Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Oszołom z gościa.
JackCola  12-01-03, 07:48 Zgłoś
+ 623 -
Dodano: 2012-01-03, 07:48:40   przez: JackCola
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 623  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Budujesz, Remontujesz... Kombinujesz...
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Ghghgh
    Ocena: 12 (glosow:32)
2012-01-08 12:25:05
Dobra fota. Trochę dystansu i wyluzowania sztywniaki. Nie widzę wiochy.

ComputerError
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-22 19:39:07
git ;D xD

makrelka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-14 12:13:35
skoro ma takie pomysły, to chyba ma troche nierówno.

DodamWroo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-07 23:04:09
Uśmiałem się do łez :D Hahahaha Pomysłowe ;)

Benucjusz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-27 15:16:00
Epic! Na Wawel z nim!

anuuula21
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-13 20:35:27
taaa, a potem usłyszymy w wiadomościach, że jakiś wariat zabił w szkole 100 uczniów , a twarz skądś taka znajoma ...

mare666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-11 20:07:42
fajna fota :)

mendowaty
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-11 00:50:38
żadnej wiochy tu niema... jak ktoś jest sztywny i tępy to jego sprawa

xkochamspacx
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-10 19:42:18
Jak dla mnie nawet całkiem niezły pomysł na zdjęcie. wiochy ZERO!

kisielq1987
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-01-10 10:06:35
Rudy frajer cwany noge na dziewczynke podnosi chociaz to Tylko Figura ale pewnie jak tu podniosl to na zywe dziecko rowniez i to nie raz do Gazu z Rudzielcem ....

pauauek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-10 01:38:26
Odkąd powstał ten portal, każdy musi uważać, żeby przypadkiem mu majtki lekko nie wystawały, włosek nie odstawał. Oraz robił ciekawych zdjęć (tak jak w tym przypadku) ... Tak jak Ghghgh napisał trochę dystansu

stanley9975
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-09 19:28:15
koles morda zajebista wiocha

rgb77
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-09 19:08:30
oszołom ja myślę że to po prosto gówniarska zemsta autora bo fota bardzo fajna

luk084
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-09 18:27:03
to jest zlomiarz chcial urwac ten kawal mosiadzu

Radio2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-09 17:55:32
Ja tu wiochy nie widzę. Chętnie sam zrobię sobie takie zdjęcie i wrzucę na nk.

Inductrix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 16:51:08
Popieram najwyżej oceniony komentarz! Poza tym, mi się podoba ;)

ARtzie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-09 11:13:02
Kozak! Bo taka figurka mu nie odda :D

Vonfluflu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 10:30:17
Dziwne że tyle brązu i jeszcze nikt nie piłował :D

ihimlen
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-09 00:25:42
Brakuje jeszcze podpisów "Admin" "Mod" i "User".

Raithen
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-09 00:00:18
Zajebista fotka, trzeba mieć pomysły dziadku i poczucie humoru :)

Veital
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-08 22:50:21
TO nie wiocha. Zajebisty pomysl na zdjecie. Brawo za asertywnosc

uvoi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-08 22:23:32
Mam ambiwalentne odczucia... ;D ;( ;P :( :) :/ ...

asiiczekkx3
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-08 21:59:23
a mi się pomysł podoba,poczucie humoru jest!

PyskatyDzieciak
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-01-08 21:53:45
THIS IS SPARTA!

erniej
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-08 23:57:57
+1 :-)

DarkAngel21
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-01-08 21:25:39
Wow jaki twardziel, zaimponował mi normalnie..

tomek202
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-08 19:57:29
To jest symbol tolerancji. takie kiepy jak ten gościu do mnie do roboty miesiąc i by się mu odechciało wszystkiego.

mmmalaga
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-08 21:42:44
dokładnie, tylko gbur może takie zdjęcie zrobić... Mało jest tolerancyjnych ludzi wśród Polaków, to już wiemy od dawna. Ale czemu ktoś musi to pokazywać aż tak dobitnie?!

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-08 19:00:05
Buta na twarz, zęby na krawężnik

kroljuljan1983
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-08 18:44:31
pewnie ze niema wiochy.niema to jak male dziewczynki po ryju kopac

gruby191286
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-08 18:37:16
This is SPARTA!!!!!!!!!!!

tay483
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-08 18:20:25
spoko fota. bez wiochy.

Aldek1991
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-08 18:03:47
Pewnie z antify jest lewak jeden. Trochę szacunku

boy92
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-08 17:41:31
Na pierwszy rzut oka myślałem ,że to Mike Posner ;d

JestemZwami
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-08 17:39:58
JacuśCioola tobie tak tata robił że masz taki zryty łeb pało ? ;d

Shadovv
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-08 17:02:30
Widać Ojcowskie podejście do dzieci :P

tseboola
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-08 16:47:35
THIS IS SPARTA!!!

ruchaszewski
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-08 16:27:22
nie ma tu wiochy zbytnio....ale ludzie to jest Stalingrad! :D

KruszeLembasy
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-08 16:10:04
Lol weźcie luzujcie ;P przecież to kawałek stali,a nie dziecko...

HoobyDoo
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-08 16:04:52
fajna fota :D

yeloneck
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-01-08 16:04:43
Śmieszni jesteście. Gość miał dobry pomysł, to na wiochę go wrzucić, bo udaje, że kopnął posąg... Banda niedorozwiniętych kretynów i napinaczy.

KruszeLembasy
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-08 16:11:30
dupa ich piecze po prostu...

staralura
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-08 15:57:31
jaka tam wiocha gościu miał pomysł na fotkę a nie oklepany dzióbek w lustrze :)

Alexmk9
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-08 15:44:49
wiochę to wy robicie ludzie komentarzami "ale idiota" "uderzył dziewczynkę" trzeba mieć dystans

marinpln
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-08 22:56:50
on ma zryty łeb hitler też miał dystans pokojówki z psami itd.jakby jej do buzi wkładał to też byś powiedział trzeba mieć dystans-tak się rodzi patologia.

kreator15
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-01-08 15:29:16
Idiota do poootęgi

marinpln
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-01-08 14:33:53
zawsze w największym tłumie najszybciej uwagę na siebie zwróci kto?...IDIOTA

kuba_022
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-08 14:27:24
haha, przecież to typowy lewacki bojownik i "łowca nazioli" z antify...

mix22
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-08 14:12:08
oszołom ? raczej debil

PaladynKopacz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-08 14:09:47
ivaxxx mi się te posągi ze Stalingradem kojarzą(dzisiejszy Wołgograd) tam była taka fontanna lub posąg z dziećmi trzymającymi się za ręce-widoczna była min. we "wrogu u bram" jednej z gier commandos oraz w Call of Duty :World at War

uruk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 02:11:09
Tańczące naookoło krokodyla. Fontanna Barmalei, ale jej już podobno nie ma.

okno99
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-08 13:51:31
This is SPARTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LaadyBambini
    Ocena: 5 (glosow:21)
2012-01-08 13:38:46
Nie ma wiochy, za to jest kreatywność ;)

joker8600
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-01-08 14:55:53
Tak, kreatywność w stylu niedorozwiniętego gimnazjalisty

HoobyDoo
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-01-08 16:06:20
nie,w stylu Jokera

masssa85
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-08 13:32:59
pasuje na typa co to na manifestacji z pedałami biegał razem z policjantami

gromit
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-08 13:19:11
Maczow6f45n

menel2
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-08 13:18:20
mnie tez popieram daisy zdj spox

Daisy2012
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-01-08 13:09:34
mnie tam się zdjęcie podoba.

shpont22
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-01-08 13:03:24
bardzo pomysłowe

piotras251
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-08 12:56:59
ale on jest rudy,nic dziwnego

ivaxxx
    Ocena: -10 (glosow:10)
2012-01-08 12:47:00
koles po*eb ale ciekawi mnie cala kompozycja tych posazkow czy ktos wie gdzie sie to znajduje moze?

ivaxxx
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-01-08 12:45:13
koles po*eb ale ciekawi mnie cala kompozycja tych posazkow to sa ktos wie gdzie sie to znajduje moze?

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-01-08 12:27:17
Oto dowód na szkodliwy wpływ mediów na ludzką psychikę.

Ghghgh
    Ocena: 12 (glosow:32)
2012-01-08 12:25:05
Dobra fota. Trochę dystansu i wyluzowania sztywniaki. Nie widzę wiochy.

facky79
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-08 13:36:59
Dokładnie zgadzam się z Tobą, nie wiem gdzie tutaj wiocha...

kipcio2345
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-08 12:17:05
This is SPARTA !!!!!

edzia1316
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-03 14:24:37
koleś udaje matrixa

dan198922
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-01-03 13:37:03
ile jego matka musiała śniegu zjeść żeby takiego bałwana urodzić

Maurita
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-01-03 12:34:29
dobre:D

wredny-kot
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-01-03 09:24:08
nie lubimy tego ...

carolciaB
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-01-03 09:21:23
Chyba miał być żart a wyszło tak sobie

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-01-03 08:16:21
kretyn

cojapacze69
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-01-03 08:11:19
kobiet się nie bije

aspot
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-08 12:49:50
dlatego wkońcu masz spokój i już nie wrócisz do domu pobity:)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400