ja wrzuciles na wioche a teraz 17lat, maja +20

Psiapsiolek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-26 04:13:02
pozostaje tylko mieć nadzieję, że są bi...

Stifler_89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-25 23:14:29
jak to gdzie rodzicee ? tata robi foto :PPP

gaw05
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-25 14:33:21
rasowe!!!

mamcia25
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-23 19:50:56
alesam byś ja brał.bo sie slinią wszyscy na nich widok!

tozobaczysz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-21 19:56:08
Jessica Burciaga. ;]

qqqqqq11
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-20 15:25:01
0 wiochy,sam sex

LI13sek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-20 10:41:26
Rżnął by ba cyrkularce jak się patrzy ;p

jjar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-17 08:06:00
Szukają pracy w najstarszym zawodzie ?

Nicc1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-16 00:42:07
a zródło tego zdjęcia to wujek google xD

krychars
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-14 02:26:18
Ja bym zapytał gdzie mieszkają :)

mabelle
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-13 20:45:19
Te Panienki mają 17 lat Ja się pytam gdzie ich rodzice?? ......Odp. w domu !!

mirca
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-13 16:29:19
po to wklejają żebyśmy mogli podziwiać suki

MISTLE
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-12 22:24:14
to sa jakies striptizerki po co ludzie to na wioche wklejaja i na nk...??

KarmeloVaXx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-10 13:05:48
na pewno nie 17 lat widziałam tę w czarnym na fejsie i ma 25 lat.... ale zajebiste są...Mmmmmm:P

rapol
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-10 01:29:31
Taaaa ja mam 99 :) i siedze na wiocha.pl

turek2323
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-09 23:02:23
ukuł by

lolek143
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-07-08 19:39:11
suczyska sa takie slodkie ze bym je schrupal

Oliwia.lol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-08 14:24:39
rodzice no zapewne gdzies obok bo jaka matka taka córka posrane w bani

ika-btm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-08 01:31:08
no jakos nie widac zeby 17 lat mialy

Marshmallow1029
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-07 17:39:04
fajnie włosy ma ta czarna :)

Marshmallow1029
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-07 17:39:48
weź ty się wypróżnij gdzieś indziej! bo aż się rzygać chce ;/

pepew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-06 21:11:47
To gdzie one były jak ja miałem 17 lat!!!

guptok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-06 20:43:33
no i co że mają po 17 lat za pedofila mnie nie wezmą

MarcinMMC
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-06 19:13:51
A ja się pytam... Gdzie je znaleźććć ??!!! ;)

arcyk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-06 14:42:34
Ja sie pytam czemu ich nie ma u mnie ....

assken721
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-06 13:41:47
no coś Ty, one są tak naturalnie piękne:D urodziły się z tapetą na buzi:)

andste
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-05 23:06:46
czy ktoś wie gdzie ich znajde

Jarek781910
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-05 21:25:53
jak one mają 17 lat to ja mam 50 swoją drogą fajne dupy

paulina1414
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 21:09:44
Rodzice fotkę cykali;D

grzech31k
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-05 19:40:25
skąd wiesz że mają po 17 lat pytałeś się lasek o dowody a nawet jeśli mają to i tak na 17stki nie wyglądają.kocham BRUNETKI

Grzyb2611
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-05 18:23:51
17lat? one są tancerkami w warszawskim klubie....

tadek_123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-05 17:59:39
One mają 17lat tak? Prff chyba oszalałeś dziecko

trublu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-05 17:26:41
popieram Grucha15

dymek1144
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 12:15:18
wow ładne mordki

rura87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-05 09:56:47
mniejsza z tym że maja niby te 17 lat.ale i tak my wszyscy faceci chcieli byśmy mieć je obydwie w łóżku.ja bym ich z łóżka na pewno nie wypuścił

Grucha15
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-04 23:55:16
ruchnęłabym.

Koniak89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 23:34:28
A ja się pytam gdzie ich faceci bo jak nie mają to jestem dostępny.

pawels100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 22:44:12
ta 17 lat szczególnie ta co siedzi co za pajac to dodał

PajakLSC
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 18:58:54
nie wiem gdzie ale moge byc ich tata

Michal199017
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-04 17:15:41
Zdjęcie aktorek porno, a jakaś zazdrosna brzydula od razu robi wielki szum o ich rodziców...

crysiserror
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-04 12:24:30
" Ja się pytam gdzie ich rodzice? " ja tez sie pytam ,gdzie ich mamy ? na pewno tez wygladaja smacznie ...

kazrew
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-04 03:47:59
Brak mi słów, jak tak można... beze mnie.

grzegorz8600
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-04 01:44:50
Popieścił bym je

Raffaello191
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-04 00:26:01
Lepiej że ich rodziców nie ma :D, Takie to tylko obracać.

Toker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 00:12:48
A ja się pytam gdzie One mieszkają !!! :))

Hardy91
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-03 23:41:43
taaa uhu maja 17 lat nie wierze !! :)

Dexter666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-03 23:06:23
MRRRR ale kociaki, zabawy na cala noc:D:D:D:D

iwoncia23
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-03 21:57:24
tu piszecie "o jaaa gdzie takie są??" A przecież większość mówi "nie lubię takich, wolę naturalnie piękne, szanując się kobiety" Wiecie co "faceci"? Zdecydujcie się w końcu

wneku321
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-03 20:36:30
Nie ważne gdzie rodzice, Dupy są przednie :D

johnn
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-03 16:39:46
HEHE Ja tak jak i te dziewczyny na imprezy nie chodzę z rodzicami a ty jak chodzisz to Ci współczuje

amenowo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-03 16:30:31
ale bym tej czarnulce klapsa strzelił, pośladki by się chyba do jutra trząsły. Mmm :)

nuss
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-03 15:16:55
ale za******e laseczki :P:*** mmm... zrobiłabym minetkę ! ;D

darooo21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-03 10:39:18
ty sie pytasz gdzie są ich rodzice a ja sie pytam gdzie ona mieszkaja:)

DAREK.E.88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 07:44:56
a może wieczór kawalerski.... a panie dorabiają.... ładne stroje.... i wyglądają na wiecej niż 17....

diablo935
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-02 23:54:05
Może i są ładne, ale wyglądają jak ku***

patuskaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-02 23:44:12
Eh. My chyba kobiety jestesmy jako jedyne w stanie sie tutaj zrozumiec.. mam na myśli te normalne kobiety... Nie ma mężczyzny ,kóry patrząć na to zdjecie nie pomysli co najmniej "wow"... NIE MA. Tacy są i tyle:). Mają sliczna figure! lecz przypuszczam ze taka kobieta na zycie jest malo odpowiednia;)

jacenty.1988
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-02 22:25:46
niezle foki

chips1237
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-02 22:17:55
faceci są jednak puści i to meeeggaaa...ja widzę w tym wiochę i to totalną.. dwie młode dziewczyny które zachowują sie jak ostatnie ku**wy a mialy więcej ho** w dupach niz drzew w lesie.. nie to się ceni, kobieta powinna się szanować ale jak widzę co niektórzy są innego zdania.. no cóż są gusta i gu

dioda
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-02 21:18:29
chce być choć tym krzesłem :D

magda713
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 20:54:24
A ty z policji !

oruz3
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-02 19:22:54
a ja się pytam dlaczego nie ma mnie tam:(

Zdzichumihu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 19:13:35
17 lat ? wątpię...

malywnw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 18:31:06
jak dla mnie to moga miec i 50 lat wazne zeby tak wygladaly :)

cincian
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-02 17:10:25
tu nie ma zadnej wiochy!!! PANIE sa mega zajebiste ;) dziekujmy Bogu ze mamy takie sliczne Kobiety... i na pewno nie maja 17 lat;)

kiuik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 16:47:10
hehe a widzialas dowod osobisty jednej i drugiej? czy kompleksiki masz jakies?

Robik1992
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 16:41:16
Co mnie obchodzą ich rodzice pytam się czemu mnie tam nie ma ????

ewibari
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 13:49:57
No jak mają 17 lat to po co im rodzice? skoro od 18 jest się już pełnoletnim?

linka_1266
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-02 10:59:18
to są króliczki playboya ;) widac osoba która to dodała jest bardzo doinformowana.

linka_1266
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 10:57:54
to są króliczki playboya ;) widać osoba która to dodała jest bardzo doinformowana.

cartt
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-02 07:44:10
Fajne cizie ;) ja tu wiochy nie widze

davidgabriel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-02 00:34:06
PRZESZŁO 50 % Z WAS PEWNIE BY JE BZYKNEŁO....

szymon12krol
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-01 23:40:56
Ja się pytam gdzie ich rodzice??__________________ A ja sie pytam gdzie najbliższy hotel??

UNKG00D
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-01 20:28:52
hot

tomq
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-01 20:21:07
ja tam mogę być ich, hmm, dajmy na to "Tatusiem" :D

rapovax3
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-01 20:10:32
one mi wyglądają na 21. a widac ze to zdjecie dodala kobieta i w dodadku zazdrosna. nie widze w tym wiochy O_o

lukaszpyniek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-01 20:05:42
powie mi ktoś gdzie jest tutaj jakaś wiocha??:O

zbychu132
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-01 18:56:27
Nie nie nie to nie tak to ja sie pytam gdzie ja k*rwa wtedy byłem ??

smolik79
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-01 18:34:27
chcę byc tym stołeczkiem

domi9292
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-01 18:01:47
ładne dziewczyny:)sexy ubrane myśle ze nie jeden Pan chciał by aby jego dziewczyna sie tak ubrała dla niego:)

Stendhalekk
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-07-01 14:06:41
Wszedłem na chwilę, zostałem na dłużej a teraz robię fap fap fap.

xjasiux
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-01 12:22:48
A ja się pytam skąd ku*wa taka świętoszkowatość i pruderia w PL że golizna to fe-fuj niedobrze...O co wam chodzi ludzie? Jestem ciekaw czy "świętoszki" powiedziałyby "nie" gdyby jedna z nich chciała się z nim umówić...

Semitae
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 23:53:39
Nie chodzi o ,,fuj, ble", jak to elokwentnie opisałeś, ale o szacunek do samej siebie i swojego ciała. Jeśli ktoś prawie całe ciało wywala na widok wszystkich, to znaczy, że to coś na tyle pospolitego, ze mogą to widzieć wszyscy.

alisaaaa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-01 11:57:48
co to za sciema ze one maja po 17 lat? przeciez to odrazu widac ze to jakies klientki z pornosa albo tp.

kinia88
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-01 11:57:33
jak to gdzie rodzice??? w domu :D chyba nikt nie chce chodzić na imprezy z rodzicami :DDD

oldboy-43
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-01 11:23:15
Rodzice pilnują wnuków

jaajoo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-01 11:02:55
no wlasnie gdzie te dziewczyny a nie rodzice !! :D:D

V.I.P109
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-01 10:16:39
Ty pytasz gdzie ich rodzice?! a ja pytam gdzie są te dziewczyny!!!? HOT!!!

wdrambowd
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-01 10:07:15
wszystkie panie i panowie którzy uważają te laseczki na cudowne niunie - dla was SZACUN a dla pozostałych, którzy uważaja inaczej - czas odwiedzić seksuologa, być może jeszcze nie jest za późno...... :)

Cycus1910
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-01 09:49:04
a ja mówię że bym je przeleciał :P

gagatek097
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-01 09:42:51
goroce dziewczyny

summerroflove
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-01 02:48:35
kuuuuwa ! ; ooo ale laski boskie sa po prostu cudowne . Mrr . ;d

madej
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-01 02:18:08
Uuu niezłe ;)

Ridik1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-01 02:05:45
A ja się pytam, czemu one do mnie do szkoły nie chodzą?

sinusso123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-01 01:48:43
a ja sie pytam : ZA ILE DAJĄ ?

s0what
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-01 01:10:25
alez ta czarna jest piekna..;x

Pawellus
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-01 00:38:42
A po co komu rodzice ? Skad one sa !?

kochasiek
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-06-30 23:49:52
a skąd jesteście ?!

kaytek007
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-06-30 23:45:08
ja się pytam gdzie te panienki :D

kingula219
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-06-30 23:44:17
Fajne laseczki

lukasznba
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-06-30 23:32:03
czarna zajebista, ruchalbym

DeadH
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-30 23:18:39
Przestańcie do cholery dodawać na wiocha pl zdjęncia normalnych ludzi niech se mają te 16 - 17 lat!Na wiocha chodzi o fotki emo który sobie wyciąga jelita albo kolesia w sandałach !

izander
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-30 23:14:22
Gdzie rodzice? - Przed monitorem... Właśnie to oglądam i się zastanawiam o co Ci chodzi? Żal Ci, że nie masz takiego potomstwa?

Fezzie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 23:11:16
Wiochą jest zarabianie ? Jakbyś wyglądał/a jak one, co byś robił/a ?

Semitae
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 23:57:25
Nie zarabianie samo w sobie, ale zarabianie np. dupą, to już nawet nie wiocha, a gorzej. Wygląd nie warunkuje zawodu, skoro są ładne, to powinno być im łatwiej o dobrą pracę.

dglmaster
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-30 22:58:50
a ja się pytam, kto ma ich adres?! xD

Semitae
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 22:44:57
Modelki, nie modelki, zrobisz wszystko, co Ci w pracy każą? Nie tłumaczmy takich rzeczy kwestią fachu, bo gdyby tak było, dziwki byłyby szanowanymi, zapracowanymi kobietami.

Justynkowata
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-30 22:09:09
To są modelki. -.-

radzio1yo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 22:06:19
dobre dupeczki ;p

qwe148
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-30 21:37:45
ta czarna to z nk, wiem bo kiedyś odwiedziła mój profil ;p sądząc po innych zdjęciach to jakaś modelka, i wcale nie ma 17 lat, tylko 23

cibel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 19:56:11
plastik rozkłada się 1000 lat im trzeba 10 sekund ;)

Azalkmar
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-30 18:55:27
Raven Riley (ur. 6 września 1986 w Middletown w stanie Ohio) Ale dobra ona 17 lat, ale co ja tam wiem...

MariuszPawlinow
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-30 20:12:27
No i do tego ma jeszcze konto na nk, bezczelna suka ;P

manyman
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-30 18:43:09
nie wiem gdzie rodzice ale mógł bym zostać ich "tatusiem"

Arnold011
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 17:46:10
17 lat to mieli twoi starzy jak cie spłodzili

Rasialdo_5
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-06-30 17:29:54
zazdrosna laska to wstawiła i pewnie do tego brzydka ;] a tak nawiasem to dobre dupaki ;p

juniorek321
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-06-30 17:10:26
Mrrau ;* Ruchnołbym . ;D

nikolas93-93
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-06-30 16:49:35
Co Ty człowieku piepszysz te kobiety na zdjeciu maja po 23lata i są tancerkami! taki miały występ! po co wstawiasz zdjecia skoro w nich sciemniasz? :/ żałosne!!!!!!! ;)

pasnik
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-06-30 16:14:49
a niech maja po 17 lat , przespalbym sie z taka sunia ;ppp

krowamarowa
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-06-30 15:19:41
Ja się pytam gdzie są te dziewczyny?

Semitae
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-30 15:19:41
Co to za niespodzianka później dla faceta, jak prawie wszystko od razu widzi i nie widzi tylko on, a wszyscy inni faceci również. ,,Ruchnąłbyś - nie czepiaj się" - ruchnąłby, bo takie dają znaki facetom, ale nic więcej nie oferują sobą, skoro tak się ,,ubierają".

keber
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-06-30 15:16:29
Wioska ? Ładne dziewczyny, bez przesadnego makijażu w bieliźnie. W sumie na plaży spotkasz tak skromne stroje. Większość facetów i tak siedzi teraz z czarno białymi rękawiczkami ;]

Semitae
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-30 15:15:40
Zdjęcie, jak z taniego lesbijskiego pornola. Taki widok, w takim ubraniu powinien, jeśli już być zarezerwowany dla ukochanego, a jeśli ktoś wychodzi tak na imprezę/miasto, to swoim odzieniem daje jasny znak co do oczekiwań. Nikt nie mówi, ze kobiety mają chodzić w golfach i spódnicach za kostki, ale

bebech12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 15:03:57
Hmmm nieważne, że 17 lat, ważne, że młodo wyglądają :)

xman69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 14:49:22
taaa, 17 lat mają?? chyba do emerytury ..

tishkaaa
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-30 14:24:04
zawsze zastanawia mnie, co kieruje facetów jak wstawiają fotki jakiś lalek. Lecieli byście za nimi ze spuszczonymi jęzorami, i taka jest prawda :)

Oluusiaaczek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-30 14:20:22
P.S Ja się pytam, gdzie są Twoi rodzice.. ?

Oluusiaaczek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 14:19:27
~evela123 Mam pytanie. Skąd wiesz że te dziewczyny mają po 17 lat..? Jeśli masz jakieś prawdziwe informacje, to podaj link. Bo wg mnie tylko żałośnie pie***lisz. Rozumiem że chcesz trafić na główną, ale tego typu "wiochy" są naprawdę najmniej udane. Znalazłaś bubel i myślisz że błyszczysz.......

borexix2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 14:04:11
Hmmm Jebie mnie to gdzie są ich rodzicie .. JEBAŁ BYM !

marek_skw
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-30 14:02:25
jezeli maja po 17 to napewno to impreza bunga bunga u Berlusconiego tez sie kiedys tam wkrece :) dam wam znac jak sie uda :)

fatuniagno
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 13:43:31
jak dla mnie zaje** laski ;) chociaż sama jestem dziewczyną to uważam, ze w tym żadnej wiochy nie ma!!

pero12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 13:22:36
ja się pytam gdzie ta impreza

timo11
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 13:10:28
A ja pytam czy ktoś ma do nich numer :D

Splinter15
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 12:49:19
Ja nie widze tutaj żadnej wiochy, 2 zajebiste laski , zapewne ładniejsze od osoby która to tutaj wstawiła ... PS: Ja sie pytam gdzie twoi rodzice, chyba na ulicy zbierają na twoją operacje zmiany twarzy ...

eMDe12334
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 12:27:43
po1. To nie polki po2. maja 25lat+

LeBron_17
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 11:49:02
i na ch... tu takie coś wstawiacie. Ładne laski nie jeden chciałby sie z nią przespać to nie jest żadna wiocha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nickalex
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-30 11:36:18
co za idiotka to wstawila!!!!!

kokos07rm
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 11:34:41
A ja sie pytam gdzie sa takie 17-nastki ;D

realbartus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-30 11:18:18
Co nie zmienia faktu ... Że brałbyś ^^

IWantToBeDevil
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-30 11:06:06
a ja się pytam w takim razie... na co są potrzebni Ich rodzice w takim momencie...? sama się zastanów... nawet jako dziewczyna...:)

PavelWFD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 10:45:07
***Także

PavelWFD
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 10:36:25
evela123 musisz być gruba, brzydka i zakompleksiona, skoro uważasz te dwie bardzo ładne kobiety za wiochę. One w kaloszach nie robiły by wiochy, bo są tak śliczne że można wybaczyć im wszystko. Tak że evela123 zapisz się na aerobik, zadbaj o siebie a może też ktoś kiedyś z zazdrości doda Twoje zdjęc

grzesiu387
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 10:35:32
ale zajebiste :)

nataleczka667
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 09:57:17
chyba 27

IntruZZ
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 09:42:33
Dokładnie .... laski co najmniej 20+ . i nie jeden by takie chciał mieć ;) może autor nie ma powowdzenia:D

babel1987
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 09:27:04
zajebiste jak na 17'tki ale wiochy to tu niema ;/

sataniq
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-30 08:25:54
Gdzie ich rodzice ? Gdzie te panienki !!? :D

mateuszlopa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 08:06:06
Autor jakiś chyba niedorobiony. zdjęcie sobie wziął z jakiejś sex fotki czy innego gówna, laski tak co najmniej z 23 lata. żal takich opisów nad zdjeciami, a ten nie jet pierwszy.

dziewion
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 07:34:48
17 to autor ma komórek mózgowych... przestane tu przychodzić, wszyscy świątojebliwi się porobili

Defcon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 05:08:43
Oj Tensor, od moich 26lat odbij. Nie będę się kład do grobu ani się obrączkował. "Szare wróble zawsze zadziobią kolorową papugę" taki trochę filozof jesteś, mi akurat nie pasuje być szarym, i muszę ci zdradzić sekret - połowa użytkowników to nie ty z córką..

paulinka13brd
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-30 02:50:14
Sama bym się za nie wzięła ^^

nataleczka667
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-06-30 09:58:09
lesba je3ana...

jony69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 02:17:06
HAhaha evela123 wydaje mi sie ze jestes juz mamusia i boisz sie o sowje dzieci wstawiaja takie zdj i liczac na krytyke xDD hahaha

Kitty77
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 01:56:18
kocham je

denis24
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 01:10:29
żałosne... po pierwsze żałosny wstawiający ! Po co na siłę robić takie wstawki... Potrzebujesz się dowartościować ? Dobra spoko, przypałowa poza, ale po co wymyślać, że mają 17 lat skoro nie masz o tym pojęcia ?.. Po drugie komentarze... "podaj namiary" itd... nikt ich nie zna, bo są z Ameryki !!!

Arachmit
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 01:07:07
Ty się pytasz gdzie są rodzice? Ja i połowa użytkowników tego serwisu pytamy się "Gdzie one mieszkają?!"

popekmsk
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 01:04:26
Dla mnie to one mogłyby mieć nawet 15 lat :D i tak bym je przygarnął :)

coolpix1991
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 00:36:59
siedziałby jak na czereśni

gawroneek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 00:17:03
ta po prawej moja! xD

florek091991
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 00:13:34
i tak bym je obie zerżnął

Xylon
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 00:07:38
takie gówno na stronę główną, żenada. Laski zajebiste a autor jest upośledzony i pisze że mają po 17 lat haha kretyn. Pozdrawiam

Mikuni-san
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 23:51:31
Jak to są siedemnastolatki to ja jestem niemowlę ;)

Johny1005
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 23:25:34
A co Cię obchodzi gdzie ich rodzice?

tom3k
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 23:14:38
Suki dobre.

FNTC
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 23:09:55
na pewno nie maja 17 ;] ale dajcie ich namiary !

nieuport
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 22:51:12
ta na bank mają 17 ;] do autora zdjęcia: masz chyba jakiś problem ;]

mondziaimee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 22:42:15
evela123 jebnij sie w leb tyle w temacie.zdechniesz kiedys z zazdrosci!

kowal1989
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 22:39:24
Ty się pytasz gdzie ich rodzice, a ja się pytam gdzie one mieszkają xD!?

plastek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 22:37:59
wielka szkoda, ze to tylko jakies porno gwizdki a nie 17 letnie polki.........

maaak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 22:34:36
znów zazdrość??

kleju1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 22:15:06
to fajnie sam bym ich nago poogladal ;d

Majciaa_x33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 22:02:17
Ta w czarnym to do pleyboya sb zdjęcia robi . i ona nie ma 17 lat . mój brat ogląda na google jej foty ; / To Jest jessica burciaga. Ona ma praktycznie same nagie fotki ; /

noigites
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 21:49:14
jaki kur.. zz ciebie evela123 jest żal sam pewnie masz 12lat i to widać skoro dodałeś zdjęcie z jakiegoś ogłosznia towazyskiego i piszesz "Te Panienki mają 17 lat"totalny z ciebie idiota...

myysia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 21:39:41
jakie 17 lat? przeciez to zdjecie jest sciagniete z ogloszen towarzyskich z gdanska.. a dupy maja po 25 lat

marcin1981w
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 21:40:33
Dopisuje sie:) Żadna wiochs. jedt na czym oko zawiesic!!!

mistermas
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-29 21:32:54
a ja sie pytam gdzie je spotkam?

Defcon
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-06-29 21:27:12
Tensor od maminego cycka to chyba ty jeszcze nie odpadłeś. Może masz córkę, w co wątpię, a nawet gdyby to pewnie pasztet, który nie dba o siebie tylko o bloga i epamiętniczek. Otrzyj pot z czoła, nikt Ci jej nie wyrwie chyba, że na czaterii :P A jak nie kręcą Cię takie kociaki to może ty kryptopedał

Tensor
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-30 00:34:07
i pisze to facet mający 26 lat... Piszesz jak zbuntowany nastolatek,który widzi świat tylko w kolorowych barwach,ale musze ci powiedziec,że szare wróble zawsze zadziobią kolorową papugę,połowa użytkowników i tak nie zrozumie tego co ja w tym momencie napisałem.

staryhh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 01:14:06
Tensor, przyjacielu mej kozy, podzielam zdanie, mam od 2 lat dziecko, wiem jak myśli rodzic. Skończ już jednak na siłę mędrkować, bo tak się do ma do tematu jak piernik do wiatraka. To modelki playboya w pracy, kobiety w wieku lat ~25. Autorka to zwykła zazdrosna małolatka.

ToM88
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 21:25:47
Ja tam zapytałbym się czemu mnie tam nie ma i popieram jednego z przedmówców żadna wiocha i zacytuję dowcip z Jasiem "Jak dla pana tyłeczek 17-letniej dziewczyny to nie rarytas to pan jest pedał i mam się od pana trzymac z daleka". Podkreślę jeszcze, że dla mnie to jest rarytas ;p

riceboy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 21:20:01
ale KOZY!!! :D brał by :D

maestro257
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-29 21:11:00
Jak one mają po 17 lat to ja jestem papieżem :) według mnie to żadna wiocha

korba77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 21:04:58
Nie do uwierzenia ze maja po 17 lat

trolej91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 20:37:45
nie daleko, tez na glownej

salowy210
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-29 20:35:54
Ja mogę być ich ojcem...

q222
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-29 20:34:38
mogę je adoptować

capitano
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 20:24:05
a bym w nich zaparkował

majkel01
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-29 20:08:26
prze sucze są:D kocham takie

MrZbik
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-06-29 20:05:05
Po pierwsze one nie mają 17 lat, po drugie nie jest to z nk. Czego to ludzie nie zrobią żeby trafić na główną, a admin też tak się daje w maliny zrobić ehh.

majkel01
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-06-29 20:03:21
ale zajebist.e dziewczynki.. kur.wa typ który wstawia takie zdjęcia pisząc że to wiocha musi byc jakims pedałem albo ch.uj wie jakim dżetem któremu wyszydzanie wynagradza to, że nigdy takich dziewcząt miec nie może;) zdecydowanie to nie jest wiocha!

dyzio8891
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-29 19:50:26
Fajne dziewczyny i jest na co popatrzeć jak ci przeszkadza ze mają po 17 lat to nie oglądaj i nie dodawaj na wiochę...

ks.proboszcz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 19:49:57
Jassssnee.

azard
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-06-29 19:41:47
Przezywasz gdzie ich rodzice. Zobacz lepiej na nie jakie fajne.

majkell
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-06-29 19:38:48
tak tak Gdzie one $@ gdzie $@ One !!!

Stheev
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-29 19:32:53
A ja się pytam gdzie ona są!!!

dollard
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-29 19:28:01
Fake. Skąd wiesz, że mają po 17 lat? Zdjęcia krążą po internecie i najprawdopodobniej sąto jakieś tancerki w nocnych klubach.

derek1990
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-06-29 19:14:23
ale suczki !!!

Defcon
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-06-29 19:10:04
Evela jak widzę twoje wiochy to mam wrażenie, że masz poważny kompleks. Gdzie są rodzice ?? Tak się bawi dzisiejsza młodzież ?? A po co mi ich rodzice? Ty pewnie bawisz się jedynie paluchem...powodzenia, odejdź od kompa, ogarnij się i może ktoś w końcu spojrzy na ciebie

Tensor
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-06-29 19:26:09
Lepiej jak już siedzą w domu niż mają się bawić w taki sposób, "ogranij się" widać,że jesteś młodym osobnikiem i gówno wiesz o życiu,nadal jestes przy cycusiu mamusi. Zrozumiesz to gdy bęziesz miał kiedyś córke. A więc radze ci nie wypowiadac sie na temat,o którym nie masz żadnego pojęcia

Grolsch_PL
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-29 19:00:24
haha to jest britney i nicol oglondajcie mtv. one mają po 26 i 27 lat haha a nie 17. ;]

elitarna
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 18:57:00
To modelki kretynko... Poszperaj w google :) Zazdrość?

Slepecci
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-29 18:51:30
Moderratorzy chyba śpią, kto takie gówno na wioche wpuścił?:> Gdzie tu wiocha? Normalne fajne laski na ostrej imprezce:>

Wyspiarz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 18:40:21
Mój znajomy z Anglii ostatnio powiedział mi za co najbardziej lubi mój kraj..za "easy girl"...i to już nawet nie śmieszne a smutne co z sobą robią co po niektóre polki....

Skipper
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 18:39:27
Z wiekiem bym się kłócił :) Znam takie co mają około 17 a wyglądają na starsze, niż na wyżej załączonym obrazku i niestety to pustaki do kwadratu...

babylon21
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 18:38:30
dajcie namiar

radian
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 18:34:04
Autorem jest pewnie jakas zakompleksiona nastolatka, która chciała pojechac po fajnych dupach hehe.

radian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 18:32:34
Chyba cie troche poniosło z tym 17lat. Pewnie maja koło 25.

Gomez
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-29 18:32:21
Ciekawe skąd wytrzasnąłeś/aś info, że one mają po 17 lat skoro na tym zdjęciu jest Jessica Burciaga (laska w czarnym stroju), 26 letnia modelka (Playboy Miss February 2009) co?? Jedyną wiochą tutaj jesteś Ty !! skoro uważasz że pozowanie do zdjęć modelek to coś dziwnego.

loleczke123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-29 18:31:06
po co rodzice? one we dwie w zupełności by mi wystarczyły ;p;p

danyszeff
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-29 18:26:00
NA taki melenż sam bym poszedł do takich 17-stek ;D

Illidan21
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 18:12:06
Ja chętnie zostane ich tatuśkiem:D

Latus106
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 18:00:38
Nie gdzie rodzice tylko skąd one są ^^

petertw
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 17:49:00
dajcie mi adres tych panien

AnoukNL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 17:44:00
gdzie rodzice? foty strzelaja :D

elmiq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 17:43:38
Hmmm, widzę, że automatycznie obcina adresy stron. No więc na t i n e y e c o m można łatwo sprawdzić to zdjęcie i zobaczyć zwykłe oszustwo autora.

MegH
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 17:43:02
hahaha to nie pytaj gdzie rodzice tylko zapytaj gdzie je mozna spotkac :D !!!!!!!!!! uuuu masakra :D zajebiste sa dziewczynki :D

aspiryna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 17:41:57
17?? chyba upadłes... nir tym razem;)

Kaspa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 17:33:53
Wiesz co się liczy? Żadna nie ma spódnicy!

zolt2y
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 17:33:31
Gwiazdy porno raczej a rodzicow nie ma :)

kusnier
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 17:31:02
Są zajebiste ja bym sie nimi zaopiekował!!!

kurzy18
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 17:29:56
Ty się pytasz gdzie są ich rodzice :/ ? Ja się pytam gdzie są takie laski :D

H1N1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 17:28:41
Ja rozumiem jakby miały od 13 do 16 lat to bym się zastanawiał gdzie ich rodzice,a jak mają 17 lat to można czasami przymknąć oko :D:D

born
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-29 17:11:31
ale ładne

milkowicz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-29 17:11:16
I co z tego że mają 17 jak szybciej dorastają i czują się na 20+

sebastien83
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-06-29 17:06:40
Zdjęcie było robione jak miały po 21 lat te klientki trzy lata temu więc jaka wiocha?? impreza zaje.ista na któej sam bym chciał być ... zastanówcie się zanim coś wrzucicie.

Lansiorek
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-06-29 17:04:49
łoł :o zajebiste...Ruchnęłabym xD nie no...zajebiste

Strielok
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 17:02:47
wiocha to jest jak ktoś dodaje takie zdjęcia na wioche... Te kobiety są przebrane, więc być może to jest jakiś pokaz. Pozatym są ładne i moge się założyć, że są dużo starsze.

darisss19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 16:52:45
mnie się tam one podobają, z jednym małym wyjątkiem... za dużo tapety :/ a reszta jest ok

darisss19
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-06-29 16:50:40
z całym szacunkiem ale ja tu wiochy nie widzę... dziewczyny śliczne, atrakcyjne i mają w głowie więcej oleju niż my wszyscy razem wzięci. wiedzą, że emanują seksem i kobiecością dlatego jak mogą i maja okazję to pokazują swoje piękne kształty i wykorzystują swoje atrybuty....

sanchopansa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 16:47:49
Przetrzepałbym im sakwy. ale zapewne po czarnulce miałbym już dość. :D

matthias
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 16:43:03
skąd wiesz że 17?

Phantasmagoria
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 16:41:55
Mniamuśne te 17 :D

TobeK
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-06-29 16:34:37
Kto ma adres...? Zamawiam autobus i tam jedziemy!! Kto ze mną? Ładne laski Typu: Dominishia Też bierzemy!! UWAGA!!! Paszczetą wstęp wzbroniony!!! Mile widziana Fikuśna bielizna (jak na zdj.) Ładne Dupy mile widziane również bez Bielizny i innej garderoby!! :D

Moniczkaaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 16:28:52
w sumie mogłabym zostać lesbijką :P

marcin89wrc
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 16:21:50
zajebiste są! ciekawe co to za klub...XD

idiota
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-29 16:17:16
ja sie pytam gdzie one mieszkają?!

Monki
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 15:59:49
Moze i jest to brak szacunku dla samej siebie... ale jestem pewny ze wiekszosc typow (w tym ja :D)slini sie na takie dupy :D pzdr!

Vikaaa
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-06-29 15:52:37
po 1. one nie mają po 17 lat. Po 2. to ta stojąca to Jessica Burciaga która jest "Playmate" i ta druga tak samo ! a po 3. to na bank jest impreza u Playboya (Heffnera) a tam nie ma miejsca na szacunek do samej siebie !!!! a ty na bank poprostu im zazdrościsz że są ładne i zgrabne !

koffanajulcia1212
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 15:44:24
jessica burciaga ;D i na pewno nie ma 17 lat ;D a ty co , zazdrosna ? ;)

anetax
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 15:38:30
sory,Jessica Burciaga*

anetax
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-29 15:36:13
z tego co wiem Kelly Karloff nie ma 17 lat tylko ponad 21 wiec jest pełnoletnia i wie co robi,a ze sie nie szanuje to swoja droga...

anetax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 15:41:46
27*

jebbnijsiewleb
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-29 15:29:36
a chciałbyś by twoja dziewczyna, córka, siostra ktokolwiek znajomy tak paradował po ulicy ? bo ja chyba nie. gdzie jest wiocha ? wiocha to ich "ubranie", brak szacunku do samej siebie i pewnie znajdzie się jeszcze pare przykładów.

wasil23oki
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-29 15:13:30
Ale cipeczkiiiiiiiiiiiiiii ;), o ja nie mogę ;)

gt540
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-29 15:12:50
A ja się pytam o ich namiary!!!!!!!!!!!!!!!;D

longcock
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 15:12:31
rodzicem moze byc kazdy kto zaplaci za noc w hotelu, poranne sniadanie i bedzie abonamentowo fundowal prezenty

MaarQo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 15:10:59
takie tam fajne ;]

mkal_1980
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 15:08:29
lame... co jest wiochowego w tych laskach?

jebbnijsiewleb
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 15:27:26
a chciałbyś by twoja dziewczyna, córka, siostra ktokolwiek znajomy tak paradował po ulicy ? bo ja chyba nie. gdzie jest wiocha ? wiocha to ich "ubranie", brak szacunku do samej siebie i pewnie znajdzie się jeszcze pare przykładów.

cooke
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 17:38:35
to, że panny są ubrane w gorsety i erotyczną bieliznę nie świadczy o ich braku szacunku do siebie...jak w barchanach i staniku z dwóch beretów i metra gumki to jest szacunek?!...co za bzdury pleciesz?...poczytaj komentarze i dowiedz co za impreza i kto na zdjęciu...to nie z nk!!!

qqq333
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 15:05:41
A admini też mogliby trochę patrzeć, co dodają.

qqq333
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-29 15:05:09
Wiesz co evela123, Twoje fotki są nudne. Ile razy mnożna przeglądać dziewczyny w bieliźnie i czytać te same opisy...? Ok, rozumiem, że to nie jest normalne takie rzeczy wrzucać do neta, ale to jest WIOCHA a nie portal erotyczny. Zresztą widać, że ta tematyka się już opatrzyła tu zaglądającym.

konradzik007
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 14:57:24
kto to wogóle umieszcze na główną?

Dziubek112
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-29 14:56:05
One napewno nie mają 17 lat...

benito69
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-06-29 14:51:06
Osobiście... Mogę być ich tatuśkiem;D

Tigran
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-29 14:49:28
siedziałby jak na czereśni ...

cherry2223
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 14:44:40
ta stojąca to Jessica Burciaga . żadna to wiocha :D

KatharinaKath
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-29 14:27:09
zajebiste dziewczyny :) ja się pytam gdzie tu wiocha?;> zazdrośnicy!

pawcizab4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 14:24:11
żadna wiocha ... kusząca pozycja i tyle ;p

szczelo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-29 14:18:34
ta stojaca to jest jakas modelka amerykanska. kto to dodal na wioche?

raphsodiaaa
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-29 14:08:24
one na pewno maja wiecej niz 17 lat i na pewno niezłą figure maja ;)

DoktorZlo
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-06-29 13:54:31
Nie obędzie się bez tradycyjnego - ruchałbym

sosenek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-06-29 13:51:09
"Ja się pytam gdzie ich rodzice??" - ktoś chyba woli grupensex ze starymi piernikami :)

ikar20
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-29 13:44:15
Ja to bym się najpierw wolał zapytać o adres albo o nr telefonu chociaż, a nie od razu do rodziców lecieć o rękę pytać. Ładnę są a jak głupiutkie będą?

ndvgb
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-29 13:37:35
Popieram Rogaty. To, ze maja po 17 lat to nic złego ;) zajebiste są.

Rogaty
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-06-29 13:31:56
A w ogóle co w chcecie? Panny bardzo ładne! Jak ty masz "niemiecką urodę" to już twój problem! Ale nie wyładowuj się w necie tylko też zacznij o siebie dbać!

Dominishia
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-29 13:31:11
Obie fajne ;*

Graham
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-29 13:26:46
Dobra zgadzam się, trochę przegięły wrzucają takie zdjęcie na naszą-klasą,ale po cholerę się wszyscy pytacie "gdzie rodzice" jak to nie jest wasza sprawa i gówno was to powinno obchodzić.

ifyouliftmeup
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 13:26:29
Niby skąd przypuszczenie, że mają po 17 lat? Jakbym miała je ocenić, to dałabym im po jakieś 25 lat. Na polki to one mi nie wyglądają, poza tym wydaje mi się, że to jakieś striptizerki po prostu...

syrenka13
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-29 13:21:54
Po 1 one nie maja po 17 lat.Po 2 to nie jest wiocha są ślicznymi dziewczynami, a mi się po prostu wydaję,że ty zazdrościsz ty dziewczyną.Moją piękne ciała to się tym chwalą,mają rację!

mrWHO
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 13:20:31
Babka na zdjęciu (ta stojąca) to Jessica Burciaga - modelka - i zdecydowanie ma więcej niż 17 lat

emilooo007
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-29 13:09:07
A po co mi ich rodzice?? Żeby mnie stresowali ??:D

oOoPaTrYcJaOoOxx
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-29 13:05:04
Przeciesz tu nie ma wiochy !!

loczek95
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 13:00:20
Gdzie ta impreza??? ;D

krieg8
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 12:55:24
nie daly chlopakowi poniewaz ma malego pindola i sie odgrywa

dan_korlione
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-29 12:54:05
Ja się pytam pytam gdzie one na imprezy chodzą?

abiks
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-29 12:49:39
nie ważne czy 17 czy 23 biorę obie :D:D:D

Amandkaa
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-29 12:48:38
fajne laski i napewno nie maja po 17 lat

OsamaIsDead
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 12:47:23
no właśnie od razu widać,że one są starsze.

nokia0088
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-06-29 12:46:45
dlaczego u mnie w mieście takich nie ma?!?! :( :(

Piiinkish
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 12:45:19
po pierwsze to chłopie ktory to dodajesz naucz sie szukać dobrych informacji ,bo one są juz dawno dawno pelnoletnie.

nataliaxndz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 12:41:05
Jeżeli dowiedziałeś się od Polaków że mają po 17 lat to muszę Ci powiedzieć, że one mają 23 ; ]

kasioolkaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 00:17:58
jaka obeznana, ale po twoim avatarze wnioskuje ze jestescie z jednej branzy : D

nataliaxndz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-19 18:35:26
Skąd wiesz w jakiej branży one są skoro tak mówisz? ; D Oj, ktoś się wkopał ; ]

mateusz0987
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-18 22:43:18
Maja wiecej niz 17.A POZATYM FAJNE LASECZKI

roxanka2024
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-17 13:16:06
Pewnie że nie mają po 17 lat !na pewno są już dorosłe więc niech robią sobie co chcą:)

suselkowatosc87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-15 16:54:11
rodzice ciezko pracuja

showmannn
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-06-15 03:20:26
to sa albo jakies gwiazdki porno albo tancerki egzoyczne wiec nie robcie znich polskich cnotek skoro to jest ameryka. tak wnisokuje bo tam jakiegos szadoła widze!

przyjeb
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-12 20:58:07
super : D

brongilda
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-12 13:52:12
No po 17 lat to one napewno nie mają :) Co najmiej po 22 więc niech robia co chcą

Bobek99701
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-05-27 11:49:45
Skąd ty to mozesz wiedziec ile maja lat?? sprawdzałeś im legitymacje....?? fajne dziewuszki

pedro1980
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-05-25 14:04:18
super lale, osoba która pisze te komentarze, ma problem ze swoim ego , albo ma tak słabą lale że szkoda mu , pozdrwiam fajne dziunie

ZBOCZONA_SWINIA
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-03-18 23:29:16
jak córeczki odziedziczyły urodę po swoich mamusiach to ja wszystkie 4 na raz do haremu zabieram :d .....Dobre maszynki ....:D

ruchacz
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-03-18 15:36:09
komentarz usunięty przez użytkownika

izka662
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-03-18 15:11:59
dlaczego zawsze jak pada pytanie "gdzie?" mam chęć odpowedziec w dupie ;D

AlGhouti
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-03-18 14:03:50
zajebist* a swoja drogą chciałbym miec takie " koleżanki" xD

Leash
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-03-18 08:44:54
Jak to ma 17 lat, to ja kolo 30 wygladm mlodziej. Serio. Oblecha!

Zzorro
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-03-18 00:00:56
Ja bym ze starymi nie gadał tylko zajrzał im w oczka pewnie mają różowe

dzieci_proboszcza
    Ocena: 16 (glosow:16)
2011-03-17 22:39:54
matka stoi przy pokoju i kasuje za uslugi a ojciec stoi za barem i pilnuje biznesu.

gregoryhouse64
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-03-18 08:40:37
racja :)

HigwayToHell
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-03-17 22:00:19
Poprawcie mnie jeśli niedowidzę ,ale te panie chyba zapomniały umieścić cennika przy zdj


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800