Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Niuchaa  11-03-24, 17:48 Zgłoś
+ 113 -
Dodano: 2011-03-24, 17:48:39   przez: Niuchaa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 113  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Pomysł na biznes
  •  Pytanie na dziś.
  •  Popieram całkowicie.
Ukryj komentarze(21)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
blondi780
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-03-26 13:12:42
śmiej się, puki masz z czego.. Ciekawe jak Ty wyglądasz "ziomalko" hehe dziewczyna przynajmniej nie siedzi w domu i nie płacze tylko stara sie zamienic swoja wade na zalete! plus za to.. ;p

kon1eczko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-03-31 00:30:33
się naburmuszyła ;D

blondi780
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-03-26 13:12:42
śmiej się, puki masz z czego.. Ciekawe jak Ty wyglądasz "ziomalko" hehe dziewczyna przynajmniej nie siedzi w domu i nie płacze tylko stara sie zamienic swoja wade na zalete! plus za to.. ;p

Psychopata
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-03-25 22:08:09
Hahaha :D

gyma
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-03-25 22:05:34
Dziewczyna w wersji XXL z pewnoscia z Ameryki ;)

Ziomalki007
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-03-25 20:17:57
ale sie podniecilam gdy Cie zobaczylam ;) masz sexi ciało mmm;

relax
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-03-25 16:38:47
jej brzuch wyraża więcej niż 1000 słów

marca
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-03-25 15:44:57
brzuch wygląda jak Mały Głód w wersji max :)

Puyka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-03-25 14:59:38
omg aż się przestraszyłem !!!!

Lilka_xd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-03-25 13:11:41
o boshhhhhh .. xd

swiderson
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-03-25 11:45:51
ale lusterko nie pękło... wiec nei jest tak źle..:D

Rumun
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-03-25 11:29:32
Bleeee :O

Mr_Grieves
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-03-25 11:13:23
łał, co tu robi grzybek z Mario?

sarna
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-03-25 10:46:06
otwórz paszczę

swiderson
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-03-25 11:45:10
którą...?

Bebe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-03-25 10:10:06
Dużo ciałka do kochania :0

niedostepna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-03-24 18:56:34
oj tam ... oj tam hehe :P

Cocosik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-03-24 18:39:15
Eh, no, zapuściła się trochę dziewczyna, bo nie wierzę, że aż taką otyłość można przekazać w genach. Pewnie ma sporo kompleksów, ale po zdjęciu widać, że spory dystans do siebie.Lubię takich ludzi ;)

hrabina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-03-26 00:49:13
Większość takich osób ma dystans. Gdyby nie on, to już dawno jakieś poważne zaburzenia w najlepszym wypadku...

crazybitch
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-03-24 17:56:21
Ale zmysłowe wcięcia w talii... xDDDDDD

strzelcu89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-03-24 17:53:40
co to za pokemon? bulbazaur?

danutek10
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-03-24 17:50:56
Hipcio...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300